quote:Ron Brandsteder lost ernstig misdrijf op SunChaser 23 516 16-07-2004 18:57 - Rapid
Lionel Richie en Lenny Kravtiz stoppen vechtpartij. static 3 78 16-07-2004 18:35 - gexxz
Orlando en Enrique redden leven BVO 16 250 16-07-2004 18:26 - Toeps
Vooral Ron Brandsteder.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 15:26 schreef Ole het volgende:
Wat een helden zijn de sterren toch:
[..]
Wat lief! Je verdedigt me :')quote:Op zaterdag 17 juli 2004 15:56 schreef Dada het volgende:
ZOWIEE is inderdaad een droomvrouw en daarom teken ik bezwaar aan tegen de topictitel. Ik vind "de natte droom van Fok!" niet kunnen. Het toont geen respect vind ik. Had dan "droomvrouw van Fok!" gedaan (misschien dat het nog verandert kan worden?). Ze is geen gore natte droom van vieze mannetjes die hun keyboard besmeuren met zaad. Sommige vrouwen lokken zo’n natte droom commentaar wel een beetje uit (alhoewel je dan nog het respect opbrengt het niet te zeggen) d.m.v. hoe de foto geschoten is/ kleding enz. Maar ZOWIEE is zo’n vrouw/meisje waarmee je gaat trouwen, waar je verliefd op wordt, ZO’N vrouw dus. Dus toon een beetje respect wil je?
Zo en nu ga ik mijn fotoboek updaten met wat WK ’98 foto’s.
[url= http://fotoboek.fok.nl/ZOWIEE ] [b ]Mijn fotoboek.[/ b][/ url]quote:Op zaterdag 17 juli 2004 16:13 schreef ZOWIEE het volgende:
![]()
![]()
![]()
Hahaha, die titel!
maar die foto had niet gehoeven...
hoe maak je eigenlijk zo'n mooi linkje naar je fotoboek in je signature en dan niet http://bla, maar mooi: Mijn fotoboek?
Aha, dank je, ja haal de foto maar weg, die link is voldoende..quote:Op zaterdag 17 juli 2004 16:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
[url= http://fotoboek.fok.nl/ZOWIEE ] [b ]Mijn fotoboek.[/ b][/ url]
Maar dan zonder alle spaties..
Moet de foto weggehaald worden?
Altijd ZOWIEE. Dat moet wel met al dat tuig hier.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 16:14 schreef ZOWIEE het volgende:
Wat lief! Je verdedigt me :')
Check.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 16:16 schreef ZOWIEE het volgende:
Aha, dank je, ja haal de foto maar weg, die link is voldoende..![]()
Lekker nuttig, nou staan er twee links naar haar fotoboekquote:Op zaterdag 17 juli 2004 16:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Check.
Die is cool!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:15 schreef ZOWIEE het volgende:
* Zowiee luistert nu: Muse - Piano Thing
![]()
Het beste nummer pffffft...Zoveel om uit te kiezen, dus een kleine selectie:quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die is cool!
Maar het beste nummer is toch wel. Citizen Erased.
.
Maar ik kijk/luister nu naar de concert DVD van Tori Amos: Welcome To Sunny Florida. Dat is ook heel mooi.
Live is Muscle Museum helemaal geweldig ja. Het hele publiek gaat dan helemaal uit z'n dak. Moi incluis. En van Citizen Erased krijg ik elke keer weer kippenvel.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:24 schreef ZOWIEE het volgende:
Het beste nummer pffffft...Zoveel om uit te kiezen, dus een kleine selectie:
- Muscle Museum (en dan vooral live)
- Darkshines![]()
- TSP / Citizen Erased / Stockholm Syndrome
Awwww.quote:wij zouden gaan barbequen
Huilie.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:26 schreef Svensational het volgende:
Tom, haal die bovenste link nou eens weg![]()
Liever de onderste.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:26 schreef Svensational het volgende:
Tom, haal die bovenste link nou eens weg![]()
Anita!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:36 schreef Tania18 het volgende:
Hoi![]()
Vindt je vriend dat wel goed eigenlijk?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:43 schreef Tom_Tom- het volgende:.
Tuurlijkquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Vindt je vriend dat wel goed eigenlijk?.
Wat sociaal van 'm, dat hij jou met ons wil delen!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:46 schreef Tania18 het volgende:
Tuurlijk![]()
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wat sociaal van 'm, dat hij jou met ons wil delen!
Maar nu ga ik eten en een film kijken.
Hier ook en de tv doet het bijna niet meerquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:47 schreef RedGuy het volgende:
Hallo!
Hier is het heel erg donker op dit moment..
Nee die bovenste!!!!!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Liever de onderste..
Dan moet je je plek nu al reserveren hoor.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:47 schreef Tania18 het volgende:
Wanneer is het huwelijk van Dizer en Niksan?!? Ik wil wel op de voorste rij zitten natuurlijk
Goed dat je het zegtquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:45 schreef BVO het volgende:
Alles is trouwens natgeregend op mijn kamer.
Het raam stond nog open..
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:48 schreef Svensational het volgende:
Nee die bovenste!!!!!![]()
![]()
Een beetje met mijn OP gaan lopen kloten, nou maak je hem maar goed ook
Bij wie?!?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan moet je je plek nu al reserveren hoor..
Je moet je plek zelf bezet houdenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:50 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Bij wie?!?![]()
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Je moet je plek zelf bezet houden.
Of je legt er wat op, zodat niemand anders er kan gaan zitten..
Iemand als jij vindt altijd wel iemand toch?!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:53 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Maar ik heb geen zin om in mijn eentje naar het huwelijk te gaan, met wie moet ik dan dansen![]()
Jij was toch getuige?!?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:56 schreef BVO het volgende:
Hou trouwens ook 'ns een plek voor mij bezet..
Oh ja.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:57 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jij was toch getuige?!?![]()
Je bent toch niet de ringen verloren he?!?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh ja..
Dus ik moet er nu al zijn he..
Tuurlijk niet.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:59 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Je bent toch niet de ringen verloren he?!?![]()
En waar zijn de bruid en bruidegom eigenlijk???
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:01 schreef Svensational het volgende:
Hou eens op met dat gezeur over dat huwelijk
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:01 schreef Svensational het volgende:
Hou eens op met dat gezeur over dat huwelijk
Ik WIL geeneens komenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:02 schreef BVO het volgende:
[..].
Jij mag ook komen hoor..
Svurno is bruidsmeisje.
quote:
Niet eens om met Anita te dansen?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik WIL geeneens komen![]()
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Niet eens om met Anita te dansen?.
De Macarenaquote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Niet eens om met Anita te dansen?.
Ik ben over een uur weg, dus ze moeten opschietenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:12 schreef BVO het volgende:
* Tania18 begint ongeduldig te worden..
Je bedoelt Svurno? Die komt niet.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:16 schreef Dada het volgende:
Als ik maar niet naast die demente vent van 90 zit. Dat hou ik echt niet de hele avond vol.
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:19 schreef Tania18 het volgende:
Frans Bauer - Als het ja-woord klinkt
Het is een paar maanden gelden
knielend pakte ik strelend jou had, en vroeg je trouw met mij laat mij niet langer vrij
Je lachte en ik zag in jouw ogen dat je op dit moment had gewacht voor altijd samen voor d8 en n8
Als het ja-woord morge klinkt AVE MARIA
En het kerkkoor dat zingt daar komt de bruid
bid ik voor een groot geluk AVE MARIA
weet dat in mijn hart voor jou de klok even luid
dan draag ik jou gouden ring d
e rest van mijn leven
Met daarin alleen jou naam mijn droom word dan waar
Als wij voor het altaar staan AVE MARIA
Laat ik van geluk een traan
we zijn dan een paar
ALs het ja woord morgen klinkt AVE MARIA
en het kerk koor dat zingt daar komt de bruid
bid ik voor een groot geluk AVE MARIA
Weet dat in mijn hart voor jou de klok even luid
Dan draag ik jou gouden ring de rest van mijn leven
Met daarin alleen jouw naam
Mijn droom word dan waar
Als wij voor het altaar staan AVE MARIA
Laat ik van geluk een traan
We zijn dan een paar....
Lekker veel spelfoutenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:19 schreef Tania18 het volgende:
Frans Bauer - Als het ja-woord klinkt
Jaaa, doe mij nog maar een tequilaquote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:23 schreef BVO het volgende:
Wij zitten ons allemaal te bezatten aan de bar, in afwachting van het bruidspaar..
Doe mij nog maar een cola, met ijsklontjes.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:23 schreef BVO het volgende:
Wij zitten ons allemaal te bezatten aan de bar, in afwachting van het bruidspaar..
Dat zit er niet in denk ikquote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:29 schreef RedGuy het volgende:
Doe mij maar mooi weer. Ik moet over een half uur naar een feestje.
roddelen doen we hier nietquote:Op zaterdag 17 juli 2004 21:05 schreef BVO het volgende:
Ik blijf ShowChat trouwens maar een magere naam vinden..
Ja, ik weet dat ik hem zelf verzonnen heb..
"SHO-Boulevard" ofzo had misschien beter geweest..
[afbeelding]
Met van die RTL dan SHO gemaakt ofzo..
Moet dat dan?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 21:19 schreef BVO het volgende:
Ik vind het persoonlijk niet zo'n hele creatieve vondst van me, ShowChat..
Ze zijn onderweg naar mijn verjaardag.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 21:52 schreef Dizer het volgende:
Ja hallo.... iedereen weg daar bij de bar, ik wil trouwen
Wij kruipen inmiddels ladderzat over de grond.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 21:52 schreef Dizer het volgende:
Ja hallo.... iedereen weg daar bij de bar, ik wil trouwen
Ben je jarig?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 21:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ze zijn onderweg naar mijn verjaardag..
Over 2 uur en 5 minuten.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 21:55 schreef Dizer het volgende:
Ben je jarig?
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 21:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Wij kruipen inmiddels ladderzat over de grond..
Beloofd!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:00 schreef Dizer het volgende:
Morgen pas....
Dan feleciteer ik jou dan pas...
Gewoon doen!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:01 schreef niksan het volgende:
ik twijfel een beetje
![]()
het zullen de zenuwen wel zijn
Je wilt nu gewoon dat wij zeggen dat we hem wel leuk vinden hequote:Op zaterdag 17 juli 2004 21:19 schreef BVO het volgende:
Ik vind het persoonlijk niet zo'n hele creatieve vondst van me, ShowChat..
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Gewoon doen!
Je kan altijd weer scheiden binnen een paar uur, net als Britney Spears.
Even de gasten ophitsenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 21:45 schreef Dizer het volgende:
Waarom doet svurno zo naar
Ik twijfel ook een beetje...quote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:01 schreef niksan het volgende:
ik twijfel een beetje
![]()
het zullen de zenuwen wel zijn
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik twijfel ook een beetje...
Inderdaad de zenuwen... maar we houden van elkaar, toch???
![]()
Al die lekkere ontbijjes, al die lieve woordjes...
Ik ben gewoon bang dat jij niet wilt en dat je het op het laatste moment afblaast....quote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:07 schreef niksan het volgende:
[..]![]()
maar als je het niet zeker weet.....moet je het nu zeggen hoor
Nee nee. De dader moet nog niet bekend zijn.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben gewoon bang dat jij niet wilt en dat je het op het laatste moment afblaast....
Dus als jij nog twijfelt en nog wil wachten....
Maar Svensational!!! WAT DOE JE NOU?? Je steekt Tom_Tom- zo maar neer
Zo goed Tom_Tom- ?
we zijn nog wel erg jongquote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben gewoon bang dat jij niet wilt en dat je het op het laatste moment afblaast....
Dus als jij nog twijfelt en nog wil wachten....
Maar Svensational!!! WAT DOE JE NOU?? Je steekt Tom_Tom- zo maar neer
Zo goed Tom_Tom- ?
Oh ok....OH YAAAAAAAY Iemand heeft Tom_Tom- Neergestoken?!?!?!?!?!?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee nee. De dader moet nog niet bekend zijn.![]()
Dat is wel zo...quote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:13 schreef niksan het volgende:
[..]
we zijn nog wel erg jong![]()
wat zeg ik nou
![]()
Die is net zó misselijk geworden van zijn cola met ijsklontjes dat hij uit voorzorg is afgevoerd.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:17 schreef niksan het volgende:
btw waar is DaDa??![]()
dan hadden jullie de trouwkaart maar beter moeten lezen, de tijd stond er duidelijk op vermeldquote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Die is net zó misselijk geworden van zijn cola met ijsklontjes dat hij uit voorzorg is afgevoerd..
laten we wachten en elkaar nog meer ontbijtjes en lieve woordjes geven....quote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:19 schreef Dizer het volgende:
Inderdaad!! Hij moet ons overhalen!!!! Hij is mijn getuigen...
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:20 schreef niksan het volgende:
[..]
dan hadden jullie de trouwkaart maar beter moeten lezen, de tijd stond er duidelijk op vermeld![]()
foutje bij de postquote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:23 schreef Svensational het volgende:
[..]Trouwkaart?
zie je nou wel??quote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:23 schreef Dizer het volgende:
Ik bedenk me net iets...
Ik weet niet eens de voornaam van niksan![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:23 schreef Dizer het volgende:
Ik bedenk me net iets...
![]()
Strax is het een man!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:23 schreef Dizer het volgende:
Ik bedenk me net iets...
![]()
hoe kun je zoiets van mij denkenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Strax is het een man!
Kijk maar naar Svensationa, die heeft me eerst ook aan het lijntje gehouden en ik was bijna verliefd en opeens zei die dat ie een man is![]()
![]()
Je hebt je trouwjurk al aan.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:26 schreef niksan het volgende:
*vertrekt*
Nee schat nee!!! Zo bedoelde ik nietquote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:26 schreef niksan het volgende:
*vertrekt*
Je gaat je verjaardag niet eens halen.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
*Laatste stuiptrekking met 3 messen in borst en buik*.
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
*Laatste stuiptrekking met 3 messen in borst en buik*.
Maar ik hou van jequote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:26 schreef niksan het volgende:
*vertrekt*
Waarom verpest je het nouquote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:30 schreef BVO het volgende:
Er wordt toch wel een felicitatietopic geopend in SHO he?.
Dizer heeft er een gif van gemaakt.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:30 schreef Svensational het volgende:
Beev, ik vind je avatar niet mooi.. Ik had van elk plaatje twee avatars gemaakt zodat je meer keus had (dichtbij of veraf) maar nu ze zo achter elkaar zijn geplakt:
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom verpest je het nou.
Ik ga geen felicitatietopic voor mezelf openen.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:30 schreef BVO het volgende:
Er wordt toch wel een felicitatietopic geopend in SHO he?.
Een gif is wel leuk, maar kies dan van de twee (eigenlijk dezelfde dus) de leukste uit en plak het dan achter elkaarquote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Dizer heeft er een gif van gemaakt..
Ik vind hem wel leuk eigenlijk..
Maar als iemand een ander idee heeft, hoor ik het graag..
Hoeft ook niet. Ik was al bezigquote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik ga geen felicitatietopic voor mezelf openen..
Check!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:35 schreef niksan het volgende:
*gooit boeket de lucht in* wie vangt hem??
![]()
*catch*quote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:35 schreef niksan het volgende:
![]()
Nu weet ik iig dat ik er geen een hoef te openen.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Ik was al bezig
Maar nou is de verassing eraf
Hmm ja... maar vind dat in en uitzoomen ook wel wat hebben eigenlijk..quote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Een gif is wel leuk, maar kies dan van de twee (eigenlijk dezelfde dus) de leukste uit en plak het dan achter elkaar
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:35 schreef niksan het volgende:
![]()
Ik dus ook.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:37 schreef BVO het volgende:
Hmm ja... maar vind dat in en uitzoomen ook wel wat hebben eigenlijk...
Jij bent al bijna jarig jaquote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Check!
Jij vind Inge niet eens leukquote:Oh en BVO, ik vind je avatar zo wel leuk..
Dus dat doe jij op je trouwdag?quote:
Maak het nou niet nog moeilijker voor mequote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:40 schreef Svensational het volgende:
Dus dat doe jij op je trouwdag?.
Zijn zulke dingen nou echt zo moeilijk om te maken? Of ben ik gewoon zo onhandig?quote:
Je moet gewoon zo een tejkenproggie nodig...maar wat vind je ervan? Of moet ie een stukje groter?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Zijn zulke dingen nou echt zo moeilijk om te maken? Of ben ik gewoon zo onhandig?.
Kunnen die SHO letters wat kleiner? Offeh..ik bedoel.. minder vetgedrukt..iets dunner zeg maar..quote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je moet gewoon zo een tejkenproggie nodig...maar wat vind je ervan? Of moet ie een stukje groter?
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:41 schreef BVO het volgende:
Zijn zulke dingen nou echt zo moeilijk om te maken? Of ben ik gewoon zo onhandig?.
Je hebt er gewoon de juiste programma's niet voor. Met Paint lukt je dat niet. Denk ik, toch Dizer?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ga toch 'ns wat van haar downloaden.quote:
Je moet er van houden. En je moet vooral vaker naar haar nummers luisteren.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:46 schreef BVO het volgende:
Ik ga toch 'ns wat van haar downloaden.
Ben wel benieuwd of ze écht zo goed is..
Heb jij dat gemaakt?quote:
photoshopquote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hebt er gewoon de juiste programma's niet voor. Met Paint lukt je dat niet. Denk ik, toch Dizer?Gewoon Paint Shop Pro downloaden: ftp://ftp2.jasc.com/pub/nl/psp810nltr.exe
Mooi he?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:49 schreef Svensational het volgende:
Heb jij dat gemaakt?![]()
Hoi Schatquote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:50 schreef niksan het volgende:
[..]
photoshop
Muse.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:50 schreef Svensational het volgende:
Tom, als ik jou nou vraag: Waar ben je echt fan van? Wat zeg je dan?
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:50 schreef Svensational het volgende:
Of heb je gewoon een plaatje van internet geript en daar Pauze Knop op geschreven?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Mooi he?.
Mag ik maar 1 artiest noemen?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:50 schreef Svensational het volgende:
Neus even rond op www.toriamos.com zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:52 schreef Svensational het volgende:
Of heb je gewoon een plaatje van internet geript en daar Pauze Knop op geschreven?.
Damn, als ik daar een collage van moet gaan maken...quote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Mag ik maar 1 artiest noemen?
Dan wordt het Muse.
Mag ik er meer noemen?
Muse, Tori Amos, Alanis Morissette, The White Stripes, Ani DiFranco, Jeff Buckley, Coldplay, Radiohead, Alicia Keys, K's Choice, Anouk, Franz Ferdinand en Norah Jones.
De eerste zes zijn de belangrijkste.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:55 schreef Svensational het volgende:
Damn, als ik daar een collage van moet gaan maken...![]()
Ik dacht echt even dat je het allemaal zelf gemaakt hadquote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Neus even rond op www.toriamos.com zou ik zeggen..
Ignorance is bliss.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:58 schreef Svensational het volgende:
Ik dacht echt even dat je het allemaal zelf gemaakt had
*druipt teleurgesteld af*quote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:58 schreef Dizer het volgende:
Damens en Heren....
Niksan en ik gaan niet trouwen...
Maaaaar.... we blijven lief voor elkaar en doen aardig en maken lieve ontbijtjes voor elkaar en ik bescherm haar nog steeds tegen die vreemde audioslaaf
Er is genoeg eten en drinken, dus ga jullie gang, maak er een feest van!
Ga je nu je mislukte huwelijk op mij afreagerenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:52 schreef niksan het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:58 schreef Dizer het volgende:
Damens en Heren....
Niksan en ik gaan niet trouwen...
Maaaaar.... we blijven lief voor elkaar en doen aardig en maken lieve ontbijtjes voor elkaar en ik bescherm haar nog steeds tegen die vreemde audioslaaf
Er is genoeg eten en drinken, dus ga jullie gang, maak er een feest van!
ik ben nog niet gescheiden.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ga je nu je mislukte huwelijk niet meer doorgaat, op mij afreageren
wat vindt je zelf??quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:08 schreef Dizer het volgende:
Beeeeev, zeg jij nou ook iets...
FOK!Boulevard SHO #14quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:13 schreef niksan het volgende:
[..]
wat vindt je zelf??
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, de wonden beginnen te ontsteken.
Gut, die smaken nog best lekker.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:16 schreef niksan het volgende:er kruipen beestjes uit!
Snel...we moeten hem in een container dumpen totdat de ambulance komt...quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:16 schreef niksan het volgende:
[..]er kruipen beestjes uit!
heb je zout bij je?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Gut, die smaken nog best lekker.
Knapperig..
Nee, geef je me het vaatje aan?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:17 schreef niksan het volgende:
heb je zout bij je?
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, geef je me het vaatje aan?
En wat mayo zou ook lekker zijn.
SHO-Boulevard Fok! wel dan?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:20 schreef Svensational het volgende:
FOK!Boulevard SHO bekt niet lekker.
Pcies!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:27 schreef ZOWIEE het volgende:
En ik vind ShowChat wel een leuke naam..
en waar blijven de mannen nu??quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:27 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
En jullie negeren me allemaal, en ik heb de niet-bruiloft ook nog eens gemist..
*druipt huilend af..
Aaaah...kijk speciaal voor jou gemaakt!!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:27 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
En jullie negeren me allemaal, en ik heb de niet-bruiloft ook nog eens gemist..
*druipt huilend af..
Heb ik al die moeite voor niks gedaanquote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:32 schreef niksan het volgende:
waarom Boulevard??
ja laten we het gewoon bij het oude houden..... ik vind het best zo...![]()
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb ik al die moeite voor niks gedaan
Ik begrijp het, het is natuurlijk wel heel erg enerverend zo'n dag.:'(quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:31 schreef niksan het volgende:
[..]
en waar blijven de mannen nu??
*troost ZOWIEE*![]()
sorry dat ik je genegeerd heb ik was te emotioneel
Tssk...quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:34 schreef Svensational het volgende:
Never place a photo of ZOWIEE!
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:35 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik begrijp het, het is natuurlijk wel heel erg enerverend zo'n dag.:'(
*troost niksan terug*
Wat lief!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Aaaah...kijk speciaal voor jou gemaakt!!
[afbeelding]
Zo wordt dis elke topic geopend dan![]()
Hij is ook heel liefquote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:37 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Wat lief!
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:37 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Wat lief!
Maar hoeft niet in elke OP hoor, zou teveel eer zijn!
Damn, waar is die troost-smilie van jequote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:37 schreef niksan het volgende:
[..]
Hij is ook heel lief![]()
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:38 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Je boft maar met zo'n verloofde!
Of is het nu helemaal uit?![]()
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Damn, waar is die troost-smilie van je
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tssk...
Anticlimax!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:39 schreef niksan het volgende:NEE! we gaan gewoon niet trouwen
Ze wou het zelf niet.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:41 schreef Svensational het volgende:Heb je wel gezien hoe Tom mij OP heeft verneukt omdat ik Zowiee's foto plaatste?
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik waarschuwde Dizer alleen. Maar nu vond ze het wel goedquote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ze wou het zelf niet.
Ik vond je OP heel lief hoor!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:41 schreef Svensational het volgende:
[..]Heb je wel gezien hoe Tom mij OP heeft verneukt omdat ik Zowiee's foto plaatste?
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:44 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Oh, een LAT-relatie dat is heel hip!![]()
Lus-edit:-t. (schreef het op z'n rotterdamsquote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:19 schreef niksan het volgende:
[..]
Bvo heeft alle mayo opgegeten....
curry??![]()
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:45 schreef niksan het volgende:
[..]
Beev, wat vind je hiervan?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Lus-edit:-t. (schreef het op z'n rotterdams.) ik niet eens.
.
ahaquote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Lus-edit:-t. (schreef het op z'n rotterdams.) ik niet eens.
.
Leuk.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Beev, wat vind je hiervan?
[afbeelding]
Ik bedoelde "lust ik niet eens" Ik schreef "lus ik niet eens".quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:50 schreef niksan het volgende:
[..]
![]()
O, ik ben nu al zenuwachtig.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:49 schreef BVO het volgende:
Ja ik was even weg, cadeautje kopen voor Tommerd..
hett was al duidelijkquote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik bedoelde "lust ik niet eens" Ik schreef "lus ik niet eens".
Zo wordt het in Rotterdam gezegd/geschreven.
quote:
SHO!Boulevard staat ook wel leuk ja.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Beev, wat vind je hiervan?
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:53 schreef niksan het volgende:
[..]
maak me gek!
![]()
quote:Op zondag 18 juli 2004 00:00 schreef Svensational het volgende:
Smileyposts zijn vanaf nu verboden
quote:Op zondag 18 juli 2004 00:01 schreef Svensational het volgende:
TOM IS JARIG
quote:
Ik sta niet eens in zijn favoriete FOK!kers lijst!!!quote:Op zondag 18 juli 2004 00:08 schreef Svensational het volgende:
Hieperdepiep Hoera. SHO-modje Tom_Tom- is jarig!!!
op vakantie??quote:Op zondag 18 juli 2004 00:09 schreef BVO het volgende:
Waar is dunn0w?.
Ze heeft geen internet of zo...of computer is stukquote:Op zondag 18 juli 2004 00:09 schreef BVO het volgende:
Waar is dunn0w?.
Haar computer is kapot en ze weigert om even naar een internetcafe te stappen om ons te informeren.quote:Op zondag 18 juli 2004 00:09 schreef BVO het volgende:
Waar is dunn0w?.
Dat laatste was dus een grapje. Ik hoop dat ze snel weer terug isquote:Op zondag 18 juli 2004 00:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Haar computer is kapot en ze weigert om even naar een internetcafe te stappen om ons te informeren..
Welke?quote:Op zondag 18 juli 2004 00:20 schreef Svensational het volgende:
Tom, moet je niet bij je vriendin zijn nu?
mis ik iets??quote:Op zondag 18 juli 2004 00:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jeeej..
Nou, een tijdje terug in Pauzeknop had je het daarover. Net voor je naar Rome en Terschelling ging.quote:Op zondag 18 juli 2004 00:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Welke?
Je kan die "Boulevard" wel laten staan in die oranje balk, als subtitel zeg maar.quote:
Ik weet van niks.quote:Op zondag 18 juli 2004 00:22 schreef Svensational het volgende:
Nou, een tijdje terug in Pauzeknop had je het daarover. Net voor je naar Rome en Terschelling ging.
quote:Op zondag 18 juli 2004 00:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Je kan die "Boulevard" wel laten staan in die oranje balk, als subtitel zeg maar.
Toch heel logisch wat ik zeg?quote:Op zondag 18 juli 2004 00:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Deez dan?quote:Op zondag 18 juli 2004 00:25 schreef Dizer het volgende:]
Ik mis Tanja.quote:Op zondag 18 juli 2004 00:34 schreef Svensational het volgende:
Volgens mij is dit de snelste ShowChat ooit. En dan hebben we een groot gedeelte Tania er niet eens bij gehad
Quote niet zo snelquote:Op zondag 18 juli 2004 00:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik mis Tanja..
quote:Op zondag 18 juli 2004 00:32 schreef niksan het volgende:
wordt koud en moe.....gaat naar bed
![]()
![]()
![]()
@Dizer
iedereen
Het zou geen snelle Showchat zijn zonder snelle quotes.quote:Op zondag 18 juli 2004 00:35 schreef Svensational het volgende:
Quote niet zo snelIk heb niet eens de tijd om mijn bericht te editten
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |