HI!
Ben weer terug uit Istanbul!
![]()
Istanbul is leuk en mooi. We hebben eigenlijk alle leuke en mooie dingen wel gezien. Topkaki paleis vond ik tegen vallen, maar dat had misschien te maken met de 3000 gillende scholieren die er rondliepen, de bizarre drukte bij de treasury (die we dus maar niet hebben gedaan) en het feit dat de Harem gesloten was wegens restauratie ofzo.
Gelukkig was de Aya Sofia wel helemaal geweldig, kon je de moskees niet vergelijken met die in Cassablanca en hebben we lekker rustig aan gedaan.
![]()
Hotel was uitstekend (www.hotelside.com) en zeer goed te betalen ($ 35 per nacht en een hele mooie schone badkamer!
![]()
), eten was goed te doen (we hebben vooral erg gelachen om het eten gister toen mijn vriendje dus jarig was en we als verrassing een enorme berg fruit kregen van de kok die net de cursus "creatief met fruit" had afgerond!
![]()
Corendon is ook best te doen, je moet er niet op letten dat de zwemvesten van Air Jamaica waren, maar het was goedkoop en daar ging het om.
![]()
Nu ben ik weer even een paar weken thuis gelukkig.
![]()
Eindelijk.
![]()
Kan ik weer een beetje thuis koken in plaats van steeds in een hotel rondhangen enzo!
![]()
Hoest hier, nog rellen gemist ofzo??