Ik moet nog echt zoooo veel zien van Charmed! Ik heb de helft van dit seizoen gemist gewoon, is niet leuk!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:22 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Vanwege de idiote releasetijden die er tegenwoordig zijn download ik de meeste films gewoon. Waarom niet? Het is snel en gratis.
Qua tvseries ben ik ook redelijk flink aan het downen per week. Woensdag word iets uitgezonden in Amerika donderdag kan ik het thuis kijken.
alphex twinquote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:31 schreef BVO het volgende:
dunn0w = windowlicker.
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:34 schreef BVO het volgende:.
Haar ondertitel is en haar MSN-naam was een hele tijd "windowlicker".
Daarom dus..
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:35 schreef niksan het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:35 schreef niksan het volgende:
[..]
![]()
De tijd dat KaZaA goed was, was in den beginne zo'n 5 jaar geleden.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:32 schreef Dizer het volgende:
Alleen KaZaa zuigt enorm
Torrentbits.org is goed, alleen die heeft dus niet de charmed afleveringen die ik wilquote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:36 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
De tijd dat KaZaA goed was, was in den beginne zo'n 5 jaar geleden.Bittorrent
is tegenwoordig het middel om de nieuwste eps/films te downen .
nou.....zo indrukwekkend is dat nou ook weer nietquote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:37 schreef niksan het volgende:
* niksan kijkt tussendoor Blow![]()
met JD
Als Charmed weer begint in Amerika kan je ze waarschijnlijk hier http://tvt.milfclan.com/ vindenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Torrentbits.org is goed, alleen die heeft dus niet de charmed afleveringen die ik wil
ja! met Johnny Depp en Penelope Cruz......het is dan niet zo'n grote hit in de bios geweest....quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:42 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Is dat een film?
Oh ja, die naam kwam me wel bekend voor, maar ik heb hem niet gezien. Het is dus niks?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:43 schreef niksan het volgende:
[..]
ja! met Johnny Depp en Penelope Cruz......het is dan niet zo'n grote hit in de bios geweest....
Blow is een film met Johnny Depp.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:42 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Is dat een film?
Heee, je hebt een bijna-naamgenoot op t fotoboek!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:42 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Als Charmed weer begint in Amerika kan je ze waarschijnlijk hier http://tvt.milfclan.com/ vinden
Weet ikquote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:46 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Heee, je hebt een bijna-naamgenoot op t fotoboek!![]()
http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=77100
Oh, ik zie nu dat je daar al gereageerd hebt.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:46 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Heee, je hebt een bijna-naamgenoot op t fotoboek!![]()
http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=77100
ik bedoelde daarmee dat je mssn daarom de titel niet kende......quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:44 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Oh ja, die naam kwam me wel bekend voor, maar ik heb hem niet gezien. Het is dus niks?
Die laatste reactie:quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:48 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Oh, ik zie nu dat je daar al gereageerd hebt.![]()
quote:Knor Knor
Hey bedankt voor de link!! Ze ztaan daar zowat allemaal op die ik nodig heb alleen is er maar 1 aflevering te downloaden, de rest heeft geen leeds en zo..quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:42 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Als Charmed weer begint in Amerika kan je ze waarschijnlijk hier http://tvt.milfclan.com/ vinden
Die site is echt supersnel met releases.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hey bedankt voor de link!! Ze ztaan daar zowat allemaal op die ik nodig heb alleen is er maar 1 aflevering te downloaden, de rest heeft geen leeds en zo..
ligt er tijdelijk uitquote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:55 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Die site is echt supersnel met releases.
www.torrents.co.uk is ook goed voor series
Hij is hard maar ik moest wel even lachenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:55 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, ik zag het.
op www.suprnova.org zijn er ook nog Charmed torrents te vindenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
ligt er tijdelijk uit
Hey Thanks!!!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:58 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
op www.suprnova.org zijn er ook nog Charmed torrents te vinden
Hij was de enige die het snaptequote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jammer BVO dat je titel niet aanslaat..
Ik vind hem nog steeds leukquote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jammer BVO dat je titel niet aanslaat..
Yepz die ken ik ook alquote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:50 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Kijk naar deze avatar: [afbeelding] Hij komt me bekend voor. LadyGoth
Dit zal je ook al wel gezien hebben, maar ik verveel me![]()
Laat me raden. Je gebruikt zeker KaZaA?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:15 schreef BVO het volgende:
Aaaargh.
Ik probeer nu de cd van N.E.R.D. te downloaden, maar elk nummer dat ik probeer blijkt She wants to move te zijn of doet het niet..
.
Ja.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:34 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Laat me raden. Je gebruikt zeker KaZaA?
En Leonie blijf proberen
Torrent!!! Het enige middel op internet om nog degelijk te kunnen downloaden.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja..
Bitrate is zeker 128 kb p/squote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:42 schreef BVO het volgende:
Hoezo?.
Heb nu bijna m'n derde nummer binne. Nog 9 dus..
Dat is een leuke film jaquote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:50 schreef Riann het volgende:
Net mean girls gekeken goeden film
Leuk.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:50 schreef Riann het volgende:
Net mean girls gekeken goeden film
mijn ex kwam me ophalen om 8 uur wat in eindhoven rond gelopen en om half 10 begon de film. Ik heb zelfs nog een stukje naar huis geredenennuh we hebben gezoend....
![]()
Ik heb een superavond gehad.Dat wou ik jullie mededelen.
Gelukkig kan ik al deze dingetjes in de tuin doen met mijn laptopquote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:58 schreef Dizer het volgende:
- Mailtjes sturen naar school
- Stageverslag maken
- Stagepresentatie maken
- Maroon5.nl updaten
- Robthomas.nl updaten
- Songwriters-guild.net redesignen
- Songwriters-guild.net forum redesignen
- dizer.nl redesignen + Nederlands maken
- backup cd's maken
- laptop formatteren
ik zeg niet dat het mijn ex niet meer is. Misschien nog een keer afspreken met hemquote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Leuk..
Dus het is je ex niet meer?.
Jij bent ook knapper geworden (if you know what I mean)quote:Op zaterdag 24 juli 2004 01:00 schreef Riann het volgende:
[..]
ik zeg niet dat het mijn ex niet meer is. Misschien nog een keer afspreken met hem![]()
is alweer 2 jaar geleden dat ik hem zag. Hij is 25 nu toen 23 duhen nu ben ik 18 en toen 16
En hij is knapper geworden
maar of ik echt verliefd ben dat denk ik nog niet ik vind hem wel leuk.
![]()
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 01:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij bent ook knapper geworden (if you know what I mean)
Slaap lekker schatquote:Op zaterdag 24 juli 2004 01:13 schreef niksan het volgende:
poeh! nou de rest van de film bekijk ik morgen wel.......
ik ga
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 01:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Slaap lekker schat
Riann, ik heb het al eerder gezegd en dat weet je, ik ben zooo trots op je dat je zover bent gekomen!! Ik ben echt heel blij voor je! Mensen die moeite moeten doen om hun uiterlijk te veranderen en houden het vol en doen het op een gezonde manier, heb ik respect voor!!quote:Op zaterdag 24 juli 2004 01:13 schreef Riann het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ja ik ben heel wat afgevallen en heb lang haar gekregen en zo en dat heeft hij ook vaak genoeg gezegt
![]()
![]()
![]()
Dank je schat!quote:Op zaterdag 24 juli 2004 01:16 schreef niksan het volgende:
[..]
jij ook!
Jou lukt het ook nog welquote:Op zaterdag 24 juli 2004 01:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Riann, ik heb het al eerder gezegd en dat weet je, ik ben zooo trots op je dat je zover bent gekomen!! Ik ben echt heel blij voor je! Mensen die moeite moeten doen om hun uiterlijk te veranderen en houden het vol en doen het op een gezonde manier, heb ik respect voor!!
Dank je welquote:Op zaterdag 24 juli 2004 01:18 schreef Riann het volgende:
[..]
Jou lukt het ook nog welen je moet het zo zien je bent bezig
![]()
![]()
al vind ik je er natuurlijk al super uit zien
en dat weet je ook
en dankjewel
![]()
![]()
Ik weet het nu gaat het langzaam bij mij ookquote:Op zaterdag 24 juli 2004 01:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dank je wel
Maar ik moet nog mijn best doen. Gaat helemaal lukken!! Ik vraag geen 20 kilo, ik vraag er maar 10.
Ik moet denk ik met jou even op msn daar over hebben. Wat jij allemaal gedaan hebt. Want hoe dan ook, eerste stappen gingen hard, maar nu is het moeilijker!
Kijk niksan snapt hetquote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:32 schreef niksan het volgende:
[..]
alphex twin![]()
Ja clip is dom... ... maar nummer is wel lol hoorquote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ken Windowlicker ook wel hoor.. Irritant nummer met die trol in de clip.
Ja blijkbaar... maargoed... maakt ook niet zoveel uit.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:29 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hij vond het zelf heel grappig.
Ja...quote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:32 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij dacht dat ik een man was.
maar nu ik de showchat titels eens bekijk... zie ik het ook wel..... haha de natte droom van fok...quote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:34 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maakt niet uit hoor.
Ik vind hem nog steeds leukquote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:09 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Maar waarom bvo dit nou als tt moest gebruiken??![]()
.
Ik weet niet.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 10:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Waarom?.
Moet je nieuwsgroepen gebruiken! Ik heb net Alanis binnengehaald, het werkt als een tietquote:Op zaterdag 24 juli 2004 12:12 schreef BVO het volgende:
Ik word echt gillend gek van die kutKazaa![]()
![]()
.
Heb jij die mp3's van Fly or Die, dunn0w?
Ja hohoho, BVO. Dat mag je hier dus niet bespreken. Dat is hardstikke warez requesten.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 12:12 schreef BVO het volgende:
Ik word echt gillend gek van die kutKazaa![]()
![]()
.
Heb jij die mp3's van Fly or Die, dunn0w?
Op die vraag gaat ZOWIEE geen antwoord geven.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 12:28 schreef BVO het volgende:.
ZOWIEE, wat is nieuwsgroepen.
1). Je pakt je fiets.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 12:31 schreef BVO het volgende:
Maar ik ben dus al sinds gisteravond bezig.
Ja, ik ga geen cd's kopen.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 12:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
1). Je pakt je fiets.
2). Je fietst naar de dichtsbijzijnde CD-winkel.
3). Je koopt Fly or Die.
4). Je fietst naar huis.
5). Je zet de CD op.
(6). Je ript de CD naar mp3-formaat.)
Je gebruikt nieuwsgroepenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 12:22 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Moet je nieuwsgroepen gebruiken! Ik heb net Alanis binnengehaald, het werkt als een tiet.
Ik had toch geen zin om te converteren
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:12 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]![]()
![]()
Je hebt me door!
Speciaal voor ons:
[afbeelding]
En nu ga ik een cd converteren.
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:53 schreef Duiveltja het volgende:
Niksan hoe vond je Blow?
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 01:13 schreef niksan het volgende:
poeh! nou de rest van de film bekijk ik morgen wel.......
ik ga
O die reply had ik niet gezienquote:Op zaterdag 24 juli 2004 17:57 schreef niksan het volgende:
[..]
[..]
maar ik ga hem vanavond weer opnieuw kijken, de ondertiteling zat er niet onder en het geluid van de pc was ontzettend zacht.....(ja! illegaal) Ik heb dus dik een halfuur met mijn hoofd tegen het beeld aangezeten en met een schuin oog gekeken, toen ik dat zat was heb ik het script maar opgezocht en geprobeerd het zo bij te houden...wat bleek in de film hadden ze hele scenes weggehouden...dus moest ik de scenes in het script steeds opzoeken
kort samengevat: ik heb een stel boxen naar de pc gesleept en kan vanavond met plezier kijken
wat mij opviel is dat het vrij snelle film isquote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:02 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
O die reply had ik niet gezien
Maar de film is echt heel goed.
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:15 schreef niksan het volgende:
[..]
wat mij opviel is dat het vrij snelle film is![]()
er gebeuren veel dingen in korte speeltijd...de screenshots tussendoor...opeens is het 4 jaar later, dan is zijn kind in eens 8 jaar, snap je het nog ??quote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:16 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Het is een tijdje geleden dat de film gezien heb
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:27 schreef Duiveltja het volgende:
Ja dat kan ik me nog wel vaagjes herinneren.
De film is gebaseerd op een waargebeurd verhaal van de hoofdpersoon. Ze kunnen niet al te lang tijd besteden aan het begin omdat dan de film anders te langdradig zou worden.
Is goed..quote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:46 schreef dunn0w het volgende:
Bvo kom je vanaaf ff op msn dan?
ik nog steeds Blowquote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:50 schreef ZOWIEE het volgende:
Hallo!![]()
Ik ben Kill Bill aan het kijken.
Tss.... nu heb ik het weer gedaan..quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:36 schreef BVO het volgende:
dunn0w is terug en opeens gaan de topics langzaam.
Ja dat zei ik tegen jou...quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:20 schreef timbob het volgende:
[..]
je was maar een kwartiertje weg!
nee ik maakte een inschattingsfout..quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:28 schreef timbob het volgende:
[..]
♫ je loooog tegen miiijjjjj.... ♪
Soms heb je wel smaak qua vrouwen, BVO.quote:Op zondag 25 juli 2004 00:11 schreef BVO het volgende:
Tessa was leuk..
quote:Op zondag 25 juli 2004 00:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Soms heb je wel smaak qua vrouwen, BVO..
Ik vond d'r toen erg leukquote:Op zondag 25 juli 2004 00:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Soms heb je wel smaak qua vrouwen, BVO..
Kwam Nicole Kidman maar naar Nederland voor wat promotiewerk. Het liefst bij mij thuis.quote:Op zondag 25 juli 2004 00:14 schreef Duiveltja het volgende:
Volgende week is Will Smith in het land voor de premiere van I, Robot
Ze was ook erg leuk!quote:Op zondag 25 juli 2004 00:18 schreef BVO het volgende:
Ik vond d'r toen erg leuk.
Was pas 14..
Wat moet ze bij jou promoten?quote:Op zondag 25 juli 2004 00:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Kwam Nicole Kidman maar naar Nederland voor wat promotiewerk. Het liefst bij mij thuis..
Ze zag er goed uit, erg grappig en lekker gemeen.quote:Op zondag 25 juli 2004 00:21 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Ehmm....quote:Op zondag 25 juli 2004 00:23 schreef Duiveltja het volgende:
Wat moet ze bij jou promoten?
quote:Op zondag 25 juli 2004 00:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze zag er goed uit, erg grappig en lekker gemeen..
Je beledigt jezelf nu natuurlijk he, vanuit mijn oogpunt dan..quote:Op zondag 25 juli 2004 00:26 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Op een ouwe fiets moet je het leren.quote:Op zondag 25 juli 2004 00:26 schreef Tania18 het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 25 juli 2004 00:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Je beledigt jezelf nu natuurlijk he, vanuit mijn oogpunt dan...
Maar wil zij het ook op een kinderfietsje doen dan??quote:Op zondag 25 juli 2004 00:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Op een ouwe fiets moet je het leren.
Ik ben een heel leuk kinderfietsje.quote:Op zondag 25 juli 2004 00:31 schreef Tania18 het volgende:
Maar wil zij het ook op een kinderfietsje doen dan??
quote:Op zondag 25 juli 2004 00:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik ben een heel leuk kinderfietsje.
Er komt een deel 3 uit. Maar pas in 2016quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:28 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
nu wil ik 2 ook zien.
quote:Op zondag 25 juli 2004 11:13 schreef niksan het volgende:
Goedemorgen dunn0w!
hahah....quote:Op zondag 25 juli 2004 12:20 schreef timbob het volgende:
[..]
maar je bent zelf toch het zonnetje in huis!
quote:Op zondag 25 juli 2004 12:18 schreef dunn0w het volgende:
Die gaat toch over illigale drugshandel?
ja... ik baal als een stekker....quote:Op zondag 25 juli 2004 12:27 schreef niksan het volgende:
[..]![]()
dat heb ik dus ook.....altijd, wanneer ik moet werken schijnt de zon.![]()
ja, maar jij slaapt toch onder de zonnebank..quote:Op zondag 25 juli 2004 12:31 schreef dunn0w het volgende:
[..]
ja... ik baal als een stekker....
zul je zien.. ik moet morgen werken.. dat het morgen wel weer mooi weer is...
maar je moet was als je geld wil verdienen he....
niet... ik was al je vriend(innetje)quote:Op zondag 25 juli 2004 12:28 schreef timbob het volgende:
[..]
ik maak vriendjes
ik donderdag...en als het er zo naar uitziet kan dat weleens de mooiste dag van de week wordenquote:Op zondag 25 juli 2004 12:31 schreef dunn0w het volgende:
[..]
ja... ik baal als een stekker....
zul je zien.. ik moet morgen werken.. dat het morgen wel weer mooi weer is...
maar je moet was als je geld wil verdienen he....
Dat is waar..quote:Op zondag 25 juli 2004 12:32 schreef timbob het volgende:
[..]
ja, maar jij slaapt toch onder de zonnebank..
quote:Op zondag 25 juli 2004 12:28 schreef timbob het volgende:
[..]
ik maak vriendjes
quote:Op zondag 25 juli 2004 11:18 schreef niksan het volgende:
btw.... Blow was erg mooien wat was Johnny goed! damn!
![]()
Hmmzz..quote:Op zondag 25 juli 2004 12:34 schreef niksan het volgende:
[..]
ik donderdag...en als het er zo naar uitziet kan dat weleens de mooiste dag van de week worden
ik werk bij een bouwmarktachtigietsmetwatplantenerbij-winkelquote:Op zondag 25 juli 2004 12:37 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Hmmzz...
Maar wat doe je voor werk dan?
hahaha...quote:Op zondag 25 juli 2004 12:41 schreef niksan het volgende:
[..]
ik werk bij een bouwmarktachtigietsmetwatplantenerbij-winkel
quote:Op zondag 25 juli 2004 12:43 schreef dunn0w het volgende:
[..]
hahaha....
ik - heel simpel - bij de edah... als kassakutje.
Op dit moment zijn het zomerzegels.....quote:Op zondag 25 juli 2004 12:46 schreef timbob het volgende:
spaart u ook zegeltjes?
ik begin m'n eigen werk steeds beter te waarderen zoquote:Op zondag 25 juli 2004 12:51 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Op dit moment zijn het zomerzegels.....
KK(kassakutje; ikdus): 'Hallo/Goedemorgen/Goedemiddag/Goeieavond'
KK: 'Heeft U een edah klantenkaart?'
Klant: 'Ja/Nee'
KK: 'Bliep bliep scan scan... piep piep'
KK: 'Dat is dan X Euro...'
KK: 'Heeft u dat gepast?'
KK: 'Spaart u ook zomerzegels?'
KK: 'Daag/Tot ziens'
En dat dan een stuk of 500 keer op een dag..... * zucht.
Ja en al helemaal als ik je vertel dat ik vorige week al die Zwarte Cross lui in de winkel had... die allemaal *leuke* opmerkingen begonnen te maken....quote:Op zondag 25 juli 2004 12:51 schreef timbob het volgende:
[..]
ik begin m'n eigen werk steeds beter te waarderen zo
Die "grappige" opmerkingen heb je zeker ook allemaal eens een keer gehoord.quote:Op zondag 25 juli 2004 12:56 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja en al helemaal als ik je vertel dat ik vorige week al die Zwarte Cross lui in de winkel had... die allemaal *leuke* opmerkingen begonnen te maken.....
Wat?quote:Op zondag 25 juli 2004 12:57 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Die "grappige" opmerkingen heb je zeker ook allemaal eens een keer gehoord.
Nou als "kassakutje" zullen er vast veel mensen komen die denken met "leuke" opmerkingen te komen.quote:Op zondag 25 juli 2004 12:58 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Wat?
Zwarte Cross is zoon festival in de Achterhoek.... georganiseerd door Jovink & The voederbietels..quote:Op zondag 25 juli 2004 12:59 schreef timbob het volgende:
[..]
Zwarte Cross Lui?
Ow ja... dat is cker waar ja... maar daar ben ik inmiddels immuun voor geworden.quote:Op zondag 25 juli 2004 13:00 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nou als "kassakutje" zullen er vast veel mensen komen die denken met "leuke" opmerkingen te komen.
Ja vet diepzinnig....quote:Op zondag 25 juli 2004 13:02 schreef timbob het volgende:
[..]
intulugentie staat daar hoog in het vaandel
mijn reactie:quote:Op zondag 25 juli 2004 12:57 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Die "grappige" opmerkingen heb je zeker ook allemaal eens een keer gehoord.
Westenwind werd laatst toch nog herhaald??? ... snachts....quote:Op zondag 25 juli 2004 13:14 schreef Dizer het volgende:
Weet iemand of Westenwind ooit herhaald gaat worden??
En ik hoop na (wat is het?) 8/9/10 jaar nog steeds dat Spijkerhoek herhaald wordt!!!!
Waar ga je heen?quote:Op zondag 25 juli 2004 13:23 schreef BVO het volgende:
Goedeemorgen....
Over 2 dagen zit ik al in de zon...
Leuk!!... veel plezier...quote:Op zondag 25 juli 2004 13:31 schreef BVO het volgende:
Turkije.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noem es ff een paar toppers die je heb moeten aanhorenquote:Op zondag 25 juli 2004 13:04 schreef niksan het volgende:
[..]
mijn reactie:![]()
next!
quote:Op zondag 25 juli 2004 13:36 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Leuk!!... veel plezier...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 juli 2004 13:44 schreef Riann het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja idd.... voor mij ook.
weet je nog dat ik donderdag zo verbrand was??quote:Op zondag 25 juli 2004 13:41 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Noem es ff een paar toppers die je heb moeten aanhoren
quote:Op zondag 25 juli 2004 14:01 schreef niksan het volgende:
[..]
weet je nog dat ik donderdag zo verbrand was??
Nou een of andere gast dacht dat ik van zijn opmerking: "hé schoonheid"! rood werd![]()
....
toen ik zei dat ik verbrand was....zei hij: alleen je hoofd zeker (zo van het zal wel)...en toen heb ik hem even laten zien dat ik niet alleen mijn hoofd had verbrandJe had zíjn hoofd moeten zien
:')
Ik denk Karma.... en dat hoop ik eigenlijk ook.quote:Op zondag 25 juli 2004 14:06 schreef BVO het volgende:
dunn0w, weet je eigenlijk wat de nieuwe single van Alicia Keys wordt?
Ik heb zowel gelezen dat het Karma wordt als dat het Diary wordt..
quote:Op zondag 25 juli 2004 13:36 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Leuk!!... veel plezier...ThnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Heb eerlijk geloot hoor.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
quote:Op zondag 25 juli 2004 14:01 schreef niksan het volgende:
[..]
weet je nog dat ik donderdag zo verbrand was??
Nou een of andere gast dacht dat ik van zijn opmerking: "hé schoonheid"! rood werd![]()
....
toen ik zei dat ik verbrand was....zei hij: alleen je hoofd zeker (zo van het zal wel)...en toen heb ik hem even laten zien dat ik niet alleen mijn hoofd had verbrandJe had zíjn hoofd moeten zien
![]()
edit: kutsmiley
De loting is goed uitgevallen denk ik...quote:Op zondag 25 juli 2004 14:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Thnx.
Heb eerlijk geloot hoor.
Hoop het eigenlijk ook... ik vind Diary wel erg mooi, maar het is vrij hetzelfde als het vorige.. Karma is weer heel wat anders..quote:Op zondag 25 juli 2004 14:06 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ik denk Karma.... en dat hoop ik eigenlijk ook.
maar ik moet zeggen....dat die opmerkingen altijd beter zijn dan chagerijnige, zuchtende en klagende klanten...dat is zó vervelendquote:Op zondag 25 juli 2004 13:41 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Noem es ff een paar toppers die je heb moeten aanhoren
Ja dat is waar..quote:Op zondag 25 juli 2004 14:12 schreef niksan het volgende:
[..]
maar ik moet zeggen....dat die opmerkingen altijd beter zijn dan chagerijnige, zuchtende en klagende klanten...dat is zó vervelend
zolang je maar creatief sjaggo ben vind ik het nog wel gaanquote:Op zondag 25 juli 2004 14:12 schreef niksan het volgende:
[..]
maar ik moet zeggen....dat die opmerkingen altijd beter zijn dan chagerijnige, zuchtende en klagende klanten...dat is zó vervelend
Het wordt toch Diary las ik net op www.aliciakeys.net ... de volgende zou dan Dragon Days of Karma moeten worden stond erquote:Op zondag 25 juli 2004 14:06 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ik denk Karma.... en dat hoop ik eigenlijk ook.
leg es uit....hoe ben je creatief sjaggoquote:Op zondag 25 juli 2004 14:41 schreef timbob het volgende:
[..]
zolang je maar creatief sjaggo ben vind ik het nog wel gaan
Ow ok thnxquote:Op zondag 25 juli 2004 14:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Het wordt toch Diary las ik net op www.aliciakeys.net ... de volgende zou dan Dragon Days of Karma moeten worden stond er.
Die vind ik ook erg goedquote:Op zondag 25 juli 2004 14:47 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ow ok thnx.
Dragon Days....!!!!!! Kga het gelijk opzetten.
Tjah, zielig figuur. Heb hem even wat gezegd. Ik vind het allemaal wel prima. Zijn meestal van die techno gasten die denken dat KABUM KABUM KABUM muziek maken isquote:
Nou moet ik eerlijk zijn. ik vond het eerst wel een grappig nummertje, maar ik heb het er nu wel mee gehad. das een beetje het probleem, zo'n nummer wordt compleet doodgedraait..quote:Op zondag 25 juli 2004 15:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tjah, zielig figuur. Heb hem even wat gezegd. Ik vind het allemaal wel prima. Zijn meestal van die techno gasten die denken dat KABUM KABUM KABUM muziek maken is
maar nadat je een technonummer net zoveel gehoord hebt als Maroon5 wordt je er ook schijtziek vanquote:Op zondag 25 juli 2004 15:23 schreef timbob het volgende:
[..]
Nou moet ik eerlijk zijn. ik vond het eerst wel een grappig nummertje, maar ik heb het er nu wel mee gehad. das een beetje het probleem, zo'n nummer wordt compleet doodgedraait..
en techno kan best goed zijn. mits creatief geproduceert
ik noem een Donnie Darko - Gary Jules - Mad World.quote:Op zondag 25 juli 2004 15:29 schreef Duiveltja het volgende:
Tegenwoordig heb je dat veel.
Hits worden helemaal grijs gedraait op radio en tv
Kijk, ik riep altijd al dat er wat meer rock en alternative in de nederlandse top40 mag komen, maar nu Maroon5 er in is gekomen en zo grijs wordt gedraaid, hoop ik gauw dat hun nieuwe single flopt in Nederland. Echt waar. Ik ben een keiharde fan van Maroon5 (niets voor niets eigenaar van de Nederlandse website) maar ik wil niet dat ze zo een standaard produckt gaan worden voor Nederland. Ik wil dat ze lekker uniek blijven. Zoals Matchbox Twenty. Is zooooo heerlijk dat ze niet bekend zijn in Nederland. Dat ik naar London of naar Duitsland moet gaan om ze te zien, vind ik dan ook echt niet erg!quote:Op zondag 25 juli 2004 15:31 schreef timbob het volgende:
[..]
ik noem een Donnie Darko - Gary Jules - Mad World.
ik had dat nummer al een jaar ofzo van de donnie darko soundtrack. toen werdt het ineens een "hit"
ik gun het 'm heus wel, en die jongens van maroon5 ook wel, het is weeres wat vers in de top40
maar ik hoef het nu niet meer te horen hoor..,
ik snap wat je bedoeltquote:Op zondag 25 juli 2004 15:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kijk, ik riep altijd al dat er wat meer rock en alternative in de nederlandse top40 mag komen, maar nu Maroon5 er in is gekomen en zo grijs wordt gedraaid, hoop ik gauw dat hun nieuwe single flopt in Nederland. Echt waar. Ik ben een keiharde fan van Maroon5 (niets voor niets eigenaar van de Nederlandse website) maar ik wil niet dat ze zo een standaard produckt gaan worden voor Nederland. Ik wil dat ze lekker uniek blijven. Zoals Matchbox Twenty. Is zooooo heerlijk dat ze niet bekend zijn in Nederland. Dat ik naar London of naar Duitsland moet gaan om ze te zien, vind ik dan ook echt niet erg!
Yep dat magquote:Op zondag 25 juli 2004 15:59 schreef BVO het volgende:
Kan ik die op gewoon naar je MSN_adres sturen?.
quote:Op zondag 25 juli 2004 17:59 schreef Duiveltja het volgende:
Zo ik heb net me hele kamer gezogen, opgeruimd en gedweild
ff uitrusten
![]()
Van Janine en Isabella moet ook wel lukken... maar Bowien en Isabella niet.... want die hebben nooit samen gespeelt toch?quote:Op zondag 25 juli 2004 16:45 schreef BVO het volgende:
Ik ben eigenlijk op zoek naar foto's waar de twee evt. finalisten samen op staan ... maar kan er alleen een van Janine/Bowien vinden ....
[afbeelding]
quote:Op zondag 25 juli 2004 12:48 schreef niksan het volgende:
oh nee!
Reeks zeebevingen treft westen Kreta
ATHENE - Een reeks zeebevingen heeft in de nacht van zaterdag op zondag het westen van het Griekse eiland Kreta opgeschrikt. De sterkste beving had een kracht van 4,9 op de schaal van Richter, meldde het seismologisch instituut in Athene. Verder waren er drie kleinere schokken met een kracht van 3,6 tot 4,1 op de schaal van Richter.
Het epicentrum van de zeebevingen lag in de Middellandse Zee ten westen van de havenstad Haniá. Volgens de Griekse zender NET zijn er geen gewonden gevallen.
(telegraaf)
en ZOWIEE gaat deze week naar Kreta op vakantie![]()
![]()
quote:Op zondag 25 juli 2004 20:48 schreef Duiveltja het volgende:
Hopen dat het de laatste aardschok is
quote:Op zondag 25 juli 2004 21:05 schreef Duiveltja het volgende:
Is van Blow toch dat nummer?
Bowien en Isabella kunnen ook niet samen in de finale komen..quote:Op zondag 25 juli 2004 19:03 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Van Janine en Isabella moet ook wel lukken... maar Bowien en Isabella niet.... want die hebben nooit samen gespeelt toch?
Nee.quote:Op zondag 25 juli 2004 21:07 schreef niksan het volgende:
[..]![]()
Heb je de soundtrack??
quote:1. Can't You Hear Me Knocking - The Rolling Stones Listen Listen Listen
2. Rumble - Link Wray Listen Listen Listen
3. Glad and Sorry - Faces Listen Listen Listen
4. Strange Brew - Cream Listen Listen Listen
5. Black Betty - Ram Jam Listen Listen Listen
6. Blinded By the Light - Manfred Mann's Earth Band
7. Let's Boogaloo - Willie Rosario
8. Keep It Comin' Love - KC & the Sunshine Band
9. Yellow World
10. That Smell - Lynyrd Skynyrd
11. All the Tired Horses - Bob Dylan
12. Can't You See - The Marshall Tucker Band
13. Push & Pull - Nikka Costa
dank je....maar dat nummer van Nikka viel mij toch het meeste op....errúg mooi...quote:Op zondag 25 juli 2004 21:16 schreef Duiveltja het volgende:
Niksan hier heb je de tracklist van de OST van Blow
[..]
Ik heb alleen 1 nummer van haar. Ik zal wel ff wat meer nummers magisch op mijn hd toverenquote:Op zondag 25 juli 2004 21:18 schreef niksan het volgende:
[..]
dank je....maar dat nummer van Nikka viel mij toch het meeste op....errúg mooi...
denk dat ik het album van haar ga halen![]()
Amateurquote:btw: hoe kom je aan die lijst...heb overal gezocht naar de soundtrack...
Like a feather was ook al zo'n mooi nummerquote:Op zondag 25 juli 2004 21:25 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik heb alleen 1 nummer van haar. Ik zal wel ff wat meer nummers magisch op mijn hd toveren
[..]
aha...quote:
nu niet meerquote:Op zondag 25 juli 2004 22:12 schreef Duiveltja het volgende:
FOK! is traag nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |