Het meest goddelijke ijs ter planeet aardequote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:59 schreef martinuhhh het volgende:
Ben en jerry? Dat is?
IJS!!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:59 schreef martinuhhh het volgende:
Ben en jerry? Dat is?
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:58 schreef Camoth het volgende:
Meldt hier je favo B&J's variatie en motiveer.
Chunky Monkey![]()
![]()
-Omdat bananen altijd lekker zijn![]()
-Noten tevens fijn zijn![]()
-En chocola hemels is![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
IJS!!
Jij onwetende
Heerlijkste ijs ter wereld
Mijn fotoboek bevat beelden van deze goddelijkheid op de gevoelige plaat vastgelegt... see, taste and get hooked now!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:01 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
![]()
Daar moet ik maar eens naar opzoek gaan.
ICECREAM
![]()
Alleen jammer dat het zo pokke duur isquote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:02 schreef trueblue het volgende:Chocolate Fudge Brownie
![]()
Ik eet de laatste jaren alleen nog maar B&J's. Ander ijs háált het gewoon niet bij Ben & Jerry's
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:01 schreef Camoth het volgende:
[..]
Mijn fotoboek bevat beelden van deze goddelijkheid op de gevoelige plaat vastgelegt... see, taste and get hooked now!![]()
Ik verdenk ze ervan een of ander verslavend middel erin te hebben gestoptquote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:09 schreef snopprinses het volgende:
Ben er heeeelemaal verslaafd aan samen met mn vriend...is alleen niet goed voor mn geld
Kijk, met jou kan ik pratenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:11 schreef timbob het volgende:
en chunky monkey uiteraard
want apen zijn standaard ok
Ik gok op het beste ijs wat er te vinden is in combinatie met de beste en raarste ingredienten die in je ijs kunt gooien, waardoor het uberlekker isquote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:10 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ik verdenk ze ervan een of ander verslavend middel erin te hebben gestopt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |