SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow, en dit is dus GEEN klaagtopic...
[ Bericht 2% gewijzigd door Troel op 16-07-2004 11:51:01 ]troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
nee hoor, ik klaag niet...quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:43 schreef RigorMortis het volgende:
Typisch KLAAGBAAK topic dit...
En doe even een betere topictitel.
Als een man poept houdt ie toch ook de bril omlaag gok ik? Dus er wordt vaker gebruik gemaakt van een toilet met een bril omlaag.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:44 schreef Breuls het volgende:
Mja, leuk punt.
Waarom klagen vrouwen altijd dat de bril omlaag moet, maar maken mannen er nooit een probleem van dat de vrouw 'm nooit voor hen omhoog zet?
Da's geen argument. Wij moeten dat ding steeds omhoog zetten als we willen plassen. Weet je hoe irritant dat is? (okej, dat is dus niet irritant, dus waarom zou omlaag doen irritant moeten zijn?)quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:46 schreef Troel het volgende:
[..]
Als een man poept houdt ie toch ook de bril omlaag gok ik? Dus er wordt vakaer gebruik gemaakt van een toilet met een bril omlaag.
Als de vrouwen bij ons in de familie de auto willen pakken komen ze na 5 minuten op hoge poten weer binnen om de mannen uit te foeteren welke achterlijke holbewoner de handrem zo strak heeftt aangetrokken dat ze zelfs met 2 handen het ding niet omlaag krijgen.quote:Komt het je bekend voor? Snap je de frustratie?
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:50 schreef Rest het volgende:
mijn god
wat maakt dat nou uit van die bril?
Net als het niks uit maakt van die auto.
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Weet je hoe ik me voel als ik die bril weer eens omhoog moet doen vóór het pissen
HWquote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:53 schreef HeatWave het volgende:
Dit vind ik ook altijd zo'n over genomen irritatie. Als je er over nadenkt maakt het iid geen fuck uit, maar het is een standaard klacht.
Als je het niet van iemand gehoord had was je er nooit zelf over begonnen, wedden?
Lezen is ook iets waarvoor je zeker eerst gestudeerd moet hebben?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:55 schreef MrG het volgende:
Als je van alle kleine dingen in het leven zo'n groot punt moet maken... aaah nou snap ik waarom veel vrouwen vaak zo gestressed zijn en eerder ziek zwak en misselijk.
Tel eerst eens tot 10 en dan pas klagen... En al staat mn stoel naar voren dat zou me echt geen reet roest, hendel aantrekken, stoel naar achter duwen en ik zit. Maar goed, je kan daarom natuurlijk ook de 3e wereldoorlog in je eigen huis ontketenen.
Stel je niet aan.. klaagbaak-topic
Ik zeur nooit. Ik voer het nu slechts aan als argument.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:55 schreef Troel het volgende:
[..]
HW
Ik klaag niet, ik irriteer me niet op dit moment, ik wil alleen reacties uitlokken. Het zijn altijd de heren die zeuren dat ze de bril omhoog moeten doen en de dames die zeuren dat ze hem omlaag moeten doen. Dit verhaaltje zou in een ietwat andere vorm ook opgaan voor de vrouwen. Het is een punt wat nooit opgelost zal worden, toch vind ik het leuk om reacties hierop te krijgen.
Snappie?
Ik laat em gewoon naar beneden. Dan krijgen ze maar een natte kont.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Weet je hoe ik me voel als ik die bril weer eens omhoog moet doen vóór het pissen
nee, vertel eensquote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dat is dan geweldig nieuws, want ik plas altijd zittend. Thuis tenminste; bij uitgaansgelegenheden blijf ik bij het plassen liever staan.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:25 schreef Flurry het volgende:
overigens schijnt zittend plassen voor mannen gezonder te zijn
Ik leen het toilet niet van mijn vrouw aangezien dat ding van ons beiden is. Tot zover de vergelijking.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:42 schreef Troel het volgende:
Stel:
Je vrouw mag je mooie auto voor een dagje lenen.
(...)
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:55 schreef MouseOver het volgende:
Iedereen draait er nu een beetje omheen, maar de kernvraag blijft nu natuurlik
waarom mocht die vrouw eigenlijk die auto lenen..
Als ik hem niet omhoog doe voor, of omlaag doe na het gezeik, krijg ik gezeik.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:15 schreef Alies het volgende:
[..]
nee, vertel eens
intressantquote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:35 schreef KieWie het volgende:
[..]
Dat is dan geweldig nieuws, want ik plas altijd zittend. Thuis tenminste; bij uitgaansgelegenheden blijf ik bij het plassen liever staan.
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:39 schreef Mappy het volgende:
Ik doe altijd de klep van de wc dicht. Kan de volgende bezoeker zelf kiezen of ie 1 of 2 lagen optilt.
lees dit maar eensquote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:58 schreef apophis4u het volgende:
Over wat voor een kleine dingen men al niet kan zeiken zeg
Wil jij beweren dat je man zittend plast?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:41 schreef Julynell het volgende:
Beide problemen komen bij ons niet voor
Wat je een probleem noemt trouwens
Mijn man zit op de wc, ik vind nooit de bril omhoogstaand(behalve als we mannelijk bezoek hebben gehad, maar dan doe ik toch gewoon de bril weer omlaag? Big deal...)
Wat de auto betreft, mijn man en ik zijn zo'n beetje even lang, dus ook dat 'probleem' kennen we niet.
Ik krijg hier overigens wel een hele vieze smaak van in mijn mond, dat gezever altijd over bril omhoog/omlaag.....als je je daar al druk over maakt...
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:42 schreef Troel het volgende:
Komt het je bekend voor? Snap je de frustratie?Nee het komt mij niet bekent voor. 1. mijn vriendin rijd prima. 2. ze heeft een eigen auto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow, en dit is dus GEEN klaagtopic...
En daarbij hebben we het nooit over onbenullige dingen als wc brillen of tandpasta dopjes. We hebben wel wat beters te doen![]()
![]()
Freakyquote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
lees dit maar eens
http://www.thingsmygirlfriendandihavearguedabout.com/
Realistischquote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:08 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Freaky
Damn.....quote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
lees dit maar eens
http://www.thingsmygirlfriendandihavearguedabout.com/
Niet veel, behalve dat er veel sneller updates zullen zijnquote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:14 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Realistisch
Ik ben wel nieuwsgierig wat er met de siteowner gaat gebeuren als de girlfriend in kwestie erachter komt
Ben bang dat dat lastig wordt als ze hem een computerverbod oplegtquote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:16 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Niet veel, behalve dat er veel sneller updates zullen zijn
Ik denk dat ze het al weet, het is nl. een redelijk bekend boek dat hij erover geschreven heeftquote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:14 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Realistisch
Ik ben wel nieuwsgierig wat er met de siteowner gaat gebeuren als de girlfriend in kwestie erachter komt
ze vond het prettiger drinken met de bril omhoogquote:Op zondag 18 juli 2004 02:27 schreef LoggedIn het volgende:
Ik had een keer een meisje bij me thuis, die deed zelf de bril omhoog nadat ze naar de wc geweest was. wat zou dat geweldig geweest zijn als zij was 'gebleven'
Hehehe, het nadeel was weer dat ie haar moest uitlaten.quote:Op zondag 18 juli 2004 08:48 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ze vond het prettiger drinken met de bril omhoog
Precies; die filosofie hang ik dus ook aan.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:39 schreef Mappy het volgende:
Ik doe altijd de klep van de wc dicht. Kan de volgende bezoeker zelf kiezen of ie 1 of 2 lagen optilt.
Naast de pot bevindt zich de douche...daar mogen plasjes liggen.quote:Op zondag 18 juli 2004 20:50 schreef 456 het volgende:
Ehm... ik kan mij niet herinneren dat ik een deksel heb opgelicht de laatste keer dat ik bij jou naar de wc moest... Kun je ff kijken of er een plasje naast de pot ligt?
Veel moeilijker wordt het leven niet iddquote:Op zondag 18 juli 2004 21:02 schreef RC2 het volgende:
gewoon doen wat nodig is om het tiolet te gebruiken als de vrouwen op een bril willen zitten moeten ze hem naar beneden doen. Als de mannen niet in hun eigen pis willen zittende volgende keer als er dan bij een grote boodschap komt doen ze hem omhoog.
Jullie moeten gewoon gaan zitten plassen, ook geen spetters enzo, en ook geen gezeik over toiletbrillen ed.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:47 schreef Breuls het volgende:
[..]
Da's geen argument. Wij moeten dat ding steeds omhoog zetten als we willen plassen. Weet je hoe irritant dat is? (okej, dat is dus niet irritant, dus waarom zou omlaag doen irritant moeten zijn?)
Dan word ik aangetast in mijn mannelijkheid, dat ga ik dus mooi niet doen...quote:Op zondag 18 juli 2004 21:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jullie moeten gewoon gaan zitten plassen, ook geen spetters enzo, en ook geen gezeik over toiletbrillen ed.
Neequote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:42 schreef Troel het volgende:
Komt het je bekend voor?
Neequote:Snap je de frustratie?
Of de vrouwen gaan staande plassen....quote:Op zondag 18 juli 2004 21:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jullie moeten gewoon gaan zitten plassen, ook geen spetters enzo, en ook geen gezeik over toiletbrillen ed.
Yupquote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:19 schreef Rio het volgende:
[..]
Wil jij beweren dat je man zittend plast?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |