quote:Op maandag 19 juli 2004 00:59 schreef static het volgende:
Ik wil het toch graag weten. Waarom?![]()
![]()
[afbeelding]
Kasta!!!
verkaptdeeltjetweeikkrijgzoopmijnlazervandeonzinmods
Boeie.quote:Op maandag 19 juli 2004 00:59 schreef static het volgende:
Nou, nee.quote:Op maandag 19 juli 2004 01:01 schreef MUUS het volgende:
[..]
En dit topic vraagt gewoon om foto's van kasta's harige kruis!.
helaas wel, jaquote:Op maandag 19 juli 2004 01:01 schreef Adelante het volgende:
is er al vastgesteld dat "het" 'm is
Jij snapte het nog vorig topicquote:Op maandag 19 juli 2004 01:00 schreef elcastel het volgende:
Interessante vraag.
*proest*quote:Op maandag 19 juli 2004 01:02 schreef Xennia het volgende:
kasta: heb jij mijn lipstick mee genomen naar Rossum? Ik ben het kwijt
brrrrtje?quote:Op maandag 19 juli 2004 01:01 schreef beaverhausen het volgende:
*nieuwe fles wijn openmaak*
Ik denk dat je wel meer mist als je eens goed gaat zoekenquote:Op maandag 19 juli 2004 01:02 schreef Xennia het volgende:
kasta: heb jij mijn lipstick mee genomen naar Rossum? Ik ben het kwijt
Nee. Ga handballen ofzo. Shoo!quote:Op maandag 19 juli 2004 01:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jij snapte het nog vorig topic
Ik niet... uitleg??
Ik heb aan de slip geroken.quote:Op maandag 19 juli 2004 01:02 schreef Etcetera het volgende:
Jij snapte het nog vorig topic
Ik niet... uitleg??
Whatever gets you through the night (en dit topic)quote:Op maandag 19 juli 2004 01:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
brrrrtje?
hij's nu dus een hele nacht weg, nou als ie dan morgenquote:Op maandag 19 juli 2004 01:02 schreef laffer het volgende:
helaas wel, ja![]()
Hij is al van de ontkenningsfase naar de "ik kan het me niet herinneren" fase aan het gaan.quote:Op maandag 19 juli 2004 01:01 schreef Adelante het volgende:
is er al vastgesteld dat "het" 'm is
*zingt*quote:Op maandag 19 juli 2004 01:04 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik heb aan de slip geroken.
Handbal is zomerstopquote:Op maandag 19 juli 2004 01:03 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee. Ga handballen ofzo. Shoo!
Oeh, oeh, Xen, zoek even in de picserver map!quote:Op maandag 19 juli 2004 @ 00:59 schreef Muus het volgende:
Dude. ..
Xennia, ga alsjeblieft in die foto's snuffelen. Nu!
Too much info.quote:Op maandag 19 juli 2004 01:04 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik heb aan de slip geroken.
Dat pakje met die hoed? Cowboygeval?quote:Op maandag 19 juli 2004 01:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oeh, oeh, Xen, zoek even in de picserver map!
Daar heb ik een zebrapak travestie foto van mezelf in staan!
Een foto die zelfs voor mij te beschamend is om eerder op fok te plaatsen
But fuck it, ik heb de hele dag gezopen.
quote:Op maandag 19 juli 2004 01:05 schreef kastanova het volgende:
Butt fuck it
Ik wil toch graag weten hoe jij aan die foto komt?quote:Op maandag 19 juli 2004 00:59 schreef static het volgende:
Ik wil het toch graag weten. Waarom?![]()
![]()
[afbeelding]
Kasta!!!
wat schuift het?quote:Op maandag 19 juli 2004 01:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oeh, oeh, Xen, zoek even in de picserver map!
Daar heb ik een zebrapak travestie foto van mezelf in staan!
je beautycase retourquote:Op maandag 19 juli 2004 01:07 schreef Xennia het volgende:
wat schuift het?
quote:Op maandag 19 juli 2004 01:06 schreef laffer het volgende:
dit topic moet sticky![]()
en daardoor krijg je dit soor behoeftenquote:Op maandag 19 juli 2004 01:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Lees je het vorige topic ook even?quote:Op maandag 19 juli 2004 01:07 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik wil toch graag weten hoe jij aan die foto komt?![]()
staat in het vorige deelquote:Op maandag 19 juli 2004 01:07 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik wil toch graag weten hoe jij aan die foto komt?![]()
Er móet ergens nog een foto rondslingeren waarop Xen net mijn broek openmaakt, maar gezien Xen's computer skills en mijn 240gig aan harddisks denk ik niet dat die vanavond nog gevonden gaat wordenquote:Op maandag 19 juli 2004 01:01 schreef MUUS het volgende:
En dit topic vraagt gewoon om foto's van kasta's harige kruis!.
GAMMAquote:Op maandag 19 juli 2004 01:08 schreef static het volgende:
[..]
Lees je het vorige topic ook even?
MOderatele willekeur! Anarchie! Bezwaar! Dingen!quote:Op maandag 19 juli 2004 01:08 schreef static het volgende:
![]()
quote:Op maandag 19 juli 2004 01:08 schreef static het volgende:
[..]
![]()
Die hoed hoorde bij een complete outfit, incl. leggingbroek en topjequote:Op maandag 19 juli 2004 01:06 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat pakje met die hoed? Cowboygeval?
moet ik in ruil DAARVOOR kijken naar travestiefoto's die zelfs mijn vent al als te beschamend bestempeld? Vergeet het maarquote:Op maandag 19 juli 2004 01:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
je beautycase retour
Ach, zeik niet.quote:Op maandag 19 juli 2004 01:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
MOderatele willekeur! Anarchie! Bezwaar! Dingen!
Waarom?
Krijg je eindelijk eens de kans om me voor lul te zetten, grijp je hem nog nietquote:Op maandag 19 juli 2004 01:07 schreef Xennia het volgende:
[..]
wat schuift het?
Nou ja, gut, je hecht waarde aan goede combinaties.quote:Op maandag 19 juli 2004 01:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Die hoed hoorde bij een complete outfit, incl. leggingbroek en topje.
euh, pumpkin, je staat al 2 topics lang voor schutquote:Op maandag 19 juli 2004 01:12 schreef kastanova het volgende:
[..]
Krijg je eindelijk eens de kans om me voor lul te zetten, grijp je hem nog niet.
Deze?quote:Op maandag 19 juli 2004 01:09 schreef laffer het volgende:
[..]
GAMMA![]()
quote:
tijn heeft tieten, kastanova niet maar kleedt zich als vrouw, muus, static en ik zijn de kluts kwijt
en elcastel post een foto van yvonne met eenbril die iegenlijk een breezah slet is??
Ik hecht geen waarde aan goede combinaties, mijn vriendin destijds wel, daar had ik die outfit dan ook van geleendquote:Op maandag 19 juli 2004 01:13 schreef MUUS het volgende:
Nou ja, gut, je hecht waarde aan goede combinaties.
Is ook wel weer wat voor te zeggen natuurlijk..
quote:Op maandag 19 juli 2004 01:08 schreef static het volgende:
[..]
![]()
Er zijn echt vrouwen die dat dragen?quote:Op maandag 19 juli 2004 01:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik hecht geen waarde aan goede combinaties, mijn vriendin destijds wel, daar had ik die outfit dan ook van geleend.
het geslacht van zijn ''vriendinnen'' is dan ook uiterst discutabel (muv moi)quote:Op maandag 19 juli 2004 01:19 schreef MUUS het volgende:
[..]
Er zijn echt vrouwen die dat dragen?
Moookay....
wat heb jij te verbergen dat je tégen leggings bent?quote:Op maandag 19 juli 2004 01:19 schreef MUUS het volgende:
Moookay....
hij komt toch uit de achterhoek of twente ofzo..... wat wil je?quote:Op maandag 19 juli 2004 01:20 schreef Xennia het volgende:
het geslacht van zijn ''vriendinnen'' is dan ook uiterst discutabel (muv moi)
Carnaval, houseparty, weet ik veel waarom vrouwen zoiets kopen...quote:Op maandag 19 juli 2004 01:19 schreef MUUS het volgende:
Moookay....
en dat zegt schuivertquote:Op maandag 19 juli 2004 01:19 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Je bent echt zijn holmaatje.![]()
Maar voor de rest naakt ofzo?quote:Op maandag 19 juli 2004 01:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik zie ze liever in zoiets lopen, dan met zo'n bloemetjestasje.
want in twente wonen statistisch gezien meer travestietenquote:Op maandag 19 juli 2004 01:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
hij komt toch uit de achterhoek of twente ofzo..... wat wil je?
je moet er in ieder geval een tweede keer goed kijkenquote:Op maandag 19 juli 2004 01:24 schreef Xennia het volgende:
want in twente wonen statistisch gezien meer travestieten![]()
Ze had dikkere tieten dan jijquote:Op maandag 19 juli 2004 01:20 schreef Xennia het volgende:
[..]
het geslacht van zijn ''vriendinnen'' is dan ook uiterst discutabel (muv moi)
Eentje maar dus? Je valt door de mand.quote:Op maandag 19 juli 2004 01:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ze had dikkere tieten dan jij.
jij ookquote:Op maandag 19 juli 2004 01:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ze had dikkere tieten dan jij.
Zullen we het anders ook even over jouw balzak gaan hebben?quote:Op maandag 19 juli 2004 01:26 schreef Xennia het volgende:
jij ook![]()
Met de ene was ik af en met de andere timmer ikquote:Op maandag 19 juli 2004 01:27 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Kasta, waarom heb jij op die foto een mannenhand en een vrouwenhand.
![]()
![]()
OMG de prostaten vliegen me nu om de orenquote:Op maandag 19 juli 2004 01:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zullen we het anders ook even over jouw balzak gaan hebben?
't interieur komt ook ver wat dat betreft.quote:Op maandag 19 juli 2004 01:35 schreef snakelady het volgende:
Die billen zijn eigenlijk nog wel het ergste.
[afbeelding]
straks wordt dit topic verplaatst naar het keldertje, daar kicken ze op dit soort dingenquote:Op maandag 19 juli 2004 01:35 schreef snakelady het volgende:
[afbeelding]
Die billen lijken ook al op de mijnequote:Op maandag 19 juli 2004 01:35 schreef snakelady het volgende:
[afbeelding]
Kun jij je eigen billen zien?quote:Op maandag 19 juli 2004 01:37 schreef kastanova het volgende:
[..]
Die billen lijken ook al op de mijne
Mên, wat kut dat ik hier geen toegang tot mijn foto's heb.
quote:Op maandag 19 juli 2004 01:43 schreef MUUS het volgende:
Ehm static, ik heb op 'travestiet' gezocht op Google, maar die foto van kasta zat er niet tussen hoor.
Huuh?quote:Op maandag 19 juli 2004 01:43 schreef MUUS het volgende:
Ehm static, ik heb op 'travestiet' gezocht op Google, maar die foto van kasta zat er niet tussen hoor.
Dus, mja, misschien wil je nu iets vertellen ofzo?
ja, hoe zit dat??quote:Op maandag 19 juli 2004 01:46 schreef static het volgende:
[..]
Huuh?
*zoeken gaat*
maar jouw benen zijn nou ook weer niet zo mager en lang en jij hebt een tattoo. Eveneens ontbreekt het je aan zo veel moedervlekken. Foto is onderwegquote:Op maandag 19 juli 2004 01:37 schreef kastanova het volgende:
[..]
Die billen lijken ook al op de mijne
Mên, wat kut dat ik hier geen toegang tot mijn foto's heb.
Heb je liever dat we je José noemen?quote:Op maandag 19 juli 2004 01:46 schreef kastanova het volgende:
[..].
Martine ligt veel meer voor de hand eigenlijk. Wie is Jose Kasta?quote:Op maandag 19 juli 2004 01:48 schreef MUUS het volgende:
[..]
Heb je liever dat we je José noemen?
Dat is gezichtsbedrog, dat komt door de laarzen en netpanty'squote:Op maandag 19 juli 2004 01:48 schreef Xennia het volgende:
[..]
maar jouw benen zijn nou ook weer niet zo mager en lang en jij hebt een tattoo. Eveneens ontbreekt het je aan zo veel moedervlekken. Foto is onderweg
Foto is weg.quote:Op maandag 19 juli 2004 01:47 schreef laffer het volgende:
[..]
ja, hoe zit dat??![]()
ja maar die dingen versoep je toch, als je een website opzet om klanten te lokken?quote:Op maandag 19 juli 2004 01:48 schreef Xennia het volgende:
[..]
maar jouw benen zijn nou ook weer niet zo mager en lang en jij hebt een tattoo. Eveneens ontbreekt het je aan zo veel moedervlekken. Foto is onderweg
M'n achterkant ken jij inderdaad beterquote:Op maandag 19 juli 2004 01:48 schreef Xennia het volgende:
[..]
Mij moet je helemaal niks vragen, ik was een uur geleden al in de war.quote:Op maandag 19 juli 2004 01:49 schreef Xennia het volgende:
[..]
Martine ligt veel meer voor de hand eigenlijk. Wie is Jose Kasta?
ok, nu wordt het helemaal raar.quote:Op maandag 19 juli 2004 01:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
M'n achterkant ken jij inderdaad beter.
Check even je Documenten of je Favorieten, static.quote:Op maandag 19 juli 2004 01:49 schreef static het volgende:
[..]
Foto is weg.
Kasta, waar heb je hem gelaten?
zullen we elkaar maar gaan aftrekken?quote:Op maandag 19 juli 2004 01:51 schreef MUUS het volgende:
[..]
Mij moet je helemaal niks vragen, ik was een uur geleden al in de war.
quote:Op maandag 19 juli 2004 01:49 schreef snakelady het volgende:
Dat is gezichtsbedrog, dat komt door de laarzen en netpanty's![]()
Wacht met spanning op de foto.![]()
ik neem hem graag anaal met mijn voorbinddildo vandaarquote:Op maandag 19 juli 2004 01:51 schreef snakelady het volgende:
[..]
ok, nu wordt het helemaal raar.![]()
O, is dat alles, ik begon al rare dingen te denken.quote:Op maandag 19 juli 2004 01:53 schreef Xennia het volgende:
[..]
ik neem hem graag anaal met mijn voorbinddildo vandaar
Dat is de moeder van die meid waar we toen een keer waren om die laptop af te leverenquote:Op maandag 19 juli 2004 01:49 schreef Xennia het volgende:
Martine ligt veel meer voor de hand eigenlijk. Wie is Jose Kasta?
ranzig kindquote:Op maandag 19 juli 2004 01:54 schreef snakelady het volgende:
[..]
O, is dat alles, ik begon al rare dingen te denken.![]()
Als jij aan mijn neus wilt trekken, mag dat.quote:Op maandag 19 juli 2004 01:51 schreef laffer het volgende:
[..]
zullen we elkaar maar gaan aftrekken?![]()
Beetje de Katje Schuurmans look?quote:
Ik sla dat spul niet op.quote:Op maandag 19 juli 2004 01:51 schreef MUUS het volgende:
[..]
Check even je Documenten of je Favorieten, static.
Is dit die foto waar je je zo voor schaamde?quote:
sorryquote:Op maandag 19 juli 2004 01:54 schreef Xennia het volgende:
[..]
ranzig kind![]()
Uhhuh.quote:Op maandag 19 juli 2004 01:55 schreef static het volgende:
[..]
Ik sla dat spul niet op.
ha, zie je wel! Die kende ik ook al Kastaquote:Op maandag 19 juli 2004 01:55 schreef MUUS het volgende:
[..]
Is dit die foto waar je je zo voor schaamde?
Waarom kende ik 'm dan al?
Toevallig heb ik die avond wel een auto in de prak gereden terwijl ik bezopen wasquote:Op maandag 19 juli 2004 01:54 schreef snakelady het volgende:
[..]
Beetje de Katje Schuurmans look?
mag jij me in m`n knieholte vingerenquote:Op maandag 19 juli 2004 01:54 schreef MUUS het volgende:
[..]
Als jij aan mijn neus wilt trekken, mag dat..
Omdat jij me stalkt en dus al mijn foto's reeds gezien hebt, Muusquote:Op maandag 19 juli 2004 01:55 schreef MUUS het volgende:
Is dit die foto waar je je zo voor schaamde?
Waarom kende ik 'm dan al?
Ik probeer alle verbasteringen, maar die foto is gewoon weg. Weg zeg ik je.quote:Op maandag 19 juli 2004 01:56 schreef MUUS het volgende:
[..]
Uhhuh.
Voorlopig kunnen we die foto niet meer terugvinden op Google..
Hoe kan ik dat ding nou gezien hebben als je 'm nog nooit hebt gepost?quote:Op maandag 19 juli 2004 01:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Omdat jij me stalkt en dus al mijn foto's reeds gezien hebt, Muus.
Zoek eens op Martin Blokhuis, of in dit geval José Blokhuisquote:Op maandag 19 juli 2004 01:59 schreef static het volgende:
Ik probeer alle verbasteringen, maar die foto is gewoon weg. Weg zeg ik je.![]()
Google vindt hem wel meteen: http://members.lycos.nl/t(...)177VPl-650x488XX.jpgquote:Op maandag 19 juli 2004 02:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zoek eens op Martin Blokhuis, of in dit geval José Blokhuis....
Ik heb geen firewall, you do the mathquote:Op maandag 19 juli 2004 02:00 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat ding nou gezien hebben als je 'm nog nooit hebt gepost?.
Voorspelbaar antwoord: Zeg dat dan meteen! Dan ga ik die foto's van je harige kont zelf wel even zoeken!quote:Op maandag 19 juli 2004 02:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb geen firewall, you do the math.
nee, waarom zouden we haar eigenlijk moeten kennen?quote:Op maandag 19 juli 2004 02:04 schreef kastanova het volgende:
Spontaan melden mensen zich nu op mijn msn, wat moet ik daar nu weer van denken
Kent iemand Chantal Kuijsten uit Den Bosch?
dat ben ik, dat is m`n nicknamequote:Op maandag 19 juli 2004 02:04 schreef kastanova het volgende:
Kent iemand Chantal Kuijsten uit Den Bosch?
Ze kende me van fok en meldde zich daarom op mijn msn...quote:Op maandag 19 juli 2004 02:06 schreef snakelady het volgende:
[..]
nee, waarom zouden we haar eigenlijk moeten kennen?
(woon zowat in den bosch dus vandar de interesse.)
Altijd leuk die grieten die op mannen in zebra outfits geilen.quote:Op maandag 19 juli 2004 02:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ze kende me van fok en meldde zich daarom op mijn msn....
ok, nee ik ken haar niet.quote:Op maandag 19 juli 2004 02:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ze kende me van fok en meldde zich daarom op mijn msn....
Ze is 18 ofzo en ging direct offline nadat ik op de voor mij bekende manier reageerdequote:Op maandag 19 juli 2004 02:16 schreef MUUS het volgende:
Altijd leuk die grieten die op mannen in zebra outfits geilen.. Nou kasta, da's wel een blijvertje!
.
"100 euro per uur" ?quote:Op maandag 19 juli 2004 02:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ze is 18 ofzo en ging direct offline nadat ik op de voor mij bekende manier reageerde.
mensen worden bang van dit soort foto`s, xebroquote:Op maandag 19 juli 2004 02:25 schreef Xebrozius het volgende:
Ah dit is het ' ik kom uit de kast-kom-topic'
*meedoet*
[afbeelding]
quote:Op maandag 19 juli 2004 02:29 schreef laffer het volgende:
[..]
mensen worden bang van dit soort foto`s, xebro![]()
Gun mijn vrouwelijkheid ook wat ruimte, jij bruut.quote:Op maandag 19 juli 2004 02:29 schreef laffer het volgende:
[..]
mensen worden bang van dit soort foto`s, xebro![]()
Niet eens nagellak... Prutserquote:Op maandag 19 juli 2004 02:25 schreef Xebrozius het volgende:
Ah dit is het ' ik kom uit de kast-kom-topic'
*meedoet*
[afbeelding]
"Laat me in mijn waarde, laffer"quote:Op maandag 19 juli 2004 02:34 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Gun mijn vrouwelijkheid ook wat ruimte, jij bruut.
echte vrouwen gaan voor de natuurlijke lookquote:Op maandag 19 juli 2004 02:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Niet eens nagellak... Prutser.
Hey, moet jij je wenkbrauwen niet epileren...quote:Op maandag 19 juli 2004 02:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Niet eens nagellak... Prutser.
Ik scheer zequote:Op maandag 19 juli 2004 02:37 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Hey, moet jij je wenkbrauwen niet epileren...
Dan ben je die 100,- per uur wel waardquote:Op maandag 19 juli 2004 02:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik scheer ze.
Huh? Leg uit...quote:Op maandag 19 juli 2004 02:46 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Kasta, ik neem je mee op vakantie
http://members.lycos.nl/tvjoze/fourphotogalery.htmlquote:
SAMEN OP VAKANTIE?
Ook mogelijk! Mij meenemen op vakantie naar een zonnig land aan een strand. Dan ben ik een dag of 5 lang volledig beschikbaar voor jou en gaan we er een heerlijke (sex) vakantie van maken.
Ik kleed mij niet in het openbaar als travestiet, maar voor jou privé natuurlijk wel!
De prijs hiervan? Jij betaald de reis, het verblijf, eten en drinken en 100 Euro per dag.
(Mag een goedkope land/reis zijn, wel vliegen naar zon en strand).
Jij als travo slikt graag, misschien gaat hij naar de Nederlandse Antillen.quote:Op maandag 19 juli 2004 02:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Huh? Leg uit....
voor een gratis vakantie wil ik me ook nog wel verkleden als travoquote:Op maandag 19 juli 2004 02:51 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
http://members.lycos.nl/tvjoze/fourphotogalery.html
haha
Ik wil je geen homo noemen, maar je bent op zn minst zijn kleine geestelijke gehandicapte broertje!!quote:Op maandag 19 juli 2004 01:22 schreef laffer het volgende:
[..]
en dat zegt schuivert![]()
dude, snij je polsen door(in de lengte graag) en ga daarna in de hondenmand liggen, een prima plek voor jou om je laatste adem uit te blazen.![]()
kasta kan niet meer reageren want hij heeft inmiddels zijn 4e permban bereiktquote:Op maandag 26 juli 2004 16:04 schreef operator82 het volgende:
Kasta, ik weet niet of je wel genoeg lef hiervoor hebt.
Nodig die manwijf uit, vraag haar om haar pruik af te doen en ga met elkaar op de foto. Misschien is het wel je ware verdwenen tweelingbroertje? Je hebt het lef hiervoor zeker niet.
Gofferdegoffer.... Enig idee hoe lang het deze keer gaat duren?quote:Op maandag 26 juli 2004 16:26 schreef Xennia het volgende:
[..]
kasta kan niet meer reageren want hij heeft inmiddels zijn 4e permban bereikt
(en xebro zijn 2e)
de opzet is permanent.quote:Op maandag 26 juli 2004 16:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gofferdegoffer.... Enig idee hoe lang het deze keer gaat duren?
En wat hebben ze eigenlijk gedaan?
Krijg je daar al een permban voorquote:Op maandag 26 juli 2004 17:40 schreef Xennia het volgende:
[..]
de opzet is permanent.
Het ging om het babybeltopic waarin mensen konden raden hoe laat het kind van een user geboren zou worden en hun zeiden dat het een miskraam zou worden of dat de kraamverzorgster de baby dood zou laten vallen
'MISKRAAM' en andere zieke opmerkingen in OUD = permbanquote:Op maandag 26 juli 2004 17:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Krijg je daar al een permban voor?
Woei! Zero-tolerance-beleid op fokquote:Op maandag 26 juli 2004 17:49 schreef Xennia het volgende:
[..]
'MISKRAAM' en andere zieke opmerkingen in OUD = permban
Ja, dat weet ik ook wel, maar aangezien je zijn connectie met Fok bent, kun je mijn uitdaging uitkramen tegen hem. En dan vervolgens de kiekjes hier plaatsen als die ontmoeting daadwerkelijk plaatsgevonden heeft (al acht ik dat fantasierijk van mij gezien niemand zulke acties uitvoert).quote:Op maandag 26 juli 2004 16:26 schreef Xennia het volgende:
[..]
kasta kan niet meer reageren want hij heeft inmiddels zijn 4e permban bereikt
(en xebro zijn 2e)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |