ja ik heb bolletjes in mijn hol , ik zit een beetje volquote:Op maandag 19 juli 2004 08:01 schreef Johan-Derksen het volgende:
Na een succesvolle eerste meeting by qyn thuis, zijn de voorbereidingen in volle gang voor een vervolg.
Het idee is als volgt:
Wanneer: Ergens in september/oktober op een zondag
Waarom: We kunnen dan op grote schermen alle wedstrijden live volgen
Wie: Iedereen van Fok! met een Hattrick verleden of toekomst
-knip
quote:Op maandag 19 juli 2004 09:50 schreef Grumpey het volgende:
of we doen niets, ook goed idee
maar sommige mensen drinken meer dan 1 biertjequote:Op maandag 19 juli 2004 09:52 schreef Grumpey het volgende:
gevuld?
ik wilde hem niet vol houden als het even kan....
eensquote:Op maandag 19 juli 2004 09:54 schreef The_Hives het volgende:
[..]
maar sommige mensen drinken meer dan 1 biertje
Opzich is naar een voetbalwedstrijd gaan wel leuk, en daarna bier drinken in de stad. Maar ik ga bijvoorbeeld niet naar fc utrecht toe ofzo. En om nou naar een 6e klasser te gaan, vind ik niets.quote:Op maandag 19 juli 2004 09:49 schreef Grumpey het volgende:
we kunnen:
- naar voetbalwedstrijd, of zelf wat aankloten met bal
- karten/lasergamen (zelfde categorie naar mijn mening)
- Bier proeven in bierproeflokaal
- voetbaltrivianten
- snowboarden/skieen
- uitgaan in stad/de toerist uithangen in stad
of combi van een dezer dingen, iemand anders nog brainstorm?
quote:Op maandag 19 juli 2004 09:49 schreef Grumpey het volgende:
we kunnen:
- karten/lasergamen (zelfde categorie naar mijn mening)
Waarom daarbuiten niet?quote:Op maandag 19 juli 2004 10:59 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]![]()
Maar goed ik kan alleen komen als het in rotterdam is dus stoor je niet aan mij
Ik ben 13...quote:Op maandag 19 juli 2004 11:01 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Waarom daarbuiten niet?
omdat gotenSSJ een fristi-boer isquote:Op maandag 19 juli 2004 11:01 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Waarom daarbuiten niet?
quote:Op maandag 19 juli 2004 11:04 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
omdat gotenSSJ een fristi-boer is![]()
![]()
Ik lees net dat sd je op komt halen en je wordt ook (door hemquote:Op maandag 19 juli 2004 11:05 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 juli 2004 11:08 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik lees net dat sd je op komt halen en je wordt ook (door hem) weer thuisgebracht.
O ja, neem je zwemspullen mee maar ik zeg nog niet wat we gaan doen![]()
Eigenlijk lust ik geeneens bier enzoquote:Op maandag 19 juli 2004 11:11 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
we zetten goten gewoon aan het bier... niemand die het merkt![]()
SD weet niet eens waar ik woon waarschijnlijkquote:Op maandag 19 juli 2004 11:08 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik lees net dat sd je op komt halen en je wordt ook (door hem) weer thuisgebracht.
O ja, neem je zwemspullen mee maar ik zeg nog niet wat we gaan doen![]()
ach, zo groot is de randstad toch nietquote:Op maandag 19 juli 2004 11:13 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
SD weet niet eens waar ik woon waarschijnlijk
ja in de buurt van rotterdam
Denk dat rotterdam zoon half uurtje rijden is vanaf Breda toch ?quote:Op maandag 19 juli 2004 11:17 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ach, zo groot is de randstad toch niet![]()
Laat me raden: Vlaardingen.quote:Op maandag 19 juli 2004 11:13 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
SD weet niet eens waar ik woon waarschijnlijk
ja in de buurt van rotterdam
idd, dus ik zou er niet rouwig om zijn als het in rotterdam is...quote:Op maandag 19 juli 2004 11:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Denk dat rotterdam zoon half uurtje rijden is vanaf Breda toch ?
Nee Hoogvlietquote:Op maandag 19 juli 2004 11:22 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Laat me raden: Vlaardingen.
Cola Vieux is trouwens niet zo bitter als bier hoor. En kersenbier lust je dan zeker wel
Ik stem wel voor Groningenquote:Op maandag 19 juli 2004 11:22 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
idd, dus ik zou er niet rouwig om zijn als het in rotterdam is...
maar we moeten het even bekijken. Als SW wilt komen, moet hij helemaal vanuit groningen reizen. Daar moeten we iets op vinden. En naar groningen gaan is geen optie
Ik wel maar is een beetje ver omrijden hequote:Op maandag 19 juli 2004 16:03 schreef qyn het volgende:
Ik wil ook wel komen![]()
Ik hoor wel waar (en wie er eventueel mee willen rijden)
Waarom gaan we niet gewoon bierzuipen icm met whatever...quote:Op maandag 19 juli 2004 09:50 schreef Grumpey het volgende:
of we doen niets, ook goed idee
Ik heb idd geen problemen met een overnachting ergens andersquote:Op maandag 19 juli 2004 13:05 schreef Grumpey het volgende:
hoogvliet is supermarkt-keten, geen dorp![]()
enne, oplossing weber probleem zou zijn als we naar plek gaan van iemand waar wat mensen kunnen overnachten, ik heb daar geen probleem mee, en weber vast ook niet. Het enige wat dan nog nodig is is iemand met veel ruimte voor wat logies...dan maakt het niet meer uit waar het dan precies is (JD bood al aan, in nijmegen)
* SuperWeber alles wat niet tot het noorden behoort ff over een kam scheertquote:Op maandag 19 juli 2004 21:12 schreef Lortnoc het volgende:
Mmm....allemaal uit de Randstad? Toch een echte Limburger hier hoor
hier nog eenquote:Op maandag 19 juli 2004 21:12 schreef Lortnoc het volgende:
Mmm....allemaal uit de Randstad? Toch een echte Limburger hier hoor
ik dacht dat de 4 die-hard meeters dat zouden doenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:42 schreef sir_dalord het volgende:
als we nou eerst eens mensen aanwijzen die de meet gaat regelen? Dat maakt het iig makkelijk.
iemand die zich kandidaat stelt?
ok, hives is de eerste die reageert dus hij regelt de MEETquote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:44 schreef The_Hives het volgende:
spammen helpt![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:46 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ok, hives is de eerste die reageert dus hij regelt de MEET![]()
![]()
htmailen kan naar 367459
mail allemaal maar naar hives, hij zorgt ervoor dat het in orde komt
goed bezig hives![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:47 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
kijk eens 1 post boven je
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:49 schreef Johan-Derksen het volgende:
uhh jongens... in alle andere topics en in dit topic stond al een begin van de meet.
Er is zelfs al een homepage over...
Maar als Hives het over wil nemen, dan moeten we dat ff bespreken...
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:45 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik dacht dat de 4 die-hard meeters dat zouden doen
ja goed, maar er moet dus iemand zijn die zegt: die en die dag en dat gaan we doen..quote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:49 schreef Johan-Derksen het volgende:
uhh jongens... in alle andere topics en in dit topic stond al een begin van de meet.
Er is zelfs al een homepage over...
Maar als Hives het over wil nemen, dan moeten we dat ff bespreken...
Timmyquote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:50 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
![]()
net te laat
ik ga het niet organiseren. Ik heb het organisatie-vermogen van een pms huisvrouw![]()
bovendien lijkt het mij dat het waarschijnlijk toch in amsterdam wordt gehouden... dus lijkt me logisch dat iemand die daar woont het regelt
Zoals in de OP staat, wilde ik eerst graag inventariseren en meningen horen, voordat we een plek en/of datum uitzoekenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:51 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ja goed, maar er moet dus iemand zijn die zegt: die en die dag en dat gaan we doen..
als jij dat wilt doen, heb ik het verkeerd begrepen..
het spijt me JD![]()
* sir_dalord kruipt stilletjes terug naar zijn donker hoekje in de hoop dat niemand opgemerkt heeft dat hij nutteloos aan het discussieren wasquote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:52 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Zoals in de OP staat, wilde ik eerst graag inventariseren en meningen horen, voordat we een plek en/of datum uitzoeken
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:52 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Zoals in de OP staat, wilde ik eerst graag inventariseren en meningen horen, voordat we een plek en/of datum uitzoeken
idd,quote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:54 schreef Johan-Derksen het volgende:
sir_dalord: *kusje*
Hahaha
Ps, ik krijg nog centjes van je
ik dank u...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:00 schreef Johan-Derksen het volgende:
Done, geen probleem, vriend
welkomquote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:28 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
U riep?
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:36 schreef TimmyAsd het volgende:
Maarehh wat was er met mij? heb redelijk wat gemist..
Kewl.. ik ben beroemdquote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:39 schreef The_Hives het volgende:
[..]
O, da_lord begon er over dat het toch wel in Amsterdam plaats zou vinden (voordat sd hem corrigeerde) , en toen vroeg hij wie er uit Amsterdam kwam.
En ik wist gewoon uit mijn hoofddat jij dat was
![]()
zie bovenquote:Op woensdag 21 juli 2004 09:28 schreef Johan-Derksen het volgende:
Misschien is het wat om iedereen die wil komen ff neer te laten zetten of mailen (Hoolieganzen@tiscali.nl):
- uit welke plaats/regio ze komen
- welke tijd (maand) ze eventueel willen
- welke dag (van het weekend)
- waar hun voorkeur naar uit gaat (gewoon bier, karten, bowlen, Hattrick wedstrijd enz)
- en hoe goed hun vervoer te regelen is (auto, trein of wat ook)
dan hebben we iig wat om te inventariseren en van daaruit kan er verder gepland worden.
En vind je het nix, dan lees ik het wel
Hier zal ik een samenvatting van geven op de site, zodat iedereen mee kan denken.
the Hives bedankt, the Hives bedankt enz enz enz![]()
![]()
![]()
Zie sitequote:Op woensdag 21 juli 2004 09:37 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
zie boven![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2004 09:28 schreef Johan-Derksen het volgende:
Misschien is het wat om iedereen die wil komen ff neer te laten zetten of mailen (Hoolieganzen@tiscali.nl):
- uit welke plaats/regio ze komen Hoorn (kop Noord-Holland)
- welke tijd (maand) ze eventueel willen september of November
- welke dag (van het weekend) vrijdag/zaterdag (zondag niet, want moeten veel zelf voetballen)
- waar hun voorkeur naar uit gaat gewoon bier, en anders bowlen ofzo
- en hoe goed hun vervoer te regelen is trein , 12 uur gaat de laatste vanuit Amsterdam, dus als ik ver moet reizen, is slaapplaats handig![]()
ik kan zeg maar elke dag.... Zolang het maar van te voren bekend wordt gemaakt... En ik wil in principe alles doen, zolang er maar bier is..en eten...en bierquote:Op woensdag 21 juli 2004 09:28 schreef Johan-Derksen het volgende:
- uit welke plaats/regio ze komen breda]/b]
- welke tijd (maand) ze eventueel willen [b]boek maar
- welke dag (van het weekend) boek maar' :')
- waar hun voorkeur naar uit gaat (gewoon bier, karten, blowen, Hattrick :')... doe maar wat. Zolang we maar lekker kunnen eten...en bier
![]()
- en hoe goed hun vervoer te regelen is (auto, trein of wat ook) ik kan met de trein, maar ik rijd met qyn mee(zo qyn, dan weet je dat ook :') )
quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:53 schreef SuperWeber het volgende:
- uit welke plaats/regio ze komen Regio Midden (Amsterdam)
- welke tijd (maand) ze eventueel willen niet begin september
- welke dag (van het weekend) zondag --> hattrickwedstrijden, en daarnaast werk ik op vrijdagavond, wat niet te verzetten valt. Zaterdag kan, mits ruim van tevoren aangekondigd
- waar hun voorkeur naar uit gaat (gewoon bier , karten, bowlen, Hattrick wedstrijd) Ben voor iets in de middag, dan eten bij JD en hattrick kijken
- en hoe goed hun vervoer te regelen is (auto, trein of wat ook) Ben afhankelijk van een OV jaarkaart Openbaar vervoer dus...
En laten we gewoon wat datums opgooien, en dan een poll starten ofzo...
Als JD terug is van zijn vakantie, kijkt hij wie er allemaal willen, en dan start het echte plannen.quote:En laten we gewoon wat datums opgooien, en dan een poll starten ofzo...
Maar dat betekent niet dat we geen ideeen meer kunnen aandragenquote:Op woensdag 28 juli 2004 09:04 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Als JD terug is van zijn vakantie, kijkt hij wie er allemaal willen, en dan start het echte plannen.
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:24 schreef GotenSSJ het volgende:
The_Hives just killed kicked the topic
Is goed.quote:Op zondag 8 augustus 2004 03:50 schreef The_Hives het volgende:
tering, dan reis ik wel met raffie mee naar de grens. Stelletje duitsers
knap hoordat je er over heb nagedacht
![]()
quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:37 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Is goed.
dat is vandaagquote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:38 schreef Johan-Derksen het volgende:
Zal morgen ff buigen over meeting, nu ff bijkomen.
dat ligt eraanquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:27 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat is vandaag
qua tekst klopt dit verhaal gewoonquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:31 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
dat ligt eraan
hoewel het gisteren is gepost, lees ik het pas vandaag. Dus morgen van gisteren is idd vandaag, maar omdat vandaag mijn gisteren van morgen is is, kan ik morgen pas zeggen tegen JD dat hij gisteren, dat is dus vandaag, belooft had om vandaag, dus dat is morgen, te gaan kijken naar het team. En dat maakt het niet zoveel uit dat hij het eergisteren, dus gisteren, heeft gepost, want ik las het pas de volgende dag, vandaag
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:06 schreef Grumpey het volgende:
ik vind dat we in ieder geval Hives de mogelijkheid moeten geven mee te kunnen.
Dan kan ik. een week later niet, want dan is Ajax - feyenoord, en die ga ik echt niet missenquote:Het zou dan de 1e week van November worden (week 4 van seizoen).
Met 2 pc's red je het al. Er komt nu 10 man. Stel het worden er een stuk of 14, dan nog kan elke wedstrijd toegevoegd worden.quote:daarnaast lijkt me 3 pc's ook wel goed. Mijn opstelling heb ik al gemaakt dan en hoef in principe alleen maar wedstrijd te kijken. De beamer is alleen maar mogelijk als iemand een beamer heeft. Ook kunnen we naar tv exporteren als iemand een TV-out heeft, en een mooie breedbeeld
Fijn plan (als ik samen met raffiequote:daarnaast is het niet het probleem waar we af spreken, maar het probleem is dat we ergens af spreken waar we kunnen eten/kijken/eventueel overnachten. Dat lijkt me handigst, en aangezien ik van sommigen weet dat ze een heel huis hebben vraag ik vriendelijk of het bij een van die mensen savonds mogelijk is dat we daar vertoeven. Uiteraard help ik wel met schoonmaken. Het feit dat sommigen dan ver moeten reizen is niet te omzeilen helaas en zal altijd aanwezig blijven, je bied dan echter wel een alternatief door een overnacht plek om de ochtend erna de 1e trein weer te kunnen pakken![]()
quote:Overdag karten lijkt me leuk verder!![]()
Wat JD hierboven getypt heeft is al aardig concreet. Ik vind het goede ideeën! Beide genoemde datums kan ik wel (en anders zorg ik ervoor). Karten, eten, wedstrijd kijken, ik vind het best! Ik heb eventueel een labtop tot mijn beschikking mocht deze nodig zijn. Overnachten vind ik een goed idee aangezien de laatste trein richting mijn huis om 00.20 uur vanuit Groningen vertrekt, wat dus betekent dat ik bijvoorbeeld om uiterlijk half elf uit Utrecht moet vertrekken. Weinig tijd om na te babbelen.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:12 schreef The_Hives het volgende:
Zeg Johan-Derksen, ik blijf niet kicken![]()
Is er al wat concreets?
weet ik, was bedoel om reactie's te lokkenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:19 schreef engessa het volgende:
[..]
Wat JD hierboven getypt heeft is al aardig concreet.
maar ik denk dat Utrecht lastig wordt om te blijven overnachten. Daar woont toch geen Fokhattricker?quote:Ik vind het goede ideeën! Beide genoemde datums kan ik wel (en anders zorg ik ervoor). Karten, eten, wedstrijd kijken, ik vind het best! Ik heb eventueel een labtop tot mijn beschikking mocht deze nodig zijn. Overnachten vind ik een goed idee aangezien de laatste trein richting mijn huis om 00.20 uur vanuit Groningen vertrekt, wat dus betekent dat ik bijvoorbeeld om uiterlijk half elf uit Utrecht moet vertrekken. Weinig tijd om na te babbelen.
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:56 schreef The_Hives het volgende:
[..]
weet ik, was bedoel om reactie's te lokken
Zolang het bereikbaar is met de trein en er een slaapplek is vind ik alles best. Anders maar gewoon de meeting in Groningenquote:[..]
maar ik denk dat Utrecht lastig wordt om te blijven overnachten. Daar woont toch geen Fokhattricker?
Ik zou rond 12 uur weg moeten zijn uit utrecht. Half 1 gaat geloof ik mijn laatste trein uit amsterdam.
nu inderdaad de plaats, en of daar bijvoorbeeld een kroeg is met scherm, of iemand thuis waar we het kunnen kijken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:05 schreef Grumpey het volgende:
we zijn het dus eens over wa we doen en datum volgens mij...
nu alleen nog slaapplek...
(even tempo erin aan het brengen-mode)
ik denk dat een pre-meet hierover meer duidelijkheid kan verschaffen. Ik stem daarom voor om met een klein groepje op 12 september de locatie gaat vaststellen. Waarom 12 september? Omdat JD de komende 2 weken niet kan en hij toch degene is die het initiatief neemtquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:09 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nu inderdaad de plaats, en of daar bijvoorbeeld een kroeg is met scherm, of iemand thuis waar we het kunnen kijken.
je bedoeld JDquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:11 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik denk dat een pre-meet hierover meer duidelijkheid kan verschaffen. Ik stem daarom voor om met een klein groepje op 12 september de locatie gaat vaststellen. Waarom 12 september? Omdat de komende 2 weken niet kan en hij toch degene is die het initiatief neemt
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:13 schreef The_Hives het volgende:
[..]
je bedoeld JD
(for people who don't know)
ik heb ook totaal geen problemen met groningen. Ik heb een goede vriendin gehad die daar vandaan kwam, dus ik wil best wel eens zien hoe haar stad eruit zietquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:19 schreef SuperWeber het volgende:
Ik kan wel 10 malloten kwijt hier in Groningen
Maar da's weer geen randstad hè....
quote:Op zondag 29 augustus 2004 13:27 schreef SuperWeber het volgende:
Waarom nou weer in Tilburg![]()
Weet je wel hoe ver dat is??
quote:Op zondag 29 augustus 2004 13:34 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
![]()
het is maar de pré-meet
de echte meet wordt ergens centraal hoor...
ik wil SW wel es ontmoeten![]()
Groningen is inderdaad niet te doen vanuit Limburg (4,5 uur treinen). Kroeg of zaaltje ergens centraal vind ik ook geen probleem. Misschien iemand die een kroeg kent op een plek die redelijk centraal ligt? Zoals al eerder aangegeven wil ik best mijn labtop meenemen om de wedstrijden op te kijken, das geen probleem.quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:24 schreef Johan-Derksen het volgende:
Met alle respect voor de mensen uit G.:
Het lijkt me niet reeel om daar heen te reizen, er zal weinig animo zijn.
Als we niemand in centraal nederland kunnen vinden met geschikte woonruimte, dan lijkt het me verstandiger om niet bij iemand thuis te zitten maar ergens "op locatie"...
lasergamen? goed ideequote:Op maandag 19 juli 2004 10:59 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]![]()
Maar goed ik kan alleen komen als het in rotterdam is dus stoor je niet aan mij
volgens mij was nijmegen definitief.quote:Op dinsdag 14 september 2004 00:47 schreef engessa het volgende:
Ik zal mijn meeting-geblaat op de plek pleuren waar het hoort. In de wandelgangen gaan er geruchten over een trek naar het Noorden? Mijn mooie Groningen?
Ik heb eventueel nog wel wat slaapplekken (na overleg met mijn ouders) op 30 minuutjes treinen van Groningen. Karten is een optie en ik weet ook nog wel een internetcafe waar je gezellig bier kunt drinken en de wedstrijden live kunt kijken. Misschien is daar zelfs wel een beamer te regelen!
Hives ookquote:Op dinsdag 14 september 2004 13:19 schreef -Petor- het volgende:
Peet gaat met Raffie![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:20 schreef -Petor- het volgende:
Zoiets hoorde ik al jaWe komen je wel ophalen dan waarschijnlijk
![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:33 schreef -Petor- het volgende:
dat kan ook. maar volgens mij is de afspraak in Nijmegen![]()
3 tot 3,5 uur treinen als het niet meer is..quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:25 schreef sir_dalord het volgende:
in nijmegen
ik weet hetquote:Op dinsdag 14 september 2004 22:01 schreef engessa het volgende:
[..]
3 tot 3,5 uur treinen als het niet meer is..![]()
iki rij niet zo hard hoorquote:Op dinsdag 14 september 2004 22:05 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik weet het,
of 2 uur met de auto, als iemand doorrijdt
geeft nietquote:Op dinsdag 14 september 2004 22:19 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
iki rij niet zo hard hoor
en dat is verantwoordquote:Op dinsdag 14 september 2004 23:15 schreef -Petor- het volgende:
2 uur met de auto ongeveer Alkmaar-Nmgn. En Raffie rijdt niet hoor, ondergetekende rijdt.![]()
staat een knipoog bovenquote:Op woensdag 15 september 2004 17:25 schreef -Petor- het volgende:
want?
Half uurtje minder dan mij vanuit de stad.quote:Op woensdag 15 september 2004 00:42 schreef SuperWeber het volgende:
Hoe lang moet ik treinen...
Ik denk dat ik het maar niet eens opzoek
weet je al meer JD?quote:Op maandag 13 september 2004 15:50 schreef Johan-Derksen het volgende:
De activiteiten zijn bijna rond. Het live volgen van een hattrick pot icm bier is nog wat lastiger, maar de oplossing volgt...
dan gaan we dat 7 vierenquote:Op zaterdag 25 september 2004 22:00 schreef DeHovenier het volgende:
en ik ben 5 november jarig! En ik weet niet eens of ik ga.......bier enzo
ik heb nog wat stukjes huid van mezelf over. Je krijgt er eentje gratisquote:Op zondag 26 september 2004 13:03 schreef DeHovenier het volgende:
wel allemaal kadootjes meenemen he!
(lees: geld)
maar ik regel wel vrijquote:Op zondag 26 september 2004 20:25 schreef The_Hives het volgende:
ik moet 7 november werken
dus we kunnen goten, qyn en grumpey doorstrepen?quote:Op maandag 27 september 2004 12:07 schreef sir_dalord het volgende:
ik kom trouwens met al mijn klonen...
en als fugie dat ook doet, zitten we al aan een stuk of 20
goten niet, maar johan-derksen en madkow wel.. Die ben ik allemaalquote:Op maandag 27 september 2004 12:14 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dus we kunnen goten, qyn en grumpey doorstrepen?
Ik kom dan wel, hoe moet ik nog ff bekijkenquote:Op maandag 27 september 2004 16:31 schreef The_Hives het volgende:
ja
Misschien kan je ook met Raffie en Petor meerijdenquote:Op maandag 27 september 2004 16:40 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik kom dan wel, hoe moet ik nog ff bekijken
Noord-Holland ook goedquote:Op maandag 27 september 2004 16:45 schreef Grumpey het volgende:
mooi, amsterdammers moeten wel beetje goed vertegenwoordigd zijn...ga daar niet in mijn eentje tegen al die limbo's en noordelingen staan....
Dat zou wel erg tof zijn natuurlijk.. wie moet ik lief aankijken? (wie is de chauffeur..)quote:Op maandag 27 september 2004 16:45 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Misschien kan je ook met Raffie en Petor meerijden. We moeten toch langs Amsterdam.
thnx...quote:Op maandag 27 september 2004 16:48 schreef The_Hives het volgende:
Petor
ik weet niet of hij hier vaak leest, maar anders leest Raffie het wel. Zijn vrienden irlquote:Op maandag 27 september 2004 16:51 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
thnx...
Petorrrrrrrrr kan Timmy met je meerijden 7 november? Timmy woont in Amsterdam, redelijk dichtbij afslag nieuwe meer (mcdonalds)..
Ajeblieffffffttt?
Alleen in je dromen ben je mij....quote:Op maandag 27 september 2004 12:58 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
goten niet, maar johan-derksen en madkow wel.. Die ben ik allemaal
dus ik heb de meet eigenlijk in mijn eentje gehouden
klopt..quote:Op maandag 27 september 2004 16:56 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
Alleen in je dromen ben je mij....
had je zowaar een nachtkoe ipv merriequote:Op maandag 27 september 2004 21:31 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
klopt..
en zelfs naar 3 maanden word ik nog gillend wakker
3 tot 3,5 uur treinen om er alleen al te komen.. En dan moet ik ook nog een plek vinden om te pitten anders zal ik om 8 uur al weer weg moeten.. ik twijfel nog.quote:Op maandag 27 september 2004 11:53 schreef The_Hives het volgende:
Even een overzicht gemaakt met de mensen die komen. Tot nu toe al een redelijk grote groep bij de 3e
meet. Weten de anderen al of ze 7 november kunnen?
Deze Fok!-Hattrickers komen zeker:
engessa
Deze Fok!-Hattrickers komen misschien:
engessa
als het goed is zijn er 2 mensen in Nijmegen die waarschijnlijk slaapplaatsen hebbenquote:Op dinsdag 28 september 2004 00:33 schreef engessa het volgende:
[..]
3 tot 3,5 uur treinen om er alleen al te komen.. En dan moet ik ook nog een plek vinden om te pitten anders zal ik om 8 uur al weer weg moeten.. ik twijfel nog.
je moet dat hetzelfde doen als ik heb gedaan bij de speler van Johan-Derksenquote:Op woensdag 29 september 2004 16:37 schreef The_Hives het volgende:
je staat er niet eens bij
Ik weet niet of ik van Goten zijn pasfoto wel mag vernielenquote:Op woensdag 29 september 2004 16:56 schreef REFUSED het volgende:
[..]
je moet dat hetzelfde doen als ik heb gedaan bij de speler van Johan-Derksen
[afbeelding]
quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:28 schreef -Raffie- het volgende:
is er trouwens al bekend wat we precies gaan doen
-Raffie-
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:01 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
![]()
Kan Timmy nog opgehaald en weer gebracht worden???quote:Op maandag 27 september 2004 16:54 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik weet niet of hij hier vaak leest, maar anders leest Raffie het wel. Zijn vrienden irl
-Petor-
Petor gaat niet meer. Raffie en Hives wel. Maar of Raffie de auto van zijn ouders heeft, hangt af van de plannen en de beschikbaarheid van die autoquote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:08 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Kan Timmy nog opgehaald en weer gebracht worden???
Petor? Raffie? Iemand??
Saampies?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:10 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Petor gaat niet meer. Raffie en Hives wel. Maar of Raffie de auto van zijn ouders heeft, hangt af van de plannen en de beschikbaarheid van die auto.
Anders moeten we met de trein.
Tuurlijkquote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:11 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Saampies?
Koelquote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:12 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Tuurlijk
Moeten dezelfde kant op
[Hattrick-Meeting-voor-Fokkers] part 1--> Dat wordt gezelligquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:49 schreef SuperWeber het volgende:
Zijn er eik al gegevens bekend over tijdstippen en waar exact...
Ik bedoel het station nijmegen zal ik wel redden... En dan...
Misschien zijn een paar tel.nrs. wel handig zeg maar...
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 12:34 schreef The_Hives het volgende:
[..]
[Hattrick-Meeting-voor-Fokkers] part 1--> Dat wordt gezellig
heb je wel gekliktquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:29 schreef SuperWeber het volgende:
[..]Nee hier word ik blij van...
juppiiie :p Ben alleen wel bang dat we met trein moeten. maarja is ook gezelig.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:24 schreef The_Hives het volgende:
RAFFIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
we hebben een date met Timmy![]()
Ja...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:32 schreef The_Hives het volgende:
[..]
heb je wel geklikt
want daar staat wel het antwoord
Zodra de tijd komt, wel ff telefoonnummers wisselen, neem aan dat jullie niet hoeven over te stappen op centraal om in nijmegen te komen?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:39 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
juppiiie :p Ben alleen wel bang dat we met trein moeten. maarja is ook gezelig.
wel overstappenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:40 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Zodra de tijd komt, wel ff telefoonnummers wisselen, neem aan dat jullie niet hoeven over te stappen op centraal om in nijmegen te komen?
Maar dat komt allemaal wel![]()
DATE MET HIVES EN RAFFIE
![]()
Ik hoef niet over te stappenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 11:30 schreef The_Hives het volgende:
[..]
wel overstappenop Amsterdam centraal
, en Raffie ook vanuit Alkmaar
. Maar idd tegen die tijd ff tel. nrs.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:32 schreef Johan-Derksen het volgende:
Je bent van harte welkom
Ik voel dat het goed gaat komen net SW, waar moet je nog naar toe dan (maw waar studeer/woon je)quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:57 schreef SuperWeber het volgende:
Mensen...
We hebben wel weer een lekkere planning... Want... SW heeft op maandag 08 november een tentamen moleculaire biologie ,wat ie MOET halen. Nu is SW een lapswans en gaat ie dat gewoon flikken, dus dat is het probleem waarschijnlijk niet en gaat SW alsnog proberen te komen.
Punt is wel dat ik dezelfde avond weer moet vertrekken. Nu heb ik even hier en daar op 9292ov.nl rondgesnuffeld en nu blijkt dat ik op z'n laatst om 23.45 met de trein meekan...
* komrad eik gewoon vertellen wil, dat ie een probleem heeft en dat zijn komen iets onzekerder is geworden... MAAR IK GA HET WEL PROBEREN!!!!
groningenquote:Op maandag 25 oktober 2004 13:54 schreef komrad het volgende:
[..]
Ik voel dat het goed gaat komen net SW, waar moet je nog naar toe dan (maw waar studeer/woon je)
Dat is niet bepaald rund um hausequote:Op maandag 25 oktober 2004 13:59 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
groningen
dat is keiver van nijmegen mên![]()
Je kan sowieso met Raffie, ik weet het nog nietquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 00:36 schreef TimmyAsd het volgende:
Mail verstuurd, Raffie en Hives nog saampies met mij met de trein? Heb OV trouwens.. maargoed, hebben jullie verder weinig aan dan als jullie eerder in de trein zitten..
Hoe en wat en waar we dan samenkomen komt nog wel..
Die laatste trein zal ik idd moeten nemen, ook zal ik rekening moeten houden met de laatste tram in A'dam, aangezien me ouders me niet gaan ophalen
IK rij nog meequote:Op dinsdag 26 oktober 2004 00:36 schreef TimmyAsd het volgende:
Mail verstuurd, Raffie en Hives nog saampies met mij met de trein? Heb OV trouwens.. maargoed, hebben jullie verder weinig aan dan als jullie eerder in de trein zitten..
Hoe en wat en waar we dan samenkomen komt nog wel..
Die laatste trein zal ik idd moeten nemen, ook zal ik rekening moeten houden met de laatste tram in A'dam, aangezien me ouders me niet gaan ophalen
Jij moest niet overstappen he? Dan maar ff een plek afspreken, helemaal voorin de trein bv..quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:09 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
IK rij nog meemaar laatste trein gaat al om 22:50 dus missen tweede helft van de wedstrijd
JD oever is het internet-cafe eigenlijk van het station ??
5 minuten lopen. hooguitquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:09 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
IK rij nog meemaar laatste trein gaat al om 22:50 dus missen tweede helft van de wedstrijd
JD oever is het internet-cafe eigenlijk van het station ??
Zeg Raffie, de game begint om 21.00 uur, eindigt dus om 21.45 of zowiets.. gaat dus makkelijk..quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:18 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
5 minuten lopen. hooguit
ohw dat valt mee dat is mooi kunnen we lekker lang blijvenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:18 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
5 minuten lopen. hooguit
quote]Op dinsdag 26 oktober 2004 19:20 schreef TimmyAsd het volgende:quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:20 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Zeg Raffie, de game begint om 21.00 uur, eindigt dus om 21.45 of zowiets.. gaat dus makkelijk..
spelen we maar een helft ??? maar maakt niet uit.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:26 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
quote]Op dinsdag 26 oktober 2004 19:20 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Zeg Raffie, de game begint om 21.00 uur, eindigt dus om 21.45 of zowiets.. gaat dus makkelijk..
...wanneer verschillende mensen op vakantie zijn.....dat lijkt me ook niet echt een oplossingquote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:36 schreef sir_dalord het volgende:
Het is jammer dat er toch zoveel afzeggingen zijn. Al zijn de afzeggingen wel te begrijpen natuurlijk.
Het lijkt me daarom verstandig om de volgende meet (jawel hoor :') ) in een vakantie te organiseren
Ik heb ook eens kotsend op de stoep van een studentenflat gelegen midden in de nacht in wageningen, is goed feesten daar :')quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:26 schreef komrad het volgende:
veel dichterbij, ik woon in den bosch, maar ik heb die avond ervoor waarschijnlijk een feestje in wageningen. De party's genietten bekendheid vanwege een fenomeen dat neerkomt op het pas rond een uur of 6/7 gaan slapen met meer alcohol in je bloed dat het menselijk lichaam volgens de campagnes kan verdragen. Als ik naar dat feestje toe ga, moet ik de meet skippen.
Ik twijfel nogquote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:37 schreef Johan-Derksen het volgende:
8 man
Veel te weinig
Wie twijfelt nog?
DaMadKow snapt het, en ik moet dus ook nog 's avonds een concert geven met mijn fanfare dus dan weet je het wel. De volgende keer ben ik graag van de partijquote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:37 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
Ik heb ook eens kotsend op de stoep van een studentenflat gelegen midden in de nacht in wageningen, is goed feesten daar
Gewoon komen man
Grumpey leest als geen ander tussen de regels doorquote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:48 schreef Grumpey het volgende:
met komrad erbij dus 10 man, gezellig![]()
thuis voorleggenquote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:42 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Ik twijfel nognee moet het thusi nog ff voorleggen amar is geen probleem
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:52 schreef Johan-Derksen het volgende:
Deelnemers tot nu toe:
(9 stuks)
qyn
MadKow
Grumpey
TimmyASD
Hives
Sirdalord
Johan-Derksen
Verbal-Kint
Lortnoc
waarvan maar 6 karters
idd, het wordt nu toch iets minder gezellig aan de kantquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:06 schreef Johan-Derksen het volgende:
en SuperWeber komt waarschijnlijk, maar dat hangt nog van enkele factoren af...
Ik reken dus stiekem 10 deelnemers tot nu toe...
-edit-
Iemand heeft het licht gezien en zal wel meekarten.
Dus 10 deelnemers tot nu toe waaronder 8 karters ....
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:58 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
des te gezelliger aan de kant
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:22 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
idd, het wordt nu toch iets minder gezellig aan de kant
ff kijken of ik dat gigantische lijf van mij kan proppen in een karretje van 1,5 bij 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |