Dit topic is o.a. met jou in gedachten geopend. Jij hebt immers ook meerdere keren laten weten hoe je denkt over uiten en de lastigheid van woorden.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Leuk initiatief.
De gedachte even bij iemand in gedachten te zijn..quote:Op dinsdag 20 juli 2004 01:00 schreef Callas het volgende:
[..]
Dit topic is o.a. met jou in gedachten geopend. Jij hebt immers ook meerdere keren laten weten hoe je denkt over uiten en de lastigheid van woorden..
Van wie is dit werk??? Is het een aquarel???quote:Op woensdag 21 juli 2004 12:13 schreef Callas het volgende:
[afbeelding]
Sorry Rock, ik kon er ook helaas niet achterkomen.quote:Op woensdag 21 juli 2004 12:23 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Van wie is dit werk??? Is het een aquarel???
Just wondering![]()
Ja, ik vind het ook een heel fris schilderij. Maar wel geeft ook wel een vervreemd gevoel ofzo. Ja, ik hou er wel vanquote:Op woensdag 21 juli 2004 12:41 schreef Callas het volgende:
[..]
Sorry Rock, ik kon er ook helaas niet achterkomen.
Heb deze ook gepost onder het mom van "to fris is to be", niet omdat ik de aquarel zo mooi geschilderd vind, maar het is in mijn ogen wel een bijzonder fris weergegeven frisbee..
In een agressieve bui DO2??quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
[afbeelding]
Jawel,quote:Op donderdag 22 juli 2004 17:30 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
In een agressieve bui DO2??
Hihi, wat leuk!! Met een eerlijk, frisse maar vooral verbaasde blik de wereld inkijken, is dat hoe jij je vandaag voelt DO2??quote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
[afbeelding]
Vandaag is voor mij een dag van oprechte verbazing en onbedorven nieuwsgierigheid.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:02 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Hihi, wat leuk!! Met een eerlijk, frisse maar vooral verbaasde blik de wereld inkijken, is dat hoe jij je vandaag voelt DO2??
Jouw dochtertje trouwens??
Ha, aan het werk Gellius.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:45 schreef Gellius het volgende:
[afbeelding]
U voelt zich als een jong veulentje in de wei??quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:58 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
U voelt zich als een jong veulentje in de wei??
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 12:12 schreef beestjuh het volgende:
[..]Al een paar dagen
Magnifiek portret, qua opname en onderwerp.quote:
U bent van uw stokje gevallen??quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
[afbeelding]
Het is nog altijd jij voor jou, ja!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:05 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
U
Zoiets.quote:bent van uw stokje gevallen??
Een leek kan zien dat het hier de verkeerde vogel betreft.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Het is nog altijd jij voor jou, ja!.
[..]
Zoiets.
Welke vogel?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:11 schreef Parabola het volgende:
[..]
Een leek kan zien dat het hier de verkeerde vogel betreft.
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:06 schreef Callas het volgende:
Beeld van de dag..
Mijn nederige excussesquote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:06 schreef Callas het volgende:
Beeld van de dag..
Uhmm, ik weet niet of ik jou niet snap, of jij dit topic niet..quote:
Mijn bedoeling was WOTD en WVDD in beeld en ook 1 keer per dag.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:10 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Uhmm, ik weet niet of ik jou niet snap, of jij dit topic niet... Maar het is toch de bedoeling dat je je gevoel uitdrukt in woorden??! (De tegenhanger van Hoe voel je je nu ? # 249)
Anyway. Ontopic:
[afbeelding]
Wat een verkrachting van Michelangelo's godelijke scheppingquote:Op zondag 1 augustus 2004 13:26 schreef Grumpey het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:55 schreef Callas het volgende:
[afbeelding]
toevoeging: sterkte Automatic Rock.
Leuk en aardig, maar ontiegelijk off-topic, natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:39 schreef Gellius het volgende:
Och kom, zo voelt niemand zich toch ooit? Een paar bomen en een modderig pad? Voeten moeizaam zompig optrekkend uit de drek en natte sokken? Om over de insecten nog maar te zwijgen.
Sorry hoor.
no problem, ik let bij plaatjes ook veel meer op welk gevoel ik erbij krijg. Ik vond dit mooie kleuren en daarnaast heb ik gister de hele dag in de duinen gelopen (ik woon er naast) met een vriendin en het was gezellig. Dit plaatje kwam dus qua gevoel en beetje qua activiteit overeen. Ik wil voortaan wel de uitleg bij mijn plaatjes eronder typen maar vind dat plaatjes alleen meer zeggen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:39 schreef Gellius het volgende:
Och kom, zo voelt niemand zich toch ooit? Een paar bomen en een modderig pad? Voeten moeizaam zompig optrekkend uit de drek en natte sokken? Om over de insecten nog maar te zwijgen.
Sorry hoor.
Jezus, wat een beeld.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:02 schreef OllieA het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:49 schreef Callas het volgende:
[afbeelding]
Hej Do2, nieuw user-icoontje?? Is het eigen werk, offuh..??quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |