jazekerquote:Op maandag 19 juli 2004 23:21 schreef haaahaha het volgende:
Gaat ook op voor mp3's e.d.?
Ik ook, een echte cd heeft toch meer ziel dan een met mp3 gebrande cd.quote:Op maandag 19 juli 2004 23:22 schreef nikky het volgende:
[..]
jazekerals ik meerdere nummers van een artiest heb gehoord en ik vind het mooi dan koop ik de cd
ik heb een aardige collectie orginele cd's ( fokkers kunnen soms overdrijven ik heb er maar 175 ofzo )
zoveel duurder zijn de games niet dan zoveel jaar terug.quote:Op maandag 19 juli 2004 23:22 schreef Markster het volgende:
"Als ie gewoon goed werkt, waarom zou je hem dan downloaden?"
Ik persoonlijk krijg het meeste van vrienden op een CDr'tje, dus ik koop ook weinig spellen.
Het is godverdomme toch niet normaal dat je 62 euro voor een SPEL moet betalen ?
Waar hale het gore lef vandaan
Kan dat? Zijn ze niet gesealed ofzo??quote:Op maandag 19 juli 2004 23:26 schreef BMWM3 het volgende:
Waar ik ook echt matig vind.
Dat iemand een cd koopt bij FRS, Bart Smitof whatever, en dan de volgende terug komen brengen om te zeggen dat hij hem niet leuk vindt, en ondertussen thuis te hebben gekopieerd
![]()
![]()
![]()
![]()
Neequote:Op maandag 19 juli 2004 23:27 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Kan dat? Zijn ze niet gesealed ofzo??
wat dacht je er van om de multiplayer key op te schrijvenquote:Op maandag 19 juli 2004 23:26 schreef BMWM3 het volgende:
Dat iemand een cd koopt bij FRS, Bart Smitof whatever, en dan de volgende terug komen brengen om te zeggen dat hij hem niet leuk vindt, en ondertussen thuis te hebben gekopieerd
![]()
![]()
![]()
![]()
daarom is de regel bij ons éénmalig ruilenquote:Op maandag 19 juli 2004 23:26 schreef BMWM3 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooie film ja, zou ik kopen ipv kopieren!!quote:Op maandag 19 juli 2004 23:27 schreef Notorious_Roy het volgende:The Neverending Story
hoe merk je dat danquote:Op maandag 19 juli 2004 23:24 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Ik ook, een echte cd heeft toch meer ziel dan een met mp3 gebrande cd.
En zo hoort het. Bart Smit heeft alles in eigen handen.quote:Op maandag 19 juli 2004 23:28 schreef nikky het volgende:
[..]
daarom is de regel bij ons éénmalig ruilengeen geld terug en je moet er weer software voor uitzoeken.... we weten wel wat mensen thuis doen hoor.... en dan met een megaspel terugkomen... ik vind hem maar niks
right
Het gaat ze toch om die multiplayer code ik vind het een domme regel van bart smit danquote:Op maandag 19 juli 2004 23:28 schreef nikky het volgende:
[..]
daarom is de regel bij ons éénmalig ruilengeen geld terug en je moet er weer software voor uitzoeken.... we weten wel wat mensen thuis doen hoor.... en dan met een megaspel terugkomen... ik vind hem maar niks
right
dvd's wel toch?quote:Op maandag 19 juli 2004 23:27 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Kan dat? Zijn ze niet gesealed ofzo??
Tis ook eenbudget kwestiequote:Op maandag 19 juli 2004 23:28 schreef static het volgende:
Ik ben een van de weinigen geloof ik die dat spul ook daadwerkelijk koopt; geldt ook voor CD's en DVD's.
Meestal na een demo, dat wel.
Ja iddquote:Op maandag 19 juli 2004 23:28 schreef Steve-O2 het volgende:
[..]
wat dacht je er van om de multiplayer key op te schrijven
dat kan tegenwoordig niet meer hoorquote:Op maandag 19 juli 2004 23:26 schreef BMWM3 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe je die ziel merkt? Dat is denk ik de waarde die je er zelf aan geeft.quote:Op maandag 19 juli 2004 23:28 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
hoe merk je dat dan
Zit geen verschil in de spellen, ja het hoesje.. Je hebt het spel toch al, waarom zou je er 50 euro voor uitgeven. Leven is toch al veels te duur.. Mochten ze een oplossing vinden dat het downloaden echt tegen zal houden so be it, tot die tijd..
o ja? stel je voor jij hebt een vet dure game gekocht van 49.95.... en je hebt met je hoodje niet helemaal goed gekeken naar de specs... en hij doet ut nietquote:Op maandag 19 juli 2004 23:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Het gaat ze toch om die multiplayer code ik vind het een domme regel van bart smit dan
Ik koop ook echt alles originieel. Eerst kijken/luisteren bij een vriend en dan beslissen of het wel nut heeft!quote:Op maandag 19 juli 2004 23:28 schreef static het volgende:
Ik ben een van de weinigen geloof ik die dat spul ook daadwerkelijk koopt; geldt ook voor CD's en DVD's.
Meestal na een demo, dat wel.
Misschien vind ik het woord 'ziel' hier iets te ver gaanquote:Op maandag 19 juli 2004 23:30 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Hoe je die ziel merkt? Dat is denk ik de waarde die je er zelf aan geeft.
Een mp3 gebrande cd mieter ik na het luisteren in de auto zonder hoesje in het dashboard kastje, een gekochte cd doe ik in het hoesje, ik ben er zuiniger op, het heeft meer waarde voor me. Dat is die ziel denk ik, zoiets kon je niet zelf bedenken?
knipquote:Op maandag 19 juli 2004 23:30 schreef Tinus1983 het volgende:
[..]
dat kan tegenwoordig niet meer hoor
Niet? volgens mij bij veel winkels dus wel..quote:Op maandag 19 juli 2004 23:30 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ook niet
ja en de volgende die het spel koopt?quote:Op maandag 19 juli 2004 23:30 schreef nikky het volgende:
[..]
o ja? stel je voor jij hebt een vet dure game gekocht van 49.95.... en je hebt met je hoodje niet helemaal goed gekeken naar de specs... en hij doet ut nietwaar sta jij dan de volgende dag
juist bij ons voor de kassa.... en wat ga jij doen als jij hem niet mag ruilen?
de waarde die je er zelf aan geeftquote:Op maandag 19 juli 2004 23:31 schreef haaahaha het volgende:
Hoe wil je het dan noemen?
Bij mijn FRS/Intertoys/O+ BSquote:Op maandag 19 juli 2004 23:32 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Niet? volgens mij bij veel winkels dus wel..
Doe hem toch eens?quote:Op maandag 19 juli 2004 23:33 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
de waarde die je er zelf aan geeft(is een woord voor maar mijn marketingboeken liggen nu iets te ver)
quote:Op maandag 19 juli 2004 23:30 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Hoe je die ziel merkt? Dat is denk ik de waarde die je er zelf aan geeft.
Een mp3 gebrande cd mieter ik na het luisteren in de auto zonder hoesje in het dashboard kastje, een gekochte cd doe ik in het hoesje, ik ben er zuiniger op, het heeft meer waarde voor me. Dat is die ziel denk ik, zoiets kon je niet zelf bedenken?
quote:Op maandag 19 juli 2004 23:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
Het is ook tof om je kast open te doen en daar 2 rijen DVD's te zien staan, of naar je gamehoek te kijken en daar meer dan 100 games te zien staan
De affectieve waarde d8 ik..quote:Op maandag 19 juli 2004 23:33 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Doe hem toch eens?
Maar dat komt voort uit de mogelijkheid om te kunnen kopieren.quote:Op maandag 19 juli 2004 23:33 schreef sir_dalord het volgende:
Wat voor extra heeft het een gekocht spel t.o.v een spel dat je gedownload hebt tegenwoordig? Als game-developers eens wat meer aandacht besteedden aan hun product, dan koopt de cosument vanzelf meer spellen. Neem nou een spel als halflife. Daarbij komen veel extra features voor uit. Dat maakt het interessanter om het spel te kopen. En neem in deze vergelijking unreal 2. Het spel ziet er goed uit, speelt lekker, maar ontzettend kort. En als je het hebt uitgespeeld heeft het geen meerwaarde meer.
Ik persoonlijk ga echt geen 50 euro besteedden aan een spul waar ik hoogstens een week plezier aan heb. En met mij velen andere
Die specs kloppen vaak voor geen meter. Bedrijven houden deze express laag om het aantrekkelijk te houden voor iedereen. Dus je koopt een spel en hij doet het wel, maar het ziet er niet uit. Dan heb je toch recht om het om te ruilen? Je koopt toch ook geen herman brood als je voor dezelfde prijs een picasso kan aanschaffen?quote:Op maandag 19 juli 2004 23:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
ja en de volgende die het spel koopt?
die kan er niet mee online dan
beetje naief wel specs staan toch op de doos
Ziel klinkt geiler.quote:Op maandag 19 juli 2004 23:35 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
De affectieve waarde d8 ik..
je krijgt van de maatschappij gewoon een nieuwe code als je een bonnetje kunt laten zienquote:Op maandag 19 juli 2004 23:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
heb ook een verzameling, maar waar jij 15-20 euro per dvd uitgeeft, doe ik dat voor maximaal 2,5 euro (cd + hoesje en eventuele tijdsbesteding..)quote:Op maandag 19 juli 2004 23:35 schreef BMWM3 het volgende:
[..].
*kijkt naar verzameling
je moest eens weten hoeveel mensen daar NIET naar kijkenquote:Op maandag 19 juli 2004 23:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar je ziet ook een enorme toename op bijvoorbeeld namaak rolexen.quote:Op maandag 19 juli 2004 23:35 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Maar dat komt voort uit de mogelijkheid om te kunnen kopieren.
Wat ik ermee bedoel is dat jij die waarde er niet van bepaald, dat doet het bedrijf wat het spel maakt. Met andere goederen werkt het toch ook niet zo?
Om gek van te worden inderdaadquote:Op maandag 19 juli 2004 23:37 schreef nikky het volgende:
[..]
je moest eens weten hoeveel mensen daar NIET naar kijken
Volgens mij is er wel degelijk een verschil tussen handelaren die op een goedkope manier geld willen verdienen met nepproducten, en het zelf beslissen of aan de hand van de waarde die ik zelf geef aan een product of ik het kopieer of echt koop.quote:Op maandag 19 juli 2004 23:37 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar je ziet ook een enorme toename op bijvoorbeeld namaak rolexen.
De bedrijven bepalen de prijs, maar de consument neemt na verloop van tijd het recht in eigen handen als zij merken dat de prijs/kwaliteitverhouding zich ontwikkeld ten nadele van hen
Gaaf man ...quote:Op maandag 19 juli 2004 23:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
Het is ook tof om je kast open te doen en daar 2 rijen DVD's te zien staan, of naar je gamehoek te kijken en daar meer dan 100 games te zien staan
perceived valuequote:Op maandag 19 juli 2004 23:33 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
de waarde die je er zelf aan geeft(is een woord voor maar mijn marketingboeken liggen nu iets te ver)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |