quote:Op woensdag 14 juli 2004 16:05 schreef djv het volgende:
EGT weer regelrecht gejat van motorfreaks
TRiest hoor
En u is?quote:Op woensdag 14 juli 2004 16:05 schreef djv het volgende:
TRiest hoor
???? kijk eens waar die van gelinkt is,quote:Op woensdag 14 juli 2004 16:05 schreef djv het volgende:
TRiest hoor
quote:Op woensdag 14 juli 2004 16:05 schreef djv het volgende:
TRiest hoor
quote:Op woensdag 14 juli 2004 16:17 schreef hollander172 het volgende:
En u is?
Euh ik zou dan als ik jou was alvast een Scott-oiler gaan aanschaffen, want dat ding heeft een ketting, ( mono achterwiel ophanging)quote:Op woensdag 14 juli 2004 18:32 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ga mijn BMW terugbrengen naar de dealer"t" en mijn geld terugvragen.
De smoes(?) zal worden: de kilometerteller is teruggedraaid ..
Met het geld wat ik terugontvang kan ik dan nog even wat rente pakken en ondertussen rustig doorsparen.Dan kan ik volgend jaar de VFR 5 cylinder
kopen ..
Alleen .. er zit toch wel een cardan op die nieuwe VFR he.![]()
Oftewel .. retemooi ding gaat dat worden .. hoe die er dan ook uit komt te zien.![]()
![]()
Hebben!!![]()
Was een kwestie van tijd voordat er zoiets zou komen .. toch blijft het verassend ..
Jij ben bevooroordeeld.quote:Op woensdag 14 juli 2004 15:31 schreef Rausdouwer het volgende:
nou dat is wel een mooi begin van een nieuw topic vind ik![]()
link: http://www.clubvfrspain.c(...)lo2006/VFRv52006.jpgquote:Op woensdag 14 juli 2004 16:05 schreef djv het volgende:
TRiest hoor
Zo'n hightech apparaat een ketting?quote:Op woensdag 14 juli 2004 19:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Euh ik zou dan als ik jou was alvast een Scott-oiler gaan aanschaffen, want dat ding heeft een ketting, ( mono achterwiel ophanging)
quote:Op woensdag 14 juli 2004 20:30 schreef PatrickM het volgende:
BMW heeft tenminste met zijn K1200S een aandrijving zoals het hoort
Ben het met je eens dat het een (groot)minpunt is, maar je kan natuurlijk niet alles hebben,quote:Op woensdag 14 juli 2004 20:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zo'n hightech apparaat een ketting?![]()
![]()
![]()
Ik ben idd niet a/h zeuren,wil ook niet zeuren en in de GP's gebruiken ze ook nog steeds een kettingquote:Op woensdag 14 juli 2004 20:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]Ben het met je eens dat het een (groot)minpunt is, maar je kan natuurlijk niet alles hebben,
Blijft een fiets met karakter vind ik,
wasn't mequote:Op woensdag 14 juli 2004 20:08 schreef Patrick281 het volgende:
OPM en Riet .. beetje rare discussie in het vorige topic over teveel weten hoor.
Niet zo snel op je tenen getrapt zijn !![]()
![]()
Boodschappies doen?quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..] wasn't me?
Je vond het jammer dat alles wat je hier zegt ooit eens tegen je gebruikt wordt..quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[...]
met een smile erbijquote:Op woensdag 14 juli 2004 21:26 schreef Patrick281 het volgende:
Je vond het jammer dat alles wat je hier zegt ooit eens tegen je gebruikt wordt..
no thxquote:Maar goed leek alleen maar zo dus. Knietje vrijen?![]()
Ja, nam het nog grappig op idd zoals ik het toen begreep.. maar later met Riet gingen jullie nog even verder.quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..] met een smile erbij(<--deze)
Dat is natuurlijk heel wat voor het Buitenland ..quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wij hebben hier een AH XXL die tot 20.00 uur open is.
goed ideequote:Op woensdag 14 juli 2004 21:53 schreef Patrick281 het volgende:
leg mijzelf een Fok! beperking op..
wie weetquote:en niet verder dan de knieen komen he straks.![]()
![]()
morgen weer een fok!dagquote:Kee .. tot morgen dan
Tja... typisch gevalletje van vaagheid geloof ikquote:Op woensdag 14 juli 2004 22:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Waar gaat dit dan weer over
Ghe ghe vandaar ik lang haar heb .. zonnetje laat het lekker uitwieden.quote:Op donderdag 15 juli 2004 08:41 schreef pmponer het volgende:
veel ramen werk je in een kas
Welkom terugquote:Op donderdag 15 juli 2004 08:57 schreef Makster het volgende:
Nou mensen ik ben ook weer in het land. Na een vertraging van 11,5 uur ben ik dan toch gister om 2100 uur geland op schiphol.
Was toen al zo een een 40 uur wakker dus heb een beetje last van jet leg kriebels
MAar ben blij dat ik weer op mijn kamertje zit, beetje jammer alleen dat ik hier bevries
jazeker, alleen ook ik werkloos eind augquote:Alles goed met iedereen? OPM ik zag toen ik daar op Curacao zat dat je een nieuwe motor heb ofzo? Volgens mij ook weer een 400 toch? Pics please
Nice to see your back!quote:Op donderdag 15 juli 2004 08:57 schreef Makster het volgende:
[..]
Wie zit hier nou thuis en is een luilak.quote:Op donderdag 15 juli 2004 09:08 schreef Makster het volgende:
En Pepijn, luilak, posten die pics ik ga echt niet 4504504504504004 topics door knallen
het zijn er maar 60 hoorquote:Op donderdag 15 juli 2004 09:08 schreef Makster het volgende:
ik ga echt niet 4504504504504004 topics door knallen
quote:Op donderdag 15 juli 2004 09:11 schreef Patrick281 het volgende:
Het geluid van de open uitlaatjes moet je maar aan OPM vragen. Die reed een meet achter mij.![]()
En stuurt allemaal veel beter dan verwacht ..quote:Op donderdag 15 juli 2004 09:17 schreef Makster het volgende:
MOOI !!!
En dat voor een bmwKerel van de sportschool heeft er ook zo een, echt super bakken !!
Wel meeten zondag of niet?!quote:Op donderdag 15 juli 2004 09:17 schreef Makster het volgende:
De mijne moet een beurt hebben enzo, nieuwe banden, olie luchtfilters schoonmaken, kleppen nakijken enz enz.
Die is met de noorderzon vertrokken met je kostbare duo steppen.quote:Op donderdag 15 juli 2004 09:17 schreef Makster het volgende:
Leeft Hollander nog? Die kan me daar wel bij helpenEn hij heeft nog een paar duo steppen van mij
![]()
Heb je starthulp/ accu power? Je eigen accu zal aardig leeg zijn of had je een druppellader en behulpzame ouder(s)?quote:Op donderdag 15 juli 2004 09:22 schreef Makster het volgende:
Brb en ook ff snel naar mijn motor kijken, kijken of ie nog leeft.
quote:Op donderdag 15 juli 2004 09:08 schreef Makster het volgende:
Met mij gaat alles wel ok, ben bruin, beetje moe en blij dat ik er weer ben
quote:Op donderdag 15 juli 2004 09:22 schreef Makster het volgende:
Ben nu trouwens ff in bad, even 3 maanden vuil van mij huid afweken. Kan nooit kwaad natuurlijk, eens in de 3 maanden wassen
tja, shit happens…buitenlandquote:Wel fucked up dat je je baan gaat verliezen, het is echt een groot drama op dit moment. Ik kan je dan ook zeker een paar maanden buitenland aanraden
Zondag meeten is de vraag, moet echt nieuwe banden hebben. Profiel in het midden de band is er niet meer ne het zijn al kut banden. Met regen kan ik echt niet meer rijden want dan glij ik denk ik alle kanten op.quote:Op donderdag 15 juli 2004 09:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En stuurt allemaal veel beter dan verwacht ..
..wilde een stapje terugdoen ten voordele van afwerking, maar het is een stap vooruit.
[..]
Wel meeten zondag of niet?!
[..]
Die is met de noorderzon vertrokken met je kostbare duo steppen.![]()
[..]
Heb je starthulp/ accu power? Je eigen accu zal aardig leeg zijn of had je een druppellader en behulpzame ouder(s)?
Thxquote:Op donderdag 15 juli 2004 09:31 schreef Makster het volgende:
@ OPM![]()
Mooi!! en uiteraard ook wat groen erbij, ben blij dat je eindelijk in ziet dat een kawa groen hoort te hebben
hij is alweer terug uit Turkije.quote:Maar Hollander is op vakantie neem ik aan?
Momenteel is alleen ZX9R op vakantie.quote:Op donderdag 15 juli 2004 09:31 schreef Makster het volgende:
Maar Hollander is op vakantie neem ik aan?
Normaal rij ik achter Riet, dus second in line zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 15 juli 2004 09:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
pep, dus jij rijdt voorop?
ik er ook even achter gereden klinkt echt super, de uitlaatjes kijken je ook aan als je er achter rijd,quote:Op donderdag 15 juli 2004 09:11 schreef Patrick281 het volgende:
Wie zit hier nou thuis en is een luilak.![]()
Het geluid van de open uitlaatjes moet je maar aan OPM vragen. Die reed een meet achter mij.
beterquote:Op donderdag 15 juli 2004 09:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Normaal rij ik achter Riet, dus second in line zullen we maar zeggen.
Ik heb er geen enkele moeite mee om voor te rijden..
..al zijn die gasten voor je ook wel een leuke afwisseling als uitzicht.![]()
quote:Terwijl ik dit typ droom ik eigenlijk van 20 blonde dames met lang haar die op de Bosweg aan het sturen zijn -en ik er achteraan..![]()
Ghe ghe geinig om te lezen ..quote:Op donderdag 15 juli 2004 09:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]ik er ook even achter gereden klinkt echt super, de uitlaatjes kijken je ook aan als je er achter rijd,
krijg je echt het gevoel dat ze je aanstaren,
ik ga deze vakantie lekker veel motorrijden dus jullie zullen me zeker nog wel zien
Ik zal erover denkenquote:Op donderdag 15 juli 2004 09:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
beterkom je zaterdag even deze kant op om hem voor te rijden
![]()
?
Jammergenoeg niet meer.quote:Op donderdag 15 juli 2004 09:31 schreef Makster het volgende:
Maar Hollander is op vakantie neem ik aan?
Hoe dat zo? Kunnen we samen naar het werklozenloket.quote:Op donderdag 15 juli 2004 09:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
jazeker, alleen ook ik werkloos eind aug![]()
Ja jij ook fijne vakantie Rietquote:Op donderdag 15 juli 2004 09:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zal erover denken
Druk dagje, moet eigenlijk mijn nieuwe helm en laarzen ophalen, en mijn moeder is jarig. (verplicht)
En weer eens de eerste gelegenheid voor die gebruiksaanwijzing..![]()
He een kloon.quote:Op donderdag 15 juli 2004 10:15 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]Ja jij ook fijne vakantie Riet
wegens bezuinigingen, helaas. (een tijdje geleden heb ik dat hier gepost)quote:Op donderdag 15 juli 2004 10:13 schreef hollander172 het volgende:
Hoe dat zo?
iddquote:Kunnen we samen naar het werklozenloket.![]()
Nope Vakantie geld rijd ik nu op rondquote:Op donderdag 15 juli 2004 09:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar je gaat dus niet specifiek op vakantie Merc?!
en zo hoort hetquote:Op donderdag 15 juli 2004 10:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
Nope Vakantie geld rijd ik nu op rond![]()
Jah Fijne vakantie, Rietjuhquote:Op donderdag 15 juli 2004 10:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Reetspeerder nu weer?
Ja hihi iedere keer als ik op mijn motor stap ga ik een beetje op vakantie,quote:Op donderdag 15 juli 2004 10:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en zo hoort het![]()
(en zo is het hele jaar vakantie
)
Don't get lost on the way.quote:Op donderdag 15 juli 2004 10:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ja hihi iedere keer als ik op mijn motor stap ga ik een beetje op vakantie,
dat gevoel heb ik wel, hij rijd zo lekker
Neuh niks aan het handje. Budget op mijn werk was 9 ton teruggeschroefd vandaar dat ik een verlengde vakantie heb en de rest? Tsja dat heb ik hier ergens op Fok geplaatst. Onenigheidje met mijn broertje.quote:Op donderdag 15 juli 2004 10:16 schreef Makster het volgende:
Fijne vakantie Reetspeerder
Maaruh ik loop dan ook wel gelijk mee naar het werklozenloker![]()
Maar Hollander? Que pasa? Toch niet onderuit gegaan ofzo?
Hmmm die heb ik gemist dan.quote:Op donderdag 15 juli 2004 10:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wegens bezuinigingen, helaas. (een tijdje geleden heb ik dat hier gepost)
Yep geniet er van en zorg dat je weer heel terugkomt.quote:Op donderdag 15 juli 2004 10:15 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja jij ook fijne vakantie Riet
kwam als een koude douchequote:Op donderdag 15 juli 2004 10:35 schreef hollander172 het volgende:
Maar je wist het in ieder geval vantevoren? Niet zoals ze dat bij mij deden de dag voor mijn vakantie?
Hmmm, dat is minder. Je hebt in ieder geval meer tijd dan ik om ander werk te zoeken.quote:Op donderdag 15 juli 2004 10:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
kwam als een koude doucheik had er geen idee van, ik wist wel dat er al mensen waren ontslagen maar nooit gedacht dat ik ook kandidaat daarvoor was
echte Kawa kwaliteit!quote:Op donderdag 15 juli 2004 10:38 schreef Makster het volgende:
Nou mijn motor starte, niet gelijk maar hij loopt. Auto daarentegen heeft last van opstart problemen. Maar hulp is onderwegBEst makkelijk connecties bij een garage
Ben ff eten amigos
Nee, dat dacht ik vorig jaar ook.quote:Op donderdag 15 juli 2004 10:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Maar nooit gedacht dat ik ook kandidaat daarvoor was![]()
Toppie .. eigenlijk moet je gelijk een stuk rijden, goed warm laten lopen .. accu weer opladen enz..quote:Op donderdag 15 juli 2004 10:38 schreef Makster het volgende:
Nou mijn motor starte, niet gelijk maar hij loopt. Auto daarentegen heeft last van opstart problemen. Maar hulp is onderwegBEst makkelijk connecties bij een garage
Ben ff eten amigos
Meestal als je er aan terugdenkt en wat meer afstand neemt/hebt zag je het wel aankomen toch?quote:Op donderdag 15 juli 2004 10:47 schreef Patrick281 het volgende:
Nee, dat dacht ik vorig jaar ook.Ik denk dat iedereen dat zo voelt.
Ik was echt een expert in mijn kleine gebiedje. Alleenheerser.
Heb ik ook meegemaakt (2002) terug komen van vakantie en dan te horen krijgen dat je afdeling vanwege bezuinigingen gaat verdwijnen en ik als een van de eerste ( last in first out), terwijl er wel allemaal nieuwe auto's en computers besteld en geleverd werden,quote:Op donderdag 15 juli 2004 10:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
kwam als een koude doucheik had er geen idee van, ik wist wel dat er al mensen waren ontslagen maar nooit gedacht dat ik ook kandidaat daarvoor was
Ja, maar wat ik deed was echt het speerpunt v/h bedrijf.quote:Op donderdag 15 juli 2004 10:54 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Meestal als je er aan terugdenkt en wat meer afstand neemt/hebt zag je het wel aankomen toch?
Dat heb ik in ieder geval wel, maar op het moment zelf hadden ze nog allemaal grootse plannen en ga je daar toch in mee, komt wel als een koude douche dan inderdaad.
hier hetzelfde verhaal, volgende maand komen er nieuwe laptops voor het hele pandquote:Op donderdag 15 juli 2004 11:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
Heb ik ook meegemaakt (2002) terug komen van vakantie en dan te horen krijgen dat je afdeling vanwege bezuinigingen gaat verdwijnen en ik als een van de eerste ( last in first out), terwijl er wel allemaal nieuwe auto's en computers besteld en geleverd werden,
we waren zelfs nog aantoonbaar winstgevend ook,
is dat mode ofzoquote:ben nog in beroep gegaan in opdracht van CWI maar dat is eigenlijk zinloos CWI is er voor de werkgever niet voor werknemer dus werd na een maand op non actief gesteld en ze waren niet bepaald vriendelijk meer toen,
Sommige strategieen zijn onnavolgbaar. Ligt er ook aan wat voor planner er achter zit, eentje met lange termijn visie of eentje met de korte termijn blik.quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja, maar wat ik deed was echt het speerpunt v/h bedrijf.
Helaas kozen ze voor een onbegrijpelijke achteruitvoetbal strategie .. verkeerde wissel.
De laatste maanden was ik door de de fabriek nog benaderd om zelfstandig door te gaan.
Die hadden er namelijk niet zoveel vertrouwen in om met mijn oude werkgever door te gaan.
- het liep allemaal net lekker via mij, verkopen zaten flink in de lift -
Helaas is dat niets geworden uiteindelijk ondanks alle mooie plannen.
Mijn contactpersoon daar in Denemarken werd ook nog eens weggerorganiseerd..
..dus al het zorgvuldig opgebouwde contact was weg.![]()
quote:Hoi,
De spullen leggen nog steeds apart voor je hoor.... wij leggen iets niet
zomaar terug,we zien je zaterdag wel
Met vriendelijke motorgroeten,
Patrick Martijn
Is geen mode maar een taktiek meestal.quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
is dat mode ofzozodra het bekend was werd ik ook als een hond behandeld, en ik ben niet de 1e waarbij dit is gebeurd
heb ik ook gedaan, directeur was laaiend omdat hij iedere keer op bezwaren moest reageren en vond dat ik veel te moeilijk deed, ik kon best bezwaar maken zoals van CWI moest maar er niet te ver mee doorgaan, toen ik rustig zei dat ie mijn geen andere keuze liet en dat hij dat maar met mijn advocaat moest bespreken ontplofte ie zowat volgende dag mocht ik thuis blijven doorbetaald,quote:Wat ook leuk is, is alle communicatie via een advocaat laten lopen
Nee is niet raar vind ik, zou ik ook doen,quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mwah, ok maar vinden jullie het nu heel raar dat ik de hele dag zit te fokken ipv te werken, terwijl er een enorme achterstand is inmiddels (en ik daar best veel aan kan bijdragen, maar het zo speel dat we gewoon omkomen van het werk en er alles aan doen)
Nope, volledig begrijpelijk maar kijk uit dat ze je er niet op kunnen pakken.quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mwah, ok maar vinden jullie het nu heel raar dat ik de hele dag zit te fokken ipv te werken, terwijl er een enorme achterstand is inmiddels (en ik daar best veel aan kan bijdragen, maar het zo speel dat we gewoon omkomen van het werk en er alles aan doen)
Leuk is dat he? Ze staan dan echt met hun rug tegen de muur. Je kan ze afschieten wanneer jij wil en dat weten ze dondersgoed.quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
heb ik ook gedaan, directeur was laaiend omdat hij iedere keer op bezwaren moest reageren en vond dat ik veel te moeilijk deed, ik kon best bezwaar maken zoals van CWI moest maar er niet te ver mee doorgaan, toen ik rustig zei dat ie mijn geen andere keuze liet en dat hij dat maar met mijn advocaat moest bespreken ontplofte ie zowat volgende dag mocht ik thuis blijven doorbetaald,
kijk eens is dit iets wat je zoekt ??quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
En nu gaat Fok! hier weer even op slot.![]()
Weinig kans hoor, ik zit nog altijd bij een klant dus hier kunnen ze mij niet pakkenquote:Op donderdag 15 juli 2004 11:42 schreef hollander172 het volgende:
Nope, volledig begrijpelijk maar kijk uit dat ze je er niet op kunnen pakken.
toevallig werkt mijn oom bij een grote concurrent, missch daar es gaan shoppenquote:Is er niet iets wat je ertegen kan doen? Werken bij de concurrent is ook wel leuk, de meesten vinden het wel fijn om iemand van de concurrentie binnen te halen.
nah, dat vind ik zo’n gezeur, plus zit ik bij een klant dus dan zou ik de verkeerde treffenquote:Je kan nu trouwens ook al beginnen met arbogezeur als je bereid bent de consequenties daarvan te dragen. Kijk maar eens op de site wat er allemaal voor regels zijn, zelfs je buro moet bijv. in hoogte verstelbaar zijn bijv.
niet kwaad maar mijn motivatie is echt heel ver beneden het vriespuntquote:Vraag is alleen, je komt nu wel een beetje kwaad over maar wil je ze ook echt een hak zetten?Met werk laten liggen heb je ze niet hoor, dan doet een ander het wel voor je.
had ik ook gezienquote:Op donderdag 15 juli 2004 11:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
kijk eens is dit iets wat je zoekt ??
http://www.motor-forum.nl/forum/topic/66397
is afgeprijsd naar 3900 euro'squote:Op donderdag 15 juli 2004 11:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
had ik ook gezienik denk iets te prijzig
Kijk toch maar uit, de lijntjes achter de schermen (die jij niet ziet) lopen vaak directer dan je zou verwachten. Bedrijf zelf kan ook screenen trouwens he? Als jij nu bijv. een wanprestatie levert of je niet aan bepaalde regels houdt kunnen ze een claim indienen bij je eigenlijke baas en die kan het weer op jou verhalen. Kleine kans dat het gebeurt maar een gewaarschuwd mens telt voor twee.quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Weinig kans hoor, ik zit nog altijd bij een klant dus hier kunnen ze mij niet pakken
Gewoon doen, meestal wordt je er nog beter van ook qua salaris en secundaire voorwaarden.quote:toevallig werkt mijn oom bij een grote concurrent, missch daar es gaan shoppen
Heel begrijpelijk maar toch zou ik je beste beentje voor zetten, je geeft het zelf al aan, je hebt er de "klant" mee en niet je werkgever zelf.quote:niet kwaad maar mijn motivatie is echt heel ver beneden het vriespunten met de nieuwe mensen hier geef ik ze weinig kans dat ze die achterstand ooit te boven komen zonder hulp…
het is niet zo dat ik ze wil 'pakken' maar ik heb gewoon weinig zin om werk voor ze te verzetten
Nee dan koop ik wel gelijk een nieuwe.quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]kijk eens is dit iets wat je zoekt ??
http://www.motor-forum.nl/forum/topic/66397
Alweer ziekjes.quote:Op donderdag 15 juli 2004 13:04 schreef ondeugend het volgende:
Ik kom jullie vandaag vervelen met al mijn snot, nu ben ik pas echt verkouden zeg[afbeelding]
Zo auto werkt ook weerquote:Op donderdag 15 juli 2004 10:47 schreef Patrick281 het volgende:
Toppie .. eigenlijk moet je gelijk een stuk rijden, goed warm laten lopen .. accu weer opladen enz..![]()
Je bandenspanning zal ook wel gedaald zijn.. maar ja je wilde er ook gelijk nieuwe opzetten toch.
Bridgestone heeft trouwens ondertussen nieuwe banden .. en Riet en ik zitten tegenwoordig op Michelin Pilots.![]()
![]()
![]()
Ik ben een aardige ontslagen/ontslag-neem-expert helaas.quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mwah, ik kijk welthx iig voor se advice
eens is, dan ben je gewoon makkelijk doelwit,quote:Op donderdag 15 juli 2004 13:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik ben een aardige ontslagen/ontslag-neem-expert helaas.Je wordt enorm genaaid meestal als je zelf aardig en netjes blijft.
Zie de humor er eens van in (okee hij was niet erg sterkquote:Op donderdag 15 juli 2004 14:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat is niet grappig![]()
![]()
![]()
Ik kan de humor er ook wel van inzien hoorquote:Op donderdag 15 juli 2004 14:32 schreef hollander172 het volgende:
Zie de humor er eens van in (okee hij was niet erg sterk) anders raak je alleen maar verbitterd. Je kan er niks meer aan veranderen toch? Hier kom je ook wel weer overheen en je vind vast een andere leuke baan.
ehh bijna 2 weken ofzo…ach, shit happens en we zien wel hoe het schip strandt. Ik ben ondertussen ook bezig geweest met een eigen VOFje dat nu nog niet veel tijd eist maar ik schat over zo’n 2 maanden wel veel.quote:Ik kan me overigens goed voorstellen dat je hier niet op zit te wachten, sinds wanneer weet je het?
Valt mee tegenwoordig, ik probeer er maar in te zien wat jullie denken te zien.quote:Op donderdag 15 juli 2004 14:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ik kan de humor er ook wel van inzien hoorik was alleen vergeten dat smileys geen werking hebben op jou
Tijd zat om wat anders te zoeken, ik kreeg wel een halve dag.quote:ehh bijna 2 weken ofzo…ach, shit happens en we zien wel hoe het schip strandt. Ik ben ondertussen ook bezig geweest met een eigen VOFje dat nu nog niet veel tijd eist maar ik schat over zo’n 2 maanden wel veel.
hahah nee dat zeer zeker niet. ik kan er nog weinig (niets eigenlijk) over vertellen, maar zodra we in de lucht zijn en de website klaar is post ik hier natuurlijk een linkquote:Op donderdag 15 juli 2004 16:09 schreef hollander172 het volgende:
Wat ga je doen? Toch niet een adviesbureautje he?
Doe es niet zo flauw, tipje, sluier enzo.quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hahah nee dat zeer zeker niet. ik kan er nog weinig (niets eigenlijk) over vertellen, maar zodra we in de lucht zijn en de website klaar is post ik hier natuurlijk een link
quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:09 schreef hollander172 het volgende:
[..]Valt mee tegenwoordig, ik probeer er maar in te zien wat jullie denken te zien.
quote:Op donderdag 15 juli 2004 09:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zij betalen wel salaris met bepaalde verwachtingspatronen. Wat individuele collega's verder voor negatieve invloed hebben mag niets te maken hebben met het algemeen belang.quote:"ask not what your company can do for you .. but what you can do for the company" ..
(licht aangepaste (in Fok! taal geedit) quote van Abraham Lincoln.)
quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hahah nee dat zeer zeker niet. ik kan er nog weinig (niets eigenlijk) over vertellen, maar zodra we in de lucht zijn en de website klaar is post ik hier natuurlijk een link
quote:Op donderdag 15 juli 2004 18:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Hier nog een smiley test Lars:
[..]
vind je het gek,quote:En wat zijn jullie allemaal negatief over werkgevers.
jammer dat het niets is geworden! maar onze plannen zijn in een laatste stadium, we hebben bijv. het krediet al binnen en we hebben hulp van 2 bobo's die hele goede ideeen hebben vanuit hun ervaring en een enorm netwerk hebben waar wij dankbaar gebruik van makenquote:
Meer grondspeling voor als je met je chick'ie schatje gaat rijden.quote:Op donderdag 15 juli 2004 19:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik zag hem
Tja je kan wat voorzichtiger zeggen dat je niet van mensen houdt die het uiterste uit hun motor willen halen op de openbare weg. Gewoon eigen schuld dikke bult tegen iemand die net gevallen is .. is niet erg subtiel, dan kan je wel een reactie terug verwachten.quote:Op donderdag 15 juli 2004 19:15 schreef PatrickM het volgende:
Ik heb me uitgelogd bij dat kut M-F![]()
hehehe ik heb dat topic ook gelezen, en ben het met je eens dat je daar niet je mening als die afwijkt van de rest kunt geven,quote:Op donderdag 15 juli 2004 19:15 schreef PatrickM het volgende:
Ik heb me uitgelogd bij dat kut M-F
* Mercy_symbol is van plan nooit meer in te loggen daarkut-site met kut-users die denken dat ze god zijn en vervolgens als de harde praktijk uitwijst dat het ook maar Rossi-wannabee's zijn, lopen ze gelijk te janken
en als je dan geen medelijden vertoont en zegt dat het gewoon hun eigen kut schuld is als ze op hun bek gaan ben je een zieke geest en morraalridder
![]()
SssssSSSSssssstttttttttquote:Op donderdag 15 juli 2004 19:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
pepijn?
Last van je nek?quote:Op donderdag 15 juli 2004 19:35 schreef ondeugend het volgende:
Zelf ben ik meer dit typje [afbeelding]
Tja, ik vind het gewoon een stel huilebalken bij elkaar...quote:Op donderdag 15 juli 2004 19:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tja je kan wat voorzichtiger zeggen dat je niet van mensen houdt die het uiterste uit hun motor willen halen op de openbare weg. Gewoon eigen schuld dikke bult tegen iemand die net gevallen is .. is niet erg subtiel, dan kan je wel een reactie terug verwachten.![]()
Ik heb het topic gezien, het is verder inderdaad wel een onzin zoals het opgebouwd wordt ..
Inderdaad "janken" ..![]()
Hij heeft maar 80 door die bocht die hij zo vaak met 120 heeft genomen heeft... tja, hij kon die bocht zo goed dat ie dus op een veel langzamere snelheid op z'n bek is geflikkertquote:Op donderdag 15 juli 2004 19:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hehehe ik heb dat topic ook gelezen, en ben het met je eens dat je daar niet je mening als die afwijkt van de rest kunt geven,
was vrij duidelijk dat ie boven zijn macht had gereden maar alles was schuldig behalve hij want hij reed er al vaker.
Jupsquote:is het niet zo dat de meeste ongelukken gebeuren op bekende wegen omdat ze denken dat ze hem kennen, ??
Ach ja .. hoor het wel eens van anderen .. worden gek van het nee knikken ..quote:Op donderdag 15 juli 2004 19:41 schreef ondeugend het volgende:
Nee zo houd ik hem soepel
En een maat reed voor hem, dus het was geen olie.quote:Op donderdag 15 juli 2004 19:43 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Hij heeft maar 80 door die bocht die hij zo vaak met 120 heeft genomen heeft... tja, hij kon die bocht zo goed dat ie dus op een veel langzamere snelheid op z'n bek is geflikkert
Buikje kweken?quote:Op donderdag 15 juli 2004 19:22 schreef Patrick281 het volgende:En ik zit hier weer lui te wezen met thee en een pak koeken i.p.v lekker te gaan sporten.
pepijnquote:Op donderdag 15 juli 2004 19:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
SssssSSSSsssssttttttttt![]()
Het word er in ieder geval niet beter van.quote:Op donderdag 15 juli 2004 19:45 schreef hollander172 het volgende:
Buikje kweken?![]()
![]()
Zeg het eens ..quote:Op donderdag 15 juli 2004 19:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..] pepijn?
quote:Op donderdag 15 juli 2004 19:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
lama, ik kan er werkelijk geen touw aan knopenzal wel aan mij liggen
Jeetje, lig je nu al klaar?quote:Op donderdag 15 juli 2004 19:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik wacht op je ..
Nee ik sta ..quote:Op donderdag 15 juli 2004 19:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Jeetje, lig je nu al klaar?![]()
Ja dat laat maar zag ik al 2 keer. Waarom eenquote:Op donderdag 15 juli 2004 19:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nogmaals:
pepijn?
trouwens, laat maar
Dwars zie ik als een synoniem voor verwend zijn.quote:Op donderdag 15 juli 2004 19:53 schreef ondeugend het volgende:
[afbeelding] = dwars
Niet zo dwars jij.quote:Op donderdag 15 juli 2004 19:59 schreef ondeugend het volgende:
Das heeeeeeeeel wat anders !
Daar ben jij veel te zachtaardig voor.quote:Op donderdag 15 juli 2004 19:58 schreef Patrick281 het volgende:
Nee ik sta .. [afbeelding] klaar.
quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:03 schreef ondeugend het volgende:
Voor Pepijn
Fokdieetclub deel 49 (op weg naar de 50!!)
Liefs ondeugend![]()
Deze gozer zie ik hier nooit .. kennelijk worden we bekend.quote:Op donderdag 15 juli 2004 00:00 schreef Wim het volgende:
[...]
Wanneer ga je weer fijn terug naar fok? Ga daar maar lopen bilridderen
Kee, kom eraan..quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
pepijn: msn? lars is er ook
Fokdieetclub deel 49 (op weg naar de 50!!)quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:03 schreef ondeugend het volgende:
Voor Pepijn
Fokdieetclub deel 49 (op weg naar de 50!!)
Liefs ondeugend![]()
En waar zit dit heerschap?quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:06 schreef Patrick281 het volgende:
Deze gozer zie ik hier nooit .. kennelijk worden we bekend.![]()
Hij reageert trouwens op onze andere BMW vriend.
M-Fquote:Op donderdag 15 juli 2004 20:12 schreef hollander172 het volgende:
[..]
En waar zit dit heerschap?MF?
Dat is toch die 10% die bovenop het gewicht komt?quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:14 schreef ondeugend het volgende:
Dat vet wat wij vrouwen meer hebben dan mannen...dat zijn borsten en billen... pcies 10 %
Ach ik vermaak me meestal wel daar, sommigen moet je gewoon negeren en soms wat meer tact hebben.quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:16 schreef PatrickM het volgende:
[..]
M-F
Ik vermaak me daar niet meer... ik irriteer me kapot aan dat soort figuren (gelukkig zijn er wel normale users daar, maar die komen daar niet frequent)...quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:20 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ach ik vermaak me meestal wel daar, sommigen moet je gewoon negeren en soms wat meer tact hebben.
Ah.... dan word ik moddereter ?quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:26 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik vermaak me daar niet meer... ik irriteer me kapot aan dat soort figuren (gelukkig zijn er wel normale users daar, maar die komen daar niet frequent)...
Hmmm... denk dat ik maar eens een tour only-forum op ga richten
Zodat ik alle god-like rossi-wannabee en uithuil topics dicht kan gooien, weg kan editten etc etc![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
ja en dan gaan wij allemaal masaal op ons bek en daar dan ieder in een eigen topic over klagen cq huilen,
en jullie moeten het dan wel allemaal erg vinden,![]()
iddquote:Op donderdag 15 juli 2004 20:53 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ben blij dat ik jullie ken... liever een klein clubje redelijk eensgezinden motorrijders die zich laten leiden door gezond verstand
sjonniesquote:dan 800 mensen waarvan een groot percentage zich laat leiden door grootpraat, sterke verhalen en testosteron...
Moggûh!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 07:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:morgen
Lekker hoor! Ik moet tot 16.30quote:Op vrijdag 16 juli 2004 07:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik werk vandaag tot 1400 uurdan vind ik het meer dan genoeg geweest voor deze week
!! en dan idd, lekker weekend
heerlijk toeren dit weekend
ik heb dat topic op MF nog niet gelezen (der was ook geen link geplaatst hier…) dus ik weet niet waar het over gaat maar het is toch sneu als je onderuit gaat?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 07:37 schreef pmponer het volgende:
ff over dat voorval op MF, is het niet zo toen rietvaerder zei dat ie was gevallen dat hier (bijna) iedereen zei dat dat zo sneu voor hem was ???
beterquote:ik mag tot 1100 of 1130en dan 3 weken vakantie!
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 07:37 schreef pmponer het volgende:
ff over dat voorval op MF, is het niet zo toen rietvaerder zei dat ie was gevallen dat hier (bijna) iedereen zei dat dat zo sneu voor hem was ???
Good times, bad times@Fok!quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:53 schreef PatrickM het volgende:
Ben blij dat ik jullie ken... liever een klein clubje redelijk eensgezinden motorrijders die zich laten leiden door gezond verstand dan 800 mensen waarvan een groot percentage zich laat leiden door grootpraat, sterke verhalen en testosteron...
heyquote:Op vrijdag 16 juli 2004 08:28 schreef Patrick281 het volgende:Morning..
Er is een verschil tussen wat jij beschrijft en hoe sommigen zich gedragen (op achterwiel inhalen op de snelweg bijv.) en dan vooral op die megameetings, dat noem ik sjonnies (en ik denk dat PatM daar op doelde, maar ik kan natuurlijk niet voor hem spreken).quote:Motorrijden is passie, daar hoort een snelheidsgevoel bij.. sensatie.
Ik probeer wel de risico's een beetje te ontduiken door niet met de maximale snelheid de bocht in te gaan, en dan zoekend naar grip (of het dus mogelijk is die snelheid op dat moment) er maximaal uit te komen.
ik wilde ook best naar die megameet hoor, gewoon om bij de verzamelplaats die enorme hoeveelheid motoren te aanschouwenquote:Motor-forum is een massaal forum, daar hou ik niet zo van. Jij wilde wel naar de mega meet toch?!
PatM's punt is dat jij op dat moment ook niet als Rossi wilde rijden, en er inderdaad geen topic over opent. Nou is een topic openen ook vragen om problemen. Omdat iedereen anders is, reageren ze er ook allemaal anders op. Maar dat mensen zich in een discussie zich zo mee kunnen laten slepen (voor en tegenstanders) terwijl je van te voren weet wat de tegenreactie zal zijn. Tja ..quote:Op vrijdag 16 juli 2004 08:35 schreef pmponer het volgende:
Okay dat ben ik met je eens... ik bedoel ik ben in februari ook onderuit gegaan maar ik open daar geen topic over.
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 08:44 schreef pmponer het volgende:
Nou ik zie rossi nog niet nadoen wat ik die dag presteerde hoor
Vanmiddag mijn ruitje voor de FZ 6 even ophalen
http://accessories.yamaha(...)/5VXW07510000_HR.jpg
Als we niet gaan rellen.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 08:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hier is het gewoon veel overzichtelijkerdus gezelliger
Tjee ik zit hier van 7:50 tot 17:00 .. en soms nog langer.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 07:35 schreef ploderus het volgende:
[..]Lekker hoor! Ik moet tot 16.30Maar ja, dan het houdt je van de straat
Ik ga nu vertrekke! Veel plezier allemaal met werk of wat dan ook
En dan nog blijven vragen? Ach ja .. aan een relatie moet je werken he.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 08:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ach ja, miscommunicatie (ruis) gebeurd heel gemakkelijk als je op deze manier communiceert.
en de meeste kennen elkaar redelijk goed onderhand, dus je weet wel ongeveer wat je aan elkaar hebt.
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 09:13 schreef pmponer het volgende:
hehe motor forum ligt nog steeds plat... best slecht eigenlijk
Ja, dat is beter dan gelijk over je nek gaan .. al was het wat vaag van je.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 09:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tuurlijk blijven vragen, als je iets niet begrijpt...moet kunnen toch?
enne, dat van die zxr was te verwachtenwel lekker licht fietsje zo
Ik was vaagquote:Op vrijdag 16 juli 2004 09:15 schreef Patrick281 het volgende:
Ja, dat is beter dan gelijk over je nek gaan .. al was het wat vaag van je.![]()
niks geworden met pommel gisteren?quote:Ik zoek nog steeds een licht fietsje voor woon-werk..liefst iets aparts ..![]()
Nog eisen ook met een budget van 1.500-2.000 euro..
1.5 en nog bijna geen ruk gedaan .. wel 3 logistieke regeldingetjes .. maar we worden afgerekend op het aantal verwerkte orders = 0 tot nu toe.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 09:21 schreef pmponer het volgende:
Ehmmm ik ben hier zo actief omdat ik aan het afbouwen ben voor mijn vakantie :p
Ik doe vandaag geen RUK meerIk zet zo ff een senseo dat is wat IK ga doen
Jeetje wat een belabberde werktijden. Ik moest hiervoor van 8:15 tot 16:45 en dat was lang zat.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 09:02 schreef Patrick281 het volgende:
Tjee ik zit hier van 7:50 tot 17:00 .. en soms nog langer.![]()
Ik ben de enigste die in die werktijden af en toe zijn bureau verlaat.
Zelfs lunchen doen ze achter de computer.Koffiepauze's kennen ze niet.
![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:01 schreef pmponer het volgende:
OPM ==> groen is mooier
Geen uitlaat? Zullen de buren blij mee zijn.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[afbeelding]
maar ik blijf een zwak voor zwart hebben![]()
ja ok, maar dat zie je alleen van dichtbij wat erg mooi isquote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:12 schreef pmponer het volgende:
Ja zwart is goed... maar dat ding is paars
als de buren wel blij zijn doe het je niet goedquote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:13 schreef hollander172 het volgende:
Geen uitlaat? Zullen de buren blij mee zijn.![]()
Jij bent aan het strijken?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:50 schreef RB het volgende:
Goedemorgen allemaal [afbeelding]
Wanneer gaat u weer oprotten dan.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:41 schreef Makster het volgende:
Mag ik even mededelen dat ik het na 2,5 maand 32 graden en zon toch wel redelijk aan de koude kant heb?
En mag ik ook gelijk even mijn beklag doen over het HONDEWEER?
Dank voor uw aandacht!
Goede vraagquote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wanneer gaat u weer oprotten dan.![]()
Volgende meeting houden we daar met de plaatselijke 75cc van oma Tom.
Gelukkig toch nog wat positiefs.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:52 schreef Makster het volgende:
[..]
Goede vraag
Denk dat ik toch eerst maar eens een tijdje hier blijf zitten, kan mijn eigen bed en een wasmachine namelijk toch wel erg waarderen
Dat weten we nu wel allemaal.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:49 schreef Makster het volgende:
Maar goed, toch eerst nieuwe banden regelen. BT010. Andere olie moet er in Motul waarschijnlijk. Dan nog luchtfilter schoonmaken enja dan is ie weer in orde. En dan maar wachten op normaal weer
nietquote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hebbe hebbe hebbe
Link werkt niet vaag mannetje.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
niet?
doe mij er maar zo 1![]()
[afbeelding]
Heb je inderdaad een punt jaquote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat weten we nu wel allemaal.Ga het snel regelen .. je zit nu met je luie reet thuis.
Als het mooi weer is kan je weer niet rijden omdat het eerst nog moet gebeuren.
Je adopteert de levenstijl snel he van de andere kant v/h water.Jaaaaaaa welkom terug hierrrrrrrrrrr.
![]()
![]()
*finger-smile*quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Link werkt niet vaag mannetje.Is het die minibike?!
![]()
![]()
Ik heb wel eens met 137 pk en een kaal versleten achterband door de stromende regen gereden.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:02 schreef Makster het volgende:
MAarja voor nieuwe banden moet ik toch echt ff er naar toe rijden en dat is een No Go op dit moment, enja ik ben lui
Hier in ieder geval niet OPM. Valt me op dat Motor-Forum beveiligd tegen door linken.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
deze link: http://www.motor-forum.nl/forum/misc/106242 werkt niet? er staat eigenlijk een andere op de frontpage daar...
Dat is een rasecht racemonster, heeft geen buurvrouw last van.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:13 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Geen uitlaat? Zullen de buren blij mee zijn.![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:13 schreef RB het volgende:
Mensen de plicht roept tot laters![]()
Irritant alleen dat het steeds bovenaan mijn active topics staat ..quote:Op vrijdag 16 juli 2004 08:24 schreef pmponer het volgende:
zekers... Ik zit hier smakelijk te lachen om een terugvindt post die patrick heeft geplaatst in het fokdieetclup 49:D
op zo'n afdeling werk ik ook, ik heb ze inmiddels wel zover dat ze koffie mee gaan drinken, maar daar houd het dan ook mee op, ik ben de enige die in de kantine komt,quote:Op vrijdag 16 juli 2004 09:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tjee ik zit hier van 7:50 tot 17:00 .. en soms nog langer.![]()
Ik ben de enigste die in die werktijden af en toe zijn bureau verlaat.
Zelfs lunchen doen ze achter de computer.Koffiepauze's kennen ze niet.
![]()
Mijn chef drinkt en lust geen koffie, thee of frisdrank.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 13:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]op zo'n afdeling werk ik ook, ik heb ze inmiddels wel zover dat ze koffie mee gaan drinken, maar daar houd het dan ook mee op, ik ben de enige die in de kantine komt,
Die collega's heb ik ook gehadquote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:19 schreef Patrick281 het volgende:
De anderen drinken alleen maar als je het voor ze meeneemt.![]()
Inderdaad .. lost in the dark..quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:26 schreef RB het volgende:
Koffie Lekkergeen koffie heeft bij mij het zelfde effect als een hele avond [afbeelding]
Daar kan ik wel een fantasie op loslaten.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:27 schreef hollander172 het volgende:
Rare behoeftes hebben sommige mensen, misschien is koffie ineens lekkerder als je het niet zelf hoeft te halen?
Maar je hebt er wel 2 achter elkaar op toen je op bezoek was.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:32 schreef RB het volgende:
Dat van jou is geen dubbele koffie meer pepijnhet is eerder een soepkom met koffie
![]()
Ik denk dat dit min of meer een voorzichtig compliment is ..quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:36 schreef RB het volgende:
Dat krijg je als je een nieuwe smaak proeft altijd twee nemen voor de smaakop 1 been kun je niet staan
![]()
3 bakkies van Pepijn en je hebt een liter koffie binnenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hmmm ik drink hooguit maar 3 bekertjes koffie per dag,
wel veel cola ongeveer 1.5 liter per dag ( is gewoon koude koffie)
Hou je het wel netjes?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Daar kan ik wel een fantasie op loslaten. [afbeelding]
2 bakken is al 0,8 liter dus .. 3 is 1,2 .. bijna 1,5 liter ..quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:39 schreef RB het volgende:
[..]
3 bakkies van Pepijn en je hebt een liter koffie binnen![]()
Dus met andere woorden 6 gewoone bakjes ik lijk wel verslaafdquote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
2 bakken is al 0,8 liter dus .. 3 is 1,2 .. bijna 1,5 liter .. [afbeelding]
Als ik de mogelijkheid heb wel zeker als het uit het westen komtquote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit min of meer een voorzichtig compliment is ..![]()
![]()
En neem jij van alle nieuwe dingen 2 dan?! Inhalige oosterbuur. medeFokker!![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:08 schreef RB het volgende:
Kun je gedachten lezen was het al van plan![]()
Is goed ik kom er aanquote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:07 schreef ondeugend het volgende:
Hey
Kom je straks nog even een bakkie doen ? Vertel ik over mijn snottebellen
Gezellig !!!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Is goed ik kom er aan![]()
Euh zondag pas denk ik, ik ben op de motor en het is nat buiten,quote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:12 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Gezellig !!!
Hoe laat ben je er denk je ?![]()
Met claxon is dat ook goed ??quote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:12 schreef RB het volgende:
Met of zonder bellen Mercy![]()
Jups, maar er werd niet gehuilt en geklaagd door deze of gene... zoals dat wel bij M-F gebeurtquote:Op vrijdag 16 juli 2004 07:37 schreef pmponer het volgende:
ik mag tot 1100 of 1130en dan 3 weken vakantie!
Niet verkeerd bedoeld maar die post over het relativeren is nog zo'n slechte niet.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:15 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Jups, maar er werd niet gehuilt en geklaagd door deze of gene... zoals dat wel bij M-F gebeurt
Bovendien erkent Riet z'n eigen fout... terwijl op M-F het altijd de schuld van de weg is etc. etc.
Maar goed... M-F is van mij iig verlost
Overigens wel grappig hoe ze van 12.000 km tot nu toe (waarvan 8500 in 4 maanden met de beemer) 12.000 km per jaar maken
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:39 schreef RB het volgende:
Heb net wat dingen besteld bij MDI kijken hoe lang het duurt voordat ik het binnen heb
http://www.mdi-online.nl
De Nederlandse versie van Louis.de ?
Getver ..quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:39 schreef RB het volgende:
En nu een bakkie koffie![]()
picsquote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:50 schreef Patrick281 het volgende:
En vanavond heb ik na bijna 5 weken eindelijk de nieuwe motorlaarzen en helm opgehaald.![]()
..nou vooruit ..quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
pics?
En (bijvoorbeeld) als je verkouden bent een handig klepje..quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:12 schreef ondeugend het volgende:
Zwart !
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 08:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nice pepijnenne
ik kom dus ook morgen
nope, was vanochtend alweer om 600 uur wakkerquote:Op zaterdag 17 juli 2004 09:49 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Doe jij nooit uitslapen.
![]()
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 10:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nope, was vanochtend alweer om 600 uur wakkerbeetje vroeg dacht ik en draaide me nog maar es om...
En krijg je nog gezelschap van Ondeugend.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 10:15 schreef RB het volgende:
Morgen allemaal ben er klaar voor ff bakkie en dan ga ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |