Ja zeg... da's niet in decemberquote:Op donderdag 23 december 2004 13:26 schreef Robertje het volgende:
In Groningen hebben ze toch Bommen Berend en Gronings ontzet zegt een geboren stadjer. Ik heb wel wat levels moeten aanpassen omdat sommige wel overbelicht waren. Je weet nooit wat ze van te voren afsteken.
Welke instellingen heb jij gebruikt?quote:Op zondag 15 augustus 2004 11:05 schreef Ymke het volgende:
Hier mijn fotos van het vuurwerk , vond het toch moeilijker dan ik gedacht had , veel foto;s zijn een beetje bewogen. Maar goed , weer geleerd
Canon powershot a70
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Same here! Ik kan nu lekker met mijn nieuwe camera sluitertijden van wel 30 seconden instellen. Nu lijkt me dat iets overdrevenquote:Op maandag 27 december 2004 12:17 schreef super-muffin het volgende:
Met oud en nieuw ga ik het ook maar eens proberen. Als ik een statief kan regelen. En nog redelijk nuchter ben.
Piemelen mag toch ook wel? Is ook een term voor pielen, vogelen, frutselen, etc. in mijn woordenboek danquote:Op woensdag 29 december 2004 13:24 schreef Robertje het volgende:
Piemelen??? Je bedoelt zeker pielenMaar veel plezier met je nieuwe camera
![]()
Je kan natuurlijk ook met je camera lopen kutten..quote:Op woensdag 29 december 2004 14:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Piemelen mag toch ook wel? Is ook een term voor pielen, vogelen, frutselen, etc. in mijn woordenboek dan
Wij spreken geen Puckzzzquote:Op woensdag 29 december 2004 14:19 schreef Puckzzz het volgende:
Piemelen mag toch ook wel? Is ook een term voor pielen, vogelen, frutselen, etc. in mijn woordenboek dan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |