Vanwege tegenvallende verkoop (ook van a-team, knight rider etc) hoeven we hier voorlopig niet op seizoen 2 te rekenen las ik op dvd.nl.quote:Op zondag 19 maart 2006 01:15 schreef PLAE@ het volgende:
Hoe staat het er voor mensen?
Ik heb zin in een nieuw seizoen!
nah. Ik denk eerder de winkels die ze verkochten. Op een bepaald moment lag Miami Vice seizoen 1 bij de ene winkel voor 80 en bij de andere voor 30.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:20 schreef Shogo het volgende:
[..]
Sowieso heeft universal de fout gemaakt met hoge prijzen te beginnen voor die series.
en zelfs 30 euro vind ik nog best aan de hoge kant eigenlijk.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:40 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
nah. Ik denk eerder de winkels die ze verkochten. Op een bepaald moment lag Miami Vice seizoen 1 bij de ene winkel voor 80 en bij de andere voor 30.
Dan lijkt het mij dat de winkels proberen er gigantisch op te verdienen ipv universal.
30 euro vind ik de juiste prijs en de 20 euro die het nu kost is gewoonweg goedkoop.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:59 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
en zelfs 30 euro vind ik nog best aan de hoge kant eigenlijk.
Dat is geen fout t-shirt. Je moet het alleen niet meer dragen, dan is het wel errug fout.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:56 schreef manou het volgende:
nou dan moet ik maar ff via via met creditcard de dvd box kopen...
heb ook een heeeeeeel fout shirt besteld die ik zelf ubergeweldig vind:::: [afbeelding]
Hey, jij hebt dezelfde icontitel als ik heb.quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:38 schreef manou het volgende:
bij de FRS vertelden ze mij dat de dvd box nummer 2 voor augustus staat...
ligt er maar net aan hoe je het shirt weet te dragen!!!! en ik heb het nu 2x aan gehad en heb alleen maar positievereacties gehoord het is ook een FUN shirt!!!quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:01 schreef James_Bondage het volgende:
[..]
Dat is geen fout t-shirt. Je moet het alleen niet meer dragen, dan is het wel errug fout.
[afbeelding]
Seizoen 2 is allang uit overigens. Alleen in regio code 1. Ik heb hem al 2 keer uit.quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:01 schreef manou het volgende:
[..]
ligt er maar net aan hoe je het shirt weet te dragen!!!! en ik heb het nu 2x aan gehad en heb alleen maar positievereacties gehoord het is ook een FUN shirt!!!
heb een beetje humor in je pens schat!!
ben erg blij dat eindelijk dan de dvd serie 2 komt!!!![]()
Release datum: 20 - juli.quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:38 schreef manou het volgende:
bij de FRS vertelden ze mij dat de dvd box nummer 2 voor augustus staat...
Kijk hier maar evenquote:Op zondag 23 juli 2006 22:45 schreef Cool_Runner het volgende:
En waar kan ik m het goedkoopste halen?
Vorig jaar ben ik ook genaaid door m bij Bol.com te reserveren.
Raar: deze waarschuwing staat niet op de R1-versie. Sterker nog, de synopsis begint met "All the Original, Unforgettable Music Re-mixed in 5.1 Surround Sound"quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:53 schreef 3st het volgende:
heb hem inmiddels gehaald bij de medimarkt. ben inmiddels begonnen met de eerste dvd. Wat ik wel raar vind is dat op de achterkant van de dvd box staat dat muziek kan verschillen van de oorspronkelijke serie op tv (maar dan wel in het engels natuurlijk) Nou is me dat tot nu toe nog niet opgevallen aangezien de Jan Hammer geluidjes er nog wel inzitten en ook de top40 muziek van die tijd nog steeds verwerkt is in de afleveringen.
Heeft iemand enig idee hoe dat zit?
Welke aflevering is dat ook alweer, welke davd moet ik ervoor uitpikken?quote:Op maandag 31 juli 2006 01:34 schreef Shogo het volgende:
Ik vond dit filmpje op youtube het is wel geinig in elkaar gezet:
http://www.youtube.com/watch?v=JkUbVY_zwV8&search=miami%20vice
2de aflevering, 1ste seizoen, dus DVD 1.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Welke aflevering is dat ook alweer, welke davd moet ik ervoor uitpikken?
Ja dat 2de deel van Brother's Keeper is misschien wat duidelijker op deze manier.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:26 schreef Cheiron het volgende:
My Brothers Keeper toch?
Cool iig. Vice City ademt voor mij toch al dat heerlijke Miami Vice sfeertje uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |