o m g.... bel een taxi .... ofzo.. das het zelfde als met iemand mee rijden alleen kost het dan geld! (en dat heb je genoeg als je al 4x hebt moeten afrijdenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:53 schreef BMWM3 het volgende:
Ik ben doodsbenauwd van het OVDus daarom dat ik het niet doe.
Aangevallen in het openbaar vervoer ? Meen je dit nou serieusquote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:55 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Nee ben echt doodsbenauwd. Ben al vaker aangevallen.
Ja, anders zeg ik het nietquote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aangevallen in het openbaar vervoer ? Meen je dit nou serieus![]()
Misschien kun je wel met iemand anders met het openbaar vervoer gaan ? Of vind je dat ook nix ?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:57 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ja, anders zeg ik het niet
Ben al vaker beroofd hoor!
Ik weet het niet meer Stuart.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien kun je wel met iemand anders met het openbaar vervoer gaan ? Of vind je dat ook nix ?
okè, het staat nu in GC, er zijn vast wel medefokkers waarmee je kunt carpoolenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 01:00 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer Stuart.
Tja..quote:Op zaterdag 24 juli 2004 01:03 schreef laffer het volgende:
[..]
okè, het staat nu in GC, er zijn vast wel medefokkers waarmee je kunt carpoolen![]()
of misschien mee samen kunt reizen per trein![]()
dit topic is pas een half uur oud, wacht nog ff rustig af manquote:Op zaterdag 24 juli 2004 01:04 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Tja..Ik wil heel graag..
Maar eerst wil ik weten die met mij mee wil
huh??quote:Op zaterdag 24 juli 2004 01:08 schreef BMWM3 het volgende:
Ik ga vandaag naar de Efteling. Dus ben pas zondag weer beschikbaar
Sorry dan voor de late replies!
Wat huh?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 01:11 schreef laffer het volgende:
[..]
huh??![]()
dit topic blijft wel openen hoor, je kunt na zondag gewoon weer dit topic een *kick* geven![]()
een mens lijdt het meest, door het lijden dat hij vreestquote:Op zaterdag 24 juli 2004 01:12 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Wat huh?
Ja dat snap ik dat ik hem kan kicken. Maar vrees dat niemand voor mij even wilt omrijden/ ophalen...
Je hebt toch ook wel mensen van Fok! op je MSN staan ? Kan me niet voorstellen dat je niemand kan vinden die jou wilt meenemenquote:Op zondag 25 juli 2004 01:12 schreef BMWM3 het volgende:
Ben terug. En zie dat niemand voor mij interesseert
Als je wilt ophalen graag. Motoren zijn gaaf..quote:Op zondag 25 juli 2004 22:37 schreef super_honda het volgende:
ik heb nog een plekje over achterop mijn motor![]()
Mensen moeten natuurlijk maar net in de buurt wonen.quote:Op zondag 25 juli 2004 22:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt toch ook wel mensen van Fok! op je MSN staan ? Kan me niet voorstellen dat je niemand kan vinden die jou wilt meenemen![]()
En zo te zien, woont geen enkel iemand hier in de buurt!quote:Op maandag 26 juli 2004 00:18 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Mensen moeten natuurlijk maar net in de buurt wonen.
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik bespeur hier een enorme hint
als je genoeg drinkt ben je de volgende morgen nog dronkenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:59 schreef Faithy het volgende:
maa rik blijf dan ook slapen he!
was ikv ergeten te melden
dus dat wordt roes uitslapen en terugrijden
40 kilometer onder Rotterdam, in de buurt bij het welbekende Briellequote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:37 schreef woeeiiii het volgende:
waar ligt hellevoetsluis
iemand in de buurt van katwijk/leiden?
*grin* Ik ga sowieso met de auto, dus met mij meerijden kan altijd... woon in de vruchtenbuurt trouwens...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:27 schreef Faithy het volgende:
wow, al drie mensen vanuit Den Haag, Den_Haag, Ch0as en ik![]()
is het voor mij beetje zinloos om de auto mee te nemen denk ik
dus een van beide mag mij een lift geven
kan er dan nu ook een topic: "Mag ik bij jou in de tent" geopend worden?![]()
![]()
Als jij een tent hebt zou dat ook handig zijn, anders moet ik in de auto slapenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:27 schreef Faithy het volgende:
wow, al drie mensen vanuit Den Haag, Den_Haag, Ch0as en ik![]()
is het voor mij beetje zinloos om de auto mee te nemen denk ik
dus een van beide mag mij een lift geven
kan er dan nu ook een topic: "Mag ik bij jou in de tent" geopend worden?![]()
![]()
Zoals ik weet komen er aardig wat fokkers uit Groningen,quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:11 schreef Djeez het volgende:
Is er iemand die rond 13.30 over Assen rijdt? Dan zouden wij graag een lift willen. Alvast bedankt!
Djeez en Ingrid
Hoi, ik zou graag wel mee willen als dat kan, ik woon in kerkrade, maar kan ook naar station venlo komen.quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:55 schreef Breetai het volgende:
Ik vetrek vanuit Venlo met m'n eigen wagen. Ik wil evt. wel 1 of 2 man/vrouw meenemen. Ik kan natuurlijk ook iemand op de route ff oppikken als het moet.
Ik ga niet helemaal naar het zuiden als de trein ongeveer net zo rottig en snel gaat. Ik kan je zonder probleem van het station afhalen.quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:57 schreef Jaromir het volgende:
Hoi, ik zou graag wel mee willen als dat kan, ik woon in kerkrade, maar kan ook naar station venlo komen.
Leer ten eerste grammen te tellen. Naar mijn idee heb je echt maar 1 set kleding nodig omdat je een overnachting hebt. Als je jezelf op tijd hebt opgegeven dan krijg je nog een T-shirt erbij. Die moet je dan wel weer mee terug nemen.quote:Enig nadeel aan mij is dat ik meestal veel te veel meesleep
vandaag ook weer terug van 3 daags trainingskamp voor nationale selectie. Had 6 tassen bij me
Maar schat dat ik voor de fok meeting bij me zal hebben:
- 3 persoons tent
- 2 persoons aerobed
- 2/3leding sets (+zwembroek)
- wat te drank en snoep etc
- navigatiesysteem (ipaq met foldable keyboard om toch te kunnen fokken(maar die is natuurlijk in handformaat)
sorry voor de late reactiequote:Op maandag 26 juli 2004 00:14 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Als je wilt ophalen graag. Motoren zijn gaaf..
Aldeboarn? waar is dat?
check fotoboek maarquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:26 schreef ChOas het volgende:
[..]
*grin* Ik ga sowieso met de auto, dus met mij meerijden kan altijd... woon in de vruchtenbuurt trouwens...
Hmmmmmm ik twijfel nog of ik een tent meeneem... stuur eens een foto ?
Best kans van.. moet waarschijnlijk een vriend van me ophalen in Den Haag.. (v. Lumeystraat)..quote:Op woensdag 1 september 2004 13:43 schreef MaartenGrendel het volgende:
Hey, is er nog iemand die mij vanuit Zoetermeer danwel Den Haag een lift wil geven?
(tegen benzinevergoeding uiteraard)
Ik neem een 2-pers. tent mee (hint) en ik heb niet zo'n zin om met het OV te gaan.
Als je zin hebt om ook even langs Den Haag CS te rijden moet je maar ff mailen: maartengrendel@fok.nl.quote:Op donderdag 2 september 2004 20:27 schreef Omkron het volgende:
[..]
Best kans van.. moet waarschijnlijk een vriend van me ophalen in Den Haag.. (v. Lumeystraat)..
dus..![]()
Ik kan je in Den Haag of Zoetermeer ophalen, ga rond 13:45 uit Den Haag weg... ofzo...quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:22 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Als je zin hebt om ook even langs Den Haag CS te rijden moet je maar ff mailen: maartengrendel@fok.nl.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |