abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19324302
HI!
Ben weer terug uit Istanbul!
Istanbul is leuk en mooi. We hebben eigenlijk alle leuke en mooie dingen wel gezien. Topkaki paleis vond ik tegen vallen, maar dat had misschien te maken met de 3000 gillende scholieren die er rondliepen, de bizarre drukte bij de treasury (die we dus maar niet hebben gedaan) en het feit dat de Harem gesloten was wegens restauratie ofzo.
Gelukkig was de Aya Sofia wel helemaal geweldig, kon je de moskees niet vergelijken met die in Cassablanca en hebben we lekker rustig aan gedaan.
Hotel was uitstekend (www.hotelside.com) en zeer goed te betalen ($ 35 per nacht en een hele mooie schone badkamer! ), eten was goed te doen (we hebben vooral erg gelachen om het eten gister toen mijn vriendje dus jarig was en we als verrassing een enorme berg fruit kregen van de kok die net de cursus "creatief met fruit" had afgerond!
Corendon is ook best te doen, je moet er niet op letten dat de zwemvesten van Air Jamaica waren, maar het was goedkoop en daar ging het om.

Nu ben ik weer even een paar weken thuis gelukkig. Eindelijk. Kan ik weer een beetje thuis koken in plaats van steeds in een hotel rondhangen enzo!

Hoest hier, nog rellen gemist ofzo??
pi_19324864
Owja, Dino, hoe zit het met jouw aardbeien op 8 juni?? Zijn ze dan al rijp voor een ritje richting westen?
Mag op 7 en 8 juni weer eens richting het zuiden.
pi_19331265
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 22:00 schreef Liejannuh het volgende:
Owja, Dino, hoe zit het met jouw aardbeien op 8 juni?? Zijn ze dan al rijp voor een ritje richting westen?
Mag op 7 en 8 juni weer eens richting het zuiden.
Ze beginnen al een beetje rood te kleuren, dus ik denk dat dat wel gaat lukken

Verder baal ik als een stekker. Bij de installatie van een nieuwe harddisk zijn wat dingen fout gegaan, als gevolg waarvan de oude harddisk (kennelijk) ook gewist is. Ik heb dus de oude pentium 1 maar uit de kast getrokken, en daar schrijf ik dit op. En om het nog beter te maken: mijn besturingssysteem stond op de harde schijf, ik heb geen disk, dus als ik opnieuw zou willen installeren moet ik volgens mij naar de leverancier. En ik wil de harde schijf nog niet overschrijven, want er staat nog ergens data op, hoop ik.
Dus het is officieel: je bent een rund als je met pc's stunt! Ik wel tenminste
pi_19331306
Kijk, dat komt dan mooi uit. Dat van die aarbeien dan, niet die PC, dat klinkt namelijk niet zo goed. MIjn truc om een pc draaiende te houden: niet te veel installeren en niet klooien aan de instellingen!

Heeft je provider al geklaagd over je dataverkeer dino??
pi_19333737
Inmiddels ben ik alweer helemaal opgeknapt. Wond(je) geneest goed. Alles prima hier. Ik ben nu in Santiago de Compostela. Ik vind het er wel erg druk. Bovendien is het dit jaar het heilige jaar, dus zijn er extra veel pelgrims op weg.
Een van de redenen dat ik hier helemaal naartoe ben gereisd is dat ik er zelf wel eens over gedacht heb om in een maand de ´Camino´ vanaf de Franse grens te gaan lopen. Een paar nadelen zie ik al: het is op weg heel druk. Mensen schijnen om vier uur ´s-ochtends op te staan om nog een overnachtingsplek te vinden rond het middaguur. Dus als ik ga zou ik dan weer een tent mee willen nemen. Dus: of het wandelen van die route nou echt leuk is, ik weet het niet.
Na wat onweer gisteren is het weer hier overigens weer prima vandaag.
  maandag 24 mei 2004 @ 15:51:39 #6
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_19365109
Owwww.... dáár wassie!
Hominess Travel lounge 28

Uit dat topic dus:

Anyway: Case... que pena, probrecito!
Hopelijk laat je er de rest van je vakantie niet door verpesten. Leuk dat je naar Paco de Lucia gaat, ik heb laatst in Spanje zo'n illegale cd gekocht van hem. Kende het daarvoor niet, maar vond het erg cool!

Liejannuh... Topkapi viel tegen
Ga je schamen, jij blasé reizigerstertje!

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  maandag 24 mei 2004 @ 15:54:49 #7
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_19365180
By the way Liejannuh... Ik heb eindelijk mijn nieuwe fiets gekocht!
Nou ja, wel tweedehands dus, maar hij is heel mooi vergeleken met mijn oorverdovende studentenbrikkie van eerst. Ik ben nu echt een burger, heb zelfs al naar fietstassen staan kijken!
En ben gisteren heel sportief helemaal naar Den Haag gefietst

Ik heb ook belachelijk veel geld uitgegeven aan de kapper, maar ik ga terug, want je ziet niets...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_19365599
quote:
Op maandag 24 mei 2004 15:54 schreef Hik het volgende:

Ik heb ook belachelijk veel geld uitgegeven aan de kapper, maar ik ga terug, want je ziet niets...
Hoe bedoel je, je ziet niks? Je ziet niet dat er iets aan gedaan is of zit al je haar voor je ogen zodat je niks ziet?
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_19367746
Ik ben er weer!
pi_19368268
quote:
Op maandag 24 mei 2004 15:51 schreef Hik het volgende:
Anyway: Case... que pena, probrecito!
Hopelijk laat je er de rest van je vakantie niet door verpesten. Leuk dat je naar Paco de Lucia gaat, ik heb laatst in Spanje zo'n illegale cd gekocht van hem. Kende het daarvoor niet, maar vond het erg cool!
Rest van de vakantie is zeker niet verpest. Het concert van Paco de Lucia was echt mooi om te horen. Veel Spanjaarden in de zaal die alleen maar olé olé zaten te roepen, zodat je eigenlijk de mooiste momenten niet kon horen.
Nu ben ik weer in Valladolid. Morgen en overmorgen wil ik richting de Sierra de Gredos, teneinde op de laatste dagen van mijn vakantie nog even van de spaanse ¨naturaleza¨ te genieten.
En dan is het alweer snel donderdag... wat is twee weken vakantie toch kort. Volgende keer toch weer beter aanpakken.
Momenteel rotweer in Valladolid overigens: moest net al 2x schuilen voor een behoorlijke stortbui.
  maandag 24 mei 2004 @ 19:55:11 #11
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_19371797
quote:
Op maandag 24 mei 2004 15:51 schreef Hik het volgende:
Liejannuh... Topkapi viel tegen
Ga je schamen, jij blasé reizigerstertje!

Jamaar.... het kwam gewoon door die 3000 gillende en duwende scholieren!! En het was echt veeeeel te druk bij de treasury en de Harem was gewoon dicht. Terwijl ik me nou net zo had vereugd op de harem!
Als ik niet eens meer normaal kan lopen en alleen maar geschreeuw om me heen hoor, dan vind ik eigenlijk niets meer leuk. Dan is zelfs appeltaart bij Dudok niet boeiend meer en dat wil wel wat zeggen!
  maandag 24 mei 2004 @ 19:57:13 #12
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_19371864
Owja, Hik, goed dat je een fatsoenlijke fiets hebt gekocht!
Ik heb een tijdje terug een topic geopend over fietstassen in Lifestyle, moet je maar ff op zoeken. Heb zelf een tas van Cordo gekocht, beetje sportief modelletje en makkelijk mee te nemen.

Welkom terug K_man, was het leuk in Parijs? Hoe was je bezichtiging van dat huis waar je het over had??

Veel plezier nog de laatse dagen Case!
  dinsdag 25 mei 2004 @ 09:55:31 #13
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_19384695
quote:
Op maandag 24 mei 2004 19:55 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Jamaar.... het kwam gewoon door die 3000 gillende en duwende scholieren!! En het was echt veeeeel te druk bij de treasury en de Harem was gewoon dicht. Terwijl ik me nou net zo had vereugd op de harem!
Wordt ook tijd voor zo'n systeem als bij het Alhambra dus (vooraf reserveren)... Is wel een beetje gedoe, maar ik vond het zó heerlijk om daar relatief rustig rond te kunnen lopen!

Goede fietstastip.... tnx!
  dinsdag 25 mei 2004 @ 21:48:43 #14
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_19405153
Beter reserveren dan die immense drukte!
En die fietstas die ik dus heb, die is niet eens lomp!

Vandaag ben ik 2 keer uit eten geweest, is dat heel erg?? Vanmiddag lunch met de collega's van de afdeling, we waren om kwart over 2 terug, en vanavond hapje eten met wat andere collega's die gingen bowlen. Maar dankzij dat fietsongeluk van 4,5 maanden geleden, vind ik dat ik nog niet kan bowlen omdat dat pijn doet en ben ik voor het bowlen lekker nog inhet zonnetje naar huis gefietst!
  woensdag 26 mei 2004 @ 15:40:58 #15
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_19422113
Zo... net even een groep Oekraïners rondgeleidt hier. Vorige week zuid-koreanen en twee weken daarvoor Arubanen... En we worden overal uitgenodigd!
Jammer alleen dat je iets meer dan dat nodig hebt om daadwerkelijk te mogen van de baas...

Ik ga nog even wat afronden en dan ga ik op huis aan... Mijn weekend begint alweer, want morgen ga ik iemand van het vliegtuig halen...
Brrrr....
*Zenuwen*
maar ook leuk

wah!
pi_19423636
quote:
Op maandag 24 mei 2004 19:57 schreef Liejannuh het volgende:
Welkom terug K_man, was het leuk in Parijs? Hoe was je bezichtiging van dat huis waar je het over had??
Parijs is altijd leuk.

Ik heb hier iets gepost wat je als verslagje op zou kunnen vatten: Parijs 2003/2004...hoe duur/tips etc?

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2004 16:27:48 ]
pi_19446114
Goh, zat ik gisteravond te dineren aan het tafeltje naast dat van Paul Witteman.
pi_19454446
Oew! Dat is wel leuk!
Ik moet volgende week vrijdag ineens naar Maastricht, ipv de week erop op dinsdag. Soms word ik een beetje simpel hoor!
Gelukkig zijn de aardbeien van Dino dan ook wel eetbaar, dus dat scheelt al!
  vrijdag 28 mei 2004 @ 18:18:12 #19
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_19478052
HI!
Was ze weer!
Ik heb een dilemma. Heb een enorme berg met vakantiedagen, maar weet niet waar ik heen wil! Moet ik naar Peru en Boliva? Of moet ik naar Mexico en Guatamala?? Of is het tijd voor India, of voor Zuidelijk Afrika?? Ik moet wel echt op vakantie, want ik heb nog meer dan 40 dagen staan op dit moment en die moeten natuurlijk wel op!
Soms is het allemaal best ingewikkeld!

Owja, andere optie was opgeven voor de nieuwe variant van Peking Express. Wie gaat er mee??
pi_19478277
Tsjeee, wat een dilemma's allemaal......
pi_19482899
Zo, weer thuis, vanochtend hechtingen verwijderd.
Er staan wat fotos op: http://www.home.zonnet.nl/chnieuwstad/Spanje/Thumbnails.html
pi_19489063
Heb je het naar je zin gehad Case_??
En heb je de astronaut nog gevonden op de kerk in Salamanca??
pi_19492504
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 18:18 schreef Liejannuh het volgende:
Owja, andere optie was opgeven voor de nieuwe variant van Peking Express. Wie gaat er mee??
Volgens mij heeft Hik wel zin om mee te gaan.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_19499677
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 13:39 schreef Lucille het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Hik wel zin om mee te gaan.
* k_man ook.
  zondag 30 mei 2004 @ 10:46:50 #25
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')