Ik heb het al, omdat 100% van mijn inkomsten van de overheid komt.quote:Op zondag 25 juli 2004 17:09 schreef pberends het volgende:
Aangezien de overheid (met name Balkenende) de laatste tijd toch weer paternalistisch aan het doen is dacht ik: waarom geeft de overheid geen kledinggeld aan elke Nederlander. Dat zou goed zijn voor het imago van de Nederlanders en daarmee Nederland en dit zal ook zijn afspiegeling hebben op de Nederlandse economie. Het is toch van de zotte dat bijstandsmoeders niet in Gucci-kleren lopen.
Wat vinden jullie?
Graag gedaanquote:Op zondag 25 juli 2004 17:21 schreef Flumina het volgende:
[..]
Ik heb het al, omdat 100% van mijn inkomsten van de overheid komt.
Gister nog leuk shirt gekocht voor slechts 80 euro. Van uw belastingcenten![]()
Jaquote:Op zondag 25 juli 2004 17:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Graag gedaanMaar ik neem aan dat je wel iets geproduceert hebt voor de overheid
Maar dat eten wordt uitgedeeld door particuliere bedrijven. En daar geldt: wie het goedkoopst inschrijft, krijgt een contract om dat voor vijf jaar te leveren voor alle bijstandgerechtigen.quote:Op zondag 25 juli 2004 17:30 schreef Monidique het volgende:
Flumina is verworden tot een semi-communist. Frappant..
LOLquote:Op zondag 25 juli 2004 17:33 schreef CasuaLMe het volgende:
Overheid zal het toch niet doen...
Goed idee, maar dan wel zoals de Chinezen, eenheidsworstmensen. Geen onderscheid tussen rijk en arm.quote:Op zondag 25 juli 2004 17:09 schreef pberends het volgende:
Aangezien de overheid (met name Balkenende) de laatste tijd toch weer paternalistisch aan het doen is dacht ik: waarom geeft de overheid geen kledinggeld aan elke Nederlander. Dat zou goed zijn voor het imago van de Nederlanders en daarmee Nederland en dit zal ook zijn afspiegeling hebben op de Nederlandse economie. Het is toch van de zotte dat bijstandsmoeders niet in Gucci-kleren lopen.
Wat vinden jullie?
Nemen we dan Harry van bommel als maatstaf?quote:Op zondag 25 juli 2004 17:28 schreef Flumina het volgende:
[..]
Ja. Maar zou het toch geen gek idee zijn. De echte basisbehoeften worden in natura gegeven. Dus eten, kleding en een woning. En de rest moet je zelf maar verdienen. Lijkt me een prachtsysteem
![]()
Liever Jan M.quote:Op maandag 26 juli 2004 12:37 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Nemen we dan Harry van bommel als maatstaf?
Mwa, een voormalig slager en lompe boer met communistische ideeen lijkt me niet echt een goed voorbeeld, maar het was een leuke aanzet.quote:Op maandag 26 juli 2004 12:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Liever Jan M.
Juist. Dus geen bruine schoenen met witte sokkenquote:Op zondag 25 juli 2004 17:21 schreef PJORourke het volgende:
Ik vind het wel wat hebben. Dan moeten er ook op overheidskosten verplichte kledingadviseurs aangesteld worden. Zodat we Armanipakken niet gaan combineren met witte sokken. Want zoiets kan natuurlijk niet.
Goed plan. Dat heft ook het onderscheid op tussen arm en rijk. Helemaal PvdA!quote:Op zondag 25 juli 2004 17:09 schreef pberends het volgende:
Wat vinden jullie?
Laten we dan maar beginnen met kappersgeld, zodat Balkenende zelf als eerste aan de beurt is.quote:Op zondag 25 juli 2004 17:09 schreef pberends het volgende:
OK dan. Voor elke gelovige wat wils.quote:Op maandag 26 juli 2004 12:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Liever Jan M.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |