ik ben een doosquote:Op zondag 18 juli 2004 00:33 schreef mitt het volgende:
ja mooi hoor muts
En er zat een pop-up inlogschermpje in dat plaatje, dus maar even weggehaald.quote:Op zondag 18 juli 2004 00:48 schreef just me het volgende:
ik ben een doos
ik zei toch dat ik een dooske benquote:Op zondag 18 juli 2004 00:50 schreef golfer het volgende:
[..]
En er zat een pop-up inlogschermpje in dat plaatje, dus maar even weggehaald.
quote:Op zondag 18 juli 2004 13:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Goedemorgen
Volgens mij was Fok gewoon down JMquote:Op zondag 18 juli 2004 13:26 schreef just me het volgende:
[..]
[afbeelding]
mijn modem doet het weer!!
quote:Op zondag 18 juli 2004 05:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja hekjrl;wlhtu muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh
hehe
moet nu slaap
eigenlijk de hele dag al
prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op zondag 18 juli 2004 15:47 schreef mitt het volgende:
[..]
Niemand reageert er meer op omdat het zo onderhand gewenning wordt bij jequote:Op zondag 18 juli 2004 15:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het was al even geleden geloof ikquote:Op zondag 18 juli 2004 15:49 schreef mitt het volgende:
[..]
Niemand reageert er meer op omdat het zo onderhand gewenning wordt bij je![]()
Die politieman kreeg een paar schoppen tegen zn kopquote:Op zondag 18 juli 2004 16:04 schreef rubbereend het volgende:
wow zag net op t journaal de vechtpartij bij een oefenwedstrijdje van Rode ster
mooi jong woordgebruik tongquote:Op zondag 18 juli 2004 15:55 schreef tong80 het volgende:
Laters.
Idd zeg...je zag trouwens ook supporters die juist de politieman probeerden te helpen..quote:Op zondag 18 juli 2004 16:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die politieman kreeg een paar schoppen tegen zn kop.
Best lomp van die agenten, maar die speler die er met vliegende vaart op de rug van die agent gaat staan, daar wordt ik ook een beetje bang van, setje noppen in je ruggegraat lijkt me niet echt overheerlijk.quote:Op zondag 18 juli 2004 16:04 schreef rubbereend het volgende:
wow zag net op t journaal de vechtpartij bij een oefenwedstrijdje van Rode ster
COOL hè ?quote:Op zondag 18 juli 2004 16:06 schreef mitt het volgende:
[..]
mooi jong woordgebruik tong![]()
Erg hipquote:Op zondag 18 juli 2004 16:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
COOL hè ?
Danny Nelissenquote:Op zondag 18 juli 2004 16:10 schreef rubbereend het volgende:
en we zijn weer bij de tour op tv, en dan is t eerste wat je hoort herbert dijkstra
zo'n doos ben ik nu ook weer nietquote:Op zondag 18 juli 2004 13:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Volgens mij was Fok gewoon down JM
quote:Op zondag 18 juli 2004 16:34 schreef just me het volgende:
[..]
45 minuten met iemand van planet aan de telefoon gezeten, ik moest dit doen en dat doen, uiteindelijk zei hij, ik weet het niet, ik heb nog 2 opties, u kunt uw pc terugzetten naar de laatste veiligstelling of ik verbind u door met een collega. Ik zei dat ik die laatste veilingstelling allang had teruggezet voordat ik planet ging belleneindelijk collega aan de telefoon en die vroeg meteen branden er 2 lampjes op uw modem? ik zei nee, 1 lampje brand constant en de ander knippert. Dát was dus het probleem. En toen ik lag te rusten op de bank gingen er opeens 2 lampjes branden op het modem!! En wat het nou geweest is? Ja.. een hoop geldverspilling aan de helpdesk van planet!
Ik ook, ik zit aan de kust. Wij kregen het als eerste van Nederland over ons heenquote:Op zondag 18 juli 2004 17:36 schreef methodmich het volgende:
Hier nog niet. Gisteren al genoeg gehad.
ik heb net de was binnengehaald.. het begint hierquote:Op zondag 18 juli 2004 17:34 schreef VoreG het volgende:
Het stormt hier weer, veel regen,hagel en onweer.
Ze hadden nog wel wat harder mogen schoppen. Lopen teveel van zulke malloten rond bij de politie...quote:Op zondag 18 juli 2004 16:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die politieman kreeg een paar schoppen tegen zn kop.
Ja idd want A.C.A.B !quote:Op zondag 18 juli 2004 18:00 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ze hadden nog wel wat harder mogen schoppen. Lopen teveel van zulke malloten rond bij de politie...
Mooi, nu weet ik ook precies op wie ik moet stemmen bij de 'George Best-award'quote:Op zondag 18 juli 2004 05:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja hekjrl;wlhtu muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh
hehe
moet nu slaap
eigenlijk de hele dag al
prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op zondag 18 juli 2004 18:00 schreef Cart_man het volgende:
Ze hadden nog wel wat harder mogen schoppen. Lopen teveel van zulke malloten rond bij de politie...
Bob de Bouwer is coolquote:Op zondag 18 juli 2004 18:21 schreef tong80 het volgende:
Heb mijn neefje die 4 jaar is geworden blij mogen maken met Bob de Bouwer.
Mijn dag is weer goed, kleine dingen maken het leven mooi.
ik begin te balen!! morgen maar eens kijken of ik naar de buurtsuper kan hobbelen/fietsen om wat eten in te slaan! 2 dagen boterhammen met gebakken ei is wel genoegquote:Op zondag 18 juli 2004 19:20 schreef rubbereend het volgende:
JM hoest met t pootje?
je kan albert toch laten bezorgenquote:Op zondag 18 juli 2004 19:30 schreef just me het volgende:
[..]
ik begin te balen!! morgen maar eens kijken of ik naar de buurtsuper kan hobbelen/fietsen om wat eten in te slaan! 2 dagen boterhammen met gebakken ei is wel genoeg
ja das waar maar even zélf kijken wat er is daar heb ik zo'n zin in! de buurtsuper zit hier echt om de hoek dus dat gaat morgen wel lukken en dinsdag mag ik weer lopenquote:Op zondag 18 juli 2004 19:33 schreef rubbereend het volgende:
je kan albert toch laten bezorgen
wil niemand je dragen morgen?quote:Op zondag 18 juli 2004 19:34 schreef just me het volgende:
[..]
ja das waar maar even zélf kijken wat er is daar heb ik zo'n zin in! de buurtsuper zit hier echt om de hoek dus dat gaat morgen wel lukken en dinsdag mag ik weer lopen
Je had je vakantie wel anders voorgesteldquote:Op zondag 18 juli 2004 19:34 schreef just me het volgende:
ja das waar maar even zélf kijken wat er is daar heb ik zo'n zin in! de buurtsuper zit hier echt om de hoek dus dat gaat morgen wel lukken en dinsdag mag ik weer lopen
10 voor 8 noemen ze hier meestal avond!quote:Op zondag 18 juli 2004 19:51 schreef FrankyMcG het volgende:
Middag! Biertje graag!
Ik heb sterk het gevoel dat deze week mijn Petekindje te wereld zal komen!![]()
ik zit nog tot dinsdag aan huis gebonden en heb nog geen kaart kunnen kopenquote:Op zondag 18 juli 2004 22:20 schreef DIGGER het volgende:
Glenn is echt een kind van zijn vader: Hij drinkt niet, hij zuipt.
Gaat helemaal goed komen met m'n knulletje!
moeten ze wel thuis zijn; Maarten is op vakantie en Katja is niet meer overdag in Delft geweestquote:Op zondag 18 juli 2004 22:31 schreef DIGGER het volgende:
En Justmuts: je kinderen luisteren nog steeds niet als je ze op boodschap stuurt?
En je buren kunnen je natuurlijk ook niet even helpen met boodschappen doen, want daar heb je al jarenlang ruzie mee?quote:Op zondag 18 juli 2004 22:33 schreef just me het volgende:
*melodrama* waar zijn die kinderen als je ze nodig hebt!!
ik hoorde het jaquote:Op zondag 18 juli 2004 22:49 schreef rubbereend het volgende:pascal
biertje op de geslaagde zwarte cross dan maar
de zwarte cross was trouwesn ook op t journaal
hei mien jong...hoe wast brommers kieken ??quote:Op zondag 18 juli 2004 22:47 schreef pascalheister het volgende:
goede avond
zo ben weer terug van zwarte cross
nog ff lekker natgeregend op de terugweg
maar het was geslaagd
Adam Curry ging met de cross nog op de bek en werd afgevoerd met de brancard
ja lekker manquote:Op zondag 18 juli 2004 22:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hei mien jong...hoe wast brommers kieken ??
Nog lekkere brommertjes opgesnort ??
miss wet t-shirt zeker ???quote:Op zondag 18 juli 2004 22:52 schreef pascalheister het volgende:
ja lekker man
ja van de bijzondere bouwsels die gingen racen, beetje over hoe t ontstaan was, interviewtje met de manager van jovink en met één van de bandleden (heb de docu gisteren nog wel gezien op OG maar kan zn naam niet otnhouden), was wel leuk. de zon scheen in iedergeval flinkquote:Op zondag 18 juli 2004 22:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik hoorde het ja
ook nog beelden dan?
ja tot een uur of 8 was het prima weer toen kwam het weer met bakken uit de hemel. en toen ff droog en rond uur of 10 weerquote:Op zondag 18 juli 2004 22:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja van de bijzondere bouwsels die gingen racen, beetje over hoe t ontstaan was, interviewtje met de manager van jovink en met één van de bandleden (heb de docu gisteren nog wel gezien op OG maar kan zn naam niet otnhouden), was wel leuk. de zon scheen in iedergeval flink
dus met lichtelijk wat modder thuis gekomen?quote:Op zondag 18 juli 2004 23:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja tot een uur of 8 was het prima weer toen kwam het weer met bakken uit de hemel. en toen ff droog en rond uur of 10 weer
Dat krijg je ervan als je altijd voor anderen klaar staat, altijd buren helpt als ze je nodig hebben, inclusief 's nachts naar het ziekenhuis brengen, tja.. en als ik ze dan nodig hebquote:Op zondag 18 juli 2004 22:39 schreef golfer het volgende:
En je buren kunnen je natuurlijk ook niet even helpen met boodschappen doen, want daar heb je al jarenlang ruzie mee?
eens kijken, zeker dezelfde shirtjes van PPquote:Op zondag 18 juli 2004 23:03 schreef pascalheister het volgende:
zie nu op tv gelderland de beelden
we stonden in de 1e bocht met de oranje shirts aan
was vanmorgen er nat toen we op het terrein kwamen, daardoor wel de broekspijpen smerig maar ja. Met de regen van vanavond zaten we in de feesttent gelukkig.quote:Op zondag 18 juli 2004 23:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dus met lichtelijk wat modder thuis gekomen?
k zag wel wat oranje shirts in de 1e bocht aan de binnenkant jaquote:Op zondag 18 juli 2004 23:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
was vanmorgen er nat toen we op het terrein kwamen, daardoor wel de broekspijpen smerig maar ja. Met de regen van vanavond zaten we in de feesttent gelukkig.
lief !!quote:Op zondag 18 juli 2004 23:22 schreef Bjoro het volgende:
tot morgen !!
oh ja en welterusten natuurlijk !!
JM als je morgen nog niet de deur uit kan...stuur ik je wel ff een lege (zoon geboren) kaart en een postzegel hoor !!!
www.kaarten.pagina.nl niks postzegel!quote:Op zondag 18 juli 2004 23:22 schreef Bjoro het volgende:
tot morgen !!
oh ja en welterusten natuurlijk !!
JM als je morgen nog niet de deur uit kan...stuur ik je wel ff een lege (zoon geboren) kaart en een postzegel hoor !!!
Aardig dat je mijn bardienst over neemt, maar je rolstoel staat wel erg in de weg zo achter die barquote:Op maandag 19 juli 2004 00:10 schreef just me het volgende:
* Bluezz schenkt glaasje fris in voor golfer
* just me gaat terug in de rolstoel en laat zich bedienenquote:Op maandag 19 juli 2004 00:11 schreef Bluezz het volgende:
Aardig dat je mijn bardienst over neemt, maar je rolstoel staat wel erg in de weg zo achter die bar
Rollator-mod bedient rolstoelmod.quote:Op maandag 19 juli 2004 00:13 schreef just me het volgende:
just me gaat terug in de rolstoel en laat zich bedienen
Trusteh JustPees.quote:Op maandag 19 juli 2004 00:26 schreef just me het volgende:
zoiets als de lamme helpt de blindetrustuh Hools tot morgen
Ik schuif wel bij je aan bij het newbie-tafeltje.quote:Op maandag 19 juli 2004 01:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Mag ik als Newbie hier nog een biertje drinken?
Ja:quote:Op maandag 19 juli 2004 01:46 schreef Sloggi het volgende:
Is Papa DIGGER al eens langsgeweest?
quote:Op zondag 18 juli 2004 22:20 schreef DIGGER het volgende:
Glenn is echt een kind van zijn vader: Hij drinkt niet, hij zuipt.
Gaat helemaal goed komen met m'n knulletje!
Sorry Frits je kreeg er nog eentje van mij. Hier komt ie. Jij ook een Golfer?quote:Op maandag 19 juli 2004 02:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
Oooh, dat sla ik niet af. [afbeelding]
Lekker, zo'n laatste afzakkertje.quote:Op maandag 19 juli 2004 02:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Sorry Frits je kreeg er nog eentje van mij. Hier komt ie. Jij ook een Golfer?
Nee, voor mij even geen alcohol.quote:Op maandag 19 juli 2004 02:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Moet jij er ook eentje van mij Sloggi?
kijk dat klinkt vrolijk !!quote:Op maandag 19 juli 2004 08:38 schreef just me het volgende:goeiemorgen!!!
trustuh popolonquote:Op maandag 19 juli 2004 08:51 schreef popolon het volgende:
Ja, welterusten
quote:Op maandag 19 juli 2004 08:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kijk dat klinkt vrolijk !!
ben je bekeerd ???quote:Op maandag 19 juli 2004 08:57 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeiemorgen!
Doe maar een glas melk!
Ja! Dat waren duidelijke pluspunten!quote:Op maandag 19 juli 2004 09:02 schreef Bjoro het volgende:
En was ze blij met je rozen ???
Vrijdag, Zaterdag en Zondag!quote:m.a.w. verwent dit weekend ??
heel veel plezier en kom heel terugquote:Op maandag 19 juli 2004 09:06 schreef Sloggi het volgende:
Heren (en dame), mij zien jullie een weekje niet.
Deze jongen gaat een weekje voetballen om de Haarlem Cup.
Adios
Lukt wel hoor.quote:Op maandag 19 juli 2004 09:07 schreef just me het volgende:
[..]
heel veel plezier en kom heel terug
quote:Op maandag 19 juli 2004 08:51 schreef popolon het volgende:
Ja, welterusten
aaahhhh vandaar die melk !!quote:Op maandag 19 juli 2004 09:06 schreef FrankyMcG het volgende:
Vrijdag, Zaterdag en Zondag!
gezellig !!quote:Op maandag 19 juli 2004 09:06 schreef Sloggi het volgende:
Heren (en dame), mij zien jullie een weekje niet.
Deze jongen gaat een weekje voetballen om de Haarlem Cup.
Adios
Correct!quote:Op maandag 19 juli 2004 09:13 schreef Bjoro het volgende:
aaahhhh vandaar die melk !!
ff de eiwitten aanvullen
Nu je het zegt, een paar clubs uit Heemstede zijn inderdaad mede-organisatorquote:Op maandag 19 juli 2004 09:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ze spelen oa bij mijn cluppie ....HBC in Heemstede
oohhh...die zijn niet zo kritischquote:Op maandag 19 juli 2004 09:15 schreef FrankyMcG het volgende:
Correct!
En ik ben officieel goedgekeurd door d'r vriendinnen en d'r ouders!
Schijnbaar niet!quote:Op maandag 19 juli 2004 09:16 schreef Bjoro het volgende:
oohhh...die zijn niet zo kritisch
als je het gras maar heel laat, vind ik alles prima !!!quote:Op maandag 19 juli 2004 09:16 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nu je het zegt, een paar clubs uit Heemstede zijn inderdaad mede-organisator
Die zal ik extra hard aanpakken
*geeftquote:Op maandag 19 juli 2004 08:57 schreef FrankyMcG het volgende:
Doe maar een glas melk!
Tering je moet inderdaad wel uitgemelkt zijn...quote:Op maandag 19 juli 2004 09:15 schreef FrankyMcG het volgende:
En ik ben officieel goedgekeurd door d'r vriendinnen en d'r ouders!
Uiteraardquote:Op maandag 19 juli 2004 09:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als je het gras maar heel laat, vind ik alles prima !!!
veel plezier !quote:Op maandag 19 juli 2004 09:20 schreef Sloggi het volgende:
Uiteraard![]()
Liever regen dan die hitte van gisteren (het uurtje dat het 30 graden was in ieder geval).quote:Op maandag 19 juli 2004 09:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
veel plezier !
nou maar hopen dat het droog blijft !
Als je naar d'r verjaardag gaat loop je gewoon het risico dat iedereen zich voor wil stellen aan je!quote:Op maandag 19 juli 2004 09:20 schreef sqlsmurft het volgende:
Tering je moet inderdaad wel uitgemelkt zijn...![]()
* vroegah toen ik nog een kleine smurf was stelde je je alleen maar voor, maar tegenwoordig is het echt sodom en gomorra
en 5 van haar vriendinnen zitten vanaf vandaag op Fok! ?quote:Op maandag 19 juli 2004 09:24 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Als je naar d'r verjaardag gaat loop je gewoon het risico dat iedereen zich voor wil stellen aan je!
Gelukkig kon ik met d'r pa gewoon over voetbal lullen!
Ik hoop het niet!quote:Op maandag 19 juli 2004 09:27 schreef Bjoro het volgende:
en 5 van haar vriendinnen zitten vanaf vandaag op Fok! ?
Arbeidsinspectie bellen! Krijgen ze een lekkere dikke boete bij jou op het werk!quote:Op maandag 19 juli 2004 09:46 schreef Againzender het volgende:
Ik dacht dat ik recht had op een rookvrije werkplek tegenwoordig
Ik kan goddomme niet eens ff een kopietje maken zonder dat ik naar die stank ga ruiken.
Eerlijk gezegd zit ik daar wel aan te denken zo langzamerhand. Maar ik zal de persoon eerst nog eens aanspreken hierop.quote:Op maandag 19 juli 2004 09:50 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Arbeidsinspectie bellen! Krijgen ze een lekkere dikke boete bij jou op het werk!
Ik wou net zeggen, als jij eens weggaat met die vieze rooklucht om je heen...quote:Op maandag 19 juli 2004 09:46 schreef Againzender het volgende:
Ik dacht dat ik recht had op een rookvrije werkplek tegenwoordig
Ik kan goddomme niet eens ff een kopietje maken zonder dat ik naar die stank ga ruiken.
JustMonica aan de sigaren ??quote:Op maandag 19 juli 2004 10:13 schreef just me het volgende:ik ben naar de buurtsuper wezen fietsen.. even *knak* in mijn knie en toen ging het redelijk goed
Just me neemt kop koffie en
Hé de boel niet zo opblazen, het zijn sjieke benson and hedges cigarettenquote:Op maandag 19 juli 2004 10:15 schreef Bjoro het volgende:
JustMonica aan de sigaren ??
poef...doe maar duur !!quote:Op maandag 19 juli 2004 10:18 schreef just me het volgende:
Hé de boel niet zo opblazen, het zijn sjieke benson and hedges cigaretten
quote:Op maandag 19 juli 2004 10:18 schreef just me het volgende:
Hé de boel niet zo opblazen, het zijn sjieke benson and hedges cigaretten
quote:Op maandag 19 juli 2004 11:26 schreef Bjoro het volgende:
*proest*
'Barça verhuurt Kluivert gratis aan Newcastle'
in het kastje boven je en het koffiezetapparaat staat naast jequote:Op maandag 19 juli 2004 12:08 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools, waar is de koffie
![]()
quote:Op maandag 19 juli 2004 11:48 schreef Bjoro het volgende:
als ajax zlatan verkoopt en ze kopen kluivert ervoor terug.... moet kunnen !!
Is JustPees weer mobiel ondanks het knakje in de knie?quote:Op maandag 19 juli 2004 12:35 schreef just me het volgende:
[..]
in het kastje boven je en het koffiezetapparaat staat naast je
mwah... voor 45% zeg maarquote:Op maandag 19 juli 2004 12:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Is JustPees weer mobiel ondanks het knakje in de knie?
Mag ik er bij komen liggen?quote:Op maandag 19 juli 2004 12:42 schreef Bluezz het volgende:
Haai Hools
Mijn extra callgirl dienst ging niet door
Omdraaien en verder slapen dus maar
Arrgghhhh, ik wil ookquote:Op maandag 19 juli 2004 12:44 schreef just me het volgende:
mwah... voor 45% zeg maar
woensdag moet het 100% zijn want dan ga ik met dochterlief naar Simon and Garfunkel !
Jij altijd, als je je handjes maar niet boven de dekens houdt danquote:Op maandag 19 juli 2004 12:48 schreef FrankyMcG het volgende:
Mag ik er bij komen liggen?
Je gaat vooruit dusquote:Op maandag 19 juli 2004 12:44 schreef just me het volgende:
[..]
mwah... voor 45% zeg maar
woensdag moet het 100% zijn want dan ga ik met dochterlief naar Simon and Garfunkel !
quote:Op maandag 19 juli 2004 12:49 schreef Bluezz het volgende:
Jij altijd, als je je handjes maar niet boven de dekens houdt dan
JM is jaloers ????quote:Op maandag 19 juli 2004 12:50 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
Ach kom, die peest al genoegquote:Op maandag 19 juli 2004 13:08 schreef Bjoro het volgende:
JM is jaloers ????
zelfs overbelast van het pezen toch ??quote:Op maandag 19 juli 2004 13:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ach kom, die peest al genoeg
quote:Op maandag 19 juli 2004 12:49 schreef Bluezz het volgende:
Jij altijd, als je je handjes maar niet boven de dekens houdt dan
quote:Op maandag 19 juli 2004 13:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
JM is jaloers ????
Ik ben nog steeds aan het wachten tot jullie een keertje samen naar mij toe komen!quote:Op maandag 19 juli 2004 13:55 schreef just me het volgende:Bluezz en ik delen wel, nu is zij aan de beurt !
Tot je een onsje weegt knulquote:Op maandag 19 juli 2004 14:04 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik ben nog steeds aan het wachten tot jullie een keertje samen naar mij toe komen!
mag ik kijken ???quote:Op maandag 19 juli 2004 14:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tot je een onsje weegt knul![]()
We pakken je wel op de eerstvolgende VBL-meet
quote:Op maandag 19 juli 2004 14:07 schreef Bluezz het volgende:
We pakken je wel op de eerstvolgende VBL-meet
lucky bastard !!!quote:Op maandag 19 juli 2004 14:17 schreef FrankyMcG het volgende:
kijk eindelijk weer eens muziek in de tent !!quote:Op maandag 19 juli 2004 15:19 schreef Da_Sandman het volgende:
*Stilte doorbreekt
*Gouwe ouwe opzet --> Cisko Kid - Les Lacs
quote:Op maandag 19 juli 2004 14:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja en waar precies blijft die meet nou!!!
quote:Op maandag 19 juli 2004 15:25 schreef just me het volgende:
voetbalmeet is toch veel en veel gezelliger!!
quote:Op maandag 19 juli 2004 15:25 schreef just me het volgende:
voetbalmeet is toch veel en veel gezelliger!!
Hools Meet & Greet !!quote:Op maandag 19 juli 2004 15:48 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]![]()
Als we nu meeten in een rookvrije omgeving kunnen Carmen & Glenn ook in de box meeten!
Heb je toch mooi voor niks hardgelopenquote:Op maandag 19 juli 2004 16:00 schreef pfaf het volgende:
toppunt van scheinheiligheid: Eerst hardlopen om een beetje in vorm te komen voor het nieuwe seizoen. Een half uur later uit verveling een bus pringels leegeten.
quote:Op maandag 19 juli 2004 16:00 schreef pfaf het volgende:
toppunt van schjjnheiligheid: Eerst hardlopen om een beetje in vorm te komen voor het nieuwe seizoen. Een half uur later uit verveling een bus pringels leegeten.
:'(
Hoe slecht ook, het zijn wel de lekkerste sigaretjesquote:Op maandag 19 juli 2004 16:08 schreef golfer het volgende:
Herkenbaar.
Jezelf 2 uur afmatten in de sportschool om daarna meteen een sigaret op te steken.
quote:Op maandag 19 juli 2004 16:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoe slecht ook, het zijn wel de lekkerste sigaretjes
Of 2 uur fitnessen en daarna langs de Mac rijden voor een gezonde salade....quote:Op maandag 19 juli 2004 16:08 schreef golfer het volgende:
Herkenbaar.
Jezelf 2 uur afmatten in de sportschool om daarna meteen een sigaret op te steken.
Ze gaan nu op de gezonde toer om ook de vrouwen en kinderen binnen te halen!quote:Op maandag 19 juli 2004 16:31 schreef methodmich het volgende:
Dat is precies waar meneer MacDonald op gokt.
Ik ken weinig kinderen die liever een SaladPlus hebben dan een HappyMeal hoor!quote:Op maandag 19 juli 2004 16:32 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ze gaan nu op de gezonde toer om ook de vrouwen en kinderen binnen te halen!
Ja ze was niet echt stil moet ik zeggen.quote:Op maandag 19 juli 2004 16:46 schreef methodmich het volgende:
tong, heb je nog iets van de Bevalling gehoord?
Overigens, cadeau voor vriendin gekocht, nieuwe CD van Bebel Gilberto. Ik hoef niet op de bank.
gefeliciteerd met je nieuwe buurkindje !!quote:Op maandag 19 juli 2004 16:39 schreef tong80 het volgende:
Mijn onderburen hebben vanacht een kindje gekregen.
De ooievaar heeft het er maar druk mee.
Bedankt.quote:Op maandag 19 juli 2004 16:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
gefeliciteerd met je nieuwe buurkindje !!
quote:Op maandag 19 juli 2004 16:57 schreef methodmich het volgende:
Geen rok met een Split kopen.
Klopt hij heeft daar zelfs in de jeugd gespeeld.quote:Op maandag 19 juli 2004 17:02 schreef methodmich het volgende:
Daar zit Velez Mostar. Ik dacht dat dat Bosnisch was, maar ik zal me vergissen.
Leuk toch ?quote:Op maandag 19 juli 2004 17:28 schreef Vom het volgende:
Zeg tong, dat cryptogrammen-topic van jou dat gaat wel hard he?
Misschien wordt het net zo'n succes als het muziek-associatie topic dat ik drie jaar geleden heb geopend en nog steeds loopt.quote:Op maandag 19 juli 2004 17:28 schreef Vom het volgende:
Was al in het quiz-topic begonnen. Uiteiendelijk maar een eigen topic gekregenquote:Op maandag 19 juli 2004 17:28 schreef Vom het volgende:
Laten we het hopen, goed topicquote:Op maandag 19 juli 2004 17:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Misschien wordt het net zo'n succes als het muziek-associatie topic dat ik drie jaar geleden heb geopend en nog steeds loopt.
Ja het is ook tropisch warm.quote:Op maandag 19 juli 2004 17:42 schreef methodmich het volgende:
Hmm, van de hitte laat er een schilderijtje los beneden.
Ja, en?quote:Op maandag 19 juli 2004 17:47 schreef methodmich het volgende:
Man, ik heb vakantie en doe al dik 2 weken boodschappen, de was enzovoort...
Precies, bedacht ik me net op tijd.quote:Op maandag 19 juli 2004 17:50 schreef pascalheister het volgende:
ik zou nico maar niet bellen voor je schilderij, straks zit ie nog aan je vriendin
quote:Op maandag 19 juli 2004 17:58 schreef pfaf het volgende:
Heb je je eten nu wel om 1800 klaar?
En het is voor een aantal mensen weer een leuke mogelijkheid tot het opkrikken van de postaantallen.quote:Op maandag 19 juli 2004 20:11 schreef VoreG het volgende:
Ben er weer, het cryptogrammentopic loopt storm. Maar ja je kan ook weinig anders verwachten in de maand juli veel storm.
Het is maar hoe je het bekijkt, maar wat dat betreft is Hools of het liveverslagen topic hetzelfdequote:Op maandag 19 juli 2004 21:51 schreef golfer het volgende:
[..]
En het is voor een aantal mensen weer een leuke mogelijkheid tot het opkrikken van de postaantallen.
Je postte er zelf als eerste maar het gaat te snel voor een oude man.quote:Op maandag 19 juli 2004 21:51 schreef golfer het volgende:
[..]
En het is voor een aantal mensen weer een leuke mogelijkheid tot het opkrikken van de postaantallen.
O ja, ik moet mijn Hools-plicht nog vervullen. Ik zal proberen het morgen tijdens de koffie te doen, ben nu niet helemaal toerekeningsvatbaar.quote:Op maandag 19 juli 2004 23:00 schreef Dylan Dog het volgende:
Ga eens stemmen mensen...
Bridge over troubled water.quote:Op maandag 19 juli 2004 22:57 schreef Againzender het volgende:
Krijg net een telefoontje dat ik waarschijnlijk woensdag mee kan naar Simon and Garfunkel
Je had naar golfer en Bluezz moeten kijken, beter bekend onder de naam Tokkies.quote:Op maandag 19 juli 2004 22:57 schreef Bjoro het volgende:
avond !!
Net toch nog even 6 km hardgelopen en daarna uitzweten met de Lama´s op de buis....het kan erger !!
Het lijkt mij ook erg mooi. En het zal dan het tweede concert zijn waar ik met mijn moeder heen gaquote:Op maandag 19 juli 2004 23:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bridge over troubled water.
Lijkt me mooi om mee te maken.
Ik ga zekerquote:Op maandag 19 juli 2004 22:57 schreef Againzender het volgende:
Krijg net een telefoontje dat ik waarschijnlijk woensdag mee kan naar Simon and Garfunkel
in de arena en ik ga keihard meezingenquote:Op maandag 19 juli 2004 23:11 schreef tong80 het volgende:
just me waar is het, en ga je nog meezingen ?
Misschien moet ik dan toch maar thuisblijvenquote:Op maandag 19 juli 2004 23:19 schreef just me het volgende:
[..]
in de arena en ik ga keihard meezingen
Die zou ik ook wel willen nu, dat gaat nog beter als met msn, krijg je alleen maar gezeik meequote:Op maandag 19 juli 2004 23:19 schreef tong80 het volgende:
Avond Vom troost je met de gedachte dat ze het vroeger met postduiven moesten doen.
Als je iemand ziet meezingen weet je iig wie just me is.quote:Op maandag 19 juli 2004 23:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan toch maar thuisblijven
die serie loopt nu bij de Ikon toch ??quote:Op maandag 19 juli 2004 23:06 schreef tong80 het volgende:
Je had naar golfer en Bluezz moeten kijken, beter bekend onder de naam Tokkies.
Ja, je tenen krommen. Er loopt een topic over. Echt heel erg.quote:Op maandag 19 juli 2004 23:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die serie loopt nu bij de Ikon toch ??
de kans van je levenquote:Op maandag 19 juli 2004 23:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan toch maar thuisblijven
This is the beginning of a beautiful friendschip.quote:Op maandag 19 juli 2004 23:26 schreef Againzender het volgende:
Als het doorgaat woensdag dan heb ik in ieder geval al iets goeds gezien dit seizoen in de Arena![]()
quote:Op maandag 19 juli 2004 23:26 schreef Againzender het volgende:
Als het doorgaat woensdag dan heb ik in ieder geval al iets goeds gezien dit seizoen in de Arena![]()
Aka the bridge and the troubled waterquote:Op maandag 19 juli 2004 23:06 schreef tong80 het volgende:
Je had naar golfer en Bluezz moeten kijken, beter bekend onder de naam Tokkies.
Lay la lay lay la lay lay la lay.quote:Op maandag 19 juli 2004 23:31 schreef Againzender het volgende:
Volgens mij wordt het tijd om naar bed te gaan.
Trustuh hools
Heb je de noten er ook bij Tong ?quote:Op maandag 19 juli 2004 23:32 schreef tong80 het volgende:
Lay la lay lay la lay lay la lay.
Slaapliedje van S&C
Tonight I'll sing my songs again,quote:Op maandag 19 juli 2004 23:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Aka the bridge and the troubled water
nee wel een toastje met brie, ook goed ??quote:Op maandag 19 juli 2004 23:35 schreef Bluezz het volgende:
Heb je de noten er ook bij Tong ?
Ik hoor het je zingen.quote:Op maandag 19 juli 2004 23:36 schreef just me het volgende:
[..]
Tonight I'll sing my songs again,
I'll play the game and pretend.
But all my words come back to me in shades of mediocrity
Like emptiness in harmony I need someone to comfort me.
ik ookquote:Op maandag 19 juli 2004 23:43 schreef Bluezz het volgende:
Ik kan alles (nog steeds) letterlijk meezingen
ik zit nu te neurieënquote:Op maandag 19 juli 2004 23:47 schreef tong80 het volgende:
Kent iemand de eindscene uit de Graduate,
Mrs. Robbinson ? Oe wat vond ik dat mooi.
Klassieker.quote:Op maandag 19 juli 2004 23:47 schreef tong80 het volgende:
Kent iemand de eindscene uit de Graduate,
Mrs. Robbinson ? Oe wat vond ik dat mooi.
Gooi jij de troutjes ff in de hete olie miet, dan neurieën wij ff zaggies doorquote:Op maandag 19 juli 2004 23:59 schreef mitt het volgende:
Is het weer eens bejaarden avond hier
overigens is Simon&Garfunkel erg mooi ja
Hoe later het wordt des te eerder haken de jonkies af en blijven de oude bikkels over.quote:Op maandag 19 juli 2004 23:59 schreef mitt het volgende:
Is het weer eens bejaarden avond hier
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gooi jij de troutjes ff in de hete olie miet, dan neurieën wij ff zaggies door
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:01 schreef tong80 het volgende:
Heb ik weer eens een naamtopic krijgen we dit. :
Tong80, wat doe je nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |