abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20695985

Deze collage is een diversiteit aan artiesten die Tom leuk vindt

Tom? Wie is Tom?

Zijn verhaal:

Aangenaam, ik heet Tom. Ik ben 16 jaar. Op Fok! ben ik ook bekend onder de naam Tom_Tom-. Je mag me Tom noemen. Tommie is ook goed. Tommetje niet, daar ben ik allergisch voor (en heb ik een soort van jeugdtrauma aan overgehouden).

Favo Fokkers:
Dat worden er ook steeds meer. Dat krijg je als je mensen gaat meeten en als je urenlang tot diep in de nacht met mensen gaat IRCen. Nou ja. Deze mensen komen in de buurt. Alfabetische volgorde:
BlaatschaaP, BVO, Califpje, ChrisJX, Christine, Cybart, CySt, DarkMaxie, Els_Saai, Gorro, IR, Jerruh, Karoltje, mamamiepje, Massive, Mike, -Mk-, Modus, Patty, Postinggirl, QyRoZ, RedGuy, Sai, schatje, SmashBro, Svensational , sweek, Tania18, WheeleE, alle andere IDO-mensjes. en nog meer #ftr'ers. Maar dat zijn er zo veel. Teveel om op te noemen. Als je toch erbij wil staan dan roep je maar... Maar ik hou dus van iedereen evenveel .

Ik vind veel subfora leuk. Idols, Soaps, Showbiz & Sterren, Film, TV en Radio, Muziek en nog veel meer.

Muziek is leuk. Dat weet iedereen. Niet alleen het muziek forum, maar ook muziek in het algemeen. Daarom ga ik nou even leuke artiesten (meiner Meinung nach) even opnoemen:
MUSE - Tori Amos - The White Stripes - Ani DiFranco - Garbage - Moloko - Sugababes - Me First and the Gimme Gimmes - Radiohead - Kelly Osbourne - Saybia - All Saints - Coldplay - Queens Of The Stone Age - Hind - Fiona Apple - Skunk Anansie / Skin - St. Germain - Pink - Hooverphonic - The Raveonettes -Nirvana - Anouk - The B-52's - U2 - Turin Brakes - Belle & Sebastian - Spinvis - Within Temptation - Siobhan Donaghy -Dido -Yann Tiersen - Blur - Kelis - Danko Jones - dEUS - Elliott Smith - Madonna - Franz Ferdinand - Starsailor - Novastar - Nelly Furtado - Heather Nova - Incubus - Aretha Franklin - Goldfrapp - Nina Simone - Alicia Keys - Jeff Buckley - Macy Gray - Robbie Williams - Alanis Morissette - The Cardigans - K's Choice - The Veils - Sarah McLachlan - Krezip - Norah Jones - Kelly Clarkson - The Strokes - Linkin Park - Live - Tracey Chapman - Anastacia - Mew - Placebo - Shea Seger - System of a Down - Pearl Jam - Bjork - The Pixies - R.E.M.

Ik kwam er laatst achter dat ik toch ook een groot deel van mijn leven achter de TV heb besteed. Dus iets over TV mag niet in mijn fotoboek ontbreken.
Leuke (ex-)TV programma's:
Ally McBeal, Will & Grace, Coupling, Dawson's Creek, Telekids, Life & Cooking, Expeditie Robinson, Idols, DSDS, Wie is de Mol?, de Mol (Belgie), Big Brother (op BB4 na), The Animaniacs, Heartbreak High, Toute Fabienne, Everwood, Sex and the City, E.R., Chicago Hope, The Practice en ook hier ben ik vast en zeker wat vergeten.

Mijn favoriete films:
Le Fabuleux Destin d'Amelie Poulin, The Blair Witch Project, What Lies Beneath, Dancer in the Dark, Requiem For A Dream, Donnie Darko, Ghost World, Josie & the Pussycats, Lola Rennt, Trainspotting, American History X, Almost Famous, Bowling for Columbine, The Others, The Shawshank Redemption en There's Something About Mary

Ik ben een weekje naar de prachtige stad Rome geweest met school. Daarover is ook een site gemaakt: klik hierop als je daarin geinteresseerd bent.

Voor meer informatie over mij verwijs ik u hierheen. Of je zet gewoon iets hieronder neer.

En je mag naar mijn foto's kijken. Hoeft niet, ik snap best als je daar geen zin in hebt. Maar het mag wel. Net zoals een berichtje achterlaten. Maar ook dat hoeft niet.

Je mag me best toevoegen aan je MSN, maar ik beloof niet of ik met je ga chatten. Dat ligt eraan.

Was getekend,

Tom.

P.S.: Ik rook niet. Die sigaret is niet aangestoken en dat heb ik na het schieten van het kiekje ook niet gedaan. Die foto is meer een imitatie van Mavo-meisjes op de fiets hier. Die fietsen namelijk zoals ik zit. Maar dat zal ik verder niet uitleggen.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hoe ziet hij eruit?

Deze foto geldt als trigger voor zijn fotoboek

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tom, van harte gefeliciteerd!!!
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  zondag 18 juli 2004 @ 00:01:53 #2
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_20696037
Tom, ook nog eens voor de schermen: feli.

Sven: fantastische startpost. Thumbs up.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zondag 18 juli 2004 @ 00:02:35 #3
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_20696056
.
Gefeliciteerd. .

La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_20696060
Wat een mooi en lief topic! ! .

Dank je.
  zondag 18 juli 2004 @ 00:07:02 #5
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_20696170
Je collage is ongesteld. .

-edit: niet meer dus. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_20696237
Gefeliciteerd Tom_tom- Hoe oud word jij?...ik 22..
pi_20696252
quote:
Op zondag 18 juli 2004 00:09 schreef wizarddragon het volgende:
Gefeliciteerd Tom_tom- Hoe oud word jij?...ik 22..
17. .

JIj ook gefeliciteerd, wizarddragon!
  zondag 18 juli 2004 @ 00:10:54 #8
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_20696284
Gefeliciteerd
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_20696302
quote:
Op zondag 18 juli 2004 00:07 schreef BVO het volgende:
Je collage is ongesteld. .

-edit: niet meer dus. .
I fixed it all

Ik krijg mijn collages nooit scherp. Als ik ze opsla worden ze zo lelijk als de pest. .
  zondag 18 juli 2004 @ 00:11:48 #10
22273 Dizer
Save the beard!
pi_20696306
Gefeliciteer!!!!
Friends don't let friends remain beardless...
pi_20696338
is wizarddragon ook jarig??????? Feli. Je kunt een topic krijgen in ONZ
pi_20696694
VAN HARTE

Speciaal voor jou:

Happy Birthday To You
It's log, log. It's big, it's heavy, it's wood. It's log, log. It's better than bad, it's good!
pi_20696748
quote:
Op zondag 18 juli 2004 00:28 schreef Massive het volgende:
VAN HARTE

Speciaal voor jou:

Happy Birthday To You
Wat lief van Tori! .
pi_20696766
quote:
Op zondag 18 juli 2004 00:31 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Wat lief van Tori! .
Ja he? Ik dacht, kom, ik stuur d'r even een mailtje of ze dat even wou doen voor jou. Was geen enkel probleem. Alleen die schreeuwende mensen, die wou zij er per se op hebben .
It's log, log. It's big, it's heavy, it's wood. It's log, log. It's better than bad, it's good!
pi_20696782
quote:
Op zondag 18 juli 2004 00:32 schreef Massive het volgende:
Ja he? Ik dacht, kom, ik stuur d'r even een mailtje of ze dat even wou doen voor jou. Was geen enkel probleem. Alleen die schreeuwende mensen, die wou zij er per se op hebben .
The crowd goes wild! For me!
pi_20696861
Tom, herken je iedereen op de collage?
pi_20696878
quote:
Op zondag 18 juli 2004 00:37 schreef Svensational het volgende:
Tom, herken je iedereen op de collage?
Ja!

Hij is supermooi!
  zondag 18 juli 2004 @ 11:13:12 #18
16715 Mylene
*schatje*
pi_20700187
Van harte gefeliciteerd .
pi_20702671
Ook hier nog een keer gefeliciteerd!
pi_20703146
Gefeliciteerd Tom_Tom-.
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
pi_20703582
Gefeliciteerd!
So be mine
And your innocence I will consume
clic
clic
pi_20705197
Hey Tom_Tom-. Gefeliciteerd .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_20709182
Hier had ik je nog niet gefeliciteerd:

Gefeli
  zondag 18 juli 2004 @ 22:59:59 #24
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_20710869
HAPPY B-DAY!!!! EN EH... PROOST HE!!!!

pi_20711044
Jij ook altijd met je Jupiler
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')