Zet dat maar uit je hoofd en als je het maar laat!quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:03 schreef Luchtbel het volgende:
Straks ga ik helemaal niet in dit topic bevallen
Tuurlijk wel, gekkiequote:Op woensdag 21 juli 2004 10:03 schreef Luchtbel het volgende:
Straks ga ik helemaal niet in dit topic bevallen
Hoe is het met jouw vrouw?quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:49 schreef Gomorrah het volgende:
Tijd voor babybel om maar eens te verschijnen!!
Goed, erg moe en veel jeuk, maar verder goed. En...... vrijdag gaan we voor het eerst naar de verloskundige, dus vol spanning kijken we uit naar vrijdagquote:Op woensdag 21 juli 2004 10:50 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw vrouw?
Ik heb het gewoon in de theewinkel gehaald. Maar volgens mij kan je het ook krijgen in reformhuizen ed.quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:50 schreef snoopy het volgende:
Tinkepink, ik denk dat het voor mij al een beetje aan de late kant is om die thee te gaan drinken toch?
En waar haal je frambozenblaadjes vandaan![]()
ja, dat hoop ik ook, kijk er erg naar uit... *droomt even wegquote:Op woensdag 21 juli 2004 11:03 schreef Karin het volgende:
Spannend Gomorrah! Ik hoop dat jullie lekker naar het hartje kunnen luisteren
klinkt goed!!quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:05 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ohja, ik heb ook nog goed nieuws! Gisteren weer naar de arts geweest en ik heb al 1 cm ontsluiting!!!! Scheelt weer een uurtje pijnleiden. Ben helemaal blij!
Dus de thee heeft idd geholpenquote:Op woensdag 21 juli 2004 11:05 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb het gewoon in de theewinkel gehaald. Maar volgens mij kan je het ook krijgen in reformhuizen ed.
Ohja, ik heb ook nog goed nieuws! Gisteren weer naar de arts geweest en ik heb al 1 cm ontsluiting!!!! Scheelt weer een uurtje pijnleiden. Ben helemaal blij!
Ja, wie weet.quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:12 schreef snoopy het volgende:
[..]
Dus de thee heeft idd geholpen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |