Ohja, dat kan ik ook.quote:Op zondag 25 juli 2004 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
En nou normaal doen graag, dit is een serieus topic.
Dat kan hier opzich, maar je mag ook een mailtje sturen. Mits het een GC topic betreft. anders in het moderatietopic van het desbetreffende forum.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:16 schreef Couscousje het volgende:
Ik heb een vraagje.
Waar kan ik een verzoekje indienen voor het verwijderen van een paar van mijn topics?
De links worden op andere geplaatst en belachelijk gemaakt.
Vriendelijk bedankt.
Cc
Dit is inderdaad het risico van internet, daarom het advies: wees niet te herkenbaar, zodat ze precies weten wie je bent, word niet te persoonlijk e.d.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:30 schreef yvonne het volgende:
Topics verwijderen doen we niet zo 1,2,3 an.
We zijn een makkelijk te bereiken forum en je zult ALTIJD na moeten denken wat je post...
En leer toch eens niet aan iedereen je nick bekend te maken....quote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:32 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Dit is inderdaad het risico van internet, daarom het advies: wees niet te herkenbaar, zodat ze precies weten wie je bent, word niet te persoonlijk e.d.
Topics worden niet weggegooidquote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:36 schreef Couscousje het volgende:
Ik wil me best onder een andere nick weer inschrijven, geen punt.
Maar dan krijg je hier weer dat gezeik over dat je een "kloon" bent.
Is het ook niet goed.
Mogen die topics nu alsjeblieft weg?
Cc
Neem daar dan een andere nickquote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:32 schreef Couscousje het volgende:
Hier staan die topics ook prima.
Het punt is, dat men er op andere fora, waar de kleinzerigheid hoogtij viert, daar dus heel erg dom over doet.
Ik zou het op prijs stellen als die topics gewoon verwijderd werden.
Scheelt mij weer een hele hoop gezeik op andere sites.
Cc
De newbie-guide van jogy maar weer eens uit het stof halen?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 09:55 schreef calvobbes het volgende:
Jij ook bedankt!
Wat een bijzondere morgen dat er ineens 2 van die topics in GC staan
je had mazzelquote:Op zaterdag 31 juli 2004 12:21 schreef Hamza het volgende:
Dat was snel.
quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:13 schreef calvobbes het volgende:
Dit topic heb je gister al geopend, en dat is gemerged met Vakantie baantje
Daar kun je in bespreken welk werk je doet in de vakantie of hoelang je dat werk doet. Een apart topic voor welk werk, of hoelang is niet nodig.
Slotje dus
quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:27 schreef calvobbes het volgende:
Ze zijn niet weg, ze zijn gesloten en gemergd. Klik maar eens op je naam aan de linkerkant, dan kun je iig dat laatste topic nog terug vinden.
En dan zie je als sluitpost:
[..]
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:33 schreef MikeyMo het volgende:
volgens mij was ik nog gewoon aan het antwoorden geven hoor CV.
niet? Volgens mij attendeerde shmoopy mij op een nog openstaande vraag en ziedaar: er kwam direct antwoord...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:36 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
En als je op dezelfde manier door zou gaan, dan zou het een eindeloze discussie worden waar mensen nog wel een gefrustreerd door kunnen raken. En daar zitten we niet op te wachten.
Mwah... Niet echt antwoord, het was gewoon een zoveelste herhaling van zetten.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:38 schreef MikeyMo het volgende:
niet? Volgens mij attendeerde shmoopy mij op een nog openstaande vraag en ziedaar: er kwam direct antwoord...
Yup.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:47 schreef MikeyMo het volgende:
Gevoelig onderwerp kennelijk.
MikeyMo, dat slotje is niet voor niks. Ik ga DIE discussie hier niet verder voeren met jou.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:51 schreef MikeyMo het volgende:
wat moet ik zeggen dan: jullie hebben gelijk, bij het volgende sterfgeval in mijn familie open ik een topic in R&P, stel ik een witte roos als icoontje in en ga ik minimaal een jaar lang elke avond janken op mijn kussen?
Trolltopics worden gewoon gesloten, hoor.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:55 schreef MikeyMo het volgende:
ik open er over een week wel een topic over in R&P...
"Ik rouw enkel t/m de begrafenis/crematie"
enkel om je mening te geven hoef je geen topic voor te openenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:03 schreef MikeyMo het volgende:
ik troll dus niet, ik geef gewoon mijn visie op rouwen.
Met een waarde-oordeel over mensen die er langer over doen dan de "Ach ja, nou en?" mentaliteit van jou, en dat, MM, is trollen.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:03 schreef MikeyMo het volgende:
ik troll dus niet, ik geef gewoon mijn visie op rouwen.
Mensen haalden meer uit mijn posts dan dat ze inhielden hoor. Ik merkte even tussen de regels door dat ik een snelle rouwer was en dat zorgde gelijk voor veel trammelantquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:05 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Met een waarde-oordeel over mensen die er langer over doen dan de "Ach ja, nou en?" mentaliteit van jou, en dat, MM, is trollen.
Doelbewust reacties uitlokken voor jouw 15 minutes of flame.
Zeikerd.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Juz, juzNo baw sie fajnie w Warszawie! I ta obecna dyskusja jest za tematem w tym miejscu
![]()
Ah mooiquote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:29 schreef Praag het volgende:
[..]
Zeikerd.Volgende keer open ik er wel een topic over.
Als het toen kon, kan het nu toch ook wel? Ik verplicht niemand om het wel of niet te geloven ofzo. Ze doen verder maarquote:Op maandag 9 augustus 2004 17:42 schreef operator82 het volgende:
Dienen voor het vaderland...
Weer een topique van hun community die in plaats van in een kring masturberen een fantasie-topic openen op Fok. Dit is kolder, want als je de search op de juiste manier misbruikt, dan kun je aan de eind van de topic zien dat Heerder van ntce verkondigde dat het allemaal een grote grap is.
Ik snap niet dat mods gedogen dat dit subfora overspoeld wordt met ONZ-werkjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |