quote:Op woensdag 14 juli 2004 10:12 schreef Luchtbel het volgende:
Nee hoor, tis alleen zo dat je eerst alle meel over jezelf heen kan gooien en dat kriebelt zo, dus dan moet je andere kleding. Dan mixeren, do I need to say more? Het liefst zo hard dat er niks meer van overblijft dus dan weer nieuw meel pakken, da's al 3 keer nieuwe kleding. Nou dan heb je die dingen in de oven, ga je ff afwassen, dat uitmond in watergevecht, dat is 4. Dan cakejes uit de oven halen en glazuur erover.....weer water en plakkerigheid, maakt 5......
Gewoon aan dr enkels pakken en rammelenquote:Op woensdag 14 juli 2004 10:14 schreef Spindizzy het volgende:
[..]![]()
Als ze zo vies en plakkerig wordt dat ze op een vliegenstrip begint te lijken kiep ik haar wel ff in bad. In alle andere gevallen is ff afkloppen en uitschudden wel genoeg denk ik
Kom maar, ik heb er 2 voor je en René is een échte knufelkont, als je hoofd haar aanstaat, anders zit ze bovenquote:Op woensdag 14 juli 2004 10:15 schreef Luchtbel het volgende:
Mag ik iemands kind lenen vandaag? Zelfs met diarree wil ik ze wel.
Ik zoek iets om te knuffelen
Tis niet mjn kind maar Brechtknuffels zijn er voor iedereenquote:Op woensdag 14 juli 2004 10:15 schreef Luchtbel het volgende:
alicia heb ik ook nog wel in de aanbieding (als ze van plan is nog wakkker te worden vandaag)quote:Op woensdag 14 juli 2004 10:15 schreef Luchtbel het volgende:
Mag ik iemands kind lenen vandaag? Zelfs met diarree wil ik ze wel.
ik weet het nietquote:Op woensdag 14 juli 2004 10:25 schreef Luchtbel het volgende:
Mogguh![]()
En? En? En?
Had al gezienquote:Op woensdag 14 juli 2004 10:29 schreef LadyS het volgende:
[..]
ik weet het nietHet zal wel niks zijn
![]()
zie Z&G
ja, dat had ik ook gelezen.. nou ik hoop dat het igg goed gaat met die van marktplaats, want ik weet nu dus écht niet meer hoe ik hem een schop onder zijn hol moet gevenquote:Op woensdag 14 juli 2004 10:28 schreef Jessicaa het volgende:
Ja had het gelezen ladyS, had je ook gelezen dat er iemand via marktplaats gereageerd had? Jij weer bedankt voor je moeite he
ja, laten we daar maar voor gaanquote:Op woensdag 14 juli 2004 10:30 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Had al gezien
Morgenmiddag?
Nou, ik ben 27, mijn zus 24, en mijn moeder duikt al sinds onze geboorte op alle babies af.quote:Op woensdag 14 juli 2004 10:24 schreef Luchtbel het volgende:
Ja maar tot die tijd Bixister
Ben ik de enige psycho die dat heeft of hadden jullie dat ook. Ik wil echt zo graag m'n kindje knuffelen, dat ik iedere kans aan pak om ander mans kind te knuffelen. Nu was het een beetje opgevuld met Dylan vorige week, maar da's nu wel weer over
jaquote:Op woensdag 14 juli 2004 10:32 schreef Luchtbel het volgende:
Een week na de MacMinimeet, moet lukken....
ikke ooooooooooooookquote:Op woensdag 14 juli 2004 10:35 schreef Luchtbel het volgende:
Ik ben helemaal nooit echt knuffelig. Maar nu wel............
IK WIL BEVALLEN!
quote:Op woensdag 14 juli 2004 10:34 schreef LadyS het volgende:
[..]
ja
en mijn nichtje heeft gedroomd dat ik op de 15e zou bevallen
Syrena... mijn moeder weet dat ze niet zo tegen me moet doen... whahahahaha maar wij zijn dan sowieso niet zo knuffelig thuis hoor
quote:Op woensdag 14 juli 2004 10:39 schreef LadyS het volgende:
[..]
ikke ooooooooooooook
Peter is het ook zat
Ik vroeg gisteren of hij de navelstreng wilde doorknippen.
Zegt ie: "als ik niet flauw lig wel"![]()
en ondertussen heel droog verder typend op de computer
Oké!!quote:Op woensdag 14 juli 2004 10:48 schreef Luchtbel het volgende:
Ga jij dan es bevallen man, dan kom ik eerst nog ff bij jou knuffelen
Daar heb ik dan weer zo'n hekel aanquote:Op woensdag 14 juli 2004 10:40 schreef Syrena het volgende:
Maar ze aait gewoon wel alle kindjes die op haar pad komen.
ik moet me ook nog douchen en aankleden, maar daar heb ik helemaal geen zin inquote:Op woensdag 14 juli 2004 11:01 schreef Luchtbel het volgende:
Ik ga ff aankledenhuhuhm
quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:15 schreef beefcake het volgende:
Ik wil niet werken, ik ben moe. Ik heb nu drie dagen achter elkaar gewerkt, maar morgen ben ik vrij
ik heb ook ergens trek in, maar ik weet niet watquote:Op woensdag 14 juli 2004 12:37 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb zin in iets lekkerslekker boeiend he
Doorwerken Beef![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:39 schreef LadyS het volgende:
[..]
ik heb ook ergens trek in, maar ik weet niet watken je dat
Dit is de url:quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:38 schreef LadyS het volgende:
kan iemand anders wel op de groep van wilyan komen? dan weet je iig of het aan de groep ligt of aan "jou" zeg maar
met spekkies a la Jannekequote:Op woensdag 14 juli 2004 12:41 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Of gewoon een lekker babietje![]()
knabbelspekquote:Op woensdag 14 juli 2004 12:49 schreef LadyS het volgende:
[..]
met spekkies a la Janneke
quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:53 schreef LadyS het volgende:
of gewoon maar een McChicken
Haai Rewimo![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:55 schreef Luchtbel het volgende:
Ik wil naar de Mac
peter en ik balen ook al van zo een eigenwijs kindquote:Op woensdag 14 juli 2004 12:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]Waar blijft BabyS nou? Vandaag had ik gezegd!
LadyS, dat wordt nog wat... BabyS luistert nu al niet
quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:59 schreef Luchtbel het volgende:
Zullen we rollend door de MacDrive?
whahahaquote:Op woensdag 14 juli 2004 13:07 schreef Rewimo het volgende:
Dan jij en Luchtbel in de bakfiets. En Peter trappen natuurlijk
quote:Op woensdag 14 juli 2004 13:07 schreef Luchtbel het volgende:
jawel joh anders til ik je een stukje op
Joh ik ben in de meest energieke periode van mun levenquote:Op woensdag 14 juli 2004 13:10 schreef LadyS het volgende:
[..]besef je wel wat ik momenteel weg
ow ja.. hoe kon ik dat nou vergeten?quote:Op woensdag 14 juli 2004 13:10 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Joh ik ben in de meest energieke periode van mun leven![]()
Sorry hoorquote:Op woensdag 14 juli 2004 13:13 schreef LadyS het volgende:
[..]
ow ja.. hoe kon ik dat nou vergeten?
en je moet niet quoten als ik mijn post aan het editten ben![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2004 13:15 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Sorry hoor![]()
Mag ik daar even op inhaken, op dat 'echte kinderen' bedoel ik dan? Ik kreeg vorige week de nieuwe wehkamp-catalogus en ik was me toch een partij verbaasd over sommige kinderkledingquote:Op woensdag 14 juli 2004 13:34 schreef Luchtbel het volgende:
Ik zei laatst tegen ladys dat je kinderen er ook zo leuk uitzagen altijd, als echte kinderen, vind ik leuk
Tja, een meisje van vijftien/ zestien hou je niet meer tegenquote:Op woensdag 14 juli 2004 13:41 schreef Troel het volgende:
Moet je nagaan, veel van die dingen vind ik ook al hoerig voor tieners!
Wowquote:Op woensdag 14 juli 2004 13:42 schreef Troel het volgende:
Woei!!! Ik heb het studieadvies binnen!!!!
Advies: A studie voortzetten.
FEEST!!!
dat kan je wel zeggen ja. ik verbaasde me voor de schoolvakantie al over een meisje bij luca in groep 1. uitgedost met zo'n speciale pet, naveltruitje en minirokje..... kon zo de keileweg op.quote:Op woensdag 14 juli 2004 13:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mag ik daar even op inhaken, op dat 'echte kinderen' bedoel ik dan? Ik kreeg vorige week de nieuwe wehkamp-catalogus en ik was me toch een partij verbaasd over sommige kinderkledingEcht gewoon tienermode, maar dan in het klein
![]()
![]()
![]()
Ik denk niet dat ik dat mijn kinderen aan zou doen, sommige dingen staan zo hoerig bij een meisje van vijf/zes... moeten kinderen dan echt mini-volwassenen zijn
Dit is alleen na het eerste jaar geloof ik.quote:Op woensdag 14 juli 2004 13:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wow![]()
![]()
ik hoop niet dat ik een advies krijg, belooft voor dit jaar niet veel goeds
Dan nog krijgt ze geen naveltruitje en rokjes die behoorlijk 'Christina Aguilera' zijn... als het kind alcohol aanwijst in de winkel, neem je dat toch ook niet voor haar meequote:Op woensdag 14 juli 2004 13:43 schreef Troel het volgende:
En wat als het kind het aanwijst in de winkel omdat het het zelf zo leuk vindt?
Over die piercing mag ik niets zeggen, want die wil ik zelf ook, dussehquote:Op woensdag 14 juli 2004 13:47 schreef lady-wrb het volgende:
weet je wat me nou het meest verbaasd heeft van de tienerkleding? dat ze er in de winter net zo bloot bij lopen. de broekband steeds lager en de zoom van het truitje steeds hoger. of je nou wil of niet, je MOET navelstaren. (en natuurlijk een piercing dr in)
Goed zo Troelquote:Op woensdag 14 juli 2004 13:42 schreef Troel het volgende:
Woei!!! Ik heb het studieadvies binnen!!!!
Advies: A studie voortzetten.
FEEST!!!
hallo zeg, luca mag aanwijzen wattie wil in de winkel, maar of het gekocht wordt, maak ik gelukkig zelf wel uit.quote:Op woensdag 14 juli 2004 13:43 schreef Troel het volgende:
En wat als het kind het aanwijst in de winkel omdat het het zelf zo leuk vindt?
Djen had met de kerst wel een schotsrokje aan, maar wel maillot er onder aan.quote:Op woensdag 14 juli 2004 13:55 schreef Knorretje het volgende:
bekend schuld, af en toe zie ik er juist wel leuke dingen tussen zitten en die gaan dan ook gewoon aan (en worden net zo vuil dan andere kleren en word ook niet anders mee omgegaan)
hier dus wel 'topjes' (voor zover dat al kan bij alicia), hotpants achtige dingen, korte schotserokjes, netkousen etc etc
dr vader zegt wel eens dat ze dr uitziet als een kleurenwaaier (ja hij is schilder)quote:Op woensdag 14 juli 2004 13:55 schreef Luchtbel het volgende:
Toverbal......woei.....daar maak je vrienden mee ja
ja dat is leuk!!!!!quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:02 schreef CarOnline het volgende:
Hahaha ik vond in de Wehkamp juist leuke dingen deze keer
Echt totaal niet ordinair of volwassen! Ohh vooral deze rok met die laarzen *kwijl*
Alleen veel te duur voor 1 kind, laat staan 2![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:03 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dr vader zegt wel eens dat ze dr uitziet als een kleurenwaaier (ja hij is schilder)
alicia ook, maar wel met netpanty en van die mouwtjes (heb alleen de kerstkaart online)quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:00 schreef Anitra het volgende:
[..]
Djen had met de kerst wel een schotsrokje aan, maar wel maillot er onder aan.
[afbeelding]
das echt het 'toverwoord' Net als mama. Als ik lipstift opdoe, wil zij ook, idem met de nagellakquote:Op woensdag 14 juli 2004 14:09 schreef moussy het volgende:
net als mama
deze hebben we opgeduikeld nog voor ze geboren was in een achterafzaakje met veel punk en alto kleding.quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:10 schreef lady-wrb het volgende:
gaaf t-shirt zeg, waar heb je die vandaan?
dat komt vanzelf danquote:Op woensdag 14 juli 2004 14:13 schreef Luchtbel het volgende:
OMG dadelijk krijg ik ook zo'n tuttelmeisjeik ben daar helemaal niet goed in
Britt en Romée lopen het liefst in rokken en jurken, hoe langer hoe beterquote:Op woensdag 14 juli 2004 14:06 schreef Jessicaa het volgende:
Vooral die kleurtjes vind ik erg leuk. Maar die lengte rok lijkt me voor een jong meisje niet lekker. Je kan niet echt rennen want dan moet je kleine pasjes maken omdat die met grote stappen te strak zit. Maar als ze zo stil staat vind ik het wel een schattig setje en zeker niet ordi ofzo.
De laarzen vind ik ook stoer, maar ook dat lijkt me dan weer niet lekker voor die kinderen. Maar dat is persoonlijk, ik vind het zelf voor geen meter zitten dus misschien ligt dat daarnaan![]()
Die spijkerbroek vind ik dan weer wel leuk)
Ookalquote:Op woensdag 14 juli 2004 14:15 schreef moussy het volgende:
René loopt het liefst dag en nacht in haar tuttelige prinsessenjurkMaar o o o wat wil ze graag groot zijn, met verf in dr haar en d'r verkering.
Ze heeft ook lippenstift en make up, maar dat is voor haar echt nog een spel.
alicia heeft ook graag haar kuitlaarzen aan, hoeveel moeite wij hebben gehad om haar op de sandalen te krijgen nu het wat lekkere weer is en de laarzen echt rijp zijn voor de stort. Hele driftbuien, huilbuien en dagen binnenzitten (zonder schoenen kun je immers niet naar buiten)quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:15 schreef CarOnline het volgende:
Oh ja en laarzen lopen ze al op vanaf hun derde, vinden ze helemaal het einde
black widow ?quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:13 schreef Knorretje het volgende:
[..]
deze hebben we opgeduikeld nog voor ze geboren was in een achterafzaakje met veel punk en alto kleding.
quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:17 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ookal
Hier precies hetzelfde!
nee daar hadden ze helemaal geen kinderschirtjes de laatse keer dat ik er was, en die shirts van hun willenniet krimpen in de was of drogerquote:Op woensdag 14 juli 2004 14:22 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
black widow ?
[britt en roméemode] Ohhh zij heeft een opmaakpop!! Met meekup!! Wij willen oooook een opmaakpop!! Met Meekup!! En die jurk vinden wij ook mooi!! Wij willen ook zo'n jurk!![/britt en roméemode]quote:
ja maar das een strandrokje, zoals in wikkelrokje maar dan met elastiekenband bovenaan omdat de kids met de touwtjes hopeloos in de knoop komen om ze aan en uit te doen.quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:32 schreef Jelief het volgende:
hebben jullie de folder van de zeeman gezien van deze week met die korte rokjes met een split tot bijna aan de band? yuk! Gister op het werk hadden we daar echt geen goed woord voor over.
Ik vind ook dat kinderen kinderkleren aan moeten hebben, uitzonderingen daargelaten.
heb ff gegoogled: http://www.zeeman.com/int(...)week%2029%202004.jpg
die meisjes rechtsboven, en dan ook nog hoe ze erbij staan....
nou ja hier spreekt wel iemand die vroeger het liefst met een capuchon op liep, zelfs als het snikheet was...
Tuurlijk Jessie, bij zo'n kleintje staat het juist grappig, zo'n rokje met broekquote:Op woensdag 14 juli 2004 14:36 schreef Jessicaa het volgende:
Van sommige dingen is het ook maar net hoe je het draagt. En wat je je kind er mee wilt laten uitstralen. Ik bedoel Janneke loopt ook met een kort rokje waarbij je dr onderbroekje wat er aan vast zit er onderuit ziet komen. Kijk trek ik daar nou nog een paar kuitlaarzen en een shirtje met een bloot schoudertje bij aan dan vind ik dat toch iets heel anders als een shirtje met een paar gympen.
bij zeemanquote:Op woensdag 14 juli 2004 14:39 schreef Knorretje het volgende:
moussy: waar heb je die bandana vandaan ?
Die is wel weer grappig jaquote:Op woensdag 14 juli 2004 14:40 schreef moussy het volgende:
Legermotief, maar dan anders
[afbeelding]
Dit zijn allemaal beertjesIk háát beertjes,d us ik zie hier puzzelstukjes in
dat heb ik opgelost met blanke nagellak en labello stift, met de opmerking dat dit speciaal voor jongens is.quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:28 schreef Rewimo het volgende:
Luchtbel, geef me een handIk ben ook geen opmaaktype, dus wat dat betreft is een jongen wel handig
Een staartje okee, nagellak komt hier ook weleens uit de kast. 's Zomers wil ik mijn tenen weleens doen en dan wil Christan prompt ook
Geweldig vind ik dat trouwens! Ze hebben nog weinig besef van wat 'hoort' en wat niet, dus lopen ze zonder gęne met glitters en nagellak en oma's lippenstift rond
![]()
Een kloddertje roze hier of daar vind ik niet zo'n probleemquote:Op woensdag 14 juli 2004 14:44 schreef moussy het volgende:
Ik wil een camouflage tuinbroek voor Cas. Zal mn moeder eens aan het werk zetten
Euhm, rewimo, Cas krijgt gewoon roze aan
Lady wrb, gaaf shirt!!
hmm lang geleden ?? Of kan ik een gokje gaan wagen morgen ??quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:41 schreef moussy het volgende:
[..]
bij zeemanen hij was wél 79 cent, dus hebben we er ook een blauwe van
Wel al een tijdje geleden, maar hier lagen ze nog in de bakken. Het is wel one size. Geef anders een gil, donderdag moet ik naar de stad voor mijn nieuwe fiets en dan kom ik langs zeeman.quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:47 schreef Knorretje het volgende:
[..]
hmm lang geleden ?? Of kan ik een gokje gaan wagen morgen ??
Legertuinbroeken heb ik gezien hier op de markt (alleen wel vanaf mt 86)
Donderdag is morgen al, dus als je wilt mag je er dan wel gewoon 1 meenemen. Mocht ik hier ook slagen dan heb ik gewoon er alvast tweequote:Op woensdag 14 juli 2004 14:50 schreef moussy het volgende:
[..]
Wel al een tijdje geleden, maar hier lagen ze nog in de bakken. Het is wel one size. Geef anders een gil, donderdag moet ik naar de stad voor mijn nieuwe fiets en dan kom ik langs zeeman.
ow das dan wel lekker. De leuke kleertjes beginnen negen van de tien keer vanaf mt 86 of hoger (is hier de ervaring)quote:Laat Cas nou net in maat 86 hangen, dinsdag ga ik naar een braderie en ga ik ook eens even speuren
Kijk, dat bedoel ik dus... het is echt niet zo dat ik elk kort of strak rokje bij een kind fout vind of zo, echt niet... maar soms is het zo ontzettend hoerig, zoals het staat en hoe dat kind zich gedraagt, dat ik er bijna misselijk van wordquote:Op woensdag 14 juli 2004 14:36 schreef Jessicaa het volgende:
Van sommige dingen is het ook maar net hoe je het draagt.
Wat 2 stiekjes al niet doenquote:Op woensdag 14 juli 2004 14:51 schreef Jessicaa het volgende:
Nou scheelt het wel dat Cas ook echt een knullekop heeft!
daar ben ik het mee eens, misschien dat die rokjes van de zeeman best leuk zijn maar hoe ze op die foto staanquote:Op woensdag 14 juli 2004 14:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik dus... het is echt niet zo dat ik elk kort of strak rokje bij een kind fout vind of zo, echt niet... maar soms is het zo ontzettend hoerig, zoals het staat en hoe dat kind zich gedraagt, dat ik er bijna misselijk van word
maar als je het niet probeert weet je niet of je kind het staat. En alicia blijft net zo goed destijds 1,5 en kousen aan (we geinden hier dat de jarretels nog misten) en evengoed nog steeds ook een klein kind als ieder ander klein kind.quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:59 schreef Jelief het volgende:
[..]
daar ben ik het mee eens, misschien dat die rokjes van de zeeman best leuk zijn maar hoe ze op die foto staanzo zou ik er nooit aandenken om een klein meisje een netpanty aan te doen maar bij alicia vind ik het wel staan...
nou heb een kind van 6 geen luier meer aan als het goed is, maar 1 ding weet ik wel. Luiers en strings gaan niet samenquote:Op woensdag 14 juli 2004 15:06 schreef Jessicaa het volgende:
Dat ben ik wel met je eens, maar tis ook wel wat je je kind wil laten uitstralen. Een kind van 6 blijft met een string ook wel een kind van 6. Maar geen string die dr aan het kondje van mijn meiden komt op die leeftijd
tnx alvast. Mocht het zo zijn dat danny me morgen vroeg al wil rijden en ik hem zelf ind laat ik het je zo snel mogelijk nog wetenquote:Op woensdag 14 juli 2004 14:59 schreef moussy het volgende:
Knor, ik ga 's avonds pas, maar zal ff voor je kijken
dat vind ik enorm mee vallen. Speurtochtje op inet leverde op dat 152 gehaald word bij ongeveer 12 jaar. Brugpiepers/pubers. Das zo enorm jong toch niet ?quote:Op woensdag 14 juli 2004 15:44 schreef akkien het volgende:
daar verbaasde ik me gisteren idd over.....
ik was bij de zeeman en daar lagen in maat 152 gewoon strings, met poppetjes erop enzo. Maar een meisje dat maat 152 heeft is echt nog veel te jong. Ik snap echt niet dat je dat als ouders gaat kopen voor je dochter.
het is maar ondergoed hoor. Of ze nu een onderbroek draagt of een string. Het is en blijft ondergoed. Ok het ene heeft minder stof dan het andere ?? maar verder ? Het ene draagt lekkerder dan het andere ?? maar verder ? Nauwelijks verschil. Het is een keuze die je maakt in het gebruik ervan gebasseerd op wat anderen hebben, wat je mooi vind of hoe iets zit. En ja kinderen zijn beinvloedbaar door media, omgeving, schoolgenootjes etc Maar ook als ouder kun je daarop inspelen en er iets meedoen, medebeinvloeden.quote:Op woensdag 14 juli 2004 16:11 schreef akkien het volgende:
ok, maar pas jij een XS ook? Het gaat me er eigenlijk meer om dat kinderen, die nog kinderkleding dragen in strings gaan lopen.
En bovendien is mijn zusje nu bijna 12 en past zij 152 allang niet meer. Maar bij kinderen op die leeftijd speelt het dragen van een string helemaal nog niet. Ik vind het net als luchtbel ook meer iets voor 14/15.
En als een meisje van 12 er echt aan toe is om een string te dragen dan zoekt ze maar een maatje 32 of 34 ofzo.
ik denk dat ik het ook niet zo heel erg snel uit mezelf zou kopen voor alicia, maar gewoon wacht tot ze het zelf vraagt (of dat ik het idee heb dat ze het wel zou willen, maar niet durft te vragen). Het is niet zo dat ik met alle geweld zou willen dat ze in een string gaat lopen. Dat moet ze zelf weten tegen die tijd.quote:Op woensdag 14 juli 2004 16:40 schreef Troel het volgende:
ik vind een string wel iets anders. Ik zou er zelf nooit meer aankomen zetten omdat ik het verschrikkelijk vind, maar dat is maar ondergoed. Daar hoor je toch niets van te zien!
Ik herinner me zelfs nog het topic van yvonne toen ze voor Brechtje een string had gekocht, Brechtje vond het eerst ook maar niets
Er zijn ook meiden die in groep 6 al tietjes krijgen en dus een behaatje aanmoeten. Een BH is toch wat anders dan hoerige kleding lijkt me?quote:Op woensdag 14 juli 2004 16:51 schreef moussy het volgende:
Er zijn zát meiden die op hun 12de al een behaatje dragen, dat mag zeker ook niet?
valt een string dan onder hoerige kleding ??quote:Op woensdag 14 juli 2004 16:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Er zijn ook meiden die in groep 6 al tietjes krijgen en dus een behaatje aanmoeten. Een BH is toch wat anders dan hoerige kleding lijkt me?
nee, dat zeg ik ook helemaal niet. Ik zeg juist dat ik een sting daar niet onder vind vallen omdat het ondergoed is en je dat niet ziet.quote:Op woensdag 14 juli 2004 17:05 schreef Knorretje het volgende:
[..]
valt een string dan onder hoerige kleding ??
Het ging over een string dat met sex(y lingerie) vergeleken werdquote:Op woensdag 14 juli 2004 16:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Er zijn ook meiden die in groep 6 al tietjes krijgen en dus een behaatje aanmoeten. Een BH is toch wat anders dan hoerige kleding lijkt me?
Nou, ik heb ook bh's en die zijn alles behalve sexy. Ik vind dat ook twee op zich staande dingen. Het kan sexy, maar het hoeft niet.quote:Op woensdag 14 juli 2004 17:26 schreef moussy het volgende:
[..]
Het ging over een string dat met sex(y lingerie) vergeleken werdDaar valt een behaatje dan toch ook onder.
Dat ziet er heel gezellig uit, Bixquote:Op woensdag 14 juli 2004 17:25 schreef bixister het volgende:
ja, vies weer he.coolbabe, ben je al thuis?
(ze houdt niet van rijden i/d regen...)
wij hebben vandaag geminimeet, was gezellig! zelfs nog op een heus speeltuinbankje gezeten.Piet weegt ongeveer 2x zoveel als Tom. en Jasper is ontzettend lief!
zo is ook niet iedere string sexyquote:Op woensdag 14 juli 2004 17:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, ik heb ook bh's en die zijn alles behalve sexy. Ik vind dat ook twee op zich staande dingen. Het kan sexy, maar het hoeft niet.
Jah, die dikke witte katoenen oma-strings zijn helemaal niet sexyquote:Op woensdag 14 juli 2004 17:45 schreef moussy het volgende:
[..]
zo is ook niet iedere string sexy
Oeh, meer van zulke foto'squote:Op woensdag 14 juli 2004 17:25 schreef bixister het volgende:
ja, vies weer he.coolbabe, ben je al thuis?
(ze houdt niet van rijden i/d regen...)
wij hebben vandaag geminimeet, was gezellig! zelfs nog op een heus speeltuinbankje gezeten.Piet weegt ongeveer 2x zoveel als Tom. en Jasper is ontzettend lief!
ook dat nog eens, ik heb nl. maatje 48 ofzo dus dat staat niet mooi bij mijquote:Op woensdag 14 juli 2004 17:49 schreef Spindizzy het volgende:
Met mijn maat 44 kont zijn strings sowieso niet sexy![]()
die hebben ze hier nietquote:Op woensdag 14 juli 2004 17:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jah, die dikke witte katoenen oma-strings zijn helemaal niet sexyDie van Mady, bedoel ik
Je moet maar zo denken, een blinde zou blij zijn als ie het kon zienquote:Op woensdag 14 juli 2004 17:51 schreef LadyS het volgende:
[..]
ook dat nog eens, ik heb nl. maatje 48 ofzo dus dat staat niet mooi bij mij
Ik juist welquote:Op woensdag 14 juli 2004 17:50 schreef LadyS het volgende:
strings vind ik echt niet lekker zitten![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2004 17:53 schreef moussy het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken, een blinde zou blij zijn als ie het kon zien
ik heb daar dus geen last van, dus dat scheelt wel weer danquote:Op woensdag 14 juli 2004 17:54 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik juist welGewone onderbroeken gaan altijd tussen mijn billen zitten en dat zit niet lekker, dat is zoveel stof! En een string is weinig stof tussen je billen en dat voel ik niet eens meer. ik ben er aan gewend, net als een bril op je neus!
Heb jij maat 44? Serieus? Ik had je hooguit op 40 geschat, zeker als je bedenkt dat ik op 46 zitquote:Op woensdag 14 juli 2004 17:49 schreef Spindizzy het volgende:
Met mijn maat 44 kont zijn strings sowieso niet sexy![]()
Ik heb 48 gehad en nu dus 46, maar ik draag lekker strings... of het mooi is? mister_d vindt van wel en de rest van de wereld ziet mijn blote kont toch nietquote:Op woensdag 14 juli 2004 17:51 schreef LadyS het volgende:
[..]
ook dat nog eens, ik heb nl. maatje 48 ofzo dus dat staat niet mooi bij mij
Ik had het wel aangevraagd, vond het al lang durenquote:Op woensdag 14 juli 2004 17:54 schreef beefcake het volgende:
Oh ik kreeg trouwens van mijn vrienden van Whiskas een zakje met droge brokjesZonder dat ik iets heb aangevraagd!!
volgens mij niet hoor...quote:Op woensdag 14 juli 2004 18:04 schreef Jessicaa het volgende:
Nee was doorzichtig plastic met een afbeelding erop echt waar!
Dalijk naar de W.W. Meiden die er al eens geweest zijn. Je hoeft je toch niet voor te stellen voor een groep ofzo he? Vreselijk vind ik dat. Zo ja dan zeg ik gewoon dat ik jessicaa ben
Ik weet eigenlijk niet of peter het mooi vindt, maar ik voel me er zelf niet prettig inquote:Op woensdag 14 juli 2004 18:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb 48 gehad en nu dus 46, maar ik draag lekker strings... of het mooi is? mister_d vindt van wel en de rest van de wereld ziet mijn blote kont toch nietIk voel me zoooooooooooooo dik in een gewone onderbroek
preciesquote:Op woensdag 14 juli 2004 17:59 schreef moussy het volgende:
Ach zolang René deze [afbeelding] string-bikini nog niet wil op haar 12de vind ik het prima als ze een normaal onderbroek-stringetje wil
komt vast goed joh, achteraf valt het je vast giga mee.quote:Op woensdag 14 juli 2004 18:23 schreef Jessicaa het volgende:
Met die WW bedoel je vast geen Weight Watchers
Getver ik ben een beetje zenuwachtig. In me eentje er naartoe is ook niet alles. Maar ja.
Ik heb echt ontzettend brede heupenquote:Op woensdag 14 juli 2004 18:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heb jij maat 44? Serieus? Ik had je hooguit op 40 geschat, zeker als je bedenkt dat ik op 46 zit
in rotterdam, bij black widowquote:Op woensdag 14 juli 2004 14:53 schreef LadyS het volgende:
lady-wrb
wat een gaaf shirt idd. waar heb je dat gekocht???
En terecht... Ik ben tegenwoordig heel hard. Ik geef alleen aan goede doelen als ik dat wil. Als er iemand via de post, via de mail, aan de deur of op straat aan mijn kop zeurt kunnen ze het vergeten. Krijgen geen cent met dat gespam.quote:Op woensdag 14 juli 2004 20:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben zo ontzettend boos![]()
Nou, ze heeft niet eens hoeven zeuren want mister_d staat achter het werk van de stichtingquote:Op woensdag 14 juli 2004 20:32 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
En terecht... Ik ben tegenwoordig heel hard. Ik geef alleen aan goede doelen als ik dat wil. Als er iemand via de post, via de mail, aan de deur of op straat aan mijn kop zeurt kunnen ze het vergeten. Krijgen geen cent met dat gespam.
Welk? Ik zoek nog inspiratiequote:Op woensdag 14 juli 2004 20:31 schreef Luchtbel het volgende:
Ik geef nooit wat aan de deur en koop ook niks. Ik steun 1 doel en klaar.
Waar ben je nou zo boos over dan miss-d?quote:Op woensdag 14 juli 2004 20:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben zo ontzettend boos![]()
We kregen hier een mevrouw aan de deur die kaarten voor het goede doel verkoopt, paardrijden voor gehandicapten. Vijf kaarten voor vijf euro, je kon ze niet bekijken. Omdat mister_d achter dit doel staat, heeft hij de kaarten gekocht. Maken we het pakje open, wat denk je dat er staat: we hadden een werkstudent aan de deur die voor elk verkocht pakje 1,25 opstrijkt! Verder waren de kaarten OERLELIJK en het goede doel staat er niet op is altijd zo bij bijv. dierenorganisaties en kinderpostzegels.... wil je verdorie een goed doel steunen, krijg je niet alleen kaarten die nog te lelijk zijn voor de versnipperaar, maar zit je er ook nog iemand mee te sponsoren verdorie! Alsof ik het zelf zo rijk heb dat ik daar zin in heb. Dit is dus de laatste keer geweest, iedereen die aan de deur komt om geld in te zamelen of om dingen te verkopen krijgt voorlopig nee te horen. GatverdammeIk heb gelijk een boze (doch nette) mail gestuurd, maar verwacht er weinig van
Danosa daar heb je wel weer gelijk in..vinnikquote:Op woensdag 14 juli 2004 20:36 schreef danosa het volgende:
[..]
Waar ben je nou zo boos over dan miss-d?
Zo'n werkstudent neemt de moeite om te lopen voor het goede doel en krijgt daarvoor dus 1.25 per verkocht iets. Dan blijft er dus altijd nog 3.75 over voor het goede doel. Als je bv meedoet met de sponsorloterij gaat toch ook niet het hele bedrag naar het goede doel?
Ik ben er boos over dat mij (nou ja... mister_d) niet verteld is dat een kwart naar haar gaat! Er blijft geen 3,75 over, want daarvan moeten nog de kaarten en de organisatorische meuk omheen betaald worden. Als wij dat hadden geweten, hadden we gewoon nee gezegd en ik vind het gewoon een vorm van oplichting dat het niet gezegd is. Dat die kaarten lelijk zijn... tja, kan een keer gebeuren, dat is geen ramp, maar ik voel me gewoon belazerd!quote:Op woensdag 14 juli 2004 20:36 schreef danosa het volgende:
[..]
Zo'n werkstudent neemt de moeite om te lopen voor het goede doel en krijgt daarvoor dus 1.25 per verkocht iets. Dan blijft er dus altijd nog 3.75 over voor het goede doel. Als je bv meedoet met de sponsorloterij gaat toch ook niet het hele bedrag naar het goede doel?
Bij ons bij de dierenwinkel staat een hele grote bak waar je honden en kattenvoer (of ander dierenvoer, snoepjes whatever) in kunt gooien. Dat gaat dan naar het plaatselijk dierenasiel.quote:Op woensdag 14 juli 2004 20:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Welk? Ik zoek nog inspiratie
Nee, want haar broer laat niks van zich horen. Ik snap het ook wel, die jongen die pas overleden is was zijn beste vriend, en ik denk dat hij al die aandacht een beetje zat is. Ik wacht het denk ik maar af.. Ik weet ook niet meer wat ik moet doen of denken er van.quote:Op woensdag 14 juli 2004 20:36 schreef clauwheee het volgende:
Rena heb je al iets van je vriendin gehoord?
Leuk! Dat hebben wij dan weer nietquote:Op woensdag 14 juli 2004 20:40 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Bij ons bij de dierenwinkel staat een hele grote bak waar je honden en kattenvoer (of ander dierenvoer, snoepjes whatever) in kunt gooien. Dat gaat dan naar het plaatselijk dierenasiel.Dat vond ik een erg leuk idee. Gooi er ook altijd wel wat in.
aha, daar kan ik me idd wel iets bij voorstellen. Het was wel zo netjes geweest als de persoon aan de deur dat gewoon erbij had verteld. Zo'n schande is namelijk ook weer niet, iedereen probeert een beetje bij te verdienen en als je dat doet voor een goed doel zou ik daar geen problemen mee hebben. Hij of zij was vast bang dat er met eerlijkheid niks verkocht zou wordenquote:Op woensdag 14 juli 2004 20:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ben er boos over dat mij (nou ja... mister_d) niet verteld is dat een kwart naar haar gaat! Er blijft geen 3,75 over, want daarvan moeten nog de kaarten en de organisatorische meuk omheen betaald worden. Als wij dat hadden geweten, hadden we gewoon nee gezegd en ik vind het gewoon een vorm van oplichting dat het niet gezegd is. Dat die kaarten lelijk zijn... tja, kan een keer gebeuren, dat is geen ramp, maar ik voel me gewoon belazerd!
Ik ben pas gestopt met werkenquote:Op woensdag 14 juli 2004 20:40 schreef clauwheee het volgende:
Ja lijkt me ook moeilijk Rena...ik moet bekennen dat ik het de laatste tijd juist heerlijk vind om thuis te zijn...en moest me vanochtend echt naar mn werk (naja bijbaan en = echt leuk!!) moest slepen, terwijl ik er normaal helemaal geen moeite mee heb. Als ik er dan een keer ben valt het weer mee. Heb jij niet zulk soort dingen? Kan echt helpen hoor!
En hoe ga ik dat controleren? Lijkt me niet zo'n goed idee, die lul kan me vanalles wijsmaken!quote:Op woensdag 14 juli 2004 20:49 schreef Spindizzy het volgende:
Miss D als ik het goed snap mag je de kaarten terugsturen maar ipv dat je je geld terug krijgt willen ze uit jouw naam het bedrag dat naar het goede doel zou gaan verdubbelen.
Aan de ene kant heb je gelijk. Maar ik heb wel eens voor het epilepsiefonds gelopen en dat is geheel vrijwillig. Die stichtingen moeten het al doen van donaties en als je dan ook je verkopers/collectanten gaat betalen, hou je minder over. Als je vrijwilligers zou laten lopen, kun je 1,75 van de prijs afhalen en zouden er misschien ook weer meer kaarten verkocht worden omdat het goedkoper is.quote:Op woensdag 14 juli 2004 20:36 schreef danosa het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk wel zo, maar waar vind je tegenwoordig nog genoeg vrijwilligers? Er zijn wel vrijwilligers, maar gewoon niet genoeg en dan moet je ze paaien met iets he. Als je puur uit gaat van jouw gedachte (wat natuurlijk de goede gedachte is) en er lopen dus te weingi vrijwilligers verkoopt zo'n organisatie ook niks. Tja het is een beetje krom, dat wel.quote:Op woensdag 14 juli 2004 20:52 schreef beefcake het volgende:
[..]
Aan de ene kant heb je gelijk. Maar ik heb wel eens voor het epilepsiefonds gelopen en dat is geheel vrijwillig. Die stichtingen moeten het al doen van donaties en als je dan ook je verkopers/collectanten gaat betalen, hou je minder over. Als je vrijwilligers zou laten lopen, kun je 1,75 van de prijs afhalen en zouden er misschien ook weer meer kaarten verkocht worden omdat het goedkoper is.
Mijn middelbare school had genoeg van dit soort acties. Soms kreeg de winnende klas een prijs, bijvoorbeeld een taart -door school betaald- soms ook niets. Anyway, er moet toch vast iemand te vinden zijn!!quote:Op woensdag 14 juli 2004 20:57 schreef danosa het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk wel zo, maar waar vind je tegenwoordig nog genoeg vrijwilligers? Er zijn wel vrijwilligers, maar gewoon niet genoeg en dan moet je ze paaien met iets he. Als je puur uit gaat van jouw gedachte (wat natuurlijk de goede gedachte is) en er lopen dus te weingi vrijwilligers verkoopt zo'n organisatie ook niks. Tja het is een beetje krom, dat wel.
Heb al gereageerdquote:Op woensdag 14 juli 2004 20:47 schreef danosa het volgende:
hee pssssssssst Clauwheee, Goede kapper in Groningen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |