quote:![]()
die hoektanden schijnen vreselijk pijnlijk te zijn, arm kereltje. Hier wordt weer niet gedronken, dus er zal wel weer wat aankomen....quote:Op dinsdag 13 juli 2004 08:57 schreef Karin het volgende:
Bram en ik ga even een rondje dorp doen Bram heeft vreselijk veel last van doorkomende hoektanden, ik denk dat een beetje buitenlucht hem wel even goed zal doen, en mij ook, ik zit al vanaf half 6 met een sjaggo kind
Zodra ik wat hoor van Lois via SMS kom ik zsm terug om te posten hoor![]()
Als ik een kind zou krijgen elke keer als ik een hele vage droom had. Nou, dan kon ik er ondertussen wel een paar afstaan aan Surinamequote:Op dinsdag 13 juli 2004 09:05 schreef rena het volgende:
Ben ik zwanger ofzo?
Ik ookquote:Op dinsdag 13 juli 2004 09:18 schreef rena het volgende:
Bedoelde het als grapje![]()
He bah zeg. Moest gelijk aan je denken vanochtend (na het vroeg opstaan verhaal van gisteren) maar nu het door die rottige hoektanden komt is het nog eens ontzettend vervelend voor Bram ook. Smeer je er ook wat op Karin?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 08:57 schreef Karin het volgende:
Bram en ik ga even een rondje dorp doen Bram heeft vreselijk veel last van doorkomende hoektanden, ik denk dat een beetje buitenlucht hem wel even goed zal doen, en mij ook, ik zit al vanaf half 6 met een sjaggo kind
Zodra ik wat hoor van Lois via SMS kom ik zsm terug om te posten hoor![]()
|:Dquote:Op dinsdag 13 juli 2004 09:34 schreef LadyS het volgende:
|:Y
Ik had het al eens gezien ja, zitten niet zo lekkere beelden tussenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 09:33 schreef moussy het volgende:
Heeft iemand gister discovery gekeken, dat ging over baby's die in kinderen-baby's zaten (een tweeling die in elkaar vergroeid zijn) Mijn moeder heeft het voor me opgenomen maar ik ben rete-nieuwsgierig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |