Je hebt absoluut gelijk, en ze hebben ook wel degelijk meegedaan, maar zijn respectievelijk in ronde 2, 4, 4, 4, 5, 2 en 3 al verslagen.quote:Op woensdag 14 juli 2004 13:39 schreef Hawk het volgende:
Jammer dat ik al die topics die hier aan vooraf gingen gemist heb want,
Fiddler on the roof
Hair
Jesus Christ Superstar
Mary Poppins
My Fair Lady
Oliver en The Wiz horen er natuurlijk bij...
Grease moest er uit, alleen al voor het kicken van The Blues Brothers de ronde daarvoorquote:Op woensdag 14 juli 2004 13:59 schreef ranja het volgende:
Moulin rouge moet er uit al was het alleen maar voor het kicken van Grease de vorige ronde
Dat had best de finale mogen en kunnen zijn.quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Grease moest er uit, alleen al voor het kicken van The Blues Brothers de ronde daarvoor
Vond ik ook. Met Madchester heb ik gewoon niks, en ik had voor het zien van de film zelfs nog nooit ook maar één noot muziek van de Happy Mondays gehoord.quote:Op woensdag 14 juli 2004 13:59 schreef ranja het volgende:
24 hour party people moet dan maar winnen, al is alleen het eerste deel echt interessant. Ok, het 2e deel over Happy mondays en de opkomst van de Madchester muziek is ook best aardig maar de oprichting van Factory en het Joy division/New order deel is toch, voor mij, historisch interessanter.
Grease welquote:Op woensdag 14 juli 2004 18:41 schreef kamagurka het volgende:
Er zijn hele volksstammen die je spinal tap scene voor scene kunnen navertellen, dat zie ik bij sommige andere films niet zo snel
hoeft echt geen aanbeveling te zijnquote:Op woensdag 14 juli 2004 18:41 schreef kamagurka het volgende:
Er zijn hele volksstammen die je spinal tap scene voor scene kunnen navertellen, dat zie ik bij sommige andere films niet zo snel
Als je van spinaltap humor houdt vind ik dat een aanbevelingquote:Op woensdag 14 juli 2004 20:10 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
hoeft echt geen aanbeveling te zijn
quote:Op donderdag 15 juli 2004 14:30 schreef bramos-elvis het volgende:
Ach, het niveau van de stemmer is gelijk duidelijk als die deze ronde op Moulin Rouge stemt....
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:58 schreef Mister_Slide het volgende:
Ben blij dat SNF en Grease eruit liggen
Gelukkig welquote:Op donderdag 22 juli 2004 13:05 schreef Mister_Slide het volgende:
Moulin Rouge eruit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |