Nou dan hoop ik dat je hem gelijk koopt des te eerder wordt de prijs dan verlaagd.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar zou ik niet op rekenen. Althans... ik heb me maanden zitten verheugen op seizoen 1, om maar te wachten tot ie in prijs zou dalen. Na heel lange tijd heb ik 'm toen -bij gelegenheid- voor m'n verjaardag gevraagd en gekregen; twee weken daarna werd ie 30 euro.
Ik denk dat die prijsdaling minimaal een half jaar duurt. Bij seizoen 1 heeft het ook acht maanden geduurd
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:38 schreef DonStefano het volgende:
Van de matige A-Team kloon Glades naar het idd geniale Evan... echt een wereld van verschil.
In seizoen II zitten ook matige afleveringen: Buddies, French Twist en Florence, Italy kun je ook gewoon overslaan. Daar mis je echt niets aan. Maar goed, je koopt zo'n dvd-set en dan wil je hem ook helemaal uitkijkenquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:38 schreef DonStefano het volgende:
bij VanLeest is ie inmiddels nog maar 19 euro!!
Heb em inmiddels helemaal bekeken in minder dan een week tijdMoet toch zeggen dat de kwaliteit vd afleveringen wel sterk wisselt. Van de matige A-Team kloon Glades naar het idd geniale Evan... echt een wereld van verschil. Maargoed, is het eerste seizoen nog maar, misschien waren ze nog een beetje zoekende. Ik kijk iig wel al uit naar season 2!
Da's nie! French Twist heeft supermuziek en Florence, Italy heeft veel mooie auto'squote:Op zaterdag 31 december 2005 10:55 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
In seizoen II zitten ook matige afleveringen: Buddies, French Twist en Florence, Italy kun je ook gewoon overslaan. Daar mis je echt niets aan. Maar goed, je koopt zo'n dvd-set en dan wil je hem ook helemaal uitkijken
Vanochtend de aflevering gezien met Phil Collins in een hoofdrol. Die is wel oké!
Op cdwow stond S2 voor zo`n 35 euro wat redelijk te doen is. Hij staat er alleen momenteel niet op.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Alleen wordt de releasedate daarvan steeds verschoven (althans... Van Leest schijnt 'm al een paar keer veranderd te hebben), en bovendien kost die set natuurlijk een vermogen ten tijde van de release. Ik bne nu duidelijk aan het overwegen om de R1 3-disc met dubbelzijdige discs maar aan te schaffen voor een wat vriendelijkere prijs...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |