Oeh een terrasje.. dat zou ik ook wel willen eigelijk...quote:Op donderdag 22 juli 2004 18:48 schreef jobosrulez het volgende:
Afgewerkt moe en happy zeker met de zomer muziek die ik aan heb en het schitterende weer. Straks eens effe een terrasje pakken hier in den bosch.
Niet bijten hequote:Op donderdag 22 juli 2004 20:18 schreef Qwea het volgende:
Moe, ge-irriteerd, verveeld, En wat chagarijnig![]()
Als je me riep, mie not there!quote:Op donderdag 22 juli 2004 21:34 schreef Whistler112 het volgende:
en hopen dat het nog wat gezelliger word op msn
Met dit warme weer wil ik tegen niemand aankruipen, veel te warm en klef...quote:Op donderdag 22 juli 2004 23:03 schreef diannetjhu het volgende:
Ik ga zo lekker tegen mn warme vriendje aankruipen..
Meis, toch, laat je niet op je kop zitten! Wat ik zo van je lees, ben je hartstikke sterk en goed bezig. Maar wat weet ik verderquote:Op vrijdag 23 juli 2004 02:11 schreef DuchessX het volgende:
Ik voel me vreselijk eenzaam en kan geen kant op met hetgeen ik onlangs te horen heb gekregen. Ik ben er heel verdrietig door en voel me erg in de steek gelaten![]()
viel het op?quote:Op donderdag 22 juli 2004 22:53 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Als je me riep, mie not there!
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:00 schreef DrFonk het volgende:
Voel me ech super! Weet sinds zondag dat mijn vriendin en ik een kindje krijgen. Helemaal goed!![]()
van wat?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:16 schreef DuchessX het volgende:
Warm, benauwd. Erg druk in mijn hoofd. Maar dat is goed, dat leidt lekker af.
ik wel. je moet alleen een beter zelfbeeld krijgen. dan snap je het zelf ook.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:18 schreef _Arual_ het volgende:
Ik voel me een lelijk lui monster dat mensen alleen maar tot last is, en altijd precies het verkeerde doet - og beter gezegd, het juiste niet doet.
sterker nog: ik ben zo´n monster. En keer op keer stel ik mensen teleur.
Ik snap niet wat ik hoer nog doe
lol ik dacht het al...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:42 schreef DarkElf het volgende:
zoalshetis? niet overal op in gaan
er is een zuidafrikaans spreekwoord dat zegt: "alles zal rechtkom"quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:47 schreef Little_Angel het volgende:
2 uurtjes geslapen vanacht en ben dus moe
Verder heb ik weer last van die eetstoornis en huilbuienEn dat terwijl het zo goed ging...
Nja.. komt wel goed
erg he. om het uit te maken. ik had/heb het er ook nog altijd moeilijk mee.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:27 schreef Paradepaardje het volgende:
best kut
weet op dit moment echt niet meer of knog verder wil met mn vriendin
ze is zo lief en nice, maar toch is het gevoel van mij voor haar niet zoveel, als zij voor mij voelt....
pfff boring times
Lief van je!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:31 schreef Christine het volgende:
Veel plezier moonah
Niet overal op ingaan DE...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:34 schreef DarkElf het volgende:
have fun moonah, geniet ervan
OT moe
fijn gevoel. een beetje onrustig, maar erg menselijk.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:42 schreef Faithy het volgende:
* zoalshetis is denk ik al godsgruwelijk verliefd
ik ook maar 2 uurtjes... voel me idd ook al beroerdquote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:16 schreef Double-U het volgende:
2 Uurtjes geslapen vannacht. Toch gaan werken met als gevolg zwabberbenen en trilhanden.
Nu ben ik alleen heel moe en heb ik het benauwd. Hij gaat lekkerrrrr !!!!![]()
Van hoe ik me voel en van de dingen waar ik niet aan wil denkenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
van wat?
Wauw, was jij net in het bos?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 01:09 schreef Untitled het volgende:
Moe, maar oke...
Wonderlijk, dat een uur in het bos je zo rustig kan maken
laat me raden verliefd. maar hij heeft geen snikkel van 25 cm?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:11 schreef Jo79 het volgende:
Verward............blij, maar ook weer niet...........
Ach misschien is dat meisie wel een vieze zweterige vent van in de 50 die hem even flink gaat uitwonenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:18 schreef Little_Angel het volgende:
Kut! Ik ben net gedumpt voor een sloerie op ilse chatHij gaat binnenkort met haar afspreken en die gedachte doet echt pijn
Voel me half dood
verstandigquote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:28 schreef DuchessX het volgende:
Zuipuh!!!!!!!
Voor morgen rosé Danjouquote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
verstandig
* DE trekt net een fles rosé open
Ik woon niet in Utrecht hoorquote:Op zondag 25 juli 2004 02:15 schreef gekke_sandra het volgende:
Verhaaltje
De vraag was hoe, niet waar.....quote:Op zaterdag 24 juli 2004 17:41 schreef Tha.Gnome het volgende:
Kut, ik verveel me
Waarom blijf jij je constant spiegelen aan anderen?quote:Op zondag 25 juli 2004 12:34 schreef T1andonly het volgende:
Nu weet ik het vrijwel zeker, anderen doen dingen die voor mij onmogelijk zijn met het grootste gemak. En ze hechten er nog niet eens enkele waarde aan.
Wat voor mij onbereikbaar is, stelt voor hun niets voor.
Voel me zwaar kut
Je vraagt er om om uit gekaferd te wordenquote:Op zondag 25 juli 2004 12:34 schreef T1andonly het volgende:
Nu weet ik het vrijwel zeker, anderen doen dingen die voor mij onmogelijk zijn met het grootste gemak. En ze hechten er nog niet eens enkele waarde aan.
Voel me zwaar kut
Heb je wel eens ged8 aan zelfmoord? Of je in drugs te storten?quote:Op zondag 25 juli 2004 12:40 schreef T1andonly het volgende:
Spiegelen aan anderen, omdat iedereen dat doet, bewust dan wel onbewust.
Vanuit mezelf komt nu nog maar weinig, maar daar ben ik aan het werken...
Ik doe geen anderen na, ik wil het op mijn manier doen...en dat is een te perfecte manier vaak
Maar wat ik niet snap is dat je ook maar meteen een oordeel velt over die anderen, dat het zo makkelijk gaat en dat zij dat niet waarderen. Mss komen die anderen ook wel uit een diep dal, en zijn zij juist heel trots op wat ze doen.quote:Op zondag 25 juli 2004 12:40 schreef T1andonly het volgende:
Spiegelen aan anderen, omdat iedereen dat doet, bewust dan wel onbewust.
Vanuit mezelf komt nu nog maar weinig, maar daar ben ik aan het werken...
Ik doe geen anderen na, ik wil het op mijn manier doen...en dat is een te perfecte manier vaak
Gelijk heb je Brighteyes. Dat gewentel in je eigen shit is nu wel genoeg. Straks storten allemaal FOK!ertjes zich in de drugs of drank. Zou je dat op je geweten willen hebben?quote:Op zondag 25 juli 2004 12:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar wat ik niet snap is dat je ook maar meteen een oordeel velt over die anderen, dat het zo makkelijk gaat en dat zij dat niet waarderen. Mss komen die anderen ook wel uit een diep dal, en zijn zij juist heel trots op wat ze doen.
Ik vind eigenlijk dat je nu wel genoeg gezwelgd hebt, get your lazy ass of the couch and start living!
Ik ben het hier wel heel erg mee eens eigenlijk.quote:Op zondag 25 juli 2004 12:43 schreef Brighteyes het volgende:
Maar wat ik niet snap is dat je ook maar meteen een oordeel velt over die anderen, dat het zo makkelijk gaat en dat zij dat niet waarderen. Mss komen die anderen ook wel uit een diep dal, en zijn zij juist heel trots op wat ze doen.
Ik vind eigenlijk dat je nu wel genoeg gezwelgd hebt, get your lazy ass of the couch and start living!
Jongen, wen er maar aan, er zullen altijd dingen zijn die voor jou moeilijk zijn, en voor een ander makkelijk. Als is het maar in het verschil tussen spontaan en verlegenquote:Op zondag 25 juli 2004 12:34 schreef T1andonly het volgende:
Voel me zwaar kut
Nee, die gozer heeft een foto van dr naar me gestuurd...quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:04 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ach misschien is dat meisie wel een vieze zweterige vent van in de 50 die hem even flink gaat uitwonen.
Heel herkenbaar.. telkens lijkt het weer wat beter te gaan.. totdat die dip er weer aan komt..quote:Op zondag 25 juli 2004 15:18 schreef Double-U het volgende:
Ik weet het niet meer. Telkens als ik me ff wat beter voel, komt er daarna weer een mega dip. Hoe lang blijft dit zo doorgaan?
Ik wou dat ik eens wat positiefs te melden had ...
Hier nog eenquote:Op zondag 25 juli 2004 16:03 schreef thomas26 het volgende:
Zondagslui (heerlijk)
Veel beterschap !quote:Op zondag 25 juli 2004 19:12 schreef Untitled het volgende:
Ik voel me echt ontiegelijk klote...duik nu meteen weer m'n bed in, hopelijk gaat die griep snel over...
Beterschap!!!!quote:Op zondag 25 juli 2004 19:12 schreef Untitled het volgende:
Ik voel me echt ontiegelijk klote...duik nu meteen weer m'n bed in, hopelijk gaat die griep snel over...
Das toevalligquote:Op zondag 25 juli 2004 19:30 schreef hardsilence het volgende:
Emotioneel en onrustig.
Ik nietquote:Op zondag 25 juli 2004 20:52 schreef Brighteyes het volgende:
Ik verveel me
Ik wil een ahautooo!
mis je mij?quote:Op zondag 25 juli 2004 21:42 schreef Wolkje het volgende:
ik mis mijn lievie![]()
verder voel ik me redelijk
Ja, jou ook. Buren worden?quote:Op zondag 25 juli 2004 23:13 schreef diannetjhu het volgende:
mis je mij?![]()
ot: tra la la la la, ik heb het aaaaaallerliefste vriendje van de hele wereld en hij ziet er zooo lief uit als ie slaaaaapt![]()
hihi en ik heb een beetje wijn op
dan moet je naar bed gaan, Stuartquote:Op zondag 25 juli 2004 23:15 schreef Stuart het volgende:
* milagro heeft hoofdpijn en voelt zich niet echt lekker
Nope, ik ben dus stout en eigenwijsquote:Op zondag 25 juli 2004 23:18 schreef milagro het volgende:
[..]
dan moet je naar bed gaan, Stuart
als je hier meteen op reageert, dan heb je dat dus niet gedaan
quote:Op zondag 25 juli 2004 03:32 schreef Whistler112 het volgende:
Ik woon niet in Utrecht hoor![]()
Ga slapen danquote:Op maandag 26 juli 2004 03:01 schreef hardsilence het volgende:
Misselijk van moeheid.
Thanksquote:Op maandag 26 juli 2004 09:46 schreef Jumparound het volgende:
Feli? nuongirl!
OT: Hmmmz
En ik ben nu pas wakkerquote:Op maandag 26 juli 2004 10:14 schreef diannetjhu het volgende:
Ik voel me heeeerlijk uitgeslapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |