Die politieman kreeg een paar schoppen tegen zn kopquote:Op zondag 18 juli 2004 16:04 schreef rubbereend het volgende:
wow zag net op t journaal de vechtpartij bij een oefenwedstrijdje van Rode ster
mooi jong woordgebruik tongquote:Op zondag 18 juli 2004 15:55 schreef tong80 het volgende:
Laters.
Idd zeg...je zag trouwens ook supporters die juist de politieman probeerden te helpen..quote:Op zondag 18 juli 2004 16:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die politieman kreeg een paar schoppen tegen zn kop.
Best lomp van die agenten, maar die speler die er met vliegende vaart op de rug van die agent gaat staan, daar wordt ik ook een beetje bang van, setje noppen in je ruggegraat lijkt me niet echt overheerlijk.quote:Op zondag 18 juli 2004 16:04 schreef rubbereend het volgende:
wow zag net op t journaal de vechtpartij bij een oefenwedstrijdje van Rode ster
COOL hè ?quote:Op zondag 18 juli 2004 16:06 schreef mitt het volgende:
[..]
mooi jong woordgebruik tong![]()
Erg hipquote:Op zondag 18 juli 2004 16:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
COOL hè ?
Danny Nelissenquote:Op zondag 18 juli 2004 16:10 schreef rubbereend het volgende:
en we zijn weer bij de tour op tv, en dan is t eerste wat je hoort herbert dijkstra
zo'n doos ben ik nu ook weer nietquote:Op zondag 18 juli 2004 13:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Volgens mij was Fok gewoon down JM
quote:Op zondag 18 juli 2004 16:34 schreef just me het volgende:
[..]
45 minuten met iemand van planet aan de telefoon gezeten, ik moest dit doen en dat doen, uiteindelijk zei hij, ik weet het niet, ik heb nog 2 opties, u kunt uw pc terugzetten naar de laatste veiligstelling of ik verbind u door met een collega. Ik zei dat ik die laatste veilingstelling allang had teruggezet voordat ik planet ging belleneindelijk collega aan de telefoon en die vroeg meteen branden er 2 lampjes op uw modem? ik zei nee, 1 lampje brand constant en de ander knippert. Dát was dus het probleem. En toen ik lag te rusten op de bank gingen er opeens 2 lampjes branden op het modem!! En wat het nou geweest is? Ja.. een hoop geldverspilling aan de helpdesk van planet!
Ik ook, ik zit aan de kust. Wij kregen het als eerste van Nederland over ons heenquote:Op zondag 18 juli 2004 17:36 schreef methodmich het volgende:
Hier nog niet. Gisteren al genoeg gehad.
ik heb net de was binnengehaald.. het begint hierquote:Op zondag 18 juli 2004 17:34 schreef VoreG het volgende:
Het stormt hier weer, veel regen,hagel en onweer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |