Leuk filmpje, idd een 'must see' .quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:11 schreef HomerJ het volgende:
Nieuwe screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
******************************MUST-SEE MOVIE***************************************
Klik
bedie filmpjes hierboven in de posts zijn gaafquote:Op woensdag 7 juli 2004 19:14 schreef Georges het volgende:
Hier een leuk nieuw filmpje, wel vrij groot, maar wel de moeite van het downloaden waard.
http://www.gamershell.com/news_BTheSims2bE32004DemoMovi.shtml
zal wel weer ¤50 zijn.quote:Op maandag 19 juli 2004 10:35 schreef annoh het volgende:
Hoe duur wordt hij eigenlijk?
40�?
alleen pc. De consoles krijgen volgens mij een andere sims: the Urbz ofzo.quote:Op maandag 19 juli 2004 13:05 schreef Oksel het volgende:
Op welke platformen allemaal?
Nope, eerder ¤ 59,95 - ¤ 62,95quote:Op maandag 19 juli 2004 10:45 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
zal wel weer ¤50 zijn.![]()
Bij bol.com voor 60 Euro(!)quote:Op maandag 19 juli 2004 10:45 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
zal wel weer ¤50 zijn.![]()
Jah.quote:Op maandag 19 juli 2004 18:29 schreef Brainstorm4ever het volgende:
wat duur :|
Bol.com is ook weer niet de beste site om games te komen.quote:Op maandag 19 juli 2004 19:17 schreef Danny het volgende:
[..]
Jah.
Doom 3 wordt ¤ 62,99 ( http://www.nl.bol.com/is-(...)=&lgl_BOL_OWNER_ID=1 )
Half-Life 2 ¤ 54,99 ( http://www.nl.bol.com/is-(...)=&lgl_BOL_OWNER_ID=1 )
etc.
slechte ontwikkeling voor de gamer
Kortom..quote:Op maandag 19 juli 2004 19:17 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat is precies de mentaliteit die de games in de eerste plaats zo duur hebben gemaakt natuurlijkquote:Op maandag 19 juli 2004 21:17 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Kortom..
Ik koop voortaan geen nieuwe games meer![]()
Ikk heb ook alleen maar legale games hoor Danny...quote:Op maandag 19 juli 2004 22:10 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat is precies de mentaliteit die de games in de eerste plaats zo duur hebben gemaakt natuurlijk
Nee, ik ben geen heilig boontje en wil ook nog wel 's een spel downloaden, maar ik overdrijf echt niet als ik zeg dat ik meer dan 150 GEKOCHTE titels heb.
Zodat de spellen volgend jaar ¤ 80 worden en helemaal NIEMAND ze meer koopt en de gamesindustrie op z'n gat gaat en we voortaan alleen nog maar mijnenveger en hartenjagen kunnen spelen ?quote:Op maandag 19 juli 2004 22:47 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ikk heb ook alleen maar legale games hoor Danny...
Daarom zeg ik dat ik er dan mee ga kappen!![]()
en oude simspellenquote:Op maandag 19 juli 2004 23:12 schreef Danny het volgende:
[..]
Zodat de spellen volgend jaar ¤ 80 worden en helemaal NIEMAND ze meer koopt en de gamesindustrie op z'n gat gaat en we voortaan alleen nog maar mijnenveger en hartenjagen kunnen spelen ?
teringquote:Op maandag 19 juli 2004 19:17 schreef Danny het volgende:
[..]
Jah.
Doom 3 wordt ¤ 62,99 ( http://www.nl.bol.com/is-(...)=&lgl_BOL_OWNER_ID=1 )
Half-Life 2 ¤ 54,99 ( http://www.nl.bol.com/is-(...)=&lgl_BOL_OWNER_ID=1 )
etc.
Wachten? Bij Play.com is ie 42.05 euro, thuisbezorgd. Lijkt me een duidelijke zaak dusquote:Op maandag 19 juli 2004 23:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
Even wachten wat ze d'r van maken bij play.com of dvdboxoffice.com...
Dan heb je misschien geen NL taal...maar zekers wel 15 a 20% goedkoper dan in NL
Laat maar, dat bedoelde ik niet. Ik heb geen enkele kopie van een game. Ik heb alles, en dan ook echt ALLES origineel. Dus laat aub de prijzen zoals ze nu zijn (liefs lager).quote:Op maandag 19 juli 2004 23:12 schreef Danny het volgende:
[..]
Zodat de spellen volgend jaar ¤ 80 worden en helemaal NIEMAND ze meer koopt en de gamesindustrie op z'n gat gaat en we voortaan alleen nog maar mijnenveger en hartenjagen kunnen spelen ?
Helaas worden gamers de dupe van de downloaders (downloaders zijn GEEN gamers in mijn ogen). Als je je bedenkt dat een team van pakweg 20 man 3 jaar werkt aan een spel dan snap je ook dat dat enorm veel centjes kost en om te zorgen dat ze volgend jaar WEER een spel uit kunnen brengen zullen er voldoende inkomsten moeten zijn.quote:Op maandag 19 juli 2004 23:19 schreef Steve-O2 het volgende:
[..]
tering
en dan maar zeuren dat er zoveel gedownload word
Daarbij komt ook nog bij dat de overheid er flink wat bovenopgooit in Nederland.(vastnog wel andere landen)quote:Op maandag 19 juli 2004 23:24 schreef Danny het volgende:
[..]
Helaas worden gamers de dupe van de downloaders (downloaders zijn GEEN gamers in mijn ogen). Als je je bedenkt dat een team van pakweg 20 man 3 jaar werkt aan een spel dan snap je ook dat dat enorm veel centjes kost en om te zorgen dat ze volgend jaar WEER een spel uit kunnen brengen zullen er voldoende inkomsten moeten zijn.
Door te downloaden/kopiėren/verspreiden verziek je de hele markt. Ja, spellen zijn belachelijk duur, maar daar hebben we (ik ook, ik was voorheen ook zo'n downloader/crazy-bytes kopieerder) het zelf naar gemaakt natuurlijk.
Bezorgen ze ook gratis in Nederland dan ?quote:Op maandag 19 juli 2004 23:21 schreef speknek het volgende:
[..]
Wachten? Bij Play.com is ie 42.05 euro, thuisbezorgd. Lijkt me een duidelijke zaak dus.
Ik vraag me af of het echt zover komt dat game ontwikkelaars der gewoon geen zin meer in hebbenquote:Op maandag 19 juli 2004 23:24 schreef Danny het volgende:
[..]
Helaas worden gamers de dupe van de downloaders (downloaders zijn GEEN gamers in mijn ogen). Als je je bedenkt dat een team van pakweg 20 man 3 jaar werkt aan een spel dan snap je ook dat dat enorm veel centjes kost en om te zorgen dat ze volgend jaar WEER een spel uit kunnen brengen zullen er voldoende inkomsten moeten zijn.
Door te downloaden/kopiėren/verspreiden verziek je de hele markt. Ja, spellen zijn belachelijk duur, maar daar hebben we (ik ook, ik was voorheen ook zo'n downloader/crazy-bytes kopieerder) het zelf naar gemaakt natuurlijk.
Jaquote:Op maandag 19 juli 2004 23:26 schreef Danny het volgende:
[..]
Bezorgen ze ook gratis in Nederland dan ?
Omdat het originele spel kopen dan niks extra's meer biedt? Waarom betalen als je hetzelfde gratis kan krijgen?quote:Op maandag 19 juli 2004 23:15 schreef nikky het volgende:
[..]
en oude simspellen
dat is wel waar men op weg naar is.... duurdere spellen omdat iedereen maar bijft kopiėren.
als je een game hebt gedownload/ gekopieėrd en je vind hem vet gaaf. wat is dan de reden dat je hem niet gewoon koopt in de winkel/ op internet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |