Nee, was naar Heleen van Rooyenquote:Op zondag 25 juli 2004 22:54 schreef niksan het volgende:
BVO your backof was je er al eerder?
Geile stem juistquote:Op zondag 25 juli 2004 22:56 schreef timbob het volgende:
[..]
ze heeft wel een beetje een "apparte" stem...
waar was ze op??quote:Op zondag 25 juli 2004 22:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, was naar Heleen van Rooyen. aan het kijken
.
Dat vind ik nou echt een mooie vrouw.
Ze is nog steeds, bij Zomergasten, van 21:00 tot 24:00 geloof ik.quote:Op zondag 25 juli 2004 22:57 schreef niksan het volgende:
[..]
waar was ze op??
ah! ik vind haar een beetje te Samantha-achtig (Sex&theCity) maar dan mét manquote:Op zondag 25 juli 2004 22:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze is nog steeds, nij Zomergasten, van 21:00 tot 24:00 geloof ik.
Ik vind d'r erg mooi, prachtige uitstraling en lach, heeft wel wat hersens en durft wel wat te provoceren.quote:Op zondag 25 juli 2004 23:00 schreef niksan het volgende:
[..]
ah! ik vind haar een beetje te Samantha-achtig (Sex&theCity) maar dan mét man
Het is een mooie vrouw...en dan gaat die mond openquote:Op zondag 25 juli 2004 23:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vind d'r erg mooi, prachtige uitstraling en lach, heeft wel wat hersens en durft wel wat te provoceren.
Ik mag d'r wel![]()
.
* Duiveltja blijft met een schuin oog kijken..
the more the merrierquote:Op zondag 25 juli 2004 23:09 schreef timbob het volgende:
[..]
daarom ben ik er maar bijgekomen
En dan hoor je die zwoele stem en wijze woorden..quote:Op zondag 25 juli 2004 23:10 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het is een mooie vrouw...en dan gaat die mond open
Ik vind dat er weinig boeiends uitkomt.quote:Op zondag 25 juli 2004 23:11 schreef BVO het volgende:
[..]
En dan hoor je die zwoele stem en wijze woorden...
jaaaa!! ik mag em weer plakkenquote:Op zondag 25 juli 2004 23:25 schreef Duiveltja het volgende:
Wie is trouwens die meid in je avatar?
Ontzettendquote:Op zondag 25 juli 2004 23:40 schreef timbob het volgende:
[..]
homo
Ah ze is dus een van de vele webcamsnolletjes die het internet rijk isquote:Op zondag 25 juli 2004 23:26 schreef timbob het volgende:
[..]
jaaaa!! ik mag em weer plakken
komtie:
lees hier meer over m'n avatar
timbob???
timbob
Timbob!!
Obey hier het meisje op Timbob's Avatar!
Maarre, TimBob, even serieus
ey Timbob
Ey Timobob
Max is goedquote:Op maandag 26 juli 2004 00:13 schreef niksan het volgende:
Max Westerman had weer een leuke reportage vanavond
![]()
Hoe denegrerend hij deed tegenover de dochters van Bush
"de een wil kinderjuf worden in de achterstandswijken, de ander wil aidskindertjes helpen in de derde wereld"
![]()
Ik ben ook een lijstje aan het maken, maar ik weet het niet meerquote:Op maandag 26 juli 2004 12:33 schreef BVO het volgende:
* Tania18 gaat zo ook nog maar ff wat dingen halen voor de vakantie.
O excuse mequote:Op maandag 26 juli 2004 10:30 schreef timbob het volgende:
[..]
nee man! m'n zusje!
ohja, goeiemorgen allemaal
Succesquote:Op maandag 26 juli 2004 07:52 schreef ZOWIEE het volgende:
Goedemorgen!![]()
Wens mij allen succes, want ik heb zo een sollicitatiegesprek voor een stageplaats.
Ohja, je gaat mrogenmiddag he?quote:Op maandag 26 juli 2004 13:20 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik ga zo mijn koffer inpakken!
Ik duim voor jequote:Op maandag 26 juli 2004 13:20 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dank je! We zullen snel weten of het geholpen heeft.
Ja, maar ik kom pas om een uur of 11 's avonds aan bij mn appartement en dan kan ik gelijk gaan slapen waarschijnlijk. Lekkere eerste dag..quote:Op maandag 26 juli 2004 13:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Ohja, je gaat mrogenmiddag he?
Dan hoef je tenminste niet zo vroeg weg als ik, al heeft dat ook wel weer voordelen. Maarja, een hele nacht niet slapen is ook niet alles.
Dat is idd het nadeel ja..quote:Op maandag 26 juli 2004 13:25 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, maar ik kom pas om een uur of 11 's avonds aan bij mn appartement en dan kan ik gelijk gaan slapen waarschijnlijk. Lekkere eerste dag..![]()
Klinkt leuk.quote:Op maandag 26 juli 2004 13:27 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik weet dat ik nog moet stemmen, maar ik kan niet kiezen. Maar dat doe ik straks wel.
Ik heb net gesolliciteerd bij TUI (Holland International, Arke) en als ik word aangenomen kom ik op de afdeling marketingcommunicatie terecht.
*duimt*![]()
ik raak in de warquote:Op maandag 26 juli 2004 13:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Ohja, je gaat mrogenmiddag he?
Dan hoef je tenminste niet zo vroeg weg als ik, al heeft dat ook wel weer voordelen. Maarja, een hele nacht niet slapen is ook niet alles.
ZOWIEE gaat morgen naar Kreta, ik ga morgen naar Turkije en Anita gaat volgende week donderdag naar Rhodosquote:Op maandag 26 juli 2004 13:30 schreef niksan het volgende:
[..]
ik raak in de warwie gaat nou waar op vakantie??
ZOWIEE gaat naar Kreta
jij......sorry ik weet het niet
en Tania??
quote:Op maandag 26 juli 2004 13:31 schreef BVO het volgende:
[..]
ZOWIEE gaat morgen naar Kreta, ik ga morgen naar Turkije en Anita gaat volgende week donderdag naar Rhodos.
Anita en Leonie kunnen meetenquote:Op maandag 26 juli 2004 13:31 schreef BVO het volgende:
[..]
ZOWIEE gaat morgen naar Kreta, ik ga morgen naar Turkije en Anita gaat volgende week donderdag naar Rhodos.
quote:Op maandag 26 juli 2004 13:36 schreef timbob het volgende:
[..]
En waar komen die foto's dan vandaan?quote:Op maandag 26 juli 2004 13:38 schreef timbob het volgende:
[..]
ik zal het ff aan d'r vragen [afbeelding]
Yep.quote:Op maandag 26 juli 2004 13:41 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Een mini-SHO-meet!![]()
Over precies een week zit ik in de auto naar zonnig Frankrijk.quote:Op maandag 26 juli 2004 13:34 schreef BVO het volgende:
Jij ging toch ook nog weg..?
En waar gaan we het over hebben?quote:Op maandag 26 juli 2004 14:12 schreef timbob het volgende:
[..]
laten we een gezellig gesprek voeren [afbeelding]
ik ga ook niet op vakantie....quote:Op maandag 26 juli 2004 14:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
En waar gaan we het over hebben?
Als je over vakantie begint, ben ik gelijk weg om een X-Files aflevering te kijken op DVD
pssst..want ik ga niet op vakantie
quote:Op maandag 26 juli 2004 14:14 schreef timbob het volgende:
[..]
ik ga ook niet op vakantie....
laten we voor de 2342ste keer weer over de theorie achter donnie darko gaan praten![]()
Spannend!quote:Op maandag 26 juli 2004 14:22 schreef Dizer het volgende:
Uuuh owkee
Mams vraagt of ik mee boodschappen gaan doen..heb ik al heel lang niet meer gedaan!!! Dus ik ga mee
Yaaaay mag ik in het karretje zitten
Jeugsentimentquote:Op maandag 26 juli 2004 14:22 schreef Dizer het volgende:
Mams vraagt of ik mee boodschappen gaan doen..heb ik al heel lang niet meer gedaan!!! Dus ik ga mee
altijd leuk!quote:Op maandag 26 juli 2004 14:22 schreef Dizer het volgende:
Uuuh owkee
Jippie!quote:Op maandag 26 juli 2004 14:36 schreef ZOWIEE het volgende:Ik
heb
een
stage
!
Reclamecampagnes verzinnen voor de reisbureaus en lastminute top 10 versturen enzo.quote:Op maandag 26 juli 2004 15:02 schreef Tania18 het volgende:
Wat moet je dan precies doen??![]()
Ik ben niet zo thuis in het marketingen![]()
Klinkt leukquote:Op maandag 26 juli 2004 15:03 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Reclamecampagnes verzinnen voor de reisbureaus en lastminute top 10 versturen enzo.
Ik hoop voor je dat jouw stage leuker is dan die van Dizerquote:Op maandag 26 juli 2004 15:03 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Reclamecampagnes verzinnen voor de reisbureaus en lastminute top 10 versturen enzo.
Ik hoop maar dat ik daar internet heb.
Is dat dat Engelstalige boek? Ik moest een boek van ¤87 kopen, en toen ik het had, bleek dat je ook de Nederlandse versie van ¤40 mocht hebben.quote:Op maandag 26 juli 2004 15:12 schreef timbob het volgende:
ik heb ook nog een vet dik boek liggen over marketing
kreeg ik bij m'n studie
(lees: moest ik 90 euro voor betalen..)
maar wel interesant verder
nee, een nederlandse. een mapquote:Op maandag 26 juli 2004 15:15 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Is dat dat Engelstalige boek? Ik moest een boek van ¤87 kopen, en toen ik het had, bleek dat je ook de Nederlandse versie van ¤40 mocht hebben.![]()
Herkenbaar.quote:Op maandag 26 juli 2004 15:14 schreef ZOWIEE het volgende:
Dat deed ik bij de AH ook altijd. Daar zat je ook met je gezicht naar de klok gericht, dan zie je pas echt hoe langzaam de tijd gaat.
Niet zeuren, jij gaat over een paar uur op vakantiequote:Op maandag 26 juli 2004 15:49 schreef BVO het volgende:
Gezellig zeg, hier..
quote:Op maandag 26 juli 2004 15:50 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Niet zeuren, jij gaat over een paar uur op vakantie![]()
Volgende week duurt nog eeuwenquote:Op maandag 26 juli 2004 15:52 schreef BVO het volgende:
[..].
Jij volgende week ook..
Gelukkig wel, heb nog geen zin om naar huis te gaanquote:Op maandag 26 juli 2004 15:52 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Volgende week duurt nog eeuwen![]()
Heb je trouwens al gekeken of er positieve reacties zijn over het hotel-appartement waar je zit?~quote:Op maandag 26 juli 2004 15:52 schreef BVO het volgende:
[..].
Jij volgende week ook..
Hoe heet jouw hotel?quote:Op maandag 26 juli 2004 15:56 schreef BVO het volgende:
* Tania18 gaat ook snel kijken..
Er zijn voor appartement Eleonora nog geen reacties gegeven.quote:Op maandag 26 juli 2004 15:55 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Heb je trouwens al gekeken of er positieve reacties zijn over het hotel-appartement waar je zit?~
Ik zit nu op www.vakantiereiswijzer.nl bij de reacties te kijken![]()
http://www.vakantiereiswijzer.nl/reacties_bezoekers/reacties_acc.php?xid=11239quote:Op maandag 26 juli 2004 15:59 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hoe heet jouw hotel?
Ik wil ook even kijken![]()
quote:Op maandag 26 juli 2004 16:06 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Zeikerd.quote:Een nachtlampje in het midden geplaatst, waardoor de partner ook wakker wordt, wanneer je 's nachts opstaat en het licht aandoet.
quote:Op maandag 26 juli 2004 16:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Zeikerd..
quote:Op maandag 26 juli 2004 16:11 schreef Tania18 het volgende:
[..]
quote:Zomer 2003 geweest....NOOOOOIT MEER!!!!!!heel het complex zit vol met kakkerlakken, inclusief je eigen slaapkamer!!!!!!!We hadden al eens gehoord dat er op Tenerife kakkerlakken waren, maar om er mee te slapen en te koken dat was het toppunt!We hadden zelfs zo'n beest in onze pasta!
Verder waren de kamers wel ruim maar zo gammel als de pest! Ook was het super smerig, vooral de badkamer! De schoonmaaksters kun je geen SCHOONmaaksters noemen, ze lieten onze dode kakkerlakken gewoon liggen!Alleen de tuinman was ok, hij kwam onze "huisdiertjes" bestrijden....
Verder kwam je moeilijk je kamer binnen, want de deuren klemden gigantisch!
Kortom we probeerden zoveel mogelijk het appartement te vermijden.....Geen aanrader dus!
quote:Zeer zeer slecht. En dat meen ik. Wij zijn in totaal 3 x verhuist binnen het complex. Het 1e appartement was gewoon te vies om aan te raken, 2e appartement zal vol met muizen en het 3e appartement stroomde over toen het regende (3x totaal nog eens in 2 weken) Stond je je eigen app. schoon te dweilen. Kitchenette= niet een in de buurt geweest!! Kussens waren gevuld met een zure lucht.
Bij ons waren er geen muizen of kakkerlakken, het was hartstikke schoon, we hadden twee badkamers terwijl we maar met zijn vieren waren en we kregen bijna iedere avond gratis sangria van de baasquote:Op maandag 26 juli 2004 16:18 schreef BVO het volgende:
Goede smaak, Anita..
quote:Op maandag 26 juli 2004 14:39 schreef timbob het volgende:
[..]
mooi
eensch
klaar
Bij de deen hadden ze zo een autotje waarinje kon rijden met een klein mandje waar boodschappen in kan! IK heb die genomenquote:Op maandag 26 juli 2004 14:32 schreef niksan het volgende:
[..]
altijd leuk!
niet in de kar
zo'n eigen minikarretje is veeeel cooler![]()
certilifigsteersdquote:Op maandag 26 juli 2004 14:36 schreef ZOWIEE het volgende:Ik
heb
een
stage
!
En hoe vroeg was je precies begonnen met drinken vanochtend??quote:Op maandag 26 juli 2004 16:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
certilifigsteersd
Ik ben er niet vanavond denk ikquote:Op maandag 26 juli 2004 17:26 schreef BVO het volgende:
Vanavond laat zal het hier toch wel drukker zijn?
Ik heb dus écht geen zin om te gaan slapen..
Ik heb het wel gezien (een stukje in ieder geval)quote:Op maandag 26 juli 2004 17:29 schreef BVO het volgende:
Ik heb trouwens gisteravond de herhaling van TI gemist..
Is die Tim dan toch vreemdgegaan? Hij zat al zo te mekkeren dat 'ie wel weer 'ns een vrouw wilde enzo...quote:Op maandag 26 juli 2004 17:30 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik heb het wel gezien (een stukje in ieder geval)
Tim & Kim![]()
Tim is nooit vreemdgegaanquote:Op maandag 26 juli 2004 17:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Is die Tim dan toch vreemdgegaan? Hij zat al zo te mekkeren dat 'ie wel weer 'ns een vrouw wilde enzo...
En zijn vriendin is toch met die engerd?. Ben z'n naam kwijt..
.
Gefeliciteerd ZOWIEE, ze zouden gek zijn als ze je lieten lopen.quote:Op maandag 26 juli 2004 14:36 schreef ZOWIEE het volgende:Ik
heb
een
stage
!
Ja, ik weet hetquote:Op maandag 26 juli 2004 17:44 schreef Duiveltja het volgende:
Tegenwoordig is het echt kut om een stageplaats te vinden.
Tim is toch die van Katrien (wat een muts is dat zegquote:Op maandag 26 juli 2004 17:35 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Tim is nooit vreemdgegaan![]()
Katrien heeft toen wel met Ralph gekust en weet ik wat nog meer![]()
Ralph![]()
![]()
![]()
TI?? heb ik wat gemist??quote:Op maandag 26 juli 2004 18:48 schreef dunn0w het volgende:
Ow jongens... kijken jullie ook naar TI... hahaha...... wat een engerd die Ralph... al heeftie wel mooie ogen...
* niksan begint met opvouwenquote:Op maandag 26 juli 2004 20:10 schreef ZOWIEE het volgende:
Aaaaaaaaaargh!
Wie wil me komen helpen met inpakken, mn hele kamer ligt vol met kleding en troep en dat krijg ik nooit in 1 koffer
.
Temptation Island.quote:Op maandag 26 juli 2004 19:43 schreef niksan het volgende:
[..]
TI?? heb ik wat gemist??![]()
Je vliegt morgenmiddag toch pas? Dan heb je nog wel ff...quote:Op maandag 26 juli 2004 20:14 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
aha! dat heb ik ook een poosje gevolgdquote:Op maandag 26 juli 2004 20:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Temptation Island.
Is wel een herhaling hoor, maar heb het eerst niet echt goed gevolgd. Wordt nu elke zondag avond laat herhaald.
quote:Op maandag 26 juli 2004 21:07 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Heb je je sokken en onderbroeken?
* niksan download een paar nrtjes van Nikka Costaquote:Op maandag 26 juli 2004 20:45 schreef Dizer het volgende:
Dizer gaat verder met de aflveringen van Charmed downloaden.
Ik moet er nog twee en dan heb ik alle afleveringen van Charmed die ik dit seizoen heb gemist. Das dus de complete tweede helft![]()
everybody's got their somethingquote:Op maandag 26 juli 2004 21:34 schreef timbob het volgende:
[..]
als een veertje
Like A Feather.quote:Op maandag 26 juli 2004 21:32 schreef niksan het volgende:
* Tom_Tom- download een paar nrtjes van Nikka Costa![]()
quote:Op maandag 26 juli 2004 22:36 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
ga jij niet op vakantie?
quote:Op maandag 26 juli 2004 22:37 schreef timbob het volgende:
[..]
ik ook niet!
gezellig
I agreequote:Op maandag 26 juli 2004 22:42 schreef timbob het volgende:
[..]
vakantie is voor losers
ik werk alleen op de dagen wanneer het bloedheet is, is mij de afgelopen weken opgevallen....quote:Op maandag 26 juli 2004 22:42 schreef dunn0w het volgende:
Ik blijf lekker in het oh zo zonnige Nederland......
Maar ik moet de hele week werken......
Ik hoefde alleen gister niet te werken... (doh..zondag)....maar uitgerekend die dag --> kutweer.quote:Op maandag 26 juli 2004 22:46 schreef niksan het volgende:
[..]
ik werk alleen op de dagen wanneer het bloedheet is, is mij de afgelopen weken opgevallen....
aankomende donderdag is het weer zover![]()
Ja had ik vorig jaar.... toen schijnt het hier zo'n ontzettend warme zomer geweest te zijn.... zat ik te verpieteren op het koude Curacao..quote:Op maandag 26 juli 2004 22:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat jij met werken hebt, heb ik met vakantie, niksan..
Zodra ik op vakantie ben wordt het echt geweldig weer in Nederland. Dus vanaf a.s. maandag is het hier echt zomer!
Curaçao? Koud? Dat kennen ze daar niet...quote:Op maandag 26 juli 2004 22:50 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja had ik vorig jaar.... toen schijnt het hier zo'n ontzettend warme zomer geweest te zijn.... zat ik te verpieteren op het koude Curacao...
Ga daar maar eens naar de Movies....stervenskoud....quote:Op maandag 26 juli 2004 22:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Curaçao? Koud? Dat kennen ze daar niet...
heb je hem wel op een vlakke ondergrond staan??quote:Op maandag 26 juli 2004 23:00 schreef ZOWIEE het volgende:
Volgens onze weegschaal ben ik 2,5 kg afgevallen.
Dat kan niet.
quote:Op maandag 26 juli 2004 23:00 schreef ZOWIEE het volgende:
Dat kan niet.
Morgen toch maar weer een boterham eten, Mary-Kate.quote:Op maandag 26 juli 2004 23:00 schreef ZOWIEE het volgende:
Dat kan niet.
Nou ja op dezelfde ondergrond als altijd, dus daar kan het niet aan liggen. Mijn koffer weegt trouwens op dit moment 18 kg, maar er komt nog wat bij.quote:Op maandag 26 juli 2004 23:02 schreef niksan het volgende:
[..]
heb je hem wel op een vlakke ondergrond staan??![]()
Een HELE boterham?????quote:Op maandag 26 juli 2004 23:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Morgen toch maar weer een boterham eten, Mary-Kate.
spanningen voor de sollicitatie en/of vakantie??quote:Op maandag 26 juli 2004 23:04 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou ja op dezelfde ondergrond als altijd, dus daar kan het niet aan liggen. Mijn koffer weegt trouwens op dit moment 18 kg, maar er komt nog wat bij.
oe! dat hoor ik niet vaak!quote:Op maandag 26 juli 2004 23:04 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik ben al te dun.![]()
Met een dikke laag pindakaas.quote:Op maandag 26 juli 2004 23:04 schreef dunn0w het volgende:
Een HELE boterham?????![]()
.
Fijne vakantie, BVO!quote:Op maandag 26 juli 2004 23:05 schreef BVO het volgende:
Alles staat ingepakt hier, ik kan weg..
Gatver.quote:Op maandag 26 juli 2004 23:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Met een dikke laag pindakaas..
quote:Op maandag 26 juli 2004 23:05 schreef BVO het volgende:
Alles staat ingepakt hier, ik kan weg..
moet je dan niet eerder op het vliegveld zijn??quote:Op maandag 26 juli 2004 23:07 schreef BVO het volgende:
Ja, ik ben nog niet weg. Dat duurt nog 3 uur![]()
.
trusten!quote:Op maandag 26 juli 2004 23:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga naar bed. Trusten.
ga dat maar doen met je homovriendenquote:Op maandag 26 juli 2004 23:10 schreef timbob het volgende:
dunn0w wil niet met me shoppen
je wilt zeker een vierkante broekquote:Op maandag 26 juli 2004 23:10 schreef timbob het volgende:
dunn0w wil niet met me shoppen
quote:Op maandag 26 juli 2004 23:12 schreef dunn0w het volgende:
[..]
ga dat maar doen met je homovrienden.
homovrienden!!!quote:Op maandag 26 juli 2004 23:12 schreef dunn0w het volgende:
[..]
ga dat maar doen met je homovrienden.
quote:Op maandag 26 juli 2004 23:15 schreef dunn0w het volgende:
Niksan... dat is toch angelina jolie in jouw avater.... ik kan me heugen dat je dat al eens eerder had... waarom?.. vind je haar een goede actrice? (ik wel namelijk).
Jij had toch ook laatst Girl, interupted gezien? .. vond je daarvan dan?quote:Op maandag 26 juli 2004 23:18 schreef niksan het volgende:
[..]klopt, maar dan de TombRaider-versie. Ze is een goede actrice...
maar het gaat mij ook om haar uitstralingwow!
![]()
Oh ja, dat is waar ookquote:Op maandag 26 juli 2004 18:47 schreef dunn0w het volgende:
Tania je zou me nog een keer dat verslag mailen toch?.
Ik vraag me toch af wat die smiley nou eigenlijk betekentquote:Op maandag 26 juli 2004 23:21 schreef BVO het volgende:
Heeyy Anita.
Haha is goed hoor!... bedanktquote:Op maandag 26 juli 2004 23:21 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar ook![]()
Ik heb zelfs je e-mailadres nog ergens opgeslagen![]()
Morgen zal ik hem ECHT opsturen (heb hem ergens op een floppy staan)..
Oh en hoi allemaal
Ik weet het ook nietquote:Op maandag 26 juli 2004 23:22 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af wat die smiley nou eigenlijk betekent![]()
je gebruikt hem wel vaak.quote:Op maandag 26 juli 2004 23:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet![]()
.
Een leuke film, heb hem al een paar keer gezien, vond haar erg goed...quote:Op maandag 26 juli 2004 23:19 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Jij had toch ook laatst Girl, interupted gezien? .. vond je daarvan dan?
Ze had er een oscar voor gekregen schijnbaar...
Ja kweetnie... heb niet zoveel verstand van de oscars enzo... maar ze speelde wel goed idd.quote:Op maandag 26 juli 2004 23:27 schreef niksan het volgende:
[..]
Een leuke film, heb hem al een paar keer gezien, vond haar erg goed...
maar niet zo van: dat verdient een Oscar...
De Oscars is een leuk evenement...alleen er wordt teveel naar serieuze films gekeken. Kijk maar eens naar afgelopen jaar, Johnny Depp had hem van mij mogen winnen, wat een rol zette hij daar neer![]()
maar Sean Penn kreeg hem (mssn wel verdiend, ik heb Mystic River niet gezien)
Je zit teveel in het HOMO-topicquote:Op maandag 26 juli 2004 23:29 schreef timbob het volgende:
[..]
het is een leernichtsmilie..
denkik
ja....vond haar mssn nog wel beter ookquote:Op maandag 26 juli 2004 23:29 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja kweetnie... heb niet zoveel verstand van de oscars enzo... maar ze speelde wel goed idd.
maar winona ryder ook wel.... die had een moeilijke rol... * denk ik.
Nee.. denk eerder iemand die net zijn tanden heeft gepoetst met een zonnebril op.quote:Op maandag 26 juli 2004 23:29 schreef timbob het volgende:
[..]
het is een leernichtsmilie..
denkik
Koffer aan het pakken denk ikquote:Op maandag 26 juli 2004 23:34 schreef BVO het volgende:
Waar is ZOWIEE..?.
Maar zij had niet echt een kractige rol... zij moest gewoon stil zijn... en zielig doen.quote:Op maandag 26 juli 2004 23:31 schreef niksan het volgende:
[..]
ja....vond haar mssn nog wel beter ook
in welke film vond jij Angelina goed??
KofferS?? Hoeveel heb je er dan?quote:Op maandag 26 juli 2004 23:36 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Neee! Ik ben er nog.
Koffers zijn al klaar!
nou ja ik maak het morgen af
Tuurlijk, ZOWIEE komt morgen met een vrachtwagen op Schiphol.quote:Op maandag 26 juli 2004 23:37 schreef Tania18 het volgende:
[..]
KofferS?? Hoeveel heb je er dan?
Oh, okequote:Op maandag 26 juli 2004 23:38 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
1, die S hoort daar niet. En nog een rugzak.
Meestal een waargebeurd verhaal op RTL4quote:Op maandag 26 juli 2004 23:41 schreef BVO het volgende:
Komt er zo nog wat op tv?.
tsja dat wou ik ook eigenlijk zeggen....quote:Op maandag 26 juli 2004 23:36 schreef timbob het volgende:
[..]
das ook moeilijk!
Het is hier toch ook gezelligquote:Op maandag 26 juli 2004 23:44 schreef BVO het volgende:
Anders kon ik nog ff kijken naar de herhaling van RTL B., maar dat is natuurlijk ook zomerstop..
Nee dat is waarquote:Op maandag 26 juli 2004 23:46 schreef BVO het volgende:
Buffy komt zo... ka ik ook 'ns naar kijken.
Ja, maat jullie blijven hier vast niet tot 2 uur..
Iets met 'Dag BVOquote:Op maandag 26 juli 2004 23:48 schreef BVO het volgende:
Wat moet de nieuwe titel worden?
Hackersquote:Op maandag 26 juli 2004 23:38 schreef dunn0w het volgende:
Welke heb jij gezien dan... niksan.... met angelina jolie...?
Ik heb er 2 bij me.quote:Op maandag 26 juli 2004 23:50 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |