Het viel mee, was toch nog 3 ons afgevallen in 4 weken. Was eigenlijk hartstikke bang dat ik aangekomen was want ik heb echt heel slecht gegeten.quote:Op donderdag 15 juli 2004 21:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat raar
Wat was de schade?
Dat valt dan inderdaad meequote:Op donderdag 15 juli 2004 21:38 schreef Karin het volgende:
[..]
Het viel mee, was toch nog 3 ons afgevallen in 4 weken. Was eigenlijk hartstikke bang dat ik aangekomen was want ik heb echt heel slecht gegeten.
Het praatje bij ons was echt stom. Als ik vragen heb kan ik ze wel tijdens het wegen stellen. En daar ga ik dus eigenlijk voor, de boekjes en het verplicht wegen elke week. Dat stimuleert echt enorm!! Durf amper wat te nemen want ik moet elke week wegen en daar durf ik niet af te gaan. En ik ga trouwens met 2 collega's (waarvan 1 al afgehaakt is en de ander ook niet veel motivatie meer toont, maar misschien komt dat weer. Dat was ook een van de redenen dat ik dus even niet geweest ben) en wij houden ons eigen praatjequote:Op donderdag 15 juli 2004 21:40 schreef Jessicaa het volgende:
Ja klopt je betaald 9 euro per week en als je neit elke week ga dan 12 euro
Maar als je niet voor t praatje ga, ga je dan alleen om te wegen? Dan is een eigen weegschaal toch goedkoper? Ik vind het al wel knap dat je zo afgevallen bent hoor.
Ik hoop maar dat ik het je na kan doen
Nee ik wil juist van het snoepen af, dan moeten ze het ook niet gaan stimuleren vind ikquote:Op donderdag 15 juli 2004 21:48 schreef Jessicaa het volgende:
O ja die boekjes krijg je ook
Heb jij al van die lekkere snoepjes gekocht. Hahahahah daar stonden ze bij mij voor in de rij
Je hebt mail!quote:Op donderdag 15 juli 2004 21:43 schreef Rewimo het volgende:
Beefcake, mail je 06-nummer of je werkmailadres maar even naar rewimo@fok.nl, dan hou ik je op de hoogte.
lief dat je het vraagt miss-Dquote:Op donderdag 15 juli 2004 22:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Babyfeet, hoe is het nu met je moeder?
Vanavond reageer ik niet meer, ik ga lekker slapen, ben echt helemaal op
ohhoquote:Op donderdag 15 juli 2004 22:24 schreef Rewimo het volgende:
Nou, ik heb wel een poosje zitten puzzelen hoor, en ze lukken nog niet elke ronde, maar zo langzamerhand heb ik al een mooi zweepje geknoopt... [afbeelding]
kom je dan geen handen tekort?quote:Op donderdag 15 juli 2004 22:54 schreef No Nick het volgende:
Mijn scoubrecord is met 12 uiteindes knopen.... vandeweek s ophogen, kan vast beter
quote:Op donderdag 15 juli 2004 22:54 schreef No Nick het volgende:
Mijn scoubrecord is met 12 uiteindes knopen.... vandeweek s ophogen, kan vast beter
Hahahahahahahaquote:Op donderdag 15 juli 2004 23:10 schreef Jessicaa het volgende:
Ik meot ook slapen, moe hoofdpijn enz. Maar ik wil gewoon weten hoe en watEn ik ben dan weer bang dat als ik afsluit Peter net met een berichtje komt.
Maar ga zo toch maar stoppen.......denk ik.
Alvast trusten voor als ik doorzet
Dat is gezond voor je, je moet er nog van groeienquote:Op donderdag 15 juli 2004 23:27 schreef Luchtbel het volgende:
Waarom eet ik rond dit tijdstip een broodje hamburger
Een pen onder mijn arm klemmen en met die andere brei ik. Moet ook niet binnen een straal van 1 meter in mijn buurt komen dan want dat kost je een oogquote:Op donderdag 15 juli 2004 23:27 schreef bixister het volgende:
en spindizzy, heb jij maar 1 hand? wist ik niet! en knap dat breien je dan toch zo goed lukt!! hoe doe je dat?
Goedzo Coolbabe!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:01 schreef coolbabe het volgende:ik ben zo blij
Er was weer een halve kilo af vanmorgen
Ja, maar zijn vanochtend ruim voor 7 uur weer begonnen.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 09:44 schreef bixister het volgende:
en zijn de buren gestopt?
Het is zeker helemaal uit om je voor te stellen voor je gaat verbouwen of zoquote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:12 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ja, maar zijn vanochtend ruim voor 7 uur weer begonnen.
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:10 schreef Luchtbel het volgende:
En Syrena? Wat zei je test?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en geen hard bolletje baarmoeder. Dus nu ga ik straks een fles pruimensap leegdrinkenen daarna eens flink
en dan een pak maandverband kopen voor as. maandag.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Je kunt hetquote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:36 schreef CarOnline het volgende:
En nu dus de moed vast zien te houden...
Goed zoquote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:01 schreef coolbabe het volgende:ik ben zo blij
Er was weer een halve kilo af vanmorgen
Oke oke! Tis al duidelijkquote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:20 schreef Syrena het volgende:
[..]Ik durfde weer niet meer.
He balen Luchtbel! Dat wachten is ook wel erg vervelend he!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:56 schreef Luchtbel het volgende:
Jah alleen ik ben echt pokkenchagarijnig. Vanmiddag 41 weken afspraak en ik had stiekem zo gehoopt dat ik daar niet meer naar toe zou hoeven, maar goed, je kan niet alles hebben.
quote:Overigens kwamen m'n fijne buren vanmorgen weer terug van vakantie; MAAAAAAAAAAAAAAAAAAM ik moet pissen! (kind van 6) Dan moet je, je broertje van de plee aftrekken Miesjelle! Reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeimon je zus moet pissen ga van die plee af! Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam ik zit te schijten joaaaaah (kind van 4)
Great to have you back ppl.
Ik wil chocolade en chips en gevulde koeken met chocolademelk en slagroom en een BigMac en een Flurry!!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je kunt het
Gelukkig moet ik nog boodschappen halen en heb ik niets in huis behalve ontbijtkoekquote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:40 schreef Anitra het volgende:
hmm dan ga ik nu even slapen want dan kan ik om half 3 goed duimen voor je luchtbel!!!
oh caronline ik krijg er trek van hahahaha
Goed plan!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Gelukkig moet ik nog boodschappen halen en heb ik niets in huis behalve ontbijtkoek
4 plakken op een dag... Dat zou bij mij dan ook een half pakje boter zijnquote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:48 schreef Anitra het volgende:
Hier al ontbijtkoek op, standaard 4 plakjes op een dag
Hier gaat het in vlagen. Zit nu 's ochtends aan de beschuitjes en ontbijtkoek. Volgende week waarschijnlijk weer cracottes ofzo.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:50 schreef CarOnline het volgende:
heb het echt nooit in huis, vandaar dat dat als enige nog over is
ah, voor de ooievaar! (ja je steekt nog es wat op van het geboortekaartjestopic.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:54 schreef Anitra het volgende:
ik lust geen boter dus dat scheelt weer
Het is bij mij echt voor de je-weet-wel
Gistermiddag om 16 uur en ik kon de klok er op gelijk zetten, om 19 uur werd ie ziekquote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:11 schreef bixister het volgende:
moussy, wanneer heeft ie 'm precies gehad? Piet moet a.s. woensdag. zie er wel wat tegenop.![]()
quote:Het is bekend dat de K (kinkhoest-component) in de DKTP allerlei reacties kan geven.
Specifieke verschijnselen die mogelijk zijn:
• koorts (60% van de kinderen)
• roodheid (30%)
• zwelling (45%)
• pijn op de injectieplaats (70%)
• veel huilen (70%)
Algemene verschijnselen die mogelijk zijn:
• anders slapen (70%)
• anders eten (30%)
• braken (5%)
• lusteloosheid (45%)
• of juist prikkelbaarheid (50%).
quote:Voor alle andere reacties: bij de vierde DKTP komen reacties net iets meer voor dan bij 1, 2 en 3.
Wat fijn Jessie! Dat zou wel een opluchting zijn dat je iemand gevonden hebt. Nu maar hopen dat het goed gaat!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:52 schreef Jessicaa het volgende:
Er is vandaag iemand voor de poezen langsgeweest. Van beide kanten een goed gevoel erover. Zondag gaan we de poezen brengenom te kijken of het wat is. Hij heeft namelijk geen tuin en ze kunnen alleen op t balkon. Hij kijkt het een paar weekjes aan of t klikt, en lukt. Zo ja dat hebben ze nieuw baasje. Op nog geen half uur rijdenIk ben er echt heeeeeeeeeeel blij mee. Vooral omdat hij zo lief is naar de poezen toe. Komt helemaal goed denk ik.
Mjaah, ziek zijn omdat ik wil dat hij die enting krijgt..... dat vind ik zo lullig.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:17 schreef beefcake het volgende:
Beterschap voor Cas. Zo zielig als ze ziek worden van de prik!
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:12 schreef bixister het volgende:
[..]
ah, voor de ooievaar! (ja je steekt nog es wat op van het geboortekaartjestopic.)
En ik maar scrollen langs die sloffen, zijn het de flowertjes....quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:22 schreef Lois het volgende:
[..]![]()
![]()
!!
Jessie ik heb de powder patch blush voor Iris en het 2e paar was voor Liam en die heeft belana dus uitgezocht.
http://www.robeez.co.uk/ hier staan de slofjes.
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:35 schreef Luchtbel het volgende:
Moussy, die marktplazamuts reageert op jou ook niet he?
hey die zijn leuk!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:22 schreef Lois het volgende:
[..]![]()
![]()
!!
Jessie ik heb de powder patch blush voor Iris en het 2e paar was voor Liam en die heeft belana dus uitgezocht.
http://www.robeez.co.uk/ hier staan de slofjes.
en je hebt ip en mailadres ?? (en evt url van het winkeltje ? )quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:46 schreef Luchtbel het volgende:
Hoe dan? Ik weet d'r naam en woonplaats en rekeningnummer. Maar die naam komt in die woonplaats wel 30 keer voor. Ik heb gewoon pech en ben stom geweest. Ik had nog een stiekeme hoop dat ze gewoon laks was op of vakantie gegaan ofzo. Ze heeft zelfs een foto van een kind (als het de hare is) bij het winkeltje staan. Stom om daarop te vertrouwen...
Zo he, dat kan je toch echt niet maken zeg! Ik zou me echt schamen om dat aan te biedenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:01 schreef moussy het volgende:
Als ik me verveel (zoals nu) kijk ik voor niks op marktplaats of zo. Verbazen jullie je nooit wat voor een troep mensen nog te koop durven zetten? en soms zelfs nog een bod er op krijgen
[afbeelding]
Wie koopt dit nou
Wat goed zeg al 37 kiloquote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:36 schreef CarOnline het volgende:
Coolbabe lekker he!! Karin, nou ja er is iig iets af he, hoeveel in totaal?
Jessie, succes he!
Urgh hier waren er 15 af (37 sinds Lara haar geboorte) en vorige week 2 bij.
Sinds maandag fanatiek aan het lijnen... maar val niet af!! Wheee! Normaal was er al wel een pond of een paar ons afgeweest maar nu helemaal niets. En nu dus de moed vast zien te houden...
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:33 schreef Lois het volgende:
soms vind je op Fok topics die zo flauw zijn dat je er vreselijk om moet lachen. Zoiets als dit dus: striping voor op de auto . Ik vind dat echt weer "het oude Fok" zulke flauwe topics
Dat kan wel maar dat is Moussy steedsquote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:42 schreef Jessicaa het volgende:
Zien er lekker uit die zootjes hahahahaha
Luchtbel die winkel ziet er inderdaad uit alsof ze het gewoon verkoopt. Ik had er ook zo in kunnen trappen hoor
Kan je anderen die er geboden hebben niet mailen om te vragen of ze ook gedupeerd zijn?
neequote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:56 schreef Jessicaa het volgende:
O en reageert ze op je bod Moussy?
Blij dat ik niet op mijn werk zat zeg.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:33 schreef Lois het volgende:
soms vind je op Fok topics die zo flauw zijn dat je er vreselijk om moet lachen. Zoiets als dit dus: striping voor op de auto . Ik vind dat echt weer "het oude Fok" zulke flauwe topics
Nou Zooitjes is een beter woord! Je kunt alleen het etiketje nog hergebruiken.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:01 schreef moussy het volgende:
Als ik me verveel (zoals nu) kijk ik voor niks op marktplaats of zo. Verbazen jullie je nooit wat voor een troep mensen nog te koop durven zetten? en soms zelfs nog een bod er op krijgen
[afbeelding]
Wie koopt dit nou
Jaaaa, dat zou echt leuk zijnquote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:11 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nou Zooitjes is een beter woord! Je kunt alleen het etiketje nog hergebruiken.
Soms is het echt jammer dat je geen commentaar erbij kan zetten, zo van: Ben je nog wel helemaal fris?
Haaaa.. dat is echt een goeie tip!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:13 schreef moussy het volgende:
Ik heb mijn e-mailafzendernaam wel eens veranderd in een opmerkingen toen een bod gedaan
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:03 schreef Jessicaa het volgende:
En ik zit te mutsen met een grote Bo en Janneke's verjaardagskalender voor mijn moeder die morgen jarig is.
Het spammen van mijn kant zal wel ff duren
En nu wel laten staan he Moussy want de vorige keer heb ik ze gemist!
Ach, ik was ook al niet enthousiast over mijn achternichtje Puck fuck-stuk-ongeluk... maar als ze er zelf maar blij mee zijn, tochquote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:17 schreef Luchtbel het volgende:
Ik snap niet dat mensen kinderen een naam geven die eindigt op ik of ick, daar rijmt echt alles op
Hij ligt in een diepe comaquote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:16 schreef Syrena het volgende:
[..]
Haaaa.. dat is echt een goeie tip!
Die schrijf ik op naast die van die handdoek onder Cas z'n beentje, die vond ik ook goed.
Hoe is het nu met 'm?
aah joh lekker makkelijk grappen makenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ach, ik was ook al niet enthousiast over mijn achternichtje Puck fuck-stuk-ongeluk... maar als ze er zelf maar blij mee zijn, toch![]()
Men neme een oude handdoek en een patroontje en offert een zondagmiddag om te prutten en te kutten en dan heb je zo maar nep-badstof-slaap-zootjesquote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:19 schreef Luchtbel het volgende:
wow moussyhoe doe je dat dan
Ach, als ze echt iets willen verzinnen, lukt dat ook met een ietwat minder handige naam, magoequote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:20 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
aah joh lekker makkelijk grappen maken
Jah dat is waar, maar dit is wel heel makkelijk; dik, pik, lik, stik, bik, fik, schrik, slik enzovoortsquote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ach, als ze echt iets willen verzinnen, lukt dat ook met een ietwat minder handige naam, magoe
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:33 schreef Lois het volgende:
Ik zou gaan huilen denk ikquote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:05 schreef Jessicaa het volgende:
Pfff ik ben ook lekker bezig
Leg ik mijn uitgeknipte fotos op bed, op een shirtje wat ik ingespoten heb met vanish!!!!!! Nu kunnen er weer 7 opnieuw geprint en geknipt worden, grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:29 schreef moussy het volgende:
http://members.ams.chello.nl/w.franck/snurk.avi
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:29 schreef moussy het volgende:
Met dank aan luchtbel
René liep, viel en sliep
[afbeelding]
Deze hoort er bij voor het beeld en geluid
http://members.ams.chello.nl/w.franck/snurk.avi
Filmpje!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 09:18 schreef coolbabe het volgende:
Tom is het huis onveilig aan het maken met een speelgoed-electronische heggenschaar
Wees maar blij dat je man niet snurkt danquote:Op zaterdag 17 juli 2004 09:31 schreef moussy het volgende:
Erg he![]()
Mede daarom slaapt ze nooit bij ons in bed...... en als ze wel bij ons in bed slaapt, doe ik geen oog dicht door dat lawaai
Van jou ??quote:Op zaterdag 17 juli 2004 09:39 schreef moussy het volgende:
Van wie denk je dat ze het heeft?
Wat een goed idee, misschien gaan wij dat ook maar doenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 10:56 schreef Rewimo het volgende:
Mogge allemaal!Lekker bbq-weertje, en dat gaan we dan ook doen straks: opa viert zijn verjaardag
http://www.jaspertom.nl/fok/schaar.AVIquote:Op zaterdag 17 juli 2004 09:33 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Filmpje!
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:52 schreef coolbabe het volgende:
[..]
http://www.jaspertom.nl/fok/schaar.AVI
Om je een idee te geven
Dan zou bij mijn kapper er gewoon een andere kleur ingedaan zijn hoorquote:Op zaterdag 17 juli 2004 15:08 schreef Syrena het volgende:
Wat gaan er weer allemaal leuke fotookes en filmpjes voorbij !! Echt leuk!
Is Luchtbel al gesignaleerd trouwens?
Ik ben naar de kapper geweest, ga zo even naar de drogist voor een spoeling of verf, want mijn zogenaamde "lichtere plukken" zien er echt niet uit. Het is echt heel vies GEELblond geworden.
Wanneer onthou ik nou ook eens dat licht haar me helemaal niet staat.
Vond ik dus ook, een beetje Chinese klank, maar toch lekker makkelijk in Nederland. We wilden een beetje een toepasselijk kaartje, dus wij naar de Expo, maar helemaal geen toepasselijke kaartjes voor adoptiequote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:49 schreef Jessicaa het volgende:
Leuke naam MissD Jinke!
Is het niet:quote:Op zaterdag 17 juli 2004 15:08 schreef Syrena het volgende:
Ik ben naar de kapper geweest, ga zo even naar de drogist voor een spoeling of verf, want mijn zogenaamde "lichtere plukken" zien er echt niet uit. Het is echt heel vies GEELblond geworden.
Wanneer onthou ik nou ook eens dat licht haar me helemaal niet staat.
Doei, doei, veel plezierquote:Op zaterdag 17 juli 2004 15:45 schreef Troel het volgende:
Ik denk dat dit mijn laatste berichtje is. Op een aantal dingen na is alles nu ingepakt. Lekker vroeg naar bed en morgenochtend rijden! tot over drie weken!
Zwangere mensjes: heeel veel succes en ik wil graag verse babietjes!
Net zo leuk. Ben stiekem wel een beetje benieuwd joh, ben je niet stiekem heel nieuwsgierig?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 15:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vond ik dus ook, een beetje Chinese klank, maar toch lekker makkelijk in Nederland. We wilden een beetje een toepasselijk kaartje, dus wij naar de Expo, maar helemaal geen toepasselijke kaartjes voor adoptieNu hebben we dus maar een blanco kaartje uitgezocht in de 'sfeer' van het geboortekaartje en dan verzin ik zelf wel een tekstje
Mee eens is, belachelijk veel geld betaald en dan nog niet eens goed eruit zienquote:Op zaterdag 17 juli 2004 16:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is het niet:
a. de taak van de kapper om je te helpen een goede kleur uit te zoeken
b. de taak van de kapper om, als het er niet uitziet, een nieuwe kleur erin te zetten
In het geboortekaartje staat een fotootje van haar, dus ik weet al hoe ze eruit zietquote:Op zaterdag 17 juli 2004 16:04 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Net zo leuk. Ben stiekem wel een beetje benieuwd joh, ben je niet stiekem heel nieuwsgierig?
Toen mijn nichtje Linn, uit China werd gehaald, gingen we ook pas voor het eerst er naartoe toen ze een maand ofzo in Nederland was. Eerst was het heel zielig, ze had ook last van wormen en van alles, dus ze moest eerst al helemaal uitgekamd worden en bijkomen, erg naar joh. Maar inmiddels helemaal part of the family.
Ik wil binnenkort zelf eens verven, ik hoop dat ik het durf en het niet misluktquote:Op zaterdag 17 juli 2004 16:05 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Mee eens is, belachelijk veel geld betaald en dan nog niet eens goed eruit zien
Bij mij dringt het altijd thuis pas door dat ik het niet mooi vind. We waren zelfs al bij het Kruidvat geweest, maar pas toen ik thuiskwam dacht ik:quote:Op zaterdag 17 juli 2004 16:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is het niet:
a. de taak van de kapper om je te helpen een goede kleur uit te zoeken
b. de taak van de kapper om, als het er niet uitziet, een nieuwe kleur erin te zetten
Vandaag was ik 30 euro kwijt, dus voor knippen en blondeersel.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 16:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik wil binnenkort zelf eens verven, ik hoop dat ik het durf en het niet mislukt
De kapper vind ik veeeeeeeeeel te duur, ik heb het één keer laten verven bij de kapper (gratis), uitgroei bijwerken zou 40 euro kosten (!), maar zover is het niet eens gekomen, want toen was de verf er al uit (tenminste, de kleur was amper nog te zien...)... daarom zelf maar eens een keer proberen, als ik durf
Zo heet het uit China geadopteerde oomzeggertje van een vriend van ons Su-En. Dat is zijn "orginele" naam. Maar als je het snel achter elkaar uitspreekt, krijg je hoe ze hem nu noemen....quote:Op zaterdag 17 juli 2004 15:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vond ik dus ook, een beetje Chinese klank, maar toch lekker makkelijk in Nederland. We wilden een beetje een toepasselijk kaartje, dus wij naar de Expo, maar helemaal geen toepasselijke kaartjes voor adoptieNu hebben we dus maar een blanco kaartje uitgezocht in de 'sfeer' van het geboortekaartje en dan verzin ik zelf wel een tekstje
we hebben een koophuisquote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:49 schreef moussy het volgende:
Ik mag hopen dat je een huurhuis hebt of dat het zoals bij ons garantiewerk is
Echt, bij de eerste druppel zit ik al recht op
Wij hebben heerlijk gebarbecued hoorquote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:34 schreef Lois het volgende:
Lekker BBQ weer inderdaadHet hagelt, onweer, stormt en giet hier van de regen al een paar uur.
![]()
Omdat het ineens plensdequote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:13 schreef Jessicaa het volgende:
Wat heerlijk dat jullie nog zo gebarbekjoewd hebben.
Waarom zaten jullie gescheiden?
quote:Op zondag 18 juli 2004 00:11 schreef Luchtbel het volgende:
Ja vonk kei aardig dat je die naar mij stuurde
quote:Nee kan niet inloggen
Nou ja, dan kleppen we morgen wel weer verder. Ik gaat naar bed toe, terusten allemaalquote:Op zondag 18 juli 2004 00:22 schreef Luchtbel het volgende:
Ik weet ook niet
mooie foto Luchtbel!quote:Op zondag 18 juli 2004 00:08 schreef Luchtbel het volgende:
Hier viel het allemaal wel mee
[afbeelding]
Wel een beetje vaag weer.
Thunder als je dit leest, msn doet niks?
Die tekst is helemaal nie grappig tochquote:Op zondag 18 juli 2004 09:28 schreef Anitra het volgende:
Btw luchtbel, mijn vriendje vind jou onderschrift grappig. Die tekst van beth Hart.
Een soort van tegoedbon maken?quote:Op zondag 18 juli 2004 10:42 schreef Luchtbel het volgende:
Het nieuws rond Luchtbel...... d'r moeder die gister jarig was komt op visite en ze heeft geen cadeautje gekocht en d'r moeder wou een keukenweegschaal en Luctbel vraagt zich af waar ze die op zondag vandaan gaat halen....
En jij je maar druk maken Luchtbel! Stel je voor, had je heeeeeeeeeel veel moeite gedaan voor die weegschaal en was het allemaal voor niks geweest...quote:Op zondag 18 juli 2004 13:07 schreef Luchtbel het volgende:
Oh ze komt al niet meerhoe vaag kan je zijn
Snapt jouw moeder niet dat je op alledag loopt en niet meer zo snel 1-2-3 wat kan doen (behalve dan naar de Macquote:Op zondag 18 juli 2004 11:00 schreef Luchtbel het volgende:
Mwah dat gaat ze niet begrijpen, ik moet echt zo'n ding voor 4 uur s middags zien te versieren ergens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |