jazekerquote:Op maandag 19 juli 2004 23:21 schreef haaahaha het volgende:
Gaat ook op voor mp3's e.d.?
Ik ook, een echte cd heeft toch meer ziel dan een met mp3 gebrande cd.quote:Op maandag 19 juli 2004 23:22 schreef nikky het volgende:
[..]
jazekerals ik meerdere nummers van een artiest heb gehoord en ik vind het mooi dan koop ik de cd
ik heb een aardige collectie orginele cd's ( fokkers kunnen soms overdrijven ik heb er maar 175 ofzo )
zoveel duurder zijn de games niet dan zoveel jaar terug.quote:Op maandag 19 juli 2004 23:22 schreef Markster het volgende:
"Als ie gewoon goed werkt, waarom zou je hem dan downloaden?"
Ik persoonlijk krijg het meeste van vrienden op een CDr'tje, dus ik koop ook weinig spellen.
Het is godverdomme toch niet normaal dat je 62 euro voor een SPEL moet betalen ?
Waar hale het gore lef vandaan
Kan dat? Zijn ze niet gesealed ofzo??quote:Op maandag 19 juli 2004 23:26 schreef BMWM3 het volgende:
Waar ik ook echt matig vind.
Dat iemand een cd koopt bij FRS, Bart Smitof whatever, en dan de volgende terug komen brengen om te zeggen dat hij hem niet leuk vindt, en ondertussen thuis te hebben gekopieerd
![]()
![]()
![]()
![]()
Neequote:Op maandag 19 juli 2004 23:27 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Kan dat? Zijn ze niet gesealed ofzo??
wat dacht je er van om de multiplayer key op te schrijvenquote:Op maandag 19 juli 2004 23:26 schreef BMWM3 het volgende:
Dat iemand een cd koopt bij FRS, Bart Smitof whatever, en dan de volgende terug komen brengen om te zeggen dat hij hem niet leuk vindt, en ondertussen thuis te hebben gekopieerd
![]()
![]()
![]()
![]()
daarom is de regel bij ons éénmalig ruilenquote:Op maandag 19 juli 2004 23:26 schreef BMWM3 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooie film ja, zou ik kopen ipv kopieren!!quote:Op maandag 19 juli 2004 23:27 schreef Notorious_Roy het volgende:The Neverending Story
hoe merk je dat danquote:Op maandag 19 juli 2004 23:24 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Ik ook, een echte cd heeft toch meer ziel dan een met mp3 gebrande cd.
En zo hoort het. Bart Smit heeft alles in eigen handen.quote:Op maandag 19 juli 2004 23:28 schreef nikky het volgende:
[..]
daarom is de regel bij ons éénmalig ruilengeen geld terug en je moet er weer software voor uitzoeken.... we weten wel wat mensen thuis doen hoor.... en dan met een megaspel terugkomen... ik vind hem maar niks
right
Het gaat ze toch om die multiplayer code ik vind het een domme regel van bart smit danquote:Op maandag 19 juli 2004 23:28 schreef nikky het volgende:
[..]
daarom is de regel bij ons éénmalig ruilengeen geld terug en je moet er weer software voor uitzoeken.... we weten wel wat mensen thuis doen hoor.... en dan met een megaspel terugkomen... ik vind hem maar niks
right
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |