quote:We gaan helemaal los hier.. fuck alle dieten.. gisteren een heuse ijsco vanmiddag een hotdog en als klap op de vuurpijl vanavond aardbeiengebak. Joepie.
stop in de afvoer en dan heb je een klein badjequote:Op donderdag 22 juli 2004 20:16 schreef methodmich het volgende:
Heb wel een douche, rubbereend.
Dan heb je echt recht op de Best-award!quote:Op donderdag 22 juli 2004 20:24 schreef ErikT het volgende:
Of zelfs ook de uitreiking?
Daar wachten wij met z'n allen ook vanaf vanmiddag 12 uur op.quote:Op donderdag 22 juli 2004 20:24 schreef ErikT het volgende:
Of zelfs ook de uitreiking?
quote:Op donderdag 22 juli 2004 20:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dan heb je echt recht op de Best-award!
ja, toen stonden de hapjes al klaar en de champange al koel, maar die hapjes kunnen we inmiddels wegflikkerenquote:Op donderdag 22 juli 2004 20:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar wachten wij met z'n allen ook vanaf vanmiddag 12 uur op.
Ja hoor, ik ben ook een keertje genomineerd.quote:10 De 'George Best-award' (voor de user die het meest onder invloed post)
ErikT
Da_Sandman
Popolon
Ja, is herhaling van eerder uitzending. Mooie docu wel, kan ik mij herinneren.quote:Op donderdag 22 juli 2004 21:10 schreef Againzender het volgende:
Ik zap op Nederland1 net in een uitzending over het leven van Theo Koomen.
Misschien de moeite waard om te kijken?
quote:Op donderdag 22 juli 2004 21:45 schreef Yeahinho het volgende:
Niet veel......
heb ik daar nou 39 awards voor zitten maken?
tja ...slotjequote:
Ik lust er nog wel eentje.quote:Op donderdag 22 juli 2004 21:53 schreef ErikT het volgende:
Pffff wat is het benauwd, ga maar bier drinken. Nog iemand?
C'est moi!quote:Op donderdag 22 juli 2004 21:40 schreef Yeahinho het volgende:
Mag ik overigens vragen wie Againzender is...?
Ik zag hem voor het eerst. Nog hele vage herinneringen aan Koomen, ik weet nog wel dat ik het 'niet leuk' vond toen hij verongelukt was.quote:Op donderdag 22 juli 2004 21:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, is herhaling van eerder uitzending. Mooie docu wel, kan ik mij herinneren.
Sowieso een opvallend beeld om de groene trui in het eerste groepje de Alpe d'Huez op te zien komen!quote:Op donderdag 22 juli 2004 22:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mooi beeld trouwens ook van Peter Winnen die op Alpe d'Huez wint voor een groepje met de gele, groene en bolletjes trui.
Ik kan mij inderdaad niet zo snel de laatste groene trui drager herinneren die goed een berg op kwam.quote:Op donderdag 22 juli 2004 22:44 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Sowieso een opvallend beeld om de groene trui in het eerste groepje de Alpe d'Huez op te zien komen!
Kut, dat had ik ook moeten bedenken tijdens mijn studiequote:Op donderdag 22 juli 2004 22:49 schreef tong80 het volgende:
Kelly is procentueel de beste renner na Merkxs.
Heeft iemand een scriptie over geschreven.
De Michael van Praag league.quote:Op donderdag 22 juli 2004 23:00 schreef mat_herben het volgende:
Wie weet hoe de Tsjechische voetbalcompetitie heet?
Plzen pool?quote:Op donderdag 22 juli 2004 23:00 schreef mat_herben het volgende:
Idd ja. Ik zit hier tachtig dingen te regelen en te doen en bier te drinken bij kaarslicht want de ramen moeten open want t is hier tachtig graden en anders komen er beestjes binnen. Bij kaarslicht mn huursubsidie en herinschrijving invullen, als dat maar goed gaatquote:Op donderdag 22 juli 2004 23:23 schreef Yeahinho het volgende:
préparty's zijn ok!
ziet er naar uit dat deze pre party nog wel ff gaat duren !!quote:Op donderdag 22 juli 2004 23:23 schreef Yeahinho het volgende:
préparty's zijn ok!
Loek-wannabee.quote:Op donderdag 22 juli 2004 23:28 schreef tong80 het volgende:
Mocht ik er één winnen ik weiger mijn award, zo ga je niet met je kandidaten om.
Zelfs de Loek-award weiger ik.quote:Op donderdag 22 juli 2004 23:30 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Loek-wannabee..
Ik weiger zoiezo 3 van de 4 awards die ik ga winnen.quote:Op donderdag 22 juli 2004 23:28 schreef tong80 het volgende:
Mocht ik er één winnen ik weiger mijn award, zo ga je niet met je kandidaten om.
Mag ik de Jack van Gelder award dan van je overkopen?quote:Op donderdag 22 juli 2004 23:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik weiger zoiezo 3 van de 4 awards die ik ga winnen.
Ik zit niet te wachten op awards waar de namen de Johan Derksen,Jack van Gelder en de You'll Never Walk Alone award van zijn
Grapje??quote:Op donderdag 22 juli 2004 23:46 schreef golfer het volgende:
Het is maar een grapje die awards, waar maken jullie je druk om?
Ik vind dit afbreuk doen aan de awards die ik eventueel ga weigeren.quote:Op donderdag 22 juli 2004 23:46 schreef golfer het volgende:
alleen omdat JIJ niets gaat winnen is er zeker niets aan ????quote:Op donderdag 22 juli 2004 23:46 schreef golfer het volgende:
Ah gelukkig! Was al bang dat het hele feest aan me voorbij gegaan was..quote:Op donderdag 22 juli 2004 23:20 schreef Bjoro het volgende:
wordt er eigenlijk nog een beetje gezopen hier op die afterparty van de award-uitreiking die nooit is geweest ???
ga eens weg jij, daar....Dylan kan er zo niet door met die 37 awards !!quote:Op donderdag 22 juli 2004 23:50 schreef pekel het volgende:
Pekel ligt voor de deur te wachten.
Hoeveel heb je er voor over?quote:Op donderdag 22 juli 2004 23:42 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Mag ik de Jack van Gelder award dan van je overkopen?
Pardon!?quote:Op donderdag 22 juli 2004 23:46 schreef golfer het volgende:
Doe mij ook maar een bierdt.quote:Op donderdag 22 juli 2004 23:56 schreef Againzender het volgende:
* tong80 kan de spanning niet meer aan en tapt een meter bierdt
En t is kraakhelder!!! Ga allemaal eens naar buiten en naar de sterren kijken.quote:Op donderdag 22 juli 2004 23:51 schreef Eilanden het volgende:
Misschien weet Erik meer .... het staat namelijk in de sterren geschreven
* Againzender loopt met zijn bierdt naar buitenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 00:03 schreef ErikT het volgende:
[..]
En t is kraakhelder!!! Ga allemaal eens naar buiten en naar de sterren kijken.
* Againzender schopt iedereen Hools uit met een sterrenkaart
Pak er ook één.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 00:01 schreef Againzender het volgende:
Ik heb dan wel geen niominaties, maar ik word wat onrusatiog van het weer.
* tong80 tapt metertje voor tong in
Melkweg is erg lastig te zien in Nederland helaas. Het viel mij wel op dat hij midden op het Heegermeer wel vrij goed te zien is.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 00:09 schreef ErikT het volgende:Helaas is de melkweg hier niet zo best te zien. In Zwitserland was t mooi
De Melkweg in Amsterdam heb ik nooit echt helder gezien of betreden.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 00:09 schreef Againzender het volgende:
Zelfs in Amsterdam zijn er nog erg veel sterren te zien, het is inderdaad erg helder
heb hem/het/haarquote:Op vrijdag 23 juli 2004 00:09 schreef ErikT het volgende:Helaas is de melkweg hier niet zo best te zien. In Zwitserland was t mooi
Die heb ik alleen helder gezien als ik bij het politiebureau aan de overkant was om een fietspomp te vragen.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 00:12 schreef golfer het volgende:
[..]
De Melkweg in Amsterdam heb ik nooit echt helder gezien of betreden.![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 00:28 schreef Againzender het volgende:
Die heb ik alleen helder gezien als ik bij het politiebureau aan de overkant was om een fietspomp te vragen.
Niet zo interessant doen ouwe,je werkte er gewoon tegenoverquote:Op vrijdag 23 juli 2004 00:32 schreef golfer het volgende:
[..]Dat politiebureau, op de gracht naast het Leidseplein kan ik uittekenen.
![]()
Nope, maar ik spreek over mijn ouwe staptijd dat ik elke vrijdag en zaterdagavond in die buurt de boel op stelten zette.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 00:34 schreef DutchGooner het volgende:
Niet zo interessant doen ouwe,je werkte er gewoon tegenover
Politiebureau Lijnbaansgracht is ontzettend stoer!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 00:32 schreef golfer het volgende:
[..]Dat politiebureau, op de gracht naast het Leidseplein kan ik uittekenen.
![]()
Ik ben niet nuchter meer, dan komen die namen vanzelf.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 00:56 schreef golfer het volgende:
Lijnbaansgracht dat is het!![]()
Kwam even niet op de naam meer.
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:02 schreef Againzender het volgende:
Op de een of andere manier wordt je beste maatjes met de politie als je straalbezopen bent
En dat voor een stijf-rechtse provinciaal als ikquote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:08 schreef pekel het volgende:
[..]
Goed links verhaal!![]()
Ik voel een eenheidsgevoel. [14.gif]quote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
En dat voor een stijf-rechtse provinciaal als ik![]()
Bureau Lijnbaansgracht is toch een begrip, en ik moet zeggen, ze hebben me altijd heel netjes geholpen.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:10 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Mijn imago, daar ga je.![]()
De jeugd van tegenwoordigquote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:13 schreef Vom het volgende:
Hools!!!!!!!
Waar zijn die AWARDS, waar is het bier!!!!!!!!
* Vom wil lam, want kan het wachten niet meer aan![]()
Kabouterbierquote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig![]()
Omdat je het zo aardig vraagt:
* Vom tapt een meter La Chouffe in
In mijn geval wel jah,je moet keuzes maken.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 00:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Je weet wel, die tijd waar je ouders het nog wel eens over hebben, hoewel dat in het geval van Brabantse ouders minder waarschijnlijk is.
Ja na een meter voelt het wel als een klop op je achterhoofdquote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:20 schreef Againzender het volgende:
Alweer Klop de Kabouter!
Zwaai je ff in me stadjsie??quote:Op vrijdag 23 juli 2004 08:28 schreef pascalheister het volgende:
goede morgen
zeer geslaagde avond gister
de tas zo is verder inpakken en vanmiddag om half 2 richting utrecht om vervolgens naar france te vertrekken
kom je me nog uitzwaaien danquote:Op vrijdag 23 juli 2004 08:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zwaai je ff in me stadjsie??
Have fun in France!
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:15 schreef Againzender het volgende:
* FrankyMcG tapt een meter La Chouffe in
nikky (Forum Admin) - donderdag 22 juli 2004 @ 18:40quote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:07 schreef PogueMahone het volgende:
oh, wat heeft Loekie gedaan? en waar?
Ik neem die YNWA Award wel overquote:Op donderdag 22 juli 2004 23:45 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ga trouwens voor DutchGooner's YNWA-award!
Vriendenprijsje?
Hij had schijnbaar Doc een ernstige ziekte toegewenst!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:32 schreef Eilanden het volgende:
Ja maar wat heeft 'ie gefleemt?
rustig aan.. spanning is leuk!!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:31 schreef Dylan Dog het volgende:
Punten zijn geteld, heb het razend druk. Het komt zo snel mogelijk...
Sorry luitjes.
Er is een tijd geweest dat ik daar echt heeeeeeeeeeeeeeeeel regelmatig zat. Aan de overkant van De Gieter was onze gymzaalquote:Op vrijdag 23 juli 2004 00:48 schreef Againzender het volgende:
... cafe De Gieter ...
Woensdag groot feest gehad, gisteren zo kapot dat ik niets anders kon dan op bed liggen.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:39 schreef ErikT het volgende:
Leg uit...
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
Woensdag groot feest gehad, gisteren zo kapot dat ik niets anders kon dan op bed liggen.
Geluk dat er een mooie touretappe op het programma stond.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:58 schreef ErikT het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Hoor haar...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 11:02 schreef Eilanden het volgende:
M
I
E
T
J
E
!
Laatste tijd wel erg vaak down, maar het gaat vast goedkomenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 12:48 schreef pfaf het volgende:
We zijn back online.
dat hoop je dan altijd maarquote:Op vrijdag 23 juli 2004 12:59 schreef Vom het volgende:
[..]
Laatste tijd wel erg vaak down, maar het gaat vast goedkomen![]()
een beetje opgedroogt van gisteravond PH ??quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:02 schreef pascalheister het volgende:
dat hoop je dan altijd maar
Gambrinus Leaguequote:Op donderdag 22 juli 2004 23:00 schreef mat_herben het volgende:
zekersquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
een beetje opgedroogt van gisteravond PH ??
Jij kent echt de goede mensen.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:35 schreef FrankyMcG het volgende:
Bijna weekend!
Vanavond een feestje waar 300 liter bier aanwezig zal zijn!
Hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:35 schreef FrankyMcG het volgende:
Bijna weekend!
Vanavond een feestje waar 300 liter bier aanwezig zal zijn!
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:37 schreef ErikT het volgende:
Jij kent echt de goede mensen.
Ah mooi, kan ik mijn Award-topic weer heropenen!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:46 schreef golfer het volgende:
Middag!
Franky zien we de komende dagen dus ook niet meer verschijnen na zijn alcoholvergiftiging?
Ik ga trouwens straks lekker rondje golfen en justme is er geloof ik ook niet, dus gedragen jullie je een beetje?
Wij zijn altijd braafquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:46 schreef golfer het volgende:
Middag!
Franky zien we de komende dagen dus ook niet meer verschijnen na zijn alcoholvergiftiging?
Ik ga trouwens straks lekker rondje golfen en justme is er geloof ik ook niet, dus gedragen jullie je een beetje?
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:48 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ah mooi, kan ik mijn Award-topic weer heropenen!
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:46 schreef golfer het volgende:
Middag!
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:02 schreef Doc het volgende:
Ah, de mods zijn weg. Kan ik mooi gaan klieren
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:38 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
De 30 liter vaatjes kostte maar 18 euro per stuk!
Yepz!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:05 schreef PogueMahone het volgende:
En dat in het altijd prachtige Weert?
die Monster Magnet-promotiecampagne van je heeft gewerktquote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:06 schreef Doc het volgende:
ROCK N ROLL!
Doe mij er ook maar eentje. Op Ajax!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:22 schreef Vom het volgende:
RELLEN!!!!!!
Zo van dat schreeuwen krijg je dorst, biertje graag
Daar neem ik er graag meerdere op!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Doe mij er ook maar eentje. Op Ajax!
Nenenenenenenequote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:28 schreef FrankyMcG het volgende:
Gatver!
Ineens smaakt mijn bier niet meer!
* popolon danst de salsa.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:06 schreef Doc het volgende:
ROCK N ROLL!
HELL YEAH!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:16 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
die Monster Magnet-promotiecampagne van je heeft gewerkt
* SUPERJUDGE rockt!
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Doe mij er ook maar eentje. Op Ajax!
Jammiequote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Meer bier voor ons![]()
Rokje staat je leuk .....quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Meer bier voor ons![]()
Toch iets teveel bier gehadquote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Rokje staat je leuk .....
zit je bij zeurnet.nl ????quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:48 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Dylan Dog. Spannend!
Weer een slechte verbinding hier met internet. Die provider heeft steeds hetzelfde zeurverhaal.
yeahinho is goed bezig !!!!!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:52 schreef Yeahinho het volgende:
Zo, de award-icons zijn geupload!
Nu nog wachten tot de winnaar van de Romario de Souzafaria-award zijn verhaal op Fok gaat gooien.....
Vandaar ook het e-mailadres zekerquote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:52 schreef Yeahinho het volgende:
Zo, de award-icons zijn geupload!
Nu nog wachten tot de winnaar van de Romario de Souzafaria-award zijn verhaal op Fok gaat gooien.....
Juist, jij snapt em!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:04 schreef Vom het volgende:
[..]
Vandaar ook het e-mailadres zeker![]()
Nee, kabelfoon.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zit je bij zeurnet.nl ????
Voor ADSL moet je of Daemon of KPN hebben dat zijn toch wel de meest stabiele.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, kabelfoon.
Als je ze belt: ja, u heeft een zwak signaal.
Ik wil nu maar ADSL, uitzoeken hoe dat gaat.
Overigens, de finishplaats van de Tour de France, daar was ik in 1998 vlakbij op vakantie. De plaats waar de laatste tussensprint gehouden wordt is ook leuk. Daar keek ik bij een café op een groot scherm hoe Pantani de Tour won.
Waarom stem je daar dan in hemelsnaam op?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:17 schreef meami het volgende:
Ik heb op mensen gestemd die ik niet eens ken. Wordt nog leuk
Waarom stem je dan?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:17 schreef meami het volgende:
Ik heb op mensen gestemd die ik niet eens ken. Wordt nog leuk
En dat betekende de opkomst van veel nieuwe partijenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:22 schreef methodmich het volgende:
Zo werd de LPF ooit bijna de grootste partij.
Ik moest op Hellmondunited stemmenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waarom stem je dan?
Mijn excuses, maar ik heb wel nog enigzins verdiept in bepaalde users hoor. Ik denk niet dat mijn stem ineens doorslaggevend is ofzo. Anders laat mijn email maar buiten de stemmingquote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:24 schreef Yeahinho het volgende:
Klinkt misschien wat overdreven, maar ik zou het jammer vinden dat door zo'n blinde stem iemand met een award aan de haal gaat, terwijl de concurrent met de meeste stemmen van de 'echte kenners' onder de VBL-ers een tweede plaats oogst...
Als je de genomineerden niet (goed genoeg) kent laat je je stem open, simpel toch?
Ja zekerquote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:28 schreef methodmich het volgende:
Meami is toch Maartje uit Heel?
Goed werk DDquote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:29 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat een werk zeg....
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:28 schreef methodmich het volgende:
Meami is toch Maartje uit Heel?
Waar heb jij last van?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:36 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Nee!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:37 schreef popolon het volgende:
Hebben jullie verkering?
Uhh?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:42 schreef Yeahinho het volgende:
He meami, reageert Dylan Dog soms wel op jouw mailtjes...?
Ik word gewoon geil als ik de naam Maartje in combinatie met de woonplaats Heel zie staan!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:37 schreef meami het volgende:
Waar heb jij last van?
Jullie weten dingen die ik niet eens weetquote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:42 schreef methodmich het volgende:
Het is dus gewoon Franky zijn meid. Tjonge jonge jonge.
Ik reageer me suf, maar niet op meami's mailtjes....quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:42 schreef Yeahinho het volgende:
He meami, reageert Dylan Dog soms wel op jouw mailtjes...?
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:44 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik word gewoon geil als ik de naam Maartje in combinatie met de woonplaats Heel zie staan!
Ik zou niet eens weten welke mailtjesquote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:45 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik reageer me suf, maar niet op meami's mailtjes....
Als je er een Feyenoord-shirt bij aan trekt, komt ie dusdanig klaar dat heel Weert overstroomt. Ik waarschuw je vast.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:45 schreef meami het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat een rare fetisj
nou zegquote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
Als je er een Feyenoord-shirt bij aan trekt, komt ie dusdanig klaar dat heel Weert overstroomt. Ik waarschuw je vast.
Franky heb je nog meer la chouffe?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:50 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik ben wel trots op mijn duo-award met mijn grote vriend SCH!
Ik zou hem bijna een smsje sturen erover...... bijna!
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:52 schreef Vom het volgende:
Franky heb je nog meer la chouffe?
*Aaaah, zo dat was lekkerquote:
Kwellchoufe is ook heerlijk!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:00 schreef Vom het volgende:
*Aaaah, zo dat was lekker
Zal ik het voor je doen?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:50 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik ben wel trots op mijn duo-award met mijn grote vriend SCH!
Ik zou hem bijna een smsje sturen erover...... bijna!
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:09 schreef Bluezz het volgende:
Zal ik het voor je doen?
Ik ga zo naar huis, dan msn je me maar wat de letterlijke tekst moet zijnquote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:09 schreef FrankyMcG het volgende:
Kijken wat zijn reactie is!
Vom, jij mag de hele avond ouzo drinken op mijn kosten !!!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:00 schreef Vom het volgende:
[..]
*Aaaah, zo dat was lekker
Meer![]()
Ik ga m'n verlies wegdrinken![]()
Dank je!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Vom, jij mag de hele avond ouzo drinken op mijn kosten !!!![]()
Vom als sportieve verliezer en Bjoro als blije winnaar !!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:08 schreef Eilanden het volgende:
Awwww Bjoro en Vom een stelletje
Tsjaa, zoals HH al zei: "Er kan er maar 1 de winnaar zijn"quote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Vom als sportieve verliezer en Bjoro als blije winnaar !!
Mich toch, ze is onze allereerste en meest wulpse paaldanseres.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:16 schreef methodmich het volgende:
Voor het record paalzitten is dat?
Gefeliciteertquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:37 schreef ErikT het volgende:Avond.
Staat hier een maat te koken. Het hele huis blauw, gaat lekker.
De awards zijn uitgereikt? Heb ik die zuip award nog gewonnen? Ik ga eens ff in dat topic kijken...
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:52 schreef ErikT het volgende:Ik heb lekker een awahard, ik heb lekker een awahard!
Misschien kunnen we voor de verliezers nog wat Gouden Gids awards in het leven roepen...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:25 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Gouden Gids?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Misschien kunnen we voor de verliezers nog wat Gouden Gids awards in het leven roepen...![]()
Je had gewoon op jezelf moeten stemmen.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:41 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Gouden Gids?No way!
En de manier waaróp ik heb verloren is nog het ergste!
Ja, kon ik het maar terugdraaien...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Je had gewoon op jezelf moeten stemmen.![]()
Je moet stemmen op diegene waarvan je vindt dat ie moet winnen. In het geval van de Deco (al was dat een close-call - blijkt ook wel uit de uitslag) en de Zaakwaarnemer heb ik dat ook gedaan. Voor de Jari, van Basten en Trapattoni zijn er veel betere kandidaten dan ondergetekende...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:26 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ja, kon ik het maar terugdraaien...
maar eigenlijk hoort dat niet vind ik, dus ik weet niet of ik het wel zou doen
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:25 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Veel plezierquote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:04 schreef Bjoro het volgende:
zo..de koffer is gepakt...nu een paar uurtjes slapen en dan naar France !!!!
en een week zonder hools
geniet ervanquote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:04 schreef Bjoro het volgende:
en een week zonder hools
Prettige vakantie! Stuur anders een kaartje.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:04 schreef Bjoro het volgende:
en een week zonder hools
en bedankt hequote:Op zaterdag 24 juli 2004 01:43 schreef pfaf het volgende:
Tong?
Die is helaas al vergevenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Misschien kunnen we voor de verliezers nog wat Gouden Gids awards in het leven roepen...![]()
En je doet je naam vandaag eer aan.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 02:32 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Die is helaas al vergeven
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 03:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo een goedenacht..
Zware dagen, morgen de streetparade wat betekent dat het om 9 uur appel is en dat wordt doorbeunen tot 4 uur 's nachts...
Maar het wordt wel leuk
* VoreG drinkt koffiequote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:49 schreef Vom het volgende:
De koffie is klaar!
Nu pas mogguh,ASO!quote:Op zaterdag 24 juli 2004 12:52 schreef Yeahinho het volgende:
Mogguh! * DutchGooner zit aan de sinaasappelsap.
Hé lekker ding, je zit nu hier in Utreg bij mij, en hier doen we gewoon, dus je krijgt een gewoon bakkie, niks Senseoquote:Op zaterdag 24 juli 2004 12:36 schreef golfer het volgende:
Een bakkie Senseo gaat er wel in bij mij.
Senseo is koffie met een foliepapier smaakjequote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hé lekker ding, je zit nu hier in Utreg bij mij, en hier doen we gewoon, dus je krijgt een gewoon bakkie, niks Senseo
Haal weg, straks vind Harry ons weer, en die is zooooo woestquote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:12 schreef ErikT het volgende:
Prettige vakantie! Stuur anders een kaartje.
Café Hools
Fokstraat 70
3215 FC Utrecht
Nederland
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:02 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeiemorgen!
Gisteren misbruik gemaakt van de grootspraak die ontstond bij een zatte ajacied.
Ik heb nu een getekend contract in mijn bezit dat als ajax de halve finale CL haalt hij 2 kratten Amstel krijgt, zo niet dan krijg ik 2 kratten Brand Bier!
Kat in het bakkie!
Ook al halen we de halve finale verliest hijquote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:02 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeiemorgen!
Gisteren misbruik gemaakt van de grootspraak die ontstond bij een zatte ajacied.
Ik heb nu een getekend contract in mijn bezit dat als ajax de halve finale CL haalt hij 2 kratten Amstel krijgt, zo niet dan krijg ik 2 kratten Brand Bier!
Kat in het bakkie!
Precies! Hij was zat, weet wellicht nu al nix meer van het contract!quote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:07 schreef VoreG het volgende:
Ook al halen we de halve finale verliest hij
Van alle biermerken kiest hij Amstel, dan ben je echt goed zat......quote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:16 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Precies! Hij was zat, weet wellicht nu al nix meer van het contract!
Ik herinneren hem er alleen aan als ik win!![]()
Hij zat te schreeuwen dat hij perse Jodenbier wou!quote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:18 schreef VoreG het volgende:
Van alle biermerken kiest hij Amstel, dan ben je echt goed zat......
Hehe, was dat dat grote bierfeest waar je het over had? En Grolsch sponsert Ajax toch ook? Dat is een veel betere keus namelijkquote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:20 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hij zat te schreeuwen dat hij perse Jodenbier wou!
Dat was overigens luttele minuten voordat hij de hele oprit onderkotste! Hehehe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |