Goedzo! Je avatar is nog wel een beetje lelijk verkleind!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:19 schreef Sappy het volgende:
hej nouk , het doet t eindelijk hoor
whehe met msn hoeft dat nietquote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:25 schreef Nouk het volgende:
je moet een spatie zetten tussen je tekst en je smiley!
Newbie
Kickstart le brommer!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:48 schreef Oerbeer het volgende:
Zie het nu pas! Allejezus wat een kick zeg
Wat is GPD dan in hemelsnaam? Dit topic stamt uit 2004, toen gebruikte ik internet nog alleen voor bloot en MSN, dus enlighten me.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:49 schreef Bosbeetle het volgende:
Een niet gesloten deel uit de GPD reeks die wel in de reeks stond...
Nou is alsnog een topic van 8 jaar oud.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:53 schreef Bosbeetle het volgende:
ohja en de GPD zijn dus de GPD zie ook hier: GPD [CDLXX] - Hoofdstuk 8 - Dankwoord.
(en zie de eerdere delen voor waar de afkorting voor staat...., dit deel waar we nu in posten is al vrij laat, dit waren de nadagen, waar we ons tegenwoordig bevinden is onze 5de jeugd)
Wat zal de server hebben geknarst en gekraakt hebben om dit oude beestje weer leven in te blazen zeg.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:58 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik herinner me het nog goed FF met zn faal actie,een GPD topic zonder OP
(trouwens die 2 smileys zijn van na die tijd)
Ik denk dat hij hem stiekem nog ergens hoopvol in een geheugen had staan, smachtend naar meer posts in dit pareltjequote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:02 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Wat zal de server hebben geknarst en gekraakt hebben om dit oude beestje weer leven in te blazen zeg.
History is hunting you down!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:43 schreef Skaai het volgende:
Ik dacht dat iemand mijn account had gehackedmaar het is een topic van bijna 8 jaar oud
Het internet vergeet niets.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:43 schreef Skaai het volgende:
Ik dacht dat iemand mijn account had gehackedmaar het is een topic van bijna 8 jaar oud
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |