Ach, morgen is 'ie het weer vergeten. Anders moet je het nog een hele tijd aanhoren . . .quote:Op zondag 25 juli 2004 19:57 schreef lady-wrb het volgende:
hoppa nog een potje verloren
Gelukkig is miss_d zelf niet aan het lijnenquote:Op zondag 25 juli 2004 20:06 schreef clauwheee het volgende:
Veel vleesspiesen en champignons en de hele reutemetuet dat je er altijd bij krijgt met zigeunersaus en een dame blanche toe.
Sorry voor de WW'ers hier, maar tja, miss_d vroeg ut
Steel-boeken lezen ook lekker wegquote:Op zondag 25 juli 2004 20:14 schreef Rewimo het volgende:
Jeetje zeg, heb ik weken gedaan over de (helaas erg tegenvallende) autobiografie van Boris Becker, lees ik mijn nieuwe review-boek van Danielle Steel in 2 uurtjes uit
Was het zo spannend dan?quote:Op zondag 25 juli 2004 20:14 schreef Rewimo het volgende:
Jeetje zeg, heb ik weken gedaan over de (helaas erg tegenvallende) autobiografie van Boris Becker, lees ik mijn nieuwe review-boek van Danielle Steel in 2 uurtjes uit
Have funquote:Op zondag 25 juli 2004 20:12 schreef Grijs het volgende:
Ik ben de afgelopen dagen nauwelijks hier aanwezig geweest, omdat ik druk ben met alle spullen pakken voor de vakantie. Vanavond/vannacht gaan we weg en over 4 weken komen we weer terug. We gaan met de vouwwagen naar de Vendée (Frankrijk). Doei!
Nogal, in het laatste 1,5 jaar is de ene buuf bezwangerd van de tweede, die verhuisde en daar kwam een stel in wonen waarvan zij zwanger raakte en dinsdag beviel van Naomy, andere buuf raakte na jaren proberen zwanger en beviel 1 mei j.l. van Lucas, wij kregen Tom, andere buuf is nu 6 maanden zwanger van de tweede en een andere buuf gaat 17 sept. trouwen en wil daarna aan kindjes gaan beginnen.quote:Op zondag 25 juli 2004 15:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat leuk
Wel een vruchtbaar buurtje bij jullie, of lijkt dat zo?
Daar heb je helemaal gelijk in inderdaad.quote:Op zondag 25 juli 2004 20:57 schreef Jessicaa het volgende:
Ja ik vond het ook vrij kort hoor. We hadden ook 4 weken afgesproken. Maar als iemand dan al zo reageert dan houd het ook op. Dan wilt hij ze gewoon geen kans geven. En dan zijn ze er ook niet beter af.
Agosquote:Hier vechten ze overgens heel weinig. En daar dus heel veel, dat was wel iets wat geen gewoonte was van de diertjes. En ze zaten echt elke dag zielig naar buiten te kijken. Maar ja, hier zit er nu 1 zielig naar binnen te kijken.
quote:Op zondag 25 juli 2004 21:00 schreef Jessicaa het volgende:
Nooit wat van gehoord en nooit kunnen bereiken. Houd ook op dus.
zal ik het je nog erger vertellen? hij speelt bewust zo, dat ik niet verder kan: kijk mama, ik leg hier een drie, dan moet jij een vijf en die heb je lekker niet (wij spelen nog met de stenen open op tafel)quote:Op zondag 25 juli 2004 20:09 schreef ThunderChild het volgende:
Had 'm ff vol gegooid . . .
Mijn laatste van het vorige deel:
[..]
Ach, morgen is 'ie het weer vergeten. Anders moet je het nog een hele tijd aanhoren . . .
quote:Op zondag 25 juli 2004 21:17 schreef lady-wrb het volgende:
zal ik het je nog erger vertellen? hij speelt bewust zo, dat ik niet verder kan: kijk mama, ik leg hier een drie, dan moet jij een vijf en die heb je lekker niet (wij spelen nog met de stenen open op tafel)
dat vind ik voor een vijfjarig jochie toch best wel gewiekst.
dat wordt nog wat later![]()
Die van Christan welquote:Op zondag 25 juli 2004 21:09 schreef Jessicaa het volgende:
Rewimo, zijn je schelpendoosjes al af?
Artistiek. Gooi er nog een paar jaartjes er tegen aan en dat ding wordt geld waar als 'ie straks de nieuwe Picasso is . . .quote:Op zondag 25 juli 2004 21:52 schreef Rewimo het volgende:
Die van Christan wel
Binnenkant
[afbeelding]
Onderkant![]()
[afbeelding]
Wat vervelend Jessie, je hoopt toch dat het goed gaatquote:Op zondag 25 juli 2004 20:49 schreef Jessicaa het volgende:
Snik mijn poezen zijn weer terug.
Leuk!!!quote:Op zondag 25 juli 2004 21:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die van Christan wel
Binnenkant
[afbeelding]
Onderkant![]()
[afbeelding]
Daar moet ik nog iets leuks voor verzinnenquote:Op zondag 25 juli 2004 22:01 schreef bixister het volgende:
die van jou ook showen hoor rewimo!
Da's handig . . .quote:Op zondag 25 juli 2004 22:31 schreef Rewimo het volgende:
Kom er net achter dat ik geen kwastjes heb
O...K (geen idee hoe dat eruit gaat zien) . . .quote:Op zondag 25 juli 2004 22:33 schreef Rewimo het volgende:
Mja, de vlakken doe ik met een stukje spons, maar ik wil iets boterigs en iets vogeligs en dat gaat niet zonder kwastje
Hoop ik ook...Ik kon gisteravond niet slapen, ik dacht nog zal ik nog ff gaan kijken..niet gedaan maar werd elke keer weer wakker enzo..toen viel ik tegen de ochtend in slaap maar benner nu al weer uit. Vriendlief moest aant werk en ik ben maar achter de pc gestapt...quote:Op maandag 26 juli 2004 08:39 schreef Rewimo het volgende:
Ik hoop dat we vandaag ook nog beschuit met muisjes kunnen eten...
Dat is toch hopelijk geen vier weken leeswerk voor ons ??quote:Op maandag 26 juli 2004 10:35 schreef Rewimo het volgende:
O, voor de liefhebbers, mijn review staat online
Boris Becker - De Speler - De autobiografie
Ik zou er niet aan beginnen als ik jou wasquote:Op maandag 26 juli 2004 10:42 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat is toch hopelijk geen vier weken leeswerk voor ons ??![]()
Ik had het over de review, niet over het boek zelfquote:Op maandag 26 juli 2004 11:03 schreef Rewimo het volgende:
Ik zou er niet aan beginnen als ik jou was
Gelukkigquote:Op maandag 26 juli 2004 11:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Rewimo, je hebt me overtuigd
Je bent toch net verhuisd en zo... tochquote:Op maandag 26 juli 2004 11:52 schreef Brighteyes het volgende:
Miss_D, wat moet ik updaten dan? Je maakt me nieuwsgierig naar mijn eigen verhaal!
Ja, klopt. Precies een maand geleden, zie ik ineens aan de datum.quote:Op maandag 26 juli 2004 11:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je bent toch net verhuisd en zo... toch![]()
![]()
![]()
![]()
Poezen zijn helemaal gewend. De verhuizing heeft ook aardig meegeholpen met de integratie van Julius. Ze waren alledrie zo verward dat ze even geen aandacht aan elkaar schonken. Hij begint nu te peuter-puberen, dus de dames zijn af en toe nog knapquote:Op maandag 26 juli 2004 11:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Wow, het ziet er heel mooi uit!!! Zijn je katten al een beetje gewend? En heb je al zo'n krabpaal voor ze gemaakt?
Veel plezierquote:Op maandag 26 juli 2004 12:05 schreef beefcake het volgende:
Ik ga nu naar mijn ouders! Mijn familie uit Aruba komt zometeen
Heerlijk dat het zo lekker gaat met de beestjes! En met jouzelf??!!quote:Op maandag 26 juli 2004 12:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Poezen zijn helemaal gewend. De verhuizing heeft ook aardig meegeholpen met de integratie van Julius. Ze waren alledrie zo verward dat ze even geen aandacht aan elkaar schonken. Hij begint nu te peuter-puberen, dus de dames zijn af en toe nog knapmaar goed, dat loopt wel los.
Heb nog geen krabpaal geknutseld. Weet ook nog niet of ik dat nog wel ga doen. Weet niet goed waar ik hem dan moet zetten. Hoewel net natuurlijk wel heel leuk is.
Nog een paar weekjes en dan mogen ze naar buiten, ben benieuwd hoe dat zal gaan...
Leuk!!quote:Op maandag 26 juli 2004 12:05 schreef beefcake het volgende:
Ik ga nu naar mijn ouders! Mijn familie uit Aruba komt zometeen
Met mij gaat het ook prima.quote:Op maandag 26 juli 2004 12:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heerlijk dat het zo lekker gaat met de beestjes! En met jouzelf??!!
ander woord voor sloerenquote:Op maandag 26 juli 2004 12:13 schreef Brighteyes het volgende:
'juggling men'...
Oi! Wat doe jij nou weer hier!quote:Op maandag 26 juli 2004 12:19 schreef Wieteke het volgende:
[..]
ander woord voor sloeren![]()
![]()
, Brightbeeb?
Ik prik overal doorheenquote:Op maandag 26 juli 2004 12:25 schreef Brighteyes het volgende:
iets met imago en ophouden
En hoe ga jij (of het asiel) dat uitleggen?quote:Op maandag 26 juli 2004 12:10 schreef moussy het volgende:
[..]
Leuk!!
wij gaan zo naar het vogelasiel, kijken hoe het met de meeuw is die we een tijdje terug hebben gebracht.
René weet niet beter dan dat ie nog leeft, maar hij is ingeslapen
Meeuwen zat hier in Den Helderquote:Op maandag 26 juli 2004 12:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En hoe ga jij (of het asiel) dat uitleggen?
Zo was ik laatst ergens en het gesprek kwam op hoe schattig iemand vroeger een jong eendje had gered die helemaal alleen was, zijn moeder had het beestje 's nachts mee naar de slaapkamer genomen om erop te letten. Die persoon dacht dat het eendje 's nachts dood gegaan was, omdat het toch te zwak was, maar hoorde toen dus dat zijn moeder dat eendje mee in bed genomen had om het warm te houden en er toen dus per ongeluk op was gaan liggen.quote:Op maandag 26 juli 2004 12:55 schreef moussy het volgende:
[..]
Meeuwen zat hier in Den Helder
Je denkt toch niet dat ik het risico ga lopen om met een troosteloos Reneetje door dat asiel te moeten zoeken naar 1 meeuw, het barst er van in het vogelasielquote:Op maandag 26 juli 2004 12:57 schreef Rewimo het volgende:
Hopelijk zit er daarvan ook een in het asiel dan
ja, ik geloof zelfs 2quote:Op maandag 26 juli 2004 13:39 schreef Wieteke het volgende:
Even een rare vraag voor de Alkmaarders hier. Zit er in Alkmaar e.o. een filiaal van Action? De site www.action-shop.nl ligt plat, dus ik kom er niet achter....
Alvast dank!
Niet naar mijn weten . . .quote:Op maandag 26 juli 2004 13:39 schreef Wieteke het volgende:
Even een rare vraag voor de Alkmaarders hier. Zit er in Alkmaar e.o. een filiaal van Action? De site www.action-shop.nl ligt plat, dus ik kom er niet achter....
Alvast dank!
Jawel, daar aan de kant bij het shell pompstation, bij die grote rotonde, als je daar Alkmaar in rijdt, zit er aan de rechter kant 1quote:Op maandag 26 juli 2004 13:42 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Niet naar mijn weten . . .
Zou best kunnen, ik geloof je wel. Zo vaak kom ik niet meer in Alkmaar . . .quote:Op maandag 26 juli 2004 13:43 schreef moussy het volgende:
Jawel, daar aan de kant bij het shell pompstation, bij die grote rotonde, als je daar Alkmaar in rijdt, zit er aan de rechter kant 1
Waarom geef je dan antwoord!quote:Op maandag 26 juli 2004 13:46 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zou best kunnen, ik geloof je wel. Zo vaak kom ik niet meer in Alkmaar . . .
Ik moet wat te doen hebben, I'm going stirr crazy here . . .quote:Op maandag 26 juli 2004 13:47 schreef Brighteyes het volgende:
Waarom geef je dan antwoord!
vondelstraat is datquote:Op maandag 26 juli 2004 13:43 schreef moussy het volgende:
[..]
Jawel, daar aan de kant bij het shell pompstation, bij die grote rotonde, als je daar Alkmaar in rijdt, zit er aan de rechter kant 1
Ja, dat zat ik me ook al te bedenken. Heb je uberhaupt nog nagels, of ben je al aan je knokkels begonnen?quote:Op maandag 26 juli 2004 13:48 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik moet wat te doen hebben, I'm going stirr crazy here . . .![]()
Nou hehe, de vondelstraat... Daar kon ik dus niet op komen.quote:Op maandag 26 juli 2004 13:48 schreef E.T. het volgende:
[..]
vondelstraat is datzit er idd eentje...
in broek op langedijk zit er ook nog eentje (is in de buurt van alkmaar)
quote:Op maandag 26 juli 2004 13:50 schreef moussy het volgende:
[..]
Nou hehe, de vondelstraat... Daar kon ik dus niet op komen.
In HHwaard zit er ook 1 op de Middenweg. (is Heerhugowaard noord)
Ik denk het wel als het net zoveel pijn deed als erin zetten heb ik nergens last van.quote:Op maandag 26 juli 2004 14:35 schreef Jessicaa het volgende:
Babyfeet het gaat niet echt lekker he. Is dat spiraaltje eruit halen zonder pijn enzo? Ik hoop het voor je. Je hebt een beetje alles tegelijk zo he!
De poezen lijken door te hebben dat ze buiten moete blijven. En vamorgen zag ik dat ze samen lief in Bo dr huisje in hun mandje lagen
Die van de Zeeman? Ik heb die van mijn moeder van ellende maar weggegooid.quote:Op maandag 26 juli 2004 13:54 schreef Wieteke het volgende:
Lieve mensen, dank allemaal voor jullie reacties!
Er zit er inderdaad eentje op de Wendelaarstraat, rand van Alkmaar, vlakbij Vondelstraat in ieder geval, Moussy! Ik had al wel gezocht mbv www.detelefoongids.nl, maar in het bedrijvengedeelte gekeken...Ik heb het inmiddels doorgegeven aan de oorspronkelijke vragensteller (mams
)(waarschijnlijk is mijn moeder's fantastische leesbrilletje van 99 cent gesneuveld......
)
Ik heb nog nagels, wel op minder dan 10 vingers dus ik kan voorlopig nog wel ff voort. Ben wel vandaag wat lopende zaken wezen afronden en heb alweer 6 wasjes gedraaid en de afwas van 2 weken weggewerkt (heerlijk voordeel, buiten de deur eten).quote:Op maandag 26 juli 2004 13:50 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat zat ik me ook al te bedenken. Heb je uberhaupt nog nagels, of ben je al aan je knokkels begonnen?
Nee, geen updates tussen 6:00 en 16:45. Niet dat ik verwacht dat ik wat hoor, want het is vandaag ook zeer stil geweest . . .quote:Op maandag 26 juli 2004 17:00 schreef clauwheee het volgende:
Oe ships Thunderchild, krijgen we dan de hele dag geen updates?? Niet dat mij dat helpt want ik moet ook werken
Nou dat kan ik me voorstellen, jij hebt haar toch ook nog in levende lijve gezien (en dat vond ik echt tof van je dat je naar dr toe bent geweest) en als ik dan alleen al naar mezelf kijk hoe spannend enzo ik het vond...quote:Op maandag 26 juli 2004 20:10 schreef ThunderChild het volgende:
Dank daarvoor (valt wel ff 1000 kg van me af), maar Luchtbel heeft het zwaarder gehad.
Hulde aan Luchtbel![]()
![]()
![]()
Vandaag mijn eerste echte vakantiedag (weekend telt niet meequote:Op maandag 26 juli 2004 21:04 schreef clauwheee het volgende:
Ja wat een lievie hè Syrena. Heb je het druk in je vakantie? Of ben je aan het genieten?
quote:Op maandag 26 juli 2004 21:11 schreef Syrena het volgende:
Planning voor morgen: scriptie (euhrg) en op zolder mijn boekenvoorraad bekijken, om eventueel een lijst te maken voor Rewimo en Ladywrb en E.T.
Kijk, dat schiet al lekker opquote:Op maandag 26 juli 2004 21:23 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ach dan heb ik alvast een paar dubbele voor jequote:Op maandag 26 juli 2004 21:29 schreef Syrena het volgende:
[..]
Kijk, dat schiet al lekker opJij gaat natuurlijk voor de boekjes van Saskia en Jeroen?
Nog maar anderhalf hoofdstuk, dan is de eerste versie klaar. Is dat een zes, dan laat ik het zo, tenzij het met minimale aanpassingen een 7 ofzo kan worden.quote:Op maandag 26 juli 2004 21:41 schreef clauwheee het volgende:
Ja das moeilijk...maar als ik jou was zou ik me toch inschrijven..schijt aan hebben dat je dan tiendejaars bent...en tja kan me voorstellen dat je ervan baalt dat die scriptie niet verder komt en steeds 'duurder' wordt..wat moet je nog allemaal precies doen aan die scriptie??
Hey cool, bedankt!quote:Op maandag 26 juli 2004 21:31 schreef Syrena het volgende:
Oja Spindizzy en andere liefhebbers: vandaag weer FROST, om 22.10 uur op Canvas !!
Over musea, museumeducatie, spellen, publiek vermaken maar hen ook iets leren.quote:Op maandag 26 juli 2004 21:41 schreef ThunderChild het volgende:
Waar moet jouw scriptie dan over gaan ??
Ach, wat maakt het uit. Ik kan me nog een foto van Billy Ocean herinneren in zo'n tenue, dus het kan erger . . .quote:Op maandag 26 juli 2004 21:53 schreef Syrena het volgende:
Laatst wilde ik ineens niet meer naar m'n buluitreiking (panikeren midden in de nacht toen ik erover nadacht) want ik ken daar niemand meer *jank*jank*. Wat dus ook onzin is, want dan HEB ik eindelijk dat ding en dan kan het me werkelijk geen reet schelen dat ik daar tussen de jonkies zit!
Oke, nu lieg ik wel, maar goed, heb nog even om me voor te bereiden....
* miss_dynastie denkt er ineens aan dat ze haar propedeuse nog niet heeft opgehaaldquote:Op maandag 26 juli 2004 21:57 schreef clauwheee het volgende:
Met ingang van komend jaar kunnen wij het hele jaar door afstuderen en hoeven we niet perse te wachten op een diplomauitreiking. Clauwheee haalt um dus gewoon vant secretariaat, zit daar echt niet op te wachten! Ben zo klaar met ze, ik organiseer dan mn eigen feestje wel en neem lekker de achterdeur
Die heb ik dus ook van het secretariaat gehaaldquote:Op maandag 26 juli 2004 21:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
* clauwheee denkt er ineens aan dat ze haar propedeuse nog niet heeft opgehaald
Wij kunnen ook het hele jaar door afstuderen (de lijst met data voor 2003 hangt hier nog aan de muur.....) maar er zijn wel maar drie uitreikingen per jaar.quote:Op maandag 26 juli 2004 21:57 schreef clauwheee het volgende:
Met ingang van komend jaar kunnen wij het hele jaar door afstuderen en hoeven we niet perse te wachten op een diplomauitreiking. Clauwheee haalt um dus gewoon vant secretariaat, zit daar echt niet op te wachten! Ben zo klaar met ze, ik organiseer dan mn eigen feestje wel en neem lekker de achterdeur
quote:Op maandag 26 juli 2004 22:02 schreef Syrena het volgende:
Ik voel me wel beter nu ik even tegen jullie hier heb kunnen meuten !!
Lekker!Dankie dames! (En heer)
![]()
Ik weet het haast wel zeker . . .quote:Op maandag 26 juli 2004 23:02 schreef snoopy het volgende:
Een of andere mafkees had hier alle Viva's opgekocht vanwege die haarband. Dan ben je toch niet goed snik volgens mij![]()
Ja, die 1000 kilo (als het er niet meer was) ben ik nu wel kwijt, ja (godzijdankquote:Op maandag 26 juli 2004 23:07 schreef snoopy het volgende:
Beetje opgelucht nu?
Dat meen je niet!quote:Op maandag 26 juli 2004 23:02 schreef snoopy het volgende:
Een of andere mafkees had hier alle Viva's opgekocht vanwege die haarband. Dan ben je toch niet goed snik volgens mij![]()
Mogguh... Spannend dagje voor je. Nerveus? Opgewonden?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 08:35 schreef snoopy het volgende:
Goeiemorgen allemaal![]()
Gewoon doorgaan Jessicaa! Ik doe dan wel niet aan WW maar wel aan de lijn en sta soms weken stil en verlies dan ineens weer een paar pond, terwijl ik hetzelfde blijf eten.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:45 schreef Jessicaa het volgende:
Lekker weertje vandaag.
*Smeerseltjes maar weer uit de kast tovert en lekker naar buiten gaat*
Fucking Weight watchersGing net op de weegschaal staan, ja weet het moet je tussendoor niet doen, en weeg nog hetzelfde
jessie, had die begeleidster niet gezegd dat je de eerste paar weken stil zou kunnen blijven staan, vanwege het verkeerde eetpatroon in de weken ervoor?!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:45 schreef Jessicaa het volgende:
Fucking Weight watchersGing net op de weegschaal staan, ja weet het moet je tussendoor niet doen, en weeg nog hetzelfde
je moet [img] en [ /img] gebruiken ipv [url] en [/ url] (zonder de spaties).quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:45 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb ze gekopieerd ergens vandaan, das dus kennelijk nie goe
moet ik dat url dan weghalen ?
Heb je een luxe of een simpele buggy-mee? Ik heb zo`n luxe en mijn buggy is behoorlijk zwaar maar kan er toch gewoon op. Kwestie van uitproberen met een zak aardappels in je fietszitjequote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:46 schreef bixister het volgende:
rena, in Utrecht (nou ja omgeving) is 't ook mooi weer hoor.
en heb ik eindelijk die buggy-mee op m'n fiets gemonteerd (wat een ge!@*(^&(#*%$^& met die schroefjes), blijkt m'n buggy zwaarder dan de max. toegestane 4 kilo.ja daar heb ik dus voor op de weegschaal gestaan.
Oeh, dat word terrasjes hoppenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:46 schreef bixister het volgende:
Heb je een elastieken spin om hem vast te zetten is het de simpele. Heb een zo'n niet rekbare band met clip dan is het de zwaardere en dan kan er met gemak een MacLaren op. Die had ik ook.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:01 schreef bixister het volgende:
ik denk dat ik een simpele heb coolbabe.
Zekerquote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:46 schreef bixister het volgende:
En uit de vijver blijven hèquote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zeker
De kat en ik verkassen naar de tuin om te zonnen![]()
Mooi zo, het is altijd fijn als je op je advocaat kunt vertrouwen!!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:10 schreef lady-wrb het volgende:
ben gisteren weer naar de advocaat geweest. ik krijg er iedere keer weer stevige hoofdpijn van, maar ik moet zeggen : hij doet wel erg zijn best, ik ben blij met hem
Ikke??quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En uit de vijver blijven hè
Die van mij wint het van de jouwe, qua simpelheid... Die hang ik altijd in mijn fietstassen en zet ik met een stuk elastiek vast aan de bagagedragerquote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:01 schreef bixister het volgende:
ik denk dat ik een simpele heb coolbabe.
ken je deze site al jessie? http://www.huisdieren-herplaatsing.nl/katten.htmquote:Op zondag 25 juli 2004 20:49 schreef Jessicaa het volgende:
Snik mijn poezen zijn weer terug. Ze werden een beetje zenuwachtig dat ze niet naar buiten konden en daardoor zat de ene poes steeds naar de andere te katten. Van zusterliefde niks te merken dus.
We hebben nu het speelhuisje van Bo omgetoverd tot poezenhuisje. Daar staat hun mandje nu in en eten. En de kattenbak buiten. We proberen tot het nodig is het even zo te doen met de poezen. Maar wel moeilijk. Eentje staat steeds heel lief voor de keukendeur te kijken en te mauwen. De andere is al in het huisje geweest, dus hopelijk gaat dit wel lukken zo. Maar ik hou mij hart vast....
Ja ik had ze gezienquote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:21 schreef Jonnetje het volgende:
Karin!......
[spam] Heb je de foto's van Wilyan gezien in het foto-topic? [
/spam]
Ah... googled...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:00 schreef Jessicaa het volgende:
Bij dat roobez, waar heel fok ze heeft besteldLuilak
O en Rewimo heeft ze voor me besteld want ik heb geen creditcard. Leuk zijn ze he
Gevonden! Thanks!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:11 schreef Jessicaa het volgende:
Brighteyes voor ik dacht 29 Juli bestellen is het 2e paar gratis.
Rewimo heeft ze bij Roobez besteld
Dat is zeker veel. Je leeft voornamelijk op sla, tomaat, ei en geroosterde boterhammen/beschuitjes. Ik wil het wel proberen, zwaar wordt het sowieso, ongeacht het dieet wat ik ga volgen. En knap dat je naar WW gaat, daar heb ik de ballen nog niet voor.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:09 schreef Jessicaa het volgende:
Oef das wel veel inderdaad. Alleen heb je dan weer dat als je normaal gaat eten dat alles er weer bij zit. ik wou dat ik nooit begonnen was met lijnen (en vooral verkeerd lijnen ) Dan was ik nu niet zoals ik nu ben.
Kijk, dat wilde ik nog even weten!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:22 schreef Rewimo het volgende:
Bestellen ging prima, Brighteyes. Denk wel om de promocode, je moet bij het bestellen de knop Promocode aanklikken en dan 1FREE invullen.
Nee, dus :'(quote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kijk, dat wilde ik nog even weten!
Ik 'moet' alleen wel via de US bestellen, want degenen die ik wil hebben ze niet voor Europe, even kijken of dat lukt.
Nee nu even serieus, Piet is toch ook al elf maanden? Ws zit de grotere maat wat beter. Of heb je die ook al geprobeerd? Misschien is die opening ook groter in verhouding.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:03 schreef beefcake het volgende:
Piet is gewoon een beetje te dik
maak je er toch nog eentjequote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:03 schreef CarOnline het volgende:
Leuke slofjes Jessie!
Ohh die taartjes zijn leuk!!
Jammer dat Lara er eigenlijk alweer te groot voor is
Hij is ook liefquote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:02 schreef daniman het volgende:
Jamie is een lieve kat iig zo ziet ie eruit
Hij sloopt langzamerhand mijn bankstelquote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:05 schreef daniman het volgende:wat heeft Jamie gedaan dan?
Als je van de eerste [img] even [img=550,413] maakt, gaat het beter.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:05 schreef Syrena het volgende:
ow, ik dacht dat de foto wat kleiner was !!(maar toch lief)
Helemaal onderaan staan ze. Er zit ook een hele witte bij.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:06 schreef Rewimo het volgende:
Lief maar wel wat onscherpWaar haal je die nu weer vandaan?
Dat gaan we maar niet na danquote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:14 schreef daniman het volgende:
ik zie maar 1 poekie (en dat is geen poekie, als je nagaat wat Poekie betekent in het Maleisisch)
Daar kun je al zien wat een reus het wordtquote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:12 schreef Spindizzy het volgende:
Jamie
Als Rewimo Jamie gaat spammen dan spam ik mijn poekies ook
Mijn Harrie als kitten:
[afbeelding]
Komt omdat dat vetkleppie steeds het voer van zijn broertje opeetquote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Daar kun je al zien wat een reus het wordtDie brede poten
Ik weet het nog niet. Beauty moet eerst een nestje krijgen (of misschien meer, hangt ervan af hoe ze het doet). Ik hoop stiekem op volgend jaar.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:44 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Komt omdat dat vetkleppie steeds het voer van zijn broertje opeet![]()
Wanneer kreeg jij er nou 1 bij Rewimo?
erg je Lois, dar heb ik dus ook meteen last van.....maar we doen het niet.... 4 is genoeg.....quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:29 schreef Lois het volgende:
Boskatten zeker aan de oortjes te zien?
hou me tegen maar als ik dit zie wil ik er wel weer 1......of 2.......of meer
Hij was liefquote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:43 schreef Brighteyes het volgende:
Olivier is lief!
Zo erg ??quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:32 schreef Lois het volgende:
ik heb alleen acuut echtscheiding als ik maar hint dat ik een leuke kitten heb gezien![]()
het was enigzins overdreven maar ik denk niet dat er hier nog een kat inkomt inderdaad. Ik heb deze week al 3 keer Eva's pop +bedje moeten wassen vanwege een anonieme wildplasser, zo is ook 2 keer haar ballenbak ondergezeken (die heb ik weg kunnen gooien), de bank ligt in puinpoeier vanwege het krabben en dan heb ik het nog niet eens over het gekots overal (en dan bij voorkeur vanaf grote hoogte naar beneden en onderweg zoveel mogelijk speelgoed raken).quote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:05 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zo erg ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |