bin laden wordt in stand gehouden door USA.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:29 schreef Tikorev-2 het volgende:
Oh ja. En zelfs Bin Laden zit zeker in het complot door toe te geven dat hij de aanslagen heeft gepleegd?
Hier zijn twee jaar geleden trouwens al tig topics over geopend.
Er valt ook weinig te "debunken" aan dit soort onzin. Deze site meldt o.a. dat vuur nog nooit een wolkenkrabber plat heeft gekregen en dat zal ook best wel zo zijn maar de meeste wolkenkrabbers die in de fik hebben gestaan zijn niet aangestoken met een Boeing 747quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:32 schreef Tekno23 het volgende:
Ik geloof het ook liever niet, daarom hoopte ik hier op wat "rebunk" meteriaal wat ik niet echt op het web tegenkom.
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:30 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
bin laden wordt in stand gehouden door USA.
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:44 schreef Tekno23 het volgende:
Kijk eerst dat filmpje van gebouw 7 eens en kom dan nog eens terug met je![]()
quote:Niet zomaar alles slikken wat de televisie je verteld
passagierslijst ooit van gehoord?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:32 schreef Tekno23 het volgende:
Hoe kan een vliegtuig in het Pentagon vliegen door de verzengende vuurzee het complete vliegtuig incineraten (op dat ene stukje fusulage zonder brandplekken)
Maar vervolgens wel alle slachtoffers indentificeren.
Onzin. Het WTC is gebouwd om de inslag van een 73 te overleven, geen met kerosine gevulde 767 en 777.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:44 schreef Tekno23 het volgende:
het wtc was gebouwd om een vliegtuig van dat formaat optevangen,
Ja duh, gebouw 7 heeft het puin van de twin towers bovenop zich gekregen, enig idee wat voor kinetische energie daar bij is vrijgekomen? Plus de branden die na onderzoek sterk bijgedragen blijken te hebben aan de val van de twee hoofd torens.quote:En Chewie gebouw nummer 7 is geneens door een vliegtuig geraakt maar wel horizontaal inmekaar gezakt.
Niet alles zomaar slikken wat je op Internet leest.quote:Kijk eerst dat filmpje van gebouw 7 eens en kom dan nog eens terug met je
Niet zomaar alles slikken wat de televisie je verteld
gebouw 7 is compleet uitgebrand, en instorten gebeurt over het algemeen naar beneden, en niet naar een horizontale richting.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:44 schreef Tekno23 het volgende:
En Chewie gebouw nummer 7 is geneens door een vliegtuig geraakt maar wel horizontaal inmekaar gezakt.
Kijk eerst dat filmpje van gebouw 7 eens en kom dan nog eens terug met je
mij een raadselquote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:32 schreef Tekno23 het volgende:
Ik zal ff kijken in Truth wat ze me daar te vertellen hebben, en voor Tikorev, UBL heeft nooit toegegeven dat hij verantwoordelijk is, tenzij je refereert aan dat interview wat CNN wel en Al-Jazeera NIET wou uitzenden omdat de man in kwestie niet eens een goede dubbelganger was.
Ik geloof het ook liever niet, daarom hoopte ik hier op wat "rebunk" meteriaal wat ik niet echt op het web tegenkom.
Als mensen mij nou eens argumenten geven waar ik wat mee kan,
Dit zijn voor mij zo'n beetje de "Smoking Guns"
Waarom moest NORAD aan de grond blijven
Pentagon is een verstevigd en gepantserd, het vliegtuig met zijn hoge snelheid vernietigd zichzelfquote:Hoe kan een vliegtuig in het Pentagon vliegen door de verzengende vuurzee het complete vliegtuig incineraten (op dat ene stukje fusulage zonder brandplekken)
iedereen in het Pentagon draagt een pasje vanwege het stricte beveiligingssysteem, je weet dus wie er aan het eind van de dag niet naar buiten is gekomen. ook dna materiaal e.d. wordt opgeslagenquote:Maar vervolgens wel alle slachtoffers indentificeren.
weet ik hetquote:Wat is er met WTC7 gebeurd.
zet 2 mensen bij de deur met de bedreiging hem open te zetten en de militaire achtergrond van die piloten is nutteloosquote:6 v/d 8 piloten hadden een Millitaire achtergrond zouden die nou echt overmeesterd worden door een stel iele mannen met stanleymesjes, zeker als een half uur na de eerste aanslag elk vliegtuig wist wat er aan de hand was.
fabeltjequote:De aandelenhandel in WTC, American Airlines en nog wat real-estate rondom het WTC, Dagen VOOR de aanslag.
dat was hetquote:Komt u maar
hij heeft het niet gemastermindquote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:51 schreef Tekno23 het volgende:
Download dit Filmpje
www.wtc7.net/videos.html
En zeg me dan nog maar eens dat USAma Bin Laden dit heeft gemastermind vanuit zijn grot.
Kom spreek jezelf nogmaar eens tegen dubbelspraak ole ole
De site die jij als bron aangeeft gebruikt dat argument voor het instorten van gebouw 1, 2 en 7. zoals al eerder aangegeven is het vrij aannemelijk dat 7 is ingestort door puin van 1 en 2.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:44 schreef Tekno23 het volgende:
En Chewie gebouw nummer 7 is geneens door een vliegtuig geraakt maar wel horizontaal inmekaar gezakt.
Kijk eerst dat filmpje van gebouw 7 eens en kom dan nog eens terug met je
je link is doodquote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:54 schreef Tekno23 het volgende:
gebouw 7 is compleet uitgebrand, hoe kom jij aan die wijsheid.
www.members.fortunecity.com/911/wtc/WTC7-short.htm
hey Einstein waar is al die zware vuurschade volgen jouw
Nogmaals eerst kijken dan zeiken.
Ik heb nu genoeg gelezen om zo'n beetje alles te weerleggen wat de media jullie heeft verteld, ik wou dat het anders was.
Overtuig mij!!
Ben bang van welquote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:57 schreef sp3c het volgende:
ik zit toch niet tegen een muur te praten ofzo
Waarom niet? Er is zelfs een filmpje waarop je dat vliegtuig het Pentagon zien invliegen.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:00 schreef Darklight het volgende:
Het enige vreemde vind ik het verhaal over het Pentagon, als je de foto's ziet die vlak na de aanslag zijn genomen van het Pentagon, kan die schade nooit zijn veroorzaakt door een passagiers vliegtuig.
http://fok.nl/~breuls/pub/forum/faqquote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:03 schreef Tekno23 het volgende:
sp3c!!!
ik weet niet hoe je die quote's zo mooi doet maar ....
IN het pentagonquote:waar zijn de brokstukken
lijkt me stug maar je komt een vliegtuig niet in zonder in te checken, aangezien het niet mogelijk is om hier levend uit te komen kun je wel met enige zekerheid vaststellen dat iedereen die ingechecked is dood is, ook weet je ongeveer waar iedereen zit.quote:Hebben alle inzittende van het vliegtuig ook pasjes bij zich die van een vuurbestendig materiaal gemaakt zijn dat sterker dan staal is?
ja ... deur open = luchtdruk weg = vliegtuig stuk = alle passagiers doodquote:Dacht je dat nou echt???
geen bronbeschrijving bij het artikel ... hij had net zogoed koning Beatrix kunnen noemenquote:
staal smelt, bot verbrand ... zitten dus nog dna resten opquote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:07 schreef Tekno23 het volgende:
Passagierslijsten moet je toch kunnen eiken aan daadwerkelijke resten, Ja of Nee?
Als de vuurzee in het Pentagon zo verzengend was dat het vliegtuig compleet opbrand.
Ik wist niet dat bot sterker dan staal was
iets andere vraag ... als het geen vliegtuig was ... wat was het dan?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:20 schreef Tekno23 het volgende:
En als je zegt dat op die foto's van het pentagon in de eerste foto een rookpluim te zien is en het vliegtuig waarschijnlijk achter de slagboom zit.
2 opmerkingen, de motoren moeten op een rechte lijn met die pluim zitten en daarvoor moet het vliegtuig boven die slagboom zitten.
2. Kijk eens in de lucht als er een boeing overvliegt, als er al "rookpluimen"(condens btw) zijn, vormen die zich VER ACHTER het vliegtuig.
doe alstjeblieft niet zo kinderachtig/betweterigquote:Ladiedadieda
volgens de verschillende beurswaakhonden is er ook niet buitensporig meer gehandeld in die aandelen.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
geen bronbeschrijving bij het artikel ... hij had net zogoed koning Beatrix kunnen noemen
Waarmee heb nog geen steekhoudend argument of betrouwbare bron gezien?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:22 schreef Tekno23 het volgende:
U set 'm up
I'll knock 'm down
kan hij niet geven, alleen een kinderachtig ladieda kan er vanaf.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:25 schreef Chewie het volgende:
[..]
Waarmee heb nog geen steekhoudend argument of betrouwbare bron gezien?
Wat doet dit topic nog in POL trouwens?
niet bepaald, speur de foto's er maar op naquote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:22 schreef Tekno23 het volgende:
Als het gesmolten was waren en gesmolten klompen, het is incinerated,
niet vergelijkbaarquote:je kan echt geen dna uit de URN van mijn opa halen.
ja laten we dat voorlopig maar doenquote:MAAR SP3C vindt je het niet wat verdacht, genoeg stof tot nadere interpetatie of hou je vast aan wat je is voorgelogen.
ik ben niet degene die feiten om probeert te buigenquote:geef me anders nog wat argumenten.
je probeert het iig, voorlopig knock je nix down behalve je eigen geloofwaardigheidquote:U set 'm up
I'll knock 'm down
ja daarom zeg ik ... fabeltjequote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:23 schreef Chewie het volgende:
[..]
volgens de verschillende beurswaakhonden is er ook niet buitensporig meer gehandeld in die aandelen.
TRUTH - ONZ ?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:25 schreef Loedertje het volgende:
POL-TRUTH
not everybody wants to be a heroquote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:31 schreef Tekno23 het volgende:
Einde missie, en als de piloot al weet dat er vliegtuigen als massadestructiewapen wordt gebruikt dan lijkt mij dat hij zegt, dan maar dood, het lot van een paar weegt niet op tegen dat van velen"
En dat met stanleymesjes
kom maar opquote:Nee er is nix teruggevonden, nu kan ik wel nog meer links met foto's geven
voorlopig nog nietquote:maar vind jezelf niet dat er genoeg "fout" zit aan het verhaal voor gegronde twijfel?
Dit is later (o.a door CBS) weer tegen gesproken.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:31 schreef Tekno23 het volgende:
Voorkennis:
To quote 60 Minutes from Sept. 19, "Sources tell CBS News that the afternoon before the attack, alarm bells were sounding over unusual trading in the U.S. stock options market."
Dat is nooit bewezen.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:43 schreef Tekno23 het volgende:
Zelfde deed Roosevelt Met Pearl Harbor
euh?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:43 schreef Tekno23 het volgende:
Waarom zou de cia dit doen??
om de wetenschap dat USA erzelf achter zit onder het tapijt te vegen.
zo zijn er ook Nederlandse plannen geweest om Bouterse op te laten pakken door commando'squote:Zelfde met Kennedy
Lees het Northwood document eens, Declasified.
Was een plan gemaakt door "mad-general" L. L. Lemnitzer om een stel "Cubanen" een vliegtuig te laten kapen deze op washington neer te laten storten om zo vervolgens de steun van het volk te krijgen voor een invassie in Cuba.
Dit plan was goedgekeurd tot en met de Sec. van Defense.
Toen JFK dit Hoorde wou hij de CIA ontbinden....maarja.....
nee, Hitler heeft de aanslag op de Reichstag misbruikt voor de publieke opinie ... is net iets anders dan zelf de hele bende in de fik steken en de joden de schuld te geven.quote:Zelfde als Hitler deed met het Reichstag
Amerika heeft Pearl Harbor gebombardeerdquote:Zelfde deed Roosevelt Met Pearl Harbor
dan had hij net zogoed een aanslag op smallville Idahoe kunnen plegen ... zelfde effect, minder doden, geen negatief effect op de economiequote:Zelfde doet Bush met 9-11 om zo zijn patriot act doortevoeren en het volk Orweliaans slaaf te maken.
nee dat is mij wat te dikquote:lees de patriot act eens 350 pagina's dat wel, maar let eens op sec. 802
Omdat dat geen linkse rakkers zijn die niks beters te doen hebben.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:55 schreef Tekno23 het volgende:
waar zijn alle rechtgeschapen patriotten die website's maken die al deze "onzin" weerleggen?
Heeft Bush ooit ontkent achter de aanslagen van 11 september gezeten te hebben? Nou dan. Als het niet bewezen is vind ik het naief om dat punt naar voren te dragen.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:53 schreef Tekno23 het volgende:
Dat is nooit bewezen.
maar het wordt ook niet meer ontkent,
Waarom zou de USA de Twin Towers opblazenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:49 schreef Tekno23 het volgende:
sp3c ik mis ff welke 2 vragen
ik vind ze niet?quote:link naar foto's binnen het Pentagon
volgens die sitequote:deze link laat het een en ander zien http://911research.wtc7.net/talks/pentagon/
rechtsonder kan je Next klikken
Die site geeft goede onderbouwde info. met referenties an kranten e.d
Ja, die wilde Castro gewoon af laten schieten tijdens een reguliere invasie. En de CIA heeft hem niet gedood.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:43 schreef Tekno23 het volgende:
Toen JFK dit Hoorde wou hij de CIA ontbinden....maarja.....
IEDEREEN HEEFT HET GEDAANquote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:55 schreef Tekno23 het volgende:
Tuurlijk trekt CBS dat later weer terug.
cbs cnn abc msn allen 1 pot nat.
die zitten allemaal in het complot!!!!!!quote:Maar in eerste instantie zaten ze goed.
Maar met al die Honderden Conspiracy website's
waar zijn alle rechtgeschapen patriotten die website's maken die al deze "onzin" weerleggen?
??
?
Waarom publiceren ze het dan eerst?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:07 schreef Tekno23 het volgende:
IEDEREEN HEEFT HET GEDAAN
die bedrijven zijn allemaal onder de zelfde noemer te nemen.
Time Warner
herstel.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:16 schreef Tekno23 het volgende:
De reichstag werd door Hitlers Nazi partij in de brand gestoken
Nee, dat is niet waar. Naar alle waarschijnlijkheid is het gewoon door Van der Lubbe aangestoken, een protest met noodlottige gevolgen. Voorts heeft Hitler zich pas in 1934 tot Fuhrer uitgeroepen.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:16 schreef Tekno23 het volgende:
De reichstag werd door Hitlers Nazi partij in de brand gestoken zodat Hitler de schuld aan de Communistische partij kon geven deze te ontbinden en zo zelfheerser (Fuhrer) van Duitsland te worden, vervolgens zoekt men een zondebok en dat was onze Marinus van der Lubbe.
Dit is wat jij ervan maakt ja. Marinus van der Lubbe heeft het gewoon gedaan. Jij wilt gewoon die theorie geloven.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:16 schreef Tekno23 het volgende:
De reichstag werd door Hitlers Nazi partij in de brand gestoken zodat Hitler de schuld aan de Communistische partij kon geven deze te ontbinden en zo zelfheerser (Fuhrer) van Duitsland te worden, vervolgens zoekt men een zondebok en dat was onze Marinus van der Lubbe.
zie je de parralellen, Hitler Reichstag Marinus 3e reich
Bush 9-11 Usama Patriot Act
Ik weet wel wat er gebeurd is.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:22 schreef Tekno23 het volgende:
Reichstag
http://www.disinfopedia.o(...)urning_the_Reichstag
je zal toch echt met iets meer moeten komenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:06 schreef Tekno23 het volgende:
Patriot Act
assumpties assumpties assumpties ... als de dokter er niet op had gestaan dat ik te vroeg geboren werd (keizersnede, de man wilde met kerst/oud en nieuw thuis zijn) dan was ik nu waarschijnlijk premier van Nederland en had ik de hele zaak voorkomenquote:zelf in 1962 worden er op het hoogste niveau dat soort plannen gemaakt, als Kennedy het niet had tegengehouden was het waarschijnlijk wel uitgevoerd.
simulatie noemt men datquote:Tot en met de Sec. van Defense (rumsfeld) was er goedkeuring voor dit plan, en waarom zou je zo'n plan maken als je het niet zou willen uitvoeren?
onzin ... de VS hadden geen inspraak in het Japanse besluitvormingsproces en geen mogelijkheid om het te voorkomen tenzij de VS zelf de vijandigheden had geopend en dan was het ook oorlog.quote:nee, laten doorgaan omzo de steun voor oorlog te krijgen
ook minder druk in de lucht en op luchthavens wat een succesvolle vlucht garandeerdquote:minder doden, het wtc word om 8:45 geraakt, weinig mensen aanwezig, grote schok van verontwaardeging)
hadden ze net zogoed het vrijheidsbeeld kunnen bombarderenquote:Pentagon net dat stukje geraakt ( na een bocht van 270 graden) waar er verbouwd werd en dus weinig mensen, Weinig slachtoffers veel verontwaardeging.
niet elke luchtmachtiger is piloot ... enige wat ik weet van vliegen is dat je ook weer moet landenquote:Ik zie aan je nick dat je wel wat van vliegen weet?
voor een paar piloten die volgens hun instructuers nog geneens een cessna konden besturen is het uitvoeren van een duikvlucht ala pentagon met een boeing een niet uittevoeren actie.
dan een bocht van 270 graden en 1 meter boven de grond vliegen met 400mph.
En niet te vergeten het "Ground to air missile defense system" rondeom het pentagon (best bewaakte stukje luchtruim TER WERELD) ging niet af.
neuhquote:Maar nog steeds geen grammetje twijfel?
die zijn niet in tegen een gepantserd betonnen gebouw aangevlogen he ofwel?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:24 schreef Tekno23 het volgende:
http://911research.wtc7.net/talks/pentagon/othercrashes.html
JFK is waarschijnlijk gedood door Lee Harvey Oswald, ja. Ik zal wel vreselijk naief zijn, maar dat neem ik aan.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:26 schreef Tekno23 het volgende:
Nogmaals
er word volgens mij op school ook nog verteld dat Lee Harvey Achter JFK zit.
Met de paplepel wordt het erin gegoten
ik zie op die site van jouw nog meer brokstukkenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:18 schreef Tekno23 het volgende:
voorwaartse kracht is minder dan die van de explosie, die ook een voorwaartse motie meemaakt.
en van alle brokstukken is er maar 1 stukje dat zo reageert?
Ik heb de site gezien ja. Maar voor mij heeft van der Lubbe het gewoon gedaan. Daarnaast idd, ik denk ook dat Lee Harvey Oswold JFK heeft vermoord. Dit heb ik geleerd op school. Maar moet ik tegenwoordig aan de autoriteit van de school gaan twijfelen. Dan blijft er niks meer over van wat ik leer op school. Daarnaast, wat jij leest op internet, wie zegt dat dat waar is?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:26 schreef Tekno23 het volgende:
Dit is wat jij ervan maakt ja. Marinus van der Lubbe heeft het gewoon gedaan. Jij wilt gewoon die theorie geloven.
http://www.disinfopedia.o(...)urning_the_Reichstag
Nogmaals
er word volgens mij op school ook nog verteld dat Lee Harvey Achter JFK zit.
Met de paplepel wordt het erin gegoten
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:26 schreef Tekno23 het volgende:
Jij wilt gewoon die theorie geloven.
de webmasterquote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:30 schreef Avani het volgende:
[..]
Ik heb de site gezien ja. Maar voor mij heeft van der Lubbe het gewoon gedaan. Daarnaast idd, ik denk ook dat Lee Harvey Oswold JFK heeft vermoord. Dit heb ik geleerd op school. Maar moet ik tegenwoordig aan de autoriteit van de school gaan twijfelen. Dan blijft er niks meer over van wat ik leer op school. Daarnaast, wat jij leest op internet, wie zegt dat dat waar is?
wat dacht je dat die gasten de enigen zijn daarquote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:33 schreef Tekno23 het volgende:
heerlijk sp3c
die gasten die in hun pak snel delen van "een vliegtuig"| opruimen IPV hulp bieden,
quote:dit zijn stukken van een ander vliegtuig het daad werkelijke vliegtuig dat het Pentagon heeft geraakt Een global Hawk.
misschien zijn die spullen niet op het gazon gevonden maar dichter bij de crash?quote:Kijk maar naar de rook en vuursporen op die stukken tegenover het geplante stukje AA fusulage
die volgens jou theorie van luchtdruk ook onaangetast hadden moeten zijn
is al toegegeven dat hij opgeblazen is ! (pull the building !) nu komt alleen de vraag..hoe hebben ze die explosieven zo snel in dat gebouw gekregen !quote:Zelfde met wtc7 kan niet verklaard worden anders dan door een demolitie.
De torenconstructies zijn niet naar bendenen gekomen vanwege de impact van de vliegtuigen, maar vanwege de hitte van een volle tank brandende kerosine. Daar waren ze nl niet op gebouwd.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:44 schreef Tekno23 het volgende:
die 2e toren stortte echter als eerste in, terwijl de kerosine zo'n beetje allemaal buiten het gebouw in de fik vloogquote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:51 schreef Manono het volgende:
[..]
De torenconstructies zijn niet naar bendenen gekomen vanwege de impact van de vliegtuigen, maar vanwege de hitte van een volle tank brandende kerosine. Daar waren ze nl niet op gebouwd.![]()
Ach, dat zal gewoon een uit de handgelopen studentensociëteit zijn... aangezien die aan de Universiteit van Yale is verbonden. Het is volgens mij vernoemd naar Skulls & Bones omdat daar een belangrijke indiaan was begraven ofzo.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:52 schreef Tekno23 het volgende:
De toegevoegde waarde is onmenselijk, heeft te maken met het occulte
skull bones, duivelsaanbidders.
Foei.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:49 schreef Tekno23 het volgende:
Haal een bittorrent programma als AZUREUS
ga naar
www.suprnova.org
download Alex Jones: "9-11 the road to tyrranny"
daar waren ze wel op gebouwd alleeen was de brandwerende laag niet goed genoeg aangebracht op specefieke plekken !quote:Daar waren ze nl niet op gebouwd.
Het linken naar de die website alleen is al verboden hierquote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:01 schreef Tekno23 het volgende:
nix foei, de man brengt dit gratis aan de man op www.infowars.com
hehehe..ik heb de video footage !!quote:Bijna goed
die Silverstein zegt "we made the decission to pull it, and then we watched the building collapse" ik heb de audiowav hier.
Dan hebben we een ander programma gekeken, but thnx for the info.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:01 schreef merlin693 het volgende:
daar waren ze wel op gebouwd alleeen was de brandwerende laag niet goed genoeg aangebracht op specefieke plekken !
Nederlandse corpsballen mogen ook niks kwijt over hun ontgroeningsverleden bijvoorbeeld. What else is newquote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:04 schreef Tekno23 het volgende:
Bush wordt gevraagd over Skull and Bones zijn reactie
"I'm not allowed to talk abot that, its a secret"
Kerry wordt gevraagd over Skull en Bones Zijn Reactie
"I'm not allowed to talk abot that, its a secret"
Hier de wav file
http://www.infowars.com/p(...)merican_dictator.htm
Ik bedoelde die Suprnova.org.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:07 schreef Tekno23 het volgende:
Hoezo verboden, de auteur van die film geeft je toestemming om het te downloaden kopieeren en verspreiden, Die Alex Jones hoeft niet zoals Michael Moore geld te verdienen aan de waarheid.
[/quote]quote:Hoezo verboden, de auteur van die film geeft je toestemming om het te downloaden kopieeren en verspreiden, Die Alex Jones hoeft niet zoals Michael Moore geld te verdienen aan de waarheid.
[quote]Ik bedoelde die Suprnova.org.
versprijd ?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:19 schreef merlin693 het volgende:
offtopic
[..]
ter verduidelijking....er zit GEEN copyricht op de Alex Jones videos !! hij wil juist dat het versprijd word
Supernova is geen verboden site...alleen er zijn files te verkrijgen waar WEL copyright op zit dus die zou je in principe niet mogen noemen !
Sorry, ben al weg hoorquote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:29 schreef merlin693 het volgende:
oh god daar hebben we Choas weer die Taal ridder moet uithangen in zijn eerste post in deze thread...heb je nog wat interesante info toe te voegen of ben je hier zoals gewoonlijk weer om de "Disruptor" uit te hangen ! het was gezellig tijdens jouw afwezigheid hier !
(maar dan zonder spatie voor de q) kunnen gebruiken. Dat leest wat fijner (of gebruik de quote knop en sloop een deel van de reactie weg).quote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:34 schreef livEliveD het volgende:
@Tekno23 zou je [ quote]verhaal van de ander
Handig, merci.quote:Dat leest wat fijner
Sorry, ik zie Bush voor een klas zitten een boekje te lezen. Als echt op dat moment de torens geraakt zijn, kan het dan niet zo zijn dat hij bleef zitten om niet voor paniek te zorgen???quote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:50 schreef Darklight het volgende:
De video die bewijst dat 11 september geen verassing was
Ik zal zo even naar de site kijken. Maar kan je me uitleggen waarom de ontelbare onafhankelijke pers over de hele wereld wel denkt dat OBL achter de aanslagen zit. Als je de situatie nu bekijkt, dan zie je dat jouw visie slechts wordt ondersteund door een hele, echt hele kleine groep. Waarom denk je dat dat is?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:56 schreef Tekno23 het volgende:
psies
nog een keer de site waarmee het voor mij allemaal begon
http://911research.wtc7.net/talks/b7/introduction.html
Als je na het bezoeken van die site en enig speurwerk op die site nog steeds een goed argument kunt vinden dat UBL voor de volle 100% achter de aanslagen van de 11e zat en niet de BUSh administratie hoor ik het graag.
voor nu ga ik weer verder zoekend vanuit mijn bunker naardie vele kleine die een hele grote leugen maken.
Normaal gesproken ben ik niet zo'n conspiracy-theorie denker. Maar het ontbrekende vliegtuig bij het pentagon is zeer vreemd. Ook het instorten van de WTC gebouwen. Met name WTC7, onmogelijk door alleen brand. Er zijn nog nooit flatgebouwen ingestort door alleen brand. En waarom heeft het pensalvenia-vliegtuig 1.5 uur de tijd om vrolijk rond te vliegen, waar is de US airforce? Zo zijn er nog honderden punten. Wat er gebeurd is weet ik niet, maar het officiele verhaal deugt niet.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:21 schreef Tekno23 het volgende:
merci die digitalarchive was mij nog niet bekent
voor iemand die zelf ook wat verder kijkt dan de neus lang is,
Wat denk jij
en de realatie tussen 9-11 en de illuminati?
Damned interesting die nick berg site
Misschien moet je even wakker worden. Het is grondwettelijk vastgelegd in haast elke staat dat de overheid op geen enkele manier invloed mag uitoefenen op de media. De media is onafhankelijk. Vooral omdat het van zoveel verschillende landen komt en zoveel verschillende visies laat zien. Het is onmogelijk om als 'elite' alle wereldmedia te controleren.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 18:06 schreef Tekno23 het volgende:
omdat de media een speelbal van de elite is
Vertel, van wie is CBS?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 18:13 schreef merlin693 het volgende:
de overheid niet maar de eigenaren (die president campagne sponsors zijn ) WEL!! ga maar eens na van wie FOX, CBS enz. zijn !! je zult versteld staan !
noem jij honderd-duizenDEN mensen een hele . hele kleine groep?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 18:03 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Ik zal zo even naar de site kijken. Maar kan je me uitleggen waarom de ontelbare onafhankelijke pers over de hele wereld wel denkt dat OBL achter de aanslagen zit. Als je de situatie nu bekijkt, dan zie je dat jouw visie slechts wordt ondersteund door een hele, echt hele kleine groep. Waarom denk je dat dat is?
voorbeeldje : BERLUSCONI ?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 18:10 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Misschien moet je even wakker worden. Het is grondwettelijk vastgelegd in haast elke staat dat de overheid op geen enkele manier invloed mag uitoefenen op de media. De media is onafhankelijk. Vooral omdat het van zoveel verschillende landen komt en zoveel verschillende visies laat zien. Het is onmogelijk om als 'elite' alle wereldmedia te controleren.
Niet mogelijk.
Onzin, brandende kerosine wordt geen 800 graden celsius: dat is nodig voor het smelten van de staalconstructie in het midden van de toren. Bij 600 graden celsius springen ramen van gebouwen, dat was niet het geval. Er zijn bandopnames van brandweerlieden die langs het vuur naar hogergelegen verdiepingen lopen. Er zijn foto's van mensen die in de crash-opening van de toren staan. Het zal best flink heet geweest zijn in de toren, maar niet heet genoeg om de draagconstructie te doen smelten.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:51 schreef Manono het volgende:
De torenconstructies zijn niet naar bendenen gekomen vanwege de impact van de vliegtuigen, maar vanwege de hitte van een volle tank brandende kerosine. Daar waren ze nl niet op gebouwd.![]()
Ja, dat is een hele, maar dan ook echt hele kleine groep op een wereldbevolking van 6 miljard (dacht ik).quote:Op vrijdag 16 juli 2004 18:30 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
noem jij honderd-duizenDEN mensen een hele . hele kleine groep?
Sorry, volgens mij begrijp je het niet helemaal. De overheid (als in het orgaan) heeft geen bevoegdheid om de macht (die het verkrijgt door de grondwet) te gebruiken om media te beinvloeden etc.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 18:38 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
voorbeeldje : BERLUSCONI ?
en wie houd de overheid eraan dan dat ze dat niet doen?
als er al zoiets misselijkmakends kan bestaan als patriotic act 2 , wat denk je dan.
daar is het ook al in verwerkt *OFFICIEEL*
- takes control over all media.
nog niet alle media is onder controle
maar waneer het nodig is neemt de regering die controle echt wel
individueel en\of algeheel
Ignorantie is zalig maar het is ook zichzelf in stand houdenquote:Wat een vervelende linkse complotretoriek weer![]()
.
Ik zie geen bewijzen of bronnen, enkel speculaties... Ga iets zinnigs doen, je huiswerk maken ofzo.
het hele instorten en de constructie van de twin towers is uitgebreid op Discovery geweest, met de originele ontwerper erbij. het blijk ook dat er te weinig brandwereld materiaal bij de twintower constructie was. en dat de constructie wel een vliegtuig kan hebben , maar geen volgeladen modern vliegtuig.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 18:44 schreef Hiawatha het volgende:
[..]
Onzin, brandende kerosine wordt geen 800 graden celsius: dat is nodig voor het smelten van de staalconstructie in het midden van de toren. Bij 600 graden celsius springen ramen van gebouwen, dat was niet het geval. Er zijn bandopnames van brandweerlieden die langs het vuur naar hogergelegen verdiepingen lopen. Er zijn foto's van mensen die in de crash-opening van de toren staan. Het zal best flink heet geweest zijn in de toren, maar niet heet genoeg om de draagconstructie te doen smelten.
Het 2de vliegtuig heeft daarbij de toren in feite gemist: een hoek is geraakt waardoor de staalconstructie in het midden geen schade opliep en het overgrote deel van de kerosine ging verloren in de explosie BUITEN de toren. Daarbij, het vuur was al meer dan een half uur UIT toen de torens instorten. WAAROM zijn de torens ingestort en helemaal de 2de???
de diesel zelf nietquote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:13 schreef Tekno23 het volgende:
Uit de New York times als verklaring voor wtc7
Massive structural beams that functioned as a sort of bridge to hold up the 47-story skyscraper known as 7 World Trade Center were compromised in a disastrous blaze fed by diesel fuel, leading to the building's collapse on Sept. 11, investigators have concluded in a preliminary report.
Nooit geweten dat Diesel zo makkelijk ontbrandt
en dat uit de NYT
what a shame
Dit kan je met geen enkel iets hard makenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:09 schreef coz het volgende:
.. ik kan ze geen ongelijk geven ook, we worden nou eenmaal gehersenspoelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
Wordt nou eens wakker man. De media is pluriform. De media wordt niet gecontroleerd door de overheid of een elite. Daarvoor is er te veel media, gevestigd over de hele wereld met te veel verschillende belangen. De media brengt ons wel verschillende verhalen. Sommige zijn het eens met criciale beslissingen, anderen weer niet.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:57 schreef Tekno23 het volgende:
Dude.....draai het eens om,
vindt jij het niet heel vreemd dat er maar een visie word gevormd door die hele grote groep individuen.
en zoals je hierboven zelf aan aanhaalt maar waarschijnlijk vergeten bent te lezen.
Irak
Patriot act
Wat dacht je van deze:
"We are grateful to the Washington Post, the New York Times, Time Magazine, and other great publications whose directors have attended our meetings and respected their promises of discretion for almost forty years. It would have been impossible for us to develop our plan for the world if we had been subject to the bright lights of publicity during these years. But, the world is now more sophisticated and prepared to march towards a world government. The supernational sovereignty of an intellectual elite and world bankers is surely preferable to the national autodetermination practiced in past centuries. "
Brother David Rockefeller
C.F.R. and Trilateral Commission Founder, June 5th 1991
je snapt hopenlijk wel wat hij daarmee bedoelt OVER DE AFGELOPEN 40!!! jaar.
en je weet hoe invloedrijk deze Bilderberg group is
Nee hoor geen overheids menging
blijven nadenken zeg ik toch ... maar wat vind je van dit danquote:Op donderdag 15 juli 2004 12:55 schreef Davitamon het volgende:
Blijven nadenken, ook als je het zoveelste conspiracy websiteje leest, coz...
het is niet dat de conspiracy mensen samenzwerenquote:com·plot·the·o·rie (de ~ (v.))
1 theorie of idee dat een ongewenste situatie of gebeurtenis het gevolg is van een samenzwering => samenzweringstheorie
dit komt uit een FBI documentquote:Infamous Quote from George Herbert Walker Bush
"[The war in Iraq is] a rare opportunity to move toward an historic period of cooperation. Out of these troubled times...a new world order can emerge."
dat is wat er boven de index staatquote:The attached analysis, entitled PROJECT MEGIDDO, is an FBI strategic assessment of the potential for domestic terrorism in the United States undertaken in anticipation of or response to the arrival of the new millennium.
quote:Under this hypothetical NWO/One World Government, the following events are to takeplace: 1) private property rights and private gun ownership will be abolished; 2) all national, state and local elections will become meaningless, since they will be controlled by the UN; 3) the U.S. Constitution will be supplanted by the UN charter; 4) only approved churches and other places of worship will be permitted to operate and will become appendages of the One World Religion, which will be the only legitimate doctrine of religious beliefs and ethical values; 5) home schooling will be outlawed and all school curriculum will need to be approved by the United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization (UNESCO); and 6) American military bases and other federal facilities will be used as concentration camps by the UN to confine those patriots, including the militias, who defy the NWO
samengevat .. ze zeggen we gaan naar een nwo toe...als je het over een nwo hebt of denkt ben je bezig met conspiracy's (let op quote van bush sr) ..en als je bezig bent met complottheorien probeer je niet te bewijzen dat er meer gebeurd maar zou je de gevestigde orde onderuit willen halen. je mag niet eens denken over een nwo en toch zou alles een kans zijn om tot een nwo te komenquote:and as such it will present challenges to law enforcement at many levels. The significance is based primarily upon either religious beliefs relating to the Apocalypse or political beliefs relating to the New World Order (NWO) conspiracy theory. The challenge is how well law enforcement will prepare and respond.
Toch vind ik het zeer opvallend dat WTC1, WTC2 en WTC7 mooi als een kaartenhuisje en strak naar beneden instortten. Niet omvallen, geen grote brokken die afbraken. Precies zoals je dat bij het slopen van flatgebouwen ziet: netjes en gecontroleerd.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:18 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
het hele instorten en de constructie van de twin towers is uitgebreid op Discovery geweest, met de originele ontwerper erbij. het blijk ook dat er te weinig brandwereld materiaal bij de twintower constructie was. en dat de constructie wel een vliegtuig kan hebben , maar geen volgeladen modern vliegtuig.
Het zou pas opvallend zijn wanneer een van de torens een overwachte zwaai naar de zijkant had gemaakt. Als een verdieping instort, zal het gewoon naar beneden gaan, zeker niet naar een andere kant. Ik zou bijna durven beweren dat een toren die opzij valt erg verdacht is.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:51 schreef Hiawatha het volgende:
Toch vind ik het zeer opvallend dat WTC1, WTC2 en WTC7 mooi als een kaartenhuisje en strak naar beneden instortten. Niet omvallen, geen grote brokken die afbraken. Precies zoals je dat bij het slopen van flatgebouwen ziet: netjes en gecontroleerd.
Wellicht, waar baseer je dat op?quote:En nu speel ik even advocaat van de duivel: wie zegt dat Discovery 'onpartijdig' is en de waarheid spreekt?
Dit was toch al onderzocht, had te maken met de bevestigingspunten van de stalen constructie.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:56 schreef Monidique het volgende:
Het zou pas opvallend zijn wanneer een van de torens een overwachte zwaai naar de zijkant had gemaakt. Als een verdieping instort, zal het gewoon naar beneden gaan, zeker niet naar een andere kant. Ik zou bijna durven beweren dat een toren die opzij valt erg verdacht is.
[..]
Wellicht, waar baseer je dat op?
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:29 schreef Tikorev-2 het volgende:
Oh ja. En zelfs Bin Laden zit zeker in het complot door toe te geven dat hij de aanslagen heeft gepleegd?
geldt dit alleen voor Nederland of ook voor het hoog ontwikkelde westerse Italie?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:56 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Wordt nou eens wakker man. De media is pluriform. De media wordt niet gecontroleerd door de overheid of een elite. Daarvoor is er te veel media, gevestigd over de hele wereld met te veel verschillende belangen. De media brengt ons wel verschillende verhalen. Sommige zijn het eens met criciale beslissingen, anderen weer niet.
De onzin die jij hier naar boven haalt kan niet waar zijn omdat we een onafhankelijke pluriforme media hebben!!! De media komt, na het bekijken van de feiten en na het toetsen aan waarden tot een beeld dat grotendeels overeenkomt met wat de waarheid. De waarheid gemeten naar universele belangen zoals bijvoorbeeld vastgelegd in de grondrechten.
Ik snap eigenlijk niet hoe een rationeel normaal mens kan geloven in deze onzin! Wordt wakker en ga wat nuttigs doen.
Sorry hoor, de film van MM is zo slecht als de tering. De amusementswaarde is hoog, de feiten ontbreken. Het is een grote suggerering. Maarten van Rossem heeft de film inhoudelijk een 3 gegeven, en hij staat nou niet echt bekend als een Bush aanhanger (understatement).quote:Op zaterdag 17 juli 2004 10:08 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
![]()
jij moet echt gaan kijken naar Fahrenheit 911
Familie Bin Laden heeft Bush zelfs financieel geholpen met het 1 en ander ten tijde van 911
of wil je zeggen dat die film fake is?
Dan ben ik benieuwd over welke banden jij het hebt..... Bin Laden heeft o.a. wel gezegt dat hij god dankte voor de aanslagen, maar echt toegegeven: neequote:Op zaterdag 17 juli 2004 10:51 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Sorry hoor, de film van MM is zo slecht als de tering. De amusementswaarde is hoog, de feiten ontbreken. Het is een grote suggerering. Maarten van Rossem heeft de film inhoudelijk een 3 gegeven, en hij staat nou niet echt bekend als een Bush aanhanger (understatement).
Daarnaast heeft Bin Laden (in video's die zijn verschenen) zelf toegegeven dat hij achter de aanslagen zit. Maar ja, nu zal wel weer komen dat de banden fake zijn![]()
Waarom maakt Discovery dan niet een documentaire over hoe de hele gijzeling plaatsvond? Hoe de hijackers door de bestaande beveiligingen heen kwamen, terwijl het al bekenden waren bij de FBI (of geloof je dat de lijst met verdachten echt zo snel na 11 september samengesteld is?)?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:31 schreef Steeven het volgende:
Op verschillende sites met die complottheoriën zeggen ze dat de torens zijn opgeblazen met explosieven en dat het onmogelijk door de vliegtuigen kon komen. Integendeel. Op een docu op Discovery lieten ze precies zien hoe het kon gebeuren dat de torens instorten. De vloer was met zwakke platen aangelegd, wat weer steunde op stalen balken. Die stalen balken waren besproeid met een brandvrij goedje, want staal gaat buigen als het heet wordt. Ze lieten foto's zien van de balken na enkele jaren en het meeste brandvrije spul was eraf gebladerd door de roest. Door de brand in de torens zakte de vloer in, die weer door de volgende zakte: domino-effect.
Hoor ik nou net eergisteren die ontwerper op discovery zeggen dat hij nooit rekening met zoiets als een vliegtuig wat tegen die flat aan zou kunnen vliegen, en dat je bij het ontwerpen/bouwen van niet 1 gebouw daarmee rekening kan houden?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:44 schreef Tekno23 het volgende:
1. Zoals ik heb gezegd is het niet mogelijk voor een overheid of elite om de wereldmedia te sturen (niemand is zo machtig; er is zelfs niet een macht die de wereld kan veroveren, laat staan alle nieuwsgroepen).quote:Op zaterdag 17 juli 2004 10:13 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
geldt dit alleen voor Nederland of ook voor het hoog ontwikkelde westerse Italie?
En kun je ons misschien het bewijs leveren over uitspraak : 'De media komt, na het bekijken van de feiten en na het toetsen aan waarden tot een beeld dat grotendeels overeenkomt met wat de waarheid.' ??
ben heel erg benieuwd...
Gaaaaaaap...quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:22 schreef Tekno23 het volgende:
De afgelopen weken ben ik iets dieper gaan zoeken dan wat de media ons heeft voorgeschreven en kom ik voor mijzelf tot de conclusie dat de Amerikaanse regering zelf achter de aanslagen van 11-9 zit.
Ze hebben helemaal nooit goed onderzocht hoe die torens hebben kunnen instorten, zijn allemaal aannames.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 04:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dit was toch al onderzocht, had te maken met de bevestigingspunten van de stalen constructie.
Als er 2 of meer verdiepingen collapsen, dan was het eigengewicht voldoende om de onderliggende delen te laten bezwijken. Dat was ook de reden dat de WTC torens vrijwel recht naar beneden afstorten. Noem het maar een contructiefout wat alleen onder extreme toestanden kon plaatsvinden(Murphy)
Maar ook al zijn het aannamens, het geeft nog niet aan dat de complottheorieen waar zijn.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:08 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ze hebben helemaal nooit goed onderzocht hoe die torens hebben kunnen instorten, zijn allemaal aannames.
Het puin van het WTC is helemaal nooit onderzocht, die werden enkele dagen na de ramp al vervoerd naar verweggistan
Hij heeft gezegd dat ze niet gerekend hadden op het instorten van de torens. Duidelijk een uitspraak waarmee wordt aangetoond dat hij te makne had met de aanslagen. Daarnaast hebben Al-Qa'ida-leden toegegeven dat zij de aanslagen uitgevoerd hebben.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 10:54 schreef Dian-Wei het volgende:
Dan ben ik benieuwd over welke banden jij het hebt..... Bin Laden heeft o.a. wel gezegt dat hij god dankte voor de aanslagen, maar echt toegegeven: nee
Klopt, maar ik vind het wel vreemd dat bij de grootste terror attack die Amerika heeft meegemaakt, ze de restanten van het WTC niet hebben onderzocht(oa die stalen balken, of wat ervan over was), om erachter te komen hoe die torens hebben kunnen instorten.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:16 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Maar ook al zijn het aannamens, het geeft nog niet aan dat de complottheorieen waar zijn.
Sorry, wat is je bron. Ik geloof er helemaal niks van dat ze het niet hebben onderzocht. Volgens mij was zelfs in de documantaire van discovery materiaal van het WTC te zien. Zelfs dicovery mocht het onderzoeken!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:31 schreef Darklight het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind het wel vreemd dat bij de grootste terror attack die Amerika heeft meegemaakt, ze de restanten van het WTC niet hebben onderzocht(oa die stalen balken, of wat ervan over was), om erachter te komen hoe die torens hebben kunnen instorten.
In mijn ogen hebben ze dat wel onderzocht, op discovery waren zelfs staalplaten te zien waarbij de ophangpunten afgescheurd waren. Het was overigens niet de eerste keer dat er een vliegtuig op het WTC was binnengevlogen (daarvoor was het een spotvliegtuigje). Ook aan de hand van blauwdruk tekeningen kun je leuke voorspellingen/berekeningen maken.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:08 schreef Darklight het volgende:
Ze hebben helemaal nooit goed onderzocht hoe die torens hebben kunnen instorten, zijn allemaal aannames.
Het puin van het WTC is helemaal nooit onderzocht, die werden enkele dagen na de ramp al vervoerd naar verweggistan
waarom zouden ze paniek willen zaaien, je ooit verdiept in waarvoor ze waarschuwen wat er gebeurd als zij allemaal gelijk hebben ?quote:[medianapraat snip]
Nog een advies, laat je niet door van die sites als infowars op een idee brengen. Ze zijn totaal niet onderbouwd of objectief. Een stelletje paniekzaaiers zijn het.
Vertel eens..quote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:48 schreef coz het volgende:
[..]
waarom zouden ze paniek willen zaaien, je ooit verdiept in waarvoor ze waarschuwen wat er gebeurd als zij allemaal gelijk hebben ?
En laat hij dat nu net gezegd hebben op een video opname die zeer in twijfel wordt getrokken.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hij heeft gezegd dat ze niet gerekend hadden op het instorten van de torens. Duidelijk een uitspraak waarmee wordt aangetoond dat hij te makne had met de aanslagen. Daarnaast hebben Al-Qa'ida-leden toegegeven dat zij de aanslagen uitgevoerd hebben.
Waarom is die 2e toren dan als eerste ingestort? Die 1e toren heeft langer in brand gestaan, en de kerosine van het 2e vliegtuig is grotendeels buiten de toren in de fik gevlogen.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
In mijn ogen hebben ze dat wel onderzocht, op discovery waren zelfs staalplaten te zien waarbij de ophangpunten afgescheurd waren. Het was overigens niet de eerste keer dat er een vliegtuig op het WTC was binnengevlogen (daarvoor was het een spotvliegtuigje). Ook aan de hand van blauwdruk tekeningen kun je leuke voorspellingen/berekeningen maken.
ff oorzaak en gevolg.
- Boeing vliegt binnen in het WTC.
- Sommige pilaren bezwijken door de klap (nog niets ernstig).
- Omdat de vliegtuigen nog vol met brandstof (kerosine) zaren, (het waren immers vliegtuigen die van een redelijk nabij gelegen vliegveld waren opgestegen). Is er een enorme brand uitgebroken.
- Door de hitte en verzwakking, beginnen de staalsegmenten uit te zetten en te verzwakken. Vooral de dragende delen moeten het hierbij ontzien.
- Er implodeerd een verdieping, en daarna nog een verdieping.
- Door het eigengewicht zakt de gehele constructie als een kaartenhuis in elkaar.
Die complottheorieen zijn leuk om te lezen (soms hylarisch) , maar ik geloof er geen biet van.
http://100777.com/media/911theroadtotyranny.asfquote:Vertel eens..
Kijk, als je 10 mensen hebt waar je die vraag aan stelt, waarom de ene toren sneller instortte dan de andere terwijl die later geraakt was, en 9 mensen weten daar geen antwoord op te geven en 1 wel, dan hebben 9 mensen meteen twijfel en meteen een grotere acceptatie van complottheorieeen.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:52 schreef Drugshond het volgende:
Die 2e toren was lager (=beter) geraakt.... door het bovenliggende gewicht van de verdiepingen kon de constructie sneller bezwijken..
Sorry, maar teksten als "You are being lied to by the US Government. They are using deception to trick you into surrendering your freedoms, money, and the lives of your children for a phony "War On Terror"" maken het voor mij niet echt geloofwaardig. Iedereen kan wel vanalles in twijfel trekken.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:50 schreef Dian-Wei het volgende:
[..]
En laat hij dat nu net gezegd hebben op een video opname die zeer in twijfel wordt getrokken.
http://www.whatreallyhappened.com/osamatape.html
Al-Qaida zelf heeft er idd wel wat over gezegd, maar daar ging het mij niet om.
Ik zit op een forum, als ik een film wil zien doe ik de tv wel aan.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:55 schreef coz het volgende:
[..]
http://100777.com/media/911theroadtotyranny.asf
ROFLquote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:55 schreef haaahaha het volgende:
Kijk, als je 10 mensen hebt waar je die vraag aan stelt, waarom de ene toren sneller instortte dan de andere terwijl die later geraakt was, en 9 mensen weten daar geen antwoord op te geven en 1 wel, dan hebben 9 mensen meteen twijfel en meteen een grotere acceptatie van complottheorieeen.
quote:The mainstream media is whitewashing and lying about what really happened on sept. 11. 911 The Road To Tyranny is shaking the foundations of Washinton DC as the most comprehensive and revealing documentary film covering what really happened on sept 11. and who stands to gain.
Duration: 2h 22min
Alleen nog maar roddel en achterklap.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]
ROFL, het is gewoon een beetje natuurkundig of werktuigbouwkundig inzicht (heb ze beide).
Wat leren ze tegenwoordig eigenlijk op school. ?!?![]()
er is een groot passagiersvliegtuig tegenaan gevlogenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:31 schreef Darklight het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind het wel vreemd dat bij de grootste terror attack die Amerika heeft meegemaakt, ze de restanten van het WTC niet hebben onderzocht(oa die stalen balken, of wat ervan over was), om erachter te komen hoe die torens hebben kunnen instorten.
And who stands to gain....quote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:58 schreef coz het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, de sites waarop dit soort zaken te zien zijn maken het niet echt geloofwaardig en zeker niet betrouwbaar. Dit was overigens gewoon een random site.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:55 schreef Monidique het volgende:
[..]
Sorry, maar teksten als "You are being lied to by the US Government. They are using deception to trick you into surrendering your freedoms, money, and the lives of your children for a phony "War On Terror"" maken het voor mij niet echt geloofwaardig. Iedereen kan wel vanalles in twijfel trekken.
Dat is niet zo raar. Al-Qa'ida heeft niet de mogelijkheid voor een grote televisie-studio, hoewel ze wel mediamensen hebben. Zulke video's moeten toch ergens liggen en waarom dan niet bij schuilplaatsen van deze terroristen.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:00 schreef Dian-Wei het volgende:
Het is ook erg toevallig dat die video's nu net door de Amerikanen in een of andere grot of huis zijn gevonden. Dat vind ik nu ook niet erg betrouwbaar.....
Ik ben het met je eens dat civil liberties erg belangrijk zijn (patriot act moet dus weg), maag stop met het verkondingen van deze fucking onzin. Het zijn vermoedens, en het is niet onderbouwd. Hoe kan je zulke sites nou meer vertrouwen dan het 8 uur journaal????quote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:55 schreef coz het volgende:
[..]
quote:No, it´s not real. It´s a short segment from the movie "Wag The Dog" ( Tagline: A Hollywood producer. A Washington spin-doctor. When they get together, they can make you believe anything.)
Are you sure absolutely sure your government wouldn´t do something similar in reality? I advice you all to look into it...
Het journaal is een verzameling van nieuwsfeiten van de algemene (wereld) media. Deze sites verkondigen hun eigen extremistische visie. Het journaal is dus objectiever.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:10 schreef coz het volgende:
hoe kan je het journaal vertrouwen als men op de alternatieve media zegt dat alle media beinvloed is ... dus ook de alternatieve media
Mag ik wat dingen van je weten?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:14 schreef coz het volgende:
zucht kun je nou debunken of niet
die film komt van alex jones en op zijn site www.infowars.com kun je hem kopen, ik heb de eerste de beste mirror gezocht en die tekst gaat over een andere video,
maar de laatste regel die je quote is wel het belangrijkste .. kijk er nou eens naar
Het is raar omdat alle andere videos van Osama Bin Laden eerst bij de Arabische stations terecht zijn gekomen. Van deze crusiale video is het enigste exemplaar gevonden in een huis in Jalalabad door Amerikanen. En deze tape is later door het pentagon uitgegeven, erg opmerkelijk allemaal.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:02 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is niet zo raar. Al-Qa'ida heeft niet de mogelijkheid voor een grote televisie-studio, hoewel ze wel mediamensen hebben. Zulke video's moeten toch ergens liggen en waarom dan niet bij schuilplaatsen van deze terroristen.
Tja, waarom wij jou 't allemaal vertellen, terwijl jij op jou beurt het niet gelooft, pak een wereld politiek geschiedenis boek dat je wel gelooftquote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:00 schreef haaahaha het volgende:
[..]
And who stands to gain....
vertel eens..
je mag alles van me weten, behalve me pincode.. maar ik zie werkelijk niet of dat relevant is aan of jij dat filmpje gaat kijken of nietquote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:16 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Mag ik wat dingen van je weten?
Hoe oud ben je?
Uit wat voor milieu ben je afkomstig?
Heb je een extreem wantrouwen richting autoriteit?
kritisch publiek vandaag......quote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:14 schreef coz het volgende:
zucht kun je nou debunken of niet
die film komt van alex jones en op zijn site www.infowars.com kun je hem kopen, ik heb de eerste de beste mirror gezocht en die tekst gaat over een andere video,
maar de laatste regel die je quote is wel het belangrijkste .. kijk er nou eens naar
Ja die flim is fake, lees HP/deTijd van deze week eens. MM liegt en verdraait de feiten. Zo is het niet waar dat de fam Bin Laden de VS uit is gevlogen terwijl het luchtruim nog gesloten was (na 13 september was het luchtruim weer open), zo is het ook niet waar dat Bin Laden een aanzienelijk belang hebben in de Carlyle group, ze hadden namelijk een klein belang van maar 2 miljoen en die hadden ze al verkocht voor de beursgang.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 10:08 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
![]()
jij moet echt gaan kijken naar Fahrenheit 911
Familie Bin Laden heeft Bush zelfs financieel geholpen met het 1 en ander ten tijde van 911
of wil je zeggen dat die film fake is?
De videobanden naar Al-Jazeera waren ook bedoeld ter publicatie. Deze is wellicht gewoon gevonden en niet bedoeld voor publicatie. Het is ook niet gemonteerd, dus dat kan betekenen dat het privé-gebruik was of een nieuwe video.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:17 schreef Dian-Wei het volgende:
Het is raar omdat alle andere videos van Osama Bin Laden eerst bij de Arabische stations terecht zijn gekomen. Van deze crusiale video is het enigste exemplaar gevonden in een huis in Jalalabad door Amerikanen. En deze tape is later door het pentagon uitgegeven, erg opmerkelijk allemaal.
Maar het bewijs ís helemaal niet flinterdun en discutabel. Het was al jaren bekend dat Bin Laden aanslagen wilde plegen, er waren al soortgelijke aanslagen gepland en er waren al grote aanslagen geweest. De terroristen in die vlicgtuigen waren al bekend en lid van Bin Ladens Al-Qa'ida.quote:Vind het gewoon vreemd dat iedereen door dit flinter dunne en discutabele bewijs Osama Bin Laden als DE dader ziet.
Ging me erom dat coz in dit topic komt, een reactie met een vraag plaatst, ik daarop inga, en hij vervolgens een link naar een film plaatst. Zo kan ik ook wel.... Leuke discussie krijg je dan, iedereen die niet typt maar linkjes naar filmpjes plaatst. :Squote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:17 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Tja, waarom wij jou 't allemaal vertellen, terwijl jij op jou beurt het niet gelooft, pak een wereld politiek geschiedenis boek dat je wel gelooft![]()
Zeker de amerikaanse politieke historie heeft er zelf zwaar aan bijgedragen dat er nu complot theorietjes zijn.
En complot theorietjes zouén er niet zijn als hun niet van die smerige dingen in het verleden hadden gedaan![]()
vertel 'ns??
pak er een betrouwbaar boek/film etc. etc. bij
je gaat me toch ook niet op dit forum vragen hoe je moet lopen??![]()
doel v/h leven? : sommige dingen moet je gewoon zelluf eens onderzoeken![]()
Hoezo dat? Wat is dat voor insteek? Je kan toch altijd nog die link erbij posten? :Squote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:25 schreef coz het volgende:
als ik het zou typen word het niet geloofd...
Het is wel onderbouwd, maar dat wil jij niet zien. Wat jij ook niet wilt zien is dat het officiele verhaal over 911 niet goed onderbouwd is, en dat er daarom zoveel conspiracies zijn.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:05 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
-knip- stop met het verkondingen van deze fucking onzin. Het zijn vermoedens, en het is niet onderbouwd. Hoe kan je zulke sites nou meer vertrouwen dan het 8 uur journaal????
De tape die als enigste Osama Bin Laden in direct verband brengt met de aanslagen is niet ter publicatie bedoeld en toevallig gevonden door Amerikanen en diende misschien als prive gebruik. Ja klinkt erg logisch...quote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:21 schreef Monidique het volgende:
[..]
De videobanden naar Al-Jazeera waren ook bedoeld ter publicatie. Deze is wellicht gewoon gevonden en niet bedoeld voor publicatie. Het is ook niet gemonteerd, dus dat kan betekenen dat het privé-gebruik was of een nieuwe video.
[..]
Maar het bewijs ís helemaal niet flinterdun en discutabel. Het was al jaren bekend dat Bin Laden aanslagen wilde plegen, er waren al soortgelijke aanslagen gepland en er waren al grote aanslagen geweest. De terroristen in die vlicgtuigen waren al bekend en lid van Bin Ladens Al-Qa'ida.
Ja maar daar heb je dan ook meteen het probleem, als jij zegt dat je je er echt in moet durven verdiepen, dan vertaal ik dat naar dat je je echt open moet zetten voor slap gelul. Ik vind die opmerking van je dat je je er echt in moet durven verdiepen echt helemaal nergens op slaan, en plaats je post daarmee meteen ook huptakee richting al dat andere gezeur.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:28 schreef MoonBaby het volgende:
Als je je er echt in durft te verdiepen, dan klinken de conspiracies iig een stuk aannemelijker dan de informatie die verstrekt wordt door het 8 uur journaal.
Je kan uit een paar korrelige, vage foto's niet opmaken of zijn gezicht anders is.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:31 schreef Dian-Wei het volgende:
Ik zou zeggen bekijk alle opnames van Bin Laden een keer en vergelijk ze met elkaar, ik hoop niet dat mijn gezicht in een paar maanden tijd zo duidelijk verandert
Dat zeg ik in niet. Dat ik niet in die complottheorieen geloof betekend niet dat ik alles wat anders wordt beweert voor zoete koek slik.... :Squote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:33 schreef coz het volgende:
en toch sta je open voor het slap gelul op de journaals
blijven nadenken zeg ik toch ... maar wat vind je van dit danquote:Op donderdag 15 juli 2004 12:55 schreef Davitamon het volgende:
Blijven nadenken, ook als je het zoveelste conspiracy websiteje leest, coz...
het is niet dat de conspiracy mensen samenzwerenquote:com·plot·the·o·rie (de ~ (v.))
1 theorie of idee dat een ongewenste situatie of gebeurtenis het gevolg is van een samenzwering => samenzweringstheorie
dit komt uit een FBI documentquote:Infamous Quote from George Herbert Walker Bush
"[The war in Iraq is] a rare opportunity to move toward an historic period of cooperation. Out of these troubled times...a new world order can emerge."
dat is wat er boven de index staatquote:The attached analysis, entitled PROJECT MEGIDDO, is an FBI strategic assessment of the potential for domestic terrorism in the United States undertaken in anticipation of or response to the arrival of the new millennium.
quote:Under this hypothetical NWO/One World Government, the following events are to takeplace: 1) private property rights and private gun ownership will be abolished; 2) all national, state and local elections will become meaningless, since they will be controlled by the UN; 3) the U.S. Constitution will be supplanted by the UN charter; 4) only approved churches and other places of worship will be permitted to operate and will become appendages of the One World Religion, which will be the only legitimate doctrine of religious beliefs and ethical values; 5) home schooling will be outlawed and all school curriculum will need to be approved by the United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization (UNESCO); and 6) American military bases and other federal facilities will be used as concentration camps by the UN to confine those patriots, including the militias, who defy the NWO
samengevat .. ze zeggen we gaan naar een nwo toe...als je het over een nwo hebt of denkt ben je bezig met conspiracy's (let op quote van bush sr) ..en als je bezig bent met complottheorien probeer je niet te bewijzen dat er meer gebeurd maar zou je de gevestigde orde onderuit willen halen. je mag niet eens denken over een nwo en toch zou alles een kans zijn om tot een nwo te komenquote:and as such it will present challenges to law enforcement at many levels. The significance is based primarily upon either religious beliefs relating to the Apocalypse or political beliefs relating to the New World Order (NWO) conspiracy theory. The challenge is how well law enforcement will prepare and respond.
Wie heeft het over foto's ?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:32 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je kan uit een paar korrelige, vage foto's niet opmaken of zijn gezicht anders is.
Ik. Op allerlei websites wordt door middel van foto's duidelijk gemaakt dat 'ie anders is. Videobeelden geven vaak een ander, realistischer beeld.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:35 schreef Dian-Wei het volgende:
[..]
Wie heeft het over foto's ?
Ja daarom zeg ik bekijk de videobeelden zelf en kom dan tot een conclusie....quote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:36 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik. Op allerlei websites wordt door middel van foto's duidelijk gemaakt dat 'ie anders is. Videobeelden geven vaak een ander, realistischer beeld.
Die opmerking plaatste ik bewust, en jij hapt. Ik zal het uitleggen. Conspiracies hebben het vaak over hersenspoelen heh? Nou, de meeste mensen weten geeneens wat het precies inhoudt, en hoe het tot stand komt. Ik zal het proberen kort te houden, maar jouw reactie is het typische voorbeeld van een geconditioneerde reactie.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:31 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Ja maar daar heb je dan ook meteen het probleem, als jij zegt dat je je er echt in moet durven verdiepen, dan vertaal ik dat naar dat je je echt open moet zetten voor slap gelul. Ik vind die opmerking van je dat je je er echt in moet durven verdiepen echt helemaal nergens op slaan, en plaats je post daarmee meteen ook huptakee richting al dat andere gezeur.![]()
Je hebt een link?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:38 schreef Dian-Wei het volgende:
[..]
Ja daarom zeg ik bekijk de videobeelden zelf en kom dan tot een conclusie....
quote:Nou, de meeste mensen weten geeneens wat het precies inhoudt, en hoe het tot stand komt. Ik zal het proberen kort te houden, maar jouw reactie is het typische voorbeeld van een geconditioneerde reactie.
http://www.npr.org/news/s(...)3.binladen.tape.htmlquote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:39 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je hebt een link?
Dus ik wil niet meegaan in die complottheorieen omdat ik bang ben dat mensen me gaan uitlachen. Ook met die hele gedachte zet je jezelf boven diegenen die volhouden dat mensen als jij onzin verkondigen, om het extreem te zeggen. Jij durft, de menigte durft niet. Mwa, je hebt mij er echt niet mee om.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:39 schreef MoonBaby het volgende:
[..]
Die opmerking plaatste ik bewust, en jij hapt. Ik zal het uitleggen. Conspiracies hebben het vaak over hersenspoelen heh? Nou, de meeste mensen weten geeneens wat het precies inhoudt, en hoe het tot stand komt. Ik zal het proberen kort te houden, maar jouw reactie is het typische voorbeeld van een geconditioneerde reactie.
Bij het horen van conspiracies, of het horen van ideeen die niet overeenkomen met ideeen van de "grote massa" treed onderbewust een reactie op tot het verwerpen van het idee. Dit, omdat niemand graag een outkast wil zijn, iedereen is toch opgevoed met het idee dat je erbij wilt horen. Ga je je verdiepen in dit soort vreemde ideeen, dan maak je jezelf kwetsbaar. Zou je bijvoorbeeld overtuigd raken, en probeer je je vrienden of familie erin te interesseren, wordt je al gauw een doelwit om op te schieten, je wordt belachelijk gemaakt, of mensen worden simpelweg kwaad op je (zonder zich overigens eerst echt te verdiepen). Wie gelooft er nou in die bullshit, je zei het zelf al.
Dus die opmerking die ik maakte slaat zeker wel ergens op, en jij hebt dat voor mij bewezen. Sorry dat je erin trapte, maar ik hoop dat je erover nadenkt.
Wat moet jij een triest leven hebben met zo'n wereldbeeld.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:28 schreef MoonBaby het volgende:
[..]
Het is wel onderbouwd, maar dat wil jij niet zien. Wat jij ook niet wilt zien is dat het officiele verhaal over 911 niet goed onderbouwd is, en dat er daarom zoveel conspiracies zijn.
Er is geen sprake van "enkele conspiracies" of "enkele paranoia figuren", het zijn er veel meer dan dat, anders zou je nooit zoveel tegenstand te verwerken krijgen in een topic als dit.
Check je bronnen roepen de sceptici vaak. Wat ze vergeten is dat we "onze" initiele bronnen (het oa het 8 uur journaal) dan ook als eerste gechecked hebben.
Als je je er echt in durft te verdiepen, dan klinken de conspiracies iig een stuk aannemelijker dan de informatie die verstrekt wordt door het 8 uur journaal.
Je hebt gelijk, het blijven alternatieve bronnen, en er zit ook wel bs tussen, maar de grote lijnen die ze uitstippellen smeken de regering om opklaring. Dat geeft de regering niet, kunnen ze dat niet geven, of is het ECHT zo dat het "enkele paranoia figuren" zijn die de moeite niet waard zijn om te woord te staan?
Wat bedoel je? De officiele media brengt feiten, deze sites niet. Wordt wakker uit je droombeeld, we leven niet in een film a la de matrix!!!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:57 schreef coz het volgende:
Waarom kan je de waarheid (die de officiele en alternatieve media brengen) niet accepteren.
Wat moet jij een triest leven hebben met zo'n wereldbeeld.
wat triest idd
Ik zet mezelf helemaal nergens boven, ik ben van mening dat ik bepaalde reacties van mensen begrijp. Ik probeer het ze zelf ook te laten begrijpen, zodat ze onconventionele ideeen toch een kans geven, een echte kans.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:48 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Dus ik wil niet meegaan in die complottheorieen omdat ik bang ben dat mensen me gaan uitlachen. Ook met die hele gedachte zet je jezelf boven diegenen die volhouden dat mensen als jij onzin verkondigen, om het extreem te zeggen. Jij durft, de menigte durft niet. Mwa, je hebt mij er echt niet mee om.
zegt iemand die in de matrix zitquote:Wat bedoel je? De officiele media brengt feiten, deze sites niet. Wordt wakker uit je droombeeld, we leven niet in een film a la de matrix!!!
Maar je zou de vragen nog beantwoorden:quote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:00 schreef coz het volgende:
[..]
zegt iemand die in de matrix zit
http://100777.com/media/911theroadtotyranny.asfquote:en voordat we nou elkaar daar op aan vallen... ik zal een voorstel doen..
dan kijken diegene die niet verder willen kijken dan de mainstream medie eens naar dat filmpje wat ik linkte en dan gaan wij eens nadenken over of zij allemaal gelijk hebben
Doe je nou niet precies wat ik zei? Het verwerpen en generaliseren van de conspiracies? Wat doe je dan nog hier in dit topic, je bent toch niet een beetje geïnteresseerd heh?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:57 schreef haaahaha het volgende:
He-knip- negatieve insteek, ik moet er niks van hebben.
Welke feiten, Underworld? De melding van het vermoorden van Koeweitse baby's, gedaan door de CNN, waar mensen van PsyOps van de Amerikaanse regering nieuws voor die zender maakten, de foto van die Kroaat die zogenaamd in een concentratiekamp zou staan, of dat Albanese dorp dat volgens de media door Serviërs was uitgeroeid?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:58 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Wat bedoel je? De officiele media brengt feiten, deze sites niet. Wordt wakker uit je droombeeld, we leven niet in een film a la de matrix!!!
Het is niet meer kennis bezitten, het is je laten indoctrineren door propaganda. Dat doen ze in Noord-Korea ook. Gelukkige hebben mensen hier de mogelijkheid om objectieve nieuwsbronnen te raadplegen, jammer dat jullie daar geen gebruik van maken ...quote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:00 schreef MoonBaby het volgende:
[..]
iemand die wél meer kennis bezit dan ikzelf over conspiracies
Ja, ik ben een voorspelbare marionet, die echt alleen afgaat op wat men mij voorkauwd.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:02 schreef MoonBaby het volgende:
[..]
Doe je nou niet precies wat ik zei? Het verwerpen en generaliseren van de conspiracies? Wat doe je dan nog hier in dit topic, je bent toch niet een beetje geïnteresseerd heh?
Heb ik ook. En wat nog triester is, dat niemand mij kan overtuigen van het tegendeel. En dat de mensen die dat proberen, zich niet eens echt verdiept hebben. De mensen die zich WEL verdiept hebben, proberen mij niet te overtuigen van mijn ongelijk.. rara hoe kan dat?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:54 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Wat moet jij een triest leven hebben met zo'n wereldbeeld.
Bijvoorbeeld discovery die wrakstukken van het WTC laat zien en daarbij -met een expert- aan de hand van bewijzen dingen probeert aan te toen. En ook het journaal die aan de hand van feiten, uitspraken van autoriteiten, gebeurtenissen een objectief verhaal schetst.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:03 schreef Monidique het volgende:
[..]
Welke feiten, Underworld? De melding van het vermoorden van Koeweitse baby's, gedaan door de CNN, waar mensen van PsyOps van de Amerikaanse regering nieuws voor die zender maakten, de foto van die Kroaat die zogenaamd in een concentratiekamp zou staan, of dat Albanese dorp dat volgens de media door Serviërs was uitgeroeid?
Ik weet het wel, hoor, maar ook de reguliere media is niet onfeilbaar.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:07 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld discovery die wrakstukken van het WTC laat zien en daarbij -met een expert- aan de hand van bewijzen dingen probeert aan te toen. En ook het journaal die aan de hand van feiten, uitspraken van autoriteiten, gebeurtenissen een objectief verhaal schetst.
Ja, en het is jammer dat je dat zelf nog niet doorhebt. Hopenlijk kom je er nog wel, iig blijf je wel aardig hangen in dit topic dus er is nog hoop.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:06 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Ja, ik ben een voorspelbare marionet, die echt alleen afgaat op wat men mij voorkauwd.
Omdat de meeste mensen denken dat NIEMAND in deze onzin zal geloven omdat het zo'n grote bullshit is. Jammer genoeg laat zich altijd een groepje mensen zich overtuigen.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:06 schreef MoonBaby het volgende:
[..]
Heb ik ook. En wat nog triester is, dat niemand mij kan overtuigen van het tegendeel. En dat de mensen die dat proberen, zich niet eens echt verdiept hebben. De mensen die zich WEL verdiept hebben, proberen mij niet te overtuigen van mijn ongelijk.. rara hoe kan dat?
OMGquote:En je vraagt steeds naar het milieu en leeftijd van personen. Wtf heeft dat ermee te maken? Om je gerust te stellen, de meeste paranoia figuren zijn echt niet op hun achterhoofd gevallen hoor. Ik ben trouwens 24, heb een baan, HBO niveau (geslaagd) in de techniek. En jij? Doet dat er nou echt wat toe?
Ik blijf wel hangen hoor!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:08 schreef MoonBaby het volgende:
[..]
Ja, en het is jammer dat je dat zelf nog niet doorhebt. Hopenlijk kom je er nog wel, iig blijf je wel aardig hangen in dit topic dus er is nog hoop.![]()
Daarom zijn ze er om elkaar te corrigeren, wat dan ook dagelijk gebeurd. Als je meerdere informatie stromen van gerespecteerde media ziet, dan heb je een objectief beeld!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik weet het wel, hoor, maar ook de reguliere media is niet onfeilbaar.
Oke, laten we het overnieuw doen. Schrijf een stukje waarin je in maximaal 3 punten aangeeft wat voor grote bende het allemaal achter de schermen is. Als je linkt naar filmpjes, etc toon dan kleine fragmenten, etc ik heb geen tijd om de bovengenoemde zooi van een half uur te kijken.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:12 schreef coz het volgende:
en voordat we nou elkaar daar op aan vallen... ik zal een voorstel doen..
dan kijken diegene die niet verder willen kijken dan de mainstream medie eens naar dat filmpje wat ik linkte en dan gaan wij eens nadenken over of zij allemaal gelijk hebben
Inderdaad, de meeste mensen denken dat het allemaal BS is omdat het ook zo ongeloofwaardig is! Het is ontzettend brutaal, en niemand verwacht dat van de regering, dus inderdaad: mensen die twijfelen aan het officiele verhaal zijn wel een beetje raar bezig! Dat is de sfeer die er heerst, en die sfeer zorgt ervoor dat mensen zich ook niet verder verdiepen in het hele belachelijk-klinkende verhaal.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:09 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Omdat de meeste mensen denken dat NIEMAND in deze onzin zal geloven omdat het zo'n grote bullshit is. Jammer genoeg laat zich altijd een groepje mensen zich overtuigen.
[..]
OMGEen hoog opgeleide man die hierin geloofd
Ik studeer overigens.
Wat bedoel je niet overtuigd? Ik was helemaal overtuigd toen ik de aflevering van discovery over het WTC zag. Een logisch, goed onderbouwde uitzending, met feiten, bewijsstukken, fisiek materiaal, experts en al. Maar ook voor jou, geef eens aan in 3 punten waar de grootste fouten aan hangen. Dat moet je vast wel kunnen en dan met onderbouwing!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:16 schreef MoonBaby het volgende:
[..]
Inderdaad, de meeste mensen denken dat het allemaal BS is omdat het ook zo ongeloofwaardig is! Het is ontzettend brutaal, en niemand verwacht dat van de regering, dus inderdaad: mensen die twijfelen aan het officiele verhaal zijn wel een beetje raar bezig! Dat is de sfeer die er heerst, en die sfeer zorgt ervoor dat mensen zich ook niet verder verdiepen in het hele belachelijk-klinkende verhaal.
Zelfde met de uitzending van Discovery: zo'n goede zender daar twijfel je toch niet aan? Dat is toch van de gekke dat je na zo'n uitzending nog steeds niet overtuigd bent?!
Mensen uit lage sociale klassen hebben vaak meer moeite om verbanden te leggen, deze te toetsen of dingen in de contekst te zien.quote:Dus m'n antwoord over leeftijd en niveau verbaast je? Was het dan geen strikvraag? In andere woorden: wat ik ook had beantwoord het was in alle gevallen niet goed geweest?
Schendig van civil liberties, ja ik ben het met je eens dat dat totaal verkeerd is en terug moet worden gedraaid. Maar wat is hier conspiracy aan?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:29 schreef coz het volgende:
2 uur 20 ... minuten
* de amerikaanse bill of rights word vernietigd door oa. patriot act 1 en 2 en freedom act
* de president pappa Bush zegt we gaan naar een nwo toe... de wet zegt je mag het niet over een nwo hebben want dan doe je aan conspiracy
* in dat filmpje op 78 minuten (nakijkt) zit een scene dat een huisvrouw om haar papieren gevraagd word... zij kent haar grondwet en ziet dat de politieagent een fout maakt .. zij blijft hen erop attenderen dat volgens die grondwet de politieagenten fouten maken en vervolgens word zij gearresteerd (uit de auto gesleept) omdat ze een agent mishandeld.
* plz kijk nou eens en kom dan lachend terug dat we allemaal spoken zien enzo
Dan kijk je naar de gerespecteerd media om een objectief beeld van de wereld te verkrijgen waarna je het toetst aan je normen.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:34 schreef coz het volgende:
hij bedoelde het dus andersom ... stel je bent een schaap in de massa en je loopt nog met vraagtekens rond .. nog steeds niet overtuigd "dat het allemaal een aanslag is door al qua'da en de rest"
Sorry, ik heb totaal geen idee van wat je hier juist hebt gezegd. Misschien moet je het herformuleren.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:38 schreef coz het volgende:
en dan is het een daad van terreur, terrorisme .. hoe dom ben je dan als je actie is bommen...
vanuit die maatschappij die je wil ontwrichten zoals het nu is en wilt vervangen door een democratie(?) dan is dat vanuit hun positie gezien toch ook een daad van terrorisme ..
.. beginnen we al wat wakkerder te worden
Ik ga geen film van 78 minuten kijken. Ten eerste omdat ik bijna aan mijn 8 gig limiet zit en ten tweede omdat het saai is!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:41 schreef coz het volgende:kijken
Nou, ik ga 'm nu kijken.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:42 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Ik ga geen film van 78 minuten kijken. Ten eerste omdat ik bijna aan mijn 8 gig limiet zit en ten tweede omdat het saai is!
Kijk, Monidique kijkt voor mij en brengt daarna een objectief verslag uit. Iedereen blij.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:43 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou, ik ga 'm nu kijken.
De introtune klinkt al goed,.
Wat heeft dit alles te maken met 11 september????quote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:47 schreef coz het volgende:
het is op 78 minuten dat die scene van dat vrouwtje is ..als je er al moeite mee hebt om te lezen in dit draadje dat ik elke keer zeg 2 uur moet je toch echt even denken over je idee dat de gerespecteerde media alles waar heeft
gerespecteerde media ia al discutabel
objectief beeld al helemaal
normen ... tis allebei niet normaal .. of taliban er achter zou zitten of de overheid zelf
terugdraaien van die civil rights is hetzelfde als dat je hier nu zegd, ja maar de euro is kut, dat moet worden teruggedraaid ..
doe eens niet zo lui en ga nou eens nog luier 2+ uur kijken naar een video waarin een mogelijk plan word uitgelegd
De Euro is helemaal niet kut. Wat lul je nou weer.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:47 schreef coz het volgende:
het is op 78 minuten dat die scene van dat vrouwtje is ..als je er al moeite mee hebt om te lezen in dit draadje dat ik elke keer zeg 2 uur moet je toch echt even denken over je idee dat de gerespecteerde media alles waar heeft
gerespecteerde media ia al discutabel
objectief beeld al helemaal
normen ... tis allebei niet normaal .. of taliban er achter zou zitten of de overheid zelf
terugdraaien van die civil rights is hetzelfde als dat je hier nu zegd, ja maar de euro is kut, dat moet worden teruggedraaid ..
doe eens niet zo lui en ga nou eens nog luier 2+ uur kijken naar een video waarin een mogelijk plan word uitgelegd
en dat van de euro was een voorbeeld duh ..quote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:25 schreef coz het volgende:
als ik het zou typen word het niet geloofd...
Ik snap er echt helemaal geen ene kloot van waar je het allemaal over hebt, en ik moet een film kijken?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:52 schreef coz het volgende:
hoe saai denk je dat het is om naar een video te kijken waarin verteld word dat amerika nu al een politiemacht is, dat alleen maar erger word , ze het op papier durven zetten, terwijl andere dictators het gewoon doen, er voorbeelden bij tonen...
oh en trouwens, internationaal gerechtshof ? de hele wereld wel maar de politieagent niet ? vooraf een vrijbrief hebben dat als die meuk in die gevangenis gebeurd het niet boeiend is .. de 2e keer van die gevangenis letterlijk .. "dat was 1000 keer erger dan de eerste maar onderzoek is niet nodig want het is gewoon erg " ..
Hohoho... zeg dat nooit waar een Eurobilltracker bij is... mijn eurootjes zijn heiligquote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:47 schreef coz het volgende:
ja maar de euro is kut, dat moet worden teruggedraaid ..
Nee, HET IS NIET LEUK! Ik heb GEEN zin om deze vuile onzin te bekijken die niet onderbouwd is en ook nog eens te triest voor woorden is. De film van MM was al TERING slecht, ik verwacht niet beter van deze film!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:56 schreef coz het volgende:
en het word allemaal duidelijk na die film...en de punten heb ik al gegeven
maar waarom zou je weigeren 2 uur pulp te kijken .. is toch leuk man kan je weer mensen afzeiken die ervoor open staan.....
Man, ik heb de eerste minuut van de intro gezien. Het is puur gericht op sensatie! Zet je feiten hier neer en opzouten met deze waanzin. De hele wereld wordt nog ziek door deze onzin.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 14:04 schreef coz het volgende:
je kan niet zeggen dat het niet onderbouwd is voordat je de film gezien hebt
Ik was ook overtuigd na de uitzending van Discovery. Maar na het lezen op conspiracy sites daagde me de ondertoon van die uitzending, het maakt (imho) in eerste instantie nog geeneens zoveel uit hoe en waarom de gebouwen instortten, waar het om gaat is hoe de hele hijacking heeft kunnen gebeuren. Zoals ik al zei: de nadruk wordt gelegd op het instorten van de gebouwen, maar dat is toch in eerste instantie niet relevant? Waar het toch om gaat is hoe in godsnaam heel 11 september heeft kunnen gebeuren? Vliegtuigen zo lang gehijacked, van hun route af, boven bewoond gebied vliegen... daar zijn toch veiligheidsmaatregelen voor? Hoe kan het dat die ALLEMAAL gefaald hebben, onvoorstelbaar als je leest wat er allemaal voor veiligheidsmaatregelen zijn, en wat er technisch mogelijk is in een geval van een hijack-situatie.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:21 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Wat bedoel je niet overtuigd? Ik was helemaal overtuigd toen ik de aflevering van discovery over het WTC zag. Een logisch, goed onderbouwde uitzending, met feiten, bewijsstukken, fisiek materiaal, experts en al. Maar ook voor jou, geef eens aan in 3 punten waar de grootste fouten aan hangen. Dat moet je vast wel kunnen en dan met onderbouwing!
[..]
Mensen uit lage sociale klassen hebben vaak meer moeite om verbanden te leggen, deze te toetsen of dingen in de contekst te zien.
de mainstream media die laten we nou even die ufo case nemen he .. dat is een mooi voorbeeld van een event die nauwelijks in het nieuws komt en vol staat van halve waarheden en iig niet het vertellen van het hele verhaal .. die mainstream media IS toch ook puur gericht op sensatie .. ik snap het niet .. echt zo veel moeite om dat te downloaden is het niet .. lekker pulp kijken .. veel plezier .. het zou eens waar zijn ...we zitten toch allemaal in de matrix en het toch allemaal maar film en het is niet boeiend en we gaan allemaal dood en daarom is het niet belangrijk dus wil ik het niet weten ...vandaar het handje...nou welterustenquote:Man, ik heb de eerste minuut van de intro gezien. Het is puur gericht op sensatie! Zet je feiten hier neer en opzouten met deze waanzin. De hele wereld wordt nog ziek door deze onzin.
Sorry hoor, waar heb je deze onzin vandaan. Ground controll die de besturing kan overnemenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 14:07 schreef MoonBaby het volgende:
[..]
Ik was ook overtuigd na de uitzending van Discovery. Maar na het lezen op conspiracy sites daagde me de ondertoon van die uitzending, het maakt (imho) in eerste instantie nog geeneens zoveel uit hoe en waarom de gebouwen instortten, waar het om gaat is hoe de hele hijacking heeft kunnen gebeuren. Zoals ik al zei: de nadruk wordt gelegd op het instorten van de gebouwen, maar dat is toch in eerste instantie niet relevant? Waar het toch om gaat is hoe in godsnaam heel 11 september heeft kunnen gebeuren? Vliegtuigen zo lang gehijacked, van hun route af, boven bewoond gebied vliegen... daar zijn toch veiligheidsmaatregelen voor? Hoe kan het dat die ALLEMAAL gefaald hebben, onvoorstelbaar als je leest wat er allemaal voor veiligheidsmaatregelen zijn, en wat er technisch mogelijk is in een geval van een hijack-situatie.
Waar de grootste fouten aan hangen is lastig in drie punten aan te geven, maar ok over 11 september?
Punt 1: hoe is het mogelijk dat alle veiligheidsmaatregelen zonder hulp van binnenuit doorbroken zijn? (en dan ook alles, bv ground controll kan in een situatie waarin een vliegtuig niet meer reageerd de besturing zelfs overnemen. Er zijn regels voor het geval de verbinding uitvalt: vliegtuig behoudt zijn laatste rechte route, zodat te voorspellen is wat er gebeurt en zodat andere vliegtuigen weggeleid kunnen worden om botsingen te voorkomen. Wijkt vliegtuig toch van z'n route af, direct groot alarm, en dan is ook een gevechtsvliegtuig binnen zeker 15 minuten ter plaatse)
Sorry, dit heb ik even gemist. Ik zie niks vreemds.quote:Punt 2: Veel haken en ogen aan de crash op het Pentagon, nuff said lijkt me.
Misschien vergeet je een deel van het beroep van een president. Het zijn van een president vereist het houden van orde, het zorgen voor leiderschap. Ik weet zeker dat elke dag wel een voorval gebeurt waarbij de president deze zin zou kunnen zeggen. DAT KAN HIJ NIET DOEN. Het zou paniek veroorzaken. Wij stellen juist een bestuur aan om zo hun zaken voor ons te laten regelen. Zij regelen zaken zodat wij rustig kunnen leven. Toen hem dat werd verteld in het klaslokaal was het waarschijnlijk dat er iets gebeurd was in NYC en dat ze nog niet precies wisten wat. Hij kan het NIET veroorloven om paniek te zaaien. Hij is de president en MOET orde en leiderschap tonen. Ik zie zijn reactie als heen normaal en zelfs verstandig.quote:Punt 3: Bush zijn reactie. Inderdaad die neem ik hem iig erg kwalijk. Daarnaast werd door de media in officiele toespraken gelogen over wat Bush deed. Dat hij een toespraak aan het houden was op de school, terwijl hij daar maar zat, er was geen toespraak, iig niet direct. Wat is er nou moeilijk aan het zeggen: "Excuse me children, I am the president of the United States, and I'm a very busy man. Something urgent needs my immediate attention, but I'll make it up to you all I give you my word as a president!"
Wat bedoel je, ik heb via de reguliere media over inperken van civil liberties gehoord. Dat is daar gewoon behandeld. Daarvoor hoef je niet internet bronnen te raadplegen. Ik heb het er ook totaal niet mee eens, maar de media bied gewoon een correct beeld van de situatie.quote:Daarnaast zijn er veel meer punten die om opheldering vragen. Heel de oorlog in Irak bijvoorbeeld, is dat noyu een reactie op de terroristische aanslagen? Waarom worden bepaalde grondwetten in Amerika zo bijzonder aangepast? En waarom horen wij daar niks over in het nieuws, maar alleen via internet? Waarom slaat het zo ver door dat het lijkt alsof iedereen schuldig is, totdat je onschuld bewezen is? Waarom zegt president Bush: "These people hate freedom." en een aantal weken later: "You will loose your liberty." door alle versterkte veiligheidsmaatregelen? Geeft hij dan de terrositen niet precies wat ze willen hebben?
Nee, het zijn aan elkaar geplakte leugens. Al die filmpjes zijn sensatie. Net zoals MM het brengt. Doe je ogen open en kijk door de leugens heen. Het zijn geen feiten. Je kan situaties heel makkelijk uit de contekst halen en zo iets laten zien. Een beeld van een bepaalde situatie maakt het nog geen feit!quote:Wil je niet de conspiracy sites op, er is hier op Fok! zefs een heel topic over, meerdere zelfs. Ik kan niet alle punten onderbouwen met bewijzen, er is geen korte versie van wat er allemaal gaande is. Als je de films kijkt (duren wel langer dan een half uur) dan zie je een heel ander Amerika dan wat je nu voor ogen hebt. Echt geen trucage beelden van wat er zich allemaal afspeeld, maar echte millitaire oefeningen in woonwijken ter ontwapening van "terroristen". Ex-top millitair personeel komt aan het woord, en die uiten allemaal hun zorgen, dat wat er nu gebeurt in feite het bewerken van de bevolking is, en dat het in het verleden is vastgelegd wat voor gevaren dat met zich meebrengt, en dat we er bedachtzaam op moeten zijn dat dat nooit meer voorkomt. Top millitairen en ook congressleden stappen op, omdat ze niet meer mee kunnen werken aan een beleid wat zo door en door verkeerd bezig is. Dat soort feiten kom je alleen te weten door echt te lezen, verder te lezen dan 911, je tijd ervoor te nemen om te zoeken naar online films, die te downloaden en te bekijken. Door het slechte geluid heen te luisteren, door de drammerige toon van Alex Jones heen te gaan, om te komen tot de kern van het verhaal en te zien wat er zich afspeelt.
Doe je dat, dan gaat er inderdaad een heel andere realiteit voor je open, die met de dag gekker wordt en dieper gaat. Echt hoor, als je dan daarna de krant openslaat, lees je hem met heel andere ogen, en verbind je zelf de puntjes aan elkaar.
Mensen maken inderdaad de de vergelijking met The Matrix, en dat komt ook in mijn ogen heel kinderachtig over. Maar ik begrijp precies hoe ze zich voelen, en ik kan ze helaas geen ongelijk geven.
Dat kun je allemaal niet in 1 post in 3 punten uitleggen. Je kunt niet in 1 of 2 of 3 posts uitleggen waarin je gelooft en waarom. Het klinkt als een cliche, maar je moet het echt zelf doen, zelf alles bekijken en zelf de punten verbinden zoals je al zei. Maar daar moet je ook tijd insteken, het is geen kwestie van even een pilletje nemen en er gaat een wereld open. Het is geen kwestie van een "believer" tegenkomen die je in een klap helemaal overtuigd.
Slaap lekker, met jou praat ik niet meer, je bent al te ver heen. Niet meer te redden. Aapje!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 14:18 schreef coz het volgende:
[..]
de mainstream media die laten we nou even die ufo case nemen he .. dat is een mooi voorbeeld van een event die nauwelijks in het nieuws komt en vol staat van halve waarheden en iig niet het vertellen van het hele verhaal .. die mainstream media IS toch ook puur gericht op sensatie .. ik snap het niet .. echt zo veel moeite om dat te downloaden is het niet .. lekker pulp kijken .. veel plezier .. het zou eens waar zijn ...we zitten toch allemaal in de matrix en het toch allemaal maar film en het is niet boeiend en we gaan allemaal dood en daarom is het niet belangrijk dus wil ik het niet weten ...vandaar het handje...nou welterusten
JIJ bent het AAPJE! Ik heb je al uitgelegd dat ik niet mijn tijd ga verdoen 2 uur kijken naar een flim die onzin bevat. De film van MM was al niet spectaculair en die had nog wel enige amusementswaarde. Alleen al dat hitler te zien was in de de intro is schandalig.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 14:25 schreef coz het volgende:
maar je wil niet eens kijken naar die film .. wie is dan het aapje ?
verder wat ik vind of denk van die ufo case staat er los van
en matrix bedoel ik idd niet zo als de film
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |