Eej man... welkom terugquote:Op zondag 25 juli 2004 14:15 schreef stoepjong het volgende:
Homo's
Krijg cholera loser!quote:Op zondag 25 juli 2004 14:15 schreef stoepjong het volgende:
Homo's
Ik vond je vorige opmerking leuker...quote:Op zondag 25 juli 2004 14:16 schreef Camoth het volgende:
Ik wist niet dattie het niet meendequote:Op zondag 25 juli 2004 14:17 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik vond je vorige opmerking leuker...![]()
Volgens mij meent hij het wel hoorquote:Op zondag 25 juli 2004 14:19 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ik wist niet dattie het niet meende![]()
En nu wel?quote:Op zondag 25 juli 2004 14:19 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ik wist niet dattie het niet meende![]()
quote:Op zondag 25 juli 2004 14:21 schreef Camoth het volgende:
Ik zal bij deze mijn bericht restaureren![]()
verkapte doodverwensing!quote:Op zondag 25 juli 2004 14:16 schreef Camoth het volgende:
Krijg cholera loser!
Met een goeie behandeling sterf je niet aan cholera hoorquote:Op zondag 25 juli 2004 14:22 schreef XMN8R het volgende:
[..]
verkapte doodverwensing!
Jerruhquote:Op zondag 25 juli 2004 14:23 schreef Jerruh het volgende:goeie middag
sjoe!quote:Op zondag 25 juli 2004 14:23 schreef Camoth het volgende:
Met een goeie behandeling sterf je niet aan cholera hoor![]()
Inspiratieloze nephomoquote:Op zondag 25 juli 2004 14:15 schreef DennisMoore het volgende:
Oja, en een modje mag dit keer de titel verzinnen..
Of misschien omdat homo's gezelliger zijn dan hetero's, maar als homo's alle vrouwen in een homo-topic standaard willen wegpesten en zich gaan afvragen "waarom post je hier in godesnaam?" dan gaat die reputatie d'r natuurlijk geheid aanquote:Op zondag 25 juli 2004 14:26 schreef DennisMoore het volgende:
Jerruh, je hebt een rel gemist.
We weten nu dat blublub hier post omdat homo's niet naar haar tieten kijken.
Eigenlijk was ik het, in de haast een nieuw topic te openen, gewoon vergeten...quote:Op zondag 25 juli 2004 14:28 schreef Ang3l het volgende:
Inspiratieloze nephomo
Niet alle vrouwen hoor... ik mis Troelquote:Op zondag 25 juli 2004 14:30 schreef Ang3l het volgende:
Of misschien omdat homo's gezelliger zijn dan hetero's, maar als homo's alle vrouwen in een homo-topic standaard willen wegpesten en zich gaan afvragen "waarom post je hier in godesnaam?" dan gaat die reputatie d'r natuurlijk geheid aan
quote:Op zondag 25 juli 2004 14:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of misschien omdat homo's gezelliger zijn dan hetero's, maar als homo's alle vrouwen in een homo-topic standaard willen wegpesten en zich gaan afvragen "waarom post je hier in godesnaam?" dan gaat die reputatie d'r natuurlijk geheid aan
Ah, je bent gewoon oostindisch-discriminerend. Ik snap 'tquote:Op zondag 25 juli 2004 14:33 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen hoor... ik mis Troel![]()
he, wat jammer dat hier niet alleen maar homos zittenquote:Op zondag 25 juli 2004 14:26 schreef DennisMoore het volgende:
Jerruh, je hebt een rel gemist.
We weten nu dat blublub hier post omdat homo's niet naar haar tieten kijken.
quote:Op zondag 25 juli 2004 14:33 schreef blublub het volgende:
[..]
jur sutsj u kjoewtie!
Eerst even schrobben hoor... Vieze.. Vieze Man!quote:Op zondag 25 juli 2004 14:35 schreef DeViezeMan het volgende:
wie wil aan me pik zuige
strikt principieel gesproken wel jaquote:Op zondag 25 juli 2004 14:34 schreef Ang3l het volgende:
Ah, je bent gewoon oostindisch-discriminerend. Ik snap 't
Maar kippen zijn weer slechter in converseren en shoppen. Ik zie mezelf nog niet met een kip naar de H&M gaan en vragen "Staat dit shirt me leuk? Of dit?"quote:Op zondag 25 juli 2004 14:34 schreef DennisMoore het volgende:
Je kunt nog beter kippe houwe!
*eitje peuzel*
Als je ff lengte, breedte, spuitvermogen en de laatste keer dat je 'm gewassen ehbt post, dan wil ik nog wel het een en ander in overweging nemen.quote:Op zondag 25 juli 2004 14:35 schreef DeViezeMan het volgende:
wie wil aan me pik zuige
En gaat de reeks op slot.quote:Op zondag 25 juli 2004 14:30 schreef Ang3l het volgende:
dan gaat die reputatie d'r natuurlijk geheid aan
quote:De reeksen zijn in principe voor iedereen toegankelijk om mee te posten, niet om te verzieken, als je niets in een reeks te zoeken hebt, blijf er dan gewoon weg, anders ben je gewoon aan het trollen en volgt een ban.
ik verdenk m vanquote:Op zondag 25 juli 2004 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je ff lengte, breedte, spuitvermogen en de laatste keer dat je 'm gewassen ehbt post, dan wil ik nog wel het een en ander in overweging nemen.
Pas als je mod bent mag je gaan bepalen wie je strikt principieel wel of niet in je topic wil hebben. Zolang je naam nog niet blauw is luisteren we lekker toc nietquote:Op zondag 25 juli 2004 14:36 schreef XMN8R het volgende:
[..]
strikt principieel gesproken wel ja
quote:Op zondag 25 juli 2004 14:35 schreef Timmah het volgende:
[..]Blublub!
Ik... Ik dacht dat je weg was...
ik weet heel niet hoe dat moet mên!quote:Op zondag 25 juli 2004 14:35 schreef DeViezeMan het volgende:
wie wil aan me pik zuige
Anders past je wokkel niet meer.quote:Op zondag 25 juli 2004 14:39 schreef timbob het volgende:
30+ kopkaas. niet te vet natuurlijk
moet wel om het gewicht denken
Jij decadent verwend mormelquote:Op zondag 25 juli 2004 14:39 schreef Cybart het volgende:
het begint flauw te worden...
vanacht weer aan de champagne gezeten...
t wordt een gewoonte
*zucht* Moet ik nou ook alles voordoen!quote:Op zondag 25 juli 2004 14:40 schreef blublub het volgende:
[..]
ik weet heel niet hoe dat moet mên!![]()
ik heb pas 5 keer in 2 weken champagne gehadquote:Op zondag 25 juli 2004 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij decadent verwend mormel![]()
Webcam again?quote:Op zondag 25 juli 2004 14:44 schreef Ang3l het volgende:
*zucht* Moet ik nou ook alles voordoen!
ik weet t eg nie!quote:Op zondag 25 juli 2004 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*zucht* Moet ik nou ook alles voordoen!
Oooo!! Nee ok, het wordt pas decadent als je het om de dag hebt.quote:Op zondag 25 juli 2004 14:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik heb pas 5 keer in 2 weken champagne gehad
Ik zit hier klaar met een flesje grolsch.quote:Op zondag 25 juli 2004 14:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Webcam again?
inderdaadquote:Op zondag 25 juli 2004 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oooo!! Nee ok, het wordt pas decadent als je het om de dag hebt.
Of dat je je apsirientje niet met water maar met champy inslikt of zo!
Of dat je je haar niet met kraanwater wil wassen maar alleen maar met Spa... en dan wel Spa Marie Antionete of Henriette of hoe dat wijf ook heet "Vanwege de licht tintelende bruisende belletjes"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |