Vanwege tegenvallende verkoop (ook van a-team, knight rider etc) hoeven we hier voorlopig niet op seizoen 2 te rekenen las ik op dvd.nl.quote:Op zondag 19 maart 2006 01:15 schreef PLAE@ het volgende:
Hoe staat het er voor mensen?
Ik heb zin in een nieuw seizoen!
nah. Ik denk eerder de winkels die ze verkochten. Op een bepaald moment lag Miami Vice seizoen 1 bij de ene winkel voor 80 en bij de andere voor 30.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:20 schreef Shogo het volgende:
[..]
Sowieso heeft universal de fout gemaakt met hoge prijzen te beginnen voor die series.
en zelfs 30 euro vind ik nog best aan de hoge kant eigenlijk.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:40 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
nah. Ik denk eerder de winkels die ze verkochten. Op een bepaald moment lag Miami Vice seizoen 1 bij de ene winkel voor 80 en bij de andere voor 30.
Dan lijkt het mij dat de winkels proberen er gigantisch op te verdienen ipv universal.
30 euro vind ik de juiste prijs en de 20 euro die het nu kost is gewoonweg goedkoop.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:59 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
en zelfs 30 euro vind ik nog best aan de hoge kant eigenlijk.
Dat is geen fout t-shirt. Je moet het alleen niet meer dragen, dan is het wel errug fout.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:56 schreef manou het volgende:
nou dan moet ik maar ff via via met creditcard de dvd box kopen...
heb ook een heeeeeeel fout shirt besteld die ik zelf ubergeweldig vind:::: [afbeelding]
Hey, jij hebt dezelfde icontitel als ik heb.quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:38 schreef manou het volgende:
bij de FRS vertelden ze mij dat de dvd box nummer 2 voor augustus staat...
ligt er maar net aan hoe je het shirt weet te dragen!!!! en ik heb het nu 2x aan gehad en heb alleen maar positievereacties gehoord het is ook een FUN shirt!!!quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:01 schreef James_Bondage het volgende:
[..]
Dat is geen fout t-shirt. Je moet het alleen niet meer dragen, dan is het wel errug fout.
[afbeelding]
Seizoen 2 is allang uit overigens. Alleen in regio code 1. Ik heb hem al 2 keer uit.quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:01 schreef manou het volgende:
[..]
ligt er maar net aan hoe je het shirt weet te dragen!!!! en ik heb het nu 2x aan gehad en heb alleen maar positievereacties gehoord het is ook een FUN shirt!!!
heb een beetje humor in je pens schat!!
ben erg blij dat eindelijk dan de dvd serie 2 komt!!!![]()
Release datum: 20 - juli.quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:38 schreef manou het volgende:
bij de FRS vertelden ze mij dat de dvd box nummer 2 voor augustus staat...
Kijk hier maar evenquote:Op zondag 23 juli 2006 22:45 schreef Cool_Runner het volgende:
En waar kan ik m het goedkoopste halen?
Vorig jaar ben ik ook genaaid door m bij Bol.com te reserveren.
Raar: deze waarschuwing staat niet op de R1-versie. Sterker nog, de synopsis begint met "All the Original, Unforgettable Music Re-mixed in 5.1 Surround Sound"quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:53 schreef 3st het volgende:
heb hem inmiddels gehaald bij de medimarkt. ben inmiddels begonnen met de eerste dvd. Wat ik wel raar vind is dat op de achterkant van de dvd box staat dat muziek kan verschillen van de oorspronkelijke serie op tv (maar dan wel in het engels natuurlijk) Nou is me dat tot nu toe nog niet opgevallen aangezien de Jan Hammer geluidjes er nog wel inzitten en ook de top40 muziek van die tijd nog steeds verwerkt is in de afleveringen.
Heeft iemand enig idee hoe dat zit?
Welke aflevering is dat ook alweer, welke davd moet ik ervoor uitpikken?quote:Op maandag 31 juli 2006 01:34 schreef Shogo het volgende:
Ik vond dit filmpje op youtube het is wel geinig in elkaar gezet:
http://www.youtube.com/watch?v=JkUbVY_zwV8&search=miami%20vice
2de aflevering, 1ste seizoen, dus DVD 1.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Welke aflevering is dat ook alweer, welke davd moet ik ervoor uitpikken?
Ja dat 2de deel van Brother's Keeper is misschien wat duidelijker op deze manier.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:26 schreef Cheiron het volgende:
My Brothers Keeper toch?
Cool iig. Vice City ademt voor mij toch al dat heerlijke Miami Vice sfeertje uit
Deze had ik ook al eerder in het topic gezetquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:02 schreef PLAE@ het volgende:
Als iemand nog niet overtuigd is:
http://www.youtube.com/watch?v=-Tnyp9tRXRo![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 15:45 schreef James_Bondage het volgende:
Kuch, er zijn eindelijk geruchten over een seizoen 3. Eindelijk............
Ik vind deze ook mega goed:quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:02 schreef PLAE@ het volgende:
Als iemand nog niet overtuigd is:
http://www.youtube.com/watch?v=-Tnyp9tRXRo![]()
Toegevoegd aan m'n favorites. Meld me wel een keer aan als ik tijd hebquote:Op maandag 13 november 2006 14:50 schreef James_Bondage het volgende:
Hi Semtex en Manou,
Helaas heb ik jullie nog niet mogen verwelkomen bij ons forum.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:37 schreef James_Bondage het volgende:
Seizoenen 3 en 4 komen 20 maart uit in de US.
S4 zie ik nog niet staan maar zal ook wel spoedig volgen.quote:7 juni 2007 - Miami Vice -Seizoen 3
bordje Vlae@@@@ is weer terugquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:26 schreef PLAE@ het volgende:
onze expert van http://www.miami-vice.nl/ stelt alles in het werk om mensne zo snel mogelijk te laten genieten
De releasedatum was een beetje verzet naar morgen geloof ik maar bij de Media Markt schijnt ie nu voor 25te liggen
(edit: das in Maastricht en elke mediamarkt heeft weer andere aanbiedingen).
Hoesje had wel iets mooier gemogen van mij. Iets fleuriger. Allemaal een beetje van hetzelfde als je het zo bekijkt seizoen 1, 3, 4 en 5 met 2 die er echt uitspringt.
Niet bij elke MM is ie 25 euro. Gisteren gekocht in Groningen voor 35. Desalniettemin een koopje: ik denk dat de prijs per minuut plezier heel laag ligt t.o.v. een film op dvd.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:39 schreef Mikkie het volgende:
Als ie ook voor 25 euro bij de MM in Arnhem ligt ga ik er vanavond nog heen
ben nog niet verder gekomen dan de tweede aflevering! Stone's war dus. Wat ik me kan herinneren vond ik die afleveringen waar Sheena Easton in mee speelde ook goed maar goed dat is natuurlijk ook maar een herinnering uit mijn jeugd en ik weet ook niet of dat season 3 wasquote:Op zondag 17 juni 2007 21:56 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben er eindelijk achter in welke afl. de (neppe) Ferrari Daytona opgeblazen wordt. In de afl. "When Irish eyes are crying". Geweldig. Ook het moment waarop Crockett dan vervolgens z'n nieuwe testarossa krijgt
![]()
. (in de afl. "Stone's War". )
Ook een mooie afl.: "Theresa".
Hebben jullie nog aanraders op seizoen 3?
hoe bedoel je?? Ik heb geen aflevering gezien waar ze eerst met de testarossa reden en later weer met een daytona! verklaar je naderrrquote:Op maandag 18 juni 2007 18:03 schreef bazs het volgende:
Hallo allemaal, ook hier weer genoeg MV fans..leuk ! Kijk ook eens op miami-vice.nl daar wordt ook van alles besproken over de serie. Ik ben zelf gestart met 'El Viejo' , omdat de Daytona dan gewoon weer rondrijdt en ik het irritant vond als de volgorde niet zou kloppen, Hierna dus 'When irish eyes' gekeken. Een redelijk goede aflevering ,maar snap toch niet helemaal waarom nou juist dit de seizoensopener moest worden...
greetings
Noogie
ps mijn box gekocht bij Mediamarkt DenHaag for net geen 30 euri.
Dat merkte ik ook ja. Ben ook begonnen met 'El Viejo' omdat die overal wordt omschreven als een hele goede afl. (vond ik wel meevallen..)quote:Op maandag 18 juni 2007 20:04 schreef bazs het volgende:
Ok...let op : season 3, 1st episode > de Daytona wordt opgeblazen...en dan opeens season 3 , disc 2 ' el viejo' de daytona rijdt weer vrolijk rond. Snappie..? Beetje vreemd toch? Is gedaan omdat ze de afl. met de Daytona die ontploft, spectaculair vonden om het seizoen mee te openen.
Bedoel je er een van seizoen 3? Als dat niet zo is dan zit ik aan Definitely Miami te denken namelijk. Daar wordt aan het einde de vrouw opgepakt die Crockett erin heeft geluisd.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:29 schreef PLAE@ het volgende:
Welke aflevering is die aflevering met die vrouw op het strand. Dat ze aan het einde opgepikt wordt op het strand enzo.
Ik vind er echt heerlijke beelden in zitten. Op het terras enzo
Basz, nog even een opmerking over het feit dat jij beweert dat die Daytona nep zou zijn. Wat ik heb gelezen is daar inderdaad discussie over maar volgens de kenners is het wel een echte maar wijkt deze af van de europese daytona. Oa andere bekleding enz. Door sommigen is die dan ook als nep afgedaan terwijl daar eigenlijk geen sprake van is.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:03 schreef bazs het volgende:
Hallo allemaal, ook hier weer genoeg MV fans..leuk ! Kijk ook eens op miami-vice.nl daar wordt ook van alles besproken over de serie. Ik ben zelf gestart met 'El Viejo' , omdat de Daytona daar gewoon weer rondrijdt en ik het irritant vond als de volgorde niet zou kloppen. Hierna dus 'When irish eyes' gekeken, voor de duidelijkheid,de afl. waarin de zwarte nep Daytona dus opgeblazen wordt. Een redelijk goede aflevering ,maar snap toch niet helemaal waarom nou juist dit de seizoensopener moest worden...
greetings
Noogie
ps mijn box gekocht bij Mediamarkt DenHaag for net geen 30 euri.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |