quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:36 schreef Da_Sandman het volgende:
...beginnen vervelend te worden!
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:38 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Volgende week speelt de Wilhelmina '08 hier in Weert tegen Anderlecht, dat is dan het hoogtepunt!
MVV speelde eergisteren tegen Wilhelmina '08.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik moet het doen met Dordrecht'90 - ADO Den Haag in Westkapelle, Kloetinge - Sparta en MZVC - MVV geloof ik. De eerste is al geweest, niet gegaan en ook die andere twee laat ik liggen...
Daar drinken we op!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:49 schreef Vom het volgende:
...moeten maar gevuld worden met nog meer bierdrinken![]()
Het is nooit te vroeg voor alcohol!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 13:03 schreef Inquistor87 het volgende:
Doe mij maar een cola, het is nog vroeg
* Da_Sandman intussen een gaelic font gevonden heeft, als iemand webspace vrij heeft...quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:39 schreef Dylan Dog het volgende:
* Da_Sandman wacht nog op een Keltisch PS-font...
stiekum 1 biertje meedrinkt in zijn pauze....niet doorvertellen hoor !!!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:52 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Daar drinken we op!
Dat is het probleem, de hele naam staat in hoofdletters... En de kleine letters zijn letterlijk deze maar dan kleiner...quote:Op vrijdag 16 juli 2004 13:10 schreef Dylan Dog het volgende:
Cool! Maar misschien is een hoofdletter G beter: nu lijkt er slenn te staan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |