Jaloers dat ons topic wél loopt?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:06 schreef hellmondunited het volgende:
die laatste zin dan weer he
jaquote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:10 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Jaloers dat ons topic wél loopt?
Ik miste ook al iets, maar wist zo 1-2-3 niet wat!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:15 schreef DutchGooner het volgende:
Volgens mij klopt ie trouwens niet,ik mis een mahgneetstrip op de achterzijde,hoe moeten we dan kaartjes halen bij de TB?
Neequote:Op woensdag 21 juli 2004 18:15 schreef Yeahinho het volgende:
Vanavond 'eindelijk' weer eens naar de Vliert!
: gewoon op de M-Side weer neem ik aan?
Jawel!quote:Op woensdag 21 juli 2004 19:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee
Bij FC, of int algemeen. Ik heb die kerel echt altijd zien lachen. Wat was dat toch een fijne vent.quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:46 schreef DutchGooner het volgende:
Hij is tegenwoordig commercieel manager
Dat is ook wat waard.quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:56 schreef DutchGooner het volgende:
DG heeft het shirtje van Marcel van de kampioenswedstrijd tegen RBC in 1999
Financieel gezien niet veel,emotioneel gezien wel.quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is ook wat waard.
Hij werd regelmatig overgeslagen maar verder was het niet bijzonder,wieberen dus met die gastquote:Op donderdag 22 juli 2004 10:22 schreef methodmich het volgende:
Hoe was Luis Diogo?
en dat is dus gebeurdquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:58 schreef DutchGooner het volgende:
En Gisvi zal wel exit gaan.
Als je in je eerste training een overbelaste hamstring oploopt betekent dat niet veel goeds
wat betreft die stages zie ik het ook niet meer zo te zitten. Deze zal ook wel weer na een week weg zijn.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:56 schreef Yeahinho het volgende:
We hebben inmiddels al zoveel van die onbekende namen op proef gehad....
Ik zie het allemaal niet echt meer zitten eigenlijk...
Tsja,de Rabo doet ons tegenwoordig ook sponsoren.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:34 schreef LadyFCDB het volgende:
Ik ging vanmiddag geld pinnen bij de Rabobank krijg ik ineens op het schermpje te zien:
Kom 30 juli a.s. naar de open dag van FC Den Bosch. Of open nu een fc den bosch rekening en krijg een gratis voetbal.
Moest toch wel even lachen toen ik dat las.
Hé, eindelijk eens een goeie actie!!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:34 schreef LadyFCDB het volgende:
Ik ging vanmiddag geld pinnen bij de Rabobank krijg ik ineens op het schermpje te zien:
Kom 30 juli a.s. naar de open dag van FC Den Bosch. Of open nu een fc den bosch rekening en krijg een gratis voetbal.
Moest toch wel even lachen toen ik dat las.
Hoofdklassers niet,is al gebleken dat dat niet werkt in Den Bosch.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:01 schreef methodmich het volgende:
Zijn er geen goede hoofdklassers / GGD'ers te vinden voor Den Bosch? Wat zijn nu nog de onderbezette / zwak bezette posities?
de Freitasquote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:40 schreef methodmich het volgende:
Ja. Afhankelijk van salariseisen zeg ik:
defensie: Regillio Vrede
middenveld: Misha Salden
aanval: Fabian de Freitas
Ja en liet een peperdure hotel rekening na....quote:Op zaterdag 24 juli 2004 16:19 schreef Yeahinho het volgende:
Wreh!!thuis 2x scoren tegen PSV
(en met 2-6 verliezen
)
maar verder kan ik er niks meer van herinneren, en hij was ook wel heel snel weer weg...
Sparta was een wandelclub waar ook aan andere dingen werd gedaan. NIVO staat voor na inspanning volgt ontspanning en was een voetbalclubje van jongeren.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:46 schreef Yeahinho het volgende:
Waar slaat de naam Nivo Sparta eigenlijk op?
Ja de plaatselijke vedette hè ?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:09 schreef methodmich het volgende:
Jij was de enige die je die luiheid kon veroorloven daar.
Had meer ingezeten.
Bij Ajax hebben ze het nog beter. Géén wedstrijd ter afsuiting van de open dag!quote:Op zondag 25 juli 2004 01:49 schreef DutchGooner het volgende:Ze hebben het weer voor mekaar,een open dag met als afsluiting Roda,dat had toch wel beter gekund
Wat bedoel je daar mee tong80???quote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:41 schreef tong80 het volgende:
LadyFCDB de broodjes bal zijn bij NIVO sparta heerlijk.
Op een open dag verwacht ik gewoon een club die je niet in de competitie tegen komt,voor mijn part spelen ze weer tegen Dunfermline oidquote:Op zondag 25 juli 2004 13:29 schreef Yeahinho het volgende:
Roda JC valt me niet tegen als tegenstander. Had je dan een ploeg als Barcelona verwacht DG?
Ik ga zoiezo beide wedstrijdenquote:Op zondag 25 juli 2004 16:10 schreef Yeahinho het volgende:
Eén van de twee wedstrijden spelen dus de bankzitters, aangevuld met jeugdspelers... maar welke?
200 meter hier vandaanquote:Op zondag 25 juli 2004 16:00 schreef DutchGooner het volgende:
en ze spelen dus idd de 5e en de 6e tegen Hoogland,in Amersfoort
Ook goed,jij komt ook?quote:Op zondag 25 juli 2004 19:07 schreef F1Bas het volgende:
[..]
200 meter hier vandaan![]()
Wist niet eens tegen hoogland moesten maar als ik dan vrij ben kan ik wel even gaan kijken ja.quote:Op zondag 25 juli 2004 19:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ook goed,jij komt ook?
Nee, nooit van gehoord.quote:Op zondag 25 juli 2004 19:25 schreef DutchGooner het volgende:
Ken jij toevallig dan een Eelko of Aukje Corbee als je uit de richting van Hoogland komt?
Ze krijgen het aftesten steeds beter onder de kniequote:FC Den Bosch test Spaanse verdediger af
25/7/2004 17:51
David Cordon Mesa komt niet in aanmerking voor een contract bij FC Den Bosch. De Spaanse verdediger kwam tijdens een stage fysiek te kort.
Cordon Mesa, die transfervrij mag vertrekken bij Zamora, sloot zich vrijdag aan bij de selectie van FC Den Bosch. Snel was het trainer Henk Wisman duidelijk dat de 29-jarige verdediger fysiek en conditioneel te kort kwam.
www.vi.nl
Ik denk dat ie hier ook snel zal kunnen beginnen met klagenquote:Op zondag 25 juli 2004 20:45 schreef F1Bas het volgende:
Het was toch die Wisman die bij Volendam die klaagde over te weinig versterkingen? Niet zo vreemd als ie iedereen aftest
Ik dacht steeds zal dit Yeahinho zijn.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:43 schreef Yeahinho het volgende:
Ik was op zoek naar een ouwe zuurpruim met NIVO-sjaal om z'n nek, maar heb je helaas niet gevonden tong!
Ik ken er niemand meer van. Dat de Kantine er zo sjovel uitziet ligt aan de gemeente we zijn al jaren in procedure om uit te breiden en een nieuwe kantine neer te zetten maar ze werken tegen.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:44 schreef Yeahinho het volgende:
Je hebt een verkeerd beeld van me tong, dat kan niet anders!
Ik stond aan de overkant bij de FCDB-dugout, dus lijkt me sterk dat we mekaar gezien hebben.
Ken je trouwens nog mensen van onze harde kern, of is de huidige oude kern de generatie na de jouwe?
Leuke accommodatie overigens, maar de kleedkamers en kantine zagen er van buitenaf maar armoedig uit!
Wij misten ook onze twee beste spelers.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:51 schreef Yeahinho het volgende:
Als ze komend seizoen zo gaan spelen als vanavond dan kunnen ze het vergeten...
Ik denk wel dat spelers als Cales en met name Schulp gemist werden. Zij kunnen tegen de amateurs wellicht iets extra's geven met hun technische kwaliteiten. Tegen 'echte' tegenstanders is het een ander verhaal...
Oe leuk, geef maar een linkje.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:59 schreef Yeahinho het volgende:
Als je denkt dat ik dit als verwijt aanvoer heb je het mis. Het was gewoon triest wat ze hebben laten zien. Ook zonder die 2 moeten ze normaal gesproken over een club als NIVO Sparta heen lopen!
Ben overigens druk bezig met m'n foto's... staan bijna op het net!
Bij Groene Ster-RJC ¤ 5,- betaald, maar prijzen voor oefenpotjes zijn tegenwoordig inderdaad beetje aan de dure kant voor sommige potjes!quote:Op zondag 25 juli 2004 13:29 schreef Yeahinho het volgende:
Roda JC valt me niet tegen als tegenstander. Had je dan een ploeg als Barcelona verwacht DG?
De entree-prijzen zijn trouwens absurd als je het mij vraagt!!
FC Den Bosch - Maccabi Haifa
FC Den Bosch - RBC Roosendaal
Nivo Sparta - FC Den Bosch
FC Den Bosch - FC Zwolle
FC Den Bosch - Roda JC
Rossum - FC Den Bosch
Deze bout-potjes (veel meer kun je niet van friendly's verwachten) gaan me gewoon 6 x ¤ 7,50 = 45 euro kosten in twee weken tijd!! En dat terwijl er net ook nog es 160 euro van m'n rekening is geschreven voor de seizoenkaart....
Oja, nu heeft Rik ook meteen antwoord op z'n vraag...
Dan had FCDB maar op tijd contact moeten opnemen met Alemannia Aachen, die hebben deze week trainingskamp in Delft, zou voor hun ook een leuke afsluiter op de terugweg zijn geweest.quote:Op zondag 25 juli 2004 14:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Op een open dag verwacht ik gewoon een club die je niet in de competitie tegen komt,voor mijn part spelen ze weer tegen Dunfermline oid
Dan nog liever Roda....quote:Op woensdag 28 juli 2004 01:13 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dan had FCDB maar op tijd contact moeten opnemen met Alemannia Aachen, die hebben deze week trainingskamp in Delft, zou voor hun ook een leuke afsluiter op de terugweg zijn geweest.
Uiteraardquote:Op woensdag 28 juli 2004 08:15 schreef LadyFCDB het volgende:
DG ik zal het "mooie" toegangskaartje voor je bewaren. Wil je ook het wedstrijdboekje????
Zijn weer mooie foto's Yeahinho.quote:
Het enigste wat die gast kan is die bal hard voor zich uit schoppen,er achteraan lopen en vervolgens een mislukte voorzet geven.quote:Op woensdag 28 juli 2004 16:25 schreef methodmich het volgende:
Tong is wel Brayton Biekman-fan geworden!
Creativiteit bij die gast?quote:Op woensdag 28 juli 2004 16:27 schreef tong80 het volgende:
Was idd de enige met enige creativiteit er ging iig dreiging van uit. Hoewel ie wel een paar kansjes miste.
Zeik niet over die prijs,anders blijf je lekker thuisquote:Op donderdag 29 juli 2004 18:34 schreef Yeahinho het volgende:
Benieuwd of we deze keer voor de verandering wél iets te zien krijgen voor die 7,50 euro...
Ik betaal gvd 1/4e van de prijs van mijn seizoenkaart (40 euro) in 2 weken voorbereiding, en wat zie ik er voor terug? Een stelletjes lamme takken die er keer op keer een boutwedstrijd van maken...quote:Op donderdag 29 juli 2004 18:37 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zeik niet over die prijs,anders blijf je lekker thuis
Die heb ik vorig jaar ook tijdens de competitie regelmatig gezienquote:Op donderdag 29 juli 2004 18:46 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
, en wat zie ik er voor terug? Een stelletjes lamme takken die er keer op keer een boutwedstrijd van maken...
Achja, tijdens die saaie wedstrijden hebben we tenminste nog het geleuter van ene DG achter onsquote:Op donderdag 29 juli 2004 18:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die heb ik vorig jaar ook tijdens de competitie regelmatig gezien
van wie?quote:Op donderdag 29 juli 2004 18:56 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Achja, tijdens die saaie wedstrijden hebben we tenminste nog het geleuter van ene DG achter ons.
als jij om 19.29 bij de poort staat welquote:Op donderdag 29 juli 2004 19:00 schreef Yeahinho het volgende:
Neem jij zometeen even een kaartje voor me mee naar de ingang van de Vlierttribune?
Kan ik 3 minuten langer blijven Fokken!
Ik rijd nu aan en loop zelf wel even naar de kassa; kzie je op de tribune wel!quote:Op donderdag 29 juli 2004 19:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
als jij om 19.29 bij de poort staat wel
Voor mij zal het wel een uur of 19.25 worden dat ik aanrijdtquote:Op donderdag 29 juli 2004 19:07 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik rijd nu aan en loop zelf wel even naar de kassa; kzie je op de tribune wel!
Auto,en het is wel 700 meter bij mij vandaanquote:Op donderdag 29 juli 2004 19:21 schreef methodmich het volgende:
Ga je per fiets of per auto DG?
Hup FC!quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
16!!!! Doelrijpe kansen creeren tegenover 2 van Zwolle en gewoon 0-0 spelen
Ben ik blij dat ik thuis gebleven ben. Had er gewoon al een voorgevoel over dat het niet veel zou worden. Van mij mag de competitie wel beginnen hoor.quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zijn ze in ieder geval beter dan Zwolle, dus net wat meer spanning in de HCE. Mooiquote:Op donderdag 29 juli 2004 21:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Auto,en het is wel 700 meter bij mij vandaan
Tsjonge tsjonge.
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 08:08 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik thuis gebleven ben.
Verstandig,commentaar leveren op iemand die alleen al meer uitwedstrijden van de FC heeft bezocht vorig seizoen dan jij in jouw gehele supporterscarriere is idd not donequote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:35 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Er ligt een opmerking op het puntje van mijn tong, maar ik slik em wijselijk in!
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Verstandig,commentaar leveren op iemand die alleen al meer uitwedstrijden van de FC heeft bezocht vorig seizoen dan jij in jouw gehele supporterscarriere is idd not done
En dat ga ik ook zo houden.....quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:18 schreef Yeahinho het volgende:
Wehehehe.
maar ze ligt idd wat uitwedstrijden voor...
Matig? Tegenover de vorige wedstrijden was dit zowat een spektakel!quote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:27 schreef DutchGooner het volgende:
en 3-3 tegen Roda,wederom een matige pot maar goed,niet verloren
Ben hard bezig lastige!quote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:25 schreef LadyFCDB het volgende:
Yeahinho wanneer komen de foto's online???
Vooral niet verder kijken dan je neus tong lang is tong!quote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:32 schreef tong80 het volgende:
Yeahinho heb je ook Foto's van NIVO-FC den Bosch ?
Kijk, dát hoor ik graag!quote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:45 schreef tong80 het volgende:
Sorry ben nu eenmaal een sufkut. Leuke foto's en de site bij m'n favo's gezet.
Ik had nog zo gezegd,zet mij niet op de foto! en wat zie ik,mijn rechterarm staat erop!quote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:16 schreef Yeahinho het volgende:
Eíndelijk klaar!
en dan spam ik ook meteen maar even: www.fcdbfans.nl voor uitgebreide fotoreportage van de open dag dus!
Ben blij! Op die foto stond je halve kop zelfs (ik kon em niet missen), dus ik heb flink moeten knippen om commentaar te voorkomen... en wat krijg ik? Commentaar!quote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik had nog zo gezegd,zet mij niet op de foto! en wat zie ik,mijn rechterarm staat erop!
en bedankt he,LUL!quote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:59 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ben blij! Op die foto stond je halve kop zelfs (ik kon em niet missen), dus ik heb flink moeten knippen om commentaar te voorkomen... en wat krijg ik? Commentaar!
You're welcomequote:Op zondag 1 augustus 2004 00:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en bedankt he,LUL!
Danku, en check je mail!quote:Op zondag 1 augustus 2004 09:01 schreef LadyFCDB het volgende:
Yeahinho het ziet er weer erg leuk uit. Wil je mij die ene foto sturen van voor de wedstrijd? Je weet vast wel welke![]()
Die Hall of Fame is alweer enkele jaren oud... en ook niet door mijzelf in elkaar gezet!quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:04 schreef 456 het volgende:
Yeahinho, er staat een fout op je site bij Hall of Fame:
Er staat dat Ruud van N geboren is op 22 april 1977. Klopt niet, is nl. 1 juli 1976. Op eerder genoemde datum is Anthony L geboren!
Kvind dat Hans Gillhaus ook wel in dat rijtje thuishoort eigenlijk![]()
En eigenlijk vind ik dat Rinus Israel er ook bij hoortquote:Op maandag 2 augustus 2004 00:32 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Die Hall of Fame is alweer enkele jaren oud... en ook niet door mijzelf in elkaar gezet!
Gillhaus zal er best in thuishoren als je dat zegt, maar hij is van voor mijn tijd (zijn korte 2e periode bij FC niet meegerekend) dus heeft ie pech.
Zal em binnenkort es aan gaan passen trouwens, want er klopt wel (heel veel) meer niet op de site..Ik roep al 2 jaar dat ik die grote schoonmaak meeneem bij de aanstaande layout-verandering, maar die verandering wordt steeds meer uitgesteld!
quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:58 schreef DIGGER het volgende:
Nou heeft m'n zoontje van e.o.a. fanatiekeling hiero een FCDB rompertje gekregen
Glimmen m'n dubbele uitlaatpijpen ook weer mooi
Nou heeft m'n zoontje van e.o.a. fanatiekeling hiero een FCDB rompertje gekregen
Pure grootspraak,maar ja,van een Hagenees mag je natuurlijk ook weer niet te veel verwachtenquote:Glimmen m'n dubbele uitlaatpijpen ook weer mooi
Ik zal em effe inkoppen...: half september dacht ik.quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:29 schreef DIGGER het volgende:
Wanneer ging jouw vrouw nou ook al weer biggen Rean?
Skala-shirt?! Dat is minstens 10 jaar geleden dat die op het shirt stonden......quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:35 schreef 456 het volgende:
Grappig; Nu op Ned3, Groot licht met Yvon Jaspers, het uitleggen van een schwalbe. Uitgelegd door: Koen van der Laak, in de Vliert!
Maar hij heft nog een Skala shirt aan. Zal wel heel oud zijn (ok nog geen tribunes achter de goals).
Leuk dat ze daar (ooit) den bosch voor hebben gevraagd.
Echt heel lang geleden zal dat niet zijn. Schat een jaartje of 2 / 3 maar langer niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:35 schreef 456 het volgende:
Grappig; Nu op Ned3, Groot licht met Yvon Jaspers, het uitleggen van een schwalbe. Uitgelegd door: Koen van der Laak, in de Vliert!
Maar hij heft nog een Skala shirt aan. Zal wel heel oud zijn (ok nog geen tribunes achter de goals).
Leuk dat ze daar (ooit) den bosch voor hebben gevraagd.
onze spitsen hebben de smaak te pakken na een 0-16 zege vandaagquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:16 schreef Cart_man het volgende:
Nog mensen die overmorgen mijn dorp komen vereren met een bezoek?![]()
Toegang gratis, bier is aanwezig.
Keeper van het eerste stelt niks voor, dus jullie spitsen moeten een makkelijke klus hebben.![]()
Gratis toegang tot het dorp zeker??quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:16 schreef Cart_man het volgende:
Nog mensen die overmorgen mijn dorp komen vereren met een bezoek?![]()
Toegang gratis, bier is aanwezig.
Keeper van het eerste stelt niks voor, dus jullie spitsen moeten een makkelijke klus hebben.![]()
Dat ook ja.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:47 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Gratis toegang tot het dorp zeker??
Ow,vertel eens?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:51 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zie je daar DG.![]()
hier ook een bolle kop en veel bier colaquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:06 schreef Cart_man het volgende:
En ja DG, bolle kop en veel bier.
Ook te herkennen aan arsenal petje of shirtjequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
hier ook een bolle kop en veel bier cola
Och, zolang het ludieke ideeen zijn, kan ik er nog wle om lachen.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 13:55 schreef komrad het volgende:
@LadyFCDB altijd hetzelfde tussen FCDB en Den haag
De aanleiding was alleen minderquote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:19 schreef Cart_man het volgende:
Dat laatste is naar mijn mening een veel leukere bezienswaardigheid.
Ja hoor, zijn niet veur niks oefenwedstrijden. Met een terugblik op 't geweldige kampioenschap.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:46 schreef Yeahinho het volgende:
Ze winnen twee keer met redelijk grote cijfers van een stel amateurs en meteen is het hozana...
Riepen jullie ook zo hard toen ze verloren van Haifa, en gelijkspeelden tegen RBC en Zwolle?
was idd niet slecht met 8 2e elftalspelers,2 spelers die terugkwamen van een blessure en Schutquote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:47 schreef Cart_man het volgende:
VV Hoogland - FC Den Bosch 0-6
Enkele foto's volgen morgen nog
Och. Waarom zou je je dan druk maken?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:46 schreef Yeahinho het volgende:
Ze winnen twee keer met redelijk grote cijfers van een stel amateurs en meteen is het hozana...
Riepen jullie ook zo hard toen ze verloren van Haifa, en gelijkspeelden tegen RBC en Zwolle?
Ja werkt super!!! Dacht dat jij het al vergeten was na wat ik je gegeven heb.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
was idd niet slecht met 8 2e elftalspelers,2 spelers die terugkwamen van een blessure en Schut
Ik zal je trouwens best gezien hebben maar er liepen zoveel dikkertjes daar rond,ongeveer net zoveel als lekkere wijven
Ennuh Lady,lekker he zo'n navigatie systeem
Blij dat ik niet geweest ben, want ik was hier al bang voor!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
...met 8 2e elftalspelers,2 spelers die terugkwamen van een blessure en Schut
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:59 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Blij dat ik niet geweest ben,
Hap, hap, hapquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]waardeloze kut instelling
jawelquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:06 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hap, hap, hap.
Je wil nu toch zeker niet gaan vertellen dat ik iets gemist heb (op voetbalgebied)??
Was het nóg beter als bij Beveren - Arsenal dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
jawel
Ik was eik de hoofdpersoon van het hoogtepuntquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:23 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Was het nóg beter als bij Beveren - Arsenal dan?
Kopen!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik was eik de hoofdpersoon van het hoogtepunt
Een of andere rechtsbuiten van ons nam 2 corners zeer slap
Op een gegeven moment komt die bal richting mij kant op en vervolgens schiet ik die bal,LET OP;10 JAAR NIET GEVOETBALT,vanaf de corner met een schitterende krul recht in de handen van de keeper,een staande ovatie,niet gelogen aangezien iedereen stond,viel mij ten deel.
Dit was toch wel het hoogtepunt van de dag
Wiens "zaakwaarnemer" ben jij? Deel: 2quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:27 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Kopen!
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:45 schreef Cart_man het volgende:
@DG: Zal je vast wel tegen gekomen zijn ja...
Nee ik had een blauw met zwart jurkje aan en mijn vriendin had een zwart fcdb voetbalbroekje aan...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:45 schreef Cart_man het volgende:
@LadyFCDB: Was jij toevallig diegene met het FCDB shirt aan?
Zou Fred vandaag niet de nieuwe aankoop bekend maken?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:27 schreef DutchGooner het volgende:
en 0-4 bij Almere
2e klasse,was een mengelmoesje van 1e en 2equote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:28 schreef tong80 het volgende:
Almere hoe hoog spelen die ? Want het is weer geen grote uitslag.
Ach ja,wat woordjes over en weer met wat joden en die 10 joden die er waren blijkbaar bang van de 8 Bosschenaren die er waren en belde wat vriendjes op.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:29 schreef Yeahinho het volgende:
Wat is er allemaal gebeurd?
ik lees van alles over Ajacieden....
Is Almere niet Omniworld, van 2 jaar geleden Amstelcup ofzo. Wat ik me kan herinneren was dat ook niet geweldig.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:27 schreef DutchGooner het volgende:
en 0-4 bij Almere
Omniworld is Almere maar dit was gewoon sv Almerequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:42 schreef LucienS het volgende:
[..]
Is Almere niet Omniworld, van 2 jaar geleden Amstelcup ofzo. Wat ik me kan herinneren was dat ook niet geweldig.
o.k., maar maak je niet druk joh, 40 jaar geleden was dat toch nog zee. Daar zijn ze nog niet verder ontwikkeld.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Omniworld is Almere maar dit was gewoon sv Almere
Wat een kutdorp zeg bah bah
Was de eerste keer dat ik daar was maar ik vind de Maaspoort al een ramp,kan je nagaan hoe ik over Almere denkquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:49 schreef LucienS het volgende:
[..]
o.k., maar maak je niet druk joh, 40 jaar geleden was dat toch nog zee. Daar zijn ze nog niet verder ontwikkeld.![]()
zeg maar dat Almere net zoiets als de Maaspoort maar dan een stuk of 50 maal groter,kortom een ramp.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:07 schreef LucienS het volgende:
haha denk er net zo over Maaspoort & almere helemaal. En we maken nog een rondje en bergje op en drempel op en af, en nog een rondje.. Gek worden!
en anders zit Omniworld nog niet ineens in de ere.. eerlijk waar ik denk dat DB 't nou toch langer dan een jaartje volhoudt. Ben benieuwd wat er aan spelers nog bijkomt...quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
zeg maar dat Almere net zoiets als de Maaspoort maar dan een stuk of 50 maal groter,kortom een ramp.
Dat alleen is al een reden om te hopen dat Omniworld bij de amateurs blijft
Heb inderdaad ook gehoord dat de Kings gaat sluiten! Niet dat ik het heel erg vind want vond het toch maar een .... tent.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:52 schreef klnvntrbyt het volgende:
Even OT... is het waar dat de enige discotheek van onze geliefde stad dorp vanavond voor het laatst open is? Ik heb zoiets gehoord van een collega van me die meerdere bronnen heeft die hetzelfde zeggen....
Het gaat erom dat de hoofdstad van Brabant straks geen enkele discotheek heeft.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 14:31 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Heb inderdaad ook gehoord dat de Kings gaat sluiten! Niet dat ik het heel erg vind want vond het toch maar een .... tent.
Je heb helemaal gelijk dat het een schande is om als hoofdstad van brabant geen discotheek te hebben. Het uitgaansleven in Den Bosch loopt helemaal ten einde.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 14:39 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Het gaat erom dat de hoofdstad van Brabant straks geen enkele disctoheek heeft.
Kijk, in ben van het type discotheek ganger. Ik heb vind ski-hut achtige tenten incl. ballen (hockey) tenten en tenten die vooral bedoeld zijn voor 'alternatievelingen' niet zo veel aan. In korte tijd van 3 discotheken naar 0 discotheken is een hele aderlating op uitgaansgebied.
Vandaar ook: Bosschenaren zie je overal... We moeten sowieso al ergens anders gaan stappen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 14:40 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Je heb helemaal gelijk dat het een schande is om als hoofdstad van brabant geen discotheek te hebben. Het uitgaansleven in Den Bosch loopt helemaal ten einde.
Idd mooi, 2 feyenoorders voor 1 linksback positie is wat teveel...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:09 schreef DutchGooner het volgende:
Nee, Snoyl speelde nog niet mee (wel logisch aangezien ie nog niet 1 keer heeft meegetraind).quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:29 schreef 456 het volgende:
Heeft hij vanavond al meegespeeld tegen UNA?
(0-9, netjes!)
Volgens mij zit het met dat scorend vermogen wel snor (Vlogen ze er vorig jr niet uit tegen een amateur club in de eerste ronde?)
Idd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:42 schreef LucienS het volgende:
2 jaar geleden werden we toch door diezelfde UNA d'r uit geflikkerd??
o.k., dan vinnik 't een hele mooie uitslag!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:46 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Idd.
Tsja we zullen er maar niet van uitgaan dat UNA achteruit is gegaan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:53 schreef tong80 het volgende:
Dan zijn we enorm vooruit gegaan.
Ik keek (en kijk nog steeds). Zag mezelf in beeld, hoi-hoi!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:28 schreef 456 het volgende:
NU op sbs6
Te laat ...
Ik was ook in beeld!!!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:55 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik keek (en kijk nog steeds). Zag mezelf in beeld, hoi-hoi!
Benieuwd wie we gaan loten...
Gefeliciteert met je zoon DG!quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:29 schreef DIGGER het volgende:
Wanneer ging jouw vrouw nou ook al weer biggen Rean?
Hier dacht ik even dat ik iets gemist hadquote:Op woensdag 11 augustus 2004 08:53 schreef Reanimatie.com het volgende:
[..]
Gefeliciteert met je zoon DG!
Ik las het nu pas, ben momenteeel verschrikkelijk druk met mijn huis, zaterdag gaan we namelijk over. De dame in kwestie loopt nu op 35 weken, dus is het allemaal krap dag. 16 September is ze uitgerekend, nog een weekje of 5 tot 8 (uitloop).
Zondag ben ik *eindelijk* weer eens terug in de heilige Vliert. Dan laat ik even de boel de boel en ga ik genieten van bier, spreekkoren en voetbal !!! Eindelijk weer voetbal !!!!
ik kan wel janken van geluk!!!
Als we na DutchGooner ook DIGGER al DG gaan noemen wordt het idd wel lastig jaquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:41 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Hier dacht ik even dat ik iets gemist had
Voor al dat uitschot hebben ze hier een heel mooi topic gemaakt:quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:09 schreef Reanimatie.com het volgende:
Sorry Sorry, ik bedoelde natuurlijk Digger.
Dat wist iedereen toch. Er is toch niemand die geloofd dat DutchGooner de eerste 20 jaar vader gaat worden. Als hij het uberhaupt ooit gaat worden.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:09 schreef Reanimatie.com het volgende:
Sorry Sorry, ik bedoelde natuurlijk Digger.
Als ik me niet vergis heb ik em onlangs nog horen roepen dat die kleine kutjong niks voor hem zijn en hij ze dus ook niet wilquote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:29 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Dat wist iedereen toch. Er is toch niemand die geloofd dat DutchGooner de eerste 20 jaar vader gaat worden. Als hij het uberhaupt ooit gaat worden.
Dat heb ik hem ook vaak horen zeggen!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:42 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis heb ik em onlangs nog horen roepen dat die kleine kutjong niks voor hem zijn en hij ze dus ook niet wil.
Jij hebt maar weinig van de wedstrijd gezien als je dat vraagt!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:57 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Dat heb ik hem ook vaak horen zeggen!
Yeahinho om weer ff on topic te gaan, gister was de snoyl er toch wel bij?
Ja heb hem zien staan toen ik een rondje liep. Stond aan de overkant. Die Rachid Chelab zei me eigenlijk ook weinig. Was dat die donkere die mee deed?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:02 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Jij hebt maar weinig van de wedstrijd gezien als je dat vraagt!
Hij zal wel ergens langs de kant hebben gestaan waarschijnlijk, maar ik heb em niet gezien...
Nu dit onderwerp trouwens toch aangesneden is....
Wanneer kunnen we een kleine Lady- of SirFCDB op de tribune verwachten?
Ja ben ik inderdaad ook bang voor. Mocht dit ook echt het geval zijn dan zal ik weinig mijn mond open doen denk ik want die ziekte kan ik mijn stront niet uit krijgen om iemand te verwensen ook al heb ik nog zo'n hekel aan iemand.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:28 schreef Yeahinho het volgende:
Sfeertje zal aan de ene kant wel top, maar aan de andere kant op z'n Bossch' gezegd kut zijn ben ik bang...
Sommige (ik hoop niet al te veel, maar ben er bang voor) supporters vinden het namelijk leuker om de tegenstander van alles toe te wensen, dan de eigen ploeg te steunen. Ben bang dat dat zondag tegen Den Haag helemaal erg zal zijn, want het is natuurlijk stoerder om 'kanker den haag' te zingen dan 'fc den bosch'.....
Een beetje het uitvak jennen kan geen kwaad, en sommige ludieke anti-teksten kan ik ook wel waarderen. Ludiek is er echter meestal niet veel, want "kanker den haag" is niet al te moeilijk voor de meesten en klinkt nou eenmaal 'stoer'...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:43 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Ja ben ik inderdaad ook bang voor. Mocht dit ook echt het geval zijn dan zal ik weinig mijn mond open doen denk ik want die ziekte kan ik mijn stront niet uit krijgen om iemand te verwensen ook al heb ik nog zo'n hekel aan iemand.
Ja ik ben een![]()
Ja inderdaad eigen schuldquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:57 schreef Yeahinho het volgende:
Trouwens.. afgelopen week vond ik een gaatje in de rechtermauw van m'n FC-shirt (van vorig jaar)!
Al scheldend op de slechte kwaliteit van dat ding bedacht ik me dat dat vast een brandgaatje van een fakkel moet zijn.... Eigen schuld dus, maar het was voor een zeer goed doel!
Mocht dat maar, dan had ik ze zeker bij!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:00 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Zou tof zijn om die zondag ook af te steken.
Al komen jullie met 40 bussen. De punten blijven hiero!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:17 schreef Thetallguy het volgende:
Ligt aan het wedstrijdverloop denkik, als het al snel 0-3 staat wordt het wel een feestje ja
Maar gezien de rivaliteit verwacht ik opzich niet veel goeds![]()
En zo is da!!!! Kom op dan.......quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:10 schreef LucienS het volgende:
[..]
Al komen jullie met 40 bussen. De punten blijven hiero!
Die bemoeien d'r eigen er dus niet meer mee,tegenwoordig is het de beslissing van de clubs en de gemeentenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:03 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
kut-knvb
Hey Leef jij ook nog????quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 01:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die bemoeien d'r eigen er dus niet meer mee,tegenwoordig is het de beslissing van de clubs en de gemeenten
Zoiets had ik ook gelezen, maar volgens mij is dat weer teruggedraaid ofzoquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 01:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die bemoeien d'r eigen er dus niet meer mee,tegenwoordig is het de beslissing van de clubs en de gemeenten
Nee,eik niet...quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 09:18 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Hey Leef jij ook nog????
Ik las het in de krant ja! Das niet misselijk.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 11:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee,eik niet...
Morgen 6000 toeschouwers,valt me niet tegen voor een risicowedstrijd zoals tegen Den Haag
kom op,6-0 is reeelquote:Op zondag 15 augustus 2004 00:42 schreef Eilanden het volgende:
* DutchGooner schudt DG wakker
Schitterend doelpunt onderkant lat van Koentjequote:Op zondag 15 augustus 2004 16:45 schreef klnvntrbyt het volgende:
In dat andere topic las ik net dat FCDB supporters stenen zaten te gooien en een hek hebben doorbroken?
Als dat waar is, bewijzen ze FCDB een hele slechte dienst. Kunnen ze de volgende keer niet nadenken over de consequenties (boete!)....
Ik dacht dat dat niet meer kon gebeuren nu het uitvak helemaal aan de spoorzijde zou zijn. Maar daar zitten nu dus ook FCDB supporters? En dat terwijl de Mside al 'verplaatst' was naar de Nsidequote:Op zondag 15 augustus 2004 16:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Schitterend doelpunt onderkant lat van Koentje
Alleen die relletjes
Den Haag komt als eerste naar het hek,sommige van ons reageren en slaan door het eerste hek heen en vervolgens gooien beide continu stenen naar elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |