Best. moet je wel ff je interesses aanpassenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:14 schreef timbob het volgende:
Zal ik eens gezellig meeposten hier?
uw dubbelzinnigheden zijn opwindendquote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:14 schreef DennisMoore het volgende:
*aan ijskoud pijpje bier zuig*.
Och, z'n broeken zijn al meer gay dan jij bent.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:15 schreef error het volgende:
Best. moet je wel ff je interesses aanpassen
Ja hoor. als je maar niet te snel misselijk wordt. persoonlijk heb ik vrij veel last van bewegingsziektequote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:17 schreef timbob het volgende:
... tollerabel
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:19 schreef error het volgende:
[..]
Ja hoor. als je maar niet te snel misselijk wordt. persoonlijk heb ik vrij veel last van bewegingsziekte
Kunt u deze stelling ook onderbouwen met bewijzen/ fotows?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Och, z'n broeken zijn al meer gay dan jij bent..
Heb je wat tegen potjes ofzo? Op zich dan.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:21 schreef Camoth het volgende:
EN IK BEN GEEN POT GVD!!!![]()
![]()
![]()
Ow gelukkig maar, want een misselijke moeder is geen pretje!quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:20 schreef timbob het volgende:
[..]
fouten maken is menselijk..
tevens, mijn moeder wordt altijd misselijk als ik rondjes ga draaien, maar ze is er niet bij nu, dus dat komt wel goed zo.
Hmmm, gezien deze woordkeuze denk ik dat je je eigen stelling flink onderuithaaltquote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:21 schreef Camoth het volgende:
EN IK BEN GEEN POT GVD!!!![]()
![]()
![]()
het word zo vermoeiend als je het 300 keer moet herhalen alleenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:24 schreef error het volgende:
[..]
Hmmm, gezien deze woordkeuze denk ik dat je je eigen stelling flink onderuithaalt
Ik denk dat je gelijk hebt. We zullen haar 'bakje' noemen voor de duidelijkheid. en omdat ze als een pot gaat schreeuwen als je haar een potje noemtquote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:27 schreef timbob het volgende:
[..]
ze is een soort bakje (een pot, zegmaar) gevuld met de substantie GVD
bakje is mijn vrouw :')quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:30 schreef error het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt. We zullen haar 'bakje' noemen voor de duidelijkheid. en omdat ze als een pot gaat schreeuwen als je haar een potje noemt
Inmiddels wel?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:21 schreef timbob het volgende:
[..]
ik heb een roze broek en een wikkelrok.
alleen ff geen foto's bij de hand hier..
is dat ook bakje in je avatar?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:30 schreef timbob het volgende:
[..]
bakje is mijn vrouw
zo gaat de legende..
verder ken ik haar nog niet echt.
nee, want:quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:32 schreef error het volgende:
[..]
is dat ook bakje in je avatar?
Hubbiequote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:30 schreef timbob het volgende:
[..]
bakje is mijn vrouw
zo gaat de legende..
verder ken ik haar nog niet echt.
Neuh op zich niet. Alleen tegen diegenen die ik tegenkom.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Heb je wat tegen potjes ofzo? Op zich dan..
Ja ik breng altijd het beste in mensen naar buitenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:37 schreef beaverhausen het volgende:
Zuigen, potten, bakjes, wikkelrokken...
Hier ga ik eens goed voor zitten...
hippe garderobe, timbobquote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:39 schreef timbob het volgende:
zie hier:
[afbeelding]
van boven naar onder:
een te strak roze / fuchsia shirtje met AMERICANA in glitterletters
een roze (ja, hij is roze) broek
en een bloemetjes wikkelrok
Dat is dan wel weer leuk van je.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:38 schreef error het volgende:
[..]
Ja ik breng altijd het beste in mensen naar buiten![]()
Nou dat ziet er idd vrij leuk gay uit. Blijft de vraag hoe DM dat wistquote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:39 schreef timbob het volgende:
zie hier:
[afbeelding]
van boven naar onder:
A wellknown fokfact.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:42 schreef error het volgende:
Nou dat ziet er idd vrij leuk gay uit. Blijft de vraag hoe DM dat wist
is het trouwens een 3/4 broek, of heb je hele korte beentjes?quote:
Neeheee, dat heeft ze al 300x herhaald!quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:40 schreef beaverhausen het volgende:
Maaruh, is Camdinges nou pot of niet?.
Ja, met de nieuwe software is de fokfactfinder verdwenen...quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:43 schreef DennisMoore het volgende:
A wellknown fokfact.
wokkelrokquote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:45 schreef DennisMoore het volgende:
Hey Ang3l. Heb jij ook een wokkelrok?
In het kader van persoonlijke vragen:quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:45 schreef DennisMoore het volgende:
Ikzelf helaas.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:50 schreef error het volgende:
In het kader van persoonlijke vragen:
DM, wie heeft die badderfotows van jou genomen?
Bescheidenheid siert de mens.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:51 schreef Weemz het volgende:JEEJ
Deel 1 (van de 3) van mijn verjaardag gehad![]()
Maar: WOENSDAG 28 JULI ben ik ècht jarig![]()
... Nog 4 dagen dus! ...
Nee maar wel een wokkelbroekquote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:45 schreef DennisMoore het volgende:
das best gay jaquote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:39 schreef timbob het volgende:
zie hier:
[afbeelding]
van boven naar onder:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |