o m g.... bel een taxi .... ofzo.. das het zelfde als met iemand mee rijden alleen kost het dan geld! (en dat heb je genoeg als je al 4x hebt moeten afrijdenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:53 schreef BMWM3 het volgende:
Ik ben doodsbenauwd van het OVDus daarom dat ik het niet doe.
Aangevallen in het openbaar vervoer ? Meen je dit nou serieusquote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:55 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Nee ben echt doodsbenauwd. Ben al vaker aangevallen.
Ja, anders zeg ik het nietquote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aangevallen in het openbaar vervoer ? Meen je dit nou serieus![]()
Misschien kun je wel met iemand anders met het openbaar vervoer gaan ? Of vind je dat ook nix ?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:57 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ja, anders zeg ik het niet
Ben al vaker beroofd hoor!
Ik weet het niet meer Stuart.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien kun je wel met iemand anders met het openbaar vervoer gaan ? Of vind je dat ook nix ?
okè, het staat nu in GC, er zijn vast wel medefokkers waarmee je kunt carpoolenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 01:00 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer Stuart.
Tja..quote:Op zaterdag 24 juli 2004 01:03 schreef laffer het volgende:
[..]
okè, het staat nu in GC, er zijn vast wel medefokkers waarmee je kunt carpoolen![]()
of misschien mee samen kunt reizen per trein![]()
dit topic is pas een half uur oud, wacht nog ff rustig af manquote:Op zaterdag 24 juli 2004 01:04 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Tja..Ik wil heel graag..
Maar eerst wil ik weten die met mij mee wil
huh??quote:Op zaterdag 24 juli 2004 01:08 schreef BMWM3 het volgende:
Ik ga vandaag naar de Efteling. Dus ben pas zondag weer beschikbaar
Sorry dan voor de late replies!
Wat huh?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 01:11 schreef laffer het volgende:
[..]
huh??![]()
dit topic blijft wel openen hoor, je kunt na zondag gewoon weer dit topic een *kick* geven![]()
een mens lijdt het meest, door het lijden dat hij vreestquote:Op zaterdag 24 juli 2004 01:12 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Wat huh?
Ja dat snap ik dat ik hem kan kicken. Maar vrees dat niemand voor mij even wilt omrijden/ ophalen...
Je hebt toch ook wel mensen van Fok! op je MSN staan ? Kan me niet voorstellen dat je niemand kan vinden die jou wilt meenemenquote:Op zondag 25 juli 2004 01:12 schreef BMWM3 het volgende:
Ben terug. En zie dat niemand voor mij interesseert
Als je wilt ophalen graag. Motoren zijn gaaf..quote:Op zondag 25 juli 2004 22:37 schreef super_honda het volgende:
ik heb nog een plekje over achterop mijn motor![]()
Mensen moeten natuurlijk maar net in de buurt wonen.quote:Op zondag 25 juli 2004 22:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt toch ook wel mensen van Fok! op je MSN staan ? Kan me niet voorstellen dat je niemand kan vinden die jou wilt meenemen![]()
En zo te zien, woont geen enkel iemand hier in de buurt!quote:Op maandag 26 juli 2004 00:18 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Mensen moeten natuurlijk maar net in de buurt wonen.
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik bespeur hier een enorme hint
als je genoeg drinkt ben je de volgende morgen nog dronkenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:59 schreef Faithy het volgende:
maa rik blijf dan ook slapen he!
was ikv ergeten te melden
dus dat wordt roes uitslapen en terugrijden
40 kilometer onder Rotterdam, in de buurt bij het welbekende Briellequote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:37 schreef woeeiiii het volgende:
waar ligt hellevoetsluis
iemand in de buurt van katwijk/leiden?
*grin* Ik ga sowieso met de auto, dus met mij meerijden kan altijd... woon in de vruchtenbuurt trouwens...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:27 schreef Faithy het volgende:
wow, al drie mensen vanuit Den Haag, Den_Haag, Ch0as en ik![]()
is het voor mij beetje zinloos om de auto mee te nemen denk ik
dus een van beide mag mij een lift geven
kan er dan nu ook een topic: "Mag ik bij jou in de tent" geopend worden?![]()
![]()
Als jij een tent hebt zou dat ook handig zijn, anders moet ik in de auto slapenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:27 schreef Faithy het volgende:
wow, al drie mensen vanuit Den Haag, Den_Haag, Ch0as en ik![]()
is het voor mij beetje zinloos om de auto mee te nemen denk ik
dus een van beide mag mij een lift geven
kan er dan nu ook een topic: "Mag ik bij jou in de tent" geopend worden?![]()
![]()
Zoals ik weet komen er aardig wat fokkers uit Groningen,quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:11 schreef Djeez het volgende:
Is er iemand die rond 13.30 over Assen rijdt? Dan zouden wij graag een lift willen. Alvast bedankt!
Djeez en Ingrid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |