En waarom moet het woord multicultureel er persé bij.?quote:Op maandag 16 augustus 2004 16:12 schreef Tyrhraustur het volgende:
Burgemeester Dales zelf naar Vrijheidswijk
Topic titel is blijkbaar niet pakkend genoeg, zou het daarom veranderd kunnen worden naar:
Nieuws uit een multicultureel afvoerputje
Onzinquote:Op maandag 16 augustus 2004 16:26 schreef Tyrhraustur het volgende:
Omdat het een multiculturele wijk is, een wijk waar vele culturen (behalve de autochtone) samen leven.
Je bent er dus nog nooit geweest, gelieve dergelijke uitspraken dan voor je te houden.quote:Op maandag 16 augustus 2004 16:26 schreef Tyrhraustur het volgende:
Omdat het een multiculturele wijk is, een wijk waar vele culturen (behalve de autochtone) samen leven.
"Vrijheidswijk" opnieuw toneel van geweldquote:Op maandag 16 augustus 2004 16:12 schreef Tyrhraustur het volgende:
Burgemeester Dales zelf naar Vrijheidswijk
Ik heb er gewoond.... Nog een keer? Ik heb er GEWOOND.quote:Op maandag 16 augustus 2004 20:40 schreef gelly het volgende:
[..]
Je bent er dus nog nooit geweest, gelieve dergelijke uitspraken dan voor je te houden.
Moet ik het bovenstaande herhalen? Het zeer kleine aantal autochtonen is verwaarloosbaar.quote:Op maandag 16 augustus 2004 20:38 schreef du_ke het volgende:
Onzin. Er leven zonder enige twijfel ook autochtonen in die wijk. Of zouden het van die achterlijke friezen zijn
?
Ah je krabbelt al weer terugquote:Op maandag 16 augustus 2004 21:10 schreef Tyrhraustur het volgende:
Moet ik het bovenstaande herhalen? Het zeer kleine aantal autochtonen is verwaarloosbaar.
Ja, en ? Ik kwam er dagelijks en je overdrijft schromelijk. Misschien is het je beperkte en bevooroordeelde blikje dat parten speelt ?quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:10 schreef Tyrhraustur het volgende:
[..]
Ik heb er gewoond.... Nog een keer? Ik heb er GEWOOND.
Als een van onze twee, weet waar over hij praat ben IK dat wel. Hou je belachelijke conclusies dus maar zelf voor je.
Als je wilt mierenneuken, zelfde geldt voor de meneer boven SCH. Ik zei samenleven niet samenwonen.quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:14 schreef SCH het volgende:
Er wonen dus wel autochtonen. Ik ging er vanuit dat het 0 waren, omdat ik af ging op jouw post.
NIet liegen hoor!!!
Zullen morgen de wijk even in? Ik wil je best ontmoeten, kiezen we de oude c1000 die wegens geweld gesloten moest worden, roep maar een tijd ik ben morgen toch in leeuwarden. Er woont een zeer klein aantal blanke autochtonen.quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:15 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, en ? Ik kwam er dagelijks en je overdrijft schromelijk. Misschien is het je beperkte en bevooroordeelde blikje dat parten speelt ?
Als het een echte fout is geef die ik die wel toe, heb ook wel vaker gedaan op fok!. Maar als je wilt mierenneuken... er staat echt samenleven niet samenwonen.quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:17 schreef SCH het volgende:
Leugenaar!!!
Een echte vent geeft zijn fouten toe.
Zo te lezen ben jij d'r niet 1 van.quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:17 schreef Tyrhraustur het volgende:
[..]
Ik woont een zeer klein aantal blanke autochtonen.
Leg dan even het verschil uit aan ons domme Fokkertjes...quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:18 schreef Tyrhraustur het volgende:
[..]
Als het een echte fout is geef die ik die wel toe, heb ook wel vaker gedaan op fok!. Maar als je wilt mierenneuken... er staat echt samenleven niet samenwonen.
Dus jij bent ook onderdeel van die multikul afvoerput ?quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:19 schreef Tyrhraustur het volgende:
Ik ben heb lang tijd tijdens mijn opgroeien buiten Nederland verbleven. Het Nederlands is daarom nog niet compleet natuurlijk voor mij.
quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:19 schreef Tyrhraustur het volgende:
Het Nederlands is daarom nog niet compleet natuurlijk voor mij.
Dus je bent jarenlang een van de allochtonen geweest waar je nu op loopt te kankerenquote:Op maandag 16 augustus 2004 21:19 schreef Tyrhraustur het volgende:
Ik ben heb lang tijd tijdens mijn opgroeien buiten Nederland verbleven. Het Nederlands is daarom nog niet compleet natuurlijk voor mij.
Jaaaa ja. Nee, helemaal duidelijk...quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:22 schreef Tyrhraustur het volgende:
Er zijn veel allochtonen die hier wonen maar hier niet leven. Zij verblijven hier wel maar leven hier als het ware niet.
Ik kanker niet specifiek op allochtonen. En ja ik ben een tijd allochtoon geweest maar geen volksvreemde.quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dus je bent jarenlang een van de allochtonen geweest waar je nu op loopt te kankeren?
Leven:quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Jaaaa ja. Nee, helemaal duidelijk...
Maar het verklaart niet wat je nou bedoelt met 'Culturen wonen wel samen maar leven niet samen'.
De meeste mensen hebben een iets ander defenitie van allochtoon. Daarnaast zijn de verschillende departementen daar ook niet helemaal uit, de een rekent alleen mensen die in het buitenland geboren zijn onder allochtoon, justitie rekent dan weer de 1e generartie kinderen onder allochtoon.quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:23 schreef Sidekick het volgende:
Ja, er is een topic in NWS en in POL over deze wijk. Zoek maar 1 uit. Hier niet verder.
Het precentage allochtonen in die wijk is trouwens 35%.
Volgens mij is het gewoon een multi-etnische wijk omdat er verschillende etniciteiten gehuisvest zijn die zich allemaal aan de nederlandse wet hebben te houden die is geënt op europees verlichtingsdenken.quote:Op maandag 16 augustus 2004 16:26 schreef Tyrhraustur het volgende:
De Nederlandse regering erkent niet dat een multi etnische samenleving heeft gecreeert, de overheid verkiest de label multicultureel. Daarom gebruik ik voor de duidelijkheid in korte en oppervlakkige reacties de term die de overheid hanteert: multicultureelquote:Op maandag 16 augustus 2004 21:29 schreef sjun het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een multi-etnische wijk omdat er verschillende etniciteiten gehuisvest zijn die zich allemaal aan de nederlandse wet hebben te houden die is geënt op europees verlichtingsdenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |