quote:Ow en ik ben het dus, Clauwheee
Mijn pctje is net vastgelopen en mijn lievie (handig zo'n pc-dokter) is um nu hopelijk weer beter aan het maken
en ben dus te lui om opnieuw in te loggen
Ga 's gauw teruglezen dan... Was een leuk bankjequote:Op woensdag 14 juli 2004 21:17 schreef Rewimo het volgende:
Heb ik bankje 83 gemist trouwens? Die was wel erg snel vol dan
Sjipsquote:Op woensdag 14 juli 2004 21:19 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ga 's gauw teruglezen dan... Was een leuk bankje
Dankjewel...quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:21 schreef Lois het volgende:
Aangepast
Soms helpt niks meer Lois, dan moet je gewoon uitrusten of slapen. Dus, hup, lekker op bed, lekker languit liggen, verstand even op nul en wegzoezellen (nieuw woordquote:Op woensdag 14 juli 2004 21:25 schreef Lois het volgende:
Agos, waterpokken jeukt zo
Ik heb net 2 uur mijn best gedaan om alles bij te lezengodallemachtig wat lullen jullie veel.
Ik ga nog even snel Isa verwerken in de lijstjes en dan toch snel naar bed, hopen dat mijn hoofdpijn morgen weg is. Ik heb alles al geprobeerd, koffie, iets eten, veel drinken en paracetamol maar die boorhamer achter mijn linkeroog jekkert nog steeds lekker door.
Tot morgen allemaal!
quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:28 schreef clauwheee het volgende:
Zo nu reageer ik maar weer eens een keer in het speeltuinbankje!
Hallo allemaal
Clau haar pctje is weer klaar dus ze kan weer lekker op haar eigen accountje verder
dit is dus Noca...maar ik denk dat dat al duidelijk was![]()
Dag!
quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:28 schreef clauwheee het volgende:
dit is dus Noca...maar ik denk dat dat al duidelijk was![]()
Succes ermee Jessicaaquote:Op woensdag 14 juli 2004 21:25 schreef Jessicaa het volgende:
Ook moet ik alle points (ik heb de volle 26) proberen op te maken. Dat gaat wel lukken
miss_d is net weer fantastisch bezig met lijnen, dus dat gaat ze niet met cakejes bedervenquote:Op woensdag 14 juli 2004 21:25 schreef Jessicaa het volgende:
MissD neem er ook 1 en wind je niet zo op
En dan zou ik dus echt denken van: ik heb ervoor betaald, dus ik ga er lekker van genieten ookquote:Wat ik minder vond is dat als je binnen komt de tafel uitgestald staat met WW snoepjes. Ok weinig punten enzo, maar het is juist je patroon veranderen en dan moeten ze mij geen snoepjes met weinig punten aan gaan bieden![]()
Moet je dat in een schriftje schrijven of zo?quote:Ik heb nu voor morgen mijn dag al ingevuld met wat ik ga eten. Als ik dat nu trouw iedere avond voor de volgende dag doet, moet het goedkomen denk ik.
Dat heb ik dus blijkbaar ook gehad, de eerste week van het opnieuw beginnen... toen was ik maar één ons lichter in een week, de afgelopen week al een pond en nu van maandag tot woensdag al 200 gramquote:O ja ze zei dat ik de 1e 2 weken ook wel eens niet kon afvallen omdat ik al zoveel geprobeerd had op een verkeerde manier. Dan moet je lijf weer helemaal tot de orde geroepen worden als het ware en leren goed te verbranden.
Rewimoquote:Op woensdag 14 juli 2004 21:47 schreef Rewimo het volgende:
Bij mij zou dat een gat in de vloer opleveren
Dat is dan weer het voordeel van ons beetje spek, dat veert meequote:Op woensdag 14 juli 2004 21:49 schreef Jessicaa het volgende:
Ach en ik zou de hele kamer doorstuiteren hahahahaha
EHBO? Ik mag blij zijn als ik door de ambulanceploeg gereanimeerd kan wordenquote:Op woensdag 14 juli 2004 21:48 schreef Jessicaa het volgende:
Hahahahhahahahahaha lol MissD Zorg dat MisterD dan ff EHBO gaat doen
Jaaaaaaaaquote:Op woensdag 14 juli 2004 21:56 schreef Rewimo het volgende:Luchtbel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |