*voelt zich uberstom*quote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:33 schreef Magneet het volgende:
CUL = Culinesse
eh...ik ben op dieetquote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:47 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Wanneer gaan we er eentje soldaat maken isabeau
Hahaha!quote:
Oepsquote:Op zondag 18 juli 2004 15:29 schreef Isabeau het volgende:
Wat zit er in Rocky Road, foton?
Een link naar de ingrediëntenquote:Velvety swirls of marshmallow, roasted almonds and our legendary chocolate ice cream come together in this playful Häagen-Dazs® ice cream delight. Take a nostalgic ice cream trip with us.
Ach, ¤3.50 voor een pilsje is ook duur...quote:Op zondag 18 juli 2004 21:42 schreef UncleFunk het volgende:
Ik heb 't nog nooit op. Beetje duur voor een ijsje.
De prijs vergeet je bij de eerste hapquote:Op zondag 18 juli 2004 21:42 schreef UncleFunk het volgende:
Ik heb 't nog nooit op. Beetje duur voor een ijsje.
Ik krijg er spontaan trek inquote:Op zaterdag 17 juli 2004 21:15 schreef Etcetera het volgende:
De Lijst der Lijsten van het IJs der IJsjes
[..]
New York Super Fudge Chunk® Original Ice Cream - Chocolate Ice Cream with White & Dark Fudge Chunks, Pecans, Walnuts & Fudge Covered Almonds
[..]
Zie je nou wel dat de voedingsmiddelen industrie toch maatregelen tegen overgewicht neemt.quote:Op zondag 18 juli 2004 22:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En je moet het idd niet al te vaak kopen
*jaloers is*quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:20 schreef snopprinses het volgende:
heb vandaag Coukie Dough gegeten ^^
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:21 schreef snopprinses het volgende:
kheb nog een beetje...misschien als ik mn vriend lief aankijk, dat je wel een hapje mag
Hier bij de AH staat het nog hoor (Hoogeveen, vrieskistje meenemen in auto om het goed te houdenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 21:18 schreef SuperRembo het volgende:
One Sweet Whirled, maar die ligt op de graveyardDie is uit het assortiment genomen, mei 2004.
Als ik dat geweten had dan had ik wel wat ingeslagen
*jaloers wordt*quote:Op dinsdag 20 juli 2004 09:02 schreef FrankyMcG het volgende:
Wij stonden laatst op de beurs tegenover de Ben & Jerry stand, we hebben daarna al hun bakken ijs mee mogen nemen.
* FrankyMcG heeft de diepvries nu vol liggen met B&J!
Veel caramel in combinatie met vanille ijs aan de ene kant en chocolade ijs aan de andere? Da's de Karamelsutra.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 08:58 schreef Aventura het volgende:
Ik neem het zelden, maar als ik er kom neem ik die ene smaak met die dikke slierten caramel erdoorheen. Geen idee hoe die heet!
Jaa die bedoelik. Yummmmmiequote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Veel caramel in combinatie met vanille ijs aan de ene kant en chocolade ijs aan de andere? Da's de Karamelsutra.
* Bowiefan kijkt in vriezerquote:Op dinsdag 20 juli 2004 06:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hier bij de AH staat het nog hoor (Hoogeveen, vrieskistje meenemen in auto om het goed te houden)
Ik werk bij de AH, en bij ons zijn ze dit jaar 1 keertje in de aanbieding geweest, en toen ging er 20 cent vanaf ofzo, en ben nog nooit een 35% sticker tegengekomenquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:35 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
* Camoth kijkt in vriezer
[afbeelding]
nog een hele volle!!!!
en ze lagen hier laatst ook nog bij de appiedegein, zat zelfs zo'n leuke 35% sticker op.
maar denk dat ze er nu wel door zijn.
Maar voor de lovers: kijk ff goed bij de AH dus....
die plak je er toch gewoon zelf opquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:38 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ik werk bij de AH, en bij ons zijn ze dit jaar 1 keertje in de aanbieding geweest, en toen ging er 20 cent vanaf ofzo, en ben nog nooit een 35% sticker tegengekomen![]()
4.50 tot 6 euroquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:41 schreef Bertjeee het volgende:
Dat spul is toch harstikke duur of wat? Ik moet wat dat betreft nog even ontmaagd worden op het gebied van B(&)J ijs
Goeiequote:Op donderdag 22 juli 2004 00:41 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
die plak je er toch gewoon zelf op
overigens, mijn favoriete smaak: chocolate chip cookie dough
quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:45 schreef Bertjeee het volgende:
Volgens mij heb ik weer wat gevonden om m'n stufi op kapot te slaan
ja dat staat tenminste op de verpakkingquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:48 schreef Bertjeee het volgende:
en om nog even verder offtopic te gaan (je moet wat als je het nog nooit op hebt). Een gedeelte van de opbrengsten gaat toch naar goeie doelen had ik gehoord? Dan heb ik gelijk 2 vliegen in 1 klap. En lekker ijs en ik hoef die lui aan de deur geen euro meer in het potje te douwen.
Ja dat vind ik ook jammer, ik lus die namelijk nietquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:51 schreef krakkemieke het volgende:
Waarom zijn er zoveel deeg smaken?
me neitherquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:52 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook jammer, ik lus die namelijk niet
Ik wel ^^...dus geef ze maar allemaal aan mijquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:52 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook jammer, ik lus die namelijk niet
Oeh....die ga ik morgen kopenquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:58 schreef snopprinses het volgende:
Jah ^^
Karamel Sutra
Een kern van zachte caramel, omringd met caramel- & chocolade-roomijs, gevuld met brokken chocola
![]()
Ik ookquote:Op donderdag 22 juli 2004 01:18 schreef snopprinses het volgende:
damn...nu krijg ik zin in ben&jerry's!
Ze hadden alleen coockie dough, en die vind ik nix. Heb uit frustratie een magnum genomenquote:Op donderdag 22 juli 2004 22:58 schreef snopprinses het volgende:
awww...waarom heb je geen andere genomen?
ik heb vandaag een waterijsje gehad ipv ben&jerry's![]()
![]()
Maar dat kan ook wel eens lekkers zijn ^^
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:54 schreef mrSPLIFFY het volgende:
**opschrijft**
Ik mag eik ook niet maar tis zooo lekker.......
mn meissie zegt dat ze er ook 1 met pindakaas hebben/hadden??? oow wacht ff
ff b&J kerkhof checken.... http://www.benjerry.com/our_products/flavor_graveyard/
Goed die site LOL
Steve O had het over een B&J's WINKEL/HEMEL bij Amsterdam CSquote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:03 schreef PyTh het volgende:
[..]
[afbeelding]
Weet er iemand of er ergens in Nederland een winkel zit waar je alle nog beschikbare flavours kunt kopen??
Heb je geld teveel ofzo? Haha, had me effe gebelt en mij ook gelijk getrakteerd!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:15 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben liev geweest vandaag
heb m'n ouders en zus op een B&J ijsje getrakteerd in Groningen (die ijswinkel vlak naast de kinderboekhandel. denk AH vismarkt, daar voorbij lopen, straat in kan niet missen)
M'n moeder heeft een Cherry Garcia gehad, m'n vader een Coffee Coffee BuzzBuzzBuzz, m'n zus (heeeeel saai, maar wat doe je er tegen) een Strawberry (da's dus gewoon aardbeienijs met stukken aardbei) en ikke een Chocolate Fudge Brownie![]()
![]()
Hahahahaquote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:36 schreef Camoth het volgende:
[..]
Heb je geld teveel ofzo? Haha, had me effe gebelt en mij ook gelijk getrakteerd!![]()
![]()
Dat die tegenwoordig ook in hoorntjes te verkrijgen zijnquote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hahahaha
Ik heb ze geen hele pint gekocht, maar braaf een ijsje in een hoorntje (nog wel duur hoor, 1,90 was de goedkoopste, maar ik vond dat ze ook verslaafd moesten raken aan B&J, ben benieuwd of dat gelukt is
Ja! Die is echt Goddelijk!quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:41 schreef SpleeffY het volgende:
Heerlijk, even een bak KaramelSutra gehaald...!
Ja idd! Dan voel je je echt ondankbaar en je krijgt het amper je strot doorquote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:28 schreef Isabeau het volgende:
Weet je wat zo vervelend is aan B&J ijs...als iemand je dan "tracteert" op ijs (een gewone bak vanille roomijs of zo uit de supermarkt) dan vind ik dat eigenlijk helemaal niet zo heel erg lekker meer....Ik ben verwend
Heb jij een geldboom in je tuin of heb je het op een akkoordje gegooit met B&J?quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:01 schreef trueblue het volgende:
En nu weer één![]()
Ach, verder eet ik momenteel een stuk minder, geen trek in door de warmte. Dus dat scheelt weerquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:22 schreef Nijna het volgende:
[..]
Heb jij een geldboom in je tuin of heb je het op een akkoordje gegooit met B&J?
*jaloers is* Trouwens, ik hoorde dat er vorig jaar op Lowlands een B&J's standje was, ik heb dit jaar tevergeefs alles afgespeurd,quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:28 schreef snopprinses het volgende:
aaah ik heb gister een klein potje Berry N'ice gehad...die was ook erg lekker ^^ khad toen een pot half baked, en een klein potje Berry N'ice gekocht, en toen kreeg ik een Ben&Jerry's bidon![]()
[afbeelding]
*trots*
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:36 schreef snopprinses het volgende:
One Sweet Whirled...
verkopen ze niet meer jammer genoeg, vond ik ook erg lekker!
Stoer! En Half Baked is gewoon echt de lekkerstequote:Op maandag 23 augustus 2004 01:28 schreef snopprinses het volgende:
aaah ik heb gister een klein potje Berry N'ice gehad...die was ook erg lekker ^^ khad toen een pot half baked, en een klein potje Berry N'ice gekocht, en toen kreeg ik een Ben&Jerry's bidon![]()
[afbeelding]
*trots*
Wat voor saus, nootjes en ijssmaak zit er dan in the vermonster?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:42 schreef stepster het volgende:
Mijn favoriete smaken verdwijnen steeds naar de B&J begraafplaats....
Dus na chubby hubby, na one sweet whirled, is nu the vermonster (voorheen the full vermonthy) mijn favo smaak.
Waarom: lekkere saus en lekkere nootjes
Ik spaar die pottenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:36 schreef Isabeau het volgende:
Karamelsutra *zucht* *kreun*
En daarna Chocolate Chip Cookie Dough
me2:quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:25 schreef Dementor het volgende:
Ik spaar die potten![]()
![]()
Karamelsaus, pecannoten en esdoornroomijsquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:20 schreef Camoth het volgende:
Wat voor saus, nootjes en ijssmaak zit er dan in the vermonster?
Nou niet hier danquote:Op woensdag 1 september 2004 00:43 schreef snopprinses het volgende:
Ik heb vandaag Oatmeal Cookie Chunk gehad, morgen verder opeten ^^
[..]
De smaken die ze in nederland verkopen..
Oatmeal Cookie Chunk is eiglijk kaneelijs met haverkoekstukjes en cacaofantasie, maar wel heeerlijk, staat in mn vriezer ^^quote:Op woensdag 1 september 2004 10:12 schreef Toeps het volgende:
En die nieuwe Oatmeal Cookie Chunk is erg apart. Speculaasjes-ijs.
Ja, zo staat het op de verpakking. Maar het smaakt gewoon naar speculaasjes.quote:Op woensdag 1 september 2004 12:29 schreef snopprinses het volgende:
[..]
Oatmeal Cookie Chunk is eiglijk kaneelijs met haverkoekstukjes en cacaofantasie, maar wel heeerlijk, staat in mn vriezer ^^
Wat een prachtige, kleurrijke verzamelingquote:Op woensdag 1 september 2004 00:43 schreef snopprinses het volgende:
Ik heb vandaag Oatmeal Cookie Chunk gehad, morgen verder opeten ^^
[..]
me2:
[afbeelding]
De smaken die ze in nederland verkopen..
Ik vind die smaken met deeg nooit zo heel erg lekker. Chunky Monkey blijft mijn favoquote:Op zondag 5 september 2004 12:45 schreef Kuukske het volgende:
Peace of cake is echt zooo lekkerkrijg spontaan zin in b&j
Die is wel lekker maar ik vind het ietwat teveel chocolade voor het goeie. Ze hadden beter een andere smaak visjes of ijs kunnen doen, dan zou ik er minder snel op zijn uitgekeken. None the less, wel erg yummiequote:Op zondag 5 september 2004 22:53 schreef snopprinses het volgende:
ik vind bananenijs niet lekker...maaaar ik heb nu fish food in de vriezer staan ^^
Ben 2 weken geleden in de states geweest en geloof me maar dat ik heel wat van die winkels van binnen gezien heb, niet alleen krijg je er alle soorten B&J, maar je kan ook nog uit verschillende serveringen kiezen (koekjes, coupes, etc). Daarnaast kon je er nog apparte toppings op krijgen. Oh oh oh B&Jquote:Op vrijdag 10 september 2004 11:48 schreef Camoth het volgende:
Op de Amerikaanse site staat ook hoe je een eigen B&J's winkel kan openen. Dat lijkt me ook wel supergaaf eigenlijk...![]()
Bedoel je zo'n grote pot? Nee dan heb ik geen meer over, da's zonde. Een halve lukt me overigens wel, natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 september 2004 12:54 schreef Chillmeister het volgende:
krijgt iemand een hele tube in 1 keer op? Ik niet, maar ken genoeg (amerikanen) die het wel kunnen
Ja ik.quote:Op vrijdag 10 september 2004 12:54 schreef Chillmeister het volgende:
krijgt iemand een hele tube in 1 keer op? Ik niet, maar ken genoeg (amerikanen) die het wel kunnen
Nee, maar wel als er iemand met me mee eetquote:Op vrijdag 10 september 2004 12:54 schreef Chillmeister het volgende:
Ik vind Bailys goor, dus ik denk niet dat ik het ijs ermee wel lekker zal vinden. Maar ik zag het inderdaad wel staan in de koelkast daar.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:03 schreef snopprinses het volgende:
ik wil van Hagendäsch (?) de smaak met bailys uitproberen...maar B&J's blijft natuurlijk ut lekkerst
*jaloers is*quote:Op woensdag 3 november 2004 19:16 schreef snopprinses het volgende:
ik ben in het ben&jerry's winkeltje geweest in Amsterdam ^^
*trots*
Die is inderdaad heel erg fijn!quote:Op maandag 30 mei 2005 11:23 schreef snopprinses het volgende:
Fossil Fuel <3 <3 <3
Cool! Die kende ik nog niet!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:05 schreef snopprinses het volgende:
kheb nog een halve pot dublin mudslide thuis staan
*Komt net thuis met drie bakken van de AH*quote:
Kun je er niet eens eentje meesmokkelen dan? Kunnen wij ook proevenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:55 schreef CalifornianNewYorker het volgende:
sorry, de uitleg van de naam was misschien overbodig Maar het is mijn favo smaak en het komt vast wel naar NL.
Hier net opquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:53 schreef Camoth het volgende:
Heeft iemand eigenlijk die nieuwe: Fossil Fuel al eens geprobeert?![]()
Waar smaakt die naar?quote:
Daarom vind ik chunky monkey ook de lekkerste; het is niet teveel van het goeie zeg maarquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:43 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Weet niet![]()
Maar de chocola is eigenlijk wel heel erg veel,maar er zit ook koekjechocola in lekker![]()
Van wat voor smaak ijs/koekjes houdt je?quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:11 schreef littledrummergirl het volgende:
als ik dat zo allemaal hoor is het tijd om een nieuwe verslaving te gaan beginnen![]()
welke zal ik eerst nemen?ben er nog niet uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |