Lol, dat heb ik niet gezienquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:43 schreef Tania18 het volgende:
Hee, ik heb al een keer een topic gehad![]()
Toch lief![]()
En jij 18.5quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:43 schreef BVO het volgende:
Tania.
.
Overmorgen is ze 21.5.
Bupa wie?quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:44 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik dacht dat Bupatih een naamtopic zou krijgen?
Naja deze is wel leuk!
Nou?quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:44 schreef BVO het volgende:
Ik weet nog een slechte eigenschap van d'r..
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:44 schreef BVO het volgende:
Ik weet nog een slechte eigenschap van d'r..
quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:46 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:45 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nou?
Ik vat hem, ze is erg nieuwsgierigquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:47 schreef BVO het volgende:
[..].
Dat is toch geen slechte eigenschapquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vat hem, ze is erg nieuwsgierig
quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:49 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat is toch geen slechte eigenschap
H.?quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:50 schreef BVO het volgende:
Ze heeft het niet zo op bepaalde personen..
Welke personen?? Ik mag zo veel mensen niet hier op fok!quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:50 schreef BVO het volgende:
Ze heeft het niet zo op bepaalde personen..
Maar voior de rest verdient Anita dit topic wel.
En M. uiteraardquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:51 schreef Tania18 het volgende:
[..]
H.?
Het begint met Hin en eindigt met dquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:51 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Wat een kotswijf is dat.quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Welke personen?? Ik mag zo veel mensen niet hier op fok!
Onder andere alle mods uit DIG met in het bijzonder Lucille
Is Lucille nu echt Lucille Werner?? Dat vraag ik me al een hele tijd afquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:51 schreef Dizer het volgende:
Onder andere alle mods uit DIG met in het bijzonder Lucille
Oh, niet dusquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:52 schreef BVO het volgende:
Ik heb ooit nog gedacht dat het die mankepoot was..
.
Zie jij die mankepoot al mod zijn op DIG?quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:52 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Is Lucille nu echt Lucille Werner?? Dat vraag ik me al een hele tijd af![]()
Je mag niet spotten met andermans gebrekenquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Zie jij die mankepoot al mod zijn op DIG?.
Nou die Lucille op DIG is ook niet echt een slimme meid...volgens mij is zij op andere wijze aan haar promotie gekomenquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Zie jij die mankepoot al mod zijn op DIG?.
Ze heeft het IQ van een bromvlieg..
quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:44 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik dacht dat Bupatih een naamtopic zou krijgen?
Naja deze is wel leuk!
*Snik*...tssquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Bupa wie?
Neeeh...ik wil Tania in topicname
Ik ben daar nog nooit geweest eigenlijkquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:57 schreef Dizer het volgende:
Ach jah, heel DIG is zielig! Stelletje eikels dat het daar zijn...
Ach gut...quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
*Snik*...tss
Die foto/ogenquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:42 schreef Dizer het volgende:
Tania18, ze is wel al 21!! Niet vergeten hoor!
Goede eigenschappen:
Ze is lief, mooi, aardig, grappig en direkt
Slechte eigenschappen:
Ze heeft al een vriendje
Mooie foto:
[afbeelding]
Jij vindt diequote:Op woensdag 21 juli 2004 13:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Ach gut....
quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:58 schreef Bupatih het volgende:
*Snik*...tss
Ja.quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij vindt die- smiley echt leuk he
En wat moet je met die Inge de Bruin in je icon??
Ik heb Spaans en Frans gehad en ik vond Spaans veeeeeeel leuker!quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:02 schreef niksan het volgende:
eehh...ik zit met een klein probleempje....
bij mijn nieuwe studie kan ik kiezen tussen twee talen:
Frans en Spaans
kan iemand mij wat advies geven welke taal ik moet kiezen
btw: ik heb Frans1 gehad
Ehm...maakt het voor je studie nog uit of niet??quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:02 schreef niksan het volgende:
Frans en Spaans
Spaans is leuk! en ook best makkelijk. Ik had na 6 jaar Frans wel genoeg ervan en heb dus Spaans gekozen, weer eens wat anders.quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:02 schreef niksan het volgende:
Frans en Spaans
Dat meen je niet?quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:03 schreef Dizer het volgende:
Frans klinkt leuker....
Das dan wel weer waarquote:Frans gebruik je alleen in Frankrijk wat dus een kutland is....
Ja dat meen ik wel! Franse taal is gewoon heel mooi!! Alleen is het een kutlandquote:Op woensdag 21 juli 2004 14:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat meen je niet?.
[..]
Das dan wel weer waar.
quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:08 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Parijs
![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:09 schreef Duiveltja het volgende:
Het land zelf is niet kut, de mensen die erin wonen zijn kut
Dat zeg ikquote:Op woensdag 21 juli 2004 14:09 schreef Duiveltja het volgende:
Het land zelf is niet kut, de mensen die er in wonen zijn kut
Wat is er nou mis met een lekker bordje slakkenquote:Op woensdag 21 juli 2004 14:10 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
En het eten is vies![]()
de slakkenquote:Op woensdag 21 juli 2004 14:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat is er nou mis met een lekker bordje slakken
nou nee...volgens mij niet.... ja het heeft wel enig invloed op mijn toekomstige werkquote:Op woensdag 21 juli 2004 14:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ehm...maakt het voor je studie nog uit of niet??
Oftewel: Aan welke taal heb je meer bij je studie/werk?
Ik zelf zou voor Spaans kiezen![]()
Tsja...moeilijke keuze dan...quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:13 schreef niksan het volgende:
[..]
nou nee...volgens mij niet.... ja het heeft wel enig invloed op mijn toekomstige werk.....
tsja...het is moeilijk.... Frans heb ik al gehad (basis) dus daar rol ik zo weer in....Spaans moet ik helemaal van vooraf aan mee beginnen.... Spaans is meer een wereldtaal (geloof ik) dan Frans.....hmmm...
![]()
Arbeidsaanbod.... in Nederland vraagt men veel meer werknemers met Duits/Frans dan met Spaans (als ik in NL zou blijven wonen), daar tegenover staat dat ik ook kan emigreren en in het land zelf gaan wonen waar de taal wel wordt gesproken.quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tsja...moeilijke keuze dan...
Maar je had het erover dat het wel invloed heeft op je werk...hoe bedoel je dat?
het is hier nog zonnig/bewolktquote:Op woensdag 21 juli 2004 14:33 schreef Tania18 het volgende:
Zat ik net even in de tuin, begint het te regenen![]()
Dat magquote:Op woensdag 21 juli 2004 14:36 schreef niksan het volgende:
[..]
Arbeidsaanbod.... in Nederland vraagt men veel meer werknemers met Duits/Frans dan met Spaans (als ik in NL zou blijven wonen), daar tegenover staat dat ik ook kan emigreren en in het land zelf gaan wonen waar de taal wel wordt gesproken.
Natuurlijk moet ik kiezen wat mij leuk lijkt, maar dit telt voor mij ook mee... een beetje aan mijn toekomst denken mag toch wel??![]()
hihiquote:Op woensdag 21 juli 2004 14:33 schreef Tania18 het volgende:
Zat ik net even in de tuin, begint het te regenen![]()
oeh!quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat mag
Maar dan ga je toch lekker emigreren naar het altijd zonnige Spanje
Beetje chillen aan de Costa Brava, ...beetje werken...lekker toch![]()
Dan zal het bij jou zo ook wel gaan regenenquote:Op woensdag 21 juli 2004 14:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
hihi
Hier is het lekker weer....alhoewel...er zat net een hele zooi vogels boven mijn kop...echt héél veel
quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:41 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dan zal het bij jou zo ook wel gaan regenen![]()
Net de kat binnengehaald, die stond op de tuintafel tegen het raam aan te tikken
Het is niet eerlijk neequote:Op woensdag 21 juli 2004 14:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar het mag helemaal niet regenen![]()
Tsssk...en dat noemen ze dan zomer!!
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Als er maar tieten aan zitten vind ik het goed. Behalve Dash 3-In-1: die had van alles wat te veel. Isis Cabolet is een lekker ding. Als ze 18 is moet ze zeker terugkomen. Or better yet: als Lizzy dan onverhoopt toch moet sterven kan Isis beter gelijk terugkomen. Zo houden ze het lekkerheidsgehalte in ONM op peil.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:52 schreef BVO het volgende:
[..].
Wat een heerlijk topic is dat toch..
Ik heb die namen nooit begrepen... Dash2in1, Judas, en al die andere namenquote:Op woensdag 21 juli 2004 14:52 schreef BVO het volgende:
[..].
Wat een heerlijk topic is dat toch..
Dash 3-in-1 is een wasmiddel, net als Ariël.quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb die namen nooit begrepen... Dash2in1, Judas, en al die andere namen
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nou! Toch wel. Ze werd door een blinde geestesgestoorde gegrepen, ze vrat Joosts voer en moest mega over de tong schijten, ze opende de tietenmoederlijn (o.i.d.) en ze sodemieterde op.
Flauwquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Omdat Ariël nogal dik is, noemt ie dr Dash 3 in 1.
Het regent nu ook hierquote:Op woensdag 21 juli 2004 14:41 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dan zal het bij jou zo ook wel gaan regenen![]()
Net de kat binnengehaald, die stond op de tuintafel tegen het raam aan te tikken
Hier is het weer droogquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het regent nu ook hier![]()
Ze hebben in de ONM-topics voor elk personage een (flauwe) bijnaam.quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:22 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Flauw![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Dash 3-in-1 is een wasmiddel, net als Ariël.
Omdat Ariël nogal dik is, noemt ie dr Dash 3 in 1.
Ik post gemiddeld 2 posts per ONM topic.... en elke keer post ik hetzelfde:quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze hebben in de ONM-topics voor elk personage een (flauwe) bijnaam.
Als buitenstaander begrijp je dus niks van dat topic..
Zullen wij ook bijnamen bedenken voor de mensen van het showchattopic?quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat voor spelletje??quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:24 schreef BVO het volgende:
Het zonnetje begint weer te schijnen hier..
* Tania18 gaat even een spelletje doen..
Kom maar op.quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:26 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Zullen wij ook bijnamen bedenken voor de mensen van het showchattopic?
Ik kan niets origineels voor jou bedenken, alles komt uit op Hindquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Kom maar op..
Ik speel bejeweld tegen Dizer, sta met 6555 - 80 achter.quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:27 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat voor spelletje??
Rotspelquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:31 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Net zoiets als Zuma?quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:37 schreef ZOWIEE het volgende:
Bejeweld, dat is een spelletje dat op MSN zit, je moet dan steentjes wegklikken.
Toch grappig, gisteren was je nog zo aan het opscheppen over je kwaliteitenquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Rotspel.
Ik kan het niet..
quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:39 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hé!!! Je mag het ons niet kwalijk nemen dat er daar 1 klojo rondloopt die het geregeld voor de anderen verpest met zijn extreem lage niveau!!!!!quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:23 schreef BVO het volgende:
En Babette heeft dus gelijkquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:23 schreef BVO het volgende:
[..]
ZeWIV hebben in de ONM-topics voor elk personage een (flauwe) bijnaam.
Nee, m'n vader, maar ik hoor het commentaar in de vertequote:Op woensdag 21 juli 2004 16:14 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Kijk je naar de tour dan?![]()
Niet zo chagrijnigquote:Op woensdag 21 juli 2004 16:17 schreef Svensational het volgende:
Verder is alleen de titel en de OP van dit topic leuk.
Frankrijk is dus wel leuk!!! Zowel het land, de mensen als het eten.
En er is hier iemand die denkt in elke post overmatig een bepaalde smilie moet gebruiken![]()
Ja, die ja!! Heel irritantquote:Op woensdag 21 juli 2004 16:19 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Niet zo chagrijnig(<--- bedoel je die smiley??)
Waarom? Ik vind het een leuke smileyquote:Op woensdag 21 juli 2004 16:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, die ja!! Heel irritant
Frankrijkquote:Op woensdag 21 juli 2004 16:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
En Babette heeft dus gelijk
Verder is alleen de titel en de OP van dit topic leuk.
Frankrijk is dus wel leuk!!! Zowel het land, de mensen als het eten.
En er is hier iemand die denkt in elke post overmatig een bepaalde smilie moet gebruiken![]()
Niet 6 keer in elke postquote:Op woensdag 21 juli 2004 16:22 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind het een leuke smiley![]()
Ik vind ze stiekem vaak wel leuk hoorquote:Op woensdag 21 juli 2004 16:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
Hé!!! Je mag het ons niet kwalijk nemen dat er daar 1 klojo rondloopt die het geregeld voor de anderen verpest met zijn extreem lage niveau!!!!!![]()
en dat terwijl ik laatst nog - speciaal voor jou! - 10 foto's van Mimi (Aïsha) heb geplaatst...![]()
Overdrijven is ook een vakquote:Op woensdag 21 juli 2004 16:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niet 6 keer in elke post
Mart.quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:10 schreef Tania18 het volgende:
Ik word gek van die Mart Smeets![]()
Dat achterlijke commentaar de hele tijd![]()
Angelina Joliequote:Op woensdag 21 juli 2004 16:33 schreef niksan het volgende:
En nu alweer een nieuwe, jij bent niet bij te houden zeg..quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:42 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hier is de zon helemaal weg..![]()
-edit- he alweer een nieuwe avatar, ook leuk
Ik heb ook vaak nieuwe avatarsquote:Op woensdag 21 juli 2004 16:48 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
En nu alweer een nieuwe, jij bent niet bij te houden zeg..
Ik wil ook een nieuwe maar ik weet niet wat....![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb ook vaak nieuwe avatars
Je moet een foto van jezelf plaatsen
I quotte ZOWIEEquote:Op woensdag 21 juli 2004 16:51 schreef niksan het volgende:
[..]het begin staat er al....check mn fotoboek maar es...
maar is een foto van mijzelf zo belangrijk dan??![]()
Ja, dat wou ik eerst doen met die foto uit mn fotoboek, maar ik kreeg het plaatje niet mooi genoeg (Paintquote:Op woensdag 21 juli 2004 16:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb ook vaak nieuwe avatars
Je moet een foto van jezelf plaatsen
Ik kan het voor je maken!!!! Als je zegt welke foto het is!!!quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:52 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, dat wou ik eerst doen met die foto uit mn fotoboek, maar ik kreeg het plaatje niet mooi genoeg (Paint, geen zin om in PS te prutsen), dus toen had ik maar dat fotoboek gemaakt, met alle gevolgen van dien
.
Maar een eigen foto is eigenlijk ook wel onorigineel.![]()
owh shit...sorry!quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
I quotte ZOWIEE
quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:54 schreef niksan het volgende:
[..]
owh shit...sorry!
Nee de andere!!!quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:57 schreef niksan het volgende:
eehhwelke??
die zwart-witte
Wat lief dat je dat gemaakt hebt!quote:
Je kijkt juist zo schattigquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:03 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Wat lief dat je dat gemaakt hebt!
Maar ik kijk zo vaag op die foto...
Nou ja ik sla hem iig op.![]()
Loopt dat even mooi de soep inquote:Op woensdag 21 juli 2004 16:44 schreef Dizer het volgende:
Ooh en Sven....:')
quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Loopt dat even mooi de soep in
GTST heeft altijd minstens 14 voorgelopenquote:Op woensdag 21 juli 2004 16:48 schreef Dizer het volgende:
Stonden trouwens de GTST topics en de ONM topics een keer niet bijna gelijk? GTST loopt nu voor met 21 topics
Hoi Leoniequote:Op woensdag 21 juli 2004 17:11 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Je mag trouwens ook gewoon Leonie zeggen, die debiele nickname van mij.
AAh, wat lief!quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoi Leonie!!
Of vind je deze mooi?
[afbeelding]
Yepquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:14 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
AAh, wat lief!![]()
![]()
![]()
Maak je dat nou binnen 5 minuten?
Die is liefquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoi Leonie
Of vind je deze mooi?
[afbeelding]
Ik vind het alleen irritant van BVO die die smilie 3 keer (Ja, ik ga omlaagquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:09 schreef Tania18 het volgende:
[..]
:')
Ik heb paintshop pro en daarbij zit animation shop proquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:16 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Met wat voor programma? Ik heb ulead gifanimator, maar dat werkt niet echt..
quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind het alleen irritant van BVO die die smilie 3 keer (Ja, ik ga omlaag) per post doet. Bij jou is niks irritant
![]()
Ik post er gemiddeld wel 20 op een dag! Aleen helaas, toen ik me aanmeldde op deze forum 2 jaar geleden, heb ik even wat gepost en zag hoe moeilijk het was om erbij te horen in ONZ en andere plekken dat ik een jaar lang bijna niets heb gepost. Maar sinds een half jaar of zo ben ik elke dag vollop gaan posten en ben ik omhoog gegaan!!quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:18 schreef ZOWIEE het volgende:
Aantal posts: 623 (gemiddeld 5 per dag)
Gisteren nog 4!
wel erg weinig posts vergeleken met jou, Dizer
Gaaf man, hij is alleen niet uploadbaar, te grootquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb paintshop pro en daarbij zit animation shop pro
En dan gaat het heeel makkelijk!! Je zet de plaatjes naast elkaar die je wilt en dan gewoon zeggen hoelang de animatie moet duren. De kwaliteit van de animatie en tadaa!! Het is een gif file geworden
quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee de andere!!!
quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:48 schreef niksan het volgende:de eerste avatar doet het niet meer....site is offline
quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind het alleen irritant van BVO die die smilie 3 keer (Ja, ik ga omlaag) per post doet. Bij jou is niks irritant
![]()
Gebruik hem maar als webicon!! Ik bewaar hem wel. Ik haal hem niet van mijn server!! Ik heb genoeg ruimtequote:Op woensdag 21 juli 2004 17:23 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Gaaf man, hij is alleen niet uploadbaar, te groot.
Als ik hem bij picserver zet, is hij constant uit de lucht.
Sorry Anita.quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:25 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Niet Svensational pesten![]()
Wat ben jij lullig zegquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:24 schreef BVO het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Jij hebt geen levenquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:26 schreef Bupatih het volgende:5637 (gemiddeld 22 per dag)
Jij denkt dat 'ie de hele dag bezig is met 22 posts?quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij hebt geen leven
quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij hebt geen leven
quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:27 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Is al goed Malcolm![]()
Mooiquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:28 schreef ZOWIEE het volgende:
<-----------------------------
quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:28 schreef ZOWIEE het volgende:
<-----------------------------
Ach jah, zit er ook dagelijks op en ben behoorlijk verslaafd! Als ik 1 dag niet op fok ben, dan begint het overal te jeuken (ja, ik heb dan gewoon al gedoucht!!)quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Fok! is mijn leven
Misschien typt ie heeeel langzaamquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij denkt dat 'ie de hele dag bezig is met 22 posts?.
quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:29 schreef Duiveltja het volgende:
Ik heb 17205 (gemiddeld 16 per dag)
Graag gedaanquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:27 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dank je!![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:29 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Misschien typt ie heeeel langzaam
43quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:30 schreef BVO het volgende:
Het werkt idd verslavend..
Mijn aantal is echt belachelijk hoog, vooral door dat IDO-forum.
Mag van mij weer snel terug komen.
Misschien lezen jullie te langzaamquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:29 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Misschien typt ie heeeel langzaam
Ik post gewoon teveel.quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:31 schreef Tania18 het volgende:
[..]
43![]()
![]()
Idd!! Ik zag tijdens Idols mijn gemiddelde van 2 naar 3 en uiteindelijk naar 4 gaan!!!quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:30 schreef BVO het volgende:
Het werkt idd verslavend..
Mijn aantal is echt belachelijk hoog, vooral door dat IDO-forum.
Mag van mij weer snel terug komen.
Toch moest ik lachen toen ik het zagquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik post gewoon teveel..
Weer eentje erbij.
43 per dag is zo gedaan hoor.
Ik heb me tijdens Idols aangemeld en op de avond van de uitzending postte ik gemiddeld zo'n 800 posts elke week geloof ik.quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Idd!! Ik zag tijdens Idols mijn gemiddelde van 2 naar 3 en uiteindelijk naar 4 gaan!!!
Dat kwam allemaal dankzij AliceOpeens was ik alleen maar aan het vloeken dat zij door ging steeds!!! Helemaal toen zij door ging en Ron niet!! Woooow wat was ik toen pissed off zeg!!!
quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb me tijdens Idols aangemeld en op de avond van de uitzending postte ik gemiddeld zo'n 800 posts elke week geloof ik..
Dat was ook mijn grootstequote:Op woensdag 21 juli 2004 17:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Helemaal toen zij door ging en Ron niet!! Woooow wat was ik toen pissed off zeg!!!
Vor de uitzending en vooral erna vlogen de topics er doorheenquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:33 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:35 schreef Dizer het volgende:
Ron had toen zooooooo mooi gezongen en die trut met der karaoke versie van "But you must be some kind of a superstar...." gaat gewoon door en Ron niet!! Belachelijk gewoon!!
Ik ookquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:35 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik heb me speciaal bij Fok! aangemeld voor de GTST-topics.![]()
Ik hoop dat hij met een album komtquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:36 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Dat was zijn beste optreden, die avond![]()
My friend![]()
Ik ookquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij met een album komt
Zingt ie op een CruiseSchip??quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:38 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Maar hij zal waarschijnlijk voorlopig nog wel op dat cruiseschip blijven zingen![]()
Ik weet het niet zeker, dacht dat ik dat gehoord hadquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zingt ie op een CruiseSchip??Wat grappig!! Dat wist ik niet!!!
Toch geen Gay-CruiseShip he?
Naar wat voor films kijk jijquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:41 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, dacht dat ik dat gehoord had![]()
Heb je speciale Gay-Cruiseships dan??
(Daar was toen wel een keer een film over trouwens)
Boat Tripquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:41 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, dacht dat ik dat gehoord had![]()
Heb je speciale Gay-Cruiseships dan??
(Daar was toen wel een keer een film over trouwens)
Jaaa, die jaquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Boat Trip
Ik was daar heen, was echt een gave film!! We waren na een avondje stappen in amsterdam ladderzat nog de bioscoop ingegaan!! Zijn we naar die film gegaan!! Dat was zóóóóóóóó komisch gewoon
http://www.imdb.com/title/tt0285462/quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Naar wat voor films kijk jij
Ksst, Hind is engerquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:42 schreef BVO het volgende:
Ik vond diealtijd al een engerd.
.
Wat zij zegt!!!!quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:44 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ksst, Hind is enger![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:46 schreef Dizer het volgende:
Ik ga naar huis!! Want ik heb hongerrrrrrrrrr!!
Ciao
Post es een foto van haar zus danquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:46 schreef BVO het volgende:
Hind is leuk. En d'r zus ook.
.
.
Anita krijgt het volgende topic ook.quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:47 schreef Dada het volgende:
Ja halloooooooooooooo (hoi), ik ga dus echt niet alle voorgaande pagina’s lezen he. En Tania18 is al een keer geweest in de ShowChat reeks.
Even wachten.quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:47 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Post es een foto van haar zus dan![]()
Daar kan ik ook niks aan doen, ik heb het nog gezegdquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:47 schreef Dada het volgende:
Ja halloooooooooooooo (hoi), ik ga dus echt niet alle voorgaande pagina’s lezen he. En Tania18 is al een keer geweest in de ShowChat reeks.
Slijmbalquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Anita krijgt het volgende topic ook..
quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Anita krijgt het volgende topic ook..
Waarom is jouw naam niet Butipah, dat is makkelijkerquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
![]()
whahahquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:50 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Waarom is jouw naam niet Butipah, dat is makkelijker![]()
En waarom is jouw naam niet Tania21 of Taniaikzethiermaargeencijferneerwantikwordtochelkjaarouder ??quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:50 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Waarom is jouw naam niet Butipah, dat is makkelijker![]()
En het waren juist allemaal van die hoogstaande posts....quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:47 schreef Dada het volgende:
Ik dacht altijd dat het dat wasquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
whahah![]()
Omdat ik nog niet zo snugger was toen ik 18 wasquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En waarom is jouw naam niet Tania21 of Taniaikzethiermaargeencijferneerwantikwordtochelkjaarouder ??
Tss..nou bedankt dat je zoveel aandacht aan mij en mijn naam hebt besteed al die maandenquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:53 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het dat was![]()
Ik zie nu net pas dat het Bupatih is![]()
Maar ik heb wel een berichtje in je gastenboek gezetquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tss..nou bedankt dat je zoveel aandacht aan mij en mijn naam hebt besteed al die maanden![]()
Ja sorry, mijn welgemeende excuses enzo maar heb er echt geen zin in. Of heb ik iets leuks gemist?quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:53 schreef ZOWIEE het volgende:
En het waren juist allemaal van die hoogstaande posts....
quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:56 schreef Dada het volgende:
[..]
Ja sorry, mijn welgemeende excuses enzo maar heb er echt geen zin in. Of heb ik iets leuks gemist?
Trouwens leuk nieuw plaatje.
quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:56 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Maar ik heb wel een berichtje in je gastenboek gezet
quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:57 schreef Tania18 het volgende:
Nou ik ga!![]()
Kan ik het hier ook niet meer volgooien met onzin
Aardig van Dizer, maar ik had ook niet anders verwacht hij heeft mijn plaatje ook gemaakt (nou ja, passend gemaakt) en ik dacht ook die van BVO en wie weet van wie nog meer.quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:57 schreef ZOWIEE het volgende:
, was maar grapje hoor, meeste was onzinnig gelul hier.
Dank je, heeft Dizer net voor me gemaakt.
Doeiiiiiiiiiiii.quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:57 schreef Tania18 het volgende:
Nou ik ga!![]()
Hier een heel zwak zonnetje... maar dat is zo weer weg denk ikquote:Op woensdag 21 juli 2004 18:02 schreef Dada het volgende:
[..]
Aardig van Dizer, maar ik had ook niet anders verwacht hij heeft mijn plaatje ook gemaakt (nou ja, passend gemaakt) en ik dacht ook die van BVO en wie weet van wie nog meer.
Wanneer gaat die zon nou eens schijnen?
quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:29 schreef ZOWIEE het volgende:
Is iedereen nou weg ofzo?![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:31 schreef ZOWIEE het volgende:
Oh nu ga ik dus eten, doeii![]()
Ik heb nog noooooit meegemaakt dat Planet er uit lag. Misschien in de afgelopen 4 jaar maar 1x of zo!!quote:Op woensdag 21 juli 2004 19:29 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ga Chello er ook uit knikkeren.
Ik ga ADSL van XS4all nemen
was je weg dan?quote:Op woensdag 21 juli 2004 20:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zo, ik ben weer terug..
Nee, dat leek maar.quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:08 schreef Duiveltja het volgende:
was je weg dan?
Bupatih, waar slaat jou naam op?quote:Op woensdag 21 juli 2004 20:14 schreef Bupatih het volgende:
Hehe
Niet zijn naam over je eigen website heen plakken he?!!!quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:45 schreef Duiveltja het volgende:
http://bupatih.has-a-small-penis.com/
LOL![]()
quote:From correspondents in Bucharest
July 19, 2004
Crazed surgeon amputates penis
A ROMANIAN surgeon underwent a fit of madness while operating on a patient's testicles and instead cut off the man's penis and sliced it into three pieces, hospital officials said.
The surgeon, Naum Ciomu, was described as a senior member of the hospital staff and a professor of anatomy.
He had been operating on a 34-year-old man for a testicular malformation when he committed the act, the officials said.
"We are shocked by what has happened. It is the first time we have had such a case," said Sorin Oprescu, head of the Bucharest emergency hospital where the patient was rushed for emergency reconstructive surgery.
The operations have been entrusted to a highly respected Romanian plastic surgeon, Ioan Lascar, who said he would try to restore the man's urinary function but that he was unlikely to recover normal sexual activity.
Doctor Ciomu has been banned from entering an operating theatre for two months pending the results of an investigation by the medical council, Oprescu said.
Meanwhile the wife of the unfortunate patient said she was suing Ciomu.
Agence France-Presse
quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:05 schreef Dada het volgende:
Het kan erger Dizer:
[..]
quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:45 schreef Duiveltja het volgende:
http://bupatih.has-a-small-penis.com/
LOL![]()
link is nogal goor
Bupatih krijgt hem als het ana mij ligt, maar dan moet ik even zeggen wat Bupatih betekent!!!quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:21 schreef Dada het volgende:
Het gaat inderdaad hard. Ik vind dat Bupatih de volgende TT moet krijgen. Jullie ook? Dizer?
Bupatih is dat online betaalmiddel, dacht ik.quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:28 schreef Dizer het volgende:
Bupatih krijgt hem als het ana mij ligt, maar dan moet ik even zeggen wat Bupatih betekent!!!
Ja nu begint te dagen ja, Wally Wally ofzoiets. Hm dan weet ik het niet. Bupatih had Wally als gebruikersplaatje in het begin. Heb het toen in mijn hoofd geprint dat Bupatih dat betaalmiddel was. Is dus niet zo.quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:34 schreef ZOWIEE het volgende:
Wally.
quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:38 schreef Bupatih het volgende:
zitten jullie een beetje over mij te roddelen als ik er niet ben
hmmm...ik gok het op bierquote:Op woensdag 21 juli 2004 22:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat betekent Bupatih nou????
Hee joh!! Het is pas 11 uur!!quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:04 schreef ZOWIEE het volgende:
![]()
Ik schrok al, dacht dat mijn ellenlange fotoboek posts over honden en katten ten grondslag lagen aan jouw gaap.quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:09 schreef ZOWIEE het volgende:
Ja sorry, maar het is hier een beetje saai...
Er is bijna niemand en dat gedoe over computers...![]()
win2k zuigt!!! Of ik ga terug naar 98 of ik blijf op XP.quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:07 schreef Duiveltja het volgende:
Diz je bent zo saai dat Leonie ervan in slaap valt![]()
Maar ff serieus je kan beter win2k erop zetten. Dat zal sneller lopen dan XP
Als jij en Dada het hebben over diertjes, dan hebben Duiveltja en ik het over computers, is dat een oplossing?quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:14 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan er uuuuuuuuren over praten/schrijven.
Gelukkig. Ik dus ook. Maar zal me nu maar even rustig houden.quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:14 schreef ZOWIEE het volgende:
Nee hoor, ik kan er uuuuuuuuren over praten/schrijven.
Nou neequote:Op woensdag 21 juli 2004 23:14 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Uhm nee....![]()
Maar als je iets kwijtmoet...
"diertjes" pffffffffffff prima ik heb het met ZOWIEE over "diertjes" dan kunnen de nerds het fijn over computers hebben.quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:16 schreef Dizer het volgende:
Als jij en Dada het hebben over diertjes, dan hebben Duiveltja en ik het over computers, is dat een oplossing?
W2k is stabieler en sneller dan XP.quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
win2k zuigt!!! Of ik ga terug naar 98 of ik blijf op XP.
Ik irriteer me gewoon aan mijn broer!! Die moet zonodig achter een computer om af en toe wat te doen anders ha dik hem wel verkocht en een 17" tft monitor gekocht en dat aangesloten op mijn laptop! Maar jah, omdat ik mijn laptop vaak mee heb naar school, vind ie het niet leuk dat ie dan niet kan computeren!!! En er is geen ruimte op zijn kamer dat ik hem deze geef!! Ooooh dillema dillema!!
We hebben het alleen maar over mijn slome computer hoorquote:Op woensdag 21 juli 2004 23:18 schreef Dada het volgende:
[..]
"diertjes" pffffffffffff prima ik heb het met ZOWIEE over "diertjes" dan kunnen de nerds het fijn over computers hebben.
[Centraal] Katten Foto Topic #14quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:18 schreef Dada het volgende:
[..]
"diertjes" pffffffffffff prima ik heb het met ZOWIEE over "diertjes" dan kunnen de nerds het fijn over computers hebben.
Omdat we een beetje verstand hebben van pc's zijn we meteen nerdsquote:Op woensdag 21 juli 2004 23:18 schreef Dada het volgende:
[..]
Moah vind dat niet zo. Ik vind XP echt de beste OS tot nu toe!!quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:20 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
W2k is stabieler en sneller dan XP.
En de situatie met je broer is wel minder. Bij mij thuis heeft iedereen gelukkig zijn eigen pc
H..h..H.....HIJ BEGON. Met zijn "diertjes". Dat kan mijn tere zieltje niet verdragen. Godverredomme zeg. Ik ben weg naar [Centraal] Katten Foto Topic #14quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:21 schreef Duiveltja het volgende:
Omdat we een beetje verstand hebben van pc's zijn we meteen nerds
Kom nou weer terug, we stoppen er wel over *zucht*.quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:25 schreef Dada het volgende:
[..]
H..h..H.....HIJ BEGON. Met zijn "diertjes". Dat kan mijn tere zieltje niet verdragen. Godverredomme zeg. Ik ben weg naar [Centraal] Katten Foto Topic #14
w00t heeft geen betekenis!!! Het is gewoon een uitrukking dat ooit is verzonnen!!!quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:26 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Wie wist er nou meteen wat w00t betekent?
Engquote:Op woensdag 21 juli 2004 23:27 schreef Dada het volgende:
Krijg gewoon kippenvel als ik dit zie, eng gewoon
[afbeelding]
Is er ook een Honden plaatjes topic?
Ja daaaaaaaaaaag, met zo’n "zucht". Alsof ik een klein kind ben dat WEER lastig is. Rot nou gauw op. Ik ben lekker met ZOWIEE aan het kletsen.quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kom nou weer terug, we stoppen er wel over *zucht*.
Kom nou maar weer terug en niet zo snel boos worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |