Wauw, wat een mooie poes!quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:42 schreef 303 het volgende:
Erg mooi die tuin foto's, daar ga ik ook binnenkort mee bezig, alleen hebben wij binnenkatten en moeten ze niet wegrennen. Even zien hoe we dat gaan doen.
Vandaag 1 van de katten van mijn schoonzus op de foto gezet, hier is Toesja:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Haar andere kat speedy kon ik niet vinden, maar ik moet ze morgenvroeg eten geven en dan gaat de camera natuurlijk weer mee
Net een lid van de royal family.quote:
Zijn bijnaam is dan ook : Prins de Lilacquote:Op zondag 25 juli 2004 23:24 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Net een lid van de royal family.
Heb je zijn naam zelf verzonnen of komt ie van de fokker?quote:Op zondag 25 juli 2004 23:39 schreef Anzjie het volgende:
[..]
Zijn bijnaam is dan ook : Prins de Lilac
Die lijkt veel op die van mij zeg! (nouja, in zijn jonge jaren dan)quote:Op maandag 26 juli 2004 15:14 schreef Robertje het volgende:
[afbeelding]
Normaal kijkt ze nooit zo boos![]()
Salemquote:
De naam Eros heb ik zelf verzonnen..Zijn naam was eigenlijk Artemis, maar dat betekent godin van de jacht en wildernis...En Eros is een mannetje dus Eros vond ik beter bij hem passen...quote:Op maandag 26 juli 2004 12:34 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Heb je zijn naam zelf verzonnen of komt ie van de fokker?
De katten hier heten Clark Gable en Balthazar, maar die namen kwaen van de fokker af.
dit is echt een geweldige mooie foto.quote:Op maandag 26 juli 2004 12:10 schreef 303 het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |