Hadden we van jou al kleurenfoto's gezien?quote:Op zondag 25 juli 2004 14:17 schreef Abbadon het volgende:
tvp
quote:Op zondag 25 juli 2004 17:03 schreef Rewimo het volgende:
Wat nou tvp? Foto's willen we zien!!!
ik heb er geloof ik al een stuk of 10 laten zien hoor...alleen de laatste week nietsquote:Op zondag 25 juli 2004 14:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hadden we van jou al kleurenfoto's gezien?
Neh...quote:Op zondag 25 juli 2004 17:11 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik wil deze insturen.. is het wat?
[afbeelding]
verkapte tvp
quote:Op zondag 25 juli 2004 17:13 schreef Rewimo het volgende:
Neh...
Ik wacht vol spanning... donderdag is de sluitingsdatum, denk je erom?quote:Op zondag 25 juli 2004 17:12 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik heb er geloof ik al een stuk of 10 laten zien hoor...alleen de laatste week niets
ik denk eromquote:Op zondag 25 juli 2004 17:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik wacht vol spanning... donderdag is de sluitingsdatum, denk je erom?
'k was deze een beetje vergeten..... ik had er ook zoveel!quote:Op zondag 25 juli 2004 18:01 schreef Xilantof het volgende:
Caar2, dat is een gave foto!!!
waarom stond die niet bij je Top zoveel lijstje?
hij had er prima in thuis gepast!
oh, en bedankt trouwens!quote:Op zondag 25 juli 2004 18:01 schreef Xilantof het volgende:
Caar2, dat is een gave foto!!!
waarom stond die niet bij je Top zoveel lijstje?
hij had er prima in thuis gepast!
geen puntquote:Op zondag 25 juli 2004 18:13 schreef Caar2 het volgende:
[..]
oh, en bedankt trouwens!![]()
eigenlijk weet ik het ook nietquote:Op zondag 25 juli 2004 20:45 schreef Rewimo het volgende:
Die middelste heeft wel wat. Al weet ik niet wat
quote:Op zondag 25 juli 2004 21:43 schreef Rewimo het volgende:
Hij slaapt nuIk zal hem morgen aan hem laten zien en dan hoor je wel wat hij gezegd heeft
en als je goed kijkt zie je een beetje roodquote:Op zondag 25 juli 2004 20:16 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind die bovenste erg mooiZwart en wit zijn ook kleuren
camera iets draaien en die kleurrijke beesten op de bovenste rand er ook bij pakkenquote:Op zondag 25 juli 2004 21:31 schreef Rewimo het volgende:
Hoi dubbellu, welkom!
Ik heb vanavond deze gemaakt, is ook wel kleurrijk
[afbeelding]
Zeg je nu. Nu is ie alweer wakkerquote:Op maandag 26 juli 2004 02:34 schreef Bowiefan het volgende:
camera iets draaien en die kleurrijke beesten op de bovenste rand er ook bij pakken
mooi Silient_Lucidity.quote:Op zondag 25 juli 2004 21:20 schreef Silent_Lucidity het volgende:
Ik heb altijd geleerd dat zwart en wit geen kleuren zijn
Enne dat huisje van Caar2 is lekker fel
Kwam zelf gister dit tegen... zet mijn cameraatje voortaan toch niet meer op 'levendig' want het doet gewoon pijn aan je ogen.
[afbeelding]
Ach gewoon doen johquote:Op maandag 26 juli 2004 11:03 schreef stil het volgende:
[..]
mooi Silient_Lucidity.
Laatst ineen kleding winkel, ook mooie stapeltjes rose,geel en blauwe shirts gezien,kleuren straalden je tegemoet,maar dan durf ik daar weer geen foto van te maken.
tis idd rustig met kleur. maar daardoor ook niet echt helemaal dat je zegt "KLEUR" wat toch wel de bedoeling is.quote:Op maandag 26 juli 2004 14:32 schreef Silent_Lucidity het volgende:
[..]
Ach gewoon doen johDat had ik in die supermarkt ook hehehe ...
Nog een fotootje... tegengestelde van mijn vorige foto. Hier heb ik het eens heel rustig gehouden met de kleur.
[afbeelding]
Hmmmz ik heb altijd gedacht dat geel toch wel degelijk een kleur wasquote:Op maandag 26 juli 2004 15:13 schreef Xilantof het volgende:
[..]
tis idd rustig met kleur. maar daardoor ook niet echt helemaal dat je zegt "KLEUR" wat toch wel de bedoeling is.
Je zou ook je avatar kunnen inleverenquote:Op maandag 26 juli 2004 15:42 schreef Silent_Lucidity het volgende:
[..]
Hmmmz ik heb altijd gedacht dat geel toch wel degelijk een kleur was
euhm.. niet echt dat ik denk aan kleur.quote:Op maandag 26 juli 2004 17:13 schreef Abbadon het volgende:
nog meningen over mijn potlood-foto, trouwens?
ik was niet braken... dat heet werkenquote:Op maandag 26 juli 2004 06:39 schreef Oceanonix het volgende:
@Bowiefan, ik heb inmiddels de bovenste ingestuurd, had geen rekening gehouden met notoire nachtbrakers![]()
ik was toch wel op tijd met mijn reactie? (anders issie wel erg vroeg wakker)quote:Op maandag 26 juli 2004 08:42 schreef Rewimo het volgende:
Zeg je nu. Nu is ie alweer wakker
erg kleurrijk, is dat echt gewoon een foto?quote:Op maandag 26 juli 2004 16:22 schreef Silent_Lucidity het volgende:
[afbeelding]
en die gele is niet scherpquote:Op maandag 26 juli 2004 17:17 schreef Xilantof het volgende:
euhm.. niet echt dat ik denk aan kleur.
en ik vind de scherptediepte irritant...
wat als ik er bij zeg dat ik met die foto een filosofisch statement wil maken over de maatschappij waarin wij leven. Dat het ongeslepen potlood als het ware een metafoor is voor het leven zelf.quote:Op maandag 26 juli 2004 17:32 schreef Bowiefan het volgende:
en die gele is niet scherp
over scherp gesproken... als nou al die potten en loden scherp zouden zijn was het een goei plaat
Ehm, 't is een fotowedstrijd, geen taalconcoursquote:Op maandag 26 juli 2004 17:34 schreef Abbadon het volgende:
[..]
wat als ik er bij zeg dat ik met die foto een filosofisch statement wil maken over de maatschappij waarin wij leven. Dat het ongeslepen potlood als het ware een metafoor is voor het leven zelf.![]()
Ik probeer te bedenken wat het isquote:Op maandag 26 juli 2004 17:55 schreef Silent_Lucidity het volgende:
Yup dat is echt gewoon een foto en het vreemde is dat hij ook gewoon zo uit mijn toestel is gekomen. Er is helemaal niks aan geshopt dus. Ik was er zelf ook verbaast over hoor. Ik geloof alleen dat ik niet kan bewijzen dat het ook zo is.
misschien was de foto leuker geweest met iets extra's erbij....schijfje citroen ofzo, ik zeg maar watquote:Op maandag 26 juli 2004 18:22 schreef Guapa1 het volgende:
ik ben vandaag toch maar weer bezig geweest met het coctailglas en dit is mijn definitieve inzending![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 26 juli 2004 18:33 schreef Abbadon het volgende:
[..]
misschien was de foto leuker geweest met iets extra's erbij....schijfje citroen ofzo, ik zeg maar wat
quote:Op maandag 26 juli 2004 18:33 schreef Abbadon het volgende:
[..]
misschien was de foto leuker geweest met iets extra's erbij....schijfje citroen ofzo, ik zeg maar wat
ik heb er ook eentje met het hele voetje maar die is minder mooi, dus ik laat het hier bij. Mijn studiootje is al opgeruimd en ik denk dat ik deze week geen tijd meer heb voor nieuwe foto's.. Dus dit is hem toch echt...quote:Op maandag 26 juli 2004 18:28 schreef Rewimo het volgende:
Maak er eens eentje met het voetje er ook helemaal op, ik denk dat dat mooier is.
oke, het is wel duidelijk..quote:Op maandag 26 juli 2004 20:28 schreef the-O het volgende:
Hmm, allebei mooi Caar. Maar het oranje in 1 is wel erg leuk.
S_L, bijna recht.
quote:Op maandag 26 juli 2004 18:59 schreef Guapa1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
dank je wel!!!quote:Op maandag 26 juli 2004 20:42 schreef the-O het volgende:
Caar trek je er niks van aan, je maakt iedere keer weer wat moois.
Hij is mooi zoals ie is. Langzamerhand heb je echte foto-oogjes hé?
Ja, toevallig gisteravond evenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 01:41 schreef Re het volgende:
mooi hoor P, en al gespeeld met je nieuwe lens?
hoe laat komt ie zaterdag dan? PdeHoog?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 08:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja, toevallig gisteravond even
Alleen kreeg ik dat leuke idee pas toen het al te weinig licht stond.....maar daar gaat binnenkort verandering in komen
A.s. zaterdag wil ik hem gaan gebruiken bij de binnenkomst van de Westerdam in Hoek van Holland
(niet zo groot als de Queen Mary 2, maar deze doet het ook leuk met 1800 passagiers en 800 man personeel)
En?? al gelukt?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 07:21 schreef Xilantof het volgende:
tis niet waar, ik heb zowaar iets kleurs gevonden
kijken of ik vanmiddag er iets leuks van kan maken, twijfel namelijk beetje of het geen "kunst van een ander is".
Whehehehehehe......vroegquote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:42 schreef Xilantof het volgende:
[..]
hoe laat komt ie zaterdag dan? PdeHoog?
ik ben niet wakker dan. maar zou kunnen voor me werk ofzo..quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Whehehehehehe......vroegvolgens schema: binnenkomst HvH om 05:30
waarom niet...op zichquote:Op woensdag 28 juli 2004 09:57 schreef fr.oosje het volgende:
zo het leuk zijn om bij de wedstrijd van volgende maand de foto van een titel/onderschrift te voorzien?
Nee hoor, die van mij noem ik al "Drie rode pepers". Weet iedereen waar ik het over hebquote:Op woensdag 28 juli 2004 10:45 schreef Rewimo het volgende:
48 foto's getiteld: Kleur
Dies leuk..quote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:15 schreef martijn877 het volgende:
een kleurig computeronderdeeltje
[afbeelding]
ligt dat niet een beetje erg voor de handquote:Op woensdag 28 juli 2004 11:08 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee hoor, die van mij noem ik al "Drie rode pepers". Weet iedereen waar ik het over heb
O, ik zou hem eerder "Kopje Cola" noemen...quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:08 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee hoor, die van mij noem ik al "Drie rode pepers". Weet iedereen waar ik het over heb
Ja dat is natuurlijk wel te makkelijk. Maar mischien wordt het met een titel wat duidelijker wat sommige mensen bedoelen met een foto, want dat ontgaat mij soms een beetje. Leek mij wel een leuk idee.quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:45 schreef Rewimo het volgende:
48 foto's getiteld: Kleur
Zal nog eens wat uit gaan proberen.quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:23 schreef Rewimo het volgende:
Misschien een kleur uit de jurk van die mevrouw? Ik vind hem erg mooi, maar wat een merkwaardig formaat heeft je foto
ik zou zelf een rand van 1 pixel zwart doen, en daarbuiten 13 pixels wit ofzo...is volgens mij het mooistquote:Op woensdag 28 juli 2004 13:31 schreef Fristi het volgende:
[..]
Zal nog eens wat uit gaan proberen.
Heb een stukje van de foto afgesneden. Wou hiermee de vrouw wat kleiner laten lijken.....
Voor alletwee wat te zeggen, maar wat mij betreft kan hij zo mee doen in kleur hoor! Lekker abstractquote:Op woensdag 28 juli 2004 14:05 schreef dubbellu het volgende:
Ik ben nu twee dagen aan het experimenteren met mijn camera en heb nu dit plaatje gefreugeld, is het wat voor het thema "kleur" of toch meer voor "water"![]()
[afbeelding]
Je weet dat je maar met 1 foto mee mag doen hè? Want je had al een foto ingestuurd. Ik wil hem best omruilen voor je, daar gaat het niet om. (Tenzij iemand blijft wisselen, da's wat anders natuurlijk.)quote:Op woensdag 28 juli 2004 14:40 schreef dubbellu het volgende:
Oké, ik stuur hem in.
Nu niet meer, tnxquote:Op woensdag 28 juli 2004 18:23 schreef Caar2 het volgende:
Rewimo, Xilantof zijn naam staat verkeerd bij zijn foto in het centale topic!![]()
![]()
De tweede is gedeeltelijk zwart wit en dat mag volgens de regels nietquote:Op woensdag 28 juli 2004 18:47 schreef JoranVW het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kleurig genoeg? of moet ik nog snel wat beters zoeken?
ow dat wist ik nietquote:Op woensdag 28 juli 2004 19:23 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
De tweede is gedeeltelijk zwart wit en dat mag volgens de regels niet![]()
Ik vind foto 1 met de flesjes het leukst! Alleen hadden misschien de kleuren wel wat sprekender/feller gemogen.quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:31 schreef Bowiefan het volgende:
zoooo eindelijk zijn de vakantiefotos binnen en verwerkt om te posten.
Niet alles is geworden wat ik er van verwacht had, maar er zit wel wat bruikbaars tussen
deze flesjes had ik al eerder gepost, maar nu ets meer aandacht aan gegeven:
(cranberrysiroop, muntsiroop, olijfolie extra vergieetc, jandewandelaar zwartetiket, wittewijnazijn)
[afbeelding]
zelfde flesjes, maar andere entourage en volgorde
[afbeelding]
een reclame/omtmoetingszuil op het strand
[afbeelding]
[afbeelding]
een paar kleurige vliegers op het strand, helaas niet helemaal geworden zoals ik ze bedoeld had.
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze vind ik wel mooi geworden
[afbeelding]
tot slot nog een 2tal vlindertjuns
[afbeelding]
[afbeelding]
ik denk dat het 1 van deze moet worden, maar welke.....
Heb je wel gelijk in natuurlijk, maar ik wil eigenlijk alleen maar dingen fotograferen zoals ik ze tegen kom, dus niet speciaal kleuren 'maken' bedoel ik daarmee.quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:47 schreef Caar2 het volgende:
Ik vind foto 1 met de flesjes het leukst! Alleen hadden misschien de kleuren wel wat sprekender/feller gemogen.
Hij is leuk Offyquote:Op donderdag 29 juli 2004 10:18 schreef Offy het volgende:
[afbeelding]
Is dat wat? (ik had me eigenlijk voorgenomen om vooral geen bloem te gebruiken deze maand, maar het is de enige niet-archief-foto die ik heb met een beetje kleur erin)
* PdeHoog kijkt even naar het profiel van Rizzzquote:Rizzz, ik vind die 3e het leukst denk ik, maar misschien was hij mooier geweest als de verfpotjes wat kleurrijker waren (er zit een hoop grijs tussen, ik wil roze zien!)
Het is verf voor modelbouw en om nou roze vliegtuigen te maken ...quote:Op donderdag 29 juli 2004 10:18 schreef Offy het volgende:
Rizzz, ik vind die 3e het leukst denk ik, maar misschien was hij mooier geweest als de verfpotjes wat kleurrijker waren (er zit een hoop grijs tussen, ik wil roze zien!)
Vliegtuigjequote:Op donderdag 29 juli 2004 15:31 schreef Xilantof het volgende:
rewimo is weer lekker bezig![]()
ik vind je vliegtuigje leuker
oepsquote:Op donderdag 29 juli 2004 16:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Vliegtuigje
ben bang dat we de 90 niet halen dit keer...quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:34 schreef Rewimo het volgende:
Nog een kleine 1,5 uur tot de deadline!
Mail je inzending voor 22.00 uur naar rewimo@fok.nl.
Ik vroeg me al af of dat aan mij lagquote:Op donderdag 29 juli 2004 20:44 schreef Caar2 het volgende:
(waar is trouwens de 'kleur' in de foto van Fresh-ND-Funky???)
heeeeeeeeeeeeeeeee m-nikiquote:Op donderdag 29 juli 2004 21:13 schreef m-niki het volgende:
by the way...is bruin ook een kleur??
* PdeHoog heeft nu namelijk een mooi bruin kleurtje!!
Sterker nog: hij is ook niet van mijquote:Op donderdag 29 juli 2004 19:08 schreef Xilantof het volgende:
die is van Offy
erg leuk offy!!quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:38 schreef Offy het volgende:
[..]
Sterker nog: hij is ook niet van mijWas een voorbeeldje dat roze vliegtuigjes ook best mooi kunnen zijn
(maar hij zou het niet slecht doen in de wedstrijd inderdaad)
Ik ben nét terug, en zie dat ik nog minder dan een half uur heb om nog wat in elkaar te knutselen...oeioei...Heb dat negatieven-gedoe nog wat verder uitgeprobeerd (bedankt iedereen voor de reacties![]()
), maar beter dan dit wordt het niet...
[afbeelding]
Dat niet, maar ik heb nog nooit zoveel last-minute inzendingen gehad, en ook nog nooit zoveel 'wissels'quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:44 schreef Caar2 het volgende:
[..]
ben bang dat we de 90 niet halen dit keer...![]()
Ja shit...heb ik net die andere gemaildquote:Op donderdag 29 juli 2004 21:46 schreef Xilantof het volgende:
[..]
erg leuk offy!!
heel erg leuk, en zeker origineel!
toppie!
deze!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:50 schreef Offy het volgende:
[..]
Ja shit...heb ik net die andere gemaild
Oeh....wat moet ik nou...nog 10 minuten...![]()
de bloem is heeel mooi, maar deze is veeeeel origineler!!!!!!! En ook mooi en kleurig en...en...quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:54 schreef Offy het volgende:
De bloem? Waah...*paniek*
phew.....quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:00 schreef Offy het volgende:
Hij is al gemaild als het goed is..haha
Je hebt alleen een andere gemaild, klopt dat?quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:00 schreef Offy het volgende:
quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:00 schreef Offy het volgende:
Allemachtig....Wat een gestress...Ben je er eindelijk uit, vinden ze die andere foto ineens mooier![]()
....Ik kon gewoon écht niet kiezen tussen die 2 bloemen, dus heb ik ze allebei niet gekozen
Heb net in 2 minuten een nieuwe foto gemaakt van het eendje, en gewoon opgestuurd zonder goed te kijken
iets zegt me dat dat niet slim was
Volgende maand begin ik *vroeg*
Er zijn er vandaag ook nog een heleboel bijgekomen en ook nog een aantal gewisseld.quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:32 schreef m-niki het volgende:
(er missen trouwens nog wel heel veel foto's op je overzichtspagina...)
maar die van dinsdag staan er ook nog niet op, vandaar...maar ik weet dat het veel werk is dus...het was meer een soort van..ehm...ik ben gewoon veel te bemoeierig...quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Er zijn er vandaag ook nog een heleboel bijgekomen en ook nog een aantal gewisseld.
quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:34 schreef m-niki het volgende:
[..]
maar die van dinsdag staan er ook nog niet op, vandaar...maar ik weet dat het veel werk is dus...het was meer een soort van..ehm...ik ben gewoon veel te bemoeierig...sorry!!
we hebben er hier in huis 2quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:32 schreef m-niki het volgende:-edit- Xilantof: heb jij zo'n ding!! Die vind ik superleuk [/offtopic]
Nee hoor ik ben het wel een beetje met je eens. Als we gebruik maken van een overzichtsite dan moeten in ieder geval alle foto's vóór het stemmen er op staan. Mijn foto en die van een paar anderen staan er nu niet op en dat is toch niet helemaal eerlijk.quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:34 schreef m-niki het volgende:
[..]
maar die van dinsdag staan er ook nog niet op, vandaar...maar ik weet dat het veel werk is dus...het was meer een soort van..ehm...ik ben gewoon veel te bemoeierig...sorry!!
Jaaaahquote:Op vrijdag 30 juli 2004 07:24 schreef Xilantof het volgende:
en arme Offy
had ik je aan het twijfelen gemaakt?
Ik zal erbij zetten dat het nog niet bijgewerkt is (tot iemand me een seintje geeft dat het helemaal klaar is). Okee?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 10:09 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben het wel een beetje met je eens. Als we gebruik maken van een overzichtsite dan moeten in ieder geval alle foto's vóór het stemmen er op staan. Mijn foto en die van een paar anderen staan er nu niet op en dat is toch niet helemaal eerlijk.![]()
*nog meer stookt*quote:Op vrijdag 30 juli 2004 10:12 schreef Offy het volgende:
[..]
Jaaaah(en het was al zo warm
)
Maar mijn eerste puntje heb ik binnen, dus...![]()
Dat was express gedaan, om te laten zien dat ik niet gefotoshopped hadquote:Op vrijdag 30 juli 2004 01:10 schreef Bowiefan het volgende:
4: Shark.Bait (2 punten) jammer van dat blauwe randje om dat schoteltje.
Vanwege het feit dat ie kleurloos was, idd--tegenwoordig hebben de kranten heel veel kleur.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 10:02 schreef fr.oosje het volgende:
4 punten voor Shark.Bait. Mooie strakke plaat. Ik snapte alleen de tekst van de krant niet, of was deze alleen maar gekozen vanwege het feiot dat er op deze pagina geen kleur zat?
Je gaat als een speer! Sharkyquote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:38 schreef Shark.Bait het volgende:
Even een reactie op sommige stemmers :
[..]
Dat was express gedaan, om te laten zien dat ik niet gefotoshopped had
[..]
Vanwege het feit dat ie kleurloos was, idd--tegenwoordig hebben de kranten heel veel kleur.
nou ja..gepikt klinkt wel heel erg naar!! Zo bedoelde ik het niet hoor!!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 09:10 schreef phileine het volgende:
heb ik die van jou gepikt m-niki? Ik zag ergens op dpc rietjes voorbij komen en herinnerde me opeens mijn eigen mooie gekleurde rietjes. dus dat werd mijn last-minute wissel.
Ik zie hetquote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:45 schreef fotoloog het volgende:
Je gaat als een speer! Sharky
Ik had absoluut helemaal geen moeite om mijn punten te verdelen, ik kwam zelfs punten te kort :-) Technisch was het mischien wat minder, maar ik vind er toch behoorlijk originele ideeen tussen zitten, en weer een hoop foto's die speciaal voor dit onderwerp gemaakt zijn, en die hebben bij mij altijd een streepje voor op archieffoto's zoals die van jou ( met alle respect natuurlijk, want ik vind het namelijk wel een leuke foto.)quote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:05 schreef k_man het volgende:
Ook gestemd. Weinig deelnemers deze keer en bij de inzendingen die er dan wel zijn relatief weinig niveau ten opzichte van vorige keren. ik had deze keer zelfs moeite vijf foto's te kiezen die ik punten waard vond.
Gewoon een goede foto in het onderwerp, enne volgems mijn telling ben je al bijna niet meer te verslaanquote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:14 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik zie het
Helemaal niet verwacht eigenlijk voor die foto
Nope, geen lavalamp Shark.Bait. Deze foto is het resultaat van een avondje BBQen. Het zijnquote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:05 schreef Shark.Bait het volgende:
5.Lelijke_Aap (1 punt) Lijkt wel een lava lamp ofzo. Heel erg abstract.. mooi spul.
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:40 schreef Xilantof het volgende:
[..]
*nog meer stookt*
met die andere had je misschien al 2 punten![]()
![]()
quote:geintje
in mijn ogen was het een goede keuze op te wisselen
Meen je dat nou echt, of is dat gewoon gespeelde bescheidenheid?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:14 schreef Shark.Bait het volgende:
Helemaal niet verwacht eigenlijk voor die foto
hahahaquote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:24 schreef Offy het volgende:
[..]
[..](en bedankt voor de puntjes
)
Ik heb er niet van kunnen slapen vannacht....Vreselijke nachtmerries...wisselen...niet wisselen....Nu weet ik hoe Dick Advocaat zich gevoeld moet hebben
Dat is mijn fout ben ik bangquote:Op vrijdag 30 juli 2004 10:09 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben het wel een beetje met je eens. Als we gebruik maken van een overzichtsite dan moeten in ieder geval alle foto's vóór het stemmen er op staan. Mijn foto en die van een paar anderen staan er nu niet op en dat is toch niet helemaal eerlijk.![]()
Gaaf.. ga ik ook eens proberenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:59 schreef Lelijke_Aap het volgende:
Nope, geen lavalamp Shark.Bait. Deze foto is het resultaat van een avondje BBQen. Het zijn
de smeulende kooltjes.
Ik vond jouw foto best wel negatief eigenlijkquote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:26 schreef Offy het volgende:
Ik dacht eerst dat het donderwolken waren waar een laagstaande zon doorheen kwam ofzo
Ja, dat weet ik eigenlijk zelf ook niet zo goed meerquote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:15 schreef Ymke het volgende:
ps Offy wat was nou de bedoeling van jou inzending?
geef mij maar weer de schuldquote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:11 schreef Offy het volgende:
Xilantof dwong me, het is allemaal zijn schuld!
Ik vatte het niet naar op hoor. Heb deze maand het slowchattopic hier niet zo gevolgd, daarom had ik die foto van jou helemaal niet gezien.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:46 schreef m-niki het volgende:
[..]
nou ja..gepikt klinkt wel heel erg naar!! Zo bedoelde ik het niet hoor!!
Nee, ik doelde niet op de rietjes foto op DPC (die is trouwens ook heel bijzonder) maar op deze die ik een weekje of twee geleden hier heb laten zien:
[afbeelding]
mijn stem is ook bekend!!!
Ah, jammer. Meestal werkt mijn schuldgevoel-opschuiver welquote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:17 schreef Xilantof het volgende:
[..]
geef mij maar weer de schuld
Offys foto negatiefquote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik vond jouw foto best wel negatief eigenlijk
onderwerp: binnehuisarchitectuurquote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:03 schreef Offy het volgende:
Ontopic:
Ik ben trouwens wel blij dat de stemronde overmorgen al eindigt, heb weer zin in het nieuwe onderwerp!Nu het zo lekker weer is kan ik mooi op mijn fietsje stappen, en in het rond klikken. (maar dan moet het dus geen binnenhuisarchitectuur worden ofzo
)
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:18 schreef Lelijke_Aap het volgende:
Offys foto negatiefHet duurde even, maar nu heb ik 'm door
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:44 schreef Offy het volgende:
Wat is dat toch allemaal met mijn foto? Jullie zijn hem toch niet uit aan het lachen he?![]()
![]()
Die foto kan er niets aan doen... we zouden hoogstens de maker ervan uitlachenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:44 schreef Offy het volgende:
Wat is dat toch allemaal met mijn foto? Jullie zijn hem toch niet uit aan het lachen he?![]()
![]()
woehahahahahah woehahahahahahaquote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:44 schreef Offy het volgende:
![]()
Ja, dat zeggen ze allemaalquote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:59 schreef m-niki het volgende:
[..]
serieus: ik vind jouw foto eigenlijk ook heel erg leuk bedacht!
alleen net niet in de top 5, maar wat heb jij daar nu aan....![]()
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:13 schreef Offy het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen ze allemaal
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 12:03 schreef dawg het volgende:
Ok, Offy dan maar weer?
Zeg eens Offy....![]()
![]()
Ben je ZO kleinquote:Op zaterdag 31 juli 2004 12:26 schreef Offy het volgende:
Iedereen moet ook altijd mij hebben...Het is niet eerlijk, zij zijn groot en ik ben klein![]()
[afbeelding]
Is dat niet waar jullie op uit zijn dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 12:21 schreef PdeHoog het volgende:
....zometeen durft ze niet meer te komen!
* PdeHoog schudt zijn hoofd en kijkt heel onschuldig om zich heenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 12:36 schreef Offy het volgende:
Nou het scheelt niet veel hoor
[..]
Is dat niet waar jullie op uit zijn dan?
Interieurs... goed idee!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:37 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
onderwerp: binnehuisarchitectuur
Doe eens nietquote:Op zaterdag 31 juli 2004 15:22 schreef k_man het volgende:
[..]
Interieurs... goed idee!![]()
Daar is duidelijk iemand druk bezig geweest met bellen blazenquote:
Wow, gaaf zeg...Zo'n vier-dubbele bellenblaasmachinequote:
hm...quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:36 schreef Offy het volgende:
Welke onderwerpen zie jij dan graag in de poll verschijnen? (afgezien van architectuur)
Ik weet er wel een paar hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:40 schreef Xilantof het volgende:
[..]
hm...
kijk en dat zou ik dan ook weer niet weten
met zomer, tja.... ik weet niet ... misschien is het wel leuk.
ff afwachten wat de andere voor onderwerpen opgeven.
zoals?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 18:20 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Ik weet er wel een paar hoor
waar gaat het heen met deze wereld.quote:
Hij kan het ook prima zonder hoor. Maar ja, zo'n ding is wel erg leuk (vindt mama ookquote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:50 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
waar gaat het heen met deze wereld.
zelfs de bellenblaas is al op baterijen
kinderen kunnen niks meer zonder baterijen regenwoordig.
dus stiekem heeft mama dat ding eigenlijk voor zichzelf gekochtquote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hij kan het ook prima zonder hoor. Maar ja, zo'n ding is wel erg leuk (vindt mama ook)
Hij gaat om 7 uur naar bed en het is nog lang lichtquote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
dus stiekem heeft mama dat ding eigenlijk voor zichzelf gekocht![]()
![]()
![]()
Als ik hem was, had ik hem van tevoren verstopt op mijn kamer.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hij gaat om 7 uur naar bed en het is nog lang licht
Kunnen ze wel, maar dan komt er wel weer iemand te zeuren dat de boel vol zit met weekmakers die nogal op de hormoontjes trekken. Maar als het echt zonder batterijen moet.........quote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:50 schreef Bowiefan het volgende:
kinderen kunnen niks meer zonder baterijen regenwoordig.
Joh.....tijd zat....toch........quote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:43 schreef Xilantof het volgende:
zegguh Ouwesok, waar blijven jou traditie getrouwe te laten, maar oh-zo-mooie inzending van het onderwerp?
* Bowiefan heeft stiekem zelf ook een bellenblaas apparaat op batterijsquote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hij kan het ook prima zonder hoor. Maar ja, zo'n ding is wel erg leuk (vindt mama ook)
Uhuh, papa's die met treintjes spelen mag zeker wel hè.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als ik hem was, had ik hem van tevoren verstopt op mijn kamer.
Mamma's die met de bellenblaas gaan spelen
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:43 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Uhuh, papa's die met treintjes spelen mag zeker wel hè.
Er waren wat mensen melig Dickeos300d en het was verder volstrekt niet serieus bedoeldquote:Op zondag 1 augustus 2004 09:09 schreef Dickeos300d het volgende:
@ m-niki en de rest
Waar wil ik het niet over hebben?
Sorry ik begrijp de vraag stelling niet. Is het de bedoeling dat ik nieuw onderwerp voor de volgende maand aangeef?
Ik kan dit topic niet geheel volgen, maar leg het me aub even uit, ik wil graag reageren.
Jessica, Bij Ymke is het gewoon een stuk karton dat als onder/achtergrond gebruikt is. Je koopt gewoon een stuk karton bij de boekhandel en legt dat op tafel. één van de uiteinden moet dan omhoog steken zodat je een ronde hoek krijgt van 90 graden (is dit nog duidelijk) en klaar is kees. Zo is mijn blauwe achtergrond deze maand ook gemaaktquote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:39 schreef Jessicaa het volgende:
Gestemd. Zelf door alle drukte niet meegedaan.
Ymke hoe krijg jij die witte achter en ondergrond zo?
Ik vroeg dat ook al eens aan Luap nav die sprinkhanen foto en dan die groene achtergrond. Dat vind ik zo mooi, maar hoe is me een raadsel.
quote:Op zondag 1 augustus 2004 19:04 schreef Re het volgende:
1 punt Shark.Bait: Misschien tomaatjes beter geweest aangezien ik geen pepers associeer met "ontbijt"
Jessicaa, ik denk dat de achtergrond van Luap gewoon gras/plantjes is, dat door het extreme scherpstellen op het beestje als het ware één geheel lijkt.quote:Op zondag 1 augustus 2004 14:23 schreef Jessicaa het volgende:
Dank je Froosje. Wat simpel eigenlijk. Maar wel effectief! Ik ga het ook eens proberen.
Luap hoe heb jou dat dan met die sprinkhaan gedaan. Ik neem aan niet met karton?
Jij bent ook helemaal niet ongeduldig of zo hè?quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:02 schreef Offy het volgende:
Rewimo, waar blijft die uitslag potverdorie?![]()
Ik wil weten of ik gewonnen heb!quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:08 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jij bent ook helemaal niet ongeduldig of zo hè? [afbeelding]
Niet helemaal...quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:10 schreef Offy het volgende:
[..]
Ik wil weten of ik gewonnen heb!![]()
Je zult toch nog een paar dagen geduld moeten hebbenquote:Op zondag 1 augustus 2004 22:20 schreef dubbellu het volgende:
en ik kan niet wachten op het nieuwe onderwerp![]()
En waar blijft mijn aandeel voor het creatief tellen?quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:40 schreef Shark.Bait het volgende:
Dank voor de felicitaties![]()
Voor hen die op mijn foto stemden, het geld word nu overgemaakt op jullie geheime zwitserse bankrekeningen
quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:40 schreef Rewimo het volgende:
En waar blijft mijn aandeel voor het creatief tellen?
Ik ben nog aan het kijken welke van de door mij voor te stellen onderwerpen ik het mooist op foto gezet hebquote:Op zondag 1 augustus 2004 22:43 schreef Re het volgende:
waar blijven de onderwerpen?
Een hele eerquote:Op zondag 1 augustus 2004 22:52 schreef m-niki het volgende:
SharkBait van harte gefeliciteerd!! Echt een enorme overwinning, superfoto blijft het!! Deze komt in mijn persoonlijke top 10!!
Jij en Philene natuurlijk ook gefeliciteerd.quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:10 schreef sander0105 het volgende:
ik zat net echt verbaasd te kijken!! Dat ik nog zo hoog gekomen ben!
Sharkbait en philene gefeliciteerd!!!
quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:07 schreef Silent_Lucidity het volgende:
Komt hijgend binnen rennen......
Dacht dat het tot 23 uur was en nog gehaast maar file gehad onderweg... maar ja zie dat ik nu toch al veel te laat zou zijn! Sorry mensen!!!! Maar ja geloof dat Shark Bait mijn punten niet meer zo dringend nodig had
Gefeliciteerd winnaars!!!!
nog maar 6 te gaanquote:Op maandag 2 augustus 2004 07:26 schreef Rewimo het volgende:
De eerste 3 zijn al binnen
Van mij ook gefeli dame en herenquote:Op maandag 2 augustus 2004 07:23 schreef Xilantof het volgende:
Shark.Bait, Phileine en Sander0105 61:
Gefeliciteerd
en nu wel even leuke onderwerpen inzenden
Ik 32equote:Op maandag 2 augustus 2004 09:37 schreef fr.oosje het volgende:
verdorie net vierde geworden![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2004 07:26 schreef Rewimo het volgende:
De eerste 3 zijn al binnen
1. Architectuurquote:Op maandag 2 augustus 2004 07:23 schreef Xilantof het volgende:
en nu wel even leuke onderwerpen inzenden
Architectuur en gebouwen ligt wel erg dicht bij elkaar. Wat dacht je van DOOD ofzo?????quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:30 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
1. Architectuur
2.gebouwen
3.staal en beton
zoiets?
Het is inderdaad creatief tellen want er klopt nix vanquote:Op zondag 1 augustus 2004 22:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En waar blijft mijn aandeel voor het creatief tellen?
daar kan ik me wel in vinden op 1 of andere manier..quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:30 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
1. Architectuur
2.gebouwen
3.staal en beton
zoiets?
Ja, ik tik alles in Excel in, met een controlekolom voor iedereen (15 punten per stemmer te vergeven). Ik zal de sommaties nog eens controleren vanavond.quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:08 schreef m-niki het volgende:
maar je deed toch alles in excel rewimo? Die maakt toch geen fouten?? (of ben ik nu wel heel erg naief???)
Als ik vandaag alle onderwerpen binnen krijg kunnen we eerder startenquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:15 schreef phileine het volgende:
mijn onderwerpen zijn verstuurd. hopelijk kunnen ze jullie goedkeuring wegdragen
quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als ik vandaag alle onderwerpen binnen krijg kunnen we eerder starten
Ik heb het ook in excel gedaan en excel maakt nooit fouten, maar met invoeren is dat zo gemaakt. Zo had TDJ-productions in de telling van Rewimo geen punten terwijl DickEOS300D toch echt 4 punten heeft gegeven.quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:08 schreef m-niki het volgende:
maar je deed toch alles in excel rewimo? Die maakt toch geen fouten?? (of ben ik nu wel heel erg naief???)
Ik heb zo'n zin in de nieuwe wedstrijd!! Kom op snel met die onderwerpen, nu is het nog mooi weer (handig vooral voor de schaduwen van fr.oosje) EN ik heb nog drie dagen vakantie!!!
Als de telling van fr.oosje klopt: van harte gefeliciteerd fr.oos!!!!
Op zich klopt je totaal telling ook wel 44 mensen die stemt hebben dus in totaal 660 punten.quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, ik tik alles in Excel in, met een controlekolom voor iedereen (15 punten per stemmer te vergeven). Ik zal de sommaties nog eens controleren vanavond.
ik ben voor blindstemmen tot 00:00 uur 3 Augustusquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:56 schreef Xilantof het volgende:
zeg Rewimo: hoe laat gaat deze keer de stemronde voor het onderwerp duren?
de vorige keer vond iedereen hem iig erg lang.
Was een garpje tussen mij en Xilantofquote:Op maandag 2 augustus 2004 11:10 schreef Funkster het volgende:
Architectuur en gebouwen ligt wel erg dicht bij elkaar. Wat dacht je van DOOD ofzo?????
quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:17 schreef fr.oosje het volgende:
Het is inderdaad creatief tellen want er klopt nix van![]()
Volgende keer toch maar een keer natellen?
Dit moet hem zijn
Shark.Bait 149
Phileine 68
Froosje 55
Wat is fotogarfie?quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:28 schreef fr.oosje het volgende:
Nu ik toch nog derde ben geworden mag ik dan alsnog 3 onderwerpen inleveren? ik weet wel 3 leuke
2 nacht fotogarfie
Ik zat te denken aan:quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:30 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
1. Architectuur
2.gebouwen
3.staal en beton
zoiets?
Fotogarfie is een garpje over fotografie...quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:29 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Was een garpje tussen mij en Xilantof
[..]
Wat is fotogarfie?Kan dat ook digitaal?
Hahahaha way to go PatrickO wie een kuil graaft voor een ander he Shark.baitquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:39 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Fotogarfie is een garpje over fotografie...
Er is maar 1 winnaar toch? de nummer 2 is gewoon de best of the restquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:50 schreef pea4fun het volgende:
Ik kwam even binnen om de winnaars van harte te feliciteren.zo, mooi de derde plaats omzeilt
![]()
Ik hou in principe 2 dagen aan. Vinden jullie dat te lang?quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:56 schreef Xilantof het volgende:
zeg Rewimo: hoe laat gaat deze keer de stemronde voor het onderwerp duren?
de vorige keer vond iedereen hem iig erg lang.
Ik mis nog:quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:36 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan:
1. Insecten
2. Bloemen en planten
3. Architectuur
Maar moest het niet per e-mail ingezonden worden
Mag ook... 2. Flora...quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik mis nog:
Bomen![]()
Garpje
ik vind het primaquote:Op maandag 2 augustus 2004 15:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik hou in principe 2 dagen aan. Vinden jullie dat te lang?
quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:39 schreef -PatrickO- het volgende:
Fotogarfie is een garpje over fotografie...
zuchtquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:42 schreef fr.oosje het volgende:
Hahahaha way to go PatrickO wie een kuil graaft voor een ander he Shark.bait![]()
Bezie de 2 strategisch geplaatste emoticons onderaan mijn post die het fotogarfie afdoen als een garpjequote:Op maandag 2 augustus 2004 14:29 schreef Shark.Bait het volgende:
Wat is fotogarfie?Kan dat ook digitaal?
![]()
tx.. tenminste iemand die weet waar ik het over hebquote:Op maandag 2 augustus 2004 15:20 schreef Xilantof het volgende:
ik vind het prima
en trouwens:
Garpje is een algemeen bekend begrip in ONZ.
Fotogarfie niet volgens mij
ja ik kom voor Shark.Bait op![]()
Garpje is gewoon een typvautje... Bewust of onbewust... Anders kun je elke post die tegen je gebruikt wordt wel zo draaien dat het toch goed is... Een beetje de JPB en WB methode...quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Bezie de 2 strategisch geplaatste emoticons onderaan mijn post die het fotogarfie afdoen als een garpje
voor demensen (n00bs) die niet weten wat een garpje is: Garpje
quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
tx.. tenminste iemand die weet waar ik het over heb
Dat moet dan de enige persoon op de wereld zijn Sharky... Ik denkquote:Op maandag 2 augustus 2004 15:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
tx.. tenminste iemand die weet waar ik het over heb
ik heb wel al bij hem in de auto gezetenquote:Op maandag 2 augustus 2004 15:26 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Dat moet dan de enige persoon op de wereld zijn Sharky... Ik denk![]()
Ik hoor het al... Echtequote:Op maandag 2 augustus 2004 15:27 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ik heb wel al bij hem in de auto gezeten
Klopt, maar garpje heb ik wel bewust gebruikt. Maar je hoeft mij niet te gelovenquote:Op maandag 2 augustus 2004 15:25 schreef -PatrickO- het volgende:
Garpje is gewoon een typvautje... Bewust of onbewust... Anders kun je elke post die tegen je gebruikt wordt wel zo draaien dat het toch goed is... Een beetje de JPB en WB methode...
Jij hebt het wel erg vaak over trouwen zeg! Wanneer ging jij trouwen? dan schrijf ik een wedstrijd uit op fok dat wij jou trouwerij met z'n 20-en komen vastleggenquote:Op maandag 2 augustus 2004 15:26 schreef -PatrickO- het volgende:
Dat moet dan de enige persoon op de wereld zijn Sharky... Ik denk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |