Pfff dat is al een half jaar geleden . volgens mij heb ik hem gewoon op de nachtstand gezet en klikken maar. Wel een statief gebruiken want ze zijn al heel snel een beetje bewogen.quote:Op woensdag 29 december 2004 12:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Welke instellingen heb jij gebruikt?
Ah, dat dacht ik al. (Nachtstand dus )quote:Op woensdag 29 december 2004 17:11 schreef Ymke het volgende:
[..]
Pfff dat is al een half jaar geleden . volgens mij heb ik hem gewoon op de nachtstand gezet en klikken maar. Wel een statief gebruiken want ze zijn al heel snel een beetje bewogen.
Ja, dat wachten vind ik een beetje minder.quote:Ik heb er geloof ik toen een stuk of honderd gemaakt en er waren maar een paar die wel aardig waren.
Hou wel rekening met het langzame klikken van je camera ( weet niet hoe je dit noemt) maar er zit een flinke vertraging tussen het klikken en het uiteindelijke maken van een foto met een powershot.
Dus een hoop gokken ongeveer twee sec eerder afdrukken
Graag gedaan Bupatih , en veel succes met het maken van je vuurwerk fotos. Wel hier laten zien he?quote:Op woensdag 29 december 2004 17:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ah, dat dacht ik al. (Nachtstand dus )
[..]
Ja, dat wachten vind ik een beetje minder.Maar ik ben er verder erg blij mee.
Bedankt voor de info!
Als ze er een beetje uitzien, zal ik dat zeker doen.quote:Op woensdag 29 december 2004 17:15 schreef Ymke het volgende:
[..]
Graag gedaan Bupatih , en veel succes met het maken van je vuurwerk fotos. Wel hier laten zien he?
Mooi.Bengel!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 00:57 schreef Bengeltje het volgende:
mijn eerste vuurwerk foto
[afbeelding]
Shark,goed bezig!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 00:39 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
De rest post ik later vandaag....denk ik
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 00:39 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
De rest post ik later vandaag....denk ik
En ik vond mijn foto´s al zo mooi, maar nu ik dit zo zie.... kan ik wel inpakken geloof ik....quote:Op zaterdag 1 januari 2005 00:57 schreef Bengeltje het volgende:
mijn eerste vuurwerk foto
[afbeelding]
Ziet er goed uit,Bupatih !quote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:33 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meen je dat nou?quote:
Die eerste ziet er goed uit! lijkt wel een insect!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Meen je dat nou?
Ik zat gisteren helemaal te flippen, omdat ik niet wist hoe ik mijn fototoestel moest instellen![]()
Dankquote:
Dank je...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:19 schreef Puckzzz het volgende:
Heel mooi Robertje. Je ziet zelfs het wolkje van een ontploffing
Daar heb ik hem niets eens opgezetquote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:44 schreef Puckzzz het volgende:
Ik was vergeten mijn camera op Nightshot te zetten
Hier was ik naar opzoek.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:58 schreef petre86 het volgende:
TVP ( sorry voor de kick)
Ach, ik zal me best doenquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:58 schreef BIGGI het volgende:
Ben benieuwd of er nog wat mooie foto's komen dit jaar!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |