Waarom is er een drol voor zn hoofd getekend?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 12:33 schreef p-etr-a het volgende:
[afbeelding]
Lokaal 66 van het Titus Brandsma Lyceum te Ossquote:Op zaterdag 24 juli 2004 12:31 schreef pberends het volgende:
... zou jij les willen hebben?
Ik van Jan M.:
[afbeelding]
Degene die dit plaatje heeft bewerkt vindt hem denk ik niet aardig.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:06 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Waarom is er een drol voor zn hoofd getekend?
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:10 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Lokaal 66 van het Titus Brandsma Lyceum te Oss
eigenlijk is ie dus een luie, bijna ongeletterde, boerquote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:29 schreef pberends het volgende:
[..]
c.v. Jan M.:
- gymnasium en h.b.s. kostschool van de Paters Carmelieten te Oldenzaal, van 1963 tot 1964
- middelbaar onderwijs te Heeswijk, van 1964 tot 1966
- h.b.s.-a Titus Brandsma lyceum te Oss
- middelbaar onderwijs te Nijmegen
- cursus Bemetel
- cursus lassen
daar staat ie bekend om jaquote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:31 schreef thetruth het volgende:
[..]
eigenlijk is ie dus een luie, bijna ongeletterde, boer
Ik heb een keer een gastcollege van hem gehad en sindsdien vind ik hem ontzettend vervelend. Les van Jan M. is niet leuk dusquote:Op zaterdag 24 juli 2004 12:31 schreef pberends het volgende:
... zou jij les willen hebben?
Ik van Jan M.:
[afbeelding]
LOLquote:Op zaterdag 24 juli 2004 16:28 schreef Catsy het volgende:
[..]
Ik heb een keer een gastcollege van hem gehad en sindsdien vind ik hem ontzettend vervelend. Les van Jan M. is niet leuk dus![]()
Eerst een blabla verhaaltje over zichzelf, daarna een blabla verhaaltje over de SP en toen mochten we 'vragen stellen'...Wat neerkwam op Jan die zelf besliste of ie de vraag leuk vond en wel of geen antwoord gaf. Hij wilde vooral laten weten hoe goed de SP wel niet was, een uurtje SP-propaganda dus.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 16:58 schreef pberends het volgende:
[..]
LOL![]()
![]()
waar ging het over?
JP a.k.a. JPBquote:Op zaterdag 24 juli 2004 17:10 schreef SilverShoe het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan me best voorstellen dat je in bepaalde situaties met waanzinnig overdreven zelden gebruikte woorden onsamenhangende onzin wilt verkondigen die dan in de ogen van sommigen nog bruikbaar is ook. Dat kan hij je vast wel leren.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 17:15 schreef SilverShoe het volgende:
Ja dat begrijp ik ook wel, alleen wie wil nou les van die sjappie..... Dat balletje (citaat van m'n opa)
Een en al drama.. maar daar heb ik me nu wel vaak genoeg over uitgesproken
LOLquote:Op zaterdag 24 juli 2004 17:05 schreef Catsy het volgende:
[..]
Eerst een blabla verhaaltje over zichzelf, daarna een blabla verhaaltje over de SP en toen mochten we 'vragen stellen'...Wat neerkwam op Jan die zelf besliste of ie de vraag leuk vond en wel of geen antwoord gaf. Hij wilde vooral laten weten hoe goed de SP wel niet was, een uurtje SP-propaganda dus.
Om hem te pestenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 17:15 schreef SilverShoe het volgende:
Ja dat begrijp ik ook wel, alleen wie wil nou les van die sjappie..... Dat balletje (citaat van m'n opa)
Een en al drama.. maar daar heb ik me nu wel vaak genoeg over uitgesproken
Go!quote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:35 schreef Rest het volgende:
Jan M, zodat ik wat rotte tomaten naar z'n hoofd kan gooien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |