Moordenaarquote:Op woensdag 21 juli 2004 23:37 schreef Duiveltja het volgende:
Beestje is dood
Ik heb hem geroosterd met deo+aansteker
terwijl 'ie op je rug liepquote:Op woensdag 21 juli 2004 23:37 schreef Duiveltja het volgende:
Beestje is dood
Ik heb hem geroosterd met deo+aansteker
Ga dan etenquote:Op woensdag 21 juli 2004 23:39 schreef BVO het volgende:
* Tania18 krijgt weeer honger..
me tooquote:Op woensdag 21 juli 2004 23:39 schreef BVO het volgende:
* niksan krijgt weeer honger..
Haha. Leuk topic. Zal de foto(’s) van mijn hond wel een keertje online zetten.quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:40 schreef ZOWIEE het volgende:
Owned![]()
Echt van die nerd-taal.
Ik heb echt een spinnenfobiequote:Op woensdag 21 juli 2004 23:38 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Moordenaar![]()
Er liep hier net een spinnetje, die heb ik nog heel lief in het bosje in de tuin gezet![]()
We hebben bijna niks meer in huis.quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:41 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ga dan eten
Ik zorg altijd dat ik eet voordat ik honger krijg![]()
als het echt zo vies groot beest is...zuig ik hem op met de stofzuigerquote:Op woensdag 21 juli 2004 23:43 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik heb echt een spinnenfobie
Toen een keer een s'avonds een filmpje zat te kijken zag ik ineens op de muur een megagrote spin![]()
Ik durfde het (kut)beest pas na 20 min erna staren dood te maken.
:')quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:32 schreef Dizer het volgende:
Vorige zeer intilligente discussies:
quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:43 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Toen een keer een s'avonds een filmpje zat te kijken zag ik ineens op de muur een megagrote spin![]()
Wij hebben nog een hele kast vol chipsquote:Op woensdag 21 juli 2004 23:45 schreef BVO het volgende:
[..]
We hebben bijna niks meer in huis..
Ik wil chips!.
Ligt niet aan je pc, bij mij gaat alles ook heel traag hierquote:Op woensdag 21 juli 2004 23:47 schreef BVO het volgende:
Wat gaat m'n pc vanavond traag zeg..
Heb ook een spinnenfobie. Maar ik weet niet hoe snel ik ze dood moet maken. Had een tijd geleden een hele grote zwarte spin in mijn kamer, in angst en dacht dus niet na en gooide een deken bovenop de spin maar ja nu wist ik niet meer waar de spin precies zat. Dus ik op die hele deken trappen toen de deken omhooggehaald wachtend tot de spin naarbeneden viel. En ja hoor een kreupele spin viel naar beneden toen heb ik er een tijdschrift opgegooid. Wat een held ben ik he?quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:43 schreef Duiveltja het volgende:
s'avonds zag ik ineens op de muur een megagrote spin![]()
LOL!!! en ik dacht dat het aan mijn pc lag dat internet zo langzaam is...blijkt het fok te zijn...wat een verassingquote:Op woensdag 21 juli 2004 23:48 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ligt niet aan je pc, bij mij gaat alles ook heel traag hier![]()
Wat een vergelijking weerquote:Op woensdag 21 juli 2004 23:49 schreef BVO het volgende:
Dacht ik al, Fok! is weer zo traag als dikke stront..
Dat is ook een goede methode alleen niet om 2 uur als iedereen slaapt.quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:45 schreef niksan het volgende:
[..]
als het echt zo vies groot beest is...zuig ik hem op met de stofzuiger
Als ik ze buiten zie zijn ze gewoon beesten. Als ik ze in mijn kamer aantref zijn het kutbeesten.quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:46 schreef Tania18 het volgende:
[..]
En waarom is het nou meteen een kutbeest, hij doet toch niks??![]()
Dan zou ik blijven denken dat de spin er weer uitkruipt. Nee hij moet dood of naar buiten worden gegooid, dat is ook goed.quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:45 schreef niksan het volgende:
als het echt zo vies groot beest is...zuig ik hem op met de stofzuiger
*Kuch* mietje *Kuch*quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:51 schreef Duiveltja het volgende:
Als ik ze buiten zie zijn ze gewoon beesten. Als ik ze in mijn kamer aantref zijn het kutbeesten.
De methode met de aansteker en deo bevalt me welquote:Op woensdag 21 juli 2004 23:50 schreef Dada het volgende:
[..]
Heb ook een spinnenfobie. Maar ik weet niet hoe snel ik ze dood moet maken. Had een tijd geleden een hele grote zwarte spin in mijn kamer, in angst en dacht dus niet na en gooide een deken bovenop de spin maar ja nu wist ik niet meer waar de spin precies zat. Dus ik op die hele deken trappen toen de deken omhooggehaald wachtend tot de spin naarbeneden viel. En ja hoor een kreupele spin viel naar beneden toen heb ik er een tijdschrift opgegooid. Wat een held ben ik he?
Prachtig Dizer.quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:52 schreef Dizer het volgende:
Dit is mijn desktop van mijn huiscomputer
[afbeelding]
Zijn wij weer niet leuk genoegquote:Op woensdag 21 juli 2004 23:52 schreef BVO het volgende:
* Tania18 gaat maar weer even in de Fok! chat kijken, gaat veel sneller...
heb ik ook weleens geprobeerdquote:Op woensdag 21 juli 2004 23:51 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat is ook een goede methode alleen niet om 2 uur als iedereen slaapt.
Ik heb het beest trouwens met mijn Nederlands boek (die lekker dik was) geplet. Een harde mep en hij viel als een baksteen naar beneden. Hij liet wel een gore vlek achter
Alsof jij nergens bang voor bentquote:Op woensdag 21 juli 2004 23:52 schreef Tania18 het volgende:
[..]
*Kuch* mietje *Kuch*
Jij bent tenminste een echte manquote:Op woensdag 21 juli 2004 23:54 schreef BVO het volgende:
Ik snap dus écht niet hoe je bang kan zijn voor een spin. (vogelspinnen enzo snap ik nog wel, maar die Nederlandse spinnen....)
Je gaat zo he?quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:54 schreef Svensational het volgende:
Hoi
Dank u dank uquote:Op woensdag 21 juli 2004 23:53 schreef Dada het volgende:
[..]
Prachtig Dizer.
quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:54 schreef BVO het volgende:
Ik snap dus écht niet hoe je bang kan zijn voor een spin. (vogelspinnen enzo snap ik nog wel, maar die Nederlandse spinnen....)
Dat was dan een kleintje, die in mijn kamer was echt huge.quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:54 schreef niksan het volgende:
[..]
heb ik ook weleens geprobeerdtoen kon ik de spin van mijn boek af schrapen
![]()
Zo'n klein spinnetje?? Gewoon een glas erover, papiertje eronder en naar buiten. En als je ze opzuigt gaan ze heus wel dood en ze kruipen er niet meer uit.quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:53 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
De methode met de aansteker en deo bevalt me wel
Je moet het alleen wel goed doen anders gaat er meer dan alleen de spin in vlammen op.
quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:56 schreef Svensational het volgende:
[..]Een bericht zonder
![]()
We vertrekken rond drie uur.quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Je gaat zo he?.
*jaloers is*
jij snapt hetquote:Op woensdag 21 juli 2004 23:57 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Zo'n klein spinnetje?? Gewoon een glas erover, papiertje eronder en naar buiten. En als je ze opzuigt gaan ze heus wel dood en ze kruipen er niet meer uit.
Die hele kleine pak ik ook op met een papiertje, alleen plet ik zequote:Op woensdag 21 juli 2004 23:57 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Zo'n klein spinnetje?? Gewoon een glas erover, papiertje eronder en naar buiten. En als je ze opzuigt gaan ze heus wel dood en ze kruipen er niet meer uit.
quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:59 schreef BVO het volgende:
Ik heb een hekel aan poezenkatten. En ook aan honden..
quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:01 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oke, nu heb je echt afgedaan![]()
Ik ook niet, want "4 is meer dan genoeg" volgens m'n moederquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:00 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Op marktplaats staan wel vaker van die lieve katjes.
Maar die mag ik dan weer niet.
quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:01 schreef BVO het volgende:
[..].
Jouwe katten zien er wel leuk uit hoor..
Ze schijnen erg goed te smaken!quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:02 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Ik weet niet wat ik van die vorksmiley moet denken eigenlijk![]()
En dan mag je er niet eens eentje bij??quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:03 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Jij hebt er tenminste nog 4, ik heb er maar 1![]()
Iets van: "Ik lust je rauw"quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:02 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Ik weet niet wat ik van die vorksmiley moet denken eigenlijk![]()
Volgens Hannibal smaken mensen ook lekker, dus ik zou nu je mond maar houdenquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze schijnen erg goed te smaken!.
.
Nog een uurtje of twee denk ikquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:05 schreef Svensational het volgende:
Hoe lang blijven jullie nog wakker?
Tot ik naar m'n bed wil.quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:05 schreef Svensational het volgende:
Hoe lang blijven jullie nog wakker?
Wat is dat? Pist ie ze dan onder ofzo?quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:05 schreef ZOWIEE het volgende:
dan gaat ie sproeien![]()
ahaquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:08 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee dan pist ie het huis onder om zn teritorium af te bakenen.
Waarheen?quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:09 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik vlieg ook dinsdag!, maar pas om kwart voor 5 's middags ofzo.
Gezellig, dan is hier helemaal niemand meerquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:09 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik vlieg ook dinsdag!, maar pas om kwart voor 5 's middags ofzo.
Oh dat is niet zo handig. Weer een reden erbij om katten te haten.quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:08 schreef ZOWIEE het volgende:
Nee dan pist ie het huis onder om zn teritorium af te bakenen.
Een na laatste dagquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:10 schreef Dizer het volgende:
Ik ga naar bed!! Moet morgen naar Stage
Ja OK dat is waar.quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:11 schreef ZOWIEE het volgende:nou ja als ie alleen is, doet ie het niet hoor.
Dizer en zijn stage, beetje zoals BVO en Hind.quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:10 schreef Dizer het volgende:
Ik ga naar bed!! Moet morgen naar Stage
Ja maar Dizer haat zijn stagequote:Op donderdag 22 juli 2004 00:13 schreef Dada het volgende:
[..]
Dizer en zijn stage, beetje zoals BVO en Hind.
Slaap zacht Dizer.
quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:13 schreef Dada het volgende:
[..]
Dizer en zijn stage, beetje zoals BVO en Hind.
Slaap zacht Dizer.
Ja ik bedoelde ook niet dat het allebei denkbeeldige verhoudingen zijn maar ik bedoelde dat zij het allebei steeds erover hebben. Alhoewel BVO zich de laatste tijd voorbeeldig gedraagt.quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:13 schreef Tania18 het volgende:
Ja maar Dizer haat zijn stage![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:16 schreef Tania18 het volgende:
Ik ga ook!![]()
Veel plezier op vakantie Svensational
Blijf nou nog evenquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:16 schreef Tania18 het volgende:
Ik ga ook!![]()
Veel plezier op vakantie Svensational
Het was weer boeiend he?quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:17 schreef Svensational het volgende:
Sorry was ff weg, ONM aan het lezen.
Ja maar ik moet nog About a boy kijken zoquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Blijf nou nog even![]()
Tuurlijk, je bent toch mijn favoriete FOK!kerquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:20 schreef Svensational het volgende:
Trouwens bedankt dat je het voor me opnam in vorige topic, Emma. ShowChat #16: Tania18, maar ze is al 21!
quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Het was weer boeiend he?.
niksan met d'r mooie oog.quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:20 schreef niksan het volgende:
ik ben er nog!
bezoekje aan de dierenarts, zou ik zeggenquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:05 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nee, want hij kan niet samen met andere katten, dan gaat ie sproeien![]()
BVO met je pijnlijke oogquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:21 schreef BVO het volgende:
[..]
niksan met d'r mooie oog..
dan sproeit ie toch niet meer. Ik heb twee broertjes en die sproeien nietquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:22 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
![]()
Hij is al geholpen hoor.
quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:22 schreef Svensational het volgende:
Nu ga ik echt. Doei lieve ShowChatters![]()
for everyone
Jaquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:22 schreef niksan het volgende:
[..]
BVO met je pijnlijke oog
oh nee...hij was al beter
Ik heb hem al eens een keer voor een deel gezienquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:22 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Oh, leuke film! als je nog niet weg bent![]()
]quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:23 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik heb hem al eens een keer voor een deel gezien![]()
Nu ga ik hem helemaal kijken
allemaal!!
quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:23 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik heb hem al eens een keer voor een deel gezien![]()
Nu ga ik hem helemaal kijken
allemaal!!
Nou deze wel dusquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:22 schreef niksan het volgende:
[..]
dan sproeit ie toch niet meer. Ik heb twee broertjes en die sproeien niet
Nee.quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:25 schreef niksan het volgende:
ben ik nou alleen?
ZOWIEE en ik ga dinsdag weg, week later ofzo Anita, dus veel blijven er niet over, dus het zal wel niet zo snel gaan.quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:25 schreef Svensational het volgende:
Ik spreek jullie wel weer in ShowChat # 68
Hmmm....raar....een paar jaar geleden had ik een kat van een jaar of....8(?), toen kwam er een jong katje bij en toen gebeurde er ook niets....(allemaal mannetjesquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:25 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou deze wel dus.Hij was ook van een vriendin van mij, maar toen die een andere kat erbij namen ging deze sproeien, dus deden ze hem weg. Nou en ik mag dus geen andere erbij.
Nou, deze sproeit de tuin ook onder want daar komen natuurlijk ook andere katten. Het is best wel een schijterig typ.quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:28 schreef niksan het volgende:
[..]
Hmmm....raar....een paar jaar geleden had ik een kat van een jaar of....8(?), toen kwam er een jong katje bij en toen gebeurde er ook niets....(allemaal mannetjes
Die twee die ik nu heb, begonnen ongeveer toen ze haast een jaar waren met sproeien en toen..
>> dierenarts![]()
nergens meer last van.
zeikerig zul je bedoelenquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:29 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou, deze sproeit de tuin ook onder want daar komen natuurlijk ook andere katten. Het is best wel een schijterig typ.![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:41 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik ga nu ook maar slapen![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:40 schreef Duiveltja het volgende:
Morgen op Veronica om 20.30
jij bent vroegquote:Op donderdag 22 juli 2004 08:58 schreef Dizer het volgende:Goedemorgen!!
Svurno is inderdaad lang gebleven
quote:Op donderdag 22 juli 2004 09:04 schreef niksan het volgende:
heb je er zin in??
Ik wasquote:Op donderdag 22 juli 2004 11:38 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Had je dr maar bij moeten zijn hoor.![]()
Kijk maar uit dat je ogen niet weer zeer gaan doenquote:Op donderdag 22 juli 2004 11:54 schreef BVO het volgende:
Goeiemorge![]()
.
Zonnetje begint hier te schijnen![]()
.
Ik denk dat ik m'n lenzen niet in doe vandaag, met die bril zie ik nu ook wel alles.quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:07 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je ogen niet weer zeer gaan doen![]()
Nou lekker dan, zit ik hier binnenquote:Op donderdag 22 juli 2004 12:45 schreef Duiveltja het volgende:
Zal wel door het mooie weer komen
Hier valt het erg tegen hoor. Wel lekker warm maar de zon komt maar heel vaag (bijna niet dus) door.quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:45 schreef Duiveltja het volgende:
Zal wel door het mooie weer komen
Waarom zit jij binnen dan? Zo leuk is Fok! niet toch? Lekker een beetje bijbruinen voordat je op vakantie gaat.quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:01 schreef ZOWIEE het volgende:
Hier is het lekker zonnig, blauwe lucht![]()
Maar ik zit dus binnen nu![]()
Ja, ik wou ook wel zo gaan hoor, want ik ben nog heel witquote:Op donderdag 22 juli 2004 13:06 schreef Dada het volgende:
[..]
Waarom zit jij binnen dan? Zo leuk is Fok! niet toch? Lekker een beetje bijbruinen voordat je op vakantie gaat.
Nee...post even in de GTST topic... HIJ MOET VOLquote:Op donderdag 22 juli 2004 13:13 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, ik wou ook wel zo gaan hoor, want ik ben nog heel wit, dus ik zal gelijk de daad bij het woord voegen.
Hm tja, niet zo’n slimme actie van mij, nu is ZOWIEE weg. Nou ja dan krijgen we straks mooie foto’s van een bruine ZOWIEE.quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:13 schreef ZOWIEE het volgende:
Ja, ik wou ook wel zo gaan hoor, want ik ben nog heel wit, dus ik zal gelijk de daad bij het woord voegen.
Ik ben er nogquote:Op donderdag 22 juli 2004 13:15 schreef Dada het volgende:
[..]
Hm tja, niet zo’n slimme actie van mij, nu is ZOWIEE weg. Nou ja dan krijgen we straks mooie foto’s van een bruine ZOWIEE.
Precies hetzelfde hiero. Altijd eerst rood. Maar goed je bent hier en dat is natuurlijk alleen maar leuker voor Dizer en mij.quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:18 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik ben er nog, maar meestal heeft de zon eerst een roodmakend effect op mij, en komt dat bruine pas daarna. Niet echt fotomateriaal dus.
Ja maar ik ga zo echt hoor, ik moet namelijk om 5 uur alweer werkenquote:Op donderdag 22 juli 2004 13:20 schreef Dada het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hiero. Altijd eerst rood. Maar goed je bent hier en dat is natuurlijk alleen maar leuker voor Dizer en mij.
Ik ben morgen voor het de laatste keerquote:Op donderdag 22 juli 2004 13:23 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja maar ik ga zo echt hoor, ik moet namelijk om 5 uur alweer werken(voor de laatste keer
)
maar ik kom af en toe wel even terug om het gtst-topic vol te posten. Ik hou het toch nooit lang uit in de zon.
Op Kreta is het 30 graden :') .
Lekker warm EN zonnig. Nou veel plezier. Doeiiiiiiiiiiiii.quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:23 schreef ZOWIEE het volgende:
Ja maar ik ga zo echt hoor, ik moet namelijk om 5 uur alweer werken(voor de laatste keer
)
maar ik kom af en toe wel even terug om het gtst-topic vol te posten. Ik hou het toch nooit lang uit in de zon.
Op Kreta is het 30 graden.
Tis niet eerlijkquote:Op donderdag 22 juli 2004 14:10 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben al bruin
quote:Op donderdag 22 juli 2004 14:19 schreef Dizer het volgende:
Ik ben meestal eerst een beetje rood en dan als ik wakker word de volgende dag bruinquote:Op donderdag 22 juli 2004 14:08 schreef BVO het volgende:
Ik word altijd gelijk bruin.
* Tania18 heeft nu dan ook alweer bruin kleurtje.
Niet zo zeuren, jij hebt lekker twee dagen vet gepartyed (?)quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bah, ik moet m'n kamer nog opruimen, boodschappen doen en koken.
Maar met dit weer komt het er niet echt van..
Pfff... het is maar waar je zin in hebtquote:Op donderdag 22 juli 2004 15:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh ja, dat is zo..
En ik heb net het gras gemaaid.!
quote:Op donderdag 22 juli 2004 14:24 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Jij zit daar maar zielig alleen, terwijl iedereen lekker buiten in de zon zit![]()
Ik moest!quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:41 schreef Tania18 het volgende:
Pfff... het is maar waar je zin in hebt![]()
Ik ga zo weer verderin de zon
![]()
1 hele week vrijquote:Op donderdag 22 juli 2004 15:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar morgen is mijn laatste dag en dan ben ik tot volgende week vrijdag vrij (want dan mag ik weer werken bij mijn andere baan)
quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik moest!.
Ik ga zo toch maar boodschappen doen.
quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
1 hele week vrij![]()
Gelukkig heb ik nog 5 weken![]()
Trouwens op de foto's in je fotoboek was je ook een beetje verbrandquote:Op donderdag 22 juli 2004 15:50 schreef BVO het volgende:
Ben ook weer ff binnen.
quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:53 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:53 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Trouwens op de foto's in je fotoboek was je ook een beetje verbrand![]()
Hoe kan je nou verbranden als je 10 minuten in de zon zit?quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:55 schreef BVO het volgende:
[..].
Maar toen had ik maar 10 minuten ofzo in de zon gezeten, kon toen niet langer vanwege m'n ogen..
Ik heb het ook gehad! Toen was ik naar de vlootdagen gegaan in Den Helder. We gingen een ijsjes eten buiten in de zon. We gingen 10 minuten zonnen en mijn hele gezicht was verbrandquote:Op donderdag 22 juli 2004 15:55 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hoe kan je nou verbranden als je 10 minuten in de zon zit?![]()
Ik verkleur heel snelquote:Op donderdag 22 juli 2004 15:55 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hoe kan je nou verbranden als je 10 minuten in de zon zit?![]()
Ik ben van nature (wat klinkt datquote:Op donderdag 22 juli 2004 15:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik verkleur heel snel.
Ben nu ook al bruin..
Aahquote:Op donderdag 22 juli 2004 15:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb het ook gehad! Toen was ik naar de vlootdagen gegaan in Den Helder. We gingen een ijsjes eten buiten in de zon. We gingen 10 minuten zonnen en mijn hele gezicht was verbrand
Mijne ookquote:Op donderdag 22 juli 2004 16:00 schreef ZOWIEE het volgende:
Mn buik is al wel bruin!
Jaa, vooral mn buik idd. Mn benen worden helemaal niet snel bruin dus dan heb je van die witte melkflessen. En mn gezicht wordt ook al niet snel bruinquote:Op donderdag 22 juli 2004 16:01 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Mijne ook![]()
Heb jij dat ook dat je buik en rug het snelst bruin worden? Heb ik ook, en dan zijn mijn benen en armen bijvoorbeeld nog helemaal niet zo bruin, staat ook lekker stom![]()
Ik ook...quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:58 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ben van nature (wat klinkt dat) al een beetje bruin
![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2004 16:15 schreef Dizer het volgende:
Ja lekker... iedereen zit hier weer over hoe bruin ze zijn en zo...
quote:
Ja was weer leuk hoor The Villa.quote:Op donderdag 22 juli 2004 21:42 schreef BVO het volgende:
Best leuk ja.. Ook net gekeken naar The Villa?
.
M'n zusje heeft tijdje terug ook als cassiere gewerkt bij AH, ze was er al snel mee gestopt..
Is altijd wel vermakelijke tv ja.quote:Op donderdag 22 juli 2004 21:43 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja was weer leuk hoor The Villa.
Ik heb het 4 jaar volgehouden bij AH![]()
Ik ook.quote:Op donderdag 22 juli 2004 21:47 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
4 jaar is eigenlijk ook veel te lang, nu ben ik werkloos
![]()
Ja ik moet in september stage lopen, maar geen enkel bedrijf wil me hebbenquote:Op donderdag 22 juli 2004 21:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ook.. Wil wel wat werk hebben als ik ga studeren volgend jaar hoor.
.
Ik vond die Gemma bij TV trouwens een-wijf.
Het is te hopen dat jouw stage leuker wordt dan die van Dizer.quote:Op donderdag 22 juli 2004 21:50 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja ik moet in september stage lopen, maar geen enkel bedrijf wil me hebben![]()
Nou wat was die Gemma een stom wijf zeg!maar die jongen van dr was ook wel een eikeltje eigenlijk.
Als ik een stage vind, anders moet ik in februari en dan moet ik weer werk vinden.quote:Op donderdag 22 juli 2004 21:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Het is te hopen dat jouw stage leuker wordt dan die van Dizer..
Ik vond die jongen wel aardig eigenlijk. Net als die ene dikke (marie geloof ik..)
.
Oh..quote:Op donderdag 22 juli 2004 21:56 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Als ik een stage vind, anders moet ik in februari en dan moet ik weer werk vinden.
Jaaaaaa, die was wel kick, maar die jongen was echt wel een beetje te slijmerig hoor
, in principe pasten ze wel bij elkaar. Ze waren daar allemaal gek trouwens, stelletje naaktlopers.
Nou ja, kan eigenlijk in elk bedrijf als ze maar een marketingafdeling hebben. Maar ja, ik ben dus al tijden op zoek en op van alles gereageerd, maar niemand wil mequote:Op donderdag 22 juli 2004 21:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh... En wat voor soort iets moet dat dan worden, die stage?
Iemand als jij vindt vast wel ietsquote:Op donderdag 22 juli 2004 22:01 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou ja, kan eigenlijk in elk bedrijf als ze maar een marketingafdeling hebben. Maar ja, ik ben dus al tijden op zoek en op van alles gereageerd, maar niemand wil me.
Maar maandag heb ik weer een gesprek dus dan misschien..
quote:Op donderdag 22 juli 2004 22:07 schreef niksan het volgende:
Hoi!!
* BVO heeft de kleur van een tomaat
je moet mijn gezicht eens zienquote:Op donderdag 22 juli 2004 22:08 schreef BVO het volgende:
[..].
Wordt vanzelf bruin.
.
Meestal heb ik dat ik als ik uit de zon kom rood ben, maar de volgende ochtend ben ik dan alweer bruin.
Foto!quote:Op donderdag 22 juli 2004 22:16 schreef niksan het volgende:
[..]
je moet mijn gezicht eens zien...zucht....verschrikkelijk....
ohh okee hier is ie dan:quote:Op donderdag 22 juli 2004 22:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Foto!.
.
Mooi rood is niet lelijk...quote:Op donderdag 22 juli 2004 22:23 schreef niksan het volgende:
[..]
ohh okee hier is ie dan:
![]()
![]()
![]()
zo rood
Ik heb hem al weer weggejaagd geloof ikquote:Op donderdag 22 juli 2004 23:29 schreef ZOWIEE het volgende:
Zelfs BVO is er nietquote:Op donderdag 22 juli 2004 23:32 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Het wil niet echt vanavond geloof ik
Beste Anita, zo mag je me nooit meer noemen.quote:Op donderdag 22 juli 2004 23:26 schreef Tania18 het volgende:
Tommetje
Ja maar dat klinkt veel liever dan Tom of Tommiequote:Op donderdag 22 juli 2004 23:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Beste Anita, zo mag je me nooit meer noemen.
Begrepen?.
Is Tommerd beter?quote:Op donderdag 22 juli 2004 23:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Beste Anita, zo mag je me nooit meer noemen.
Begrepen?.
En als ik vind dat Rik eigenlijk een veel betere naam voor je is?quote:Op donderdag 22 juli 2004 23:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Tommie is tof. Of Tom.
Tommerd is alleen toegestaan aan een paar mensen..
Geen van beiden, ik heb geloof ik 10 verschillende namen hierquote:Op donderdag 22 juli 2004 23:39 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Anita, Tania, hoe heet je nou echt?
Rik?quote:Op donderdag 22 juli 2004 23:39 schreef Tania18 het volgende:
En als ik vind dat Rik eigenlijk een veel betere naam voor je is?![]()
Weet ik nietquote:Op donderdag 22 juli 2004 23:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Rik?
Waarom Rik?
Je mag me alleen Rik noemen als je er een goede reden voor hebt.quote:Op donderdag 22 juli 2004 23:42 schreef Tania18 het volgende:
Weet ik niet![]()
Maar mag ik je nou zo noemen of niet?
Maar wel iets leuksquote:Op donderdag 22 juli 2004 23:41 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dus ik kan je eigenlijk alles noemen? Handig![]()
Oke.. mijn gevoel zegt dat Rik een goede naam voor jou is.quote:Op donderdag 22 juli 2004 23:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Je mag me alleen Rik noemen als je er een goede reden voor hebt..
Nope.quote:Op donderdag 22 juli 2004 23:44 schreef Tania18 het volgende:
Oke.. mijn gevoel zegt dat Rik een goede naam voor jou is.
Goed genoeg?![]()
Hind!!quote:Op donderdag 22 juli 2004 23:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Maar wel iets leuks![]()
Anita is niet leuk![]()
Nee Anita heeft zoiets Sjonnie-achtigsquote:Op donderdag 22 juli 2004 23:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Maar wel iets leuks![]()
Anita is niet leuk![]()
Daarom zeggen ze het ookquote:Op donderdag 22 juli 2004 23:45 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nee Anita heeft zoiets Sjonnie-achtigs
Wat is je naam dan?quote:Op donderdag 22 juli 2004 23:48 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Daarom zeggen ze het ook![]()
Oh ben jij er ook zo eenquote:Op donderdag 22 juli 2004 23:50 schreef Duiveltja het volgende:
Oh leuk Trauma team begint op SBS
Wat voor eenquote:Op donderdag 22 juli 2004 23:51 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oh ben jij er ook zo een![]()
Ik ken er meer die het geweldig vinden om mensen met open wonden half dood te zien bloeden![]()
Jaaa...quote:Op donderdag 22 juli 2004 23:51 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wat is je naam dan?
Nog 5 minuten, dan ben ik 18.5quote:Op donderdag 22 juli 2004 23:38 schreef Tania18 het volgende:
Nog 22 minuten dan ben ik 21.5![]()
![]()
Nee sorry ik heb er een aantal keer noodgedwongen naar moeten kijken, omdat ik iemand ken die nogal houdt van bloedquote:Op donderdag 22 juli 2004 23:53 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wat voor een
Ik vind het wel cool om te zien dat een persoon als "roadkill" binnenkomt en een week later gewoon naar huis kan.
Ik vind het gewoon interessant om te kijken.
Dat wou ik net zeggenquote:Op donderdag 22 juli 2004 23:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Nog 5 minuten, dan ben ik 18.5.
.
Ah nog een liefhebberquote:Op donderdag 22 juli 2004 23:54 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Oh, daar ga ik ook maar naar kijken, vind ik ook wel leuk.
quote:Op donderdag 22 juli 2004 23:55 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Sjors
Ik vind het trouwens wel leuk als de mensen weer beter worden hoorquote:Op donderdag 22 juli 2004 23:56 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ah nog een liefhebber
que?quote:Op donderdag 22 juli 2004 23:56 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Als in, ik mag niet met Milan naar bed want ik ben christelijk??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |