Eej man... welkom terugquote:Op zondag 25 juli 2004 14:15 schreef stoepjong het volgende:
Homo's
Krijg cholera loser!quote:Op zondag 25 juli 2004 14:15 schreef stoepjong het volgende:
Homo's
Ik vond je vorige opmerking leuker...quote:Op zondag 25 juli 2004 14:16 schreef Camoth het volgende:
Ik wist niet dattie het niet meendequote:Op zondag 25 juli 2004 14:17 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik vond je vorige opmerking leuker...![]()
Volgens mij meent hij het wel hoorquote:Op zondag 25 juli 2004 14:19 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ik wist niet dattie het niet meende![]()
En nu wel?quote:Op zondag 25 juli 2004 14:19 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ik wist niet dattie het niet meende![]()
quote:Op zondag 25 juli 2004 14:21 schreef Camoth het volgende:
Ik zal bij deze mijn bericht restaureren![]()
verkapte doodverwensing!quote:Op zondag 25 juli 2004 14:16 schreef Camoth het volgende:
Krijg cholera loser!
Met een goeie behandeling sterf je niet aan cholera hoorquote:Op zondag 25 juli 2004 14:22 schreef XMN8R het volgende:
[..]
verkapte doodverwensing!
Jerruhquote:Op zondag 25 juli 2004 14:23 schreef Jerruh het volgende:goeie middag
sjoe!quote:Op zondag 25 juli 2004 14:23 schreef Camoth het volgende:
Met een goeie behandeling sterf je niet aan cholera hoor![]()
Inspiratieloze nephomoquote:Op zondag 25 juli 2004 14:15 schreef DennisMoore het volgende:
Oja, en een modje mag dit keer de titel verzinnen..
Of misschien omdat homo's gezelliger zijn dan hetero's, maar als homo's alle vrouwen in een homo-topic standaard willen wegpesten en zich gaan afvragen "waarom post je hier in godesnaam?" dan gaat die reputatie d'r natuurlijk geheid aanquote:Op zondag 25 juli 2004 14:26 schreef DennisMoore het volgende:
Jerruh, je hebt een rel gemist.
We weten nu dat blublub hier post omdat homo's niet naar haar tieten kijken.
Eigenlijk was ik het, in de haast een nieuw topic te openen, gewoon vergeten...quote:Op zondag 25 juli 2004 14:28 schreef Ang3l het volgende:
Inspiratieloze nephomo
Niet alle vrouwen hoor... ik mis Troelquote:Op zondag 25 juli 2004 14:30 schreef Ang3l het volgende:
Of misschien omdat homo's gezelliger zijn dan hetero's, maar als homo's alle vrouwen in een homo-topic standaard willen wegpesten en zich gaan afvragen "waarom post je hier in godesnaam?" dan gaat die reputatie d'r natuurlijk geheid aan
quote:Op zondag 25 juli 2004 14:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of misschien omdat homo's gezelliger zijn dan hetero's, maar als homo's alle vrouwen in een homo-topic standaard willen wegpesten en zich gaan afvragen "waarom post je hier in godesnaam?" dan gaat die reputatie d'r natuurlijk geheid aan
Ah, je bent gewoon oostindisch-discriminerend. Ik snap 'tquote:Op zondag 25 juli 2004 14:33 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen hoor... ik mis Troel![]()
he, wat jammer dat hier niet alleen maar homos zittenquote:Op zondag 25 juli 2004 14:26 schreef DennisMoore het volgende:
Jerruh, je hebt een rel gemist.
We weten nu dat blublub hier post omdat homo's niet naar haar tieten kijken.
quote:Op zondag 25 juli 2004 14:33 schreef blublub het volgende:
[..]
jur sutsj u kjoewtie!
Eerst even schrobben hoor... Vieze.. Vieze Man!quote:Op zondag 25 juli 2004 14:35 schreef DeViezeMan het volgende:
wie wil aan me pik zuige
strikt principieel gesproken wel jaquote:Op zondag 25 juli 2004 14:34 schreef Ang3l het volgende:
Ah, je bent gewoon oostindisch-discriminerend. Ik snap 't
Maar kippen zijn weer slechter in converseren en shoppen. Ik zie mezelf nog niet met een kip naar de H&M gaan en vragen "Staat dit shirt me leuk? Of dit?"quote:Op zondag 25 juli 2004 14:34 schreef DennisMoore het volgende:
Je kunt nog beter kippe houwe!
*eitje peuzel*
Als je ff lengte, breedte, spuitvermogen en de laatste keer dat je 'm gewassen ehbt post, dan wil ik nog wel het een en ander in overweging nemen.quote:Op zondag 25 juli 2004 14:35 schreef DeViezeMan het volgende:
wie wil aan me pik zuige
En gaat de reeks op slot.quote:Op zondag 25 juli 2004 14:30 schreef Ang3l het volgende:
dan gaat die reputatie d'r natuurlijk geheid aan
quote:De reeksen zijn in principe voor iedereen toegankelijk om mee te posten, niet om te verzieken, als je niets in een reeks te zoeken hebt, blijf er dan gewoon weg, anders ben je gewoon aan het trollen en volgt een ban.
ik verdenk m vanquote:Op zondag 25 juli 2004 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je ff lengte, breedte, spuitvermogen en de laatste keer dat je 'm gewassen ehbt post, dan wil ik nog wel het een en ander in overweging nemen.
Pas als je mod bent mag je gaan bepalen wie je strikt principieel wel of niet in je topic wil hebben. Zolang je naam nog niet blauw is luisteren we lekker toc nietquote:Op zondag 25 juli 2004 14:36 schreef XMN8R het volgende:
[..]
strikt principieel gesproken wel ja
quote:Op zondag 25 juli 2004 14:35 schreef Timmah het volgende:
[..]Blublub!
Ik... Ik dacht dat je weg was...
ik weet heel niet hoe dat moet mên!quote:Op zondag 25 juli 2004 14:35 schreef DeViezeMan het volgende:
wie wil aan me pik zuige
Anders past je wokkel niet meer.quote:Op zondag 25 juli 2004 14:39 schreef timbob het volgende:
30+ kopkaas. niet te vet natuurlijk
moet wel om het gewicht denken
Jij decadent verwend mormelquote:Op zondag 25 juli 2004 14:39 schreef Cybart het volgende:
het begint flauw te worden...
vanacht weer aan de champagne gezeten...
t wordt een gewoonte
*zucht* Moet ik nou ook alles voordoen!quote:Op zondag 25 juli 2004 14:40 schreef blublub het volgende:
[..]
ik weet heel niet hoe dat moet mên!![]()
ik heb pas 5 keer in 2 weken champagne gehadquote:Op zondag 25 juli 2004 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij decadent verwend mormel![]()
Webcam again?quote:Op zondag 25 juli 2004 14:44 schreef Ang3l het volgende:
*zucht* Moet ik nou ook alles voordoen!
ik weet t eg nie!quote:Op zondag 25 juli 2004 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*zucht* Moet ik nou ook alles voordoen!
Oooo!! Nee ok, het wordt pas decadent als je het om de dag hebt.quote:Op zondag 25 juli 2004 14:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik heb pas 5 keer in 2 weken champagne gehad
Ik zit hier klaar met een flesje grolsch.quote:Op zondag 25 juli 2004 14:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Webcam again?
inderdaadquote:Op zondag 25 juli 2004 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oooo!! Nee ok, het wordt pas decadent als je het om de dag hebt.
Of dat je je apsirientje niet met water maar met champy inslikt of zo!
Of dat je je haar niet met kraanwater wil wassen maar alleen maar met Spa... en dan wel Spa Marie Antionete of Henriette of hoe dat wijf ook heet "Vanwege de licht tintelende bruisende belletjes"
...of je poedel ook zijn neus ophaalt voor kraanwater in z'n bakje maar slechts Evian wenst te slurpenquote:Op zondag 25 juli 2004 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oooo!! Nee ok, het wordt pas decadent als je het om de dag hebt.
Of dat je je apsirientje niet met water maar met champy inslikt of zo!
Of dat je je haar niet met kraanwater wil wassen maar alleen maar met Spa... en dan wel Spa Marie Antionete of Henriette of hoe dat wijf ook heet "Vanwege de licht tintelende bruisende belletjes"
*daar niks van gelooft*quote:Op zondag 25 juli 2004 14:40 schreef blublub het volgende:
[..]
En dat is dan een enorm dure poedel met watergolfpermanent en roze strikjes en en diamantjs in d'r halsbandquote:Op zondag 25 juli 2004 14:48 schreef Camoth het volgende:
[..]
...of je poedel ook zijn neus ophaalt voor kraanwater in z'n bakje maar slechts Evian wenst te slurpen
![]()
truth or darequote:Op zondag 25 juli 2004 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit hier klaar met een flesje grolsch.
"Je pakt het flesje met beide handen beet"
Het voelt alsof ik in "In bed with Angel" speel
Die minstens eens per week een pedicure krijgt, ja dat soort idd.quote:Op zondag 25 juli 2004 14:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat is dan een enorm dure poedel met watergolfpermanent en roze strikjes en en diamantjs in d'r halsband
*het toch wel echt zo is!*quote:Op zondag 25 juli 2004 14:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*daar niks van gelooft*.
Six degrees of separation in [HOMO]!quote:Op zondag 25 juli 2004 14:51 schreef Jerruh het volgende:
bartjuh!!!! we hebben een link!!!!
jouw vriendje is de ex van de ex van mijn verliefdheidsmannetje!!!.
Iehl...quote:Op zondag 25 juli 2004 14:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat is dan een enorm dure poedel met watergolfpermanent en roze strikjes en en diamantjs in d'r halsband
quote:Op zondag 25 juli 2004 14:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Six degrees of separation in [HOMO]!
*nu een opmerking kan maken maar dat niet doe*quote:Op zondag 25 juli 2004 14:51 schreef blublub het volgende:
[..]
*het toch wel echt zo is!*
wij linken ook!quote:Op zondag 25 juli 2004 14:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Six degrees of separation in [HOMO]!
*van stoel val*quote:Op zondag 25 juli 2004 14:52 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wij linken ook!
mijn ex dr nichtje is de ex van mijn beste vriend en ze wonen allemaal in,....maastricht!!!!!!!!!!!!
!!!
*van grond afraap en terug op stoel zet*quote:Op zondag 25 juli 2004 14:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*van stoel val*.
link: ik was gister nog bij de Albert Heijnquote:Op zondag 25 juli 2004 14:54 schreef Timmah het volgende:
Iemand dan ook nog leuke banden met de Zaanstreek?
daar komt me mayonaise vandaanquote:Op zondag 25 juli 2004 14:54 schreef Timmah het volgende:
tis veel gemakkelijker om de soa-verspreidings-historie te bekijken...quote:Op zondag 25 juli 2004 14:55 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga die banden bij mij niet eens bekijken. Overal om je in dit wereldje wel iemand tegen die via via via via via via familie via kennissen via vrienden via via wel weer eens met je ex naar bed is geweest
"iiiit's a small world aaaaafterall!! iiiiiit's a smaaaaall world aaaafterall!!"
okquote:Op zondag 25 juli 2004 14:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*nu een opmerking kan maken maar dat niet doe*.
Meer fitnessen. Altijd meer fitnessen!quote:Op zondag 25 juli 2004 14:55 schreef WAik het volgende:
[..]
*van grond afraap en terug op stoel zet*
"ben jij nou zo zwaar of moet ik meer fitnessen?"
nog commentaar op je kleding gehad gisteren?quote:Op zondag 25 juli 2004 14:55 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga die banden bij mij niet eens bekijken. Overal om je in dit wereldje wel iemand tegen die via via via via via via familie via kennissen via vrienden via via wel weer eens met je ex naar bed is geweest
"iiiit's a small world aaaaafterall!! iiiiiit's a smaaaaall world aaaafterall!!"
quote:Op zondag 25 juli 2004 14:56 schreef Jerruh het volgende:
[..]
daar komt me mayonaise vandaan!
quote:Op zondag 25 juli 2004 14:56 schreef XMN8R het volgende:
[..]
link: ik was gister nog bij de Albert Heijn
Ik doe wel 's Zaanse Mosterd op m'n knakworstjes.quote:Op zondag 25 juli 2004 14:54 schreef Timmah het volgende:
quote:Op zondag 25 juli 2004 14:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Meer fitnessen. Altijd meer fitnessen!.
Neh. De blikken zeiden genoegquote:Op zondag 25 juli 2004 14:58 schreef WAik het volgende:
[..]
nog commentaar op je kleding gehad gisteren?
En ik fiets dagelijks langs de plaats waar dat gemaakt wordt dus.quote:Op zondag 25 juli 2004 14:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik doe wel 's Zaanse Mosterd op m'n knakworstjes.
hehe. en je had natuurlijk geld genoeg om al die fliefde jongetjes een biertje aan te biedenquote:Op zondag 25 juli 2004 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neh. De blikken zeiden genoeg
hihihiquote:Op zondag 25 juli 2004 14:58 schreef WAik het volgende:
[..]![]()
*jij dan steeds van stoel blijven vallen vanwege mijn extreem gebodybuilde hunkuiterlijk
Gewoon naar 06 sms'en.quote:Op zondag 25 juli 2004 14:56 schreef WAik het volgende:
hoe sms je naar iemand die in het buitenland zit, maar je weet niet waar? (ergens in europa tussen nederland en slovenië?)
dacht dat je voor buitenland wel kengetallen moest gebruiken, of is dat niet meer zo?
* DennisMoore waik smst al jaren niet meer![]()
Ja hallo, je denkt toch niet dat IK de portemonnee ga trekken? Moeen ze maar voor mij doenquote:Op zondag 25 juli 2004 15:00 schreef WAik het volgende:
[..]
hehe. en je had natuurlijk geld genoeg om al die fliefde jongetjes een biertje aan te bieden(pupj3 wegbrengen naar de schroot levert natuurlijk geld op ipv geld kosten
)
O neee, begin jij nou ook al!!!quote:Op zondag 25 juli 2004 15:04 schreef wizarddragon het volgende:
mogguh ja
Moi is ff aan het scoubidou'en
quote:Op zondag 25 juli 2004 15:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
hihihi.
scoubidou!quote:Op zondag 25 juli 2004 15:04 schreef wizarddragon het volgende:
mogguh ja
Moi is ff aan het scoubidou'en
M'n grootste tot nu toe is met 8 touwen, dus 16 lussen. Telkens vierkantjes geknoopt.quote:Op zondag 25 juli 2004 15:06 schreef blublub het volgende:
[..]
scoubidou!
ik wil graag zon hele dikke maken, maar ik ben nog niet goed genoeg en ik heb niet zo veel draadjes meer
ik zit nog maar op de 2quote:Op zondag 25 juli 2004 15:08 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
M'n grootste tot nu toe is met 8 touwen, dus 16 lussen. Telkens vierkantjes geknoopt.
http://www.yoarra.nl/technieken-recht.phpquote:Op zondag 25 juli 2004 15:07 schreef DennisMoore het volgende:
Wat de neuk is een scoubidou..
Heb die heb ik dus gemaakt, maar dan met 8 touwen.quote:Op zondag 25 juli 2004 15:09 schreef blublub het volgende:
[..]
http://www.yoarra.nl/technieken-recht.php
dees?quote:Op zondag 25 juli 2004 15:10 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Heb die heb ik dus gemaakt, maar dan met 8 touwen.
O... jij had 'm ook al gepostquote:Op zondag 25 juli 2004 15:09 schreef blublub het volgende:
[..]
http://www.yoarra.nl/technieken-recht.php
dat varkentje!![]()
[afbeelding]
Ja die dingen zijn eigenlijk al tig jaren oud.quote:Op zondag 25 juli 2004 15:16 schreef DennisMoore het volgende:
Whehehe, 't is gewoon ouderwetse macramé uit de jaren '70 enzo, maar dan met moderne kleurtjes.
Macrameeën voor het nieuwe millenium.quote:Op zondag 25 juli 2004 15:16 schreef DennisMoore het volgende:
Whehehe, 't is gewoon ouderwetse macramé uit de jaren '70 enzo, maar dan met moderne kleurtjes.
ja, je moet wat he, als je de jaren '70 niet hebt meegemaakt en sommigen zelfs de jaren '80 of '90 nietquote:Op zondag 25 juli 2004 15:16 schreef DennisMoore het volgende:
En voor degenen die hier wel de jaren 70 hebben meegemaakt of zelfs de jaren 60, 50 of geestelijk 80 is het natuurlijk heerlijk jeugdsentimentquote:Op zondag 25 juli 2004 15:21 schreef blublub het volgende:
[..]
ja, je moet wat he, als je de jaren '70 niet hebt meegemaakt en sommigen zelfs de jaren '80 of '90 niet![]()
en je hebt ze zelfs in glow in the dark uitvoering
vloeibaar?quote:Op zondag 25 juli 2004 15:24 schreef timbob het volgende:
ach ja, de jaren 70..
toen was ik nog vloeibaar mên...
deaus!quote:Op zondag 25 juli 2004 15:24 schreef blublub het volgende:
[..]
vloeibaar?
jaquote:Op zondag 25 juli 2004 15:24 schreef blublub het volgende:
[..]
vloeibaar?
ja. daarom. je bent dan nl niet vloeibaarquote:Op zondag 25 juli 2004 15:27 schreef WAik het volgende:
[..]
deaus!en dat studeert snijkunde
lol @ serieuze reactiequote:Op zondag 25 juli 2004 15:34 schreef blublub het volgende:
[..]
ja. daarom. je bent dan nl niet vloeibaarje moederskant ligt in een soort van minieitje te wachten tot het zich gaat ontwikkelen, je papaskant is nog niet eens gemaakt (in de jaren 70 als je in de jaren 80 geboren bent, tenzij het natuurlijk in 1979 gebeurde en je in 1980 ter wereld kwam
)
ja maar ik vind dat zo keileuk, gyneacoquote:Op zondag 25 juli 2004 15:35 schreef WAik het volgende:
[..]
lol @ serieuze reactie
Die was idd te verwachten.quote:Op zondag 25 juli 2004 15:35 schreef WAik het volgende:
lol @ serieuze reactie
quote:Op zondag 25 juli 2004 15:35 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.gay.nl/blade25
"Hey dames hoe gaatie met jullie? Ik ben Han, 25 jaar en kom uit Utrecht. Wat ik hier doe is dat ik leuke meiden wil ontmoeten om mee te chatten, SMSen, utgaan en meer. Ik ben dus 25 jaar, mijn hobbys zijn o.a. films & muziek (trance, pop, r&b), uitgaan, sporten, en andere leuke dingen doen. Ik hoop dat ik iets van jullie hoor.".
Children's BBC door Monty Python.quote:Op zondag 25 juli 2004 15:36 schreef blublub het volgende:
ja maar ik vind dat zo keileuk, gyneaco
quote:Op zondag 25 juli 2004 14:40 schreef blublub het volgende:
[..]
quote:Alan: Now, how to play the flute. Well, you blow in one end and move your fingers up and down the outside.
vooral de praktijk neem ik aanquote:Op zondag 25 juli 2004 15:36 schreef blublub het volgende:
[..]
ja maar ik vind dat zo keileuk, gyneaco
Ik denk dat Gerdoow dat lesje harder nodig heeft dan blub.quote:Op zondag 25 juli 2004 15:46 schreef WAik het volgende:
[..]
vooral de praktijk neem ik aan
"lieve gerdow, ondanks dat ik geneeskunde studeer wil ik toch nog wel eens een lesje van jou in gynaecodinges van je hebben""
whohaaa, blublub on tha topquote:Op zondag 25 juli 2004 15:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik denk dat Gerdoow dat lesje harder nodig heeft dan blub..
I used to play the trombone. You blow on one end, and move your hand up and down the instrument, which then changes in length...quote:Op zondag 25 juli 2004 15:45 schreef beaverhausen het volgende:.
dat vrees ik ook jaquote:Op zondag 25 juli 2004 15:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik denk dat Gerdoow dat lesje harder nodig heeft dan blub..
ohw!quote:Op zondag 25 juli 2004 15:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[..].
Zie je blub? Zo moeilijk is het niet.quote:Op zondag 25 juli 2004 15:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
I used to play the trombone. You blow on one end, and move your hand up and down the instrument, which then changes in length...
He turned to the dark sidequote:Op zondag 25 juli 2004 15:24 schreef Jerruh het volgende:
ik ga liever sletten op de kermis![]()
.
Come to the dark side.quote:Op zondag 25 juli 2004 15:54 schreef Cazman het volgende:
[..]
He turned to the dark side![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* ril *quote:Op zondag 25 juli 2004 15:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Come to the dark side.
We have cookies..
ofzo.
COOKIES!!quote:Op zondag 25 juli 2004 15:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Come to the dark side.
We have cookies..
ofzo.
laat mij ooke s grappenquote:Op zondag 25 juli 2004 15:54 schreef Cazman het volgende:
[..]
He turned to the dark side![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Titt'n!quote:Op zondag 25 juli 2004 16:04 schreef timbob het volgende:
Ben je geil of wil je een koekje
Al een beetje flink contact gehouden dan?quote:Op zondag 25 juli 2004 16:02 schreef Jerruh het volgende:
[..]
laat mij ooke s grappen
ik heb 1 leuke jongen ontmoet... thats all..
Beidequote:Op zondag 25 juli 2004 16:04 schreef timbob het volgende:
Ben je geil of wil je een koekje
nope, sowwy!quote:Op zondag 25 juli 2004 14:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]
he, wat jammer dat hier niet alleen maar homos zitten.
heeft ze die tieten ook gepost!? link!!!!! URL!!!!!!
De dark side blub, de dark side.quote:Op zondag 25 juli 2004 16:02 schreef blublub het volgende:
[..]
COOKIES!!
*achter beefje aanwaggeld*
waar gaan we heen? [afbeelding]
De integratie gaat snel bij jou he?quote:Op zondag 25 juli 2004 16:13 schreef timbob het volgende:
[..]
een koekje met crême
ja hoi enzoquote:Op zondag 25 juli 2004 16:13 schreef Waxxer het volgende:
Mja hai!
En wat vind Bas daarvan?quote:Op zondag 25 juli 2004 16:07 schreef DennisMoore het volgende:
Hit Explosion 1999-IV Disc 2 - 13 - CRW-I Feel Love.mp3.
('k voel bas in m'n maag...)
I did it all for the nookie!quote:Op zondag 25 juli 2004 16:13 schreef timbob het volgende:
[..]
een koekje met crême
Goed ingekopt.quote:Op zondag 25 juli 2004 16:15 schreef beaverhausen het volgende:
En wat vind Bas daarvan?
Hij was te makkelijk om te laten liggen.quote:Op zondag 25 juli 2004 16:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Goed ingekopt.
De kunst is dan OM hem te laten liggenquote:Op zondag 25 juli 2004 16:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hij was te makkelijk om te laten liggen..
man, je bent gewoon homoquote:Op zondag 25 juli 2004 16:20 schreef timbob het volgende:
[..]
ik pas me snel aan enzo..
Ja sorry dat kost te veel moeite.quote:Op zondag 25 juli 2004 16:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De kunst is dan OM hem te laten liggen
Gatver, homoquote:Op zondag 25 juli 2004 16:20 schreef timbob het volgende:
[..]
man, je bent gewoon homo
*cookie in mond stopt* wokawy!quote:Op zondag 25 juli 2004 16:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
De dark side blub, de dark side..
bas?quote:Op zondag 25 juli 2004 16:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En wat vind Bas daarvan?
en schizoquote:Op zondag 25 juli 2004 16:20 schreef timbob het volgende:
[..]
man, je bent gewoon homo
quote:Op zondag 25 juli 2004 16:23 schreef WAik het volgende:
en ang3l heeft ook zijn webquota bereikt...
Je bent gewoon jaloers omdat de stemmen in z'n hoofd alleen maar tegen hem praten.quote:Op zondag 25 juli 2004 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
en schizo
Ow, nou vooruit dan.quote:Op zondag 25 juli 2004 16:24 schreef timbob het volgende:
[..]
maar ik heb nog wel zo goed m'n handjes gewassen!
Ja ik kom aandacht tekort. Ik wil minstens 55% van de stemmenquote:Op zondag 25 juli 2004 16:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat de stemmen in z'n hoofd alleen maar tegen hem praten..
Ja. Pech. We zitten hier niet in Florida.quote:Op zondag 25 juli 2004 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik kom aandacht tekort. Ik wil minstens 55% van de stemmen
ow dan was ff je provider waar je je usericon hebt opgeslagen offline, was zo'n mooi kruisje bij je icoon zonetquote:Op zondag 25 juli 2004 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I know.quote:Op zondag 25 juli 2004 16:26 schreef timbob het volgende:
[..]
*voelt*
zozo!
Ach, daar is het gewoon een kwetsie van slim re-counten. Dat heeft niets met meerderheden te makenquote:Op zondag 25 juli 2004 16:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja. Pech. We zitten hier niet in Florida..
Oooowzo! Ja daar heeft ie wel eens vaker last vanquote:Op zondag 25 juli 2004 16:27 schreef WAik het volgende:
[..]
ow dan was ff je provider waar je je usericon hebt opgeslagen offline, was zo'n mooi kruisje bij je icoon zonet
ik moet altijd aan qyroz denken als ik da nummer weer hoor...quote:Op zondag 25 juli 2004 16:23 schreef DennisMoore het volgende:
You go oeh ieh, oeh ah ah, ting tang, wallawalla bingbang...
nu je het zegt.. ik ook en niet alleen op de kermisquote:Op zondag 25 juli 2004 15:24 schreef Jerruh het volgende:
ik ga liever sletten op de kermis![]()
.
Pray tell. Why is that?quote:Op zondag 25 juli 2004 16:37 schreef Jerruh het volgende:
ik moet altijd aan qyroz denken als ik da nummer weer hoor...
quote:Op zondag 25 juli 2004 16:42 schreef blublub het volgende:
Kingdom HeartsQueen of Hearts
omfdat ik het een blij liedje vind en qyroz ook een blij vrolijk menneke vind whahaquote:Op zondag 25 juli 2004 16:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Pray tell. Why is that?
Hillary!quote:Op zondag 25 juli 2004 16:42 schreef Hillary het volgende:
*homo's loert*
quote:Op zondag 25 juli 2004 16:42 schreef Hillary het volgende:
*homo's loert*
Mijnheer Beeverhuysen!!quote:Op zondag 25 juli 2004 16:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hillary!
Ja heerlijk!quote:Op zondag 25 juli 2004 17:04 schreef Jerruh het volgende:
hey hillary.
alles geweldig?.
kom je ook eventjes een sigaartje roken?quote:Op zondag 25 juli 2004 17:05 schreef Hillary het volgende:
[..]
Ja heerlijk!
Wat heur ik nu, Hotel Jerruh?
ik ben d'r ook gek op lieverdquote:Op zondag 25 juli 2004 17:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
kom je ook eventjes een sigaartje roken?
ownee, dat was uw man.
doe dat, let me know.quote:Op zondag 25 juli 2004 17:16 schreef Hillary het volgende:
[..]
ik ben d'r ook gek op lieverdMoet ik alleen ff checken met me husb, we hebben nogal stricte afspraken over dit soort dingetjes he
![]()
Ik heb hele fijne contacten lopen in Havana jaquote:Op zondag 25 juli 2004 17:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
doe dat, let me know.
havana?.
footoow!quote:Op zondag 25 juli 2004 17:25 schreef Vlarp het volgende:
Uhhh..
God, ik heb weer een heerlijk avondje gestapt. Ik was dronken, ben m'n stem kwijt en ben brak
Die staan vanavond onlinequote:Op zondag 25 juli 2004 17:27 schreef WAik het volgende:
[..]
footoow!
Da's het risico van een camera meenemen...quote:Op zondag 25 juli 2004 17:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Gosh. Why?.
ik kijk iig niet alsof ik in me broek schijtquote:Op zondag 25 juli 2004 17:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Welke ben jij?
quote:Op zondag 25 juli 2004 16:39 schreef Ang3l het volgende:
Pupje zit Kingdom Hearts te spelen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bambi
[afbeelding]
Jeej Iemand die het ziet !quote:Op zondag 25 juli 2004 15:18 schreef timbob het volgende:
[..]
Wokkelrok!
Jerruh is een bikkelquote:Op zondag 25 juli 2004 17:47 schreef blublub het volgende:je bent de enige die normaal kijkt!
ps, Eclipse is geen ruk aan, bijna net zo saai als de Bungeebalquote:Op zondag 25 juli 2004 17:55 schreef Jerruh het volgende:
[afbeelding]
dit was de betreffende attractie
neequote:Op zondag 25 juli 2004 17:55 schreef Cybart het volgende:
[..]
zat die linkse niet in de BSB?
Zin om in je pyjama te blijven zitten?quote:Op zondag 25 juli 2004 18:02 schreef Ang3l het volgende:
........ ik zit nog steeds in me PJ's...
heb nergens zin in
Roodquote:Op zondag 25 juli 2004 18:17 schreef WAik het volgende:
hmmmzz![]()
zelfgemaakte chinese tomatensoep, ik voel me weer culinair
[afbeelding]
ik ga eten!
Da's snelquote:Op zondag 25 juli 2004 18:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik denk dat ik mijn relatie-in-de-maak af ga breken
*ook doet*quote:Op zondag 25 juli 2004 18:35 schreef Vlarp het volgende:
*boer laat*
Ik ga Javaanse Pindasoep warmmakenquote:Op zondag 25 juli 2004 18:30 schreef Ang3l het volgende:
En ik heb zin in Javaanse pindasoep
Ik ga Javaanse Pindasoep opetenquote:Op zondag 25 juli 2004 18:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga Javaanse Pindasoep warmmaken
Jij moet niet in een boerderij gaan wonenquote:
En pupjes in bed?quote:Op zondag 25 juli 2004 19:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij moet niet in een boerderij gaan wonen
Ik heb hier af en toe ook een legertje pissenbedlijkjes liggen in de hoek van de slaapkamer, uitgedroogd. Of spinnenkolonies in de badkuip, of zilvervisjes op de muur, of konijnen onder de bank
Ik neem aan dat het één pupje is. Enkelvoud. Al weet ik dat dus ook niet zeker.quote:Op zondag 25 juli 2004 20:00 schreef G_E het volgende:
[..]
En pupjes in bed?. Nee, dat is inderdaad allemaal niets voor mij.
Neej, ik weet ook niet wat Ang3l allemaal mee naar zijn slaapkamer sleept, maar het zou me niets verbazen als het er meerdere zijn. Die TvT jongen heb ik ook al een tijdje niet meer gesignaleerd.quote:Op zondag 25 juli 2004 20:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het één pupje is. Enkelvoud. Al weet ik dat dus ook niet zeker.
quote:Op zondag 25 juli 2004 20:07 schreef G_E het volgende:
Waar komen die jongens toch allemaal opeens vandaan..
Maar jij komt ook niet meer bij TvT toch?quote:Op zondag 25 juli 2004 20:07 schreef G_E het volgende:
Die TvT jongen heb ik ook al een tijdje niet meer gesignaleerd..
Messenger bag.quote:Overigens ontdekte ik dat er bij Berlage in E. ook weer een of ander atletisch joch in een strik hip shirt rondloopt. (En toen-ie naar huis ging had-ie een messenger bag).
Ik denk van thuis.quote:Waar komen die jongens toch allemaal opeens vandaan..
Je bedoelt gewoon een schoudertas?quote:Op zondag 25 juli 2004 20:15 schreef beaverhausen het volgende:
Messenger bag..
en errug lekkerquote:Op zondag 25 juli 2004 18:19 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Rood![]()
waarom dat?quote:Op zondag 25 juli 2004 18:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik denk dat ik mijn relatie-in-de-maak af ga breken
Veel plezierquote:Op zondag 25 juli 2004 20:30 schreef WAik het volgende:
ik ben trouwens weg, biertje halen bij iemand
Ja, dat dacht ik eerst ook, maar dat schijnt niet Hip & Trendy genoeg te zijn.quote:Op zondag 25 juli 2004 20:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je bedoelt gewoon een schoudertas?
jah!quote:Op zondag 25 juli 2004 20:59 schreef Vlarp het volgende:
Junior Jack - Stupidisco
Super leuk nummer
Foto?quote:Op zondag 25 juli 2004 21:06 schreef Jerruh het volgende:
IK HEB EINDELIJK EEN RIBCOLBERT!!!!!!!!!!!
Of roosvicee en van die hamkaas zoutjes en dan in pyjama op de bank naar Wedden Dat kijken of Medisch Centrum West of Blue Thunder.quote:Op zondag 25 juli 2004 21:11 schreef Waxxer het volgende:
IK HEB EINDELIJK IN BAD GELEGEN!!!!!!
Ben weer van Zwolle naar mijn ouders gegaan, klote cv-ketel stuk en alles.... Voel me alsof ik 10 ben, net uit bad en alles en dan ff tv kijken en naar bedNu nog iemand zien te vinden die warme choco voor mij maakt
Nostalgiequote:Op zondag 25 juli 2004 21:19 schreef G_E het volgende:
[..]
Of roosvicee en van die hamkaas zoutjes en dan in pyjama op de bank naar Wedden Dat kijken of Medisch Centrum West of Blue Thunder..
quote:Op zondag 25 juli 2004 21:19 schreef G_E het volgende:
[..]
Of roosvicee en van die hamkaas zoutjes en dan in pyjama op de bank naar Wedden Dat kijken of Medisch Centrum West of Blue Thunder..
en goedkope films a la beverly hills troop of outraegous fortunequote:Op zondag 25 juli 2004 21:19 schreef G_E het volgende:
[..]
Wanneer ga je?quote:Op zondag 25 juli 2004 21:28 schreef blublub het volgende:ik ga op verassingsstedentrip!!!
kan je ook al niet wachten?quote:Op zondag 25 juli 2004 21:51 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Wanneer ga je?
*proest*quote:Op zondag 25 juli 2004 21:52 schreef error het volgende:
[..]
kan je ook al niet wachten?
quote:Op zondag 25 juli 2004 21:52 schreef error het volgende:
Heb ik iets gemist?quote:Op zondag 25 juli 2004 21:52 schreef error het volgende:
[..]
de stedentrip, bedoelde ikquote:Op zondag 25 juli 2004 21:58 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Wat is vol?
Jammer...had het haar zo gegundquote:Op zondag 25 juli 2004 22:01 schreef error het volgende:
[..]
de stedentrip, bedoelde ik
quote:Op zondag 25 juli 2004 22:00 schreef Andyvie het volgende:
* error heeft niks tegen Blublub
die met die dikke tieten bedoel je?quote:Op zondag 25 juli 2004 22:01 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Jammer...had het haar zo gegund
Halloquote:Op zondag 25 juli 2004 22:02 schreef Markie-Mark het volgende:
hee hallo
*ook maar weer eens wat post*
Grote tieten...quote:Op zondag 25 juli 2004 22:02 schreef error het volgende:
[..]
die met die dikke tieten bedoel je?
getver!quote:Op zondag 25 juli 2004 22:04 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Grote tieten...
ow? wat is haar cupmaat dan?quote:Op zondag 25 juli 2004 22:04 schreef wizarddragon het volgende:
Grote tieten...
Minstens cup Dquote:Op zondag 25 juli 2004 22:06 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ow? wat is haar cupmaat dan?
nopequote:Op zondag 25 juli 2004 22:09 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Minstens cup D
Welkom in "Onzin voor je leven".quote:Op zondag 25 juli 2004 22:10 schreef Jerruh het volgende:
homos die over tieten praten zijn als heteros die over anussen praten: niveauverlagend.
Je hebt helemaal gelijk: die tieten zouden hier verboden moeten worden!quote:Op zondag 25 juli 2004 22:10 schreef Jerruh het volgende:
homos die over tieten praten zijn als heteros die over anussen praten: niveauverlagend.
als ze dat met ONZ wilden...quote:Op zondag 25 juli 2004 22:11 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Welkom in "Onzin voor je leven".
nee hoorquote:Op zondag 25 juli 2004 22:12 schreef error het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk: die tieten zouden hier verboden moeten worden!
Ah..chill man. Tis maar van tijdelijke aard joh.quote:Op zondag 25 juli 2004 22:12 schreef Jerruh het volgende:
[..]
als ze dat met ONZ wilden....
daarvoor heb ik teveel crewtopics gezien om dat te beamen.
vrijdagquote:Op zondag 25 juli 2004 21:51 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Wanneer ga je?
dat zou dan moeten gelden voor de [BISEX] topicreeksquote:Op zondag 25 juli 2004 22:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nee hoor
wij bisexuelen vinden tieten best aangenaam
die is ooit dichtgegooidquote:Op zondag 25 juli 2004 22:14 schreef error het volgende:
[..]
dat zou dan moeten gelden voor de [BISEX] topicreeks
net als t [HETERO] topic van Gerdo :')quote:Op zondag 25 juli 2004 22:15 schreef Jerruh het volgende:
[..]
die is ooit dichtgegooid :')
te veel dikke grote tieten waarschijnlijkquote:Op zondag 25 juli 2004 22:15 schreef Jerruh het volgende:
[..]
die is ooit dichtgegooid :')
en hoe lang?quote:Op zondag 25 juli 2004 22:14 schreef blublub het volgende:
[..]
vrijdag
ja, het topic is doodgeslagen door een schamele cup F van yvonnequote:Op zondag 25 juli 2004 22:16 schreef error het volgende:
[..]
te veel dikke grote tieten waarschijnlijk
dat is mij idd een paar letters te groot...quote:Op zondag 25 juli 2004 22:21 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja, het topic is doodgeslagen door een schamele cup F van yvonne![]()
quote:Op zondag 25 juli 2004 20:07 schreef G_E het volgende:
[..]
Neej, ik weet ook niet wat Ang3l allemaal mee naar zijn slaapkamer sleept, maar het zou me niets verbazen als het er meerdere zijn. Die TvT jongen heb ik ook al een tijdje niet meer gesignaleerd..
Overigens ontdekte ik dat er bij Berlage in E. ook weer een of ander atletisch joch in een strak hip shirt rondloopt. (En toen-ie naar huis ging had-ie een messenger bag).
Waar komen die jongens toch allemaal opeens vandaan..
De F van Leffe.quote:Op zondag 25 juli 2004 22:21 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja, het topic is doodgeslagen door een schamele cup F van yvonne![]()
de F van flateusquote:Op zondag 25 juli 2004 22:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
De F van Leffe..
.
de F van Full-time lazarusquote:Op zondag 25 juli 2004 22:28 schreef Jerruh het volgende:
de F van flateus.
Ik denk dat Leffe accurater is.quote:Op zondag 25 juli 2004 22:28 schreef Jerruh het volgende:
[..]
de F van flateus.
hey lullo! nog geneukt van het weekend?quote:Op zondag 25 juli 2004 22:30 schreef XMN8R het volgende:
[..]
de F van Full-time lazarus
quote:Op zondag 25 juli 2004 22:32 schreef error het volgende:
hey lullo! nog geneukt van het weekend?
kopje koffie, heren?quote:Op zondag 25 juli 2004 22:36 schreef XMN8R het volgende:
goeiesmorreges juffrouw Jannie
quote:Op zondag 25 juli 2004 22:38 schreef Jerruh het volgende:
1. Klik hier http://www.google.com/language_tools?hl=en
2. Schrijf in het tekstvak “Translate text” de tekst “my mom is nice and cool”
3. Kies “English to Spanish” en vertaal dit zinnetje.
4. Copieer de vertaalde tekst opnieuw naar het tekstvak “Translate text”.
5. Kies “Spanish to English” en vertaal opnieuw.![]()
![]()
!!!
hmmm.... weer tietenquote:Op zondag 25 juli 2004 22:38 schreef Jerruh het volgende:
![]()
!!!
tja, het is blijkbaar alleen grappig als je zelf tieten hebtquote:Op zondag 25 juli 2004 22:42 schreef error het volgende:
hmmm.... weer tieten
quote:Op zondag 25 juli 2004 22:38 schreef Jerruh het volgende:
![]()
!!!
heeft Jerruh tieten?quote:Op zondag 25 juli 2004 22:46 schreef XMN8R het volgende:
[..]
tja, het is blijkbaar alleen grappig als je zelf tieten hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |