Gelukkig maarquote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:22 schreef EL_REY het volgende:
gelukkig mag ik morgen weer naar ONZ!
Ik ben er mee bezig, effe kijken wat we er mee doen, op slot gooien of op gaan ruimenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:59 schreef Roeni3 het volgende:
Mannelijke BrEeZaH varianten
Topic over Breezah-boys (ergo, BaCo-boys) mag wat mij betreft dicht (ik ben er de TS van). Iedereen is daar elkaar aan het doodflamen en tis gewoon niet leuk meer.
En we waren snel klaarquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:09 schreef calvobbes het volgende:
Ik ben er mee bezig, effe kijken wat we er mee doen, op slot gooien of op gaan ruimen
Bedankt.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:12 schreef calvobbes het volgende:
[..]
En we waren snel klaar
Zie de sluitreden.quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:13 schreef FuifDuif het volgende:
Waarom is mijn topic gesloten?
Hoezo, ik wilde alleen even laten zien dat het niet logisch is om alleen het Oosten te beschuldigen, terwijl het Westen (met voornamelijk de VS) zelf ook niet vrijuit gaat. Mag het topic weer open dan, dan zal ik mij anders uitdrukken?quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:16 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Zie de sluitreden.
En je mag best een eigen mening hebben, maar als je zo gaat lopen provoceren en reacties uit gaat lokken, dan doe je dat maar lekker ergens anders.
Dat kun je best op een andere manier doen in een ander topic, er zijn er volgens mij al zat in POL e.d. .quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:20 schreef FuifDuif het volgende:
Hoezo, ik wilde alleen even laten zien dat het niet logisch is om alleen het Oosten te beschuldigen, terwijl het Westen (met voornamelijk de VS) zelf ook niet vrijuit gaat.
We peilen even de kansen aldaar, wordt vervolgdquote:Op woensdag 1 september 2004 19:20 schreef Moonah het volgende:
Heatwave, kun je hem in LIF zetten?
Tnx.
Wie doet er aan freerunning??
Transfer toegestaanquote:Op woensdag 1 september 2004 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We peilen even de kansen aldaar, wordt vervolgd
Ach, eigenlijk maakt het ook niet zo veel uit.quote:Op woensdag 1 september 2004 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Transfer toegestaanstaat nu in LIF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |