Ze beginnen al een beetje rood te kleuren, dus ik denk dat dat wel gaat lukkenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:00 schreef Liejannuh het volgende:
Owja, Dino, hoe zit het met jouw aardbeien op 8 juni?? Zijn ze dan al rijp voor een ritje richting westen?
Mag op 7 en 8 juni weer eens richting het zuiden.
Hoe bedoel je, je ziet niks? Je ziet niet dat er iets aan gedaan is of zit al je haar voor je ogen zodat je niks ziet?quote:Op maandag 24 mei 2004 15:54 schreef Hik het volgende:
Ik heb ook belachelijk veel geld uitgegeven aan de kapper, maar ik ga terug, want je ziet niets...
Rest van de vakantie is zeker niet verpest. Het concert van Paco de Lucia was echt mooi om te horen.quote:Op maandag 24 mei 2004 15:51 schreef Hik het volgende:
Anyway: Case... que pena, probrecito!
Hopelijk laat je er de rest van je vakantie niet door verpesten. Leuk dat je naar Paco de Lucia gaat, ik heb laatst in Spanje zo'n illegale cd gekocht van hem. Kende het daarvoor niet, maar vond het erg cool!
Jamaar.... het kwam gewoon door die 3000 gillende en duwende scholieren!! En het was echt veeeeel te druk bij de treasury en de Harem was gewoon dicht. Terwijl ik me nou net zo had vereugd op de harem!quote:Op maandag 24 mei 2004 15:51 schreef Hik het volgende:
Liejannuh... Topkapi viel tegen![]()
Ga je schamen, jij blasé reizigerstertje!
Wordt ook tijd voor zo'n systeem als bij het Alhambra dus (vooraf reserveren)... Is wel een beetje gedoe, maar ik vond het zó heerlijk om daar relatief rustig rond te kunnen lopen!quote:Op maandag 24 mei 2004 19:55 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Jamaar.... het kwam gewoon door die 3000 gillende en duwende scholieren!! En het was echt veeeeel te druk bij de treasury en de Harem was gewoon dicht. Terwijl ik me nou net zo had vereugd op de harem!
Parijs is altijd leuk.quote:Op maandag 24 mei 2004 19:57 schreef Liejannuh het volgende:
Welkom terug K_man, was het leuk in Parijs? Hoe was je bezichtiging van dat huis waar je het over had??
Volgens mij heeft Hik wel zin om mee te gaan.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:18 schreef Liejannuh het volgende:
Owja, andere optie was opgeven voor de nieuwe variant van Peking Express. Wie gaat er mee??
* k_man ook.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:39 schreef Lucille het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Hik wel zin om mee te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |