quote:Op woensdag 14 juli 2004 13:51 schreef Hik het volgende:
... over 8 nachtjes
.... en over 21 nachtjes![]()
Huh?quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:58 schreef Lucille het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Tuurlijk ben ik blij voor jouquote:Op woensdag 14 juli 2004 15:33 schreef Hik het volgende:
[..]
Huh?
Ben je niet blij voor mij?
Het ziet er uit als Turks, met allemaal streepjes op de y en umlauten overal.quote:Op woensdag 14 juli 2004 16:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ık zıe nu dat je een ı hebt zonder puntje op de normale plek en ook een i met puntje naast ğşiçö toetsen.... er staat bıj jullıe toch wel gewoon een i op het scherm neem ık aan (alleen dan zonder puntje) of staat er heel wat anders?
Stedentripje is best okay. voor evenquote:Op woensdag 14 juli 2004 20:15 schreef YPPY het volgende:
Dat klinkt als een leuke vakantie BHFH en ziet eruit als een vreemd toetsenbord.
Al bijna op vakantie! Alvast veel plezier Joene.
jij vind pearl goedkoop ?quote:Op donderdag 15 juli 2004 10:30 schreef Lucille het volgende:
Pearl?
Zaterdag is het wel okay weerquote:Op vrijdag 16 juli 2004 09:00 schreef Hik het volgende:
Tnx, ga volgende week maar eens kijken...
Ik ga dit weekend zeilen met vrienden... Het moet mooi weer worden!!!
Ik heb namelijk helemáál geen zin om 2 dagen in de regen te zitten op een klein valkje met 5 man...![]()
Geen idee hoe goedkoop ze zijn, ik heb daar nooit een bril gekocht. Het leek mij een goedkope zaak (als ik de reclame mag geloven). Ongetwijfeld een stuk goedkoper dan waar ik mijn brillen gekocht heb.quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:41 schreef Joene het volgende:
[..]
jij vind pearl goedkoop ?
Specsavers of hans anders is goedkoop
Patser!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 09:34 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ongetwijfeld een stuk goedkoper dan waar ik mijn brillen gekocht heb.
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 09:36 schreef Hik het volgende:
[..]
Patser!![]()
Ik heb zelf laatst mn zonnebril bij eyewish gekocht ,schrok ik ook wel even van de rekeningquote:Op vrijdag 16 juli 2004 09:39 schreef Lucille het volgende:
[..]
Alleen met autorijden en bioscoop enzo.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 09:40 schreef Lucille het volgende:
Ik wist trouwens helemaal niet dat jij een bril nodig had.
Het weer is hier fantastischquote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:51 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
morgen weer naar Nederland..
Naar Luton ?quote:Op maandag 19 juli 2004 17:19 schreef k_man het volgende:
Dus nu maar met Easyjet.
Dat weet ik dus niet...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:00 schreef Lucille het volgende:
Mag een pincet ook niet in de handbagage?
Mag inderdaad nietquote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:02 schreef Hik het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet...
Het staat ook overal zo lekker duidelijk op...
Ik begin nou toch te twijfelen. Op de pagina's van Schiphol en Basiq staan alleen echte steekdingen genoemd. Zelfs scheermesjes zouden mogen, als ze in zo'n houder zitten...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:03 schreef Dagobert het volgende:
[..]
Mag inderdaad niet
Al zouden ze op gelijke wijze ook pennen kunnen gaan verbieden
Ja, da's het goedkoopst.quote:Op maandag 19 juli 2004 20:55 schreef Joene het volgende:
Naar Luton ?
Gut, als zij het zegtquote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:59 schreef Hik het volgende:
Volgens de Schiphol-mevrouw mag het wél!
Uh... nou... uh... op zich wel, ware het niet dat ik heeeeeeeeeeeel handig een weekendje kamperen heb gepland dat weekend.quote:Op donderdag 22 juli 2004 18:35 schreef k_man het volgende:
Gaat het trouwens nog steeds door op 1 augustus? Wat, waar, hoe laat spreken we af?
Nou, ik vind duiven eigenlijk vaak nogal vieze beesten. Vooral die stadse exemplaren.quote:Op donderdag 22 juli 2004 20:54 schreef YPPY het volgende:
Wat leuk om 's ochtends ineens een duif binnen te hebben! En wat een geluk dat je alles weer terug kreeg.
Dan zouden we weer een culturele appeltaartmeet hebben.quote:Wat ga je doen op 1 augustus?
[edit]quote:Op maandag 26 juli 2004 17:15 schreef k_man het volgende:
Op 29 augustus ben ik in Londen.
\ja vind ik ookquote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:27 schreef YPPY het volgende:
Dat ziet er goed uit Joene!
Ik kom op de 27e aan in Londen...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:48 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[edit]
ik ben 29 augustus net niet meer in Londen, lopen we elkaar net mis...anders hadden we wel een tea meet kunnen houden ofzo..
. ik ben 23-27 augustus in Londen voor een cursus bij the learning tree.
Klinkt gezellig!quote:Op donderdag 29 juli 2004 10:25 schreef Vogue het volgende:
Aan het einde zei er zelfs iemand tegen me: see you in court b*tch.
ik ga nu dus toch met het vliegtuig. Mn baas vindt de trein te duur, met de trein is ruim 100 euro duurder voor een retourtje(!!!)quote:Op woensdag 28 juli 2004 17:37 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik kom op de 27e aan in Londen...
dat lijkt me echt kut zeg als je je zo'n hele reis uitslooft en je krijgt dan zo stank voor dank... Succes met je sollicitatie en veel plezier de komende tijd in ieder geval!!quote:Op donderdag 29 juli 2004 10:25 schreef Vogue het volgende:
Hola
Ikke ben weer terug van mijn meest verschrikkelijke reis ooitAan het einde zei er zelfs iemand tegen me: see you in court b*tch. Ik ben een weekie vrij en dan ga ik 2 8 daagse reisjes doen, dat valt te overzien. En daarna ga ik lekker een weekje met mijn beste vriendinnetje op vakantie, waarheen weten we nog niet. En daarna.... misschien naar Cuba, Guatemala of Bolivia
Want ik heb maandag een soll. gesprekje bij een NL avontuurlijke reisorganisatie
Ik heb het gehad met Amerikanen, Australiers en Indiers namelijk
En morgen ga ik samen met mijn mams een dagje naar een beautycenter, voor haar verjaardag, ze weet nog van niets. En overmorgen een weekendje naar vriendje
Alleen maar leuke dingen in het vooruitzicht dus!
De big Ben staat ook niet op mijn lijstje te bezoeken dingen.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 10:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ga nu dus toch met het vliegtuig. Mn baas vindt de trein te duur, met de trein is ruim 100 euro duurder voor een retourtje(!!!)
Ik vertrek de 27e vanuit Londen om 19.35, maar ik heb ook nog les de hele dag, dus het zal wel niet lukken te meeten denk ik helaas, anders hadden we de big ben kunnen bezoeken
veel plezierquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:42 schreef Hik het volgende:
Kinders,![]()
Ik ben er vandoor! Heb alle losse eindjes hier afgerond en vlieg morgenmiddag eerst naar Heathrow en dan door naar Cape Town. Vriendje vliegt eerst naar Frankfurt (ja, ja, wereldreizigers zijn wij)en ziet mij donderdagochtend op het vliegveld...
![]()
Over drie weekjes laat ik wel weer van me horen, wie weet weer een verliefdheid op een ander continent rijker!
Wil je een eerlijk of een politiek correct antwoord?quote:Op maandag 2 augustus 2004 23:39 schreef Liejannuh het volgende:
Wat wil een mens nog meer??
Leuk. Met een gebruikelijk redelijk hoog smiley-gehalte.quote:Op maandag 2 augustus 2004 23:39 schreef Liejannuh het volgende:
Verslag Weekendje Otterlo
en waarheen gaat de trip?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:03 schreef Emerald het volgende:
Nog 2daagjes
Ben ik nou de enige (eeuwige) vrijgezel nog op Travel, of heb ik ergens overheen gelezen..quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:42 schreef Hik het volgende:
Kinders,![]()
Ik ben er vandoor! Heb alle losse eindjes hier afgerond en vlieg morgenmiddag eerst naar Heathrow en dan door naar Cape Town. Vriendje vliegt eerst naar Frankfurt (ja, ja, wereldreizigers zijn wij)en ziet mij donderdagochtend op het vliegveld...
![]()
Over drie weekjes laat ik wel weer van me horen, wie weet weer een verliefdheid op een ander continent rijker!
Je hebt er overheen gelezen...quote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ben ik nou de enige (eeuwige) vrijgezel nog op Travel, of heb ik ergens overheen gelezen..![]()
Ik ga morgen naar Blanesquote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:19 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
en waarheen gaat de trip?
Mail gestuurd!!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:49 schreef Liejannuh het volgende:
Hmmm... Lucille en ik hadden al wat anders voor BHFH in gedachte!
BHFH, als je mn mailtje niet hebt gekregen, mail je mij dan even??Volgens mij heb ik nl een oud adres van je!
Mail doorgestuurd!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Mail gestuurd!!![]()
Dat is serieus heel ergquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 08:31 schreef Liejannuh het volgende:
is het heel erg als je met je blind date gewoon een heel gesprek kunt hebben over tuinkabouters???
Mwaoh.... is het is pas heel erg als dat het enige is waar je het over kunt hebben. En als het over de zeven dwergen gaat, is het natuurlijk literatuurquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 08:31 schreef Liejannuh het volgende:
is het heel erg als je met je blind date gewoon een heel gesprek kunt hebben over tuinkabouters???
Je gaat stoppen met moddenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 00:29 schreef Liejannuh het volgende:
Ik vond een jaar na jou wel een goed tijdstip om te stoppen Yp!Zin om terug te komen??
O jeee......een vrouw met toekomstplannen. Dat wordt watquote:Op woensdag 11 augustus 2004 00:42 schreef Liejannuh het volgende:
Reizen doe ik al!
Maar ik wil ook Drs. Liejannuh worden binnen 2 jaar.Liefste binnen 1,5 jaar, maar dat zal wel niet lukken.
Tjee. Ze stopt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:51 schreef YPPY het volgende:
Jammer dat je stopt met modden Liejannuh, nu moeten we maar hopen op een goede opvolger. We mogen jouw stem toch wel beinvloeden he Lucille?
Als ik de crewfora over kan slaan, wil ik erover nadenken.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 00:29 schreef Liejannuh het volgende:
Ik vond een jaar na jou wel een goed tijdstip om te stoppen Yp!Zin om terug te komen??
Mijn stem beinvloeden? Kom jij terug dan als mod? Of wil Jarno TRV mod worden?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:51 schreef YPPY het volgende:
Jammer dat je stopt met modden Liejannuh, nu moeten we maar hopen op een goede opvolger. We mogen jouw stem toch wel beinvloeden he Lucille?
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:02 schreef Lucille het volgende:
[..]
Mijn stem beinvloeden? Kom jij terug dan als mod? Of wil Jarno TRV mod worden?
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:11 schreef YPPY het volgende:
[..]Hij is al maanden niet meer op fok! geweest. Maar stel het maar voor, kijken wie het eerste een hartstilstand krijgt.
![]()
Wat is het je waard?quote:Ik bedoelde dat jij wel op iemand moet stemmen (als er gestemd wordt dan) die wij leuk vinden. We willen wel een leuke nieuwe mod tenslotte.
Ach, je mag het natuurlijk altijd openen.quote:Twee jaar terug was een topic dat we hier konden posten wie we wel als mod wilden. Komt zoiets er nu ook?
tis vrij ruim, al lijkt het misschien groter dan het is, door het licht zo... het appartement is 170 M² in totaal (inclusief terras)quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:33 schreef Liejannuh het volgende:
Ziet er goed uit man!
Is het net zo groot als het lijkt???
Ga je stoppen met modden?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 00:29 schreef Liejannuh het volgende:
En oYo, ik ga (als het goed is) naar Mexico, Guatamala en Belize. En ik heb er erg veel zin in.Ook in mijn blind date trouwens!
Overigens ging het gesprek niet alleen over tuinkabouters!
BHFH, mooi appartement, waar is deze? Welke kerk zie je?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
hier een paar foto's van mn appartement alvast, net genomen, omdat de avondverlichting hier wel mooi is... (door de mozaiek effecten van de buitenverlichting en de mooi verlichte basisliek die vanaf mn terras leuk te zien is..
http://www.trabel.com/tongeren-history.htmquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:24 schreef oYo het volgende:
[..]
BHFH, mooi appartement, waar is deze? Welke kerk zie je?
Jaha, morgenochtend begeef ik mij Eindhovenswaards....quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:49 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga denk maar eens tipgeld vragen aan Perry Sport!
Heb ook allemaal collega's die gingen kijken.
deze -->quote:Overigens heb ik nu hele mooie nieuwe tanden
wil je dit nou nog eens toelichten? Mag ook per mailquote:en was mn blind date erg leuk!
uhh, blind date???? jij had toch al een vriend??? of heb ik weer wat gemist??quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:04 schreef Liejannuh het volgende:ja
en ik zal zo wel even wat meer typen over mn blind date
als ik nog niet naar bed ga.
succes met het boeket-vangen !quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 17:48 schreef Liejannuh het volgende:
Het vriendje is gedumpt.Want die had 632 andere prioriteiten voor mij.
En nu ga ik weer rennen naar die bruiloft, maar eerst nog even een topic openen.
Wauw, dat ziet er héél erg gaaf uit!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hier een paar foto's van mn appartement alvast, net genomen, omdat de avondverlichting hier wel mooi is... (door de mozaiek effecten van de buitenverlichting en de mooi verlichte basisliek die vanaf mn terras leuk te zien is..
Er is geen boeket gegooid, mn blind date is niet blijven hangen voor het feest en nu heb ik een zere rug en is mn stem kwijt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:17 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
succes met het boeket-vangen !
![]()
Op zich vind ik 3 uur overstap tijd niet erg, maar als er 1.10 uur is voor een overstap en je mist je vliegtuig, dan heb je wel een beetje een probleem zeg maar.quote:Op zondag 15 augustus 2004 19:30 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
gezellig
Met 1.10 uur is het inderdaad tricky. Zeker in de US. Maar drie uur is toch geen absolute ramp?
Trouwens, heb even gekeken, en bij de meeste aanbieders is de rechtstreekse vlucht van A'dam naar Mex. City door KLM nagenoeg het goedkoopst. Scheelt dat dan echt zo veel met overstap?
Evt. zou je ook eens kunnen kijken of je vanaf Zavetem een (rechtstreekse) vlucht kunt nemen.
En ik ben niet naar Perry Sport geweest. Dinsdag
"Houston , we have a problem and she's called Liejannuh" ...quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:25 schreef Liejannuh het volgende:
Ok!
Ik ga toch morgen het lokale reisbureau bellen. Want die helpen me altijd goed en kunnen veel beter zoeken naar beschikbare plaatsen dan ik.![]()
Ik vind het trouwens wel stom dat ze je spullen niet gewoon doorlabelen als je via de VS vliegt. Net alsof ik naar Houston wil ofzo!
quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:51 schreef Liejannuh het volgende:
Ok, dus mijn advies is:
ga niet boeken bij My Travel in Delft!
Want daar zit een sukkel.
Ga daarentegen boeken bij MyTravel op de Lineausstraat in Amsterdam, want die zijn weer welquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:51 schreef Liejannuh het volgende:
Ok, dus mijn advies is:
ga niet boeken bij My Travel in Delft!
Want daar zit een sukkel.
Wil je zn naam ook nog weten?quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:53 schreef Lucille het volgende:
[..]
Zo, die jongen kan nu gelijk een andere baan zoeken
zakelijke trips wil mijn baas zelf boeken , want die heeft vriendjes op Zaveltem die korting kunnen regelen, in ruil voor weer wat handel enzo.. Ik wilde laatst zelf mn ticket naar londen regelen (die trip is trouwens verschoven ga nu de week van 5-9), maar dat wou ie perse zelf doenquote:Op maandag 16 augustus 2004 09:32 schreef oYo het volgende:
Laat ik nu altijd alleen maar via internet boeken voor de eigen reisjes. Werkt perfect. Alles is te vinden en je kan zelf alles doen wat ook een travel agent kan. ook vaak nog veel goedkoper.
Daarentegen laten we onze zakelikse trips boeken door ATP.
Slechte ervaringen met boeken van vluchten bij D-Reizen.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:23 schreef Liejannuh het volgende:
Dat is toch vaag?? Bij D-reizen kun je dus wel zonder probleem een wat latere vlucht boeken vanaf Houston. Om stress te voorkomen.
Nergens problemen mee gehad met D-Reizen tot op heden. De tickets naar Marokko waren van D-Reizen en ook mijn tickets down under dit jaar zijn er van.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:47 schreef k_man het volgende:
[..]
Slechte ervaringen met boeken van vluchten bij D-Reizen.
Er wordt dan gezocht in de 'beschikbare' vluchten, maar het is me overkomen dat ik een dag later alsnog te horen kreeg dat de vlucht die ik geboekt had al vol was. Oftewel D-Reizen heeft een rare definitie van 'beschikbaar'.
afwachten of het goed gaat dus...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:06 schreef Lucille het volgende:
[..]
Nergens problemen mee gehad met D-Reizen tot op heden. De tickets naar Marokko waren van D-Reizen en ook mijn tickets down under dit jaar zijn er van.
officieel 13/9, tot eind januari mits ze het contract tekenen en terugsturen natuurlijk.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 08:48 schreef Liejannuh het volgende:
Wanneer begin jij nou weer met werken Dino?
Welk hostel en waar?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 09:49 schreef Kamigot het volgende:
JEuh Gratis pasta avond in de hostel !
Voedsel voor de uitgehongerde Kamigot![]()
![]()
![]()
Dan heb je zeker geen tijd om te moddenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:34 schreef k_man het volgende:
Vanochtend dus het andere gesprek gehad. Duidelijk een minder leuke baan en verder weg. Sluit ook minder aan op vorige werkervaring, dus misschien vinden ze mij ook een beetje een twijfelgeval.
Maar ja... het gesprek van gisteren was aan beide kanten goed bevallen, zo blijkt. Ze willen nu nog een referentie van me checken en als dat niks raars oplevert zou het in principe geregeld moeten zijn.
Veel plezier. En zolang je jezelf niet wurgt, zal het wel goed zijnquote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:17 schreef Pietjuh het volgende:
Woehoe! Morgen ga ik lekker naar zweden toe
Ben nu de 1001 mogelijkheden van je rugtas afstellen aan het ontdekken
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:09 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Dan heb je zeker geen tijd om te modden
Hey (k_)man!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:34 schreef k_man het volgende:
Vanochtend dus het andere gesprek gehad. Duidelijk een minder leuke baan en verder weg. Sluit ook minder aan op vorige werkervaring, dus misschien vinden ze mij ook een beetje een twijfelgeval.
Maar ja... het gesprek van gisteren was aan beide kanten goed bevallen, zo blijkt. Ze willen nu nog een referentie van me checken en als dat niks raars oplevert zou het in principe geregeld moeten zijn.
if they ask youquote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:12 schreef k_man het volgende:
[..]
As if...
Ik heb blijkbaar iets gemist YPPY. Je kleurtje is grijs ipv zwart en er staat Administrator achter je naam.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 09:16 schreef YPPY het volgende:
Wat fijn dat het zo goed ging k_man, het gaat nu vast helemaal goedkomen.
Appeltaart.Natuurlijk wil ik mee, maar ik krijg vrienden op bezoek en voor een uurtje naar de meet komen vind ik iets te veel van het goede en dan mis ik ook nog eens de appeltaart. Veel plezier jullie.
Is die datum zo even directief bepaald?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:41 schreef Liejannuh het volgende:
Ik doe het hier nog maar even en niet in een nieuw topic.
dingdong, dienstmededeling
Zondag 29 augustus is het tijd voor de 4e (geloof ik) culturele appeltaatmeeting.
Ik stel voor dat we om 11 uur verzamelen bij het Kurhaus (alleen nog ff verzinnen waar bij het Kurhaus), een museumpje pakken en daarna Dudok appeltaart eten aan de boulevard.
Wie komt er eigenlijk allemaal??
dingdong, einde dienstmededeling
Waarschijnlijk kan ik per 1 september aan de slag. Nu nog even wat formaliteiten.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:56 schreef oYo het volgende:
Hey (k_)man!
Ziet er goed uit!
Beetje aantrekkelijk salaris ook?
Hay wat goed man!quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:38 schreef k_man het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kan ik per 1 september aan de slag. Nu nog even wat formaliteiten.
Salaris is wel redelijk, maar er had meer ingezeten. Ik krijg waarschijnlijk precies wat ik gevraagd heb, dus nu vraag ik me af of ik niet meer had moeten vragen. Maar op zich is er best van te levenen salaris is ook niet zaligmakend. Ik was al anderhalf jaar werkloos dus ik durfde niet een heel hoog bedrag te noemen. Belangrijkste is dat ik weer werk heb (althans 95% zeker).
quote:Op zondag 22 augustus 2004 01:00 schreef k_man het volgende:
Dat is nou niet een zender die hier heel regelmatig opstaat...
Laat eens weten wanneer we je mogen aanschouwen.quote:Op zondag 22 augustus 2004 00:07 schreef qwerty_x het volgende:
Heb net een complete Italiaanse cameraploeg op bezoek gehad, die een documentaire aan het maken is over het leven van expats.
Ze kregen geen genoeg van ons uitzicht over het strand, dus dat werd vrij uitvoerig gefilmd.
Ik wist trouwens niet dat tv-interviews zo'n lange voorbereiding vergen: licht, geluid, achtergrond, ze bleven maar bijstellen.
Hoe dan ook, de fervente RAI-kijkers kunnen me binnenkort bewonderen ....
gefeliciteerd man!! eindelijk, das pas goed nieuws!quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:38 schreef k_man het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kan ik per 1 september aan de slag. Nu nog even wat formaliteiten.
Salaris is wel redelijk, maar er had meer ingezeten. Ik krijg waarschijnlijk precies wat ik gevraagd heb, dus nu vraag ik me af of ik niet meer had moeten vragen. Maar op zich is er best van te levenen salaris is ook niet zaligmakend. Ik was al anderhalf jaar werkloos dus ik durfde niet een heel hoog bedrag te noemen. Belangrijkste is dat ik weer werk heb (althans 95% zeker).
ja check!, ik ga me enige vrije weekend in September niet opofferen ( er is ook een appeltaartmeettopic SCarbblewoord! in de crewforaquote:Op maandag 23 augustus 2004 16:44 schreef k_man het volgende:
Nou goed, nieuw voorstel is dus 12 september.
Stuit dat op problemen bij iemand?
Heb heel de reeks hier wel eens actiever gezien...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 08:32 schreef YPPY het volgende:
Valt het jullie al op dat ik behoorlijk afgekickt ben hier?
Jaquote:Op woensdag 25 augustus 2004 08:32 schreef YPPY het volgende:
Valt het jullie al op dat ik behoorlijk afgekickt ben hier?
En is nog geen TRV mod opvolger aangewezen, vandaar het grapje.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:11 schreef Hik het volgende:
Pardon?![]()
grapje ???quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:07 schreef Lucille het volgende:
[..]
En is nog geen TRV mod opvolger aangewezen, vandaar het grapje.
ja, dit vind ik dus ookquote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:20 schreef oYo het volgende:
HIK zou wel de goede keuze geweest zijn.
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:41 schreef qwerty_x het volgende:
benoem gewoon iemand zonder te vragen en als ze niet reageert binnen 2 dagen is het een voldongen feit, onomkeerbaar !
iemand in Zuid Afrika bijvoorbeeld![]()
Ik denk niet dat ze zit te wachten op een 486 - 33 MHz met 16 MB geheugen, want dat is de enige machine die ik 'over' heb.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:11 schreef oYo het volgende:
En jij had er geen meer over?
ik moet wachten tot ik een andere auto heb, met ov is niet echt handig va hier en met mn oude auto kan ik niet meer in NL rijden, omdat ik ten eerste het misschien niet redt en ten tweede de kans heb aangehouden te worden.. (lichten werken niet, apk verlopen etc..)quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 09:41 schreef Magneet het volgende:
gaan er van hier zondag nog mensen mee? graag even melden zodat we weten of iedereen er is
OV valt best wel mee. Bus van Tongeren naar Maastricht, dan veel verbindingen naar het noorden van het land.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:56 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ik moet wachten tot ik een andere auto heb, met ov is niet echt handig va hier en met mn oude auto kan ik niet meer in NL rijden, omdat ik ten eerste het misschien niet redt en ten tweede de kans heb aangehouden te worden.. (lichten werken niet, apk verlopen etc..)
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:49 schreef Liejannuh het volgende:
Oh... ik verlang zo naar een warm klimaat!!! Ongekend!!!
Beelden aan Zee & Appeltaart.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:34 schreef Liejannuh het volgende:
De vervangende meet is op 12 september Vogue!
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:23 schreef Liejannuh het volgende:
Owja, dan gaan we voor dit weekend maar wat anders verzinnnen.
Mauritshuis ofzo? Ben ik nog nooit geweest.
ik bewonder je enorme praktische inzicht altijd!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:05 schreef Liejannuh het volgende:
Tuurlijk!
Als het een beetje weer is wel!
En nu zie ik wazig. Ik heb even wat daglenzen gehaald bij mn opticien, want ik zat me te bedenken dat het misschien wel handig was om lenzen in te doen als ik ga snorkelen in Belize. Alleen hebben mn ogen een verschillende afwijking en heb ik nu 2 dezelfde lenzen in.
Niet echt handig eigenlijk, dus ik ga maar gewoon braaf 2 doosjes kopen.
Dan kan ik die lenzen nog wat langer inhouden dan alleen tijdens het snorkelen.
Liejannuh, je kan tegenwoordig ook duikbrillen op sterkte kopen, altijd handig. Volgens mij kun je ze bestellen of zelfs kopen bij een sportwinkel.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:05 schreef Liejannuh het volgende:
Tuurlijk!
Als het een beetje weer is wel!
En nu zie ik wazig. Ik heb even wat daglenzen gehaald bij mn opticien, want ik zat me te bedenken dat het misschien wel handig was om lenzen in te doen als ik ga snorkelen in Belize. Alleen hebben mn ogen een verschillende afwijking en heb ik nu 2 dezelfde lenzen in.
Niet echt handig eigenlijk, dus ik ga maar gewoon braaf 2 doosjes kopen.
Dan kan ik die lenzen nog wat langer inhouden dan alleen tijdens het snorkelen.
Weet ik! Alleen ik zwem echt heel weinig, dus dan heeft het eigenlijk geen nut. En die ene keer dat ik wel ga zwemmen, dan kan ik wel daglenzen in of hou ik mn bril op en help ik iedereen om zeep die me onder water duwt. Heb dus eigenlijk alleen wat nodig voor snorkelen en dat is nou ook niet echt een dagelijkse bezigheid ofzo!quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:35 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Liejannuh, je kan tegenwoordig ook duikbrillen op sterkte kopen, altijd handig. Volgens mij kun je ze bestellen of zelfs kopen bij een sportwinkel.Mijn tante zwemt veel en verdraagt geen lenzen, zij heeft er heel veel aan
Succes ermee.quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:44 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Weet ik! Alleen ik zwem echt heel weinig, dus dan heeft het eigenlijk geen nut. En die ene keer dat ik wel ga zwemmen, dan kan ik wel daglenzen in of hou ik mn bril op en help ik iedereen om zeep die me onder water duwt. Heb dus eigenlijk alleen wat nodig voor snorkelen en dat is nou ook niet echt een dagelijkse bezigheid ofzo!
Maar volgens mijn moeder lagen er nog ergens maandlenzen van me, dus dan hoef ik geen daglenzen te halen!
tis natuurlijk geen pandaquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:00 schreef Joene het volgende:
Gister Mn nieuwe auto opgehaald : Renault Megane 2 expression Luxe, ben er tot nu toe erg content mee ,rijd superfijn , plaatjes volgen nog wel
Oja had ik al verteld dat ik zin had om naar florida te gaan.
volgens mij heeft 'ie een lieve baas die voor al dat metaal en chroom op vier wielen zorgtquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
tis natuurlijk geen pandamaargoed even goed veel plezier ermee.. florida is wel lekker warm ook..
heb je behalve zin ook tijd en geld nog dan na de aanchaf van dat dure blik ??
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:32 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Ik wil ook weg (Hik ga je mee naar zonniger oorden)?
Ik zou zelf indonesie doen , overigens geen motivatie waarom maar lijkt me leuker dan brazilie.quote:Op woensdag 1 september 2004 17:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik heb eind november alvast maar 3 weken vrij genomen.. nu nog even een bestemming uitkiezen... Brazilië, of Indonesië , wat zal ik doen.. hmmm
als je je verveelt mag je wel mee, Hik, je moet wel je eigen tickets betalen, want ik heb nogal een karig loontje..![]()
Brazilië ken ik een leuk meisje die ik op kan zoeken en me rond kan leiden, dat is wel weer een argument voor Brazilië.. maar ik wil heel graag een keer naar Indonesië, daar heb ik me ook al flink over ingelezen...quote:Op woensdag 1 september 2004 17:59 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik zou zelf indonesie doen , overigens geen motivatie waarom maar lijkt me leuker dan brazilie.
Dank je Liejannuh. Daar doe ik het ook bijna voor.quote:Op woensdag 1 september 2004 20:44 schreef Liejannuh het volgende:
en UIO_AMS ik heb bijna medelijden met je!
Ik voel met je mee! Nog handige adressen om te stappen in Rome voor me? In het Rome-topic krijg ik maar weinig respons.quote:Op woensdag 1 september 2004 20:57 schreef Liejannuh het volgende:
hahahahaha, dat dacht ik al!
Ik ben ook zielig. Ben dit jaar alleen nog maar weekendjes weg geweest.
Weekendje Drenthe, weekendje Rome, weekendje Istanbul, weekendje Veluwe, volgende week paar dagen Wenen en dan over 6 weken heb ik pas vakantie!
Owja, ik hoorde dat mijn vergadering in Wenen ongeveer tot de lunch duurt op vrijdag!Heel vervelend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |